« 1 23» Pages: ( 1/3 total )
بۇ بەتتىكى تېما: ئەمدى قانداق قىلىمىز ؟(ئابدۇرېھىم دۆلەت) IE دا ساقلىۋېلىش | تېما ئۇلىنىش كۆچۈرۈش | تېما ساقلىغۇچتا ساقلاش
بۇ تېما 2013 قېتىم كۆرۈلدى
hotanboy
دەرىجىسى : يېڭى يۇلتۇز

hotanboyنىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 4735
نادىر تېما : 3
يازما سانى : 20
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە20دانە
شۆھرەت: 54 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 1443 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 144 نۇمۇر
قوللاش: 83 نومۇر
ئالقىش: 178 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :16(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-08-18
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-14
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 ئەمدى قانداق قىلىمىز ؟(ئابدۇرېھىم دۆلەت)

0
باشقۇرۇش ئەسكەرىتمىسى :
بۇ يازما ئۇيغۇرجـان تەرپىدىن نادىرلاندى(2008-04-19)
ئەمدى قانداق قىلىمىز ؟ #A@xE"  
سىز ئوقۇتقۇچىمۇ؟ياكى ئۆيىڭىزدە ۋە ياكى ئۇرۇق تۇققانلىرىڭىز ئارىسىدا بىرەر ئوقۇتقۇچى (ئەلۋەتتە دىمەكچى بولغىنىم يېزا مەكتەپلىرىدە ئىشلەيدىغان)بارمۇ؟سىز ئۇلا ربىلەن پاراڭلىشىپ ،شۇلارنىڭ خىزمىتى ،مەكتىپى ھەققىدە پىكىر ئالماشتۇرۇپ باققانمۇ؟ھە راست سىز مائارىپقا كۆڭۈل بۆلەمسىز؟كەڭ يېزا مائارىپىنىڭ قانداقراق كېتىپ بارغانلىقىنى بىلگۈڭىز كېلەمدۇ؟سىز يېزىلارغا بېرىپ باققانمۇ؟يېزا مەكتەپلىرىگە كىرىپ دەرىس ئاڭلاپ ،ئوقۇتقۇچىلىرى بىلەن سىردىشىپ باققانمۇ؟قېنى،سىز قاقشىمىغان ،خىزمىتىدىن دادلىمىغان بىرەرى بىلەن ئۇچۇرشۇپمۇ قالدىڭىزمۇ؟قېنى،كىم مەن بۇ خىزمىتىمدىن بەك رازى،مەن بۇ كەسىپنى ھەقىقەتەن سۆيىمەن ،مېنىڭ بارلىقىم مۇشۇ خىزمىتىم ئۈچۈن دەپ باقتى؟ bN$oDeNM  
Ps &[  
سىزگە دىسەم قاراڭ ،يېزا مائارىپىدىكى بۇ ئەھۋاللارنى دەپ بولغىلى بولمايدۇ ،بەزىلىرىگە ئادەم ھەيرانلىقتا ھاڭ-تاڭ قېلىشقا ،ھەتتا بەزىلىرىگە ياقا ،بارماق چىشلەشكە مەجبۇر !قېنى سىز قانداق مەكتەپتە ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇغۇچىغا كۆچۈرۈشنى ئۈگەتكىنىنى كۆرگەن؟قانداق مەكتەپتە ئوقۇتقۇچىنىڭ ھەتتا ئىمتىھانغا كىرىپ ئوقۇغۇچىغا دەپ بەرگىنىنى ،يېزىپ بەرگىنىنى كۆرگەن ؟يەنە سىز قانداق مەكتەپتە باشلانغۇچتا بەش يىل ئوقۇپ يەنە تولۇق بىر سىنىپ بالىنىڭ تولۇقسىزغا ساۋاتسىز كۆچكىنىنى كۆرگەن؟!بەلكىم كۆرگەنسىز ،بەلكىم ئاڭلىغانسىز،بەلكىم ھازىر ئاڭلاپ ھەيران قېلىۋاتقانسىز؟بەلكىم ئۆزىڭىز شۇنداق مەكتەپلەردە ئىشلەپ باققانسىز ،ھەتتا ئۆزىڭىز كىرىپ كۆچۈرۈپمۇ بەرگەنمۇ تېخى؟ gK{ <  
D3# 1[.x  
بىلىپ قويۇڭ بۇ جاھاندا ،يەنە كېلىپ بىزنىڭ بۇ تارىم گىرۋەكلىرىدە بۇنداق ئىشلار ساماندەك تولا ،ھېچكىم ھازىر ئۇنىڭدىن ھەيران قالمايدۇ .بۇ يەردىكى يېزا مەكتەپلىرىدە دەرىس ئۆزلەشتۈرەلمەسلىك .ئىمتىھان نەتىجىسىنىڭ سىنىپ بويىچە لاياقەتسىز بولۇشى تولىمۇ ئادەتتىكى ئەھۋال.ئىمتىھاندا 5،7،9،10،،،،نومۇر ئېلىش نورمال ئىش ،ھازىر بۇ يەرلەرگە 100نومۇرنى ئۆلچەم قىلماي ،50نومۇرنى ئۆلچەم قىلىپ 25تىن يۇقۇرى ئالغانلارنى ئۆتتى ،دەپ ھىساپلىسا سەل قاملىشار .سىز تولۇقسىز 3-يىللىققا خەنزۇچە دەرىس بېرىپ قالسىڭىز ،ئاۋال ئۇلارغا پىنيىن ئۈگىتىشكە مەجبۇر بولىسىز،پىنيىن بىلىدىغان بالىلار بولسا خېلى خوش بولسىڭىز بولىدۇ ،بۇ مەكتەپلەردە تېخى بالىلارنى مەكتەپكە تولۇق ئەكىلىش باش ۋەزىپە ،ئۇلارنىڭ دەرىس ئۆزلەشتۈرىشى ،ئۈگىنىش ئەھۋالى دىگەنلەرمۇ ئىشقىلىپ باش ۋەزىپە. ~Jz$@]S 6  
&v !,A|d"  
سىز دېھقانلار بىلەن پاراڭلىشىپ باققانمۇ ؟بولۇپمۇ بىرەر بالىسى مەكتەپتە ئوقۇيدىغان دېھقان بىلەن ،مەن سىزگە شۇنداق ھۆددە بېرەلەيمەنكى ،ئەگەر 10ئادەم بىلەن پاراڭلاشسىڭىز ،كەم بولغاندىمۇ يەتتىسى ئۆزىنىڭ بالىسىنى مەكتەپتىن ئاجىراتقۇسى بارلىقىنى ،ئەمما يول تاپالماي قالغانلىقىنى ئېيتىدۇ .بۇ يەردىكى <<ئاجىرتىش >>دىگەن سۆزنى ئويلاپ باقسىڭىز سەل قىزىق ،بۇ يەردە دېھقان بالىلىرى مەكتەپ پۈتتۈرسەياكى مەلۇم سەۋەپلەر بىلەن مەكتەپكە بارمايدىغان بولسا بالام مەكتەپتىن <<ئاجىرىدى>>دەيدۇ،سىزنىڭچە بۇ <<ئاجىرىدى>>دىگەن سۆز قانداق مەنىنى بىلدۈرەر؟بۇ دېھقانلارنىڭ :ئۇھ،بالام ئاخىر مەكتەپكە بارمايدىغان بولدى ،خويمۇ ئوبدان بىر قۇتۇلدۇق ،دىگىنى .ئۇلار بالىسنى مەكتەپتىن ئاجىرتىۋالسا ،خۇددى تۈرمىدىن چىقىرۋالغاندەك خوش بولۇپ كېتىدۇ ،بۇ خىل ئەھۋال 30-40يىلدىن بۇيان يېزىلاردا ئۆزگەرگىنى يوق ،بالىلار مەكتەپكە ئۆزلىگىدىن بارغۇسى كېلىدىغان ،دېھقانلارمۇ بالىسىنى مەكتەپكە ئاكتىپلىق،رازىمەنلىك بىلەن ئەۋەتىدىغان ۋەزىيەت تا بۈگۈنگىچە مەيدانغا كەلگىنى يوق ،ئەگەر مەن بۇ خىل ئەھۋال بۇنىڭدىن كېيىن تېخىمۇ ئېغىرلىشىدۇ دىسەم ،سىز ئىشىنەمسىز؟ ئىشىنىڭ ،ئەمدى تېخىمۇ شۇنداق بولىدۇ ،مەن بۇ يەردە يېزا مەكتەپلەردىكى ئالامەت ،كارامەتلەرنى سۆزلەپ يۈرمەي ،بۇنى دەپ بولغىلى بولمايدۇ ،بۇ خىل ئەھۋاللارنىڭ يەنى دېھقانلارنىڭ پەرزەنتلىرىنى مەكتەپكە بارغۇزمايدىغان ئەھۋالنىڭ نىمىشقا ئەمدى ئېغىرلىشىپ كېتىدۇ ،دىگەنلىكىمنىڭ سەۋەبىنى سۆزلەپ ئۆتەي . X \{0Jf>  
|6b4R*@  
دىمىسەممۇ دېھقانلارنىڭ بالىلىرى مەكتەپتە نىمىنى كۆزلەپ ئوقۇتىدىغانلىقىنى بىلىشىڭىز مۆمكىن ،ئەلۋەتتە ئۇلار بالام دېھقان بولمىسىكەن ،كەتمەندىن قۇتۇلسىكەن ،مائاش ئالىدىغان كادىر بولسىكەن ،دەپ ئوقۇتىدۇ ،ئىلگىرى بۇ خىل ئۈمۈت پات-پات ئەمەلگە ئېشىپ قالاتتى ،دېھقان بالىلىرى تولۇقسىزدىنلا ئوتتۇرا تېخنىمكۇمغا ئۆتۈپ مائاشلىق كادىر بولۇپ قالاتتى ،ئەلۋەتتە ناھايتى ئاز ساندىكىسى ،ۋاھالەنكى ھالا بۈگۈنگە كەلگەندە ئەھۋال تۈپتىن ئۆزگەردى ،ئىمتىھاندىن ئۆتۈپ چاقىرىققا ئېرىشمەك بەسىي مۈشكۈل ،ئەمما ئاجايىپ خوشاللىنارلىق ئىش ئىدى ،ئەمما ھازىر ئىمتىھانغا قاتناشسىلا .چاقىرىقتىن بەك غەم قىلمىسىمۇ بولىدۇ ،ئەمما يەنىلا دېھقانلارنىڭ بالىلىرىنى كادىر قىلىش ئارزۇسى ئەمەلگە ئاشمايدۇ ،چۈنكى ھەممىگە ئايان ،ھازىر ئالىي مەكتەپ پۈتتۈرگەنلەرنى ھۆكىمەت بىر تۇتاش تەقسىم قىلمايدىغان بولدى ،ئوقۇغۇچىلار خىزمەتنى ئۆزى تاپىدۇ ،بۇ خىل ئەھۋالدا مۇقەررەركى دېھقانلار ئەمەس ،ھەر قانداق ئاتا-ئانا ،بالىلىرىنى مەكتەپتە ئوقۇتۇش -ئوقۇتماسلىقنى ئويلۇشۇپ باقىدۇ ،بۇنداق ئەھۋالدا بەلكىم ئىككىلا تاللاش يولى بولۇشى مۆمكىن ،بىرى ئالاھىدە ياخشى ئوقۇپ نۇقتىلىق ئالى مەكتەپلەرگە كىرىش ياكى ھۆنەر كەسىپ تۈرىدىكى مەكتەپلەردە ئوقۇش ،يەنە بىرى ،تۆت بەش يىل ئوقۇسىمۇ يەنە خىزمەت يوق ،مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچە بالىلىرىنى بالدۇراق ئاجىرتىۋېلىپ ،ھۆنەرگە بېرىش ياكى سودىغا سېلىش ،چۈنكى جان بېقىش ئەڭ مۇھىم مەسىلە ،بۇ ھەر قانداق ئادەمگە ئورتاق،يېقىندا مەن نۇرغۇن زىيالىي ،مائاش ئالىدىغان ئاتا-ئانىلارنىڭمۇ ئەمدى بالىنى ئوقۇتقاننىڭ پايدىسى قالمىدى دىگىنىنى ئاڭلىدىم c)3h @,*  
u!^fjSI  
بۇ خىل ئەھۋالدا تۆۋەندىكىدەك ئىككى مەسىلىگە دۈچ كېلىمىز:ئىلگىرى ھەمىمىز بالىلىرىمىزنى مەكتەپكە تاشلاپ قويغان ،بالىلىرىمىزنىڭ كەلگۈسىنى مەكتەپتىن ئىزدىگەن ،بالىمىزنى ئۆزىمىز تەرنىيلەش خىيالىمىزغا كىرسىمۇ ئەمەليىتىمىزدە بولۇپ باقمىغان ،ئەمدى بىز قانداق ئاتا-ئانا بولىمىز ؟بالىلىرىمىزنى قانداق تەربىيلەيمىز ؟ياكى يەنە ئاۋۋالقىدەكلا مەكتەپلەرگىلا تاشلاپ قويۇپ ،كېيىن ئپقۇش پۈتتۈرۈپ كەلگەندە ھېلى ئۇ باشلىق ،ھېلى بۇ باشلىقنىڭكىگە قاتناپ ،ئۇلارنىڭ سوغۇق چىراي ،توڭ گەپلىرىنى ئاڭلاپ سارغىيىپ يۈرەمدۇق ،ياكى بالدۇرلا بالىمىزنى تەربىيىسى ،كېيىن جېنىنى قانداق بېقىش ھەققىدە ئويلۇشۇپ بىرەر تەدبىر قوللىنامدۇق؟ _!DIh}O|  
(j#:,"%6  
يەنە بىرى بىز بالىلار ئەمدى قانداق بالا بولىمىز؟قانداق ياشايمىز؟مۇھىممى نىمىگە تاينىپ ياشايمىز ؟يەنە ئاتا-ئانام باققاندىكىن ،بىر ئامال قىلسۇن ،دەپ نۇمۇس قىلماي يەنە بىزىرىپ ئولتۇرامدۇق ياكى ئۆز كۈچىمىزگە تاينىپ بىر ئامال قىلامدىمىز ؟ئۆز كۈچىمىزگە تاينىپ بىر ئامال قىلالايمىزمۇ؟ئەگەر ئۆز كۈچىمىزگە تايانساق ،قايسى كۈچىمىزگە ،نەدىن ئېرىشكەن كۈچكە تاينىمىز؟بىزدە زادى شۇنچىلىك كۈچ بارمۇ -يوق؟ nw*GVnJ  
(d <_3X4\N  
قانداق سىزنىڭچە بۇ مەسىلىلەر ئويلۇنىشقا ئەرزىمەمدىكەن ؟مۇقەرەركى ،مائارىپىمىزدىكى نۇقسانلارنىڭ زىيىنىنى بىز ئاتا-ئانىلار،بىز بالىلار تارتىمىز،مائارىپىمىزغا شامال تەگسە بىزگە زۇكام تېگىدۇ ،زۇكام تەگسە چوقۇم بىز ئۆپكە ياللۇغى ،ئۆپكە ياللۇغىغا گىرىپتار بولغاندا بولسا ،مۇقەرەركى بىز راكقا مۇپتىلا . l)!r *]qf  
                                                ئاپتۇرى:ئابدۇرىھىم دۆلەت q 
مەنبە: "مەدەنىيەت ۋە مەۋجۇتلۇقىمىز"
[ بۇ يازما چۆلگۈلى تەرپىدىن 2008-04-19 01:33 دە قايت ]
باشقۇرغۇچى ئۇيغۇرجان تېمىنى تەستىقلىدى .
ياۋرۇپا لوڭقىسى
ئۈزەمدىن باشقىنى ياخشى كۆرمەيمەن ......
| ۋاقتى : 2008-04-19 00:02 [باش يازما]
afrasyap
دەرىجىسى : كۆنگەن ئەزا

afrasyapنىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 6015
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 40
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە40دانە
شۆھرەت: 40 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 1273 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 39 نۇمۇر
قوللاش: 39 نومۇر
ئالقىش: 39 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :505(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-10-02
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-26
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

ئۆز كۈچىگە تاينىشقىمۇ ئىمكان بولمايۋاتسا ھازىر. u;/0^wv 
بۇلار مائارىپتىكى، تۈزۈلمىدىكى مەسىللەر تۇرسا. مەسلىنىڭ نەدىلىكىنى بىلىپ تۇرۇپ، مەسئۇليەتتىن ئەگىپ ئۆتۈپ كېتىدىغان گەپما؟ p_?`9 9y  
ماۋۇ ئابدۇرېھىم دۆلەتنى «شىنجاڭ مەدەنىيتى» تىكى بىر قانچە ماقالىسى ئارقىلىق خېلى چوڭ بىلەتتىم. ئىككى ئېغىز ھەق گەپ قىلسا تاۋىقىدىن ئايرىلىپ قالماستى.
salkinTV
| ۋاقتى : 2008-04-19 00:19 1 -قەۋەت
ۋەلى526
دەرىجىسى : كۆنگەن ئەزا

ۋەلى526نىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 10880
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 322
ئۇنۋان:5 دەرىجە ھازىرغىچە322دانە
شۆھرەت: 328 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 834 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 358 نۇمۇر
قوللاش: 336 نومۇر
ئالقىش: 413 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :305(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-14
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-13
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

ۋەزىيەت كۆپ كىشىلىرمىزنى ئۈمۈدسىز قىلۋەتتى........... T?) UPjJ  
XI| * {  
0c=IV(`  
Quote:
بۇ مەزمون1قەۋەتتىكىafrasyapنىڭ2008-04-19 00:19دە يوللىغان يازمىسى  : Szx y   
ئۆز كۈچىگە تاينىشقىمۇ ئىمكان بولمايۋاتسا ھازىر. (=O eQx  
بۇلار مائارىپتىكى، تۈزۈلمىدىكى مەسىللەر تۇرسا. مەسلىنىڭ نەدىلىكىنى بىلىپ تۇرۇپ، مەسئۇليەتتىن ئەگىپ ئۆتۈپ كېتىدىغان گەپما؟ VS4 )IC>K1  
ماۋۇ ئابدۇرېھىم دۆلەتنى «شىنجاڭ مەدەنىيتى» تىكى بىر قانچە ماقالىسى ئارقىلىق خېلى چوڭ بىلەتتىم. ئىككى ئېغىز ھەق گەپ قىلسا تاۋىقىدىن ئايرىلىپ قالماستى.
zHa-:m:  
H).O(HL 
[R*vKYL  
سىزنىڭچە ھەق گەپ قىلغۇسى يوقمىدۇ............؟ ;g5.D   
ئەگەرسىز سەلكىنگە بىرەر قالايمىقان تىما ياكى ئىنكاس يازسىڭىز تەستىقلامدۇ.........
salkinTV
قەدىرلىكىم قەدىرلىگىن قەدىرڭىڭنى بىلىگەن قەدىرلىكنى
| ۋاقتى : 2008-04-19 00:30 2 -قەۋەت
afrasyap
دەرىجىسى : كۆنگەن ئەزا

afrasyapنىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 6015
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 40
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە40دانە
شۆھرەت: 40 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 1273 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 39 نۇمۇر
قوللاش: 39 نومۇر
ئالقىش: 39 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :505(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-10-02
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-26
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

Quote:
بۇ مەزمون2قەۋەتتىكىۋەلى526نىڭ2008-04-19 00:30دە يوللىغان يازمىسى  : p@b[.)?  
ئەگەرسىز سەلكىنگە بىرەر قالايمىقان تىما ياكى ئىنكاس يازسىڭىز تەستىقلامدۇ 9,L/M{} '<  
wKXOG[2+H  
$^`bG~|@  
}" ?*.p  
d=m 8\  
.......
'n)OW<=$  
قالايمىقان گەپ قىلسۇن دىمىدىم، ھەق گەپ قىلسۇن دىدىم.
bugra
| ۋاقتى : 2008-04-19 01:31 3 -قەۋەت
ۋەلى526
دەرىجىسى : كۆنگەن ئەزا

ۋەلى526نىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 10880
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 322
ئۇنۋان:5 دەرىجە ھازىرغىچە322دانە
شۆھرەت: 328 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 834 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 358 نۇمۇر
قوللاش: 336 نومۇر
ئالقىش: 413 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :305(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-14
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-13
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

گىپىمنى چۈشۈنۈڭ  ئـــــــــــەپـــــــــــەنـــــــــدىــــــــــــــم *T_nS}w!w  
ئەمسە سىز شۇ ھەق گەپنى يىزىپ نەشىرياتقا يوللاپ بىقىڭ............ DM`Ybf9  
ئاندىن بىلسىز...................... K2Sj[5Ge)P  
بولمىدى دىگەندە مۇشۇ مۇنبەرگە شۇ ھەق گىپىڭىزنى بىر يىزىپ بىقىڭە............
bugra
قەدىرلىكىم قەدىرلىگىن قەدىرڭىڭنى بىلىگەن قەدىرلىكنى
| ۋاقتى : 2008-04-19 01:46 4 -قەۋەت
ئىخلىم
دەرىجىسى : يېڭى يۇلتۇز

ئىخلىمنىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 4372
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 24
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە24دانە
شۆھرەت: 23 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 1287 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 36 نۇمۇر
قوللاش: 30 نومۇر
ئالقىش: 49 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :16(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-08-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-05-27
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

مىنىڭمۇ شۇنداق كۈنلىرىم بولغان. مەن گەرچە بالىلارنى ساۋاتسىز ھالدا سىنىپ كۆچۈرمىگەن بولساممۇ  لېكىن مەكتەپكە تۇراقلاشتۇرۇش، ئاتا-ئانىلارنى قايىل قىلىش جەھەتلەردە خېلى كۆپ جاپا تارتىش تارىخىم بار. ھازىر باشلانغۇچ مەكتەپتە ئۇقۇتۇش قىزغىنلىقى خېلى يۇقىرى <ھەقسىز، ئۇزۇن مۇددەتلىك يەسلى>، بىراق ئوتتۇرا ۋە ئالى مەكتەپلەردە ئۇقۇماسلىق ۋە ئۇقۇتۇلماسلىقنىڭ ئېغىرلىشىپ كېتىشىگە مەن بارغانسىرى ئىشىنىۋاتىمەن.
salkinTV
| ۋاقتى : 2008-04-19 01:51 5 -قەۋەت
مۇھەممەدياسىن
دەرىجىسى : قىزىققۇچى

مۇھەممەدياسىننىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 5350
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 168
ئۇنۋان:3 دەرىجە ھازىرغىچە168دانە
شۆھرەت: 178 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 927 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 199 نۇمۇر
قوللاش: 182 نومۇر
ئالقىش: 237 كىشلىك
دوستلۇق توپى: دۇستلۇق
توردىكى ۋاقتى :7(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-09-04
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-18
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

ھەي......!
salkinTV
غالىپلار  بىلەن  غاپىللارنىڭ  تۈپ  پەرقى-
  تەغدىر ، تەلەي ، پۇرسەت ۋە ياكى  قانداقتۇر  پالان-پۇستان  نېمىدە بولماستىن ، بەلكى ، ئۇلارنىڭ  ھايات  نىشانىنىڭ  بار-يوقلىقى، قانداقلىقى ۋەئۇنىڭ ئۈچۈن قانچىلىك تىرىشقانلىقىدا !
| ۋاقتى : 2008-04-19 07:05 6 -قەۋەت
ئاناقۇشئۇۋىسى
sumrug ana uwisida
ئالاھىدە ئىلگىرلەش ئالىي ئەزا ئۆمۈرلۈك شەرەپ
دەرىجىسى : باشقۇرغۇچى

ئاناقۇشئۇۋىسىنىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 10208
نادىر تېما : 1
يازما سانى : 1242
ئۇنۋان:12 دەرىجە ھازىرغىچە1242دانە
شۆھرەت: 2990 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 9542 سوم
تۆھپە: 221 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1387 نۇمۇر
قوللاش: 1250 نومۇر
ئالقىش: 1347 كىشلىك
دوستلۇق توپى: ئۇيغۇر
توردىكى ۋاقتى :1366(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-02-28
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-26
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

مانا بۇ بىزنىڭ تارىخىمىز.........................
salkinTV
ئويلايدىغىنىم -------ھەر-بىر نەپەس ئۈچۈن سوراق بىرىمىز!!
| ۋاقتى : 2008-04-19 07:10 7 -قەۋەت
بۇركۇت1985
دەرىجىسى : قىزىققۇچى

بۇركۇت1985نىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 6495
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 54
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە54دانە
شۆھرەت: 54 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 380 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 66 نۇمۇر
قوللاش: 60 نومۇر
ئالقىش: 81 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :50(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-10-20
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-23
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

بۇنداق ئەھۋاللار ھەققىقەتەن مەۋجۈد ،لىكىن مەسىلە كىمدە ؟ قەيەردە؟ ;1yv^0T  
مىنىڭچە ئۇقۇتقۇچىلىرىمىز داۋاملىق تىرىشىشى كېرەك . hv#{ptO/%  
ئۇقۇتقۇچىلار دۇچ كىلىۋاتقان ۋەزىپە ھەقىقەتەن مۇشكۇل .لىكىن ھەممىسى كىيىنكى ئەۋلادلار ئۈچۈن دىگەننى ئۇنۇتماسلىقى كېرەك.
salkinTV
http://p2.dipan.com/pp_ss/2008/04/29/ps_26003090_20080429071709_5282.jpg
| ۋاقتى : 2008-04-19 09:12 8 -قەۋەت
تەۋسيە
دەرىجىسى : يېڭى يۇلتۇز

تەۋسيەنىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 10623
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 36
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە36دانە
شۆھرەت: 39 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 260 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 32 نۇمۇر
قوللاش: 32 نومۇر
ئالقىش: 32 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :47(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-09
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-05-09
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

تىمىدىكى مەسىللەر سەل قاراشقا بولمايدىغان تەخىرسىز مەسىلە . 9يىللىق مەجبۇرى مائارىپىدا ئەمگەك  كۇچى ، ۋاقىت ئىسراپ بولۇش ئىغىرلاشماقتا. ئوقۇتقۇچىلار نىمە ئۇچۇن ئىمتىھاندا كۆچۇرۇشنى ئۇگۇتىدۇ Ool>6n,i|  
ئىمتىھاندا دەپ بىرىدۇ ؟ چوقۇمكى مەجبۇرى سىنىپ ئاتلىتىش ،ئوقوغۇچىنىڭ ئوقۇش قىزغىنلىقى نىمە ئۇچۇن C!M[G*2!X  
سۇس ؟ ئوقوتقۇچى ئوقوغۇچىنى نىمە ئۇچۇن قىزقتۇرالمايدۇ ؟ ئوقۇتقۇچىنىڭ ساپاسى تۆۋەنمۇ ؟ ;b2\)29  
ئوقۇتقۇچىلارنىڭ قاقشىشىدىكى سەۋەپ نىمە ؟ خىزمەتنىڭ ئىغىرلاپ كەتكىنىگە قاقشامدۇ ، ئوقوغۇچىلار- [Bo}l)L  
نىڭ ساپاسى شۇنىڭغا يارشا ئۆستىمۇ ؟  دىېھقانلارلا ئەمەس بارلىق ئاتا-ئانالار كادىر قىلىشقا ئوقۇتىمەن QB8 $,0  
دەپ قارسا بولمايدۇ . مەيلى كادىر - ئشچى بولسۇن ،  مەيلى دېھقان، ھۇنەرۋەن ، سودىگەر بولسۇن G?7]7l,S*  
مەيلى نىمە بولسۇن ، كىيىن جېنىنى قانداق بىقىشدىن قەتئىى نەزەر چوقۇم ئوقۇتۇش كىرەك . بىلىم سەۋيە-  g&c~h  
سى يۇقۇرى دېھقان بولغان ياخشىمۇ ياكى ساۋاتسىز دېھقان بولغان ياخشىمۇ ئىككى خىلدىكى ئادەمنىڭ  yEA>H:  
قايسىنىڭ قانداق قىممەت يارتىدىغانلىغى ھەممەمىزگە ئايان . مائارىپدىكى ،تۇزۇلمىدىكى ،ئوقۇش "b&@5]  
ئوقۇتۇشدىكى قىينچىلىققا مەسىللەرگە قارىتا مەلۇم بىر تەرەپكە تايانساق بولمايدۇ . ھۆكۆمەت ، مەكتەپ ,yWy0  
ئائىلە ، شىركەت -كارخانا ۋە جەمئىيەتتىكى ھەر ساھە ئورتاق ئىزدىنش كىرەك . پارتىيە - ھۆكۆمەتكە HbH&J'>(1T  
دادىل تەكلىپ پىكىر بىرىش كىرەك . بولۇپمۇ بىز ئازسانلىق مىللەتلەرنىڭ ئوقو-ئوقۇتۇش، ئىشقا ئورۇنلۇ - U /^'}G  
شۇشقا قارىتا  پارتىيە -ھۆكۆمەتنىڭ تىخمۇ ياخشى ئىتبار سىياسەت چىقىرىشىغا ھارماي تەكلىپ پىكىر ^%nD f6  
بىرىش كىرەك .
salkinTV
| ۋاقتى : 2008-04-19 14:59 9 -قەۋەت
بەگزادە
دەرىجىسى : سەلكىنداش

بەگزادەنىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 2205
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 792
ئۇنۋان:9 دەرىجە ھازىرغىچە792دانە
شۆھرەت: 753 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 4654 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 813 نۇمۇر
قوللاش: 779 نومۇر
ئالقىش: 741 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :385(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-07-03
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-25
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

شىنخۇا  ئاگىنىتلىقىنىڭ 8-ئاپرىلدىكى خەۋىرى: 4.szy J  
      شىزاڭ ئاپتۇنۇم رايۇنى ئالى مەكتەپ پۈتتۈرگەنلەرنىڭ تېخىمۇ  ياخشى ئىشقا ئورۇنلىشىشىنى ئىلگىرى سۈرۈش  ئۈچۈن يېقىندا ئالاقىدار ئىتىۋار بىرىش  سىياسەتلىرىنى چىقىرىپ، شىزاڭلىق ئالى مەكتەپ پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچىلارنى خىزمەتكە قۇبۇل قىلغان كارخانىلارنى مۇكاپاتلايدىغان بولدى،كارخانا  ئوقۇش  پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچىدىن بىرنى  قۇبۇل قىلسا ئەڭ يۇقىرى بولغاندا 20مىڭ يۈەن مۇكاپات ئالالايدۇ. تۈرلۈك كارخانىلار ۋە كىرىم، چىقىمغا ئۆزى ئىگە كەسپى ئورۇنلار دۆلەت پىلانى ئىچىدە قۇبۇل قىلىنىپ ئوقۇش پۈتتۈرگەن شىزاڭلىق ئوقۇغۇچىدىن بىزنى قۇبۇل قىلسا شۇنداقلا ئوقۇش پۈتتۈرگەن ئوقۇغۇچى بىلەن ئەمگەك توختىمى ياكى  تەكلىپ قىلىش توختىمى ئىمزالىسا، مالىيە تارماقلىرى ئادەم ئىشلەتكۈچى ئورۇنغا بەلگىلىك نىسبەتتە مۇكاپات بىرىلىدۇ.  znUOEsx  
`" t[vKrBW>  
مۇھەممەت2008  ئەپەندىمنىڭ  تىمىسى.
salkinTV
.
| ۋاقتى : 2008-04-19 15:32 10 -قەۋەت
ئەلئارا
مۇنبەر تىۋىپى .
ئىجاتچان ئەزا ئۆمۈرلۈك شەرەپ ئالاھىدە باشقۇرغۇچى سەلكىننىڭ سادىق ئەزاسى ( يىگىت )
دەرىجىسى : باشقۇرغۇچى

ئەلئارانىڭ ئالبۇمى كىرورەن بانكىسى VIP ئالتۇن كارتىسى
UID نۇمۇرى : 6311
نادىر تېما : 5
يازما سانى : 2353
ئۇنۋان:14 دەرىجە ھازىرغىچە2353دانە
شۆھرەت: 1373 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 275 سوم
تۆھپە: 299 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 1087 نۇمۇر
قوللاش: 948 نومۇر
ئالقىش: 3303 كىشلىك
دوستلۇق توپى: ئۇيغۇر
توردىكى ۋاقتى :418(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-10-13
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-26
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

نىمە دىسەم بولغۇدەك دەي دىسەم ، ئۆزىمىزنىڭ ئىشىغا ئۆزىمىز كۆڭۈل بۆلمىسەك باشقىلار كۆڭۈل بۆلەمتى ...  DtRQ}|<0  
XJ3@xo.Y  
?g/TR8N  
  قاچانمۇ چوڭ بولۇپ ئۆزىمزنىڭ ئىشىنى ئۆزىمىز قىلغۇدەك بولارمىز ..............
salkinTV
كۆز يېشىغا چىلىنىپ چىققان كۈلكە شىرىن بولىدۇ ،
قايغۇدىن كىيىن ئېيتىلغان ناخشا مۇڭلۇق بولىدۇ ،
تېڭىرقاشتىن يۇلىنىپ چىققان روھ سەگەك بولىدۇ ،
يالغۇزلىقتىن قۇتۇلغان قەلب كۆتىرەڭگۈ بولىدۇ .
| ۋاقتى : 2008-04-20 07:13 11 -قەۋەت
نۇرلۇق121
دەرىجىسى : قىزىققۇچى

نۇرلۇق121نىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 12159
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 182
ئۇنۋان:3 دەرىجە ھازىرغىچە182دانە
شۆھرەت: 182 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 1130 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 201 نۇمۇر
قوللاش: 191 نومۇر
ئالقىش: 226 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :80(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-04-06
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-17
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

ئۈمۈدسىزلىك ئارقىسىدا  ئۈمۈد  بار!!!!!
salkinTV
نۇر  يولى مىللەت يولى،          سەلكىن دېسە يايرايدۇ دىللار
ھەقىقىي ئىسلام ئۇلى،            سەلكىندىكى شاد بۇلبۇللار،
ۋەتەنچۈن ئالغا كۆرەش،      سەلكىن دېگەن گۇزەل شاد باغ،
نۇرلۇق121دەيدۇ بۇنى~      سەلكىنگە كىرسەڭلار يايرايدۇ قەلبىڭلار!
| ۋاقتى : 2008-04-20 09:05 12 -قەۋەت
يامان38
دەرىجىسى : يېڭى يۇلتۇز

يامان38نىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 5954
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 32
ئۇنۋان:2 دەرىجە ھازىرغىچە32دانە
شۆھرەت: 32 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 1282 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 40 نۇمۇر
قوللاش: 36 نومۇر
ئالقىش: 50 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :16(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2007-09-24
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-16
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

مەنمۇ يېزىدا 6-يىللىقتىكى بالىلارنىڭ ئىسمىنى يازالماي تۇرغىنىنى كۆرگەن . 3|4@u  
كېيىن يېزىشنى ئۈگۈتىپ قويسام بىدەمدىلا بىلىۋالغان !!!!!!    بۇ بالىلار ئەمەلىيەتتە بەك ئەقىللىق!!!! &!P qMZphJ  
بۇ  ئەڭ مۇھىممى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سەۋىيەسىدە.    ھەقىقى بىلىمىنى ئوقۇغۇچىلارغا ئاتىغان ئوقۇتقۇچىلار 0^B$"D8R  
بەك ئاز!!!!!!!!!!!!
salkinTV
مەن بىر ھۇرۇن ئوقۇغۇچى!
| ۋاقتى : 2008-04-20 09:50 13 -قەۋەت
ئاق-بىلىق
دەرىجىسى : سەلكىنداش

ئاق-بىلىقنىڭ ئالبۇمى
UID نۇمۇرى : 11174
نادىر تېما : 0
يازما سانى : 642
ئۇنۋان:8 دەرىجە ھازىرغىچە642دانە
شۆھرەت: 798 كىشىلىك
سەلكىن دوللىرى: 3894 سوم
تۆھپە: 0 ھەسسىلىك
ياخشى باھا: 700 نۇمۇر
قوللاش: 666 نومۇر
ئالقىش: 788 كىشلىك
توردىكى ۋاقتى :167(سائەت)
تىزىملاتقان ۋاقىت:2008-03-19
ئاخىرقى كىرگىنى:2008-06-26
چوڭ كىچىكلىكى :كىچىك نورمال چوڭ

 

مەنغۇ ئانا تىل جەھەتتە بۇنچىلىك ئېغىر ئەھۋاللارنى ئۇچراتمىدىم . 8~VV4>[  
بىراق،تەتىلدىكى  بىر قىتىملىق خەنزۇتىلى كۇرىس ئىنتىھانىدا قارىسام ?6<%  
بۈتۈن سىنىپتىكى بالىلار بارلىق سۆزلەرگە ئوخشاش  بىرلا خىل جۈملە تۈزىۋاپتۇ . K?es!yr!  
نىمە ئىش بۇ ؟دەپ سورىسام، 5#?& QW/h!  
ئەسلى مۇئەللىم باللارغا بەزى سۆزلەرگە زادى جۈملە تۈزەلمىسەڭلار، WZ S\,#8  
موشۇ خىل جۈملە شەكىلىنى ئىشلەتسەڭلار بولىدۇ ،دەپتىكەن ،ھورۇن باللار B Ol EY  
كاللا ئىشلىتىشنى خالىماي بارلىق سۆزلەرگە بۇ ئۇسۇل بويىچە تۈزۈپتۇ . UYKR6 A  
ئاخىرقى باھالاشتا  ھىلقى ئەقىللىق مۇئەللىممۇ بىرمۇنچە تەنقىدكە ئۇچرىدى . tTq9vD+R  
OJN>`0Wjq  
ئوقۇتۇشتا ئەستايىدىل بولمىغاندا كىيىن تولدۇرغىسىز زىيانلار كېلىپ چىقىشى چوقۇم ! @UL 2n  
 
salkinTV
ۋىسال شادلىقى،،،،،،،،،،،،،،،،،
مەن مەڭگۈ سېنىڭ ئاق بېلىقىڭ!
(ب)+(ت) ==={ بەخىت}.......
ئىھ ،ئاللا  بەختىمىنى بەرگىن!!!!
| ۋاقتى : 2008-04-21 10:46 14 -قەۋەت
كۆرۈلگەن تېما خاتىرىسى كۆرۈلگەن سەھىپە خاتىرىسى
« 1 23» Pages: ( 1/3 total )
سەلكىن تورى » گىزىت - ژۇرنال ، كىتابلاردىن تەرمىلەر


سەلكىن مۇنبىرىدە دىققەت قىلىشقا تىگىشلىك ئىشلار :

     سەلكىن تور بېكىتى ۋە مۇنبىرىدە ھەرقانداق بىر كىشىنىڭ دۆلەت قانۇنىغا خىلاپ بولغان ، مىللەتلەر ئىتپاقلىقىنى بۇزىدىغان ، مىللى بۆلگۈنچىلىك خاراكتىرىدىكى ، باشقا شەخس ياكى ئورۇنلارنىڭ مەنپەئەتىگە دەخلى قىلىدىغان ، قورقۇتۇش ياكى تەھدىت سېلىش خاراكتىرىدىكى ، ساختا ياكى ئالدامچىلىق مەقسىتىدىكى ئېلان . . . قاتارلىق مەزمۇنلارنى يوللىشى قاتتىق چەكلىنىدۇ ، مەيلى تىما ، ئىنكاس ياكى قىسقا ئۇچۇردا بولسۇن يوقارقىدەك ئەھۋاللار كۆرۈلسە ، شۇنى يوللىغۇچى كىلىپ چىققان بارلىق مەسئۇلىيەتنى ئۆزى ئۈستىگە ئالىدۇ ، سەلكىن تور بېكىتى بىلەن  ھېچقانداق مۇناسىۋىتى يوق . ئالاھىدە ئەسكەرتىلدى .

سەلكىن ئۇيغۇر تور بېكىتى
مۇلازىمەت ۋە ئەھۋال مەلۇم قىلىش تېلېفونى : 0991-8553838، 13609981040

Time now is:06-26 18:31, Gzip disabled
Powered by PHPWind v6.0 Certificate Code © 2008-01 Uypw.cn Corporation