ئوقۇغۇچىلار تورى

 پارول قايتۇرىۋېلىش
 تىزىملىتىش
ئىزدەش
ئىگىسى: كۈلكە
بېسىپ چىقىرىش ئالدىنقى تېما كېيىنكى تېما

ئۈزۈلمەس مېھىر

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

81

تېما

2310

يازما

1 تۈمەن

جۇغلانما

ئالاھىدە باشقۇرغۇچى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 56
يازما سانى:
2310
تىللا:
8257
تۆھپە:
857
جەۋھەر يازما:
9
توردا:
973 سائەت
ئاخىرقى:
2017-2-9

مۇنبەر قىزىقچىسىئالاھىدە باشقۇرغۇچىمۇنبەر خانىشىكۆيۈمچان ئەزامۇنبەر مەلىكىسىمۇنبەر رىياسەتچىسىئالاھىدە شەرەپتۆھپىكار ئەزا

21#
ۋاقتى: 2015-1-26 20:07:13 | ئايرىم كۆرۈش
ئاخىرى تۈگىدى - ھە...
شۇنداق تاتلىق، تەكلىپلىرىم بەك جىق، خۇدايىم بۇيرىسا تېماڭدىن ئۇزۇن ئىنكاس يازىمەن

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 1شۆھرەت +5 يىغىش سەۋەبى
كۈلكە + 5 ساقلايمەن

باھا خاتىرىسى

5

تېما

805

يازما

3858

جۇغلانما

سىنىپ مۇدىرى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 349
يازما سانى:
805
تىللا:
2717
تۆھپە:
86
جەۋھەر يازما:
2
توردا:
492 سائەت
ئاخىرقى:
2017-2-12

نادىر تىما مىدالىجانلىق ئەزا

22#
ۋاقتى: 2015-1-26 20:09:28 | ئايرىم كۆرۈش
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   كۆكتاش تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-26 20:18  

ھايات ئەنە شۇنداق داۋام ئەتمەكتە ،قېرىنداشلىق مىھرىدىن كەلگەن پۈتمەس -تۈگمەس شىجائەت ماڭا نۇرغۇن نەرسىلەرنى ئۆگەتكەن ئىدى.ئارقامدا قالغان ھەر بىر كۈنۈم ئاكام بىلەن مېنى چەمبەرچاس باغلىۋەتكەن ئىدى.شۇنداق قىرىنداشلىق مىھرىگە نىمە يەتسۇن !

ياخشى چىقىپتۇ ،تەبئى ،ئۈگنىشكە تىگىشلىك ئاكىنىڭ ئوبرازىنى ئوبدانلا يارىتىپسىز !ھەممە ئاكىلار  شۇنداق بولسا ھە!دەپ كەتتىم ئوقۇيۋىتىپ !يەنە شۇ قىرىنداشلىق مىھرى .«تۇرمىدىن قىچىش»فىلىمىنى ئەسلەپ قالدىم ...فىلىمدىكى مايكۇل ،لىنكىن ئاكا ئۇكىلارگەرچە بىرئانا بىردادىنىڭ باللىرى بولمىسىمۇ ئەمما قىرىنداش ئىدى ...ئىزچىللىق ياربولغاي ،تىخىمۇتىرىشىڭ !
گۈزەللىكنىڭ كېلىش مەنبەسى  -مەن

38

تېما

545

يازما

2737

جۇغلانما

مۇنبەر مەلىكىسى

تۆھپىكار باغۋەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 612
يازما سانى:
545
تىللا:
1729
تۆھپە:
152
جەۋھەر يازما:
1
توردا:
332 سائەت
ئاخىرقى:
2016-2-4

مۇنبەر خانىشىكۆيۈمچان ئەزاجانلىق ئەزا

23#
ۋاقتى: 2015-1-26 22:43:56 | ئايرىم كۆرۈش
ئەسەرنىڭ تىل ئىشلىتىش ئۇسلۇبى،ئەسەر ۋەقەلىكىنىڭ ئورۇنلاشتۇرىلىشى،پېرسۇناژلارنىڭ پىخىك تەسۋىرىلىرى ،ئىچكى كەچمىشلىرى...ئومۇمىي جەھەتتىن مۇۋاپپەققىيەتلىك چىققان ئەسەر دەپ  ئېيتىشقا بولىدۇ......

مىراس تالىشىپ بىر -بىرىنى چاناشقان،سوتلاشقان بىر قورساق قېرىنداشلارمۇ بار ئارىمىزدا،ئەسەردىكى ئاكا -سىڭىل ئۇلارغا ئۈلگە بولغۇدەاك قېرىنداشلاركەن....

قەلىمىڭىز قۇت تاپقاي....

46

تېما

3294

يازما

1 تۈمەن

جۇغلانما

مەكتەپ مۇدىرى

تەشۋىقات ئەلچىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 77
يازما سانى:
3294
تىللا:
10210
تۆھپە:
35
جەۋھەر يازما:
0
توردا:
1778 سائەت
ئاخىرقى:
2017-2-4

كۆيۈمچان ئەزامۇنبەر مەلىكىسىئالاھىدە شەرەپ

24#
ۋاقتى: 2015-1-26 23:06:06 | ئايرىم كۆرۈش
بەكلا  تەسىرلىككەن .بۇ ئەسەرنى ئوقۋىتىپ كوزۇمگە ئىسىق ياش كەلدى .
قەلمىڭز قۇت تاپقاي .كۇلكەم . ئىلھامڭىز تىخمۇ مۇ ھوسۇلۇق بولسۇن .
سوزلىمسەڭ يوق ھىچكمنڭ كارى.
سوزلىسەڭ دەلىلى بىلەن ئارى.

14

تېما

2110

يازما

6412

جۇغلانما

ئالاھىدە باشقۇرغۇچى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 162
يازما سانى:
2110
تىللا:
4287
تۆھپە:
2
جەۋھەر يازما:
1
توردا:
271 سائەت
ئاخىرقى:
2017-4-23

ئالاھىدە باشقۇرغۇچىمۇنبەر خانىشىكۆيۈمچان ئەزاتۆھپىكار ئەزاجانلىق ئەزا

25#
ۋاقتى: 2015-1-27 12:10:16 | ئايرىم كۆرۈش
بۇ ئەسەر  بەك ياخشى يىزىلىپتۇ  ،  ئوقۇغۇچىلار مۇنبىرىگە  بەك ماس كىلىدىغان ، ئوقۇغۇچىلارنى  جاپا - مۇشەققەتكە  چىداپ  ئوقۇشىنى داۋاملاشتۇرۇشقا رىغبەتلەندۈرىدىغان ئەسەر بوپتۇ .
ئەسەرنى ئوقۇۋىتىپ نەچچە رەت كۆزۈمدىن ياش ئاقتى .
ھەممىزنىڭ  مۇشۇنداق ئاكىمىز بولسا  ھە !
شىرىن ئايمۇ ھەم ئاكىسىنىڭ ئۈمدىنى يەردە قويماي ياخشى ئوقۇش بىلەن بىرگە تەتىللەردە  ئىشلەپ ئاكىسىنىڭ جاپاسىنى يەڭگىللىتىپتۇ .
ھەممە قىرىنداشلارنىڭ  مۇشۇنداق ئۆتۈشىنى ئۈمۈت قىلىمەن !
ئىجادىيىتىڭىزگە  ئۇتۇق ، بەرىكەت تىلەيمەن !
مۇھەببەت - ئىنساننىڭ ئىرادىسىگە بويسۇنمايدىغان سىرلىق ياخشى كۆرۈش تۇيغۇ...

9

تېما

133

يازما

682

جۇغلانما

ئۈگۈنۈش باشلىقى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 641
يازما سانى:
133
تىللا:
457
تۆھپە:
50
جەۋھەر يازما:
0
توردا:
42 سائەت
ئاخىرقى:
2017-3-20

كۆيۈمچان ئەزاجانلىق ئەزا

26#
ۋاقتى: 2015-1-27 16:15:13 | ئايرىم كۆرۈش
ئەسىرىڭىزنىڭ مۇۋەپپىقيەتلىك ئاخىرلاشقانلىقىنى تەبرىكلەيمەن ، بۇندىن كىيىنكى ئىجادىيەتلىرىڭىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن.
پۈتۈن دۇنيا پاتقان كۆزگە بىر تامچە ياش پاتمايدىكەن.....

69

تېما

1685

يازما

1 تۈمەن

جۇغلانما

مۇنبەر مەلىكىسى

تۆھپىكار مەلىكە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 4
يازما سانى:
1685
تىللا:
7097
تۆھپە:
1000
جەۋھەر يازما:
6
توردا:
1245 سائەت
ئاخىرقى:
2017-3-29

كۆيۈمچان ئەزانادىر تىما مىدالىمۇنبەر مەلىكىسىپەخرى ئەزا ئالاھىدە شەرەپ

27#
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-1-29 00:55:39 | ئايرىم كۆرۈش
ئۆزۈمنىڭ شۇ قەدەر ئەستايدىل ئەمەسلىكمنى ھىس قىلدىمكى   ،ساقلىۋېلىش ئۇياقتا تۇرسۇن  ،مۇنبەر تىما يوللاش كۆزنۈكىدىكى تۇنجى نۇسخۇسنى بىرلا يوللىۋىتىپ قايتا تەھرىرلەپ قويمىغنىم ،نىمانچە كۆپ ئىملا خاتالىقى بۇ...

9

تېما

49

يازما

424

جۇغلانما

ئوقۇغۇچى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 655
يازما سانى:
49
تىللا:
342
تۆھپە:
11
جەۋھەر يازما:
0
توردا:
34 سائەت
ئاخىرقى:
2017-2-19
28#
ۋاقتى: 2015-1-31 20:40:32 | ئايرىم كۆرۈش
ئەسسەلامۇ ئەلەيكم كۈلكە، بۈگۈن ۋەدەم بويىچە مەخسۇس سىزنىڭ ھېكايىڭىزنى '"تىللىغىلى" كىردىم...
ھېكايىنىڭ مەزمۇنى ھەقىقەتەن بەلەن،ھەر بىر جۈمىلە ،مېھرى مۇھاببەت بىلەن سۇغۇرلۇپتۇ. بولۇپمۇ ئەسەرنىڭ چىنلىقى زىيادە گەۋدىلنىپتۇ. مېھرى مۇھاببەتنىڭ ئاساسلىق يىلتىز قانداشلىق،قېرىنداشلىق  مۇناسىۋېتىدۇر.گۈلنىسا ئاپىنىڭ قىزلىرىنىڭ ئىككى يېتىم قېرىنداشقا ئۆچلىك قىلىشى تەبىي ،چۈنكى ھەر قانداق پەرزەنت ئۆز ئاتا ئانىسىنىڭ مېھرىدىن ئوڭچە بەھرىمان بولۇشنى ئىستەپ، ياتلارغا "《كۈنداشلىقى 》قوزغىلىدۇ، يەنە بىرى ‹مەن》 نىڭ يەڭگىسىنىڭ روھىي ھالىتى چۈنكى ئۇ يات ،شۇڭا يات بىر ئادەم ئۈچۈن بەدەل تۈلەشنى خالىمايدۇ، ئەگەر يەڭگە ئاكىسىغا ھەمدەم بولىشنى خۇشاللىق بىلەن خالىغان بولسا ئەسەرنىڭ چىنلىقىغا تەسىر يېتەتتى.
دېمەكچىكى،ھېكايە رېئال چىنلىققا باي، تەسىرلىكلىكى بىلەن مېھىر مۇھاببەتنى ئىپادە قىلىش ئارقىلىق ئوقۇرمەنلەرنى تەسىرلەندۈرۈش ،ۋە تەربىيلەش مەخسىتىگە يېتىپ، مەزمۇن جەھەتتە غەلبە قىلدى.ئەمدى ئەدەبىي ئەسەرنىڭ يەنە بىر خۇسىسىيىتى بولغان بەدىي چىنلىق، ئىپادىلەش مەسىلىسىدە ئازراق  كەتكۈزۈپ قويۇلغان .بۇ ئەسەرنىڭ سىيوجىت قۇرۇلمىسى، ۋە ئىشلەتكەن تىل، دىئالوگلار بىلەن تەسىرلىك بىر بايان ماقالىسىغا ئوخشاپ قالغىلى تاس قالغان ،(بۇنداق دېسەم خاپا بولۇپ كەتمەڭ).
ھېكايە يازغۇچىنى ئالما ساتقۇچى،ھېكايىنى ئالما دېيىشكە بولىدۇ، ئەتراپىڭىزدا سىزدىن بۆلەك سىزگە ئوخشاش ئالما ساتىدىغانلار كۆپ . ھەممىسى ئوخشاش بولغان ئالمىنى يەنى قېرندشلىق مېھرى، ئەخلاق،مۇھاببەت قاتارلىق باش تېمىنى ساتىدۇ. مەسىلە،بۇ ئالمىلارنى يازغۇچنىڭ يۇقۇرى ماھارەت بىلەن خېرىدار لارغا (ئوقۇرمەنلەرنى )تۇنۇشتۇرۇش ۋە ئىپادىلەپ بېرىش. سىز بۇ ئالمىنى سېتىش ئۇسسۇلىڭىز باشقىلارغا ئوخشىماسلىقى،خېرىدارلارنى جەلىپ قىلالىشى،شۇنداقلا يۇقۇررى ئىپادىلەش ماھارىتى بىلەن ساتماقچى بولغىنىڭىزنىڭ ئالما ئىكەنلىكى خېرىدارلارغا بىلدۈرىشىڭىز كېرەك . (بۇ بەك مۇھىم ،باش تېمىنى ۋە دېمەكچى بولغىنىزنى ئېنىق ئىپادىلەش كېرەك ،بولمىسا مەغلۇپ بولغان بولىسىز).
يەنە بىرى تەسۋىر . سىز ھېكايە يازماقچى بولسىڭىز ، ئوبرازلارنىڭ،تىل،ۋە قىياپەت تەسۋىرلىرى ئارقىلىق ئوبرازنى 《تىرىلدۈرىشىڭىز 》كېرەك، يەنى دىئالوگلار ئوبرازلارنىڭ سالاھىتگە،مىجەزىگە ،مەدەنىيەت تەببىقىسىگە ماس كېلىشى كېرەك،  مەدىنىيەت سەۋىيىسى تۆۋەن بىر ئادەم ئەدەبىيات مۇئەللىمىدىك پاساھەتلىك سۆزلىسە بولمايدۇ.
ئەسەردە ئاكىنىڭ چىراي قىياپەت تەسۋىرى ناھايىتى كەم، ئەسلى مۇشۇ يەر نۇقتىلىق تەسۋىرلەپ ئاكىنىڭ سۈرىتى ئوقۇغۇچىنىڭ كاللىسىدا غۇۋا بولسىمۇ ئەكىس ئەتتۈرۈپ بەرگەن بولسا ئاكىنىڭ ئوبرازى 《تىرىلىپ 》ئوبراز يارىتىش مۇۋاپىقىيەتلىك بولۇپ ،ئەسەرنىڭ بەدىيلىكى تېخىمۇ يۇقۇرى كۆتۈرلەتتى.
يەنە بىرى ئىملا ۋە سۆز ئىشلىتىش . پىشقان يازغۇچىلار بىلەن بىزدەك ھەۋەسكارلارنىڭ يەنە بىر  پەرىقى ئىملا ۋە سۆز ئىشلىتىش. ئىملا بەك ئوقۇغۇچنىڭ ئەسەرگە بولغان تەسىراتىغا چوڭ تەسىر قىلىدۇ. سۆ ئىشلەتكەندا ئىشلەتكەن سۆزلەر ئامال بار كۆپ تەكرالانماسلىقى كېرەك ،بولمىسا بەدىيلىككە تەسىر يتىپ،ئوقۇرمەننى زېرىكتۈرىدۇ، باشتا ئىشلەتكەن سۆزنى ئىشلىتىشكە توغرا كەلسە ئامال بار ماس كېلىدىغان يېقىن مەنىلىك سۆزلەرنى ئىشلىتىش كېرەك، بۇنىڭ ئۈچۈن تىل بايلىقى مۇھىم، تىل بايلىقىنى يۇقۇرى كۆتۈرۈشنىڭ ئامالى شېئىرلارنى ۋە داڭلىق ئەسەرنى كۆپ ئۇقۇش.
يەنە بىرى سىيوۋجىت قۇرۇلمىسى،: ئەسەرنىڭ سىيوۋجىتى ئاساسەن تۈز سىزىقىلىق تەرتىپلىك بايان ئۇسسۇلىدا يېزىلغان، بۇنداق تەرتىپلىك بايان پەقەت مۇرەككەپ ۋەقەلىىكە ئىگە ئەسەرلەرنى يازغاندا ئاندىن ماس كېلىدۇ، بۇ ئەسەردە قۇرۇلمىسى يېنىك،بايان تۈسىنى ئالغان ئەسەرلەردە ئىشلىتىلسە ئەسەرنىڭ بەدىيلىكىگە تەسىر يېتىدۇ.

مەنمۇ بۇنداق سۆزلەپ كەتكىنىم بىلەن سىزچىلىكمۇ يازالمايمەن ،لېكىن ستىرىشىمەن، سىزمۇ ھەم شۇ
بۇلار مېنىڭ قارشلىرىم ،ئازراق پايدىسى بولسا خۇش بولىمەن.
ئاخىرقى سۆزۈم بەك خوش بولدۇم، تەسىرلىك يېزىپسىز،...سىزگە ئۇتۇق تىلەيمەن.
مەن كەلدىم دۇنياغا،بىر يېتىم كەلدى،ئاھ لېكىن كەلگەننى بىلمەيدۇ ھېچكىم....

69

تېما

1685

يازما

1 تۈمەن

جۇغلانما

مۇنبەر مەلىكىسى

تۆھپىكار مەلىكە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 4
يازما سانى:
1685
تىللا:
7097
تۆھپە:
1000
جەۋھەر يازما:
6
توردا:
1245 سائەت
ئاخىرقى:
2017-3-29

كۆيۈمچان ئەزانادىر تىما مىدالىمۇنبەر مەلىكىسىپەخرى ئەزا ئالاھىدە شەرەپ

29#
 ئىگىسى| ۋاقتى: 2015-2-2 14:01:48 | ئايرىم كۆرۈش
كەنئان يوللىغان ۋاقتى  2015-1-31 20:40
ئەسسەلامۇ ئەلەيكم كۈلكە، بۈگۈن ۋەدەم بويىچە مەخسۇس سى ...

ۋەئەلەيكۇم ئەسسالام ،ئالدى بىلەن بۇ ھېكايىنىىڭ ئىنىچكە جايلىرغىچە تەكلىپ-پىكىرڭىزنى ئايمىغنڭىزدىن خۇش بولدۇم ھەم رەھمەت ئېيتىمەن .
ئەمدى ئەسەر ئۈزىگە كەلسەك ،ئىملا ،سۆز گۈزەللىكى ،ھېكايە قۇرۇلمىسىدىكى ئاجىزلىق بۇ سىز ئېيتقاندەك مىنىڭ ئاجىز تەرپىم .
ئەمما ئەسەردىكى دىئالوگلار شۇ مۇھىت ۋە شۇ كىشنىڭ مەدىنيەت سەۋىيسىدىن ھالقىپ كەتمىدى دەپ قارايمەن ، سىز قايسى تەرەپلەردىن دەيسىزكىن ؟
سىيوۋجىت قۇرۇلمىسى تەرەپتىن قايسى تەرەپتىن تەرەققى قىلدۇرشىم كېرەك ؟
سىز تىلغا ئېلىپ ئۆتكەن مۇشۇ ئىككى مەسلە ماڭا سەل نائېنىق بۇلۇپ قالدى .
ۋەدىڭىزدە تۇرغىنڭىزغا يەنە ىىر رەھمەت

9

تېما

49

يازما

424

جۇغلانما

ئوقۇغۇچى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 655
يازما سانى:
49
تىللا:
342
تۆھپە:
11
جەۋھەر يازما:
0
توردا:
34 سائەت
ئاخىرقى:
2017-2-19
30#
ۋاقتى: 2015-2-6 13:45:19 | ئايرىم كۆرۈش
مەدىنىيەت سەۋىيىسىدىن ھالقىپ كەتمەسلىكى كېرەك..ياكى ماس بولىشى، پېرسۇناژنىڭ مەدىنىيەت تەبىقىسىنى گەۋدىلەندۈرىشى كېرەك ..بۇ ئارتۇق كەتكەن ئوخشايدۇ سىيوۋجىت: يەنى بۇ ئەسەردە كىلاسسىك پىروززىچىلىقتىكى  ئاساسلىق،ھەم بەك كۆپ ئۇچرايدىغان تەرتىپلىك بايان ئۇسسىلىدا يېزىلىپتۇ، تەكلىپ:كونكىرىت ۋاقىت ۋە ئورۇن تەرتىپى بىلەن ئەمەس، بەلكى  ئاڭ ئېقىمىدىكى پېرسۇناجنىڭ ئېڭىدىكى ،پىخسىكىلىك ۋاقىت ۋە ئورۇن تەرتىپى بويىچە يېزىلسا تولىمۇ ئۆزگىچە بۇلاتتى دەپ ئويلىدۇمغۇ ئۆزەمچە
مەن كەلدىم دۇنياغا،بىر يېتىم كەلدى،ئاھ لېكىن كەلگەننى بىلمەيدۇ ھېچكىم....
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

قاماقخانا|يانفون نۇسخىسى|شىنجاڭ ئوقۇغۇچىلار تورى ( 新ICP备14001249号-1 )

GMT+8, 2017-4-28 06:46 , Processed in 0.145457 second(s), 34 queries .

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team)

© 2001-2013 Comsenz Inc.

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش