ئادەم تەبىئىتى قىزىق يارىتىلغان ، بايلىقىنى يوقاتسا خاپا بولىدۇ. ئەمما، ئۆمرىنىڭ زايە بولۇۋاتقىنىغا پەرۋا قىلمايدۇ
جەمئىي مىكروبلوگ 1184 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • ئابلەت ئۈلۈشكۈن 23:32 [ئىنكاس(0)] [...]

    ھەي  دوسلار  تېمىلارغا ئىنكاس ۋە كۆزقارشىڭلارنى يېزىڭلار !!تېما يوللاڭلار !!!

  • ئابلەت ئۈلۈشكۈن 23:30 [ئىنكاس(0)] [...]

    ھەي  دوسلار  تېمىلارغا ئىنكاس ۋە كۆزقارشىڭلارنى يېزىڭلار !!باشقىلارنى قوللاڭلار

  • ئابلەت ئۈلۈشكۈن 23:29 [ئىنكاس(0)] [...]

    ھەي  دوسلار  تېمىلارغا ئىنكاس ۋە كۆزقارشىڭلارنى يېزىڭلار !!شەربەت گۈللەنسۇن!!!

  • xarbat 2013-1-19 01:40 [ئىنكاس(0)] [...]

    تىللاغا زۆرۈر ئېھتىياجلىق بولسىڭىز «ۋەزىپە»گە كىرىڭ

  • ئابلەت 2013-1-14 13:50 [ئىنكاس(0)] [...]

    بۇيىل كىرىپلا ئۆلۈم يېتىم تولا بولۇپ كەتتىغۇ  

  • 天使 2013-1-13 23:21 [ئىنكاس(1)] [...]

    بىلەلمىدىم قانداق قىلشنى

  • نازاكەت 2013-1-7 22:43 [ئىنكاس(0)] [...]

    ھاياتنىڭ گۈزەللىكىنى ھىس قىلاي دىسڭىز،ھاياتقا كۈلۈپ قاراشنى ئۆگىنۋېلىڭ.

كۆرۈش: 317|ئىنكاس: 0

[ئىلمىي ماقالىلەر]ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەشتە ئۇلارنىڭ پىسخىكىلىق ئالاھىدىلىكىنى چىڭ

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

wolqan ئىسىم ئۆزگەرتتى

2918

تېما

2

ئەگەشكۈچى

4 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1
يازما سانى: 5732
نادىر تېمىسى: 93
تىللا: 15219
تۆھپە : 2880
توردا: 4162
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2013-1-29

مائارىپچى ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-9-24 01:19:31|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەشتە ئۇلارنىڭ پىسخىكىلىق ئالاھىدىلىكىنى چىڭ تۇتۇش كېرەك

; i. r/ L% Y4 l' i( R0 s! V9 x/ l0 g
ئوقۇتقۇچى ئوبرازى قانچە ياخشى بولغانسىرى ئوقوغۇچىلارنىڭ ئەگىشىشىنى قولغا كەلتۈرگىلى بولىدۇ. ئوقۇغۇچىلارنى ئەتراپلىق تەرەققى قىلسۇن دىسەك، ئۇلارغا ئوقۇتۇش جەريانىدا تولۇق تەپەككۇر قىلىش زىمىنىنى قالدۇرشىمىز كىرەك. شۇنداقلا ئۇلارغا مەسىلىلەرنى بايقاش،  ئوتتۇرىغا قويۇش،  ھەل قىلىش ۋە ئىجادىيەت جەھەتتىكى يوشۇرۇن كۈچنى جارى قىلدۇرۇش ئىمكانىيىتى يارىتىپ بىرىشىمىز كىرەك. نىشان ئايدىڭ، ئەمما،  يول ئەگرى-توقاي،  ئەگرى- توقايلىق ئىچىدىن تۈپتۈز يول ئىلىشقا ۋەدادىل  قەدەم تاشلاپ مىڭىشقا بولمامدۇ؟ ئەلۋەتتە بولىدۇ. ئەمما، بىر نەرسە ئايدىڭ بولسۇن، يولنى قانداق، نەدىن باشلاپ ئىلىش كىرەك؟ باشنى قاتۇردىغىنمۇ دەل مۇشۇ مەسىلىدۇر.  شۇنداقتىمۇ،  ئىزدىنىپ باقايلى،  ئامال تېپىلىدۇ. منڭچە، قاراشنىڭ توغرا- خاتالىق دەرىجىسى بولمايدۇ. بولغاندا، پەقەت چوڭقۇر- تېيىزلىق دەرىجىسى بولىدۇ. شۇڭا تېيىز بولسىمۇ كۆز قارىشىمنى سۆزلەپ ئۆتەي:
6 `/ c# u$ j) H% P9 u4 K8 H0 y& `0 c$ m/ a- S4 }
1.ئۇقوغۇچىنىڭ خاسلىقى ۋە ئىندىۋىدۇئاللىقىقا ماس كىلىدىغان تەربىلىنىش; W1 [' y% ~1 e. X' G5 L' k
8 c# {- I$ t; g, y9 |
ئۇسۇلىنىى بەرپا قىلىش كىرەك، خاسلىق ۋە ئۆزگىچىلىك مەيلى شەيئى ياكىئادەملەردە بولسۇن ئالاھىدە پەرىقنى شەكىللەندۈرۈپ تۇرغۇچى ئامىلىدۇر. خاسلىقى بولمىغان شەيئى بولمىغانغا ئوخشاش ئالاھىدىلىكي بولمىغان ئوقوغىچىمۇ بولمايدۇ. بىزدىكى مەسىلە شۇ خاسلىق ۋە ئالاھىدىلىكىنى چىڭ تۇتقان ھالدا قانداق قىلىپ ئۇنىڭغا تەسىر كۆرسىتىشىنى بىلىشتە. شۇنداقلا يەتمەكچى بولغان نىشاننى يىتەكلەپ مىڭىشتا.  بىز ئوخشاش مىجەزلىك ئوقوغۇچىنىڭ بولمىغانلىقىدىن ئەمەس، پەرىقلىق مىجەز خارەكتىرىگە ئىگە ئوقوغۇچىلارنىڭ يوقلىقىدىن خاتىرجەمسىزلەنسەك بولىدۇ.3 S/ p/ A# j4 @2 x* e

) i  \: q) q# s" U, x4 x1 T2.پاسسىپ يوشۇرۇن ھالەتتە مەۋجۇت بولۇپ تۇرىۋاتقان ئاڭنى قېزىش كىرەك.7 U* B$ B! }' g' O2 @
! X2 Z1 ~  K" K2 d7 e$ M
ھە دىگەندىلا ئوقوغۇچىلارغا رەدىيە بىرىش،  بىلىپ-بىلمەي قىلغان خاتا ئىشىنى تۇتىۋىلىپلا چوقۇلاپ نوقۇش ياكى تىل-ئاھانەت قىلىش،ئوقوغۇچىدىكى ئەمدىلا بىخ سۈرىۋاتقان ئىجاتچانلىقنىڭ، يىڭىچە كۆز قاراشنىڭ يۇمران نوتىلىرىنى جايىدىلا تورمۇزلاپ قويىدۇ ياكى قۇرۇتۇپ تاشلايدۇ. ئىسىمىزدە بولسۇنكى،تەنقىد ۋە رەدىيە بىرىشنى رەزىللىككە زەربە بىرىشكە قوللىنىشقا بولىدۇ. ئادەم تەربىيلەىشتە قوللۇنۇشقا بولمايدۇ،خۇددى دالى كارنىگ ئىيىتقاندەك: «تەنقىد ئۆي كەپتىرىگە ئوخشايدۇ»،ئۇنى چوقىلىساڭ توزۇپ كىتىدۇ،شۇڭا جايىدا ۋە ئورنىنى تىپىپ سەمىمىلىك بىلەن ماختاش سەنئىتىنى ئۈگۈنۈۋىلىش كىرەك،مۇمكىن بولسا ئوقوغۇچىلارنى تولۇپ تاشقان ئشەنچ ۋە قىزغىن ھىسىياتنىڭ خىمىتۇرۇچلىرى بىلەن يۇغۇرغان سەمىمى نىيەت ئارقىلىق ماختاش لازىمدۇر.
5 H( b$ T! X6 w9 I% R
$ V' g: k( }( O3 p% i0 b- R4 S3.ئوقوغۇچىلار بىلەن كۆڭۈللۈك پاراڭلىشىشنى بىلىش كېرەك. قىزغىن پاراڭلىشىش ۋە سۆھبەت ئوقۇتقۇچى- ئوقوغۇچى ئارىسىغا تارتىلىغان كۆرۈنمەس چۇمپەردىنى يىرتىپ تاشلاپ ھېيىقىش ۋە تارتىنىشنى تۈگۈتىپ كۆڭۈلدىكى سۆزنى ئېيتالايدىغان، ئۆز-ئارا چۈشۈنشنى چوڭقۇرلاشتۇرۇپ، ئوقۇتقۇچى-ئوقوغۇچىلىقنىڭ يارقىن سىماسىنى تىكلىيەلەيدىغان ھالەتكە قاراپ تەرەققى قىلدۇرالايدۇ. ئەمما، تاناپتەك قېتۋېلشتىن، سۈرلۈك كۆرۈنىشتىن دائىم قاپىقىنى  تۈرۈپ مۇز  ياغدۇرۇپ يۈرۈشتىن ساقلىنىش كېرەك. بۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ ھېسىياتىنى چۈشەنمەيدىغان ياكى چۈشۈنىشنى خالىمايدىغان ئىقتىدارسىزلارنىڭ قىلىقىدۇر. بىز مائارىپچى بولۇش سۈپىتىمىز بىلەن، ئەڭ ئاۋۋال ئالدىمىزدىكى سەبىيلەرنىڭ قەلبىنى، ئىستىكىنى ، كۈڭلىنى ھەم ھېسىياتىنى چۈشۈنىشىمىز كېرەك. ئۆزئارا قېرىنداشتەك مۇناسىۋەتنى ساقلاپ، ئوقۇتقۇچى- ئوقۇغۇچىلار ئوتتۇرسىدىكى ھاڭنى، پەرقنى يوقۇتۇپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆڭلىدىكى بارلىق گەپلىرىنى، سىرلىرىنى، دەرتلىرىنى، تارتىنماي تۆكەلايدىغان يېقىنچىلىقنى شەكىللەندۈرۈشكە ئىمكان بىرىشىمىز كېرەك.  شۇنداق قىلغاندىلا ئۆتكەن دەرىسنىڭ، ئېلىپ بارغان تۈرلۈك تەلىم- تەربىيەنىڭ ھەقىقى ئۈنۈمىنى قولغا كەلتۈرگىلى بولىدۇ.2 K+ o, H5 p5 L5 s' ]" W. o# ]
ئۈمۈدىمىز بىلىمگە چاڭقىغان قەلىبلەرگە شېرىن-شەربەت بولۇش!
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

يانفۇن|ئاددى بەت|ئالاقىلىشىڭ|( 新ICP备11001587号-6  
بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
بېكەتنىڭ قانونى ۋەكىلى : شەربەت QQ:359903451 E-mail:359903451@qq.com
بىز ئەڭ ياخشى مۇنبەر قۇرۇپ چىقىش ئۈچۈن تىرىشىمىز!
Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team) © 2001-2011 Comsenz Inc. GMT+8, 2013-1-29 04:36

چوققىغا قايتىش