مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 5509|ئىنكاس: 98

بۇ ئوقۇغۇچىنى ئۇرۇپ ئوقۇتايمۇ سۆيۈپ ئوقۇتايمۇ؟ ( گۈلچىنا )   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87892
يازما سانى: 153
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1202
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 112 سائەت
تىزىم: 2012-11-29
ئاخىرقى: 2014-7-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 11:54:58 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بۇ ئوقۇغۇچىنى ئۇرۇپ ئوقۇتايمۇ سۆيۈپ ئوقۇتايمۇ؟



بىزنىڭ مەكتەپتە ئوقۇغۇچى سانى بىر قەدەر كۆپ بولغاچقا مەكتەپتە ئىشلەيدىغان ئىشچى خىزمەتچىلەر سانىمۇ كۆپ ئىدى .شۇڭا مەكتەپ رەھبەرلىگى قاتتىق كاللا قاتۇرۇپ ، بۇ ئوقۇتقۇچىلارنى دەرسى يوق ۋاختىدا باشقا جايلارغا كېتىپ قالمىسۇن دەپ بىر پادىشاھلىق قەسىرى ياستىپ تەييارلىغان ئىدى . ھەممىمىز كۈندە ئۈچ ۋاخ بۇ قەسىرگە سالامغا كىرىمىز .سالام باشلىنىشتىن بۇرۇن ۋەزىر ۋۇزرالار ، ئاتارمەن چاپارمەنلەر تەرەپ ـ تەرەپكە كۆز يۈگۈرتۈپ سالامغا كىم دەل ۋاختىدا كەلدى ،كىم كىچىكتى، ۋاھاكازالار دىگەننى بىرمۇ ـ بىر خاتىرىلەپ پۈتۈك پۈتۈپ ماڭىدۇ .
   بۈگۈنمۇ كەچلىك سالام ۋاختىدا پادىشاھلىق قەسىرگە كىرسەك ،بىزنىڭ پادىشاھ تەخىتتە ناھايىتى كىرىلىپ ئولتۇرۇپ بۈگۈن چۈشتىن كىيىنكى 5ـ سائەتلىك دەرستە مەكتەپ بويىچە سان ئالساق ھەر قايسى سىنىپلاردا بىر مۇنچە ئوقۇغۇچى يوق دەپ ھەر قايسى سىنىپلارنىڭ داۋام ئەھۋالىنى بىر ـ بىرلەپ ئوتتۇرغا قويدى . پەقەت مىنىڭ سىنىپىم بىلەن يەنە بىر سىنىپتىلا داۋام تولۇق قالغان سىنىپلارنىڭ ھەممىسىدە  بىر ئىككىدىن تارتىپ بەش ئالتىغىچە بالا يوق ئىكەن .
   پادىشاھىمىز يارلىقىنى ئۇقۇپ بولغاندىن كېيىن ھاسىسىنى يەرگە توكۇلدىتىپ ئۇرۇپ تۇرۇپ يولداشلار ئىمتىھانغا ئاز قالغان مۇشۇنداق ھالقىلىق  پەيتتە ئۇقۇغۇچىلارنىڭ داۋامى تولۇق بولمىسا قانداق بولىدۇ .سىنىپ مۇدىرلىرى سىلەر نېمە ئىش قىلىدىغان ئادەم ، كەسپى پەن ئۇقۇتقۇچىللىرىمۇ دەرسكە كىرسەڭلار دەرسكە قاتناشمىغان ئوقۇغۇچىلارنى چوقۇم سىنىپ مۇدىرلىرىغا مەلۇم قىلىڭلار ، ئەتىدىن باشلاپ قايسى سىنىپتا بىر ئوقۇغۇچى كەم بولۇپ قالىدىكەن مىنىڭ دەيدىغان گېپىم بار دەپ شالىنى چاچرىتىپ تۇرۇپ پەرمان چۈشۈردى .
   ھەممىمىز بۇ پەرماننى ئاڭلاپ ئۈن ـ تىنسىز ئورنىمىزدىن قوزغىلىپ ماڭساق يېڭدىن بىر سىنىپقا ۋاقىتلىق سىنىپ مۇدىرى بولۇپ تۇرغان بىر ئەر ئوقۇتقۇچى ئەتتىگەن بالىلارنىڭ ھەمىمىسى تولۇق كەلگەن چۈشتە 3 بالا  قېچىپ  كىتىپتۇ  دەپ غۇدۇرىغىنىچە قەسىردىن چىقىپ كەتتى .
   بۈگۈن ئەتىگەندە مەكتەپكە كىلىپ  يەنە قەسىرگە سالامغا كىرەيلى دەپ تۇرساق مەكتەپتە بىر ۋاراڭ ـ چۇرۇڭ كۆتۈرۈلۈپ كەتتى ، نېمە ئىش بولغاندۇ دەپ ھەممەيلەن ئىشخانا ـ ئىشخانىلاردىن چىقىپ قارساق بىر ئايال بالىسنىڭ قۇلىدىن تۇتۇۋېلىپ سۆرىگەنچە سىرىتقا ئېلىپ مېڭىپتۇ ، قۇلى بالىدا ئاغزى گەپتە نېمە دەيدۇ دىسەڭلار بۇ مەلىم  تۈنۈگۈن بالامنى ئۇرۇپتۇ ،شۇڭا بالامدىن كەچۈرۈم سورىسۇن ، بولمىسا بالامنى ئۆيۈمگە ئېلىپ كىتىمەن دەپ جار سېلىۋاتاتتى .  
    توۋا  دەپ ھەمىمىز ياقىمىزنى تۇتتۇق ، قانداق زامان بولۇپ كەتتى  ـ ھە ! بۇ ، ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىدىن كەچۈرۈم سورايدىغان ،. ئارىدىن ئىككى ـ ئۈچ نەپەر ئوقۇتقۇچى ئارىغا كىرىپ ھېلىقى خانىش ئايىمىنى مىڭ تەستە قايىل قىلىپ يولغا سېلىپ بالىسىنى ئېلىپ قالدى .
    بىزگە ئالدىنقى كۈنى تەخىتتە تۇرۇپ پەرمان چۈشۈرگەن پادىشاھ ئالىيلىرى بۈگۈن ئىشى چىقىپ قېلىپ مەكتەپكە كەلمىگەچكە بۇ جىدەلنى يەنلا شۇ بىقۇل ئوقۇتقۇچىلار ئۆزلىرى بېسىقتۇردى .
     بۇ مۇئەللىمنىڭ تازا ئاچچىقى كەلدىمۇ قانداق قەسىرگە كىرگەندە ئولتۇرۇپ باشقا ئوقۇتقۇچىلارغا ۋەز ئېيتىشقا باشلىدى ‹‹ قانداق قىلارمەن ئەمدى بۇ باللارنى چىرايلىق گەپ قىلسام تېخى مەكتەپكە كەلمىسە ، ئۇرسام تېخىمۇ كەلمىسە ئەمدى سۆيۈپ ئوقۇتسام كېلەرمۇ ››  دەپ ، بۇ گەپنى ئاڭلىغان باشقا ئوقۇتقۇچىلار ـ ھەي ئۇنداق دېمەڭلار، ئوقۇغۇچىنى سۆيۈپ ئوقۇتساڭلار خاتالىشىپ قالىسىلەر جۇمۇ دېگەنتى ھېلىقى ئوقۇتقۇچى دەرھاللا ـ ۋاي ئۇمۇ ئوغۇل ئوقۇغۇچى ئەمەسمۇ شۇڭا سۆيۈپ قويسام بۇلاۋىرەمدىكى دەيمىنا ـ دېدى .
  مەن قېشىمدىلا بۆلىنىۋاتقان بۇ پاراڭغا قوشۇلماي دىسەممۇ يەنە شىتىللىغىم تۇتۇپ قۇشۇلۇپ قالدىم ـ دە
مېنىڭچە ئۇرۇپمۇ ئوقۇتماڭ ، سۆيۈپمۇ ئوقۇتماڭ ، ئەڭ ياخشىسى كەمپۈت بىرىپ ئوقۇتۇڭ ـ دىدىم  . بۇنى ئاڭلاپ پۈتۈن قەسىردىكىلەر قاتتىق كۈلۈشۈپ كەتتى .
    ئۇنداق بولسا ئېيتىپ بېقىڭ! بۇ ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىنى ئۇرۇپ ئوقۇتسا بۇلارمۇ سۆيۈپ ئوقۇتسا بۇلارمۇ؟

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   hokumran تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-12-29 03:18 PM  


ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
axik1314 + 10 ماختاشقا تېگىشلىك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 10   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87892
يازما سانى: 153
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1202
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 112 سائەت
تىزىم: 2012-11-29
ئاخىرقى: 2014-7-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 11:59:03 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
نىمە ئىش بۇ خەتنى بۇنچىۋالا بۈلەككە ئايرىۋەتمىگەن ئىدىم ، تىمنى يوللاپ بۇلۇپ قارسام غەلىتە تۇردۇ .
  كۈرۈرمەن ئەزىز دوسلار ئەيىپكە بۇيرىماي توغرا چۈشنىپ ئۇقۇپ قىممەتلىك پىكىر تەكلىپڭلارنى بىرىپ
ئۈتەرسىلەر .

سەن بۇ دۇنياغا نىمە ئۈچۈن كەلد

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 31520
يازما سانى: 1799
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5768
تۆھپە نۇمۇرى: 204
توردا: 721 سائەت
تىزىم: 2011-2-23
ئاخىرقى: 2015-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 01:22:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنڭچە ئۇقۇغۇچىلارنىڭ مىجەز خاراكتىرىگە . قىزىقىشغا بېقىپ ئىش تۇتۇش كىرەك .

كىمىكى زەررچلىك ياخشلىق قىلدىكەن  ئۇنىڭ مۇكاپاتىنى ئۆزى كۆرىدۇ !كىمىكى زەررچىلىك يامانلىق قىلدىكەن ئۇنىڭ جازاسىنى ئۆزى تارتىدۇ!

سەن بۇ دۇنياغا نىمە ئۈچۈن كەلد

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 31520
يازما سانى: 1799
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5768
تۆھپە نۇمۇرى: 204
توردا: 721 سائەت
تىزىم: 2011-2-23
ئاخىرقى: 2015-3-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 01:23:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنڭچە ئۇقۇغۇچىلارنىڭ مىجەز خاراكتىرىگە . قىزىقىشغا بېقىپ ئىش تۇتۇش كىرەك .

كىمىكى زەررچلىك ياخشلىق قىلدىكەن  ئۇنىڭ مۇكاپاتىنى ئۆزى كۆرىدۇ !كىمىكى زەررچىلىك يامانلىق قىلدىكەن ئۇنىڭ جازاسىنى ئۆزى تارتىدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86881
يازما سانى: 446
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1630
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 912 سائەت
تىزىم: 2012-11-6
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 01:25:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن بىر گەپنى قىلسام خاپا بولماڭ. ئىملا خاتالىقى بەكلا كۆپ ئىكەن.
ھازىر ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىملاسىدا بۇنچىلىك خاتالىق بولغان يەردە، ئوقۇغۇچىلارغا گەپ كەتمەيدىكەن قارىغاندا. بىر-ئىككى يەردە بولسىغۇ مەيلى ئىدى، باشتىن ئاخىرغىچە ئىملا خاتالىقى بار.

دۇنيادا مۇمكىن بولمايدىغان ئىش يوق!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88957
يازما سانى: 143
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 409
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 56 سائەت
تىزىم: 2012-12-22
ئاخىرقى: 2014-7-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 01:41:02 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىز ئوقۇتقۇچى بولسىڭىز ئەڭ ئاۋال ئوقۇتۇش تەجىربىلىرىنى ياخشى ئىگەللەڭ،ئېسىڭىزدە بولسۇن ئوقۇتۇش قائىدىسىدە ئوقۇغۇچىنى ئۇرۇپ ئوقۇتۇش ھەم سۆيۈپ ئوقۇتۇش دەيدىغان قائىدە يوق.......

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 22601
يازما سانى: 347
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7198
تۆھپە نۇمۇرى: 499
توردا: 172 سائەت
تىزىم: 2010-12-17
ئاخىرقى: 2014-5-23
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 01:45:07 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
گۈلچىنا يوللىغان ۋاقتى  2012-12-29 11:59 AM
نىمە ئىش بۇ خەتنى بۇنچىۋالا بۈلەككە ئايرىۋەتمىگەن ئىد ...

سىز قانداق ئوقۇتۇشنى ئويلاۋاتىسىز  .مىنىڭچە چىرايلىق تەربىيە بىرىپ .ئاۋال ئاتا -ئانىسى بىلەن سوھبەتلىشىپ  ئاندىن كىيىن باللارنى ياخشى يىتەكلەيدىغان .ئامالدىن بىرنى تىپىڭ

سۆزلىرىم ئاشكارە
سىرلىرىم پىنھان
قەلبىمنى چۇشەنمەس
ھىچقانداق ئىنسان

Rank: 8Rank: 8

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3246
يازما سانى: 4609
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 44669
تۆھپە نۇمۇرى: 949
توردا: 15812 سائەت
تىزىم: 2010-7-3
ئاخىرقى: 2015-4-7
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 01:52:07 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىر ئوقۇتقۇچى بەرگەن دەرسىنى ئوقۇغۇچىغا چۈشەندۈرۈپ بىلدۇرەلمىسە ئىستاپا سۇنۇپ باشقا ئىش قىلسا بولىدۇ ..............

سۈكۈت قىلىشنى بىل ،ئەممە رەزىللەرنىڭ ئالدىدا ئەمەس !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87892
يازما سانى: 153
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1202
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 112 سائەت
تىزىم: 2012-11-29
ئاخىرقى: 2014-7-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 02:02:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
Esimda يوللىغان ۋاقتى  2012-12-29 01:25 PM
مەن بىر گەپنى قىلسام خاپا بولماڭ. ئىملا خاتالىقى بەكلا  ...

خاتالقىمنى دەپ بەرگىنڭىزگە رەخمەت . مەن ئادەتتە مەكتەپتە خەت يازسام ئىملادا پەقەت
خاتالىق سادىر قىلماي يازمەن ،چۈنكى ئۇنى ئۆز قۇلۇمدا يازمەن . ما مۇنبەرگە خەتنى
قولدا يازماي كومپىيوتىردا يازغاچقا شۇنداق بۇلۇپ قالدى .
سىزگە دەپ قۇياي ئەپەندى مىنىڭ كەسپىم كومپيوتىر ئەمەس ئەدبىيات خەت ئۇرۇش
جەرياندا خاتالىق بۇلۇپ قالمايدۇ دىگىلى بولمايدۇ . سىزمۇ بىراقلا ئۈگەنگەنمۇ يا .
ئەگەر قۇلۇمدا يازغان خەتتە ئىملا خاتالىقى چىقىپ قالسا نىمە دىسڭىز دەڭ ئەمما
مۇنبەردە ئىملا خاتالقى بار دىگەن گەپنى ماڭا پەش قىلماڭ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87892
يازما سانى: 153
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1202
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 112 سائەت
تىزىم: 2012-11-29
ئاخىرقى: 2014-7-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-29 02:04:30 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
sayim يوللىغان ۋاقتى  2012-12-29 01:45 PM
سىز قانداق ئوقۇتۇشنى ئويلاۋاتىسىز  .مىنىڭچە چىرايلىق  ...

توغرا يول كۆرسەتكىنڭىزگە رەخمەت . ئەمما تەپسىلى ئۇقۇپ چىقىڭ نىمە قىلشىنى بىلمىگنى مەن
ئەمەس خىزمەتدىشىم مەن پەقەت يېزىپ مۇنبەرگە سۇنۇپ قويدۇم خالاس .

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش