مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 906|ئىنكاس: 12

ئۈستۈنئاتۇشلۇقلارنىڭ ئاتا – ئانىلارنىڭ ساپاسىغا سۆز [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89317
يازما سانى: 36
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 650
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 71 سائەت
تىزىم: 2012-12-30
ئاخىرقى: 2013-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-9 08:13:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئۈستۈنئاتۇشلۇقلارنىڭ مائارىپ ئىدىيىسىدىن ئاتا – ئانىلارنىڭ ساپاسىغا سۆز


يېزا مەكتەپلىرىدە ھەر قانداق مائارىپچىنىڭ ئاغزىغا قارايدىغان بولسىڭىز «ئوقۇغۇچىلارنى مەكتەپكە ئېلىپ كېلىشىگە كۈچ چىقىرىشتىن ئاۋال، ئۇلارنىڭ ئاتا – ئانىسىنى مەكتەپتە ئوقۇتۇپ، ئاندىن بالىلىرىنى ئوقۇتساق بولىدىكەن، ئاتا ئانىلار بالىلىرىنى ئوقۇتۇشقا قوشۇلمىسا بىز ھەر قانچە كۈچىگەن بىلەنمۇ، بالىلارنى يەنىلا ئەۋەتمەيدىكەن» دېگەندەك گەپلەرنى ئاڭلاپ تۇرىمىز.


بەزىلەر يېزا ئوتتۇرا مەكتەپلىرىدىكى بالىلانرىڭ مەكتەپتىن چېكىنىش سەۋەبىنى مەكتەپ، ئائىلە، جەمئىيەت نۇقتىسىدىن تۇرۇپ، ئۇنىۋىرسال تەھىلىل قىلىشسا، بەزىلەر «ھازىر ھۆكۈمەت ئوقۇش پۈتكۈزۈپ كەلگەن ئوقۇغۇچىلارنى خىزمەتكە تەقسىم قىلمىسا، ئاتا – ئانىلار نۇغۇن پۇلىنى خەجلەپ ئاخىرى باللىرىنىڭ دېھقان بولۇشىنى خالايىتتىمۇ؟ ھۆكۈمەت بۇ تەرەپنى ئويلاشماي سەھرادىكى قېيىنچىلىقى بار ئوقۇغۇچىلارنىڭ كىتاب، ئوقۇش پۇللىرىنى ھەقسىز قىلسىمۇ، بالىلار نېمە ئۈچۈن مەكتەپتە ئوقۇمايدۇ دېسە قانداق بولغىنى؟» دەپ ئاساسلىق مەسىلىنى ئوقۇش پۈتكۈزۈپ كەلگەنلەرنىڭ خىزمەتكە تەقسىم قىلىنماسلىقىغا باغلاپ قويۇۋاتىدۇ. بىز بۇ قاراشلارنى ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەكتەپتە ئوقۇشىغا تەسىر كۆرسەتمەيدۇ، دېيەلمەيمىز. بۇ قانداقتۇر ھۆكۈمەتنىڭ سەۋەنلىكىدىن كېلىپ چىققان مەسىلە بولماستىن، ئاتا – ئانىلارنىڭ ساپاسىنىڭ تۆۋەنلىكىدىن كېلىپ چىقىۋاتقان مەسىلىدۇر.


