- شەرەپ
- 205
- توردا
- 56 سائەت
- تەڭگە
- 124
- تۆھپە
- 144
- قىزغىنلىق
- 386
- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-3-11
- تىزىملاتقان
- 2012-11-19
- تېما
- 4
- نادىر
- 0
- جۇغلانما
- 735
- ھوقۇقى
- 70
- يازما
- 74
  
- تەڭگە
- 124
- تۆھپە
- 144
- قىزغىنلىق
- 386
- شەرەپ
- 205
- ئاخىرقى قېتىم
- 2014-3-11
- تېما
- 4
- جۇغلانما
- 735
- تىزىملاتقان
- 2012-11-19
- يازما
- 74
|
مەندە ئالما تېلېفۇن بولمىغاچقا سىنالمىدى، مۇۋەپپەقىيەتلىك ئۆچكەن بولسا ئۆزىمىزنىڭ ئالما ھېساۋاتىمىزنى ئورنىتىپ سېستىما يازساق ئاكتىپلاشتىن ئۆتۈپ كەتكىلى بولىشى مومكىن، چۈنكى بىر دوستۇمنڭ ئالما 5 كە 7.0.6 نى يازسام id سورغانتى id بىلەن id مەخپى نۇمۇرىنى سالسام مۇۋەپپەقىيەتلىك ئۆتۈپ icloud قا دوستۇمنىڭ ئۆزىنىڭ id سىنى سېلىپ بەردىم، ئەتىسى دوستۇم كومپاس ئىشلىمىدى دەپ id نى چىقىرۋەتمەيلا قايتا سېستىما يېزىپتۇ، ئاكتىپلاشتىن id سورغان ۋاقىتتا ئۆزىنىڭ id سىنى سېلىپلا ئۆتۈپ كەتكەنلىكىنى دىدى ، مەندە ھازېر ئالما تېلېفۇن بولمىغانلىقى ئۈچۈن سىنىيالمىدىم. |
|