سىز بۇ تېمىنىڭ 336 - كۆرۈرمىنى
بۇ بەتتىكى تېما: ئايىلتىس  IELTSئىمتىھانى توغرىسدا مۇھىم مەزمۇنلار پىرىنتىرلەش | IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ئۇلىنىش كۆچۈرۈش | تېما ساقلىغۇچتا ساقلاش | ئالدىنقى تېما | كىيىنكى تېما

shemshad
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 75568
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 2
شۆھرەت: 2 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 20 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 83(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-03-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-19

 ئايىلتىس  IELTSئىمتىھانى توغرىسدا مۇھىم مەزمۇنلار

  
بەيدۇدىن ئىزلەش جەريانىدا كاتەكچىگە ئايىلتىس نەتىجىسىنى ئېتىراپ قىلىدىغان ئامېرىكا ئۇنۋېرسىتىتىلىرى  > دىگەن خەنزۇچە خەتلەرنى كىرگۈزسەم تۆۋەندىكى ئۇلانما بىلەن تەمىنلىدى . شۇنىڭ بىلەن ئېچىپ باقسام ئايلتىس ئىمتىھان نەتىجىسىنى ئېتىراپ قىلىدىغان ئامېرىكا ئۇنۋېرسىتىتىلىرى دەپ يېزىپ قويۇپتۇ . ئىلگىرى ئامېرىكا ئۇنۋېرسىتىتلىرى Toefl , GRA , قاتارلىق ئىمتھان نەتىجىلىرىنىلا ئېتىراپ قىلىدۇ ، ئايلتىس نەتىجىسىنى پەقەتلا ئېتىراپ قىلمايدۇ دەپ ئويلىغاچقا ، بۇنىڭغا بىر ئىشىنىپ بىر ئىشىنەلمىدىم . مۇنبەردىكى دوستلار تۆۋەندىكى ئۇلانمىنى كۆرۈپ بېقىڭلار :  

http://www.yndxs.com/abroad/hw/200703/15764.html
http://www.yndxs.com/abroad/hw/200703/15765.html

Abilene Christian University Abilene, TX 6.0
  Alverno College Milwaukee, WI 6.5
  American InterContinental University, Dunwoody Atlanta, GA 7.0
  American InterContinental University, Ft. Lauderdale Ft. Lauderdale, FL 7.0
  American InterContinental University, Houston Houston, TX 7.0
  American InterContinental University, Los Angeles Los Angeles, CA 7.0
 Abilene Christian University Abilene, TX 6.0
  Alverno College Milwaukee, WI 6.5
  American InterContinental University, Dunwoody Atlanta, GA 7.0
  American InterContinental University, Ft. Lauderdale Ft. Lauderdale, FL 7.0
  American InterContinental University, Houston Houston, TX 7.0
  American InterContinental University, Los Angeles Los Angeles, CA 7.0
  American University, Washington College of Law Washington, DC 6.5
  Angelo State University San Angelo, TX 7.0
  Appalachian State University Boone, NC 6.5; 7.0 for assistantship
 American University, Washington College of Law Washington, DC 6.5
  Angelo State University San Angelo, TX 7.0
  Appalachian State University Boone, NC 6.5; 7.0 for assistantship

( ئاۋۇ نومۇرلار ئالدىدىكى  TX 6.0 , WI 6.5 , 7.0GA  چوڭ يېزىلغان قىسقارتىلما ھەرىپلەر نىمە مەنىنى ئىپادىلەيدىكەن ، مەنمۇ بىلەلمىدىم ) بىلىدىغانلار قوشۇپ قويساڭلار .


IELTS  ئىمتىھانى ئەنگىلىيە مەدەنىيەت مەركىزى ۋە كەمبېرىج ئۇنۋېرسىتىتى ئىمتىھان مەركىزى ، ئاۋىستىرالىيە ئۇنۋرىسىتتلىرى بىرلىكتە تەسىس قىلغان بىر خىل خەلقارالىق ئىمتىھان تۈرى .
ئىمتىھانى ئىككى تۈرگە بۆلىنىدۇ . academic ۋە General training  
ئادەتتە ئەنگىلىيە ، ئاۋستىرالىيە ، يېڭى زىنلاندىيە ، كانادا قاتارلىق دۆلەتلەردىكى ئۇنۋېرسىتىتلار ئايىلتىس ئىمتىھان نەتىجىسىنى ئېتىراپ قىلىدۇ . ئەگەر سىز مۇشۇ دۆلەتلەردە ئوقۇشقا ئىلتىماس قىلماقچى بولسىڭىز ئايىلتىس ئىمتىھانىنىڭ academic تۈرىگە تىزىملىتىسىز .

تىزىملىتىش ھەققى 1450 يۈەن . ئىمتىھان بېرىدىغان ئورۇن شىنجاڭ مالىيە - ئىقتىساد ئۇنۋېرسىتىتى .

ئايىلتىس ئىمتىھانىغا تىزىلمتىش تور ئادىرىسى :
http://ielts.etest.net.cn/cn

سىز بۇ تور بەتنى ئېچىپ تىزىملىتىپ بولغاندىن كېيىن بىر NEEA نومۇرىغا ئېرىشىسىز . ئۇنى ھەم سىز تەمىنلىگەن ئېلخەت ئادىرسىغىمۇ ئەۋەتىدۇ . ئاندىن سىز مۇشۇ بويىچە كىرىپ مەشغۇلات قىلىسىز . سىز تىزىملىتىپ بولۇپ مۇۋەپپىقىيەتلىك  كىرگەندىن كېيىن تور بەت سول تەرەپ يۇقۇرىدىن ساناپ  4- يەرگە قارىسىڭىز خەنزۇچە ( باۋمىڭ لىيۇ چېڭ تۇ ) دىگەن خەت بار . شۇنىڭ ئىچىدىن  بىر - بىرلەپ بېسىپ مەشغۇلات قىلىڭ .
ئۇنىڭ ئۈچىنچىسىگە قارىسىڭىز خەنزۇچە يېزىلغان دوڭخۇا يەنشى دىگەن خەت بار . ئۇ يەرنى باسسىڭىز پۈتۈن جەرياننىڭ فىلەش كارتون فىلىمى ھالىتىدە كۆرۈنۈشى بار . يەنى ئىمتىھان ئالدىدىكى تىزىملىتىش ، ئىمتىھانغا قاتنىشىش ، ئىمىتھان كېيىن قانداق قىلىش ۋاھاكازالار دىگەندەك ...

ئادەتتە ئايىلتىس تىن 6.5 ، 7 , 8  نومۇرلارنى ئالسىڭىز ، ئەنگېلىيە ، كانادا ، ئاۋستىرالىيە قاتارلىق دۆلەتلەردىكى ئۇنۋىرسىتىتلارغا ئىلتىماس قىلىسىڭز بولىدۇ .
ئايىلتىس ئىمتىھانى بىلەن توفېل ئىمتىھانىنى سېلىشتۇرغاندا ئايىلتىس ئىمتىھانى توفېلدەك بەك كۆپ  سۆزلۈكلەرنى تەلەپ قىلمايدۇ . ئەمما ئايىلتىس ئىمتىھانىنى بوش چاغلىماڭ . ئۇ سىزنىڭ ئېنگىلىز تىلىنى ھەقىقى ، جانلىق ئىشلىتىش ئىقتىدارىڭىزنى سىنايدۇ . ئۇنىڭ ئوقۇشلۇق ۋە يېزىش قىسمى ھەقىقەتەن قول تۇتىدۇ . بولۇپمۇ ئەكەدېمىك نىڭ يېزىش قىسمى جەنورول بىلەن ئوخشىمايدۇ .
  ئەكەدېمىك يېزىش قىسمى 60 مىنۇتلىق بولۇپ ، 150 خەتلىك ماقالىنى يېزىشقا 20 مىنۇت بېرىدۇ . 250 خەتلىك ماقالە يېزىشقا 40 مىنۇت بېرىدۇ .
سىزگە بەلكىم گىرافىكلىق سانلىق مەلۇماتلار ، كوئوردىناتلىق ئۆزگىرىشلەر ياكى  مەلۇم ئېلىكتىرونلۇق ئۈسكۈنىلەرنىڭ رەسىمىنى بېرىپ ئۇنىڭ مەشغۇلات جەريانىنى يېزىپ بېرىڭ 150 خەت ئەتراپىدا دەپ تەلەپ قىلىشى مۆمكىن .
ئەكەدېمىكنىڭ يېزىش قىسمىنى مۇنداق بىر قانچە تۈرگە ئايرىيمىز :

Report writing :

1. writing a How to report

2. Writing a report  Based on Statistics

3. Comparison and Contrast



Descriptive writng

1. Static Description

2. Process Description ( describing how sth works etc

3.  Combination of Static and process Description


See the following patterned plan of essay writing

Analysing the task

Writing a plan

Writing an introduction

Writing the body

Writing the Conclusion

Checking the writing


مەسىلەن مەن ئۆزۈم ئىشلەپ باققان ئىككى مىسالنى تىلغا ئالاي .
مەلۈم بىر ئەكەدېمىكنىڭ يېزىقچىلىق تەلىۋىدە مۇنداق سوئال بار . مىكرو دولقۇنلۇق ئوچاقنىڭ سۈرىتى بار . ئۇنىڭ ئىچىدىكى ئىككى قىزىتقۇچى تۆمۈر ۋە ئۇنىڭ تاماق ئىسستىشتا بۇرايدىغان كۇنۇپكىلىرى ، ئوچاق تەخسىلىرى قاتارلىقلار ئېنگىلىزچە ئىزاھلاپ قويغان . سوئالدا بولسا بۇنىڭ ئىشلەش پىرىنسىپىنى چۈشەندۈرۈڭ دەيدۇ .  150 خەت ئەتراپىدا يازىسىز . سىزگە 20 مىنۇت ۋاقىت بېرىدۇ .
يەنە بىر سوئالدا دىجىتول كەمېرا ( سېفىرلىق فوتو ئاپپاراتى ) نىڭ رەسىمىنى بېرىپ قويۇپ ئۇنىڭ لېنىز قىسمى ، ئېكران قىسىملىرى ۋە رەسىم تارتقاندا ئشىلتىدىغان ئاساسى كۇنۇپكىلىرىنى ئ.ىستىرىكا بەلگە بىلەن كۆرسىتىپ قويۇپ مۇشۇ فوتۇ ئاپپاراتنىڭ ئىشلىتىش پىرىنسىپىنى سوراپ 150 ياكى 250 خەتلىك بىر ماقالە ياز دەيدۇ .
ئەكەدېمىك قسىمىنىڭ 250 خەتلىك 40 مىنۇت ۋاقىت بېرىلىدىغان دوكلات خاراكتېرىدىكى ماقالە يېزىشقا بىر مىسال كەلتۈرۈپ قويدۇم : تۆۋەندىكى ئابزاسقا دىققەت قىلىڭ . ( قىزىل رەڭ سوئالى )

Nowadays, international tourism is the biggest industry in the world. Unfortunately, international tourism creates tension rather than understanding between people from different cultures. To what extent do you agree or disagree ?

International tourism is booming: millions of tourists go to other countries to explore the outside world. Tourism enhances the mutual understanding between the local people and tourists. Some people hold opposite opinions. They think that international tourism causes tension rather than promoting understanding between people from different cultures.

The people holding the latter view suppose that tourists are likely to offend the local people because of the lack of knowledge of the local customs, which differ from their own. Moreover, tourism inevitably harms the natural resources and the cultural legacy, which may lead to the resentment of the local people.

However, I can hardly assent to this idea: the above mentioned rarely happens. In my opinion, international tourism does encourage the understanding between people from different countries. For one thing, without going to see for themselves, people may never know what other countries are really like and thus can be misled by hearsay or films and TV programmes, which, more often than not, are one-sided. For instance, one of my American friends told me that most Americans had a strange bias against the Russian people until some young Americans traveled to Russia and saw with their own eyes that the Russians are human beings just like them. Another example is that, with the development of Chinese tourism, people outside China start to realize that Chinese men no longer have long braids and Chinese women’s feet are of normal size now. Secondly, having seen the fine scenery or experienced the rich culture of other countries, tourists will have the desire to develop a good relationship with the locals, which certainly contributes to the understanding between them.

In conclusion, instead of causing tension, international tourism furthers the understanding of people from different countries. (281 words)


     ئەمما جەنورول General training قىسمىدىكى يېزىقچىلىق بۇنچە تەس ئەمەس . ئادەتتە ئېمىيىلدا ئېنگىلىزچە خەتلەرنى راۋان يېزىپ كېلىۋاتقان سەۋىيىسى ئۇنۋىرسىتىت 6- دەرىجە سەۋىيسىدىكى  دوستلار بۇنىڭ يېزىقچىلىق ھۆددىسىن تامامەن چىقىپ كېتەلەيدۇ . General training مەلۇم مەنىدىن survival english ( ياشاش ئۈچۈن ئىشلىتىلىدىغان ئېنگىلىز تىلى ) دەپمۇ ئايرىلىدۇ . بۇنىڭ يېزىقچىلىق قىسمىدا ئاساسەن 150 خەت ئەتراپىدا ھەر خىل ئىلتىماس ، خەتلىرى ئۇقتۇرۇش دىگەندەك نەرسىلەرنى يازىسىز .
مەسىلەن ئالايلۇق : سىز تاۋباۋ تورىدىن بىر نوكىيا تېلىفونى سېتىۋالسىڭىز ، ئۇ قاراڭغۇ بازادا ئىشلەنگەن ناچار مەھسۇلات بولسا ( بۇ مىسال ئىزدىنىشتىكى مەلۇم تېمىدىكى ئىنكاستىن ئېلىندى )  . سىز شۇ تور بەتكە پۇلىڭىزنى قايتۇرىۋالماقچى بولۇپ ئالدانغانلىقىڭىزنى يازىسىز . جەمئى 150 خەت ئەتراپىدا .
1- باسقۇچ تورنى قانداق بىلگەن ، توردىن قانداق مال ستىۋالغان .
2- باسقۇچ سىز مالنى تاللاپ پۇلنى ئەۋەتكەن . تاللىغان مال تىپى ، پۇل سانى نۇقتىلىق ئەسكەرتىلىدۇ .
3- باسقۇچ بولسا سىز تاپشۇرىۋالغان مالنىڭ ساختىلىقى ۋە ئۇنىڭدىن نارازى بولغانلىق كەيپىياتىڭىز يېزىلىدۇ .
4- باسقۇچ : كىنكىلۇژىن باسقۇچى يەنى خۇلاسىلەش : بۇ باسقۇچتا سىز ئەسلى مەقسىتىڭىزنى ئوتتۇرىغا قويۇپ زىياننى تۆلەپ بېرىشىنى ، پۇلنى قايتۇرۇپ بېرىشىنى تەلەپ قىلىسىز .

