سىز بۇ تېمىنىڭ 241 - كۆرۈرمىنى
xadiman34
دەرىجىسى : شەبنەم ئەزاسى


UID نۇمۇرى : 23792
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 101
شۆھرەت: 102 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 850 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 379(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-10-16
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 بىز مائارىپچىمۇ ياكى مۇئاشچىمۇ؟

باشقۇرۇش ئەسكەرىتمىسى :
باشقۇرغۇچى Juda بۇ تېمىنى شەبنەم ئەدەبىيات كۆزنىكى دىن بۇ سەھىپىگە كۆچۈرۈپ كەلدى .(2009-05-29)





يېقىنقى يىللاردىن بۇيان مائارىپتا «يېڭى دەرىسلىك ئىسلاھاتى»،«مۇئاش ئىسلاھاتى»، قاتارلىك بىر قاتار

ئىسلاھاتلار ئېلىپ بېرىلدى، بۇنىڭ بىلەن بۇ خىل «ئىسلاھاتلار» بەزى ئوقۇتقۇچىلىرمىزغا نىسبەتەن روھلاندۇرۇش ئوكۇلى بولغان بولسا بەزى ئوقۇتقۇچىلىرىمىزغا نىسبەتەن «پۇلپەرەسلىك كېسىلى»نى پەيدا قىلىپ قويدى،مەيلى مەكتەپتە بولسۇن مەيلى ئوقۇتقۇچىلار يىغىلغان ئاممىۋى سورۇنلاردا بولسۇن،ئىشقىلىپ بىر نەچچە ئوقۇتقۇچى بىر يەرگە يىغىلسىلا پۇلنىڭ گېپى بولاتتى،پالانى ئىدارىدىكىلەرنىڭ مۇئاشى مۇنچىكەن، قوشۇمچە تەمىناتى ئانچىكەن،پۇستانى قارى بىلەن ئايالى ھەر ئايدا مۇنچە مۇئاش ئالىدىكەن،زادى بىز ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىشى ئېغىر، لېكىن قولىمىزغا كېلىدىغىنى چاغلىق، قاچانمۇ مۇئاشىمىز ئۆسەر؟ دىگەندەك گەپلەرنى داۋاملىق ئاڭلاۋىرىپ زېرىكىپمۇ كەتتىم،بەزىدە ئويلاپمۇ قالىمەن بىزنىڭ مۇشۇنىڭدىن باشقا دىگۈدەك باشقا گېپىمىز يوقمۇ زادى؟بىز ئوقۇتقۇچىلار بۇنداق دەپ قاخشىساق مۇئاشى يوقلار قانداقمۇ قىلار؟ جاھاندىكى يېڭىلىقلار ئاز ئەمەسقۇ؟ باشقا مىللەتلەرنىڭ تەرەققىياتى نىمە ئۈچۈن بىزنىڭ ئالدىمىزدا؟ بىز قانداق قىلغاندا مائارىپىمىزنىڭ تەرەققىياتى ئۈچۈن كۈچ قوشالايمىز....... دىگەندەك پاراڭلارنى قىلىشساقمۇ بولىدىغۇ؟ بىز ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سەۋىيەمىز ئۇنچىلىك ،باشقىلارنىڭ قانچىلىك بولماقچىدى؟ھەي، ئۇيغۇر مىللىتىنىڭ تەرەققىياتىنىڭ كەينىدە قىلىشىغا بىز ئوقۇتقۇچىلار سەۋەپچىمۇ قانداق؟
مەكتەپ بولسا «ئادەم ئىشلەپچىقىرىدىغان زاۋۇت»تىن ئىبارەت تولىمۇ نازۇك، تولىمۇ ئېغىر مەسئولىيەتنى ئۆز ئۈستىگە ئالغان بولۇپ ئەگەر بۇ زاۋۇتتىكى ئىشچىلارنىڭ ساپاسى تۆۋەن بولۇ پ قالسا، ئىشلەپچىقارغان «مەھسۇلاتىمىز» دا مەسىلە كۆرۈلىدۇ ئەلۋەتتە.
كىم ئۈچۈن، نىمە ئۈچۈن ياشاشنى بىلمىگەن دەلتە، ھاڭۋاقتى ئوقۇتقۇچىلاردىن بولۇپ قالمايلى، مۇئاش توغۇرسىدا ئازراق ،مائارىپ توغۇرسىدا كۆپرەك كاللا قاتتۇرايلى..........

مەنبە:قەلىمىم

تېما تەستىقلىغۇچى : Juda
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2009-05-28, 16:04

 

شەبنەم ناخشىسى
چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2009-05-28 20:54 |
ئىزنا سودا بازىسى
azmatjan2000
دەرىجىسى : شەبنەم ئەزاسى


UID نۇمۇرى : 56494
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 289
شۆھرەت: 290 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 2890 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 83(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-08-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

ياخشى يىزىلىپتۇ .  مۇمكىن بولسابۇ تىما  مۇنبەردە  ئۇزاقراق چىقىرىلىپ تۇرسا     تولۇق ئوتتۇردىكى ئوقۇتقۇچىلارغا بىر كۆرسىتىپ قويغۇدەك تىما ئىكەن بۇ  !

روزىباقى ھاجىم تىبابەتچىلىكى
چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 00:17 |
مۆمىنجان ئابلىكىم
0998ubul
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 86325
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 39
شۆھرەت: 39 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 390 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 162(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-05-12
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

ئۈگىنەيلى لىفىڭ ئۆلگىسنى  دەپ بىر ناخشا بۇلدىغان  يادىمغا يىتىپ قالدى .

مۇئەللىم ئېلكتىرونلۇق لۇغىتى
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 01:09 |
مۆمىنجان ئابلىكىم
piygan
دەرىجىسى : شەبنەم ئەزاسى


UID نۇمۇرى : 35222
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 159
شۆھرەت: 160 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 1590 سوم
تۆھپە: 30 نۇمۇر
ياخشى باھا: 10 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 505(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-11
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

بارىكاللا، ھەقىقى ئۇيغۇر مائارىپچىسىدەك گەپ قىپسىز!مائاش توغرىلىق سۆزلەش ھەممە ساھەدە بولۇشى مۈمكىن.ئەمما مېنىڭ قارىشىم مۇنداق:
مەن  بىرقىسىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆزىنىڭ ئۇيغۇر زىيالىسى ئىكەنلىكىنى ئۇنتۇپ، بالىسىنىڭ كەلگۈسىدىكى جان بېقىشى(ئۇلارنىڭ دىيىشىچە ياراملىق ئادەم بولۇشىنى )نى كۆزلەپ،ئانا تىلىنى تاشلاپ ،يەسلىدىن باشلاپلا خەنزۇچىغا بەرگەنلىكىنى كۆرسەم «چىۋىن چۈشۈپ قالغان ئاشنى ئىچكەن»دەكلا بوپ قالىمەن.ئۇلار ئويلىمىدىكى،ھېچ بولمىغاندا شۇ كۈندىن باشلاپ ئۆزلىرىنىڭ ئىشسىزلىققا قاراپ ماڭغانلىقىنى قەتئى ئويلىيالمىدى.

مۇئەللىم ئېلكتىرونلۇق لۇغىتى
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 01:32 |
شەبنەم ئاۋازى تور رادىئوسى
begturk999
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 19634
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 43
شۆھرەت: 44 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 430 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 100(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-07-27
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

تۇرمۇشتا خاتىرجەم بولمىسا << زاۋۇتتا >> ياخشى ئىشلىگىلى بولمايدۇ .
ھازىرقى ئىستېمال سەۋىيىسىگە نىسبەتەن ئېيىتقاندا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاش تەمىناتى تۆۋەن . ئۇنىڭ ئۈستىگە جەنۇبى شىنجاڭ يېزىللىردىكى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاشىنى ساق ئالغان ۋاقتى يوق دىيەرلىك .مائاش جەدىۋىلىدىكى سان خېلى كۆپ بولسىمۇ ئالىدىغىنى قالايمىقان جەرىمانىدىن ئاشقىنى شۇ ، شۇڭا پۇلنىڭ گېپنى قىلغىنىنى توغرا چۇشۇنىشكە بولىدۇ .
مېنىڭ بىر خىزمەتدېشىم ھازىر بالنىستتتا ، ئۇنىڭ كېسىلى يۇرەك مۇسكۇل تىقىلمىسى ئىكەن ، ئۇ تېخى يېقىندىلا 100000 يۇەن قەرىز ئېلىپ ئۆي سېتىۋالغان ئىدى ، كېسىلىنى داۋالىتىشقا يەنە بىرمۇنچە پۇل كېتىدىكەن ، سىزنىڭچە ئۇ ئۆيىنى سېتىپ باللىرنى تالادا قويۇپ داۋالانسۇنمۇ ؟
<< رەھبەر >> لەرگە قىيىنچىلىقىنى ئېيىتسا ئاڭلايدىغان ئادەم چىقمىدى ،
داۋالىنىش ، تۇرالغۇ ۋە باشقا نورمال تۇرمۇش ئۆتكۇزۇشكە تالىق ئىشلار كاپالەتلەنمىسە سىزنىڭچە نىمىنىڭ گېپىنى قىلسا بولار ؟
ئەمگەك قانۇنىدا << دەم ئېلىش كۇنلىرى قوشۇپ ئىشلىگەنلەرگە ، نورمال خىزمەت ۋاقتىدىكى بىر كۇنلىك ئىش ھەققىنىڭ ئۈچ ھەسسىسى بويىچە ئىش ھەققى بېرىلىدۇ >> دەپ بەلگىلەنگەن .
جەنۇبى شىنجاڭنىڭ يېزا قىشلاقلىردىكى ئوقۇتقۇچىلار قانۇندا بەلگىلەنگەن دەم ئېلىشتىنى ئۇنتۇپ قالغىلى نەچچە يىللار بولدىكىن ؟
مەن ئىشلەۋاتقان مەكتەپتە بىر سىنىپقا بىردىن ئوقۇتقۇچى توغرا كېلىدۇ ، ئۇلارنىڭ كۈندىلىك ئىش مىقدارى 16 سائەتتىن ئاشسا ئاشىدۇكى كەم ئەمەس ، كۇندە 7-8 سائەت ئۇدا دەرىسكە كىرىدىغان گەپ (مۇزاكىرگە يېتەكچىلىك قىلىشنى قوشقاندا) بىر سائەت دەرىسكە ئەڭ كام دېگەندە بىر سائەت تەييارلىق ۋاقتى بولىشى كېرەك ، ئاساسىي پەنلەرنىڭ ھەپتىلىك تاپشۇرىقى ھەپتىسىگە كەم دىگەندە ئۈچ قېتىمدىن كام بولسا ، خىزمەت تەكشۈرگىلى چىققان باشلىقلىرمىزنىڭ تاپا -تەنىسىدىن باشقا ئاغزىدىن چىققاننى تۆلەشكە توغرا كېلىدۇ (جەرىمانە ) .بىر كۇنلىك دەرس ئۆتۇش ، تاپشۇرۇق تەكشۇرۇش ، كەسپى ئۈگىنىش ، سىياسى ئۈگىنىش ، ئائىلە سۆھبىتى ، ئىككىنچى دەرىسخانا پائالىيتىگە تەشكىللەش ، دىھقانلارنىڭ پارنىك ، چىلانلىقىنىڭ پەرۋىشىنى قىلىش ، ئائىلىسىدە يېرىم كېچىگىچە دەرىس تەييارلاش ، ئىككى ئاساسەننىڭ يالغان جەدىۋىلىنى ئىشلەش ....
بىر سوتكىنىڭ 24 سائەت بولغىنىنى دېسە ، بىر سوتكا ئوقۇتقۇچىلار ئۈچۈن بىرەر يۈز سائەت بولسا بولمامدۇ دەيمەن .
شۇنداق ئىشلەپمۇ بەرگەن ئايلىق دەرس ئۆزلىشىشى تۆۋەننىڭ جەرىمانىسى، دەرىس تەييارلىقىنى ھەپتە بۇرۇن ئۈلگىرتىپ يېزىپ تەستىقلانمىغاننىڭ جەرىمانىسى ، مەكتەپنىڭ موقۇملىقىنىڭ كاپالىتى ئۈچۈن مەكتەپنى قوغداشقا ۋاقتىدا كېلەلمىگەنلىكىنىڭ جەرىمانىسى ، تاپشۇرۇقنى بەلگىلەپ بەرگەن نورمىسى بويىچە بېرىپ ۋاقىت يېتىشتۈرەلمەي چالا تەكشۈرگەننىڭ جەرىمانىسى ، يۇقۇرى ،ئوقۇغۇچىلارغا تاڭغان مەكتەپ پورمىسىنىڭ نامرات ئائىلىدىن كېلىدىغان ئوقۇغۇچىلار بېرەلمىگەن پۇلىنى تۆلەپ قويۇشلار......
مەجبۇرى سان بەلگۇلەپ تۇتۇلغان << نامراتلارغا ئىئانە >> 3- ئايدىكى كۆچەت پۇلى ، باشلىقتىن سورىماي ئاغرىپ قېلىپ ئىشقا چىقالمىغاننىڭ <<كاڭگۇڭى >> ....
سىزنىڭچە نېمىنىڭ گېپىنى قىلساق بولا ؟

روزىباقى ھاجىم تىبابەتچىلىكى
چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 01:39 |
شەبنەم ئاۋازى تور رادىئوسى
kaj
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 69924
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 51
شۆھرەت: 51 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 490 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 26(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-01-01
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-29

 

مائاش بىلەن تۇرمۇشنى قامدىغىلى بولمىسا شامال يەپ ئوقۇتقۇچىلىق قىلامدۇ؟

شىنجاڭ تور مەكتىپى
مەن چوقۇم قىلالايمەن
چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 01:43 |
شەبنەم ناخشىسى
kaspi2008
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 90844
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 43
شۆھرەت: 43 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 430 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 42(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-05-23
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

مىنىڭچە بەگ تۇرۇك ناھايتى تۇغرا پىكىر بەردى،دىمىسىمۇ مىللى مائارىپىمىزگە دۆۋلەتتىن بىرىلدىغان تەمىنات ناھايتى ئاز، ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاشى ئۇنىڭدىن ئۆتە.
بىز ھەممە ئوقۇتقۇچىنى بىر تاياقتا ھەيدىمەي، مەلۇم ماۋزۇ ئارقىلىق رەدىيە بەرسەك،قامچىلىساق بولىدىغۇ.
دېمىسىمۇ ئوقۇتقۇچىلار كۇنىگە ئون نەچچە سائەت خىزمەت قىلىدۇ.
ئامال بولسا دوسلا ئۇلارنىڭ مائاشىنى ئۆستۇرىشكە پايدىسى بار تىمىلارنى كۆپرەك ئەۋەتەيلى.

چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 02:16 |
شەبنەم ناخشىسى
kontirul
دەرىجىسى : دائىملىق ئەزا


UID نۇمۇرى : 35604
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 478
شۆھرەت: 479 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 4638 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 815(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-16
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

ئىنكاس يېزىپ ساقلىۋالاي ،  ئالدىرماي ئۇقۇپ ، تەھلىل  قىلارمەن.

شىنجاڭ تور مەكتىپى
چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 02:17 |
arteken
ئوغلۇم ئەلقۇت
ئىجاتچان ئەزا ئالاھىدە تۆھپە
دەرىجىسى : تېما چولپىنى


UID نۇمۇرى : 19860
نادىر تېما : 6
يازما سانى : 1539
شۆھرەت: 7000030 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 44922369 سوم
تۆھپە: 279 نۇمۇر
ياخشى باھا: 265 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 833(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-07-31
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-28

 

مەنچە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ماددى ئىھتىياجى قامدالمىغىچە ئۇلارنىڭ مائارىپ خىزمىتىگە ھەممىنى ئۇنتىغان ھالدا باش قاتتۇرۇپ خىزمەت قىلىشى ناتايىن .چۇنكى ھازىرقى دەۋرىمىزدە پۇلنىڭ سىھرى ۋە قۇدرىتى ھەممە كىشىنى كولدۇرلىتىۋاتىدۇ . ئوقۇتقۇچىمۇ ئادەم ئۇمۇ باراۋەر تۇرمۇش ۋە تەمىناتتىن بەھرىمان بولوشقا ھەقلىق . ئوتقا كىرمەي تۇرۇپ ، كۆيۇشنىڭ تەمىنى بىلمەيسىز

كىچىكىپ كەلگەن باھارنىڭمۇ ئۆزگىچە لاتاپىتى بولىدۇ
چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 09:21 |
kok-sultan
تەۋپىق ئىزچىسى
ئىجاتچان ئەزا ئالاھىدە تۆھپە
دەرىجىسى : ئالىي ئەزا


UID نۇمۇرى : 26286
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 3395
شۆھرەت: 3712 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 26050 سوم
تۆھپە: 492 نۇمۇر
ياخشى باھا: 769 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 4072(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-11-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

ئوقۇتقۇچىلارغىمۇ پۇل كېرەك،پۇل بولمىسا ئۆي سېتلىۋىىش ،توي قىلىش ،كېسەل كۆرسىتىش،ئانا-ئانىلاردىن خەۋەر ئېلىش،پەرزەنتلىرىنى ئالىي مەكتەپلەردە ئوقۇتۇش،خىزمەتكە ئورۇنلاشتۈرۈش...ۋە باشقا ئىشلارنىڭ ھەممىسىگە پۇل كېتىدۇ.ئوقۇتقۇچىلارمۇ پۇلنىڭ گېپىنى قىلىپ تۇرمىسا بولمايدۇ.

شىنجاڭ تور مەكتىپى
چوققا [9 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 09:30 |
ju~nun
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 31910
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 41
شۆھرەت: 62 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 420 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 308(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

ئالامەت پىكىر بولاپتۇ بۇ ... بولسا سىز خىزمەتچى بولسىڭىز ئورنىمىزنى بىر ئالماشتۇرساق سىز ئوقۇتقۇچى بولۇپ مائارىپىمىز ئۈچۈن سۆزلىسىڭىز مەن سىزنىڭ ئورنىڭىزدا سىزنىڭ ئىش-ئىزلىرىڭىزنى تەشۋىق قىلىپ بەرسەم قانداق بولار ....
تۈتۈننىڭ ئاچچىقىنى مورا بىلىدۇ دەپتىكەن ... بەگتۈرۈك توغرا ئىيىتىپتۇ... قوساق تويسا تاماقنىڭ گىپى بولمايدۇ... تۇرمۇش خاتىرجەم بولسا ئاندىن باشقىلارنى ئويلىغىلى بولىدۇ ....
ئەجەپ ئاچچىقىم كىلىدۇ دىسە مۇشۇنداق تىمىلارنى كۆرسەم ... خۇددى شۇلار ھۆكۈمەتتىن مائاش ئالماي بىكارغا ئىشلەۋاتقاندەك....
  

ھەركىم ئۆزىگە ئۆزى تەقدىر.....!!!
چوققا [10 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-29 12:26 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
XabnamBBS » مائارىپ ۋە بىز
 يېڭى يازما بار سەھىپە يېڭى يازمىلىق سەھىپە  نۇرمال زىيارەت قىلىغىلى بولىدىغان سەھىپە ئادەتتىكى سەھىپە    تاقاق سەھىپە مەخپىي سەھىپە
ئەسكەرتىش : تور بېكىتىمىز ۋە مۇنبىرىمىزدە دۆلىتىمىزنىڭ ھەرخىل قائىدە سىياسەتلىرىگە خىلاپ ماقالىلەر ۋە يوللانمىلارنى ، سۈرەتلەرنى يوللاشقا بولمايدۇ .
بۆلگۈنچىلىك ، قۇتراتقۇلۇق خارەكتىردىكى تېما ، ماقالىلەرنى يوللىغان ئاپتورلار ئاقىۋىتىگە ئۆزى مەسئۇل بولىدۇ .تور بېكىتىمىز ھېچقانداق مەسئۇلىيەتنى ئۆز ئۈستىگە ئالمايدۇ .
شەبنەم تور بېكىتىمىز ۋە مۇنبىرىمىزنىڭ كېيىنكى تەرەققىياتى ئۈچۈن مەزمۇنى ساغلام تېما - ئىنكاسلارنى يوللىشىڭىزنى ئالاھىدە ئەسكەرتىمىز !

Time now is:05-30 14:57, Gzip disabled
Powered by PHPWind v6.3.2 Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation
增值电信业务经营许可证 新B2-20080018号  -  互联网电子公告(BBS)服务资质
بېكەت ھەققىدە شان ـ شەرەپلەر ئەسەرلىرىمىز خېرىدارلىرىمىز ھەمكارلىشىڭ ئېلان بېرىڭ ئالاقىلىشىڭ