كاللىڭىزغا يېڭى بىر پىكىر كېلىپ تازا بىر قارارغا كېلەلمەيۋاتامسىز؟ ئىشنى قەيەردىن باشلاشنى بىلەلمىگەن بولسىڭىز ئۇ توغىرلىق تەپسىلىي ئىزدىنىڭ. مۇمكىنچىلىقىنى ئىزدىنىش تېزىسلىرى سىزگە ياردەم قىلىپ قالسا ئەجەپ ئەمەس.
LK+67Y{25 KAg-M# 1. مەسىلە قايسى ساھەگە ياتىدۇ؟ بۇ تەتقىقاتنىڭ ئارقا كۆرۈنىشى نېمە؟ سودا ساھەسىدە مىسالى بارمۇ؟ مەھسۇلاتنىڭ يېڭىلىقى قەيەردە؟ پۇل كىمدە؟ بۇنىڭدىن كىم پۇل تېجىيەلەيدۇ ياكى مەبلەغدىن پۇل جۇغلىيالايدۇ؟ تۈرنىڭ مەقسىتى نېمە؟ مەھسۇلاتنىڭ تەلەپلىرى نېمە؟ مەسلەن ھەر بىر مەھسۇلاتنىڭ باھاسى تۆۋەنلەمدۇ؟ ياكى ئىستىمالچىلارغا تېخىمۇ ياخشى خىزمەت قىلالامدۇ؟
.iYp9?t '| p"HbJ 2. ئىلگىرى بۇنداق لايھىيە بارمۇ؟ ئۇنىڭ كۆرۈنىشى قانداق؟ قانداق قىلغاندا بىزگە كېرەكلىك لايھىيەنى ئاسان تاپقىلى بولىدۇ؟ بۇرۇنقىلار بۇ مەسىلىنى قانداق بىر تەرەپ قىلغان؟ ئوخشاپ كېتىدىغان لايھىيە بارمۇ قانداق؟ رىقابەتچىلىڭىز نېمە قىلىۋاتىدۇ؟
P'^& SK wZVLpF+7 3. بىز ھەل قىلىشقا تېگىشلىك مەسىلە نېمە؟ مەسلەن بىز مەھسۇلاتنى تېخىمۇ ئاسان ئىشلەتكىلى بولىدىغان قىلىپ لايھىيەلەيمىز. بىز بۇ مەقسەتكە قانداق يېتىمىز؟ قايسى ئاماللارنى ئشىلتىمىز؟ تاللانغان لايھىيەنىڭ مۇھىم ھالقىلىرى قايسىلار؟ مەسلەن، بىز 5 خىل ئوخشىشىپ كېتىدىغان لايھىيەنى ئىزدەپ تاپتۇق، بۇلارنى ئىستىمالچىلارغا سىناق قىلىش ئارقىلىق ئەڭ ئالقىشقا ئېرىشكىنىنى تاللايمىز.
t;`ULp~& 6O_l;A[=1 4. تەتقىقاتنىڭ تەپسىلاتى نېمە؟ بىز نېمىلەرنى تەتقىق قىلدۇق؟ مۇھىم نەتىجىلەر قايسىلار؟ كېرەك بولسا گىرافىك ۋە جەدىۋەللەرنى تۈزۈڭ. ئاخىرى تۈرىڭىزنىڭ مەقسىتى ۋە مەھسۇلاتنىڭ تەپسىلىي تەلەپلىرىنى يەكۈنلەڭ.
B=~uJUr %C_c%3d 5. تەتقىقاتنىڭ نەتىجىسى نېمە؟ نەتىجە ئەقىلگە ئۇيغۇنمۇ؟ ئىشەنچلىكمۇ؟ يەنە تەتقىق قىلىشنىڭ زۆرۆرىيتى بارمۇ؟ نېمە پايدىسى بولدى؟ قانداق خەتەرگە تەۋەككۈل قىلىۋاتىمىز؟ كونكېرت مۆلچىرىڭىزنى يېزىپ چىقىڭ، خىزمەت ۋاقتى ۋە مەبلەغ مۆلچەر قىلىڭ. تۈرىڭىزگە بىر پىلان تەييارلاڭ.
1@i/N 3m$ck$ 6. بىرەرى سىزگە قىممەتلىك پىكىر ياكى خەۋەرلەر بىلەن تەمىنلىيەلەمدۇ؟ ئۇلار بىلەن ئالاقىلىشىڭ.
&8I}q]'k Km,%p@`m مەنبەسى:
ئۆزەمنىڭ بىلوگى *s
Fy0sn|