مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1081|ئىنكاس: 12

ئوقۇتقۇچىلىق ھاياتىمدىن خاتىرە [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7568
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7685 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-13 10:02:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ ]9 R* y3 L. r/ f& I* m* p

ئىسمىمنى بىلسەم،ئۈرۈمچىنىڭ ئاۋات كوچىلىدىن بىرى بولغان سايباغ رايۇنىنىڭ سايباغ مەھەللىسىدە تۇغۇلۇپ ئۆسكەنكەنمەن.چوڭ دادام مەمەتئىلىئىسلام ئەپەندى ھازىرقى سايبۇلاق مەسجىدىنىڭ داڭلىق ئىمامى بۇلۇپ،ئۆز زامانىسىداخېلى ئوقۇمۇشلۇق زات ھىساپلىناتتى. مەن مەكتەپكە كىرىشتىن بۇرۇنلا چوڭ دادامنىڭ يىتەكچىلىكىدە ساۋادىمنى تېزلا چىقىرىپ بولدۇم.ئۆيىمىزدە بىر كونا ياغاچ ئىشكاۋى بۇلۇپ،چوڭ دادامنىڭ ھەر خېل كىتاپلىرى لىققىدە قاچىلانغان ھالەتتە تۇراتتى. ھىلىمۇئېسىمدە مەن زور قىزىقىش ئىچىدە "مىڭ بىر كېچە""چالا تەگكەن ئوق" "چالىقۇشى" "ئىز" قاتالىق رۇمانلارنى ئوقۇپچىققانتىم.كىچىك چاغلىرىمدا ئوقىغان شۇ كىتاپلارنىڭ تەسىرىدە بولسا كىرەك مەن ئوتتۇرامەكتەپكە چىققاندىن تارتىپ  قولىمغا قەلەم ئېلىپ يېزىقىچىلىق بىلەن شۇغۇللاندىم.يازغانلىرىمنى بولسا "تارىم غۇنچىللىرى"ژورنىلغا ئېۋەتتىم. "تىرىشقان تاپار" دىگەندەك  ئەسەرلىرىم كەينى كەينىدىن ئېلان قىلىنىپ ،تېزكۆزگە كۆرۈنىشكە باشلىدىم ھەم مەندە ئەدەبىياتقا ،ئۆز ئانا تىلىمغا نىسپەتەن بىرئوتلۇق مۇھاببەت ئويغاندى.شۇنىڭ تۈرتكىسىدە 1998-يىلى ئەلا نەتىجە بىلەن شىنجاڭ پىداگوكىكا ئونۋېرسىتىتىنىڭ تىل-ئەدەبىيات ڧاكولتىتىغا قوبۇل قىلىندىم. بۇجەرياندا مەن ئەدەبىيات كەسپى پەنلىرىنى پۇختا ئىگەللەپ ،بىر تەرەپتىن يېزىقچىلىقبىلەن شۇغۇللانسام،يەنە بىر تەرەپتىن داڭلىق شائىرلىرىمىزنىڭ  شېئىرلىرنى يادلاپ نەزەر دائىرەمنى كېڭەيتتىم.2002-يىلى ئالي مەكتەپنى ئەلا نەتىجە بىلەنپۈتتۈرۈپ شەھەرلىك  28-باشلانغۇچ مەكتەپكەئوقۇتقۇچىلىققا قوبۇل قىلىندىم. خىزمەتكە چۈشكەن شۇ كۈنىلا ئاغرىق بىرئوقۇتقۇچىنىڭ دەرسىنى ۋاقىتلىق ئۆتۈشكە تەخسىملەندىم. ئەسلىدە مەن بىر ئەدەبىيات ئوقۇتقۇچىسى بۇلۇپ ئۆز قابلىيتىمنى جارى قىلدۇرۇپ ،؟ئۆزەمنىڭ سۆيگەن كەسپىنى ئىشلەش نىيىتىم بار ئىدى.خىزمەتكە چۈشكەن تۈنجى كۇنى بولغاچقا رەھبەرلىكنىڭ گىپىنى يىرالمىدىم.كىم بىلسۇن شۇنىڭدىن ئىتبارەن، كىم ئاغرىق،تۇغۇتلۇق بولسا شۇنىڭسىنىپىغا تەخسىملەندىم.مېنىڭ كاللامدا قاچانقىچە باشقىلارنىڭ سىنىپىغا كىرىمەن.نېمىشقا ئۆزەم بىرسىنىپنى مۇقىم تۇتۇپ ئۆز كەسپىمدە نەتىجە ياراتمايمەن دىگەن خىياللار كەچتى.شۇنىڭ بىلەنئويلىغانلىرىمنى مەكتەپ رەھبەرلىكىگە ئېيتتىم.لىكىن مەكتەپ رەھبەرلىكىنىڭ سۇغاقمۇئامىلىسىگە ئۇچرىدىم. ئەتراپىمغا قارىسام بىرەر سائەت ئەدەبىيات دەرسىنى جايلاپ ئۆتەلمەيدىغان،ھىچقانداق بىرئەدەبىيات كەسپىدە مۇنتىزىم تەربىيە كۆرمىگەن،ئەدەبىياتتىن قىلچىمۇ خەۋرى يوق ئوقۇتقۇچىلار سىنىپ تۇتۇپ ئەدەبىيات مۇئەللىمى ئاتىلىپ يۈرگەنلەر خېلى كۆپئىكەن.مەن ئىشلارنى ئىچىمگە پاتۇرۇپ بۇلالماي ،مەكتەپ رەھبەرلىگىدىن يەنەئەدەبىيات دەرسى بېرىشنى تەلەپ قىلدىم.تەلۋىم يەنە شۇ پېتى قىلىۋەردى.2007-يىلىمەكتەپ مېنى ئېلىم –پەن دەرسىدىن قوشتىللىق تەربىيەلنىشكە ئىۋەتتى.مەن بىر يىل خەنزۇچە تەربىيەلىنىپ كىلىپ خەنزۇچە ئىلىم –پەن دەرسىنى ئۆتۈشكە بەلگىلەندىم.كۆپچىلىككەمەلۇم بۇ دەرسنىڭ قىيىنلىق دەرىجىسى يۇقىرى بۇلۇپ ،كىتاپ- ماتىريال خەنزۇچە،ئوقۇغۇچىلارمۇ قىينىلىدۇ.مۇرەككەپ سۆزئاتالغۇلارنى ،خەنزۇچە ئوقۇغان مۇئەللىملەرمۇ ھۆددىسىدىن ئاران ئارانچىقالايدۇ.مەن بالىلار بىلەن تەڭ ئۆگىنىپ،تىرىشىپ ئىزدىنىش جەريانىدا بۇ دەرسنىھەر ھالدا قانداق ئۆتۈشنى ئۆگىنىۋالدىم.لىكىن مەن ئەسلىدىنلا بۇ كەسپىنىڭ ئادىمى ئەمەس بولغاچقا ، بالىلارغا  يەتكۈزۈشتەكۆپ قىينالدىم. بالىلارنىمۇ ئالداپ ،ئۆزەمنىمۇ ئالداپ كۈن ئۆتكۈزۈشكە مەندىكى ۋىجدان ،غورۇر يول قويمىدى.شۇڭلاشقا بۇ ئەھۋالنى مەكتەپ رەھبەرلىكىگە دىدىم.لىكىنمەكتەپ رەھبەرلىگى يەنىلا ئىلىم پەن دەرسىنى مەندىن ئېلىۋەتمىدى.لىكىن 1-يىللىقنىڭ ئېلپبە دەرسنى بەرگەچىكە كۆڭلۈم ھەر ھالدا خۇش بولدى.ئاخىرى ئۆز كەسپىمنىبېرىدىغان بولدۇم.يەنە 6-يىللىق ئۈچ سىنىپنىڭ ئىلىم –پەن دەرسىنى بېرىشنى ئويلىسام،كۆڭلۈم بىر خېل رەۋىشتە يىرىم بۇلىدۇ.مانا 1-يىللىق ئككى سىنىپنىڭ  ئانا تىل دەرسىنى ياخشى بېرىشى ئۈچۈن  تىرىشىپ ئىشلىدىم.ھەم شۇ يىلقى يېڭى يىلدارەھبەرلەرگە ئاتاپ يازغان مۇۋەششەھ ،شېئىرى چاخچاقلار خىزمەتداشلارنىڭ ياخشىباھاسىغا ئېرىشتى.ھەم ئۇلارنى ھەيران قالدۇردۇم.لىكىن بىر قېسىم  خىزمەتداشلار مېنىڭ بۇ ئىقتىدارىمغا قايىلبولمىغاندەك كۈلۈشتى.مەن ئىلىپبە دەرسى بېرىمەن دەپ، ئىلىم –پەن دەرسىنى تاشلاپقويمىدىم.ھازىرقى قوشتىللىق ئوقۇتۇشنىڭ تەلىۋى بۇيىچە ئىزدىنىپ دەر تەييارلىقىمنى خەنزۇچە يازالايدىغان ھەم دەرسنىڭ 30پىرسەنت  مەزمۇننى خەنزۇچە سۆزلەپ چۈشەندۈرەلەيدىغان بولدۇم.مەكتەپ رەھبەرلىكىگە خەنزۇچىنى ياخشى بىلمەيمەن دىگۈچىلەر بولسا، ئۇلار مېنى مىسال قىلىپ كۆرسىتىپ،" مەن "دىن ئۆگىتىشكەدەۋەت قىلدىغان بولدى. يېقىندا تەڭرىتاغ رايۇنى مۇپەتتىش ئۆمىكى بىزنىڭ مەكتەپكەخىزمەتلەرنى كۆزدىن كەچۈرۈشكە كەلدى. ھەم مېنىڭ بىر سائەتلىك ئىلىم –پەن دەرسىمنى ئاڭلىدى.مەن بۇ بىر سائەتلىك دەرسنى قېينىلىپ تۇرۇپ ،شۇنچىلىك تەستە ئۆتۈپ تۈگەتتىم.كىيىن باھالاشتامېنىڭ ئەملىي ئەھۋالىمنى نەزەرگە ئېلىپ ،ماڭا ئىتبارنەزىرىدە قاراپتۇ.كىىين مەكتەپ مۇدىرى مۇپەتتىش ئۆمىكىدىكلەرنىڭ تەكلىپ پىكىرىنىئوتتۇرىغان قۇيۇپ، مېنى ئالاھىدە تىلغا ئالدى ۋە مۇنداق دىدى: - ئەسلى ئىدارەباشلىقى سىزنى را سا بىر تەنقىد قىلماقچى ئىكەن.بىراق بىز سىزنىڭ بىر ئەدەبىياتمۇئەللىمى ئىكەنلىكىڭىزنى ،مەكتەپ ۋە رايۇن دەرىجىلك مۇسابىقىلەردە يۇقىرىنەتىجىگە ئېرىشكەنلىكىڭىزنى سۆزلەپ بەرگەندىن كىيىن باشلىق سىزنى خەنزۇچە دەرسكەكىرگۈمەي دەرسىنى تەڭشەپ قۇيۇشنى ، يەنى ئۆز كەسىپگە، ئانا تىل دەرسىنى بېرىشنى ئېيتىپتۇ.شۇنىڭدىن باشلاپ مەن باشقىچە يەڭگىللەپ قالغاندەك ھىس قىلدىم. مەن ئاخىرى زىممەمدىكى يۈكىتىن خالى بولدۇم.ئەمدى ئۆزەم سۆيگەن بۇ كەسپنى قەدىرلەپ، ئۆزبۇرچۇمنى  تېخىمۇ ياخشى ئادا قىلىمەن.

مەنبە: خىزمەتدىشىم تىلى

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   iltebir تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-1-13 10:07 PM  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& ]2 R3 z! J# y( ^3 J
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( \: r$ F, C, _1 y

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

بۇ كۈنلەرمۇ ئۆتۈپ كىتدۇ

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 28086
يازما سانى: 1580
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11715
تۆھپە نۇمۇرى: 1447
توردا: 4652 سائەت
تىزىم: 2011-1-28
ئاخىرقى: 2014-12-30
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 12:17:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاخىرى ئارزۇيىڭىز  ئەمەلگە  ئېشىپتۇ دە  ، مەنمۇ سىزدەك  قىيلىنىۋاتىمەن ، ھازىر  كەسپم تەنتەربىيە بىرۋاتقان دەرسىم خەنزۇتىلى ، تىل ئەدەبىيات ، قاچانمۇ بىزنىڭ مائارىپىمىز گۈللىنەر ...

قەدىرلىگىن قەدىرىڭىنى بىلگەن قەدىرلىگڭىنى ،قەدىرلىمىگىن قەدىرىڭىنى بىلمىگەن قەدىرسىزنى ،ئالدىڭغا كەلگەن سۆيگۈنى قەدىرلە ،كىشى ئالدىغا سۆيگۈ تىلەپ بارما .

ئىللىق ئائىلەم ئىللىق ماكانىم

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 12698
يازما سانى: 381
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9030
تۆھپە نۇمۇرى: 544
توردا: 2364 سائەت
تىزىم: 2010-10-4
ئاخىرقى: 2014-7-4
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 12:28:33 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر بىزنىڭ مەكتەپلەردە تېخىچە مۇشۇنداق ئەھۋاللار مەۋجۇد، ئوقۇتقۇچىلىقتىن ئىبارەت بۇ كەسىپتىن قىلچە خەۋىرى يوق ،پىداگوكىكا مەكتەپلەردە مۇنتىزىم تەربىيە ئالمىغان بىر قىسىم ئاتالمىش  ئوقۇتقۇچىلار كۆپىيىپ  كەتتى، خەنزۇتىلىنى  ياخشى سۆزلىيەلىسىلا ئۇنىڭ قابىلىيىتى بار-يوقلىقىغا قارىماي ئاساسلىق دەرسلەنى شۇلارغا بىرىۋاتىدۇ ، كەسىپكە پۇختا ،تەجىربىسى مول پىشقەدەم ئوقۇتقۇچىلىرىمىز خەنزۇتىلى بىلمىگەنلىك سەۋەپتىن مەكتەپنىڭ دەرۋازىۋىنى بوپ قالدى ....... ھەي..‹ئۇيغۇر مائارىپى ئۇۋال مائارىپى بوپ قالدى› دىگن بۇ سۆز ناھايىتىمۇ توغرا ئېيتىلغان .

ئاتىنىڭ ھۆرمىتى بولمىغان ئائىلە مەجرۇھ  ئائىلە!

ئۇلۇغ اللاھتىن كۆڭلىمىزگە ئىنس

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 120
يازما سانى: 12373
نادىر تېمىسى: 8
مۇنبەر پۇلى : 32611
تۆھپە نۇمۇرى: 2986
توردا: 4441 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 10:03:14 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر مەكتەپلەردە دوستىڭىزنىڭ بېشىغا كەلگەندەك ‹‹ئالتۇننى تۆمۈرچى››سوقىدىغان ئىشلار كۆپ،ئوقۇتقۇچى ئاتالسىلا ياش بولسا ‹‹قوش تىل›› ئۆتىدىغان ،سەل ياشتا چوڭ بولغا تىل -ئەدەبىيات ئۆتىدىغان ئىشلار ئومۇملىشىپ كەتتى،كەسپىي نېمە؟ئۆتىۋاتقان دەرسىنىڭ ھۆددىسىدىن چىقالامدۇ -يوق؟ بۇلارنى ئويلايدىغانغا  باشلىقلارنىڭ چولىسى يوق...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' D0 P$ b3 P  T
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 o- b4 t; \4 P# a$ jئىشقىلىپ بالىلارنى ئوغرىغا بېرىپ قويماي،يوقۇتۇپ قويماي،بىرەر يېرىنى زەخمىلەندۈرۈپ قويماي،ساق -سالامەت بېقىپ تۇرۇش مىللىي مەكتەپلەردىكى ئاساسلىق ۋەزىپە....

مەن بىر ئاددىي ئوقۇتقۇچى،مەن ئالىم تەربىيلەشتىن بۇرۇن ئادەم تەربىيلىيەلىسەم،نىشانغا يېتەلىگەن بولىمەن...

مەن دۇنياغا ئادەم بولۇپ تۆرەلگە

ئاللاغا تاپشۇردۇم!

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6549
يازما سانى: 1347
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12305
تۆھپە نۇمۇرى: 461
توردا: 2764 سائەت
تىزىم: 2010-8-16
ئاخىرقى: 2015-3-11
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 11:41:14 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىڭ مەكتەپتە ھازىرچە ئىجتىمائىي پەن ئوقۇتقۇچىلىرىغا بۇخىل ئەھۋال يوق، لېكىن تەبىئىي پەن ئۆتىدىغانلارغا تەسرەك  شۇ .

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
hekmatkari + 10 ھەق گەپ

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 10   باھا خاتىرىسى

ياخشىنى ئەسكى بوزەك قىلسىمۇ ئاللا بوزەك قىلمايدۇ .
  ئەسكىدىن ھەممە قورۇقسىمۇ ئاللا قورۇقمايدۇ !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80357
يازما سانى: 19
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2922
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 4 سائەت
تىزىم: 2012-5-19
ئاخىرقى: 2013-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 07:40:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
qiwarkilin يوللىغان ۋاقتى  2013-1-14 12:28 AM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# v0 c+ L6 V  v9 x1 p( G
ھازىر بىزنىڭ مەكتەپلەردە تېخىچە مۇشۇنداق ئەھۋاللار مە ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 T( Z- Q, |8 `+ h. e$ O, f1 @
بۇنداق دەپ كەتمەيلى ،ئۇ پىداگوكىكا پىسخۇلۇگىيەسىنى ئۈگەنگەن بىلەن ئەمەليەتتە قايسى بىر ئوقۇتقۇچى ئىشلەتتى؟؟ھازىرقى بىر قىسم ئۆزىنى تونىمايدىغان ياشلاردىن باشقىلىرى ناھايتى ياخشى نەتىجە بىلەن ئىشلەۋاتمامدۇ،مەنمۇ پىداگوكىكا ئوقىمىغان،كەسپىم كومپىيۇتىر ،ھازىر ئۇتتۇرا مەكتەپتە ئەدەبىيات دەرىسى بىرىۋاتىمەن ،باشتا قىينالساممۇ ئىزدىنىش ئارقىلىق ئاخىرى غەلبە قازاندىم ،تەربىيلىگەن بىر قارار ئوقۇغۇچىلىرىم غەلبە بىلەن چىقىپ كەتتى،يىڭى مەۋسۈمدىن باشلاپ مەكتەپ ماڭا 9-يىللىقنىڭ ماتىماتىكىسىنى ئۆتۈشنى تاپشۇردى ،اللە خالىسا ئۇنىمۇ ئۆتىمەن،گەرچە مەندە مول تەجىرىبە بولمىسمۇ.....بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* H* ^! [, C3 H" v) ?
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   hekmatkari تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-1-14 07:42 PM  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 ^( X( n8 q$ F  l
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  G' e3 o$ f1 Y8 k

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80357
يازما سانى: 19
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2922
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 4 سائەت
تىزىم: 2012-5-19
ئاخىرقى: 2013-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 07:43:22 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
musilina يوللىغان ۋاقتى  2013-1-14 10:03 AM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ Z8 h6 W9 F# B5 @; p, p4 @ھازىر مەكتەپلەردە دوستىڭىزنىڭ بېشىغا كەلگەندەك ‹‹ئال ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% h3 N# D4 y* B
شۇ قايسى مەكتەپتۇ ئاچا؟خاپا بولماي ئىسپاتى بىلەن سۆزلىسىڭىز ....نەدە سز دىگەندەك بۇنداق ئىغىر مەسىلە بار؟سىز قايسى مەكتەپ ،قايسى مۇئەللىملەر نىڭ شۇنداقلىقىنى ئىسپاتى بىلەن ئوتتۇرىغا قويغان بولسىڭىز تىخىمۇ ياخشى بولاتتكەن! بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   hekmatkari تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-1-14 07:45 PM  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 U& u' c9 ?2 ?/ S6 c  H4 G# ^' D5 Aبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' U' R( z  H+ |( r$ s* H! M% U( ]. F

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
hekmat110 + 20 ماختاشقا تېگىشلىك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 20   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78611
يازما سانى: 1499
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6585
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 498 سائەت
تىزىم: 2012-4-10
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 07:50:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
hekmatkari يوللىغان ۋاقتى  2013-1-14 07:40 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% G  u, ]) X( j4 O
بۇنداق دەپ كەتمەيلى ،ئۇ پىداگوكىكا پىسخۇلۇگىيەسىنى ئ ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 ?5 l6 h: _$ g# l  Cقۇرۇق گەپكە قۇلاق سالماڭ بۇرادەر،قابىليتى يوق ئادەم ئۆزىنىڭ قابىليەتسىزلىكىنى باشقىلاردىن كۆرىدۇ......تېخىمۇ تىرىشىڭ ،كەلگۈسى ياشلارنىڭ قولىدا!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78611
يازما سانى: 1499
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6585
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 498 سائەت
تىزىم: 2012-4-10
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 08:00:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مائارىپ سىپىدىكى ياشلار بىز گەرچە چوڭلارنىڭ ئېتىراپ قىلىشىغا ئىرىشەلمىسەكمۇ ،بىز يەنىلار تىرىشمىز ،چۈنكى بىزنىڭمۇ يۈرىكىمىزدىمۇ سىىلەرنىڭ قىران ۋاقتىڭلارنىڭكىدەك لاۋىلداپ تۇرغان ئوت بار،،،مېنىڭچە پۇل تېپىش ،ھوزۇر-ھالاۋەت سۈرۈش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچى بولىدىغان كىش بەك ئاز ،ئۇقۇتقۇچىنىڭ شۇ مائاشى نېمىگە يېتىدۇ؟بىز ياشلارمۇ سىلەرگە ئوخشاش ئەۋلاد تەربىيلەش ئۈچۈن ،پىشقەدەم يولداشلار بىز نى تەنقىدلەشتىن بۇرۇن ئويلىنىپ بىقىشڭلارنى ئۈمىد قىلىمەن ،چۈنكى بىز قانداق بولايلى ئۆزگەرمەس ھەقىقەت شۇكى بىزلەرنى سىلەر تەربىيلەپ چىققان ،خەنزۇ تىلىنى سۆزلەش ،دەرىس ئۆتۈشنى سىلەر بىز گە ئىلىپ كەلگەن ،چۈنكى سىلەر <تاپقۇسى بۇ يولنى ھىچ بولمىسا نەۋرىمىز يا ئەۋرىمىز.....>دەپ ئۈمىد كۈتۈپ ئولتۇرغان ................بەلكىم بىز خاتا تاپقاندۇق ،لېكىن بۇمۇ بىزنىڭ ئىختىيارىمىز ئەمەستە......ئەمدى بىز ئانا تىلىنى ئۇنۇتقان يولداشلارنى تىلىماي ،ئۇلارنى شۇنداق تەربىيلىگەن ئاتا -ئانىسنى تىللاڭ ،ياشلار دا كۇناھ يوق ،گەپ تەربىيلىگۈچىدە.....ئىشخانامدىكى ئايال ئوقۇتقۇچىلار دائىم ماڭا:‹ئوغۇل بالا بولغاندىن كېيىن مەمۇرلۇققا ئىمتىھان بەرسىڭىز ياكى تېجارەت قىلىسىڭىز بولمامدۇ.........سىز مەكتەپتە ئانچە ياخشى ئوقۇمىغاشقا ئوقۇتقۇچى بولغانمۇ؟.....›مانا مۇشۇنداق سۇئاللار مىنى كۈندىلا ئازاپلايدۇ،چۈنكى ھەيرانمەن ،ئۇقۇتقۇچىلىق شۇنچىلىك ئاددى ھەممە ئادەم قىلىۋىرىدىغان ،چىقىش يولى تاپالمىغانلارنىڭ ئاخىرقى يولىمىدۇ؟؟مەن ھازىر ئۆزۈمنىڭ ئانا مەكتىپىدە ئوقۇتقۇچى ،خىزمەتداشلىرىنىڭ كۆپىنجىسى مېنىڭ ئۇستازلىرىم،خىزمەتكە قاتناشقان تۈنچى بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 W9 A0 i) q" v+ ]  ?3 e& P: |
كۈنى ئەينى زامانلاردىكى تارىخ ئوقۇتقۇچۇم ،مېنى بۇ مەكتەپتە كۆرۈپ مەندىن بەك ئۈمىدسىزلەنگىنىنى ئېيتقاندى.....بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! K$ p- u+ \1 Q9 L* z$ C" x9 \
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   hekmat110 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-1-14 08:11 PM  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 g# D% I% s, Y5 x1 p6 h
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ h  W( F$ s; O' ?+ \

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36057
يازما سانى: 112
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3384
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 57 سائەت
تىزىم: 2011-4-2
ئاخىرقى: 2014-7-8
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-14 09:32:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بارككالاھ ! ناھايتى  ياخشى يېزىپسىز ................

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش