ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺯﯨﻴﺎﻟﯩﻴﻠﯩﺮﯨﺪﺍ ﻛﯜﭼﯩﻴﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭙﻪﺭﯞﻩﺭﻟﯩﻚ ﺋﯧﯖﻰ
g7*/~R{}J xUs?*/ c ﻳﯧﻘﯩﻨﻘﻰ 10 ﻧﻪﭼﭽﻪ ﻳﯩﻠﻼﺭﺩﯨﻦ ﺑﯘﻳﺎﻥ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ئاپتۇنۇم رايۇنىدا يولغا قۇيۇۋاتقان، ﺑﯩﺮﻗﺎﺗﺎﺭ ﺳﯩﻴﺎﺳﻪﺗﻠﯩﺮﻯ ﺳﻪﯞﻩﺑﻠﯩﻚ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺯﯨﻴﺎﻟﯩﻴﻠﯩﺮﻯ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﺑﯘ ﺧﯩﻞ سىياسەتكە ﻧﯩﺴﺒﻪﺗﻪﻥ ﻧﺎﺭﺍﺯﯨﻠﯩﻖ ﻛﻪﻳﭙﯩﻴﺎﺗﻰ ﻛﯚﺗﯜﺭﯛﻟﯜﭖ، ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺋﺎﻧﺎ ﺗﯩﻠﯩﻨﻰ، ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭙﯩﻨﻰ، ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺋﯚﺭﭖ - ﺋﺎﺩﯨﺘﻰ ﯞﻩ ﺋﯧﺘﯩﻘﺎﺩﯨﻨﻰ ﻗﻮﻏﺪﺍﺷﻨﻰ ﻣﻪﺭﻛﻪﺯ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﺋﯧﯖﯩﻨﯩﯔ ﻛﯜﭼﯩﻴﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻧﻠﯩﻘﻰ ﻣﻪﻟﯘﻡ ﺑﻮﻟﻤﺎﻗﺘﺎ. =+*(
aiB
f&b48W
MBNBtAz8s
ﻳﯧﻘﯩﻨﻘﻰ ﯞﺍﻗﺘﯩﻼﺭﺩﯨﻦ ﺑﯘﻳﺎﻥ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺯﯨﻴﺎﻟﯩﻴﻠﯩﺮﻯ ﺋﺎﺭﯨﺴﯩﺪﺍ " ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻛﯩﻤﻠﯩﻜﻨﻰ ﺋﯩﺰﺩﻩﺵ ﯞﻩ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺧﻪﻟﻘﯩﻨﯩﯔ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻛﯩﻤﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﻗﻮﻏﺪﺍﺵ" ﻧﯘﻗﺘﯩﺴﯩﺪﺍ ﺗﯘﺭﯗﭖ، ﻧﯚﯞﻩﺗﺘﻪ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺧﻪﻟﻘﻰ ﺩﯗﭺ ﻛﯧﻠﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﻪﺕ ﯞﻩ ﻣﺎﺋﺎﺭﯨﭗ ﺟﻪﻫﻪﺗﺘﯩﻜﻰ ﻳﻮﻗﯩﺘﯩﺸﻘﺎ ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﺗﺎﻗﺎﺑﯩﻞ ﺗﯘﺭﯗﺵ، ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭ ﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﻗﯩﻠﻐﺎﻧﺪﺍ ﺋﯚﺯ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻛﯩﻤﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﺳﺎﻗﻼﭖ ﻗﺎﻻﻻﻳﺪﯗ ؟ ﺩﯦﮕﻪﻥ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﻠﻪﺭ ﺋﯜﺳﺘﯩﺪﻩ، ﻣﯘﻧﺎﺯﯨﺮﯨﻠﺮ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﯧﺮﯨﻠﻤﺎﻗﺘﺎ. GIE r'#WZ
\$Z[} qKO
ﺗﻮﺭ ﺑﻪﺗﻠﻪﺭﺩﻩ ﺋﯧﻼﻥ ﻗﯩﻠﯩﻨﻐﺎﻥ ﻣﺎﻗﺎﻟﯩﻼﺭﺩﺍ، " ﺋﯚﺯﻟﯜﻙ ﯞﻩ ﻛﯩﻤﻠﯩﻚ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﺴﻰ "،"ﻣﻪﺩﻩﻧﯩﻴﯩﺘﻰ ﺗﺎﺟﺎﯞﯗﺯﭼﯩﻠﯩﻘﻘﺎ ﺋﯘﭼﺮﯨﻐﺎﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻠﻪﺭ، ﺋﯚﺯﯨﻨﯩﯔ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻛﯩﻤﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﻗﻮﻏﺪﺍﺵ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﻧﯧﻤﻪ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﻛﯧﺮﻩﻙ ؟"، " ﺑﯩﺮ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻨﯩﯔ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻗﻰ ﯞﻩ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﯩﺪﺍ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﻗﺎﻧﭽﯩﻠﯩﻚ ﺭﻭﻝ ﺋﻮﻳﻨﺎﻳﺪﯗ ؟"، " ﺯﯨﻴﺎﻟﯩﻴﻼﺭﻧﯩﯔ ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ ﺋﺎﻟﺪﯨﺪﯨﻜﻰ ﯞﻩﺯﯨﭙﯩﺴﻰ ﻧﯧﻤﻪ ؟ "، " ﺑﯜﮔﯜﻥ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﻣﯩﻠﻠﯩﺘﯩﻨﯩﯔ ﺯﯨﻴﺎﻟﯩﻴﻠﯩﺮﻯ ﺋﯚﺯ ﺋﯜﺳﺘﯩﮕﻪ ﺋﯧﻠﯩﺸﻘﺎ ﺗﯧﮕﯩﺸﻠﯩﻚ ﺋﺎﺳﺎﺳﻰ ﯞﻩﺯﯨﭙﻪ ﻧﯧﻤﻪ؟ ﺩﯦﮕﻪﻧﮕﻪ ﺋﻮﺧﺸﺎﺵ ﺳﻮﺋﺎﻟﻼﺭ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﻐﺎ ﻗﻮﻳﯘﻟﯘﭖ، ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺯﯨﻴﺎﻟﯩﻴﻠﯩﺮﻯ ﺋﯚﺯﻟﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﺑﯘ ﻫﻪﻗﺘﯩﻜﻰ ﻗﺎﺭﺍﺷﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺑﺎﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﻤﺎﻗﺘﺎ. /CXD_U$B
A@^`!5G4
ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺗﻮﺭ ﺑﻪﺗﻠﯩﺮﯨﺪﻩ ﺋﯚﺯﯨﻨﯩﯔ ﺑﯘ ﻫﻪﻗﺘﯩﻜﻰ ﺑﺎﻳﺎﻧﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺋﯧﻼﻥ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﻛﯧﻠﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﺋﺎﺯﺍﺕ ﺋﻪﭘﻪﻧﺪﻯ ﺋﯚﺯﯨﻨﯩﯔ " ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ" ﺋﯘﻗﯘﻣﯩﻐﺎ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﻗﺎﺭﯨﺸﯩﻨﻰ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺋﯩﺰﺍﻫﻠﯩﻐﺎﻥ: " ﻧﯘﺭﻏﯘﻥ ﻛﯩﺸﯩﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﭼﯜﺷﻪﻧﭽﯩﺴﯩﺪﻩ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ -- ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ ﺳﯚﻳﮕﯜﺳﯩﺪﯗﺭ. ﻣﯧﻨﯩﯖﭽﻪ ﺑﻮﻟﻐﺎﻧﺪﺍ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﻳﺎﻟﻐﯘﺯ ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ ﺳﯚﻳﮕﯜﺳﯩﻼ ﺋﻪﻣﻪﺱ، ﯞﻩﺗﻪﻥ ﺳﯚﻳﮕﯜﺳﯩﻨﯩﻤﯘ ﺋﯚﺯ ﺋﯩﭽﯩﮕﻪ ﺋﺎﻟﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻫﯧﺲ - ﺗﯘﻳﻐﯘﻧﻰ ﯞﻩﺗﻪﻧﺪﯨﻦ ﺋﺎﻳﺮﯨﭗ ﻗﺎﺭﺍﺵ ﺋﯩﻤﻜﺎﻧﺴﯩﺰ. ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ، ﻣﯩﻠﻠﯩﺘﯩﻨﻰ ﺳﯚﻳﯜﺷﺘﯩﻦ ﻫﺎﻟﻘﯩﭗ ﺋﯩﺮﻗﭽﯩﻠﯩﻖ ﺳﻪﯞﯨﻴﯩﺴﯩﮕﻪ ﺋﯚﺯﮔﻪﺭﻣﯩﺴﯩﻼ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻜﯩﻤﯘ، ﺋﯩﻨﺴﺎﻧﯩﻴﻪﺗﻜﯩﻤﯘ ﭘﺎﻳﺪﯨﻠﯩﻖ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﺑﯩﺮ ﺋﺎﻣﯩﻠﺪﯗﺭ. ﭼﯜﻧﻜﻰ، ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺩﯙﻟﻪﺗﻨﻰ، ﺩﯙﻟﯩﺘﻰ ﻳﻮﻗﻼﺭﻧﯩﯔ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻛﯩﻤﻠﯩﻜﻨﻰ ﺳﺎﻗﻼﭖ ﺗﯘﺭﻏﯘﭼﻰ ﺗﻪﯕﺪﺍﺷﺴﯩﺰ ﻗﯘﺩﺭﻩﺗﻜﻪ ﺋﯩﮕﻪ ﻣﻪﻧﯩﯟﻯ ﻛﯜﭼﺘﯘﺭ." ;}8@?}/I(
]5a
GZ\
ﺋﺎﺯﺍﺕ ﺋﻪﭘﻪﻧﺪﻯ، ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺩﯨﻨﻨﯩﯔ ﻣﯘﻧﺎﺳﯩﯟﯨﺘﻰ ﺋﯜﺳﺘﯩﺪﻩ ﺗﻮﺧﺘﯩﻠﯩﭗ، ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﯩﯔ ﻧﯚﯞﻩﺗﺘﻪ ﺩﯨﻨﻰ ﺋﯧﺘﯩﻘﺎﺩ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻜﻨﻰ ﺑﯩﺮ - ﺑﯩﺮﯨﮕﻪ ﺯﯨﺖ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﻗﻮﻳﻤﺎﺳﻠﯩﻘﻨﻰ، ﺩﯨﻦ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺋﺎﯓ، ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻫﯧﺴﺴﯩﻴﺎﺗﻨﯩﯔ ﺑﯩﺮ ﺑﯩﺮﯨﮕﻪ ﻣﯘﻧﺎﺳﯩﯟﻩﺗﻠﯩﻚ ﺋﯩﻜﻪﻧﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺷﻪﺭﻫﯩﻠﻪﻳﺪﯗ: " ﺑﯩﺰ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭ ﻣﯘﺳﯘﻟﻤﺎﻥ ﺧﻪﻟﻘﯩﻤﯩﺰ. ﺩﯨﻨﻰ ﺋﯧﺘﯩﻘﺎﺩﯨﻤﯩﺰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺋﯚﺭﭖ - ﺋﺎﺩﯨﺘﯩﻤﯩﺰ ﺋﯚﺯﺋﺎﺭﺍ ﺑﯩﺮ - ﺑﯩﺮﯨﮕﻪ ﺳﯩﯖﯩﭗ ﻛﻪﺗﻜﻪﻥ. ﺷﯘﯕﺎ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻜﻨﻰ ﺑﺎﺷﻘﺎ ﺗﯘﻳﻐﯘ، ﺩﯨﻨﻰ ﺋﯧﺘﯩﻘﺎﺩﻧﻰ ﺑﺎﺷﻘﺎ ﺗﯘﻳﻐﯘ ﺩﻩﭖ ﻗﺎﺭﺍﺵ ﻣﯘﻣﻜﯩﻦ ﺋﻪﻣﻪﺱ. ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻧﯩﯔ ﺋﯩﭽﯩﺪﻩ ﺋﯩﺴﻼﻡ، ﺋﯩﺴﻼﻣﻨﯩﯔ ﺋﯩﭽﯩﺪﻩ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﻳﺎﺷﺎﻳﺪﯗ. ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻜﻰ ﺩﯨﻦ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻜﻨﻰ ﻗﺎﺭﻣﯘ - ﻗﺎﺭﺷﻰ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﻗﻮﻳﯘﺵ ﻳﻮﻟﯩﻐﺎ ﻗﺎﺭﺍﭖ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻲ ﻗﯩﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﺴﺎ، ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ ﺋﯚﺯ ﻗﻮﻟﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﯚﺯ ﺑﻪﺷﯩﻨﻰ ﻛﯧﺴﯩﺶ ﺗﻪﻳﻴﺎﺭﻟﯩﻘﯩﻐﺎ ﺋﯚﺗﻜﻪﻥ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻜﻜﻪ ﺩﯛﺷﻤﻪﻥ ﺩﯨﻨﺪﺍﺭﻟﯩﻖ، ﺩﯨﻨﺪﺍﺭﻟﯩﻘﻘﺎ ﺩﯛﺷﻤﻪﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ، ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻨﻰ ﺗﺎﺷﻘﻰ ﻛﯜﭼﻨﯩﯔ ﻳﺎﺭﺩﯨﻤﯩﺴﯩﺰ ﻫﺎﻻﻙ ﻗﯩﻠﯩﺸﻘﺎ ﻳﯧﺘﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﻗﯘﺩﺭﻩﺗﻠﯩﻚ ﻛﯜﭼﺘﯘﺭ." MZvV=XZ(
Zcg6E)7`
ﺋﺎﺯﺍﺕ ﺋﻪﭘﻪﻧﺪﻯ، " ﺑﯩﺮ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻨﯩﯔ ﻣﻪﯞﺟﯘﺗﻠﯘﻗﻰ ﯞﻩ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﯩﻐﺎ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﻗﺎﻧﭽﯩﻠﯩﻚ ﺭﻭﻝ ﺋﻮﻳﻨﺎﻳﺪﯗ؟" ﺩﯦﮕﻪﻥ ﻣﻪﺳﯩﻠﯩﮕﻪ ﺟﺎﯞﺍﺏ ﺑﯧﺮﯨﭗ: " ﻣﻪﺳﯩﻠﻪ ﻣﻪﯞﺟﯘﺩﻟﯘﻕ ﯞﻩ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺕ ﺋﯜﺳﺘﯩﺪﻩ ﻛﯧﺘﯩﯟﺍﺗﯩﺪﯗ. ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻣﻪﯞﺟﯘﺩﯨﻴﯩﺘﻰ ﺗﻪﻫﺪﯨﺖ ﺋﺎﺳﺘﯩﺪﺍ ﺗﯘﺭﯗﯞﺍﺗﻘﺎﻥ ﻳﺎﻛﻰ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﻰ ﺋﯩﻠﻐﺎﺭ ﺳﻪﯞﯨﻴﯩﮕﻪ ﻳﯧﺘﯩﺸﻪﻟﻤﻪﻳﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻠﻪﺭﺩﻩ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺗﯧﻨﺪﯦﻨﺴﯩﻴﻪ ( ﻳﯚﻧﯩﻠﯩﺶ) ﻛﯜﭼﻠﯜﻙ، ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ ﻫﻪﻗﻘﯩﺪﯨﻜﻰ ﭘﺎﺭﺍﯕﻼﺭ ﻛﯚﭖ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﺩﯙﻟﯩﺘﻰ ﺑﻮﻟﻐﺎﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻠﻪﺭﺩﻩ، ﺩﯙﻟﻪﺕ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻜﻪ ﯞﺍﻛﺎﻟﯩﺘﻪﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﭘﺎﺋﺎﻟﯩﻴﯩﺘﯩﻨﻰ ﺩﯙﻟﻪﺕ ﺳﯩﻴﺎﺳﯩﺘﯩﮕﻪ ﺳﯩﯖﺪﯛﺭﯛﭖ ﺋﯧﻠﯩﭗ ﺑﺎﺭﯨﺪﯗ. ﻣﻪﺳﯩﻠﻪ، ﺩﯙﻟﯩﺘﻰ ﻳﻮﻕ ﻳﺎﻛﻰ ﺩﯙﻟﯩﺘﯩﻨﻰ ﻳﻮﻗﯘﺗﯘﭖ ﻗﻮﻳﻐﺎﻥ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻜﻰ. ﺑﯘ ﺧﯩﻞ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻠﻪﺭﺩﯨﻜﻰ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﭽﯩﻠﯩﻚ ﻣﯩﻠﻠﻪﺗﻨﻰ ﺗﺎﺷﻘﻰ ﻫﯘﺟﯘﻣﺪﯨﻦ ﻗﻮﻏﺪﺍﺵ ﻗﺎﻟﻘﺎﻧﯩﺪﯗﺭ. ﺩﯗﻧﻴﺎﻧﯩﯔ ﺑﯩﺮﻣﯘﻧﭽﻪ ﺟﺎﻳﻠﯩﺮﯨﺪﺍ ﻣﯘﻗﯩﻤﺴﯩﺰﻟﯩﻖ ﻳﺎﻛﻰ ﺗﻮﻗﯘﻧﯘﺷﻼﺭ ﻣﻠﻠﯩﻲ ﻣﻪﯞﺟﯘﺩﯨﻴﯩﺘﯩﻨﻰ ﻳﻮﻗﯩﺘﯩﺶ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻗﻮﻏﺪﺍﺵ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﺴﯩﺪﺍ ﺟﻪﺭﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﻛﯜﺭﻩﺷﻠﻪﺭﺩﯗﺭ، " ﺩﻩﭖ ﺑﺎﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﺴﺎ، ﻧﯚﯞﻩﺗﺘﯩﻜﻰ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭ ﺋﻪﻫﯟﺍﻟﻰ ﻫﻪﻗﻘﯩﺪﻩ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺋﯩﺰﺍﻫ ﺑﻪﺭﮔﻪﻥ: " ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭ ﺑﺎﺭﻟﯩﻖ ﯞﺍﻗﯩﺖ ﯞﻩ ﻛﯜﭼﯩﻨﻰ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻣﻪﯞﺟﯘﺩﯨﻴﯩﺘﯩﻨﻰ ﻗﻮﻏﺪﺍﺵ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺳﻪﺭﭖ ﻗﯩﻠﯩﯟﺍﺗﻘﺎﻥ ﺑﯩﺮ ﻣﯩﻠﻠﻪﺕ. ﺷﯘﯕﻼﺷﻘﺎ، ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﻘﺎ ﺋﺎﺟﺮﯨﺘﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﯞﺍﻗﯩﺖ ﯞﻩ ﻛﯜﭼﻜﻪ ﺋﯧﺮﯨﺸﻪﻟﻤﻪﻳﯟﺍﺗﯩﺪﯗ. ﺩﯗﻧﻴﺎﻧﯩﯔ ﺋﻮﻣﯘﻣﻰ ﻳﯜﺯﻟﯜﻙ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﻰ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﯩﯖﻤﯘ ﻗﯩﺴﻤﻪﻥ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﻘﺎ ﺋﯧﺮﯨﺸﯩﺸﯩﻐﺎ ﺋﯩﻤﻜﺎﻧﯩﻴﻪﺕ ﺑﯧﺮﯨﯟﺍﺗﯩﺪﯗ. ﺋﻪﻣﻤﺎ، ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﯩﯔ ﺑﯩﺮ ﭘﯘﺗﻰ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﺍ ﺋﻪﺳﯩﺮﺩﻩ، ﺑﯩﺮ ﭘﯘﺗﻰ 21 - ﺋﻪﺳﯩﺮﺩﻩ ﺗﯘﺭﯗﯞﺍﺗﻘﺎﻧﻠﯩﻘﯩﻨﻰ ﺋﯘﻧﺘﯘﻣﺎﺳﻠﯩﻖ ﻻﺯﯨﻢ." kbaRU @,c
Kkfs9a D
ﺋﺎﺯﺍﺕ ﺋﻪﭘﻪﻧﺪﻯ ﺋﻮﺯ ﻣﺎﻗﺎﻟﯩﺴﯩﺪﻩ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﯩﯔ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻛﯩﻤﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﻗﻮﻏﺪﺍﭖ ﻗﯧﻠﯩﺸﺘﺎ ﺋﯩﺴﻼﻡ ﺩﯨﻨﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺳﯘﻏﯘﺭﯗﻟﻐﺎﻥ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺋﺎﯕﻨﯩﯔ ﺋﯩﻨﺘﺎﻳﯩﻦ ﻣﯘﻫﯩﻤﻠﯩﻘﯩﻨﻰ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺗﻪﻛﯩﺘﻠﯩﮕﻪﻥ: " ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﻰ ﻣﯩﯔ ﻳﯩﻠﺪﯨﻦ ﺑﯧﺮﻯ ﮔﯜﻟﻠﻪﭖ ﻳﺎﺷﻨﺎﺗﻘﺎﻥ، ﻗﻮﻏﺪﯨﻐﺎﻥ ﻣﻪﻧﯩﯟﻯ ﺋﺎﻣﯩﻞ __ ﺋﯩﺴﻼﻡ ﺩﯨﻨﯩﺪﯗﺭ. ﺑﯜﮔﯜﻥ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﻰ ﻗﻮﻏﺪﺍﻳﺪﯨﻐﺎﻥ، ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﻘﺎ ﻳﯧﺘﻪﻛﻠﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﻣﻪﻧﯩﯟﻯ ﻛﯜﭺ ﺋﯩﺴﻼﻡ ﺩﯨﻨﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺳﯘﻏﯘﺭﯗﻟﻐﺎﻥ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺭﻭﻫﺘﯘﺭ. ﺑﯘﻻﺭﻧﯩﯔ ﺋﯩﭽﯩﺪﯨﻦ ﺑﯩﺮﺳﯩﻨﻰ ﺭﻩﺕ ﻗﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﺋﺎﻟﻼﻫﻨﻰ ﺭﻩﺕ ﻗﯩﻠﯩﺸﺘﯩﻦ ﭘﻪﺭﻗﻰ ﻳﻮﻗﺘﯘﺭ. ﺑﯘﻻﺭﻧﯩﯔ ﺑﯩﺮﻟﻪﺷﻤﯩﺴﻰ، ﺑﯩﺰﻧﯩﯔ ﻣﻪﻧﯩﯟﻯ ﺩﯗﻧﻴﺎﺭﯨﻤﯩﺰﺩﺍ ﺋﻪﻛﺲ ﺋﻪﺗﻜﻪﻥ - ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺭﻭﻫﯩﻤﯩﺰﺩﯗﺭ." /&{f5Fi*AR
%T cEuX
ﺋﺎﺯﺍﺕ ﺋﻪﭘﻪﻧﺪﻯ ﺑﯜﮔﯜﻧﻜﻰ ﻛﯜﻧﺪﻩ ﻧﯧﻤﻪ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺋﺎﯕﻨﯩﯔ ﺗﻪﻛﯩﺘﻠﯩﻨﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻐﻰ ﻫﻪﻗﻘﯩﺪﻩ ﺗﻮﺧﺘﯩﻠﯩﭗ: "ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﯩﯔ ﺋﯚﺯﯨﮕﻪ ﺗﻪﺋﻪﻟﻠﯘﻕ، ﺋﯚﺯﻟﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﺋﻪﺭﻛﯩﻦ ﺋﯩﺸﻠﯩﺘﻪﻟﻪﻳﺪﯨﻐﺎﻥ ﻣﯜﻟﻜﻰ - ﺋﻪﻗﯩﻞ ﯞﻩ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺭﻭﻫﯩﺪﯗﺭ. ﺑﯘ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭﻧﯩﯔ ﺋﻪﯓ ﺋﺎﺧﯩﺮﻗﻰ ﺑﯩﺮﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﺑﺎﻳﻠﯩﻘﻰ. ﺑﯘ ﺑﺎﻳﻠﯩﻘﺘﯩﻦ ﺋﺎﻳﺮﯨﻠﻐﺎﻥ ﻛﯜﻧﻰ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻻﺭ ﻳﻮﻗﺎﻟﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ. ﻳﻮﻗﺎﻟﻤﯩﻐﺎﻥ ﻫﺎﻟﻪﺗﺘﯩﻤﯘ ﻳﻪﺭ ﺋﯜﺳﺘﯩﺪﯨﻜﻰ ﭘﺎﻳﺪﯨﺴﯩﺰ ﺟﺎﻧﻠﯩﻘﻼﺭﻏﺎ ﺋﺎﻳﻼﻧﻐﺎﻥ ﺑﻮﻟﯩﺪﯗ،" ﺩﯦﻴﯩﺶ ﺋﺎﺭﻗﯩﻠﯩﻖ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭﻧﯩﯔ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﻛﯩﻤﻠﯩﻜﻰ ﺧﯩﺮﯨﺴﻘﺎ ﺋﯘﭼﺮﺍﯞﺍﺗﻘﺎﻥ ﻧﯚﯞﻩﺗﺘﯩﻜﯩﺪﻩﻙ ﻫﺎﻟﻘﯩﻠﯩﻖ ﺩﻩﯞﺭﺩﻩ ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺭﻭﻫﻨﯩﯔ ﺋﯘﻳﻐﯘﺭ ﺧﻪﻟﻘﯩﻨﯩﯔ ﺑﯘﻧﺪﯨﻦ ﻛﯧﻴﯩﻨﻜﻰ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﻧﻪﻗﻪﺩﻩﺭ ﻣﯘﻫﯩﻤﻠﯩﻘﯩﻨﻰ ﺋﻮﺗﺘﯘﺭﯨﻐﺎ ﻗﻮﻳﻐﺎﻥ. f_q3
A8`wqQ+#
ﺋﺎﺯﺍﺕ ﺋﻪﭘﻪﻧﺪﯨﻢ ﻣﺎﻗﺎﻟﯩﺴﯩﻨﯩﯔ ﺋﺎﺧﯩﺮﯨﺪﺍ 2 - ﺩﯗﻧﻴﺎ ﺋﯘﺭﯗﺷﻰ ﻣﻪﺯﮔﯩﻠﯩﺪﻩ ﭘﯜﺗﯜﻧﻠﻪﻱ ﺧﺎﺭﺍﺏ ﺑﻮﻟﯘﺷﻘﺎ ﻳﯜﺯﻟﻪﻧﮕﻪﻥ ﺩﯙﻟﻪﺗﻠﻪﺭﺩﯨﻦ، ﮔﯧﺮﻣﺎﻧﯩﻴﻪ ﯞﻩ ﻳﺎﭘﻮﻧﯩﻴﯩﻨﻰ ﻣﯩﺴﺎﻟﻐﺎ ﺋﯧﻠﯩﭗ، ﺑﯘ ﺩﯙﻟﻪﺗﻠﻪﺭﻧﯩﯔ ﺑﯜﮔﯜﻧﻜﻰ ﻛﯜﻧﺪﻩ ﺩﯗﻧﻴﺎﻧﯩﯔ ﺋﺎﻟﺪﯨﻨﻘﻰ ﻗﺎﺗﺎﺭﯨﺪﺍ ﺗﯘﺭﯨﺪﯨﻐﺎﻥ ﺗﻪﺭﻩﻗﻘﯩﻴﺎﺗﻘﺎ ﺋﯧﺮﯨﺸﯩﺸﯩﻨﻰ، ﺋﯘﻻﺭﺩﯨﻜﻰ " ﻣﯩﻠﻠﯩﻲ ﺭﻭﻫﻨﯩﯔ ﻏﻪﻟﯩﺒﻪ ﺗﻪﻥ - ﺗﻪﻧﯩﺴﻰ " ﺩﻩﭖ ﻛﯚﺭﺳﻪﺗﻜﻪﻥ. tp\[jm(% k7b:+'1 مەنبە:ئۇيغۇر-بالىسى "تور"