«12 3 » Pages: ( 3/3 total )
سىز بۇ تېمىنىڭ 1400 - كۆرۈرمىنى
alkuthan
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 83054
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 2
شۆھرەت: 2 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 20 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-04-11
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-15

 

ئۇزچاق!ئىنكاسنىڭ داۋامىنى ساقلاپ قالدۇق ...مۇشۇنداق كۆپ تەرەپلىمىلىك ئىزدىنىش ۋە ئويلىنىش بۇلىدىكەن مەسىللەر چۇقۇم ھەل بۇلىدۇ دەپ قارايمەن . ھەمكارلىق ھەقىيقەتەن مۇھىمكەن ..ھەمكارلىقىڭلار،ۋە ھەمكارلىقىمىز ئۈزۈلمىسۇن!

چوققا [30 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-04-12 11:52 |
شەبنەم تور رادىئوسى
uz-qak
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 64607
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 75
شۆھرەت: 76 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 750 سوم
تۆھپە: 10 نۇمۇر
ياخشى باھا: 15 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 92(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-11-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-15

 

داۋامى؛5.مىللەت ئىچىدەساقلىنۋاتقان  مەسىللەرگە نىسپەتەن ،ياكى ئوقۇغۇچىلاردا كۆرنىۋاتقان روھى مەسىللەرگە تاقابىل تۇرۇش ۋە تۈزىتىشكە يىتەكچىلىك قىلىش شەكلىدىكى دەرس لايىھىىسىنىڭ يوق دىيەرلىك بۇلىشىمۇ ئوغۇللار ھەم قىزلىرىمىزىكى مەسلىنى ھەل قىلالاماسلىقىمىزدىكى سەۋەپلەرنىڭ بىرى .بۇ يەردىكى دەرس لايىھىسى ،سىنىپ يىغىنى دەرس لايىھىسى، ئاتا-ئانىلار يىغىنى ( دەرسى ) لايىھىسى،ۋە ھەر قايسى سائەتلىك دەرس لايھىلىرى ۋە مەكتەپ بىر تۇتاش باشقۇردىغان مەكتەپ دەرسى، ۋە دەرس تېمىلىرنىڭ ھەممىسىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ ...ھەممىمىزگە مەلۇم مائارىپ مەلۇم قانۇنيەت ئاساسىدا ، مەلۇم مەدەنىيەت كۆرنىشى ۋە تەپەككۈر ئالاھىدىلىكىنى ئۆزىگە ئاساس قىلغان .بىز باشقا مىللەتلەرگە قارىغاندا ئاسان ھاياجانلىنىمىز .،ھىسىياتقا باي ،ئۇنداقتا مۇشۇ خىل روھى ھالەتنى دەرس بايلىقى قىلىشقا بۇلامدۇ..؟ ھىسياتقا تەسىر كۆرسىتىدىغان ھەر خىل دەرسلەرنى لايىھىلەپ مۇشۇ لايىھە ئىچىدىن ھاياجانلاندۇرۇش بىلەن تەنقىتنى تەڭ ئەمەلگە ئاشۇرغىلى بولماسمۇ؟ مەن دەرس لاھىيەسىنىڭ ئەمىلىي كۈچىگە ئىشىنمەن .شۇڭلاشقىمۇ دەرس لايىھىلەشنى شەكىك يۈك قاتارىدا كۆرىۋىلىشقا قارشى ،چۈنكى ھەر سائەتلىك لايىھە ئەمىليەتنى چىقىش قىلىپ .ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمىليىتىگە ئويغۇن ،مەلۇم مەسلىنى ھەل قىلىش خارەكتىرىدە  تۈزىلدىكەن بىز باش قاتتۇرۋاتقان مەسىللەرنىڭ ھەل بۇلۇش نىسپىتى كۈتۈرنىلىدۇ ..ئوغۇللارنىڭ بۇشاڭلىق مەسلىسىنى سىنىپ مەسئۇللىرى خىزمىتىدىكى دەرس تېمىسى قىلىشقا بۇلامدۇ ؟قانداق شەكىل ۋە قانداق ئۇسۇلدا  بۇ مەسلىنى ھەل قىلىمىز؟ ...قىسقىسى مەسلىنى بايقاش مەسىلنىڭ بىر تەرىپى ئۇنى ھەل قىلىش يانا بىر تەرپى ...گەرچە بۇ مەسىلە قىسقا ۋاقىتتا ھەل بولمىسىمۇ  مەن شۇنداق ئويدا بالىلارنىڭ تەغدىرى قانداق بۇلۇشىدىن قەتتىنەزەر بىز ئەڭ چوڭ تىرىشچانلىق كۆرسىتىشىمىز كېرەك...چۈنكى بىزدىكى بۇشاڭلىق ئەۋلادلارنىڭ ھالاكىتىگە سەۋەپ بۇلىدىغان ، ھاياتىغا خەۋىپ يەتكۈزىدىغان يۇشۇرۇن ئامىل بۇلۇپ قالماسلىقى كېرەك...
