>> سىز تېخى كىرمىدىڭىز كىرىش   تىزىملىتىڭ | مىدال مەركىزى | تور تېلۋىزىيەسى
chayhana
مۇنبەر قوللانمىسى
Abdukerim2008  
XabnamBBS -> مائارىپ ۋە بىز -> قوش تىل ئۇقۇتۇشى زادى نىمىنى كۆرسىتىدۇ؟

 
سىز بۇ تېمىنىڭ 2299 ـ ئوقۇرمىنى
تېمىسى : قوش تىل ئۇقۇتۇشى زادى نىمىنى كۆرسىتىدۇ؟ IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كېيىنكى تېما
parlak

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 21
شۆھرەت: 21 نۇمۇر
پۇل: 183 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:14(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2006-04-07

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


بىر قىسىم تورداشلىرىمىزنىڭ نەزىرىدە قوش تىل ئوقۇتۇشى مەدەنىيىتىمىزنىڭ چىكىنىشىنى ۋە ئانا تىلنىڭ يوقۇلىشىنى كەلتۈرۈپ چىقىرارمىش، مان بۇ ئۆزىگە ئىشەنمەيدىغانلارنىڭ سەپسەتىسى خالاس. بۇنداق بىر تەرەپلىمە قاراشتىكى ئادەملەرنى مۇتەئەسسىپ دىسەك ئېشىپ كەتمەس. مەن بۇ يەردە شۇنى تەكىتلەيمەنكى بىزنىڭ مەدەنىيىتىمىزنىڭ ۋە ئانا تىلىمىزنىڭ تەرەققىياتى پەقەت يات مەدەنىيەتنىڭ تەسىرى ئاستىدىلا تەرەققى قىلىشقا ئېرىشەلەيدۇ. بۇ بىر پۈتۈن ئۇيغۇر ئېتنوگرافىيەسىنىڭ بۇرۇندىن تارتىپ داۋاملىشىپ كېلىۋاتقان تەرەققىيات قانونىيىتى. بىز ئۆزىمىزنىڭ مەدەنىيىتى بىلەنلا چەكلىنىپ قالساق، يات مەدەنىيەتلەر ئارا ئالماشتۇرۇش ئېلىپ بارمىساق جۇڭگونىڭ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنى نىمە ئارقىلىق تەرەققى قىلدۇرىمىز. لەغمەن پولو كاۋاپ بىلەنما؟ ياكى ئارمان، ئىخلاس شىركەتلىرىنىڭ قۇۋۋەت تالقانلىرى بىلەنمۇ؟ ۋە ياكى ئون ئىككى مۇقامنى ئېيتىپ ئۇسۇل ئويناش بىلەنمۇ؟ 文字نۆۋەتتىكى مەدەنىيىتىمىزگە نىسبەتەن يات مەدەنىيەتلەرنىڭ تەسىرىنى قانداقتۇر يوقىتىش ياكى ئاسمىلاتسىيە ئېلىپ بارغانلىق دەپ چۈشەنمەي مەدەنىيەتلەرنىڭ تەرەققى قىلىشىدىكى ھەركەتلەندۈرگۈچ كۈچ دەپ چۈشەنسەك مۇۋاپىقراق بولاتتى. يۇقۇرى پەن تېخنىكىلارنىڭ تەرەققىيات جىددىلىگى بىزنىڭ خەنزۇ تىلىنىلا ئۆگىنىپ قالماستىن بەلكى يەنە ئېنگىلىز تىلى ۋە روس تىلى قاتارلىق تىللارنى ئۆگىنىشىمىزنى تەلەپ قىلماقتا. ھازىرقى ۋەزىيەتتە باشقا تىللارنى ئۆگىنىشتىن قورققانلار بېلى بوش ھورۇنلاردىن ئىبارەت. شۇڭا مەن قوش تىل ئوقۇتۇشىنى يولغا قويۇشنى ھەرگىزمۇ يوقۇتۇش ياكى ئاسمىلاتسىيە ئېلىپ بارغانلىق دەپ قارىمايمەن. بىراق شۇنى ئۇنتۇپ قالماسلىق كېرەككى ئانا تىلنىڭ مەۋجۇتلۇقىنى ساقلاش ياكى ئۇنى تەرەققى قىلدۇرۇش ئۆزىنى ئۇيغۇر ھىساپلايدىغان مەسئۇلىيەتچان ئادەملەرنىڭ ۋىجدانىغا باغلىق خەلق ئىچىدىكى ئىجتىمائى مەسىلە خالاس. بۇنى سىياسى ياكى قانۇنى مەسىلە قاتارىغا قويىۋېلىش تازا ئاقىلانىلىق تاللاش ئەمەس. چۈنكى تېخى ھىچكىممۇ ئانا تىلنى ئەمەلدىن قالدۇرىمىز ياكى تىلىڭلارنى كېسىمىز دەپ پەرمان چىقارمىدى.

Yadikar tori

نورۇز
[45 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-12-15 17:17 چوققىغا قايتىش
myl

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 18
شۆھرەت: 19 نۇمۇر
پۇل: 180 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:11(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-10-08

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش




Yadikar tori
[46 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-12-19 21:51 چوققىغا قايتىش
koknur217



ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: شەبنەم ئەزاسى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 117
شۆھرەت: 118 نۇمۇر
پۇل: 1020 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:60(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-10-07

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


مىنىڭ ھەدەمنىڭ بىر قىزى كۇچا ئوتقۇچىلىق قىلىدۇ، ئۇنىڭ دىيشچە، ئۇلار بولتۇردىن باشلاپ قوش تىللىق ئوقۇتۇشنى باشلىغان بولۇپ ئۇلار ئوقۇتۇۋاتقان بالىلار ھېچىنىمە بىلمەيدىكەن.

upuk
[47 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-12-19 22:21 چوققىغا قايتىش
parlak

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 21
شۆھرەت: 21 نۇمۇر
پۇل: 183 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:14(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2006-04-07

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


ئۇنداقتا ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپتە ھىچنىمە بىلمەسلىگىنى دەل ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مەسئۇلىيىتىنى ئادا قىلالمىغانلىقىنىڭ نەتىجىسى دەپ قارايمەن.

upuk

نورۇز
[48 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-12-26 18:29 چوققىغا قايتىش
mardan521

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: شەبنەم ئەزاسى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 193
شۆھرەت: 194 نۇمۇر
پۇل: 1795 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:144(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-12-01

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


QUOTE:
بۇ مەزمون 45 جى قەۋەتتىكى parlak نىڭ 2007-12-15 17:17 دە يوللىغان يازمىسى“”:
بىر قىسىم تورداشلىرىمىزنىڭ نەزىرىدە قوش تىل ئوقۇتۇشى مەدەنىيىتىمىزنىڭ چىكىنىشىنى ۋە ئانا تىلنىڭ يوقۇلىشىنى كەلتۈرۈپ چىقىرارمىش، مان بۇ ئۆزىگە ئىشەنمەيدىغانلارنىڭ سەپسەتىسى خالاس. بۇنداق بىر تەرەپلىمە قاراشتىكى ئادەملەرنى مۇتەئەسسىپ دىسەك ئېشىپ كەتمەس. مەن بۇ يەردە شۇنى تەكىتلەيمەنكى بىزنىڭ مەدەنىيىتىمىزنىڭ ۋە ئانا تىلىمىزنىڭ تەرەققىياتى پەقەت يات مەدەنىيەتنىڭ تەسىرى ئاستىدىلا تەرەققى قىلىشقا ئېرىشەلەيدۇ. بۇ بىر پۈتۈن ئۇيغۇر ئېتنوگرافىيەسىنىڭ بۇرۇندىن تارتىپ داۋاملىشىپ كېلىۋاتقان تەرەققىيات قانونىيىتى. بىز ئۆزىمىزنىڭ مەدەنىيىتى بىلەنلا چەكلىنىپ قالساق، يات مەدەنىيەتلەر ئارا ئالماشتۇرۇش ئېلىپ بارمىساق جۇڭگونىڭ شىنجاڭ ئۇيغۇر ئاپتونۇم رايونىنى نىمە ئارقىلىق تەرەققى قىلدۇرىمىز. لەغمەن پولو كاۋاپ بىلەنما؟ ياكى ئارمان، ئىخلاس شىركەتلىرىنىڭ قۇۋۋەت تالقانلىرى بىلەنمۇ؟ ۋە ياكى ئون ئىككى مۇقامنى ئېيتىپ ئۇسۇل ئويناش بىلەنمۇ؟ 文字نۆۋەتتىكى مەدەنىيىتىمىزگە نىسبەتەن يات مەدەنىيەتلەرنىڭ تەسىرىنى قانداقتۇر يوقىتىش ياكى ئاسمىلاتسىيە ئېلىپ بارغانلىق دەپ چۈشەنمەي مەدەنىيەتلەرنىڭ تەرەققى قىلىشىدىكى ھەركەتلەندۈرگۈچ كۈچ دەپ چۈشەنسەك مۇۋاپىقراق بولاتتى. يۇقۇرى پەن تېخنىكىلارنىڭ تەرەققىيات جىددىلىگى بىزنىڭ خەنزۇ تىلىنىلا ئۆگىنىپ قالماستىن بەلكى يەنە ئېنگىلىز تىلى ۋە روس تىلى قاتارلىق تىللارنى ئۆگىنىشىمىزنى تەلەپ قىلماقتا. ھازىرقى ۋەزىيەتتە باشقا تىللارنى ئۆگىنىشتىن قورققانلار بېلى بوش ھورۇنلاردىن ئىبارەت. شۇڭا مەن قوش تىل ئوقۇتۇشىنى يولغا قويۇشنى ھەرگىزمۇ يوقۇتۇش ياكى ئاسمىلاتسىيە ئېلىپ بارغانلىق دەپ قارىمايمەن. بىراق شۇنى ئۇنتۇپ قالماسلىق كېرەككى ئانا تىلنىڭ مەۋجۇتلۇقىنى ساقلاش ياكى ئۇنى تەرەققى قىلدۇرۇش ئۆزىنى ئۇيغۇر ھىساپلايدىغان مەسئۇلىيەتچان ئادەملەرنىڭ ۋىجدانىغا باغلىق خەلق ئىچىدىكى ئىجتىمائى مەسىلە خالاس. بۇنى سىياسى ياكى قانۇنى مەسىلە قاتارىغا قويىۋېلىش تازا ئاقىلانىلىق تاللاش ئەمەس. چۈنكى تېخى ھىچكىممۇ ئانا تىلنى ئەمەلدىن قالدۇرىمىز ياكى تىلىڭلارنى كېسىمىز دەپ پەرمان چىقارمىدى.

ئۇنداق بىلەرمەنلىك قىلىپ كەتمەيلى ،30يىلدىن كىيىن نىمە ئىش بۇلار؟


Yadikar tori
[49 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-12-26 19:28 چوققىغا قايتىش
azhar888



ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: دائىملىق ئەزا
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 387
شۆھرەت: 388 نۇمۇر
پۇل: 3870 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:136(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-06-19

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


ئىيتىشلارغا قارىغاندا داڭلىق ئالىمىمىز ئەركىن سىدىق ئەپەندىمۇ قۇش تىللىق سىنىپتا ئۇقۇپتىكەن .

Yadikar tori
[50 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-12-26 20:31 چوققىغا قايتىش
@QAWANDAZ@

ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: شەبنەم ئەزاسى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 168
شۆھرەت: 179 نۇمۇر
پۇل: 1680 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:67(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-03-08

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


بۇنىڭغا نەزىرىڭلارنى ئاغدۇرۇپ قويغايسىلە
./read.php?tid-28977-keyword-.html


upuk

تىل ئۆلگەن جايدا مىللەتنىڭ ھاياتى خازان بولغان بولىدۇ.
                             
[51 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-12-26 20:47 چوققىغا قايتىش
ot yurak



ھالىتى : بۇ ئەزا توردا يوق
دەرىجە: يېڭى ئۆگەنگۈچى
نادىر تېما: 0
يازما سانى: 95
شۆھرەت: 96 نۇمۇر
پۇل: 950 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى:116(سائەت)
ئەزا بولغان ۋاقتى : 2007-08-08

ئاپتور ئارخىۋىنى كۆرۈش قىسقا ئۇچۇر يوللاش بۇ يازمىنى تەۋسىيە قىلىش نەقىل قىلىپ ئىنكاس يوللاش


نەچچە يىلدىن كېيىن باللىرىمىز بىزنى دادا-ئانا دەپ ئەمەس، <بابا-ماما> دەپ چاقىرغاندا ئاندىن بۇ ئاتالمىش قوش تىللىق مائارىپنىڭ <پايدىسىنى> تولۇق تۇنۇپ يىتىمىز.

Yadikar tori
[52 - قەۋەت] | يوللانغان ۋاقىت : 2007-12-27 18:55 چوققىغا قايتىش
<<  1   2   3   4  >>  Pages: ( 4/4 total )


Beijing Xabnam.com Web site Group || Uighur by Oghuz Code © 2003-06 PHPWind
Time now is:02-07 15:09, Gzip disabled

biz kim heridar hemkarlishing Elan bering alakilishingqollighuchinetije