مەن بۇ يەردە ئاتا – ئانىلارنىڭ ساپاسى ئۈستىدە ئۈستۈن ئاتۇشلۇقلارنى مىسال قىلىمەن. رايونىمىزدىكى ھەر قانداق بىر يېزىغا نىسبەتەن ئۈستۈن ئاتۇشلۇقلارنىڭ مەكتەپتە ئوقۇش نىسبىتى ھەممىدىن يۇقىرى، ھەر يىلى ئالىي مەكتەپنى پۇتكۈزگەنلەرنىڭ كۆپىنچىسى ئۈستۈنئاتۇشلۇقلار. بەزىلەر ئۈستۈنئاتۇشتا نوپۇس كۆپ بولغاندىن كىيىن ئەلۋەتتە ئوقۇش پۈتتۈرگەنلەركۆپ بولىدۇ، قارايدۇ.ئومۇمى نوپۇسقا قارىغاندىمۇ شۇنداق قاراش توغرىىدەك بىلىنىدۇ. لېكىن تەربىيلىنىش سەۋىيىسىگە قارىسىڭىز ئۈستۈنئاتۇشلۇقلارنىڭ مائارىپتىنى ئوز تەقدىرىنى تېپىشنى ھەممىدىن مۇھىم ئورۇنغا قويىدىغانلىقىنى بىلىۋالغىلى بولىدۇ. ئۈستۈنئاتۇشتا ھەر بىر ئائىلىدە  كەمدىگەندىمۇ بىر ياكى ئىككى بالىنىڭ  ئالېي-ئوتتۇرا  تېخنىكۇم مەكتەپنى پۈتتۈرۈپ،خىزمەت قىلىۋاتقانلىقىنى ئۇچرىتىش تەس ئەمەس. بېز نېمە سەۋەب كۆرسەتمەيلى، ئۈستۈنئاتۇشلۇقلارنىڭ مائارىپ ئېڭى باشقىلارنىڭكىدىن يۇقىرى. ئۇلارنىڭ بۇ روھى ئاكا – ئۇكا مۇسابايوفلارنىڭ «ھۆسەيىنىيە» روھىدىن كەلگەن. ئۇلار باشقىلارغا قارىغاندا بۇرۇنراق مائارىپنىڭ تەسىرىگە ئۇچراش، ئاتا – بوۋىلارنىڭ ئۇلۇغ روھى مەدەتكار بولۇش ئەۋزەلىكى بىلەن بىر ۋاقىتتا نوپۇس كۆپ، تىرىلغۇ ئاز بولۇش مەسىلىسى ئاتا  - ئانىلارنىڭ بالىلىرىنى ئوقۇپ باشقا ساھەدە ئۆزىنىڭ قىممىتىنى نامايەن قىلىشىقا ئۈندەشلىرىنىمۇ نەزەرىدىن ساقىت قىلالمايمىز. ئاتۇش تېرىلغۇ يېرى ئاز، نوپۇسى كۆپ رايون. ئۈستۈنئاتۇش تېخىمۇ شۇنداق، ئاتا – ئانىلار بالىلىرىنىڭ دېھقانچىلىق بىلەنلا شۇغۇللانسا تۇرمۇشنىڭ غورىگۇل ئۆتىدىغانلىقىنى ئوبدان بىلىدۇ. شۇڭا ئۇلار ھەر قانچە قىينالسىمۇ بالىلىرىنى مەكتەپتىن چىقىرىۋالمايدۇ. ئۇلارنى ئالىي مەكتەپكە ئەۋەتىدۇ. ئالىي مەكتەپ ھەقلىق ئوقۇيدىان جاي،  شۇنداقتىمۇ ئۈستۈنئاتۇشلۇقلار بۇ ئۆتكەلنى يېڭىپ كەلمەكتە. ئوقۇش پۇلى ئاتا – ئانىلارنى قەرىزدار قىلسىمۇ، ئۈستۈنئاتۇشلۇقلارنىڭ بالىلىرىنى ئوقۇماسلىققا دەۋەت قىلمايدۇ. ئۇلار بالىلىرىنىڭ جاپاغا چىداپ ئوقۇپ، ئۆزى ئىگىلىك يارىتىشقا مەدەت بېرىدۇ.


ئۇلار بالىلىرىنىڭ ئوقۇش پۈتكۈزۈپ، دەماللىققا خىزمەت تاپالماسلىقىدىن ئەمەس، كېيىنكى ئىستىقبالىنىڭ خۇنۇك بولىشىدىن ئەنسىرەيدۇ. ئۈستۈنئاتۇشتا بىر قسىىم يېزىلاردىكىدەك ئالىي مەكتەپكە ئۆتكەن ھەر بىر ئوقۇغۇچىغا مۇكاپات پۇلى بېرىدىغان ئىش يوق. ھۆكۈمەتنىڭ قىلىپ بېرىدىغىنى قەرز پۇلى ھەل قىلىپ بېرىش خالاس. كاتتايلىق، تۈگۈرمىتى، قاراخۈل قاتارلىق يېزىلاردا بىر قىسىم ئاتا – ئانىلار ئۆلۈم – يېتىم، توي – تۆكۈنلەردەك ئادىمىگەرچىلىك ئىشلىرىغا بىرسىمۇ ئالا قويماي بارىدۇ. بۇ چاغدا بالىلىرى ئۆيگە، چارۋىغا قاراپ مەكتەپتىن قالىدۇ. ئۇلار دوست – بۇرادەر، تونۇش – بىلىشلىرىنىڭ ئادىمىگەرچىلىكى يوق دەپ ئەيىبلىشىدىن قورقىدۇ. ئەمما  بالىلىرىنىڭ دەرستىن قېلىپ، تۈزۈك بىر نەرسە ئىگىلىيەلمەي شاللىنىپ قېلىشىدىن قورىقمايدۇ. دېھقانچىلىق ئىشلىرى تۈپەيلى رۇخسەت سورايدىغان، رۇخسەتسىز دەرس تاشلايدىغان بالىلار قىش ۋاقتىدىن باشقا پەسىللەردە ماڭدامدا بىر ئۇچراپ تۇرىدۇ.  بالىنى ۋاقتىدا مەكتەپكە ئەۋەتمىسە، كۈن ئاتلاپ بارغان بالا نېمىنى ئىگىلىيەلەيىتتى. بالا مەكتەپتىن قايىتقاندىن كېيىن مەكتەپتە نېمە ئۆگەندىڭ، بۇ نى ئوقۇپ باقە، دەپ ئوقۇش ئەھۋالىنى سۈرۈشتە قىلماي، ساۋادى يوقكەن، دەپ مۇئەللىملەردىن ئاغرىنسا قانداق بولغىنى؟ بالا مەكتەپكە تولۇق بارسا مۇئەللىملەر ئۇنى ساۋادسىز قويارمۇ؟ ئىزچىللىقى يوق يېتەكچىلىكنىڭ ئۈنۈمى قانداق بولماقچىدى؟


ئۈستۈنئاتۇشلۇقلارنىڭ بالىلىرى يۈزدە يۈز خىزمەتچى بولۇپ كەتمەيدۇ. ئۇلارنىڭ ئىچىدىمۇ ئالىي مەكتەپكە ئۆتەلمەيدىغانلار، ھۈنەرۋەن، دېھقان بولىدىغانلار چىقىدۇ. ئاتا – ئانىلار بالىلارنىڭ تۇنجى ئۇستازى، ئاتا - ئانىلارنىڭ  ئېڭى، ئىش – ھەرىكىتى بالىلارغا تەسىر قىلماي قالمايدۇ، ئاتا – ئانىلارنىڭ ساپاسى بالىلارنىڭ كەلگۈسى تەقدىرىنى بەلگىلەشتە ناھايىتى مۇھىم رول ئوينايدۇ. بىزنىڭ ئاتا – ئانىلىرىمىز تۈرلۈك سەۋەبلەر تۈپەيلى تۈزۈك ئوقۇش ئىمكانىيىتىگە ئىگە بولالمىغان. ئاتا – ئانىلار ئۆزىنىڭ بىلىمسىز قالغانلىقىدىن ئۆكۈنمەي، بالىلارنى تۈرلۈك باھانىلەر بىلەن مەكتەپتىن چىقىرۋىتىشقا ئۇرۇنۇش ياخشى خاھىش ئەمەس. بالىلار تەبىيىلىنىشكە مۇھتاج ئائىلە تەربىيىسى ۋە مەكتەپ تەربىيسى بالىلار ئۈچۈن تولىمۇ مۇھىم. ئاتا – ئانىلارنىڭ ئائىلىدىكى تەربىيىگە سەل قارىغىنى يەتمىگەندەك، مەكتەپ تەربىيىسىدىنمۇ قۇرۇق ئقالدۇرۇشقا ئۇرۇنۇشى ئۆزىنىڭ بالىسى ئالدىدا جىنايەت ئۆتكۈزۈۋاتقانلىقى، ئكز مەسئۇلىيىتىنى ئۇنتۇپ قالغانلىقى بولۇپ ھېسابلىنىدۇ. شۇنداق بولغانكەن بالىلارنى ئوقۇتۇش نىشانى توغرىسىدا دەۋرنىڭ تەلىپى بويىچە ئىش كۆرۈش كېرەك.


شۇڭلاشقا بالىلارنى ياخشى تەربىيە پۇرسىتىگە ئىگە قىلىپ، ئۆزىنىڭ يولىنى ئۆزى تىپىشقا ھەيدەكچىلىك قىلىشى لازىم.

مەنبە قىزىلسۇ گىزىتى

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   huxqiray تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-1-10 01:50 PM  


ئانام دەردى مەند

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 10381
يازما سانى: 91
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8483
تۆھپە نۇمۇرى: 350
توردا: 995 سائەت
تىزىم: 2010-9-15
ئاخىرقى: 2013-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 02:23:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ ئۇستۈن ئاتۇشلۇق ،يۇرتۇم ئىكساق..ھەر قېتىم تەتىل ۋاقتى توشۇپ مەكتەپكە ماڭغان ۋاقتىمدا  ئاتا ئانامدىن بەكرەك بوۋام ۋە مومام مەكتەپتە ياخشى ئوقۇ دەپ سۆزلەپ كىتىدۇ...80دىن ئاشقان بوۋام مومامنىڭ ساپاسىغا راسلا قول قويىمەن```(مەن ئىچكىرىدىكى ئالىي مەكتەپتە ئوقۇيمەن)  

ئانام دەردى مەندە ئېدى ،مىنىڭ دەردىم كىمدە گۈلۈم````

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5425
يازما سانى: 274
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8900
تۆھپە نۇمۇرى: 348
توردا: 110 سائەت
تىزىم: 2010-8-2
ئاخىرقى: 2013-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 04:50:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇيغۇر جەمىيىتى ئاستىن ئاتۇشلۇقتەك سودىغا ماھىر ،ئىقتىساد ئىڭى كۈچلۈك ،ئۈستۈنئاتۇشلۇقتەك ئىلىم خۇمار،ئەقىللىق ،مەدىنىيەتلىك بولغان بولسا ،خەقنىڭ ئالدىدا بويۇننى قىسىپ يۇرمەيتتۇق .مەنچە ئاتۇش مائارىپى چۈشكۈنلەشسە بىز ئۇيغۇرغا كۇن يوق .بۇ گەپ قىلچە ئىغىر كەتمىگەن .

مىنىڭ ئەڭ ياخشى ئىسىل ئەتىرىم بولسا:مىنىڭ تەرىم.

نوچى بول پوچى بولما، ئېسىل بول

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 56125
يازما سانى: 164
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2818
تۆھپە نۇمۇرى: 440
توردا: 1214 سائەت
تىزىم: 2011-9-12
ئاخىرقى: 2013-3-8
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 05:12:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۈستۈن ئاتۈشتا ئۆزى قىينالسمۇ باللىرنى ئۇقۇشقا دەۋەت قىلىدۇ ،باللىرىنىڭ ئوقۇشسىز قىلىشنى پەقەت خالىمايدۇ.

نوچى بول پوچى بولما ،ئېسىل بول ناچار بولما

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 70605
يازما سانى: 122
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2997
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 47 سائەت
تىزىم: 2011-12-16
ئاخىرقى: 2013-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 06:12:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
نەدە قۇرۇقلام گەپلىكەنغۇ بۇ . شۇ بىزنىڭ ئۇستۇن ئاتۇشتا باللىرنى ئوقۇتۇپ كادىر قىلىپ ئاق نانچى قىلىدۇ . ئەسلى ئاشۇ بىزنىڭ ئىكساقتا مائارىپ باشلىغانلا ھەرگىزمۇ كىيىنكى ئەۋلاتلىرىنى باشقىلانىڭ قۇلى بوسۇن دەپ باشلىمىغان بولغىتى . لىكىن ھازىر بىز بىلىم ئىلىشنىڭ مەخسىتىنى ئۇنتۇپ قىلىۋاتىمىز . بىلىم - كۈچ ، مائارىپ ۋاستە . بىلىمنى كىمدىن ئالسا شۇنىڭ ئۈچۈن خىزمەت كىلىدىغان گەپكەن .، خۇددى ئىت كىم نان بەسە شۇنىڭ پايدىسىغا قاۋىغاندەك . كۈچىنى توغرا ئشلىتەممىگەن ئىنسان خۇددى كالا مىسالى .... ئەستەغاىرۇللاھ كالىغا ئۇۋال قلىپ قويدۇم .

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
yurkimzida + 300 تەپەككۇرى كۈچلۈك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 300   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76274
يازما سانى: 485
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5165
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 276 سائەت
تىزىم: 2012-2-20
ئاخىرقى: 2013-3-15
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-10 08:19:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىمكانىيەت يار بەرسىلا بالىلارنى ۋە ئۆزىنى ئوقۇتۇش كېرەك. ئوقۇشتىن مەقسەد ھۆكۈمەت ئورگىنىغا خىزمەتكە چىقىش ئەمەس، ئەگەر مۇشۇنداق مەقسەدتە ئوقۇغان بولسا، ئۇنى قۇل دەيمىز، ياخشى ئوقۇش ئارقىلىق ئۆزىنى مۇكەممەللەشتۈرۈش، ئۆزىنىڭ ساپاسىنى يۇقىرى كۆتۈرۈش، ئۆزىنى تەرەققى قىلدۇرۇش بولسا، بۇنداق ئادەم چوقۇمكى، باشقىلارنىڭ ئالدىدا خارلىنىپ قالمايدۇ، مەيلى ھۆكۈمەت ئورگىنى بولسۇن ياكى شەخسىلەر بولسۇن بۇنداق ئىختىساسلىقلارنى ئەتىۋارلاپ ئىشلىتىدۇ، ياكى بولمىسا ئۆزى مۇستەقىل ئىش قىلسا باشقا ئېلىپ چىقالايدۇ. مۇقىم خىزمەتكە چىقىش ئۈچۈن ئوقۇغانلار ئۆزىنى ئوقۇغان كۈنىدىن باشلاپلا كىشەنلىگەنلەردۇر. بۇنىڭ ئەمەلى مىسالى ناھايىتى نۇرغۇن.
مۇقىم خىزمەتكە چىقىش ئۈچۈن ئوقۇغانلارمۇ خىزمەتكە چىقىۋاتىدۇ، لېكىن ئۇلار يەنىلا «ئاتام ئېيتقان بايىقى شۇ» دېگەندەك ئىشلارغا دۇچ كېلىۋاتىدۇ.

ھايات ئادەمگە بى

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21317
يازما سانى: 61
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6360
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 1239 سائەت
تىزىم: 2010-12-7
ئاخىرقى: 2013-3-6
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-11 12:06:38 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
راسىت دەيسىلەر، شۇڭا سەيپىدىن ئەزىزىدەك ۋەتەنپەرۋەر ئاتۇشتىن چىققان ئەمەسمۇ ؟

ئۇيغۇرمەن ئۇيغۇردەك ياشاشنى بىلسەم، «ئۇيغۇر»لۇق غورۇرنى ئاياشنى بىلسەم. ئەلنى ھەم جان بىلىپ، ئەلگە جان قىتىپ، ئەل ئۈچۈن جاننى ھەم ئاتاشنى بىلسەم. -- ئەلجانى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85092
يازما سانى: 53
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1236
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 59 سائەت
تىزىم: 2012-9-15
ئاخىرقى: 2013-1-11
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-11 11:26:07 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
aljaniغا.قېرىندىشىم گەپ-سۆزقىلغاندا دىققەت قىلساق قانداق؟ئۆلۈپ كەتكەن ئادەمنىڭ غەيۋىتىنى قىلمايلى جىمۇ؟

بىز ئەسىرلەردىن بىرى بىراۋلارنىڭ قۇربانلىقى بولۇپ كەلدۇق،بۇنىڭ ھەممىسى ئاللاھتىن يىراقلاشقىنىمىز ئۈچۈن،ناباب كىشلەرنى كۆتۈرۈپ ئىسىل كىشلىرىمىزنى چۆكۈرۈگىنىمىز ئۈچۈن،بىز ئاللاھقا يىقىنلاشماي تۇرۇپ قىلغان ئىشلىرىمىزنىڭ ھىچقايسىسى پايدا بەرمەيدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85092
يازما سانى: 53
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1236
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 59 سائەت
تىزىم: 2012-9-15
ئاخىرقى: 2013-1-11
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-11 11:46:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
elhamjan88غا ؛ئەسىلامۇ ئەلەيكۇم يۇرۇتدىشىم  مەنمۇشۇ ئەزىز مەرىپەت دىيارىدىن .ئەسەرنى ياخشى يېزىپسىز.دوستانە تەكلىپىم ؛ئىنسان قانداق ئوقۇسۇن ،نەدە ئوقۇسۇن مەقسەت مۇدداسى ئىنىق بولمىسا يەنىلا يۇك بولۇپ قالىدىغان گەپ .راستىنى دىگەندە ‹داش قازان تامىقى›ئۇچۈن ئوقۇۋاتقانلارمۇ ئاز ئەمەس .ھازىر قارايدىغان بولساق نۇرغۇنلىغان ئۇيغۇر زىيالىلىرىمىز مەكتەپ-ئائىلە-ئىدارە-جەمىئەت ئارلىقىدىلا قاتىراپ ئۆلۇپ كەتمەكتە.مىللەت،ئىمان-ئيتىقاد ،دىگەنلەر شۇ داش قازاق تامىقىنىڭ خۇرىچى بولۇپ كەتمەكتە.شۇڭا ئۆزىمىزنى ئالدىراپ ماختىمايلى ،باشقىلار تولا ماختاپ ،ئۆزگىلەرنىڭ دىپىغا ئۇسۇل ئويناپ مۇشۇ كۈنلەرگە قىلىۋاتقان مىللەت بىز قىرىندىشىم ،پەقەت مەرھەمەتنى ،‹ئىگىمىزدىنلا›ئاڭلايلى،تىلەيلى ،....خۇدايىمغائامانەت قېرىندىشىم.
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   سۇپۈرگى تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2013-1-11 11:50 PM  


بىز ئەسىرلەردىن بىرى بىراۋلارنىڭ قۇربانلىقى بولۇپ كەلدۇق،بۇنىڭ ھەممىسى ئاللاھتىن يىراقلاشقىنىمىز ئۈچۈن،ناباب كىشلەرنى كۆتۈرۈپ ئىسىل كىشلىرىمىزنى چۆكۈرۈگىنىمىز ئۈچۈن،بىز ئاللاھقا يىقىنلاشماي تۇرۇپ قىلغان ئىشلىرىمىزنىڭ ھىچقايسىسى پايدا بەرمەيدۇ!

ئابى شىپا ئۇيغۇر تېبابەت مەھسۇ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14934
يازما سانى: 1244
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 16629
تۆھپە نۇمۇرى: 1082
توردا: 538 سائەت
تىزىم: 2010-10-23
ئاخىرقى: 2013-3-5
يوللىغان ۋاقتى 2013-1-11 11:48:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
5  قەۋەتتىكى  تورداشنىڭ  ئىنكاسى  جانلىق  قوللايمەن

ئۆز ساغلاملىقىڭىزغا  مەبلەغ سېلىشتىكى ئالدىن تاللىشىڭىز ئابى شىپا ئۇيغۇر تېبابەت مەھسۇلاتلىردۇر
(نۇپۇس كۈپەيگەنسىرى نۇمۇس كېمەيدى )(ســــــــــەۋەپــــــكـــــــار)
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش