ئاجىزلىق ئەڭ چوڭ دۈشمەن بولسا، جاسارەت ئەڭ ياخشى دوست.
جەمئىي مىكروبلوگ 1090 تال  

مىكروبلوگ[ يېڭى | 24 سائەت | 7 كۈن | 30 كۈن ]

  • مەرىپەت تۈنۈگۈن 12:44 [ئىنكاس(0)] [...]

    بىر ئوڭۇشسىزلىق بىر ئەقىل بېرىدۇ.

  • xam 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(1)] [...]

    مائارىپ- ئەقىل ۋە ئېتىقادنى يېتىلدۈرىدىغان مۇنبەت تۇپراق، مائارىپ ئىنسانلار مەدەنىيىتىنىڭ ئانىسى، تەرەققىي ...

  • مەرىپەت 2012-11-5 23:57 [ئىنكاس(1)] [...]

    مۇۋەپپەقىيەت قازىنىش ئۈچۈن توختىماي ئىزدىنىش كېرەك.

  • بىرسى 2012-11-4 20:57 [ئىنكاس(1)] [...]

    يارنى كۇندە كۆرۇپ تۇر ، يادلاشماي دىسەڭ .ئەقىلنى كۇندە بىلەپ تۇر ، داتلاشماي دىسەڭ

  • tanha_bora 2012-10-29 01:47 [ئىنكاس(0)] [...]

    سالام دوستلا   كەڭ ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن ئىزچىل يۈرەك قېنىنى سەرىپ قىلىۋاتقان مېھنەتكەش ئۇستازلاغا ئېھتى.....

  • مەرىپەت 2012-10-27 20:13 [ئىنكاس(2)] [...]

    ئالتۇن ساپ بولماس، ئادەم نوقسانسىز...

  • تارىم0997 2012-10-26 10:48 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئايىمىڭلارغا مۇبارەك بولسۇن ، قېرىنداشلار

  • xarbat ئۈلۈشكۈن 19:05 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئوقۇتقۇچى، مەمۇرى، شىتات دىگەن سۆلەرمۇ ھالقىلىق سۆزكەن توۋا....

  • xam 4 كۈن ئالدىدا [ئىنكاس(1)] [...]

    تىرىشچانلىقنىڭ مەنىسى، تۈنۈگۈننى تەكرارلاش ئەمەس، بەلكى كەلگۈسى يۈكسەكلىكىدە تۇرۇپ بۈگۈننى قولدىن بەرمەسل ...

  • بىرسى 2012-11-5 01:58 [ئىنكاس(0)] [...]

    ئۆلۇمنىڭ كۆزى بىرلا نەرسىدە ، پەقەت جاندا . ئادەمنىڭ بولسا مىڭدە ، شۇڭا ئادەم ئۆزىنى دائىم بەختسىز سېزىدۇ

  • چوغلۇق 2012-11-4 00:03 [ئىنكاس(1)] [...]

    قېيىن ئىش يوق ئالەمدە كۈڭۈل قويغان ئادەمگە.

  • 天使 2012-10-28 18:34 [ئىنكاس(0)] [...]

    قۇربان ھءيتىڭلارعا مۇبارەك بولسون،........

  • مەرىپەت 2012-10-27 20:08 [ئىنكاس(0)] [...]

    ياخشى  ئايال ياخشى بىر ئەرنى تاۋلاپ چىقالايدۇ.

  • xarbat 2012-10-25 22:50 [ئىنكاس(0)] [...]

    قۇربان ھېيتىمىزغا مۇبارەك بولسۇن!

كۆرۈش: 867|ئىنكاس: 0

[مۇقىملىق خىزمىتى]دىننىڭ مەكتەپلەرگە سىڭىپ كىرىشنىڭ ئالدىنى ئېلىش تەربىيە ماتىرىيا

 [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

wolqan ئىسىم ئۆزگەرتتى

2641

تېما

2

ئەگەشكۈچى

4 تۈمەن

جۇغلانما

ئاتامان

Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24Rank: 24

يوقلىما
409
ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى:  1
يازما سانى: 5286
نادىر تېمىسى: 91
تىللا: 14302
تۆھپە : 4376
توردا: 3899
سائەت
ھالىتى:
ئاخىرقى: 2012-11-14

مائارىپچى ئوردىنى

يوللىغان ۋاقتى 2012-8-17 00:56:10|ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ياش-ئۆسمۈرلەر ھەقىقى ئاتىزىمچىلاردىن بولىشىمىز كىرەك
( \5 L7 w4 z% F
مەقسەت: : d- Q+ e; P/ i1 [& N: w
دىننىڭ ۋە خۇراپاتلىقنىڭ زىيننى ئەمىلى پاكىتلار ئارقىلىق تونۇتۇش،ئىلىم-پەن ۋەپەن-تېخنىكا ئارقىلىق ئۆزىمىزنى قۇراللاندۇرۇپ ، ئەخلاقلىق، مەدەنىيەتلىك، غايىلىك، ئىنىزامچان بولغان يىڭى ئەۋلادلارنى تەربىيلەش ھەمدە قانۇنسىز پائالىيەتلەرگە مىللىي بۆلگۇنچىلىككە قارشى تۇرالايدىغان سوتسىتالىزىم ئىشلىرىنىڭ ئىز باسارلىرىنى تەربىلەش.
$ x3 J9 k# o( t; X# lساۋاقداشلار بۇگۇن بىز تۆۋەندىكى 3نوقتا ئۈستىدە لىكسىيە سۆزلەپ،ساۋاقداشلاردا بۇ ھەقتە چۈشەنچە ھاسىل قىلماقچى; J9 }2 }" z# g7 s: D0 G0 r
(1)ئادەمنى ئەمگەك ياراتقان
. `2 m7 t) T3 Gيەرشارى پەيدا بولغىلى4مىلىيارد 700مىلىيۇن يىل بولغان بولسىمۇ ،3مىلىيۇن يىلدىن ئىلگىرى ئاندىن ئنسانلار پەيدا بولغان.ئۇنداقتا ئىنسانلار زادى قانداق پەيدا بولغان؟
. Q! c& V1 t  L# [: h  U5 Cئەنگىلىيىلىك داڭلىق بىئولوگىيە ئالىمى دارۋېن ئادەمنىڭ قەدىمقى  ئادەمسىمان مايمۇندىن تەرەقىقى قىلغانلىقىنى بايقىغان . قەدىمقى  ئادەمسىمان مايمۇن ئادەمگە قانداق ئۆزگەرگەن.ئۇلار ئۇزاق ئەمگەك ئارقىلىق ئۆزگەرگەن.ئۆرە مىڭىش مايمۇندىن ئادەمگە ئايلىنىشتا ھەل قىلغۇچ ئەھمىيەتكە ئىگەبىر قەدەم.7 N6 l" ?8 D5 Q; Z; t3 R) m
ئۆرە مىڭىش مايمۇنلارنىڭ ئالدى پۇتىنى ئازاد قىلىپ مەخسۇس ‹‹ئەمگەك›› بىلەن شۇغۇللىنىش ئىمكانىيىتىگە ئىگە قىلغان .ئۇزاق مۇددەت تەبىئەت بىلەن كۆرەش قىلىش جەريانىدا ئەۋلادمۇ-ئەۋلاد ئەمگەك قىلىش نەتىجىسىدە ئادەمسىمان مايمۇنلارنىڭ قوللىرى بارغانسىرى ئەپچىللەشكەن. ئادەمسىمان مايمۇن مىڭىسىنىڭ تەدىرىجى تەرەقىياتىغا ئەگىشىپ ئۇلار ئاخىرى تەبىئى قۇراللارنى ئىشلىتىشتىن ئاڭلىق ھالدا قۇرال ياساشقا ،دەرەخ شاخلىرىنى كىسىپ ،كالتەك ياساشقا تەرەققى قىلغان ،ئەمگەكنىڭ نەتىجىسىدە مايمۇن قولىمۇ ئادەم قولىغا ئۆزگىرىپ ھەقىقى ئىنسانلار ئەمگىكى باشلانغان.0 ?9 Z# L0 Y& O! J# ?  a
  v6 k* D8 X* L3 h- O
! C5 ]7 |9 k1 C8 v, ]3 @& \$ A
' Y: d5 w4 h5 \0 |
نىمە ئۈچۈن        ياشلارئۆسمۈرلەرنىڭ دىننى پائالىيەتلەرگە قاتنىشىشىغا ۋە دىننى پائالىيەتلەر بىلەن شۇغۇللىنىشقا يول قويۇلمايدۇ؟
. q- x1 P; l/ g2 Q+ b% y, \0 Jبىرىنچى:بذ- ياش-ئۆسمۇرلەرنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يىتىلىشىنى قانۇن بويىچە قوغداشنىڭ ئىھتىياجى . ياشلار، ئۆسمۈرلەر ۋەتەننىڭ ئۈمىدى ۋەكىلىچىكى . سوتسىيالىزىم ئىشلىرىنىڭ ئىزباسارلىرى 21-ئەسىردىكى جۇڭخۇانى گۈللەندۇرۇشتىكى جانلىق قوشۇن. ياش-ئۆسمۇرلەرنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يىتىلىش-يىتىلمەسلىكى، تارىىخى ۋەزىپىنى زىممىسىگە ئىلش-ئالالماسلىقى دۆلەتنىڭ ھايات-ماماتىغا مۇناسىۋەتلىك چوڭ مەسلە. سوتسىيالىزىم شارائىتىدادىندا زور ئۆزگىرىش بولغان بولسىمۇ ،دىننىڭ  ماھىيىتىدە ئۆزگىرىش بولغىنى يوق دىننىڭ پاسسىپ رولى يەنىلا مەۋجۇت.ياش ئۆسمۈرلەرجىسمانى جەھەتتىن ئۆسۈپ –يىتىلىدىغان ،بىلىم ئالىدىغان موھىم مەزگلدە تۇرماقتا .ئۇلار ھەر قايسى جەھەتتىىن تىخى پىشىپ يىتىلمىگەن .ئۆزىنى قوغداش ئېڭى ئاجىز .شۇڭا ئۇلار قانۇننىڭ قوغدىشىغا مۇھتاج.ئوقۇغۇچىلارنىڭ دىننى پائالىيەتكە قاتناشماسلىقىنى تەلەپ قىلىش-پارتىيەۋە دۆلەتنىڭ ياشلار ئۆسمۈرلەرنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يىتىلىشىنى دىننىڭ پاسىپ رولى تەرىپىدىن زەھەرلەنمەسلىكىنى مەقسەت قىلغان ئالاھىدە قوغداش چارىسى.6 \, w  f) _4 Y; _, Y# _, ?9 n
ئىككىنچى:-بۇنى سوتسىيالىستىك مائارىپنىڭ خاراكتىرى، مەقسىدى، شۇنداقلا ياشلار ۋە ئۆسمۈرلەرنى ساغلام ساغلام ئۆسۈپ يىتىلىش ئىھتىياجى بەلگىلىگەن،ئىلىمىزنىڭ مائارىپى سوتسىيالىستىك مائارىپ.ئۈنىڭ تۈپ مەقسىدى ‹‹ئەخلاقى، ئەقلى، جىسمانىي جەھەتلەردە ئومۇميۈزلۈك تەڭ تەرەققى قىلغان ،سوتسىيالىزىم ئىشلىرىنىڭ ئىز باسارلىرىنى ۋە قۇرغۇچىلىرىنى يىتىشتۇرۇش›› تىن ئىبارەت. دىن بىر خىل ئىلىم پەنگە قارشى ئىدىئالىزىملىق دۇنيا قاراش، ئۇ كىشىلەرگە خاتا ھالدا تەڭرىگە ئىتائەت قىلىشقا،رىئالىقتىن ئۆزىنى قاچۇرۇشقا يىتەكلەيدۇ .ياشلار ئۆسمۈرلەردىننىڭ پاسسىپ رولىنىڭ چىرىتىشىگە ئۇچىرىسا غايەۋەنىشاندىن ئايرىلىپ قالىدۇ،بۇ ئۇلارنىڭ ساغلام ئۆسۈپ يىتىلىشىگەتوسقۇنلۇق قىلىدۇ،يىڭى ئەسىر يىتىپ كىلىش ئالدىدا تۇرغان بۈگۈنكى كۇندە ياشلار ،ئۆسمۇرلەردىننى ئىتىقاد پاتقىقىغا پىتىپ قالسا ھەرگىز بولمايدۇ، ئۇلار دىننغا ئىتىقاد قىلماي، دىنني پائالىيەتلەرگەقاتناشماي بارلىق زىھنىنى ، ئەقىل-پاراسىتىنى يىڭى ئەسىر ھالقىيدىغان ئىلىم-پەن بىلىملىرى ۋە ماھارىتىنى ئۈگۈنىشكە، تەپەككۈر قىلىپ يىڭىلىق يارىتىشقاقارىتىشى كېرەك
$ Q# Q! \* T8 I( I' `, c6 J1 S; R3 D21-ئەسىر كىرگەندىن بۇيان مەملىكىتىمىز تارىخىدا زور مۇۋەپپىقىيەتلەر بارلىققا كەلدى، 16-قۇرۇلتاي غەلبىلىك  ئىچىلىپ ‹‹ئۈچكە ۋەكىللىك قىلىش ››مۇھىم ئىددىيسى پارتىيە نىزامنامىسىغا كىرگۈزۈلۈپ يىتەكچى ئىددىيە قىلىندى.پارتىيە مەركىزى كومتىتىنىڭ يىڭى رەھبەرلىك ئاپاراتلىرى سايلاپ چىقىلدى. 16-قۇرۇلتاي 3-ئومومى يىغىنى ئىچىلىپ ،ئومۇميۈزلۈك ھاللىق جەمئيەت بەرپا قىلشنىڭ يوللىرى كۆرسىتىپ بىرىلدى.3-ئومۇمى يىغىنىدىن  كىيىن سوتسىيالىزىمنىڭ ئەۋزەللىكى يەنىمۇ ئىلگىرلىگەن ھالدا جارى قىلدۇرۇلۇپ ،خەلىق ئۈچۈن خىزمەت قىلىش روھى جانلاندۇرۇلدى،ھەر قايسى جايلاردا خەلىق ئويلىغاننى ئويلاش ،خەلىق ئۈچۈن خىزمەت قىلىش دولقۇنى يۇقىرى كۆتۈرۈلدى،خەلىق ئۈچۈن ئەمەلىي ئىش قىلىش قانات يايدۇرۇلدى،نامراتلارنى يۆلەش ،ئەسلەھەلەشكەن يىزا ئىگىلىك قۇرۇلۇشى تىخىمۇ كۈچەيتىلدى.دۆلىتىمىز نامرات رايۇنلارنى قۇتقۇزۇش تور قۇرۇلۇشى مەبلىغىدىن كۆپلەپ سىلىپ ئاپتۇنۇم رايۇنىمىز جۈملىدىن يەكەن ناھىيىمىزدىكى دىھقان پەرزەنتلىرىنىڭ 9 يىللىق مەجبۇرىيەت مائارىپىنى تاماملىشى ئۈچۈن ھەقسىز ئوقۇش شارائىتى ھازىرلاپ بەردى، شۇنىڭ بىلەن بىر ۋاقىتتا پەن تىختىكا ئۇچقاندەك تەرەققى قىلدى .دۆلىتىمىز ئۇچقۇچىسى ياڭ لىۋى تۈنجى قىتىم ئادەملىك ئالەم كىمىسىنى ئاي شارىغا قوندۇرۇپ ساق –سالامەت قايتۇرۇپ كەلدى.بۇ پەن-تىخنىكا جەھەتتە تەرەققى قىلغانلىقىمىزنىڭ ئىپادىسى بولۇپ ھىسابلىنىدۇ.
/ d4 Z+ J& L4 {" K- a6 dدۆلىتىمىزدە يۇقارقىدەك ياخشى نەتىجىلەر قولغا كىلىۋاتقان ياخشى ۋەزىيەتتە بىر تۈركۈم بۆلگۈنچى ئۇنسۇرلار ئۆزىنىڭ تاكتىكىسىنى ئۆزگەرتىپ ،ئۇرۇپ چىقىش ھەركىتى ،تەشۋىق قىلىش،ئاخبارات ،مائارىپ ئارقىلىق ھۇجۇم قىلىشقا ئۇرۇنۇپ دىن بايرىقىنى ئىگىز كۆتۈرۈپ ،دىنى پائالىيەتنى قالقان قىلىپ ئاساسى قانۇن ،قانۇن ،قائىدە نىزاملارغا قارشى چىقىپ ،ھىچنىمىنى بىلمەيدىغان خەلىق ئاممىسىنى ۋە سەبىئى غۇنچىلارنى ئازدۇرۇش نىيىتىدىن يانغىنى يوق.كىچىككىنە سەۋەنلىق تاپسا پىتنە ئىغۋا تارقىتىپ ،جامائەت پىكىرى توپلاشقا ئۇرۇنىۋاتىدۇ،مائارىپقا ئارلىشىپ ،كەلگۈسىنڭ قۇرغۇچىلىرىنى بىزدىن تالىشىۋاتىدۇ،دىنغا خاتا چۈشەنچە بىرىپ تەشۋىقاتنى كۈچەيتىۋاتىدۇ., ]. G/ U/ o* F# p9 h
دۆلىتىمىز ئاساسى قانۇنىدا دۆلەت كادىرلىرى ،ئىشچى –خىزمەتچىلەر پارتىيە ئەزالىرى ،ئوقۇغۇچىلار ،ئىتىىپاق ئەزالىرى دىنغا ئىتىقاد قىلسا بولمايدۇ دەپ ئىنىق بەلگىلەنگەن. شۇڭا بىز قەتئىي ھالدا ئىلىم پەننى قورال قىلىپ، ئىلىم پەن ئارقىلىق ئۆزىمىزنى قوراللاندۇرىشىمىز كېرەك.
. L( M1 f% Z8 n0 [/ Y6 A( g& `& m: c- _2 V1 k: h
5 y- r  f; a% C3 m+ y
. q) \6 o1 W! p5 r
8 j& k' K3 u, L  {& ?4 E9 m

# k' g2 l5 @5 ?. A& _2 ]+ l; ?دىن بىزگە قانداق مەنپەئەت كەلتۈردى، پەن بىزگە قانداق مەنپەئەت كەلتۈردى؟
# g$ n' U* I+ V* d% r$ K1 Q/ Wدىن بولسا ئىجتىمائى رىئاللىقنىڭ كىشىلەر مىڭىسىدىكى بۇرمىلانغان ئىنكاسى بولۇپ ئۇ ئادەمنى قانائەت قىىشقا دەۋەت قىلىپ ،ئالغا ئىلگىرلەشكە ،ئىزدىنىشكە توسالغۇ بولۇپ جەمئىيەت تەرەققىياتىغا ئىغىر دەرجىدە تەسىر يەتكۈزىدۇ،ئويلاپ باقايلى قايسى بىر دىنى ئاخۇن دىنى پائالىيەت بىلەنلا شۇغۇللۇنۇپ باي بولالىدى،يۇقارقىدەك مىساللار ناھايىتى كۆپ.4 J$ X. H/ h& Y
پەننى ئىلىپ ئىيتساق ئىلمى ھەقىقەت بولۇپ نۇرغۇن كىشىلەرنىڭ  ئۇزۇن مۇددەتلىك تۇرمۇش تەجىربىسى ۋە تەتقىقات نەتىجىسىدىن كەلگەن توغرىلىقى مۇئەييەنلەشكەن ھەقىقەت .ھازىرقى ۋەزىيەتكە نەزەر سالىدىغان بولساق چوڭ ئىشلاردىن كىچىك ئىشلارغىچە پەن –تىخنىكا قوللىنىۋاتىدۇ ،ۋەزىيەتكە قارىغاندا ئىقتىساس ئىگىلىرىنى تەربىيلەپ چىقىش بىر مۈشكۈل ۋەزىپە ،بۇنىڭ ئۈچۈن بىز ئوقۇغۇچىلار تۆۋەندىكى خىزمەتلەرنى چىڭ تۇتۇپ ياخشى ئىشلىشىمىز كىرەك .. {$ K4 c8 ^1 u( V4 a) k% J
1.        ئالدى بىلەن ئىددىيمىزنى ئازاد قىلىپ  دىني خۇراپاتلىقنىڭ بارلىق قالدۇقلىرىن چىقرىپ تاشلاپ ،ھەقىقى ئاتىزىمچىلاردىن بولىشىمىز كىرەك .
0 v0 H% {; Q4 m0 }, _2.        دىننىڭ زىيىنىنى ھەقىقى چۈشىنىشىمىز لازىم.: V0 ?0 M7 W8 D2 G
3.        دىن بىلەن پەننىڭ سلىشتۇرمىسىنى ئوبدان ئايرىشىمىز لازىم.5 N$ r0 c- y" ~: m
4.        دىن قالدۇقلىرىنى چىقىرىۋىتىپ ،تىرىشىپ ئۈگۈنۈپ ،ئىلىم –پەن بىلىملىرى بىلەن قۇراللىنىپ ئۆزىنى ۋە دۆلەتنى قۇدرەت تاپقۇزۇش ئۈچۈن ئاساس ھازىرلىشى لازىم.
3 |7 J. s3 U" m% ?5.        مىللەتلەر ئىتتپاقلقىنى قوغداپ ،ھەر قايسى مىللەتلەرنىڭ ئۆرۈپ-ئادەتلىرىگە ھۆرمەت قىلىشى،ئۆز-ئارا كۆيىنىشى لازىم.6 `4 {* x: N5 D  p# m3 p' D
6.        پەن-تىخنىكىغا ھەقىقى ئىشىنىشىمىز ،ۋەزىيەتنى چوڭقۇر كۈزۈتۈشكە ماھىر بولۇشىمىز كىرەك
: l/ m4 G( x* f- s4 Z
/ w: L# V$ M$ O/ z) i' S9 A  ?) q+ R. h9 z+ f, _$ F
% P  b9 ^) q" c4 k- F8 S6 |3 l
ئۈچنى قوغداپ ئىككىگە قارشى تۇرۇشنىڭ مەزمۇنى ھەققىدە دوكلات2 \0 ~$ \8 }) N; V! f' _6 Q. }
ئۈچنى قوغداپ ئىككىگە قارشى تۇرۇشنىڭ مەزمۇنى نىمە؟
. n# x. L  D4 s) r2 w- W, H( F  _ئۈچنى قوغداش-ۋەتەننىڭ بىرلىكىنى قوغداش،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىغىنى قوغداش،ئىجتىمائى مۇقىملىقنى قوغداش.
! q0 X/ d  e% V* @ئىككىگە قارشى تۇرۇش - مىللى بۆلگۈنچىلىككە قارشى تۇرۇش ،قانۇنسىز دىننى پائالىيەتكە قارشى تۇرۇش.
6 |; V! C5 A- y! Mشىنجاڭنىڭ مۇقىملىقىغا تەسىر يەتكۈزۋاتقان ئاساسى خەۋىپ قايسى ؟' U# G2 R3 y& c3 f  F  o3 j7 L$ U
(1)  قانۇنسىز دىننى پائالىيەت   (2)  مىللى بۆلگۈنچى كۈچلەر   3 I" s2 E+ x7 f' |
ئۈچ تارىخ قايسى ؟+ _' `3 l  j$ Y/ Y' j
(1) شىنجاڭنىڭ يەرلىك تارىخى   (2)  دىننڭ ئۆزگىرىش تارىخى (3) مىللەتلەرنىڭ تەرەققىيات تارىخى .
7 Y  ]% S  f- a0 h" G# c, Q" S% o! O9 g% b8 ]" f& m$ y1 p$ A
( s! E. A$ V, c
/ A9 H0 u& k( V1 R* x

( t: v% i  P( Kماركىسىزىملىق بەش قاراش قايسى ھەققىدە دوكلات
7 M& j1 h2 [* ]+ Eماركىسىزىملىق بەش قاراش قايسى ؟
4 [" Q  M" x1 y1.        ماركىسىزىملىق دۆلەت قارىشى
8 v- T7 V' O7 {; b& U" r% ~) [2.        ماركىسىزىملىق مىللەت قارىشى
, f3 Q* G! F3 m$ v3.        ماركىسىزىملىق دىن قارىشى, O- K& E4 M$ e! _! P
4.        ماركىىسىزىملىق مەدىنىيەت قارىشى- _+ H: n1 p1 {8 C1 L
5.        ماركىسىزىملىق تارىخ قارىشى
& E/ b6 M, B, \ماركىسىزىملىق دىن قارىشىنىڭ مەزمۇنى:
+ _# V% c& \; j1 Hدىن ئەزەلدىنلا بولغان ئەمەس. ئىنسانلار ئىنسانىيەت جەمئىيىتىكى بەزىبىر ھادىسلەرنىڭ يۈز بېرىش سەۋەبىنى بىلەلمەي، ئۇلارنى ئىلاھلاشتۇرۇپ، ئۆز كۆز قارىشى بويىچە يەكۈن چىقىرىپ دىننى پەيدا قىلغان. دىن بىر خىل خوراپىي ئىدىيە. ئۇنىڭغا قەتئىي ئىشەنمەسلىك كېرەك.
1 v' \% [) _# x/ [: C, K/ K! g- a2 }/ o6 M
4 d( k. J$ U5 j" ]5 C
1 O7 ?7 C5 t# T; e8 u+ w! Y
" \) Z9 \) c+ k8 j
سەككىز شەرەپ ،سەككىز نوموس قارىشنىڭ مەزمۇنى ھەققىدە دوكلات
2 ~- M6 s) h0 X. D# b# Oسەككىز شەرەپ ،سەككىز نوموس قارىشنى كىم قاچان ئوتتۇرغا قويغان؟مەزمۇنى نىمە؟
- b+ y) `9 d8 f5 e+ Wج ك پ مەزكىرى كومتىتىنىڭ شۇجىسى دۆلەت رەئسى، ھەربى ئىشلار كومتىتىنىڭ رەئىسى خۇجىنىتاۋ 2006-يىلى 3-ئاينىڭ 4-كۈنى سىياسى كىڭەش مەملىكەتلىك 10-نۆۋەتلىك 4-يىغىنغا قاتناشقان ھەيئەتلەرنى يوقلىغاندا ئوتتۇرغا قويغان .مەزمۇنى : , ]: h, o$ f' u; b3 ^9 r2 y
ۋەتەننى سۆيۈش شەرەپ،ۋەتەنگە زىيان يەتكۈزۈش نومۇس.
3 L  @# n) S3 A' Gخەلىق ئۈچۈن خىزمەت قىلىش شەرەپ،خەلىقتىن چەتنەش  نومۇس.2 D9 }- s# f9 U, B# c( Z- m  W
ئىلىم – پەنگە ھۆرمەت قىلىش شەرەپ،نادانلىق بىلىمسىزلىك نومۇس.
0 a4 {4 |8 r$ t; [تىرىشىپ ئەمگەك قىلىش شەرەپ،جاپادىن قىچىپ راھەتكە بىرىلىش نومۇس.0 [0 u& J4 U9 B5 V" V5 o1 d& L
سەمىمى،ئىشەنچىلىك بولۇش شەرەپ،مەنپەئەتنى دەپ ۋىجداننى سىتىش نومۇس.  G* q( b0 m; F. b1 B+ @3 G" J" u
قانۇن ئىنتىزامغا رىئايە قىلش شەرەپ،قانۇن ئىنتىزامغا خىلاپلىق قىلىش نومۇس.; y/ t* A: F4 ~' H! ?
جاپاغا چىداپ كۆرەش قىلىش شەرەپ،ئەيشى ئىشرەت كەيپى ساپاغا بىرىلىش نومۇس.
9 q! t' `7 x( ^
! L% [6 n% z1 f( B3 Q, g( w
* \, O, W  K0 w/ n4 o
3 a" W- J% O# I% h! T) N, C( U# a* ]
مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى كۈچەيتىپ،سىياسى مۇقىملىقنى قوغدايلى!
1 a3 H' E4 l* f* Yساۋاقداشلار:
% ~9 j4 u# E. p/ [" c9 lبىزنىڭ دۆلىتىمىز جۇڭگۇدا 56مىللەت توپلىشىپ ئولتۇراقلاشقان بولۇپ،ھەرقايسى مىللەتلەر ئىناق،ئىتتىپاق ياشاپ كېلىۋاتىدۇ.جۇڭگۇ كوممۇنىستىك پارتىيسىمۇ مىللەت مەسلىسىگە ئىزچىل تۈردە ئەھمىيەت بېرىپ كەلدى.ئۇزاق مۇددەتلىك ئىنقىلاپ ۋە قۇرۇلۇش جەريانىدا،پارتىيمىز ماركىسىزىملىق مىللەت نەزىريەسىنى مىللەتلەرنىڭ كونكىرىتنى ئەمەلىيتى بىلەن ئۆزئارا بىرلەشتۈرۈپ،مىللەت مەسىلىسنى ھەل قىلىشنىڭ توغرا يۆنىلىشىنى تېپىپ،مىللەتلەرنىڭ ئۆزئارا مۇناسىۋىتىنى ھەقىقى ئورناتتى.ئاز سانلىق مىللەت رايۇنلىرىنىڭ ئىقتىسات ۋە مەدىنىيەت ئىشلىرىنىڭ راۋاجلىنىشىغا زور كۈچ بىلەن ياردەم بەردى.شۇنىڭ بىلەن،مىللەتلەرنىڭ باراۋەرلىگى،ئىتتىپاقلىقى قولغا كەلتۈرۈلۈپ،ئاز سانلىق مىللەت رايۇنلىرىنى تەرەققى قىلدۇرۇش ۋە ئازسانلىق مىللەت كادىرلىرىنى تەربىيەلەپ يىتىشتۈرۈش،ئازسانلىق مىللەتلەرنىڭ تىل-يېزىقلىرىنى،ئۆرپ-ئادىتىنى ھۆرمەتلەش،بەش ئۆزئارا ئەپۇ قىلىشتىن ئىبارەت ئۆزئارا چۇڭقۇر مۇناسىۋەت ئورناتتى.بىز ياش-ئۆسمۈرلەرمۇ پارتىيمىزنىڭ مىللەتلەر مەسىلىسىگە يۈرگۈزگەن توغرا سىياسىتىنىڭ روھىنى ئىزچىل ئىجرا قىلىپ،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى ياخشىلاپ،ھەرمىللەت بالىلىرى بىرنىيەت،بىرمەقسەتتە كۆرەش قىلىپ،ھەمنەپەس بولۇپ،مىللى بۆلگۈنچىلەر بىلەن ئاخىرغىچە كۆرەش قىلىپ،مۇقىملىقنى قوغداپ،ئۈچ ئايرىلماسلىق ئىددىيسىنى مۇستەھكەم تۇرغۇزۇپ،ھەرۋاقىت،ھەرجايدا مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا ئەھمىيەت بىرىشىمىز،مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىنى قەتئى قوغدىشىمىز لازىم.
6 R+ @. h" }9 G3 S; M9 b9 w& F( u1 U) _$ n2 h

$ R% z; j/ m3 i# Q' O4 A " M% n7 A- k0 [2 m7 v$ s/ ]
! n5 j0 X- b7 |$ h! \, U
ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار قەسىمى
8 M$ B* r2 e1 k# E* _ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلار قەسىمىنىڭ مەزمۇنى/ n" A, V( e- n& q- F: t3 e
بىز كومىنىزىم ئىشلىرىنىڭ ئىزباسارلىرى، بىز ماركىھىزىملىق دۆلەت قارشى، مىللەت قارشى، دىن قارىشى، تارخ قارشى، مەدىنىيەت قارىشىنى مۇستەھكەم تۇرغۇزىمىز، نادانلىق بىلەن خوشلىشىپ، ئىلىم- پەننى ھۆرمەتلەيمىز. ھەر قانداق دىنى پائالىيەتلەرگە ھەرگىز قاتناشمايمىز، مىللى بۆلگۈچىلىككە قەتئى قارشى تۇرمىز، جۇڭخۇانى گۈللەندۈرۈش ئۈچۈن، ياخشى ئۈگۈنۈپ، كۈنسىرى ئالغا باسىمىز. : Z, V! j* s1 y7 ?, r

6 Y9 d4 _! I, k. R0 R
9 t% I/ ]6 H5 h) l% a% q! u  }1 X( }, m+ [3 H
/ B+ X- T% O$ }" q# d
, q9 V! J, Q4 G8 Q' Q
ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ سۆز ھەركىتىنى قىلىپلاشتۇرۇشتىكى 7 نى قىلماسلىقنىڭ مەزمۇنى
# J' D& J# d7 U- N. o* kئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ سۆز ھەركىتىنى قىلىپلاشتۇرۇشتىكى 7 نى قىلماسلىق0 @, M$ S% X3 |! A) b+ K
1. ماركىسىزىملىق ئاتىئېزىم تەربىيسىنى قوبۇل قىلىشقا رەت قىلىشقا يول قويماسلىق.
) M# h- v9 ?2 l$ X* u9 X2. دىنغا ئىشەنمەسلىك ۋە دىننى پائالىيەتلەرگە قاتناشماسلىق.) g* _& Z. f+ |" R6 @* M* b6 ?
3. دىننى تۈس ئالغان كىيىم- كىچەكلەرنى كىيمەسلىك.4 i1 `7 Q, P1 v" o; l: a# }  F2 |
4. دىننىي تەشۋىقات بۇيۇملىرىنى ۋە قانۇنسىز ئوقۇشلۇقلارنى ئوقۇشقا، كۆرۈشكە يول قويماسلىق.9 f7 u5 I. E/ W1 ?; ]/ z3 F9 [
5. مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا پايدىسىز بولغان ئىشلارنى قىلماسلىق/ [; I* ?2 F- z3 @& O& T+ S' v0 I0 w
6. مىللەتلەر ئىتتىپاقلىقىغا پايدىسىز بولغان گەپ سۆزلەرنى قىلىشقا يول قويماسلىق.
% u( ?) X: @2 z0 L+ k7. مىللىي بۆلگۈنچىلىك ھەرىكىتىگە قاتنىشىشقا يول قويماسلىق.
$ H; [, w% p; f' O2 O
: y2 V) _( W1 _1 dword ھۈججىتىنى چۈشۈرۈڭ:
, ^# P2 Z  a, S+ \: `! {/ y点击进入下载-无神论.doc$ T: K& f( S/ w0 i) A1 ?
ياكى:
* V" ^# u# X5 D4 E2 yhttp://pan.baidu.com/share/link?shareid=9563&uk=2335018464# K0 ]; L% ~: ?8 W0 V: G/ h
1 m3 D0 Z. ]- F& v
ئۈمۈدىمىز بىلىمگە چاڭقىغان قەلىبلەرگە شېرىن-شەربەت بولۇش!
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | ئەزا بولۇڭ

يانفۇن|ئاددى بەت|ئالاقىلىشىڭ|( 新ICP备11001587号-6 )
بېكىتىمىزدىكى يازمىلار شۇ شەخىسنىڭ شەخسىي كۆز قارىشىغا ۋەكىللىك قىلىدۇ،بىكىتىمىز بىلەن مۇناسىۋەتسىز.مۇنبىرىمىز پەقەتلا پىكىر ئالماشتۇرۇش سورۇنى ھازىرلىغان.
بېكىتىمىز سىياسىيلىقى كۈچلۈك ،سېرىق ھەم دۆلىتىمىز قانۇنىغا زىت بولغان يازمىلارنى چەكلەيدۇ.ئۆزىڭىزنى ئاسراپ ئالدىنىشتىن ھەزەر ئەيلەڭ
بېكەتنىڭ قانونى ۋەكىلى : شەربەت QQ:359903451 E-mail:359903451@qq.com
بىز ئەڭ ياخشى مۇنبەر قۇرۇپ چىقىش ئۈچۈن تىرىشىمىز!
Powered by Discuz! X2.5(NurQut Team) © 2001-2011 Comsenz Inc. GMT+8, 2012-11-15 02:46

چوققىغا قايتىش