مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1870|ئىنكاس: 19

چىدىماسلىقمۇ ياكى پۇرسەتپەرەسلىكمۇ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76298
يازما سانى: 129
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3674
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 201 سائەت
تىزىم: 2012-2-20
ئاخىرقى: 2015-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 05:00:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

چىدىماسلىقمۇ  ياكى پۇرسەتپەرەسلىكمۇ

ئىچكىرى ئۆلكىلەردە شىنجاڭ تولۇق ئوتتىرا سىنىپىنىڭ ئىچىلىشى رايۇنىمىزنىڭ مائارىپ كەيپىياتى ۋە تەرەققىياتىغا بەلگىلىك ئاكتىپ تەسىرلەرنى ئېلىپ كەلگەنىدى.زور كۆپ ساندىكى ئاتا-ئانىلار ئۆز پەرزەنتىلىرىنىڭ شۇ مەكتەپلەردە ئوقۇشىنى ئۈمۈد قىلىپ نۇرغۇن ئەجىرلەرنى سىڭدۈرگەن ، بالىلارمۇ شۇ نىشانغا يىتىش ئۈچۈن زور بەدەل تۆلىگەنىدى ، ھەمدە مۇراد-مەقسەتلىرىگە يەتكەنىدى.ئىچكىردىكى شىنجاڭ سىنىپلىرىغا ئۆتەلمىگەن بالىلار بولسا ئازدۇر-كۆپتۇر ئەپسۇسلىنىپ ، روھى جەھەتتىن بەلگىلىك زەربىگە ئۇچراپ  يەنىلا ئوقۇشىنى داۋام ئەتتى.ئۇلار ئۆزىنىڭ بۇ قېتىمىلق بەيگىدە يىڭىلىپ قالغانلىقىنى ئەمما كىلەركى قېتىملىق مۇسابىقىدە يەنى ئالىي مەكتەپ ئىنتىھانىنى ياخشى بىرىپ 12يىللىق ئوقۇش ھاياتىغا ياخشى خاتىمە قالدۇرۇشنى كۆڭلىگە پۈكتى ،شۇنداقلا ئەڭ ئاخىرقى ئۇلۇغۋار جەڭ ئۈچۈن بارلىقىنى ئاتىدى....

ئەپسۇس ، ئاشۇ يىللاردا ئىچكىرىدىكى شىنجاڭ سىنىپلىرىغا ئۆتۈپ كەتكەن ئوقۇغۇچىلار تەييارلىق، بىرىنجى يىللىق ،ئىككىنجى يىللىقنى ئوقۇپ بولۇپلا خۇددى <يۇرتىنى گۈللەندۈرمەكچى بولغان ئالىم>لاردەك توپ-توپى بىلەن يۇرتلىرىغا قايتىشتى.ئۇلار ئاتالمىش ئۆپكە راكى ، ئاشقازان كېسىلى ، يۈرەك كېسىلى، رىماتىزىم دېگەندەك ساختا كىسەللىك دىئاگىنوز قەغەزلىرى بىلەن مەكتەپ رەھبەرلىرىنى جۈمىلىدىن ئۆزىنى ئالداپ ، يۇرتىغا ئالدىراپ-تېنەپ يىتىپ كىلىشتى.ئەلۋەتتە ، ئاتا-ئانا بولغۇچىغا نىسبەتەن ئۆز پەرزەنتىنىڭ ئىچكىردىن قايتىپ كىلىشى ھەقىقەتەن بىر خىل ئىللىق ،مېھرلىك كۆرۈنۈش .ئەمما ، مۇشۇ ئىللىقلىق ئارقىسىغا يۈكسەك دەرجىدىكى شەخسىيەتچىلىك يوشۇرۇنغان...

ئىچكىرى ئۆلكىلەرنىڭ سۈپەتلىك مائارىپىدا ، يۇقىرى ئوقۇتۇش ماھارىتىدە يېتىلىپ ، ئۆسۈپ چىققان بۇ ئوقۇغۇچىلار ئەلۋەتتە رايۇنىمىزدىكى بىر قەدەر سۈپەتسىز ئوقۇ-ئوقۇتۇش مۇھىتىدا يىتىلگەن ئوقۇغۇچىلارغا قارىغاندا ئۆگىنىش نەتىجىسى خېلىلا يۇقىرى ئۈستۈنلىككە ئىگە.چۈنكى ئۇلار ئىچكىرىدىكى سېستىمىلق ئوقۇتۇش ،سۈپەتلىك ئوقۇتۇش ئىچىدە ئوقۇغان.مائارىپتىكى پەرق تەبىئيلا ئىككى ئوخشاشمىغان مۇھىتتا ئۆسكەن ئوقۇغۇچىلاردا كۆپلىگەن پەرقلەرنى  شەكىللەندۈرۈپ قويىدۇ. شۇنداق تۇرۇقلۇق ، ئۇلار ئالىي مەكتەپ ئىنتىھانىنى ئۆزى ئۆتكەن ئاشۇ مەكتىپىدە بەرمەي ،ئەكىسچە ھەرخىل يالغان بانا-سەۋەپلەر بىلەن تۇشمۇ-تۇشتىن يېنىپ كىلىپ  ئۆز يۇرتىدا ئىنتىھانغا قاتنىشىۋاتىدۇ  جۈملىدىن يەرلىك ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىشىغا توپا چىچىۋاتىدۇ.مائارىپ ئورگانلىرىمۇ بۇنىڭ پەرۋاسىز قاراۋاتىدۇ...

مەلۇم شەھەردىكى تولۇق ئوتتىرا مەكتىپىنىڭ تولۇق 3-يىللىق @@-سىنىپىغا ئىچكىرىدىكى تولۇق ئوتتىرا سىنىپلىرىدىن جەمىئىي 37بالا قايتىپ كىلىپ ئوقۇۋاتىدۇ ، ئۇلار شۇتاپتا ئەسلىدىكى شۇ سىنىپ ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ ئىشىغا توپا چىچىپ 2013-يىللىق ئالىي مەكتەپ ئىنتىھانىغا تەييارلىق قىلىۋاتىدۇ... بۇنداق مىساللار ھەر ۋىلايەت،شەھەرلەردە ئەمەلىي پاكىتى بىلەن تۇرۇپتۇ....

مۇھىمى شۇكى ، ئاشۇ ئەسلىدىكى ئوقۇغۇچىلار قانداق قىلىدۇ؟؟؟ ئىچكىردىن قايتىپ كەلگەن ئوقۇغۇچىلار ئىچكىردىن ئۆزىنىلا ئېلىپ كەلمەستىن يەنە تېخى ئەسلىدىكى ئوقۇغۇچىلارغا  بىسىم ، رىقابەت ،خىرىس ھەتتا ھالاكەت ئىلىپ كىلىۋاتىدۇ.ئۇلارنىڭ تىل-ئەدەبىيات نەتىجىسىدىن باشقا ھەرقانداق پەندىكى نەتىجىسى ئەسلىدىكى ئوقۇغۇچىلاردىن يۇقىرى تۇرىدۇ.مانا 1-ئاينىڭ 21-كۈنى ئاپتونۇم رايۇن بويىچە 1-قېتىمىلق مانىۋىر ئېنتىھان ئىلىندى ، ئىنتىھاندا ئىچكىردىن قايتىپ كەلگەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەتىجىسى بىلەن ئەسلىدىكى ئوقۇغۇچىلارنىڭ نەتىجىسى روشەنلا سېلىشتۇرما بولۇپ قالدى...

ھەقىقەتنمۇ ، ئىچكىرى تولۇق ئوتتىرا سىنىپلىرىدا ئوقۇۋاتقان ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ئۆز مەكتىپىدە ئالىي مەكتەپ ئىنتىھانىغا قاتنىشىش ئۇلارغا خېلى كۆپ بېسىم ۋە خەتەر ئىلىپ كىلىدۇ ،بۇنىسى ماڭىمۇ ئايان. بىراق ، شۇنىڭ ئۈچۈنلا يۇرتىغا قىچىپ كەلسە ، ئەجىبا بۇ ئەسلىدىكى يەرلىك ئوقۇغۇچىلار ئۈچۈن ئادالەتسىزلىك ئەمەسمۇ؟؟؟

مەن ئاددىي ئەمەلىي مىسالدىن بىرنى كۆرسىتەي:

شىنجاڭ تىبىي ئۇنىۋىرسىتىتىنىڭ  قوشتىل تىپىدىكى ئوقۇغۇچىلاردىن كېلىنكا كەسپىگە قوبۇل قىلىدىغان ئوقۇغۇچى سانى 44 ، ئەمدىلىكتە بولسا @@ شەھەردىكى @@ مەكتەپ @@-يىللىق بىر سىنىپقىلا 37 ئوقۇغۇچى ئىچكىردىن قايتىپ كەلدى ، ئەگەر ئۇلار كەلمىگەن بولسا ئەسلىدىكى يەرلىك ئوقۇغۇچىلاردىن خېلى كۆپ قىسمىنىڭ ئاشۇ كەسىپكە ئۆتەلىشىدە ئىشەنچى بار ئىدى ، ئۇلار كىلىپلا باشقىلارنىڭ ئىشىغا توپا چاچتى ...  

بۇنى ئاشكارا زىيانكەشلىك دىسەك ئېغىر كەتمەيدۇ ،بۇنى يەنە شەخسىيەتچىلىك ، چىدىماسلىق دىسەكمۇ بولىدۇ.

مانا شۇتاپتا ،ئىچكىردىن قايتىپ كەلگەن ئوقۇغۇچىلار ئۆز رىقابەتچىسىنىڭ ئۆزىدىن قىسمەن پەنلەردە ئاجىز ئىكەنلىكىنى كۆرۈپ خۇشال ھالدا ئويناۋاتقان بولىشى مۇمكىن ، ئەكىسچە كۈچلۈك بىسىمغا ، رەزىل رىقابەت ۋە خىرىسقا دۇچار بولغان ئەسلىدىكى ئوقۇغۇچىلار بولسا مانا بۇ ئادالەتسىزلىككە تەخىر قىلىپ ياكى مەجبۇرلانغان ھالدا تەخىر قىلىپ ،چىشىنى چىشلەپ ئۆگىنىۋاتقان بولىشى مۇمكىن...   مەن شۇ ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىرسى بولۇش سۈپىتىم بىلەن  تورداشلارغا يۇقارقى ئادالەتسىزلىكنى بايان قىلىپ ئۆتتۈم .ئەمدىلىكتە قىلىدىغىنىم ئۆگىنىشمنى داۋاملاشتۇرۇش ، ئاللادىن كۆپنىڭ قاتارىدا مۇرادىمغا يەتكۈزىشىنى تىلەش...

             مەنبە:    قەلىمىم            


Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3246
يازما سانى: 4610
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 44670
تۆھپە نۇمۇرى: 949
توردا: 15815 سائەت
تىزىم: 2010-7-3
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 05:41:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ ئىشقا قارىتا  مارىپ تارماقلىرى ئىنىق قارارنامە چىقىرىشى كېرەك !
قەيەردە ئوقىغان بولسا ، شۇ يەردە ئىمتاھان بەرسۇن . دەسلىۋىدە شىنجاڭ تولۇق ئوتتۇرا دەپ ئىچكىرگە بىرىشنى ئجوغۇچىلاردىن تارتىۋىلىڭ بىر ، ئەمدى قوپوپ ئاجىز مارىپتا ئۆقىغان ئۆقىغۇچىلارنىڭ ئارىسىغا قىستۇرۋىلىپ كۆز بويامچىلىق قىلسا بۇ ئىنتايىن رەزىللىك ! پۇرسەتپەرەسلىك ! ئۆزۇنىلام ئويلىماي ، ئۆزگىلەرنىمۇ ئويلاپ قويسۇن !  

سۈكۈت قىلىشنى بىل ،ئەممە رەزىللەرنىڭ ئالدىدا ئەمەس !

سىنى بىر كۆرسەمكەن《G》

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86836
يازما سانى: 152
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1300
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 97 سائەت
تىزىم: 2012-11-5
ئاخىرقى: 2013-12-12
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 05:57:47 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاللاھ رەھمەت قىلسۇن...بۇ ئىشنى مائارىپ تارماقلىرى ياخشى ئويلىنىشقا تىگىشلىك ئىش بۇنى چوقۇم ھەل قىلىش كىرەك....

يېرىم جان،يېرىم روھ ،يېرىم يۈرەكتە،
يەنىلا بىر ساڭا تەشنا ھەر تىنىق.
سېنىڭسىز بۇ دۇنيا ئازاب دېڭىزى،
قۇتقۇزغىن سۆيگۈڭدىن ياساپ بىر قېيىق.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80802
يازما سانى: 610
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6061
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 804 سائەت
تىزىم: 2012-5-30
ئاخىرقى: 2015-4-1
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 06:00:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇ  تىمىدا دىيىلگەن گەپلەرنى توغرىمۇ دەيلى شۇ  ئاتا-ئانىلارنىڭمۇ ئويلىغانلىرى بار ئەگەر ئۇلار ئىچكىرىدە ئىمتىھان بەرسە ئىچكىرىدىكى ئالى مەكتەپلەرگە ئۆتۈپ كىتىشى مۇمكىن ئاندىن شۇ يەردە خىزمەت قىلىپ قىلىشى شۇ يەردىن نىكاھلىنىپ قىلىشى دىگەندەك  شۇڭا كۆپ قىسىم ئاتا ئانىلار باللىىرنىڭ خەنزۇچە سەۋىيەسىنى ئۆستۈرۋىلىپلا قايتۇرۇپ كەلگەن گەپ..................ئۇلارمۇ  ئۇنچىۋالا دۆت ئەمەس

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15237
يازما سانى: 386
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7550
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 3790 سائەت
تىزىم: 2010-10-26
ئاخىرقى: 2013-8-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 06:10:42 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قارىغاندا ئىشلار ئۇنچە ئاددى ئەمەس.............

بىر ئايالنىڭ غورورى بىر ئەركىشنى يامان يولدىن توسسا،بىر ئەرنىڭ غورۇرى قىرىق ئايالنى يامان  يولدىن توسۇپ قالالايدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 34340
يازما سانى: 169
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5807
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 2506 سائەت
تىزىم: 2011-3-18
ئاخىرقى: 2014-7-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 06:46:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ دېگەن بىر يوشۇرۇن ئاپەت ................ باشتا ئىككى يىللىق ئالدىنقى باسقۇچىلىق ئوقۇغان مەكتەپلىرى شۇنداق ئېسىل ، كېيىن داشۆ مەكتەپلەر ئىنتايىن ناچار ، بۇ گەپلەرنى چۈشەندۈرۈپ بولغىلى بولمايدۇ . ئىشقىلىپ بىزنى ھەرخىل ئۇسۇللار بىلەن تارقاقلاشتۇرىۋاتىدۇ . مىللىي يېزىق ، ئۆرپە ئادەت ، مىللىي ئەدەپ قائىدە ، تەلىم تەربىيەلەرنى سۇسلاشتۇرۇپ يوقىتىش گىردابىغا بېرىپ قالدى . قالغان ئىشلار ئاللاغا ئامانەت

سىرداش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85738
يازما سانى: 103
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 547
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 153 سائەت
تىزىم: 2012-10-5
ئاخىرقى: 2014-2-28
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 06:55:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆگىنىشى سەل ئارقىدىكى بالىلار مۇشۇنداق ئاقىلانە ئىشنى ئويلاپ تاپىدۇ بەلكىم، چۈنكى شىنجاڭدا ئىمتىھاننىڭ قىيىنلىق دەرىجىسى سەل تۆۋەن  شۇڭلاشقا قايتىپ كېلىدۇ .  

بېشىم ئاغرىپلا ت

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 42291
يازما سانى: 294
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6395
تۆھپە نۇمۇرى: 289
توردا: 3807 سائەت
تىزىم: 2011-5-27
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 06:57:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ ئىشلارغا نىمە دىگلۈك ئەمدى....

‹جىنايةت› جةميةتلةشسة ‹جىنايةت› بولماي قالىدۇ..........

ئۇيغۇر ئوغلى

تەجىربىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76363
يازما سانى: 4226
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 20145
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1663 سائەت
تىزىم: 2012-2-22
ئاخىرقى: 2015-4-5
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 07:34:24 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇغان ئىكەن ئاخىرغىچە ئوقۇش كېرەك!!

ئەرلەر مىللەت ئۈچۈن مۇش تۈككەندە، ئاياللار مىللەت ئۈچۈن ياش تۆككەندە مىللەت گۈللىنىدۇ!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89134
يازما سانى: 213
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 12149
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 73 سائەت
تىزىم: 2012-12-26
ئاخىرقى: 2014-6-27
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-30 07:36:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنى پۇرسەتپەرەسلىك دىگەندىن ئۇچىغا چىققان شەخسىيەتچىلىك،دىسە بۇلىدۇ.بىزنىڭ ئەينى يىللاردا نۇرغۇن ئۇقۇغۇچىلارنى ھەۋەسلەندۈرۈپ ئاشۇ ئەۋزەل ئۇقۇش پۇرسىتىگە ئېرىشكەن ئەتىۋارلىقلىرىمىز نىڭ ئەمدىلىكتە بۇ يەردىكى ئۇقۇغۇچىلارغا بېسىم پەيدا قىلىشىنى مائارىپ مەمۇرى تارماقلىرىنىڭ يا خشى ھەل قىلىشىنى ئۈمۈت قىلىمەن. ئۆز ۋاقتىد ادېھقان پەرزەنتلىرىدىن باشقا يەنە بەزىبىر نۇمۇسسىز كادىرلار ھەتتا ئەمەلدارلار يەنە شۇ بىچارە دېھقاننىڭ رىسقىغا تۇپا چېچىپ تۈرلۈك يوللار بىلەن يېزا نۇپۇسقا ئالماشتۇرۇپ يولغا سالغانىدى.ھەتتا بەزىسى تېخى شەرمەندىلەرچە قىزىلكۆزلۈك بىلەن نامرات دىگەن نامدا ماڭدى.ئەمدىلىكتە؛
سەن ئۆل مەن ياشاي دىگەندەك قىلىشى ئادەمنىڭ غەزىپىنى قوزغايدۇ.

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
alenur + 10 كۆڭلۈمدىكى گەپنى قىپس.

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 10   باھا خاتىرىسى

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش