- شەرەپ
- 1884
- توردا
- 495 سائەت
- تەڭگە
- 2500
- تۆھپە
- 2957
- قىزغىنلىق
- 12299
- ئاخىرقى قېتىم
- 2013-11-2
- تىزىملاتقان
- 2011-11-17
- تېما
- 135
- نادىر
- 1
- جۇغلانما
- 17145
- ھوقۇقى
- 200
- يازما
- 1553
      
- تەڭگە
- 2500
- تۆھپە
- 2957
- قىزغىنلىق
- 12299
- شەرەپ
- 1884
- ئاخىرقى قېتىم
- 2013-11-2
- تېما
- 135
- جۇغلانما
- 17145
- تىزىملاتقان
- 2011-11-17
- يازما
- 1553
|
SehraYim يوللىغان ۋاقتى 2013-5-29 23:27 
پاسبان ئەپەندىم ماۋۇ ماركىلار ئېچىدىن قايسىسى ئات كۈ ...
بۇلارنىڭ ئىچىدە ئېلەنترا بىلەن K2, K3 لەرنى ئارقىغا تىزىڭ. بولاپمۇ كىيانىڭ ماشىنىلىرىنى. قالغىنى فىت بىلەن كوروللا.
فىت - ماي تىجەشچانلىقى ياخشى، ئىخچام، چاققان. بىخەتەرلىكى كوروللاغا قارىغان ئوبدانلا تۆۋەن.
كوروللا فىتتىن چوڭ. شۇنىڭ ئۈچۈن بۇنىڭ بىلەن سېلىشتۇرۇشنىڭ ئۆزىمۇ سەل بىمەنىلىك. سىز ئېيتقان ماشىنىلارنىڭ ئىچىدە ھەر جەھەتتىن ئەڭ ياخشىسى ئەلۋەتتە كوروللا.
كوروللانىڭ EX تۈرى مەخسۇس ئەرزان باھادىكى بازارغا رىقابەت قىلىپ ياسالغان بولۇپ، ماتورىمۇ كىچىكرەك. لېكىن سىرتقى كۆرىنىشى 9-ئەۋلاد كوروللا بىلەن ئوخشاش. ئىچكى بوشلۇقىمۇ چوڭ. ماتىرىيال ئىشلىتىشچە خونداغا قارىغاندا ياخشىراقىنى ئىشلىتىدۇ. شۇڭا فىت، ھەتتا سۋىكتىنمۇ پىششىقراق. مۇشۇ باھا ئىچىدىكى ئەڭ ياخشى تاللاشمۇ كوروللا.
ئەگەر مەيلى دېسىڭىز بۇ ماشىنىنى ئېلىپلا ھەپتە ئىچىدە گازلىق قىلىپ ئۆزگەرتىۋالسىڭىزمۇ بولىۋېرىدۇ. ماتور بىر نېمە بولامۇ دەپ ئارتۇقچە ئەنسىرەپ يۈرمەڭ. بۇنىڭ ماتورى سىز بۇ ماشىنىدىن زېرىكىپ باشقىسىغا ئالماشتۇرۇپ بولغۇچە يېتىپ ئاشىدۇ. |
|