جەنورول چىرەينىڭگە يەنە بىر مىسال ئالساق : سىز مەلۇم ئۇنۋېرسىتىتتا يېڭى كىرگەن ئوقۇغۇچى ، ئەمما سىز كۆپ ئۆتمەي شۇنى بايقىدىڭىزكى ، ئۆتۈلىۋاتقان دەرىسلەر سىزنىڭ تاللىشڭىزغا ماس كەلمەيدۇ . شۇنىڭ بىلەن سىز بىر پارچە خەتنى مەسئۇل كىشىلەرگە قارىتىپ يازىسىز . بۇ خەتمۇ يۇقۇرقىدەك باسقۇچلار بويىچە بولىدۇ . يەنى : مەسىلىنى بايقاش باسقۇچى ، ئۇنىڭ سىزگە كەلتۈرگەن ئاۋارىچىلىقى ، ئاخىرىدا سىزنىڭ ئۆتۈنىشىڭىز دىگەندەك . مىساللار ناھايىتى كۆپ بۇيەردە بىرمۇ- بىر تىلغا ئېلىپ ئولتۇرمايمەن . ( ئايىلتىس ئىمتىھانىنىڭ جەنورول تۈرى ئاۋىستىرالىيە ، ئەنگىلىيە قاتارلىق دۆلەتلەرگە كۆچمەن بولۇشنى تەلەپ قىلىدىغان كىشىلەر بېرىدىغان ئىمتىھان .   ئوقۇش ئۈچۈن بېرىدىغان تۈر ئەكەدېمىك بولغانلىقى ئۈچۈن جەنورول تۈرى ئۈستىدە كۆپ توختالمايمەن ) .
گەپ يەنە ئوقۇغۇچىلار تاللايدىغان تۈر ئەكەدېمىك ئۈستىدە بولسۇن :
ئەمدى ئەكەدېمىكنىڭ ئوقۇشلۇقىغا قاراپ باقساق ئۇ 800-1000  خەت ئەتراپىدا بولىدۇ . ئىمتىھانغا قاتناشقۇچى 60 مىنۇت ئىچىدە 2400- 3000 خەتلىك ئەتراپىدىكى ماقالىنى ئوقۇيدۇ .  سۆزلۈكلەر قىسمىدا خۇددى توفېل ئىمتىھانىدەك كەسپى تېخنىكىلىق سۆزلۈكلەر ئۇچراپ تۇرىدۇ . مەسىلەن : قۇشلارنىڭ ناملىرى ، ھەر خىل پەسىل قۇشلىرىنىڭ ئىسملىرى ، مائارىپ ، ئىقتىساد ، دېھقانچىلىق ، تىبابەتچىلىك ،  قۇرۇلۇش ئىلمى ، ئېكىلوگېيەلىك مۇھىتنىڭ بۇلغىنىشى ، بېئولوگىيەلىك ، خىمىيەلىك ئاتالغۇلار ، جۇغراپىيەلىك ئاتالغۇلار ۋە بايقاشلار ... ئەمدى ئوقۇشلۇق قىسمى بولسا ئايىلتىس ئىمتىھانى بەرگەن ئوقۇغۇچىلار داۋاملىق ئۇتتۇرۇپ قويىدىغان بىر بوشلۇق .
ئايىلتىس ئەكەدېمىك نىڭ ئوقۇشلۇقىغا قانداق تاقابىل تۇرۇش كېرەك . بېرىلگەن ۋاقىت ئاران 20 مىنۇت ياكى 10 مىنۇت ياكى 6 مىنۇت ( خەت سانىغا قارىتا بېرىلگەن ۋاقىت ئوخشىمايدۇ ) ئەمدى سىز قانداق قىلىپ مۇشۇ قسىقا ۋاقىتتا بۇ مەشىقلەرنى ئىشلەپ بولىسىز ؟ بۇ يەردە سىز چوقۇم مۇنداق تاكتىكا قوللىنىسىز . يەنى ئاۋۋال سىز سورالغان سوئاللارغا قارايسىز . مەسىلەن تەلەپتە بىر نەچچە جۈملە بار . ئوقۇشلۇق ئىچىدىكى بىر تۈرنى مىسال قىلاي :
توغرا ، خاتا ، ۋە بېرىلمىگەن ) تاللاش .
سىز سوئالغا قارىسىڭز بىر ئىككى جۈملە بايان بار . ئاۋال ئۇنى ياخشى ئوقۇپ ئاندىن تېكىستتىكى شۇ تىلغا ئېلىنغان مەزمۇنغا ئالاقىدار ئابزاسنى تاپىسىز ۋە ئۇنىڭ توغرا ياكى خاتالىقىغا ھۆكۈم قىلىسىز .
مەسىلەن مەلۇم بىر قۇشنىىڭ كۆچۈش مەزگىلىدىكى ئومۇمى سەپىرى 5000 كىلومېتىر بولسا سىزنى ئايلاندۇرۇپ باشقا بىر قۇشنىڭ نامىنى بېرىپ ئۇ پالانى يەردىن قوزغىلىپ 5000 كىلومېتىر ئۇچۇپ ئاندىن پالانى يەرگە بارىدۇ . دەيدۇ . سىز تازا دىققەت قىلمىسىڭىز توغرا دەپ تاللاپ قويىسىز . ئەمما سىز سوئالدىكى قۇشنىڭ نامىنىڭ ئەمەلى بېرىلگەن ئوقۇشلۇقتا تىلغا ئېلىنمىغانلىقىنى بايقىسىڭىز كەسكىن ھالدا < بېرىلمىگەن > دىگەن جاۋاپنى تاللايسىز يەنى Not given نى تاللايسىز . ئايلتىس ئوقۇشلۇق مەشقىنى كىشىنى قايمۇقتۇرىدىغان يېرى شۇكى ئۇ سىزنى توغرا ياكى خاتا جاۋاپنى ئۇدۇللا ئوتتۇرىغا قويمايدۇ . بەلكى سەل ئايلاندۇرۇپ دەيدۇ .
مەسىلەن تۆۋەندىكى ئىككى سوئالغا ھۆكۈم قىلايلى : بىرىنچى سوئال :
Cordless phones pose the same risks as mobile phone ( توغرىمۇ خاتامۇ ، ياكى بۇنداق بىر تەپسىلات بېرىلمىگەنمۇ ؟ )
ئەمدى ئوقۇشلۇق تېكىستىگە قاراپ باقساق : مۇنداق شەرھىيلەر بار :  Both groups were asked about their use of mobile and cordless phones
تېكىستتە بولسا قول تېلىفون بىلەن سىمسىز ئالاقە تېلىفونى ئىشلىتىشىكى زىيانلىق تەرەپلەرنى تىلغا ئالغان ئەمما ، ئىككىسىنىڭ زىيىنىنى ئۆز-ئارا سېلىشتۇرۇپ تەھلىل قىلمىغان . شۇڭا سىز < بېرىلمىگەن > دىگەن جاۋاپنى تاللايسىز يەنى Not given
ئىككىنچى سوئال : The length of time spent using a mobile phone is closely linked with tumour risk
سىز ئەمدى تېكىسىت ئىچىدىن مۇشۇ جۈملە تىلغا ئېلىنغان يەرنى تاپىسىز . سىزگە مۇنداق جۈملىلەر ئۇچرايدۇ . The Swedish  scientists found no evidence that the length of time spent using a phone could be lingked with tumour risk  
شۇڭا جاۋاپ No بولىدۇ .
[ بۇ يازما shemshad تەرپىدىن2009-03-12 01:59دە قايتا ]

تېما تەستىقلىغۇچى : ئۇيغۇرئاي
تەستىقلانغان ۋاقىت : 2009-03-10, 05:17

 

چوققا [باش يازما] ۋاقتى : 2009-03-10 13:12 |
شەبنەم تور رادىئوسى
shemshad
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 75568
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 2
شۆھرەت: 2 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 20 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 83(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-03-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-19

 

ۋاھ فىلىملىرىم
تېمامغا تولۇقلىما سۈپىتىدە تۆۋەندىكى ئايىلتىس ئىمتىھان ئوقۇشلۇقىنى قىستۇرۇپ قوياي .
The suggested time for reading the passage )
and finishing the exercise is 8 minutes

يۇقۇرىدا ئېيتىلغاندەك بۇ پارچىنى ئوقۇپ ۋە مەشىقىنى ئىشلەش ئۈچۈن سىزگە بېرىلگەن ۋاقىت 8 مىنۇت . قېنى بۇ ئىمتىھانغا تەييارلىق قىلىۋاتقان دوستلار تۆۋەندىكى پارچىنى ئوقۇپ بېقىڭ . ئاۋۋال پۈتۈن تېكىستنى باشتىن ئوقۇپ ئاندىن مەشقىنى ئىشلەپ بېقىڭ قانچىلىك ۋاقىت كېتىدۇ . ئاندىن مەن دىگەن ئۇسۇل بىلەن ئىشلەپ بېقىڭ قانچىلىك ۋاقىت كېتىدۇ . بۇ پارچە قول تېلىفونىنىڭ تەسىرى ھەققىدە سۆزلەنگەن .

Rural mobile phone users  risk tumours

Swedish scientists have just identified a potential new hazard of country life . Mobile phone users in rural areas could face a greater risk of developing a brain umour than those living in town and cities .

The finding is likely to prove contentious . Brithish scientists appointed by the government to look into health risks associated with mobile phones have repeatedly failed to identify any convincing evidence , but also failed to rule out the possibility that some threat might emerge with continued use . Others have claimed to be able to detect a link .
One of them is Lennart Hardell of the University of Orebro in Swedien , who reports in the Journal Occupational and Environmental Medcine  that he and colleagues studied the cases of more than1400 adults in Sweden aged between 20 and 80 , who suffered either malignat or benign brain tumours . They also interviewed a similar number of healthy adults . Both groups were asked about therir use of mobile and cordless phones , and about their employment history .

   The Swedish scientists found no evidence that the length of time spent using a phone could be linked with tumour risk . But they did find that digital and cordless phone users livinig in a rural area for more than three years were theree times more likely to be diagnosed with a brain tumorur than those in towns and cities . Those who had used a mobile for five years ran four times the risk . And people who lived in rural areas and used digital mobile phones were eight times more likely to contract malignant brain tumours

  Brain tumours are among the less common cancers . In Britain there are 4300 cases reported each year , compared with 38,400 cases of lung cancer --- and although mobile phone use has multiplied hugely in the las decade , the incidence of brain umours has dropped very slightly .

  The Swedish researchers warned their statistics were based on a very small set of results , and needed to be treated with caution . But cellphone hase stations were likely to be further apart in rural areas , with a higher signal intensity to compensate .   the scientists said . < In future studies , place of residence should be considered in assessment of exposure to microwaves from cellular phones .

  Ed Yong of Cancer Reaserch UK said < These results are interesting , but they should be interpreted with cautiono . Most scientific studies have shown that mobile phones do not increase the risk of brain cancer . But mobile phones are a recent invention so we cannot be completely sure about their long-term effects .

< The government and various helath agencies have recommended a precautionary approach to mobile phone use . People , especially children , are advised to keep their calls short until definitive research in published > he said .

Questions : ( To judge YES , NO , NOT GIVEN )

1. Scientists have not reached a consensus on the link between mobile phone use and brain tumours .

2. Cordless phones pose the same risks as mobile phones .
3. The length of time spent using a mobile phone is closely linked with tumour risk .
4.According to Swedish scientists , urban people using mobile phones are less likely to suffer from brain umours than their rural counterpart .
5. In the past ten years , the increasing use of mobile phones has coincided with the rise in the incidence of brain tumours .
6.Mobile phone users living in rural areas may have more intense exposure to microwaves from cell phone .
7. Children have higher risk of brain tumour than adults if they use mobile phones regularly .
8. Since scientists are not completely sure of the long – term effects of mobile phone use , they advise children not to use mobile phones .

چوققا [1 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-10 13:45 |
huzhur
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 75582
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 1
شۆھرەت: 1 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 10 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 0(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2009-03-10
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-03-10

 

你的چچ号多少  ؟发棵搞活发大概哈发大噶上发射点法打发十分撒旦发撒

مۇئەللىم ئېلكتىرونلۇق لۇغىتى
چوققا [2 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-10 15:00 |
Naikon.x
GO!GO! غەيرەت قىل !
ئالاھىدە تۆھپە ئىلغار باشقۇرغۇچى
دەرىجىسى : شەبنەم باشقۇرغۇچى


UID نۇمۇرى : 24068
نادىر تېما : 3
يازما سانى : 2012
شۆھرەت: 9896 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 1100 سوم
تۆھپە: 358 نۇمۇر
ياخشى باھا: 210 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 1183(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-10-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-05

 

http://www.youtube.com/watch?v=p1UeGt-OtWE&hl=zh-CN

بۇنى كۆرۈپ بېقىڭلار  .

مۇئەللىم ئېلكتىرونلۇق لۇغىتى

تارىخى كۆمۈلگەن مىللەتنىڭ كەلگۈسى مەڭگۈ قاراڭغۇ .
چوققا [3 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-10 16:52 |
samiyusuf
دەرىجىسى : يېڭى ئۆگەنگۈچى


UID نۇمۇرى : 57533
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 41
شۆھرەت: 42 نۇمۇر
شەبنەم پۇلى: 410 سوم
تۆھپە: 0 نۇمۇر
ياخشى باھا: 0 نۇمۇر
توردىكى ۋاقتى : 54(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-08-18
ئاخىرقى كىرگىنى:2009-04-04

 

ئەنگىلىيە تەلەپپوزىدىكى mp3 ھۆججەت بولسا ئەۋەتىپ بىرىڭلار

چوققا [4 - قەۋەت] ۋاقتى : 2009-03-10 19:48 |
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
XabnamBBS » تىل ئۆگۈنۈش
 يېڭى يازما بار سەھىپە يېڭى يازمىلىق سەھىپە  نۇرمال زىيارەت قىلىغىلى بولىدىغان سەھىپە ئادەتتىكى سەھىپە    تاقاق سەھىپە مەخپىي سەھىپە
ئەسكەرتىش : تور بېكىتىمىز ۋە مۇنبىرىمىزدە دۆلىتىمىزنىڭ ھەرخىل قائىدە سىياسەتلىرىگە خىلاپ ماقالىلەر ۋە يوللانمىلارنى ، سۈرەتلەرنى يوللاشقا بولمايدۇ .
بۆلگۈنچىلىك ، قۇتراتقۇلۇق خارەكتىردىكى تېما ، ماقالىلەرنى يوللىغان ئاپتورلار ئاقىۋىتىگە ئۆزى مەسئۇل بولىدۇ .تور بېكىتىمىز ھېچقانداق مەسئۇلىيەتنى ئۆز ئۈستىگە ئالمايدۇ .
شەبنەم تور بېكىتىمىز ۋە مۇنبىرىمىزنىڭ كېيىنكى تەرەققىياتى ئۈچۈن مەزمۇنى ساغلام تېما - ئىنكاسلارنى يوللىشىڭىزنى ئالاھىدە ئەسكەرتىمىز !

Time now is:04-10 02:31, Gzip disabled
Powered by PHPWind v6.3.2 Certificate Code © 2003-08 PHPWind.com Corporation
增值电信业务经营许可证 新B2-20080018号  -  互联网电子公告(BBS)服务资质
بېكەت ھەققىدە شان ـ شەرەپلەر ئەسەرلىرىمىز خېرىدارلىرىمىز ھەمكارلىشىڭ ئېلان بېرىڭ ئالاقىلىشىڭ