سىز بۇ تېمىنىڭ 297 - كۆرۈرمىنى
بۇ بەتتىكى تېما: ئۆرپ-ئادەت ئاتا-ئانىغىلا باغلىق دىگۈچىلەرگە پىرىنتىرلەش | IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ئۇلىنىش كۆچۈرۈش | تېما ساقلىغۇچتا ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كىيىنكى تېما

Ark-zat
ئەمەتجان مۇھەممەت
ئۆمۈرلۈك شەرەپ
دەرىجىسى : شەبنەم باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 2
نادىر تېما : 18
يازما سانى : 5767
شۆھرەت: 6188 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 43770 سوم
تۆھپە: 1041 نۇمۇر
ياخشى باھا: 690 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1035(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2006-11-17
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-01-14

 ئۆرپ-ئادەت ئاتا-ئانىغىلا باغلىق دىگۈچىلەرگە

ئۆرپ-ئادەت ئاتا-ئانىغىلا باغلىق دىگۈچىلەرگە
ئەمەتجان مۇھەممەت ئەركزات

              ھازىر بالىلارنىڭ ئەخلاقسىز ياكى باشباشتاق بولۇپ قېلىشىنى ،ئۆز مىللىتىنىڭ تىلى ۋە ئۆرپ- ئادەتلىرىنى كۆزگە ئىلماس بولۇپ قېلىشىنى ھەتتا دەپسەندە قىلىشلىرىنى ئۇدۇل ئاپىرىپ ئاتا-ئانىلارغىلا يۈكلەپ قويىدىغان پىكىر ئېقىمى كۆپىيىپ قالدى. پەرزەنت تەربىيەسىدە ئاتا-ئانا تەربىيەسى ئەلىۋەتتە مۇھىم ئورۇندا تۇرىدۇ،لېكىن ئاتا-ئانىنىڭ شۇ پەرزەنتنى تەربىيەلىگىدەك بىلىم قۇرۇلمىسى ھەممە ئاتا-ئانىدا بولىشى ناتايىن. ئىلغار پىكىر، ئىلغار ئىددىيە ھەممە ئاتا-ئانىدا بولىشى ناتايىن ( بۇ يەردە ئەلىۋەتتە ئوقۇتقۇچىغا دەرس بېرەلىگىدەك بىلىملىك ئاتا –ئانىلارنىڭ بارلىقىنى چەتكە قاقمايمەن).
              كادىر ئاتا ئانىلارنىڭ كۆپىنچىسى  چاي،ئولتۇرۇش،خىزمەت ھەلەكچىلىكى بىلەن بالىلىرىغا بىر نەرسە ئۆگىتىدىغانغا ۋاقتىنى ئاجراتماس بولدى.ۋاقتىنى ئاجراتقان تەغدىردىمۇ مىللى ئۆرپ-ئادەت...قاتارلىقلارنى ئەمەس بەلكى ماتېماتىكا ئىمتىھاندا نەچچە ئالغانلىقىنى،خەنزۇچە ئىمتىھاندا نەچچە ئالغانلىقىنى،سىنىپىدا قانچىنچى ئورۇندا كېتىپ بارغانلىقىنى... سوراش بىلەن كۇپايىلىنىدۇ. بالىلىرىنى خەنزۇ مەكتەپتە ئوقۇتقان بىر قىسىم ئاتا ئانىلار  ئۇيغۇرلاردىكى سالاملىشىش ،يېمەك- ئىچمەك ، كىيىم-كېچەك،توي-تۆكۈن،نەزىر-چىراق ئۆرپ-ئادەتلىرى قاتارلىقلارنى گەرچە ئۆزى تولۇق بىلسىمۇ ئۇنىڭدىكى ئۆزلىك ئېڭىنىڭ تۆۋەن بولىشى سەۋەپلىك بالىلىرىنىڭ بۇلارنى بىلىش -بىلمەسلىكى بۇنداق ئاتا-ئانىلار ئۈچۈن ئانچە مۇھىم ئىش ئەمەس بولۇپ قالدى.  يەنە بەزى كادىر ئاتا-ئانىلار  ئۆز ئۆرپ-ئادەتلىرىنى ئۆزىمۇ تۈزۈك بىلمەي تۇرۇپ بالىلىرىغا ئۆگىتىشكە كۆڭۈل بۆلەمدۇ؟...
              تىجارەتچى ئاتا-ئانىلارنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىنىمۇ ئومۇمى جەھەتتىن بەك يۇقىرى دەپ كەتكىلى بولمايدۇ ،تىجارەتچى ئاتا-ئانىلار پۇل تېپىش ھەلەكچىلىكىدە بالىلىرىغا بىر نەرسىنى كۆڭۈل قويۇپ ئۆگەتكىدەك پۇرسەت چىقىرالمايدۇ.
              دېھقان ئاتا-ئانىلارنىڭ بالىلىرىغا ئۆرپ-ئادەت توغرىسىدا  نەزىرىيە جەھەتتىن ئۆگىتەلىگىدەك بىلىم قۇرۇلمىسى بارلىرى ئىنتايىن ئاز. شۇڭا ئاھالىنىڭ زور كۆپچىلىكىنى تەشكىل قىلىدىغان دېھقان ئاتا –ئانىلار پەرزەنتلىرىنىڭ كۆپ تەرەپلىمىلىك تەربىيەگە ئىگە بولۇشىنى مەكتەپتىن كۈتىدۇ. بۇرۇنقى مەكتەپ يوق زامانلاردا  بالىلىرىنى موللامغا بېرىپ ئىلىم تەھسىل قىلدۇرغان بولسا، بۈگۈنكى كۈندە  بالىلىرىنى مەكتەپكە بېرىپ بالىلىرىنىڭ ئىلىم تەھسىل قىلىشىدىن خاتىرجەم بولدى. بۇ ئاتا-ئانىلار ئويلايدۇكى: ئۆگىنىدىغان بارلىق بىلىملەر ئاشۇ مەكتەپتە. جۈملىدىن ئەخلاق تەربىيەسى،چوڭلارنى ھۆرمەت قىلىش،كىچىكلەرنى ئىززەتلەش،پاكىزە بولۇش، يېمەك-ئىچمەك، ئۆلۈم -يىتىم،توي –تۆكۈن،نەزىر –چىراقلاردىكى دىققەت قىلىشقا تېگىشلىك ئىشلاردىن تارتىپ ھەممىنى مەكتەپ ئارقىلىق ئۆگىنىدۇ دەپ قارايدۇ. بالىلىرى ئۆيدە ياكى باشقا جايلاردا ئەخلاقسىزلىق قىلسا ياكى مەينەتلىك قىلسا دەرھاللا: «ھەي،مەكتەپتە شۇنداق ئۆگەتكەنما؟ قاملاشمىغان...» دەپ پاراڭ سالىدۇ.
            بالىلارنىڭ ئۆز ئۆرپ-ئادەتلىرىنى بىلىش دەرىجىسىنى  شۇ بالىنىڭ قايسى خىلدىكى مەكتەپتە ئوقىشى بىلەن زىچ مۇناسىۋەتلىك دەپ قارايمەن. چۈنكى مۇھىتمۇ كىشىنىڭ روھىيتىگە  زور تەسىر كۆرسىتىدۇ . ئادەم تۇغۇلىشىدىنلا دورامچى بولىدۇ. چوڭ بولغىچە نۇرغۇن نەرسىلەرنى ئەتىراپتىكى مۇھىتتىن دوراپ ئۆگىنىدۇ. دوراش جەريانىدا بەزىلىرىنى ئۆزىگە ئادەت قىلىپ شەكىللەندۈرىدۇ.
            ھازىر قارايدىغان بولساق كادىرلارنىڭ ۋە بىر قىسىم تىجارەتچىلەرنىڭ بالىلىرى شۇلار ئۈچۈن ئەڭ ئىلغار دەپ قارالغان خەنزۇ  تىلىدىكى مەكتەپتە بىلىم ئېلىۋاتىدۇ. دېھقانلارنىڭ پەرزەنتلىرى بولسا تاق تىللىق ياكى قوش تىللىق مەكتەپتە بىلىم ئېلىۋاتىدۇ. ئەگەر شۇلارنىڭ ئۆز ئۆرپ- ئادەتلىرىنى بىلىش دەرىجىسىگە قارىتا سىناق ئېلىپ بېرىلسا قايسى تۈردىكى بالىلارنىڭ  يۇقىرى چىقار؟
            بالىلارنىڭ ئۆز ئۆرپ-ئادەتلىرىنى بىلىش –بىلمەسلىكىنى ئۇنىڭ ئانا تىل مەكتىپىدە ئوقۇش-ئوقىماسلىقى بىلەن ئوڭ تاناسىپ دىيىشكە بولىدۇ.
            بەزىلەر: « قوش تىللىق مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش سۈپىتى تۆۋەن تۇرسا، شۇڭا بالىنى باشقا تاق تىللىق مەكتەپكىلا بەردۇق» دەيدىكەن.مەنچە قوش تىللىق مەكتەپكە بۇنداق قارا چاپلىسا ئۆزىمۇ قارا يۈز بولۇپ كېتىدۇ. قوش تىللىق مەكتەپتە مەنچە ساپا تۆۋەن ئەمەس. ئەگەر تۆۋەن بولسا دەل مىللى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خەنزۇ تىلى سەۋىيەسى بىر ئاز تۆۋەندۇر. بۇنىڭ بىلەن پۈتۈن مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش ساپاسىنى تۆۋەن دېيىشكە بولامدۇ؟ دەرۋەقە قوش تىللىق مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇتۇش ئىشلىرىدا مەسىلە يوق ئەمەس. ئۇ مەسلىلەرنىڭ بارا-بارا ئوڭشۇلۇپ كېتىدىغىنىغا ئىشىنىمەن. يەنە كېلىپ ئوقۇ-ئوقۇتۇش ئىشلىرىدىكى ئۇنداق مەسلىلەر ھەرقانداق باشقا( تاق تىللىق) مەكتەپلەردىمۇ مەۋجۇت.  
             شۇڭا  مېنىڭچە بولغاندا پەرزەنتلەرنىڭ ئۆز ئۆرپ-ئادەتلىرىنى بىلىش بىلمەسلىكى ياكى قانچىلىك دەرىجىدە بىلىشى ئۇنىڭ ئوقىغان مەكتىپى ۋە ئوقۇتقان مۇئەللىمى بىلەنمۇ بىۋاستە مۇناسىۋەتلىك دەپ قارايمەن.
2009-يىل 5-ئاينىڭ 2-كۈنى يېزىلدى.
______________
ئانا تىلدىن راستلا نان تەگمەمدۇ؟
./read.php?tid-107746-keyword-.html

شەبنەم ناخشىسى
قوليازمىلىرىمنى رۇخسىتىمسىز ئىشلەتمەڭ!!!
شائىر دەۋر يار بەرسە سىياسىئون بولىدۇ، يار بەرمىگەندە شائىر ياكى لۈكچەك بولىدۇ.
تېمىلىرىمگە قىزىقسىڭىز بۇ يەرنى چېكىڭ:
Ark-zat.Xabnam.com
چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2009-05-18 14:45 |
ئىزنا سودا بازىسى
Аминам
دەرىجىسى : شەبنەم ئەزاسى


UID نۇمۇرى : 85599
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 216
شۆھرەت: 216 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 2105 سوم
تۆھپە: 12 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 55(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-05-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-26

 

ھارمىغايسىز  ياخشى تىما بوپتۇ.....

روزىباقى ھاجىم تىبابەتچىلىكى
مۇھەببەت قەدىرلىگەنلەرگە مەنسۇپ
چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-18 14:54 |
مۆمىنجان ئابلىكىم
UYGHURAAA
دەرىجىسى : تېما چولپىنى


UID نۇمۇرى : 62532
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 1860
شۆھرەت: 2390 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 17643 سوم
تۆھپە: 22 نۇمۇر
ياخشى باھا: 35 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 798(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-10-24
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-29

 

مەن سىزنىڭ تىمىڭىزنى ئەستايىدىل ئوقۇغاندىن كىيىن،ماۋۇ قاراشقا كەلدىم:
1. ئەلۋەتتە بالىلارنى تەربىيلەش ئەھۋالى _تۇنجى مەكتەپ بولغان ئائىلە شۇنداقلا ئاتا-ئانا ساپاسى ئىنتايىن مۇھىم.
2.مۇھىت ئامىلى مەسلەن: ئائىلە ئىتىپاقلىغى......دىگەندەك ئامىللار مۇھىم ئورۇندا تۇرىدۇ.
3.شارائىت ئامىلى مەسلەن: يەسلى مائارىپى بىلەن باشلانغۇچ مائارىپى ئوقۇتۇش ئىشلىرىغا ئالاھىدە كۆڭۈل بۆلۈش كېرەك.
4.بالىنىڭ تىرىشچانلىق، قىزىقىش، قۇبۇل قىلىشى قاتارلىق ئىشلارغا مۇناسىۋەتلىك.
5.ئاتا-ئانا بولغۇچىنىڭ مەدەت-ئىلھام بىرىش، يىتەكلەش قاتارلىق ئىشلىرىمۇ
بەك مۇھىم.
6ئۆرپ-ئادەت مەسىلىسى مەنچە پۈتۈنلەي چوڭلارغا باغلىق ،چۈنكى ياخشىنى
ئۈگىتىپ،خاتاسىنى توسۇش ئاشۇلارنىڭ مەسھۇلىيىتى شۇنداقلا مەجبۇرىيىتى ئەلۋەتتە.

مۇئەللىم ئېلكتىرونلۇق لۇغىتى
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-18 14:58 |
مۆمىنجان ئابلىكىم
-tulpar-
دەرىجىسى : تېما چولپىنى


UID نۇمۇرى : 10978
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 1114
شۆھرەت: 1116 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 1411 سوم
تۆھپە: 5 نۇمۇر
ياخشى باھا: 46 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 766(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-01-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-27

 

نۆۋەتتىكى مەسىلىنى توغرا تېپىپ چىقىپسىز، لېكىن قوش تىللىق مەكتەپ چىقىشتىن بۇرۇنمۇ بۇ مەسىلە يەنىلا ئېغىر ئىدى. شۇڭا ئەسسالامنىڭ ئورنىنى ياخشىمۇسىز، خۇداغا ئامانەتنى خوش ئەمىسە، ھە ماقۇل ، ئاتا-ئانىنى ئاۋۇ بوۋاي، بىزنىڭ موماي دىيىشتەك نۇرغۇن ئاددى ئىشلار تىلىمىزغا سىڭىپ كەتكەن. مەكتەپتە پەقەت پەننى بىلىملەر، ياخشى ياماننى ئايرىش ئۆگىتىلىدۇ. ئۆرپ ئادەتلەرنىڭ كۆپ قىسمى يەنىلا ئەل-جامائەت ئارقىلىق ، ئاتا-ئانا ئارقىلىق ئۆگىتىلىدۇ. شۇڭا بۇ جەھەتتە يەنىلا ئاتا-ئانىلار ۋە باشقا چوڭلارنىڭ مەسئۇلىيىتى ئېغىر.
ئۆرپ - ئادەتنى مەتولۇق دەيدىغان ياشلىرىمىزمۇ ئاز ئەمەس، بۇلارنىڭ ھەممىسى دىلبۇزۇر دىن ئۆگىنىلگەن. ھەقىقى گۈزەللىك قارىشى ياشلىرىمىزدا تۇرغۇزۇلمىغان. تاشقى قىياپەتكىلا ئەھمىيەت بېرىپ، ئۆز قەلبىگە قاراپ باقمايدىغان ياشلىرىمىز ئىنتايىن كۆپ. كىشىلەرگە ناھايتى دېققەت قىلىدىيۇ لېكىن ئۇنىڭ ئۆزىگە يەتمەيدىغان جايلىرىنىلا ئويلايدۇ. ئۆزىدىن ئارتۇق تۇرىدىغان جايلىرىنى بولسا كۆرمەسكە سالىدۇ، ياكى ھەسەت بىلەن قاراپ ئۇنىڭدىن ئۆگىنىشنى ئويلىمايدۇ. مانا بۇ ياشلىرىمىزدىكى چوڭ بىر ئەقىل ئىشلىتىش مەسلىسى. كونىلارنىڭ «ياخشى ئادەم بولاي دىسەڭ يامانلاردىن ئۆگەن» دىگەن سۆزى بار. بۇ دىگەنلىك ئۆزەڭدىن ياخشىلارنى كۆرگەندە ئۇلاردىن ئۆگەن، ئۆزەڭدىن يامانلارنى كۆرگەندە يەنى ئۆزەڭگە سەت كۆرۈنگەن ئىش-ھەرىكەتلەرنى كۆرگەندە ئۆزەڭدە شۇ خىل ئىش-ھەركەت بارمۇ يوق ئويلاپ قوي. دىگەنلىك....

مۇئەللىم ئېلكتىرونلۇق لۇغىتى
بىل،سېنى كىم ياراتتى ئەي ئىنسان،
بىل،دۇنيا ساڭا گويا سىناق ئىمتىھان،
بىل،ئىككى ئالەم ساڭا لازىم ساپ ئىمان.
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-18 15:02 |
شەبنەم ئاۋازى تور رادىئوسى
Ark-zat
ئەمەتجان مۇھەممەت
ئۆمۈرلۈك شەرەپ
دەرىجىسى : شەبنەم باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 2
نادىر تېما : 18
يازما سانى : 5767
شۆھرەت: 6188 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 43770 سوم
تۆھپە: 1041 نۇمۇر
ياخشى باھا: 690 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1035(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2006-11-17
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-01-14

 

ئاتا -ئانا ئۆيدە چىڭ تۇتسىلا ھەممىنى ئۆگەتكىلى بولىدۇ دەيدىغانلار پىكىر قىلىپ باقمىسۇنمۇ قېنى؟
بالىنىڭ  ئۆز ئۆرپ -ئادەتلىرىنى قانچىلىك بىلىشى بالىنىڭ ئوقىغان مەكتىپىنىڭ قانداق بولىشى بىلەن مۇناسىۋەتسىزدەكلا سۆزلەيتتىغۇ بەزىلەر.

روزىباقى ھاجىم تىبابەتچىلىكى
قوليازمىلىرىمنى رۇخسىتىمسىز ئىشلەتمەڭ!!!
شائىر دەۋر يار بەرسە سىياسىئون بولىدۇ، يار بەرمىگەندە شائىر ياكى لۈكچەك بولىدۇ.
تېمىلىرىمگە قىزىقسىڭىز بۇ يەرنى چېكىڭ:
Ark-zat.Xabnam.com
چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-19 09:23 |
شەبنەم ئاۋازى تور رادىئوسى
-tulpar-
دەرىجىسى : تېما چولپىنى


UID نۇمۇرى : 10978
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 1114
شۆھرەت: 1116 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 1411 سوم
تۆھپە: 5 نۇمۇر
ياخشى باھا: 46 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 766(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-01-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-27

 

ھۆرمەتلىك ئەرك-زات :
./read.php?tid-112510.html
مانا بۇ تېمىنى كۆرسىڭىز مەكتەپلىرىمىزدە زادى قانچىلىك مەدەنىيەت ئۆگىتىلىۋاتقانلىقىنى بىلەلەيسىز.
مەن بۈگۈن مۇزىكا دەرس ئاڭلىغان ئىدىم. لا لا دېمەي تا تا دەپ غىڭشىيدىكەن دەرسلەردە..........
كىتابلارنىڭ تۈزۈلىشىمۇ ئۆزگىچە ئۇسلۇپتا.

شىنجاڭ تور مەكتىپى
بىل،سېنى كىم ياراتتى ئەي ئىنسان،
بىل،دۇنيا ساڭا گويا سىناق ئىمتىھان،
بىل،ئىككى ئالەم ساڭا لازىم ساپ ئىمان.
چوققا [5 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-19 20:11 |
شەبنەم ناخشىسى
ئىشەنچ
قىزىم ! دۇنيا سىنىڭ قۇلۇڭدا !
ئىجاتچان ئەزا ئالاھىدە تۆھپە
دەرىجىسى : ئالىي ئەزا


UID نۇمۇرى : 21746
نادىر تېما : 2
يازما سانى : 2750
شۆھرەت: 3440 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 121086 سوم
تۆھپە: 76 نۇمۇر
ياخشى باھا: 170 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1571(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-09-08
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-29

 

توۋا مانا مۇشۇنداق ياخشى تېمىلارنىڭ كۆرۇلۇش سانى نىمىشقا ئاز بۇلىدىغاندۇ ؟ ھەي . . . . ! ئەمدى كۆرۇپتىمەن بۇ تېمىنى ، ئەركزات ئاكا رەھمەت سىزگە !

ساخاۋەتچىلەر توپى قۇرۇلدى ! توپ نومۇرى 84539326  . . .  



چوققا [6 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-28 20:45 |
شەبنەم ناخشىسى
ALTIKEN
دەرىجىسى : تىرىشچان ئەزا


UID نۇمۇرى : 4549
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 557
شۆھرەت: 564 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 4844 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 19 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 271(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2006-05-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

    ھەممىمىزگە مەلۇم ، رايونىمىز شىنجاڭدا بىرقانچە يىللاردىن بېرى ئوقۇتقۇچى تولۇقلاش ئىمتىھانى ئېلىنىپ ، نۇرغۇن ئادەملەر خىزمەتكە ئورۇنلاشتى . بىراق ، ئۇلارنىڭ ئارىسىدا مائارىپ كەسپىدە ئوقۇمىغانلارمۇ بار . ئۇلارنىڭ كەسپى ئوقۇتقۇچىلىققا چۈشمەستىنلا قالماستىن ئەخلاق-ساپاسى ، ئوي-پىكىرلىرىمۇ ئانچە ئىلغار ئەمەس . بۇ ئوقۇتقۇچىلار بالىلارنىڭ بىرىنچى غەيرى رەسمىي تەربىيلىنىش ئورنى بولغان باشلانغۇچ مەكتەپلەردە دەرس بىرىدۇ . ئوقۇتقۇچىنىڭ ساپاسى ناچار تۇرسا ئۇلاردا تەربىيلەنگەن بالىلارنىڭ سەۋىيسى قانچىلىك بولماقچى ؟؟؟؟
  مىنىڭچە ، بۇ مائارپقا ، كەلگۈسىگە بولغان ئادالەتسىزلىك ، مەسئۇلىيەتسىزلىك !!!
   توغرا ، بىزنىڭ قورسىقىمىز ئەمدىلاتتىن تويىۋاتقان بۇ كۈنلەردە ، بۇ خىزمەت ئورۇنلىرى نۇرغۇن كىشلەرنىڭ تۇرمۇش مەسىلىسىنى ھەل قىلدى . ئەمما يىراق كەلگۈسىنى ئويلىساق بۇ مىللەتنىڭ تەرەققىياتىغا ، ساپاسىغا ، جەمىيەتىنڭ ئىلگىرىلىشىگە بىۋاستە تاقىلىدىغان ئىش .
    سۇ سەۋەپتىن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئۆز مەسئۇلىيتى ھەققىدە ئوبدانراق ئويلىنىشىنى تۆۋەنچىلىك بىلەن ئۆتىنىمەن .

شىنجاڭ تور مەكتىپى
ھاراق ئىچمەي ئولتۇرغىلى بولىدۇ ...
چوققا [7 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-28 22:53 |
ALTIKEN
دەرىجىسى : تىرىشچان ئەزا


UID نۇمۇرى : 4549
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 557
شۆھرەت: 564 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 4844 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 19 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 271(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2006-05-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-05-30

 

مۇشۇ خىل ، ئوبدان تىمىلارنى نىمىشقا چوققىلاپ قويمايدۇ ؟

كۆپرەك ئادەم كۆرۈپ ، ھەممە  پىكىر قىلىشى كىرەكقۇ ؟

ھاراق ئىچمەي ئولتۇرغىلى بولىدۇ ...
چوققا [8 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-05-28 23:20 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
XabnamBBS » پەرزەنت تەربىيىسى
 يېڭى يازما بار سەھىپە يېڭى يازمىلىق سەھىپە  نۇرمال زىيارەت قىلىغىلى بولىدىغان سەھىپە ئادەتتىكى سەھىپە    تاقاق سەھىپە مەخپىي سەھىپە
ئەسكەرتىش : تور بېكىتىمىز ۋە مۇنبىرىمىزدە دۆلىتىمىزنىڭ ھەرخىل قائىدە سىياسەتلىرىگە خىلاپ ماقالىلەر ۋە يوللانمىلارنى ، سۈرەتلەرنى يوللاشقا بولمايدۇ .
بۆلگۈنچىلىك ، قۇتراتقۇلۇق خارەكتىردىكى تېما ، ماقالىلەرنى يوللىغان ئاپتورلار ئاقىۋىتىگە ئۆزى مەسئۇل بولىدۇ .تور بېكىتىمىز ھېچقانداق مەسئۇلىيەتنى ئۆز ئۈستىگە ئالمايدۇ .
شەبنەم تور بېكىتىمىز ۋە مۇنبىرىمىزنىڭ كېيىنكى تەرەققىياتى ئۈچۈن مەزمۇنى ساغلام تېما - ئىنكاسلارنى يوللىشىڭىزنى ئالاھىدە ئەسكەرتىمىز !

Time now is:05-30 03:50, Gzip disabled
Powered by PHPWind v6.3.2 Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation
增值电信业务经营许可证 新B2-20080018号  -  互联网电子公告(BBS)服务资质
بېكەت ھەققىدە شان ـ شەرەپلەر ئەسەرلىرىمىز خېرىدارلىرىمىز ھەمكارلىشىڭ ئېلان بېرىڭ ئالاقىلىشىڭ