6.باشتىن ئۆتكىزىشچانلىق تەربىيەسىنىڭ ئاجىزلىقى ۋە ئوغۇللار تۇللۇق ئوتتۇرغا چىققاندا تىرىشىدۇ دەيدىغان قاراشنىڭ تەسىرى؛  مېڭزى « تەڭرى بەندىلىرىگە ۋەزىيپە يۈكلەشتىن بۇرۇن ،بەندىلەر ئىرادىسىنى چىڭىتىشى ،ئوزلىرىنى جاپا-مۇشەققەتتە ۋە ئاچ-زارلىقتا چىنىقتۇرۇشى كېرەك ،شۇنداق قىلغاندىلا ئۇلاردىن ھىچقانداق ئىش قىچىپ قۇتۇلالمايدۇ » دىگەن ئىدى..بۇ مەنىگە ياتىدىغان سوزلەر كۆپ..مەكتەپلەردىكى بىخەتەرلىك ئۆلچەملىرى. ئاتا-ئانىلاردىكى ھەددىدىن زىيادە ئەنسىرەش تۇيغۇسى دىگەندەك نۇرغۇن تەرەپلەر باشتىن ئۆتكىزىش تەربىيەسىنى چەكلەپ تۇرىۋاتىدۇ ..ئۇنداقتا بىز قانداق ئۇسۇلدا بۇ كەمتۈكلىكنى تۇلۇقلايمىز؟ يېزا بالىلىرى بىلەن شەھەر بالىلىرنىڭ خارەكتىر ئالاھىدىلىكى ۋە كەمتۈكلىكلىرى جەھەتتىكى بوشلۇقنى تۇلۇقلاشمۇ يەنى بىر   ئەمىلىي مەسىللەرنىڭ بىرى...نۇرغۇن جىسمانىي ئەمگەكلەرنىڭ ماشىنلىشىشى ، قۇلايلىقلىشىشى ، ھەر خىل مۇلازىمەت تىپىدىكى شېركەتلەرنىڭ قۇرلىشى تۇرمۇشىمىزدا كۆرنەرلىك قۇلايلىقلارنى ئىلىپ كىلىپ جىسمانىي ئەمگەكتە ئۆز رولى ئارقىلىق ئىزچىل ئۈستىنلىك ھالىتىدە تۇرىۋاتقان ئەرلەرنىڭ ئورنىدا ھەقىيقەتەن ئۆزگىرىش شەكىللەندى .... ھەممىمىزگە مەلۇم دېنازاۋۇرلارنىڭ دەسلەپتە باش ۋە قۇيرۇق قىسمىدا ئىككى مىڭىسى بولغان قۇيرۇق قىسمىدىكى مىڭىنىڭ رولىنى داۋاملىق ئىشلەتمىگەندىن كىيىن بۇ ئىقتىدار يۇقاپ كەتكەن ..شۇنى ئېيتىشقا بۇلىدىكى ئەسلىدە بار بولغان ئىقتىدارمۇ تەربىيلەشكە ئېھتىياجلىق شۇڭا « ئانىلىق ئۇرۇقداشلىق» جەمىيىتى قايتا كىلەمدۇ دىگەن بۇ مەسلىنى ئەمىليەتكە ئۇيغۇن ئەمەس دىيەلمەيمىز.. ئوغۇللار تۇلۇق ئوتتۇرغا چىققاندا تىرىشىدۇ دەيدىغان قاراش بىر تەھلىل قىلساق توغرىدەك ،لېكىن بىر تەھلىل قىلساق ئادەم چۇقۇم بىسىپ ئۈتىشكە تىگىشلىك تەرەقىيات جەريانى ئىنكار قىلغاندەك مەنە كىلىپ چىقىدۇ  .. ھىچقانداق ئۈگىنىش ئادىتى يىتىلمەيلا  نەتىيجە قازىندىغان ئادەملەر تارىختا تېخى كۆرىنمىگەن...بۇ خىل قاراش ئات-ئانىلاردا ئوغۇللارغا بولغان .ئۈگىنىش تەلىۋىنى بۇشاشتۇرۇپ قۇيۇشنى ئىلىپ كەلسە ئوقۇتقۇچىلارغا نىسپەتەن بۇ مۇشۇنداق مۇقەررەرلەك، دىگەندەك مۇئەييەنلەشتۈرىشنى شەكىللەندىرىپ باشلانغۇچ ۋە تۇللۇقسىزدىكى ئوغۇللار تەربىيەسىنى بۇشاشتۇرۇپ قۇيۇش ھالىتى كۆرىنىدۇ......قىسقىسى؛« نەزىريە مۇكەممەل ،تاھتىكا  توغرا بۇلىشى كېرەك »« پۈتىن ئۈسىپ يىتىلىش ھەركەتكە تايىنىدۇ ،جىسمانىي ياكى ئەقلىي جەھەتتە تىرىشچانلىق تەلەپ قىلمايدىغان تەرەقىيات يوق ، ۋاھالەنكى تىرىشچانلىق خىزمەت دىمەكتۇر .ئىشلەش ئاپەت ئەمەس .ئۇ ئەقىلنىڭ ئىمتىيازى ،ئادەم بۇبلۇشنىڭ ۋە مەدەنىيەتلىك بۇلۇشنىڭ بىردىن-بىر ئۇسۇلى»..داۋامى بار

روزىباقى ھاجىم تىبابەتچىلىكى
http://www.6001.com.cn/Article/UploadFiles/200809/2008092211105217.jpg
چوققا [31 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-04-13 21:08 |
turditohti
ئىجاتچان ئەزا
دەرىجىسى : ئالىي ئەزا


UID نۇمۇرى : 58030
نادىر تېما : 6
يازما سانى : 591
شۆھرەت: 649 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 5984 سوم
تۆھپە: 111 نۇمۇر
ياخشى باھا: 153 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1442(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-08-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-15

 

Quote:
بۇ مەزمون31قەۋەتتىكىuz-qakنىڭ2009-04-13 21:08 دە يوللىغان يازمىسى   :
داۋامى؛5.مىللەت ئىچىدەساقلىنۋاتقان  مەسىللەرگە نىسپەتەن ،ياكى ئوقۇغۇچىلاردا كۆرنىۋاتقان روھى مەسىللەرگە تاقابىل تۇرۇش ۋە تۈزىتىشكە يىتەكچىلىك قىلىش شەكلىدىكى دەرس لايىھىىسىنىڭ يوق دىيەرلىك بۇلىشىمۇ ئوغۇللار ھەم قىزلىرىمىزىكى مەسلىنى ھەل قىلالاماسلىقىمىزدىكى سەۋەپلەرنىڭ بىرى .بۇ يەردىكى دەرس لايىھىسى ،سىنىپ يىغىنى دەرس لايىھىسى، ئاتا-ئانىلار يىغىنى ( دەرسى ) لايىھىسى،ۋە ھەر قايسى سائەتلىك دەرس لايھىلىرى ۋە مەكتەپ بىر تۇتاش باشقۇردىغان مەكتەپ دەرسى، ۋە دەرس تېمىلىرنىڭ ھەممىسىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ ...ھەممىمىزگە مەلۇم مائارىپ مەلۇم قانۇنيەت ئاساسىدا ، مەلۇم مەدەنىيەت كۆرنىشى ۋە تەپەككۈر ئالاھىدىلىكىنى ئۆزىگە ئاساس قىلغان .بىز باشقا مىللەتلەرگە قارىغاندا ئاسان ھاياجانلىنىمىز .،ھىسىياتقا باي ،ئۇنداقتا مۇشۇ خىل روھى ھالەتنى دەرس بايلىقى قىلىشقا بۇلامدۇ..؟ ھىسياتقا تەسىر كۆرسىتىدىغان ھەر خىل دەرسلەرنى لايىھىلەپ مۇشۇ لايىھە ئىچىدىن ھاياجانلاندۇرۇش بىلەن تەنقىتنى تەڭ ئەمەلگە ئاشۇرغىلى بولماسمۇ؟ مەن دەرس لاھىيەسىنىڭ ئەمىلىي كۈچىگە ئىشىنمەن .شۇڭلاشقىمۇ دەرس لايىھىلەشنى شەكىك يۈك قاتارىدا كۆرىۋىلىشقا قارشى ،چۈنكى ھەر سائەتلىك لايىھە ئەمىليەتنى چىقىش قىلىپ .ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمىليىتىگە ئويغۇن ،مەلۇم مەسلىنى ھەل قىلىش خارەكتىرىدە  تۈزىلدىكەن بىز باش قاتتۇرۋاتقان مەسىللەرنىڭ ھەل بۇلۇش نىسپىتى كۈتۈرنىلىدۇ ..ئوغۇللارنىڭ بۇشاڭلىق مەسلىسىنى سىنىپ مەسئۇللىرى خىزمىتىدىكى دەرس تېمىسى قىلىشقا بۇلامدۇ ؟قانداق شەكىل ۋە قانداق ئۇسۇلدا  بۇ مەسلىنى ھەل قىلىمىز؟ ...قىسقىسى مەسلىنى بايقاش مەسىلنىڭ بىر تەرىپى ئۇنى ھەل قىلىش يانا بىر تەرپى ...گەرچە بۇ مەسىلە قىسقا ۋاقىتتا ھەل بولمىسىمۇ  مەن شۇنداق ئويدا بالىلارنىڭ تەغدىرى قانداق بۇلۇشىدىن قەتتىنەزەر بىز ئەڭ چوڭ تىرىشچانلىق كۆرسىتىشىمىز كېرەك...چۈنكى بىزدىكى بۇشاڭلىق ئەۋلادلارنىڭ ھالاكىتىگە سەۋەپ بۇلىدىغان ، ھاياتىغا خەۋىپ يەتكۈزىدىغان يۇشۇرۇن ئامىل بۇلۇپ قالماسلىقى كېرەك...
6.باشتىن ئۆتكىزىشچانلىق تەربىيەسىنىڭ ئاجىزلىقى ۋە ئوغۇللار تۇللۇق ئوتتۇرغا چىققاندا تىرىشىدۇ دەيدىغان قاراشنىڭ تەسىرى؛  مېڭزى « تەڭرى بەندىلىرىگە ۋەزىيپە يۈكلەشتىن بۇرۇن ،بەندىلەر ئىرادىسىنى چىڭىتىشى ،ئوزلىرىنى جاپا-مۇشەققەتتە ۋە ئاچ-زارلىقتا چىنىقتۇرۇشى كېرەك ،شۇنداق قىلغاندىلا ئۇلاردىن ھىچقانداق ئىش قىچىپ قۇتۇلالمايدۇ » دىگەن ئىدى..بۇ مەنىگە ياتىدىغان سوزلەر كۆپ..مەكتەپلەردىكى بىخەتەرلىك ئۆلچەملىرى. ئاتا-ئانىلاردىكى ھەددىدىن زىيادە ئەنسىرەش تۇيغۇسى دىگەندەك نۇرغۇن تەرەپلەر باشتىن ئۆتكىزىش تەربىيەسىنى چەكلەپ تۇرىۋاتىدۇ ..ئۇنداقتا بىز قانداق ئۇسۇلدا بۇ كەمتۈكلىكنى تۇلۇقلايمىز؟ يېزا بالىلىرى بىلەن شەھەر بالىلىرنىڭ خارەكتىر ئالاھىدىلىكى ۋە كەمتۈكلىكلىرى جەھەتتىكى بوشلۇقنى تۇلۇقلاشمۇ يەنى بىر   ئەمىلىي مەسىللەرنىڭ بىرى...نۇرغۇن جىسمانىي ئەمگەكلەرنىڭ ماشىنلىشىشى ، قۇلايلىقلىشىشى ، ھەر خىل مۇلازىمەت تىپىدىكى شېركەتلەرنىڭ قۇرلىشى تۇرمۇشىمىزدا كۆرنەرلىك قۇلايلىقلارنى ئىلىپ كىلىپ جىسمانىي ئەمگەكتە ئۆز رولى ئارقىلىق ئىزچىل ئۈستىنلىك ھالىتىدە تۇرىۋاتقان ئەرلەرنىڭ ئورنىدا ھەقىيقەتەن ئۆزگىرىش شەكىللەندى .... ھەممىمىزگە مەلۇم دېنازاۋۇرلارنىڭ دەسلەپتە باش ۋە قۇيرۇق قىسمىدا ئىككى مىڭىسى بولغان قۇيرۇق قىسمىدىكى مىڭىنىڭ رولىنى داۋاملىق ئىشلەتمىگەندىن كىيىن بۇ ئىقتىدار يۇقاپ كەتكەن ..شۇنى ئېيتىشقا بۇلىدىكى ئەسلىدە بار بولغان ئىقتىدارمۇ تەربىيلەشكە ئېھتىياجلىق شۇڭا « ئانىلىق ئۇرۇقداشلىق» جەمىيىتى قايتا كىلەمدۇ دىگەن بۇ مەسلىنى ئەمىليەتكە ئۇيغۇن ئەمەس دىيەلمەيمىز.. ئوغۇللار تۇلۇق ئوتتۇرغا چىققاندا تىرىشىدۇ دەيدىغان قاراش بىر تەھلىل قىلساق توغرىدەك ،لېكىن بىر تەھلىل قىلساق ئادەم چۇقۇم بىسىپ ئۈتىشكە تىگىشلىك تەرەقىيات جەريانى ئىنكار قىلغاندەك مەنە كىلىپ چىقىدۇ  .. ھىچقانداق ئۈگىنىش ئادىتى يىتىلمەيلا  نەتىيجە قازىندىغان ئادەملەر تارىختا تېخى كۆرىنمىگەن...بۇ خىل قاراش ئات-ئانىلاردا ئوغۇللارغا بولغان .ئۈگىنىش تەلىۋىنى بۇشاشتۇرۇپ قۇيۇشنى ئىلىپ كەلسە ئوقۇتقۇچىلارغا نىسپەتەن بۇ مۇشۇنداق مۇقەررەرلەك، دىگەندەك مۇئەييەنلەشتۈرىشنى شەكىللەندىرىپ باشلانغۇچ ۋە تۇللۇقسىزدىكى ئوغۇللار تەربىيەسىنى بۇشاشتۇرۇپ قۇيۇش ھالىتى كۆرىنىدۇ......قىسقىسى؛« نەزىريە مۇكەممەل ،تاھتىكا  توغرا بۇلىشى كېرەك »« پۈتىن ئۈسىپ يىتىلىش ھەركەتكە تايىنىدۇ ،جىسمانىي ياكى ئەقلىي جەھەتتە تىرىشچانلىق تەلەپ قىلمايدىغان تەرەقىيات يوق ، ۋاھالەنكى تىرىشچانلىق خىزمەت دىمەكتۇر .ئىشلەش ئاپەت ئەمەس .ئۇ ئەقىلنىڭ ئىمتىيازى ،ئادەم بۇبلۇشنىڭ ۋە مەدەنىيەتلىك بۇلۇشنىڭ بىردىن-بىر ئۇسۇلى»..داۋامى بار

سىز ئوغۇللارنى ئوغۇللاردەك تەربىلەشتە چۇقۇم ئۇلارنى تەربىلەش توغرىسىدىكى ياخشى ئۇسۇل بۇلۇشنى،بۇلۇپمۇ بۇنداق تەربىلەشنى مەكتەپ ھەتتا سىنىپلارغا ئېلىپ كىرىپ،خاسلىق تەربىيەسى بىرىشنىڭ زۇرۇرلىگنى ئوترىغا قۇيۇپسىز،شۇنداقلا يەنە باشتىن ئۆتكۈزۈش(كۈچۈرمىلەشتۈرۈپ تەربىلەش)نىڭ ھازىرقى تەربىيە مەزمۇنلىرىمىزدا كەم بۇلۇپ بۇنى كۈچەيتىش ۋە چىڭ تۇتۇش ئارقىلىقمۇ ئۇقۇغۇچىلارنى خاسلىق بۇيۇچە تەربىلەپ ئوغۇل بالىنى ئوغۇل بالىدەك،قىز بالىنى قىز بالىدەك خاراكتىرۋە مىجەزگە ئىگە قىلىپ مىللىتىمىزنىڭ تەڭپۇڭلىغىنى ساقلاپ مىللەتنىڭ كەلگۈسىگە سادىق ۋە كەلگۈسىگە ئىگە بۇلىدىغان ئەۋلاتلارنى تەربىلەپ چىقىشنى ئوترىغا قۇيۇپسىز،مىنىڭچە بۇ قاراشلىرىڭىزنىڭ تەربىيلەشتە ئەمىلى قىممىتى بار شۇنىڭ ئۇچۈن ئۇقۇتقۇچى بولغان كىشى چۇقۇم ئۇقۇغۇچىلارنى ئىندىۋىداللىق بىلەن تەربىلەشكە ماھىر بۇلۇشى كېرەك
ئەجرىڭىزگە رەھمەت
[ بۇ يازما turditohti تەرپىدىن2009-04-15 11:37دە قاي ]

مۇئەللىم ئېلكتىرونلۇق لۇغىتى
چوققا [32 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-04-14 09:01 |
uz-qak
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 64607
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 75
شۆھرەت: 76 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 750 سوم
تۆھپە: 10 نۇمۇر
ياخشى باھا: 15 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 92(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-11-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-15

 

داۋامى؛@باشقا سەۋەپلەر1؛تەشۋىقات مەزمونىلىرىدىكى مەسىللەر؛ئوغۇللارنى يىغلاڭغۇ، بوشاڭ،قىلىپ تەسۋىرلىگەن پىلاستىنكىلارنىڭ كۆپلەپ مەيدانغا كىلىشى .ئوغۇللارنىڭ ئىچكى دۇنياسىنى غەيرەت، چىدام،مەسئۇليەتچان قىلىپ مەدىھلىنىشتىنمۇ كۆپرەك ،بازا رتىپىش مەقسىتىدىكى فىلىملارنىڭ يامراپ كىتىشىنىڭ  ئوغۇللار پىسخىسىغا  كۆرسىتىدىغان تەسىرىنى مۆلچەرلىگىسىز...بىز يۈزلىنۋاتقان بالىلار جىسمانى ۋە روھى جەھەتتىن ئۈسىپ يىتىلىش باسقۇچىدا تۇرغانلىقى ئۈچۈن داۋاملىق تۈردە ياخشى ،ياماننى ئايرىشقا يىتەكچىلىك قىلىشقا توغرا كىلىدۇ.يىتەكچىلىك جەريانىدا بىر تال زەنجىر، ئۈزىك، ھالقا،قونچاق ،....دىگەندەك شەيئىلەرنىڭ ئادەمگە كۆرسىتىدىغان تەسىرى. شەيئىلەرنىڭ مەلۇم ئارقا كۆرنىشكە ئىگە ئىكەنلىكىنى بىلدۈرىشنىڭ ئوزى باش تارتىپ بولمايدىغان مەسئولىيەت...قىسقىسى ؛ نۇرغۇن ساھالەردىكى مەغلۇبىيەت ياكى غەلىبە پىسخىكا جىڭى ئۈستىگە قۇرۇلدىغان ھازىرقى جەمىيەتتە بىرەر نۇتۇقنىڭ ،بىرەر، ئېلاننىڭ، بىرەر فىلىمنىڭ رولىغا سەل قاراشنىڭ ئۆزى بىزدىكى بىر نادانلىق.... ۋۇجىدىدا ئاق كۆڭىللىك، قىزغىنلىق ھىسىياتى ئاساس ئورۇندا تۇرىدىغان بىر مىللەتكە نىسپەتەن تەشۋىقات ۋاستىسىدىكى ناتوغرىلىقتىنمۇ ئارتۇق زىيانداش بولمىسا كېرەك... 2.يىمەك -ئىچمەك جەھەتتىكى مەسىللەر. كۆپتىرمە تىپىدىكى يىمەكلىكلەرنىڭ، خىمىيىلىك تەركىپتىكى يىمەكلىكلەرنىڭ كۆپىيىشى .قىسقىسى ؛ ياخشى يىمەكلىك ئادىتى بۇلۇش ،تارىختىن داۋاملىشىپ كىلىۋاتقان ئوزۇقلىنىش قانۇنيەتلىرىگە ھۆرمەت قىلىش، مۇنداقچە ئيتقاندا تاللاپ يىيىش،ئىلغاپ يىيىش مەسلىسىنى بالىلار ئىڭىغا سىڭدۈرىش يەنى بىر ئەمىلىي مەسىلىنىڭ بىرى...« ئالدىن ۋاز كىچىش، ئىنكار قىلىش ھالىتىدە تۇرۇش مەغلۇبىيەنىڭ يانا بىر تەرىپى»قىسقىسى؛ ئوغۇللارنى ئوغۇلدەك تەربىيلەش ،بالىلارنى بالىدەك قىلىش ھەر بىرىمىزنىڭ بوينىدىكى قەرز...بالللىلار تەربىيەسىدىكى ئاكتىپ ئامىللارنى قېزىش ،ئىزدىنىش مەجبۇرىيەت ...ئاخىردا مۇنداق بىر سۆزنى سوۋغا قىلاي« نۇرغۇن نەرسىلەرنى يات قىلىدىغان ئۆز قىلىدىغانمۇ ،ئۆزۈڭ»...(تۇردى مۇئەللىم سىزگە كۆپ رەخمەت ! بىر مائارىپچى بۇلۇش سۈپىتىڭىز بىلەن ئىزچىل تۈردە مائارىپىمىزدا ساقلىنۋاتقان مەسىللەرنى ئەمىليەتنى چىقىش قىلىپ ناھايىتى ياخشى مۇلاھىزە تېمىلىرىنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ ، نۇرغۇنلىرىمىزنى يىتەكلىنىش پۇرسىتىگە ئىگە قىلدىڭىز  مىنىڭچە ؛توردىكى يىتەكلەش ۋە يىتەكلىنىش مەسلىسىگە سەل قارىماسلىقىمىز كېرەك ..ھازىرقى ئەھۋالدا تورغا چىقىش شارائىتىنى ھازىرلىغانلىرىمىز نىسپەتەن يەنىلا ئاز.. خۇدا نىسىپ قىلغان بارلىق پۇرسەتلەردىن ياخشى پايدىلنىشنىڭ ئۆزىمۇ مۇسۇلمانداچىلىقمىكىن دەپ قارايمەن.. )(ئەلقۇتخان مۇئەللىم، بولسا سىزمۇ ياخشى پىكىرلىرىڭىزنى ئايىماڭ.. )ئاخىردا ھەممىڭلارنىڭ تىنىگە سالامەتلىك تىللەيمەن ..ئىنكاستا كۆرىلگەن خاتالىقلارنى تۈزىتىپ ئوقۇشىڭلارنى تۈۋەنچىلىك بىلەن ئۈتىنىمەن....

مۇئەللىم ئېلكتىرونلۇق لۇغىتى
http://www.6001.com.cn/Article/UploadFiles/200809/2008092211105217.jpg
چوققا [33 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-04-15 10:56 |
turditohti
ئىجاتچان ئەزا
دەرىجىسى : ئالىي ئەزا


UID نۇمۇرى : 58030
نادىر تېما : 6
يازما سانى : 591
شۆھرەت: 649 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 5984 سوم
تۆھپە: 111 نۇمۇر
ياخشى باھا: 153 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1442(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-08-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-15

 

سىڭلىمuz-qak،پۇرسەتتىن ياخشى پايدىلىنىش سىز ئېيتقاندەك،كىشىلىرىمىزنىڭ ياخشى بىر پەزىلىتى،پۇرساتتىن پايدىلىنىشنى بىلىش ياكى ئۇنى چىڭ تۇتۇش مىسىلىسى ئادەمنىڭ ياشاش پەلىسىپىسىدىكى ئەڭ مۇھىم ھالقا ھىساپلىنىدۇ(بۇ يەردە دىيىلۋاتقان پۇرسەت ئادىمىلىك ئاساسىدىكى پۇرسەتتۇر)بۇ ھالقىنى ياخشى ئىگەنلەش ئىگەنلىمەسلىك شۇ كىشىنىڭ قانداق ياشىشىنى بەلگىلەيدۇ،بۇ ھالقىنى تۇتقانلار ئاساسەن ياشاش نىشانىغا يىتش ئۈچۈن تىرشىدۇ،جاپا-مۇشاققەتتىن قورۇقمايدۇ،مەغلۇبىيەت ئىچىدىن خۇشاللىق تاپالايدۇ،يىقىلغان يىردىن قۇپۇپ يەنە ئالدىغا قارايدۇ ھەم ماڭىدۇ.بۇنداق ئادەملەر ياراتقان پۇرسەت ئەمىليەتتە شۇلارنىڭ ئەڭ چوڭ مۇۋاپىقىيىتى.
پۇرسەتنى تۇتۇشنى بىلمىگەنلەر ياكى ئاشۇنداق پۇرسەتنىڭ بارلىغىنى ھىس قىلمىغانلار ياشاشنىڭ ئەڭ تۈۋەن سەۋىيىسىنىمۇ يارتالمايدۇ،بۇنداق كىشىلەر بەرى-بىر جەمىيەتنىڭ يۇكىگە ئايلىنىپ جەمىيەتتىن زارلاپ ئۆتىدۇ،ئۈزىدىن ئاغرىنمايدۇ.بۇنداق ئادەملەرنىڭ ئىككىلا دۇنيالىغى ياخشى بولمايدۇ،ئىسلام دىنى ھالال ياشاشنى ئۈزىنىڭ ئاساسى قىلغان،پۇرسەتنى تۇتمىغانلار بۇ مۇققەددەس دىنىمىزدىكى ھالال ياشاش شەرتىنى يارىتالمىغان كىشىلەر.......
سىزنىڭ ۋاقىت چىقىرىپ مۇشۇنداق كەڭ دائىرىلىك ئىنكاس يېزىپ ئۇقارمانلەرگە سۇنغىنىڭىزغا شۇلار ئورۇندا ۋە ئۆز نامىمدىن رەخمىتىمنى بىلدۈرىمەن

روزىباقى ھاجىم تىبابەتچىلىكى
چوققا [34 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-04-15 14:16 |
uz-qak
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 64607
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 75
شۆھرەت: 76 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 750 سوم
تۆھپە: 10 نۇمۇر
ياخشى باھا: 15 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 92(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-11-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-15

 

تۇردى مۇئەللىم ؛ئىنكاستىكى ئىنقسىزلىقنى يورۇتۇپ قويغىنىڭىزغا رەخمەت .مەن يەنە شۇنى قۇشۇپ قۇياي. لىيۇننىڭ مۇنداق بىر سۆزى بۇلىدىغان« زامانىمىز ئاياللىرى ئائىيلىدىن چىقىپ بىرەر ئىش بىلەن شۇغۇللانسا بۇلىدۇ ،لېكىن ئۇ يەنىلا سەمىيمى رەپىقە، پەزىلەتلىك ئانا بۇلىشى لازىم . شۇنداق قىلغاندىلا بەخىتلىك ئائىيلىسىنى ساقلاپ قالالايدۇ . مۇشۇنداق ئاياللارنىلا قابىل ئايال دىيىشكە بۇلىدۇ.».بۇ سوزنى بەك ياقتۇرغانلىقىم ئۈچۈنلا قۇشۇپ قۇيۇشنى مۇۋاپىق كۆردىم....

شىنجاڭ تور مەكتىپى
http://www.6001.com.cn/Article/UploadFiles/200809/2008092211105217.jpg
چوققا [35 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-04-15 16:50 |
turditohti
ئىجاتچان ئەزا
دەرىجىسى : ئالىي ئەزا


UID نۇمۇرى : 58030
نادىر تېما : 6
يازما سانى : 591
شۆھرەت: 649 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 5984 سوم
تۆھپە: 111 نۇمۇر
ياخشى باھا: 153 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1442(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-08-25
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-15

 

Quote:
بۇ مەزمون35قەۋەتتىكىuz-qakنىڭ2009-04-15 16:50 دە يوللىغان يازمىسى   :
تۇردى مۇئەللىم ؛ئىنكاستىكى ئىنقسىزلىقنى يورۇتۇپ قويغىنىڭىزغا رەخمەت .مەن يەنە شۇنى قۇشۇپ قۇياي. لىيۇننىڭ مۇنداق بىر سۆزى بۇلىدىغان« زامانىمىز ئاياللىرى ئائىيلىدىن چىقىپ بىرەر ئىش بىلەن شۇغۇللانسا بۇلىدۇ ،لېكىن ئۇ يەنىلا سەمىيمى رەپىقە، پەزىلەتلىك ئانا بۇلىشى لازىم . شۇنداق قىلغاندىلا بەخىتلىك ئائىيلىسىنى ساقلاپ قالالايدۇ . مۇشۇنداق ئاياللارنىلا قابىل ئايال دىيىشكە بۇلىدۇ.».بۇ سوزنى بەك ياقتۇرغانلىقىم ئۈچۈنلا قۇشۇپ قۇيۇشنى مۇۋاپىق كۆردىم....

ھەقىقەتەن ئاياللارنىڭ ئىختىدار ۋە پەزىلىتى ۋە مەسئۇليىتى ئېنىق ئىپادىلەنگە ئەھمىيەتلىك سۆز ئىكەن،مۇنداقچە چۈشەنسەك ئاياللار ھەمراھىغا ۋە ئايلىسىگە سادىق بولالىسىلا ئۇلار ئۇتۇق قازانغان ئايال ھىساپلىنىدۇ دىگەنلىك ئىكەن،مەيلى قانداقلا بولمىسۇن ئاياللار پەزىلەتلىك بۇلۇشى كېرەك،پەزىلەتلىك ئاياللار ھەقىقەتەن ئۇتۇق قازانغان ئاياللاردۇر،ئاياللارنىڭ پەزىلىتى نوۋىتى كەلگەندە پۇتۈن مىللەتنىڭ پەزىلىتىدۇر

چوققا [36 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-04-15 18:03 |
alkuthan
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 83054
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 2
شۆھرەت: 2 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 20 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-04-11
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-15

 

ئۇزچاك خانىم ھەر قېتىم مول پىكىرلىك ئىنكاسلىرىڭىزنى ئوقۇ پ  بەك تەسىرلەندىم،شۇنداق ياخشى يېتەكچىمىزنىڭ بولغانلىقىدىن
كۆڭلۈم شۇنچىلىك يورۇپ كەتتى .بولسا ياخشى پىكىرلىرىڭىزنى ئايىمىغايسىز............

شىنجاڭ تور مەكتىپى
چوققا [37 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-04-15 19:16 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
«12 3 » Pages: ( 3/3 total )
XabnamBBS » مائارىپ ۋە بىز
 يېڭى يازما بار سەھىپە يېڭى يازمىلىق سەھىپە  نۇرمال زىيارەت قىلىغىلى بولىدىغان سەھىپە ئادەتتىكى سەھىپە    تاقاق سەھىپە مەخپىي سەھىپە
ئەسكەرتىش : تور بېكىتىمىز ۋە مۇنبىرىمىزدە دۆلىتىمىزنىڭ ھەرخىل قائىدە سىياسەتلىرىگە خىلاپ ماقالىلەر ۋە يوللانمىلارنى ، سۈرەتلەرنى يوللاشقا بولمايدۇ .
بۆلگۈنچىلىك ، قۇتراتقۇلۇق خارەكتىردىكى تېما ، ماقالىلەرنى يوللىغان ئاپتورلار ئاقىۋىتىگە ئۆزى مەسئۇل بولىدۇ .تور بېكىتىمىز ھېچقانداق مەسئۇلىيەتنى ئۆز ئۈستىگە ئالمايدۇ .
شەبنەم تور بېكىتىمىز ۋە مۇنبىرىمىزنىڭ كېيىنكى تەرەققىياتى ئۈچۈن مەزمۇنى ساغلام تېما - ئىنكاسلارنى يوللىشىڭىزنى ئالاھىدە ئەسكەرتىمىز !

Time now is:04-16 00:40, Gzip disabled
Powered by PHPWind v6.3.2 Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation
增值电信业务经营许可证 新B2-20080018号  -  互联网电子公告(BBS)服务资质
بېكەت ھەققىدە شان ـ شەرەپلەر ئەسەرلىرىمىز خېرىدارلىرىمىز ھەمكارلىشىڭ ئېلان بېرىڭ ئالاقىلىشىڭ