مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1216|ئىنكاس: 23

مىنى ئويلاندۇرغان تاپشۇرۇق [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88752
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 54
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 42 سائەت
تىزىم: 2012-12-18
ئاخىرقى: 2013-1-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 03:19:56 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

مەن ئىچكىردە ئوقۇيمەن ،بۈگۈن يىتەكچى ئوقۇتقۇچۇم ماڭا ئوزەڭلەرنىڭ (ئۇيغۇرچە)ئالاھىدىلىكى ئەكىس ئەتكەن دەرسنى سۈرەتكە تارتىپ ئانالىز قىلىپ ماقالە ياز،چوقۇم ھازىرقى زامان مائارىپ تېخنولوگىيەسى بىلەن مائارىپتىكى مىللىچە ئالاھىدىلىك،خاسلىقنى  

   بىرلەشتۈرۈپ ئىپادىلە،بولمىسا ماقالىدە يېڭىلىق بولمايدۇ دىدى.مائارىپىمىزدا مىللىچە ئالاھىدىلىكىمىز .نەگەكەتتى؟نىمىشقا ئۆزىمىزدىكى ئالاھىدىلىككە سەل قاراپ ،باشقىلارنىڭكىنى قارىغۇلارچە قۇبۇل قىلىمىز؟ھەم ئۆزئانا تىلىمىزنى ياخشى ئوقىساق.كىچىكىدىن باشلاپ خەنزۇچە دەرىس سانىنى كۆپەيتىپ ،كۈچەيتسەك ،بولىدىغۇ،نىمىشقا قوشتىل ئوقۇتىشى ،يەككە تىل ئوقۇتىشىغا ئايلىنىپ قالىدۇ،ئاپتۇنۇم رايۇنلارنىڭ ئالاھىدىلىكى نەدە ئىپادىلىنىدۇ؟ خەنزۇچىنى ياخشى سۆزلىسىلا بىلىملىك بولغان بولامدۇ؟قوشتىل ئارقىلىق پەقەت تىل مەسىلىسىنى ھەل قىلغىلى بولغان بىلەن ئوقۇغۇچىلارنى ساپا مائارىپىنىڭ تەلىپى بويىچە ئەتراپلىق،ئوزىگەخاس،يېڭىلىق يارىتش روھىغا باي قىلىپ تەربىلەش مەخسىتىگە يىتىش تەس.مەيلى ئوقۇتۇش تەربىيىسى بولسۇن ،مەيلى ئەخلاق تەربىيەسى بولسۇن ،دەل جايىغا ،يۈرەككە تىگىشى كىرەك ،ئاندىن ئۇنىڭ ئۈنىمى بولىدۇ ، ھازىربالىلارغا خەنزۇچە تەربىيە ،نەسىھەت قىلسا ،ئۆدەككە سۇ يۇقمىغاندەك بۇياقتىن ئاڭلاپ ،بۇياقتىن ئۆزىنىڭ ئىشىنى قىلغان .قوش تىل سىنىپىدا ئوقىغان بالىلارنىڭ دىيىشىچە ئۇلاردىكى بوشاڭلىق،تىرىشماسلىق ئىددىيىسى ،بولۇپمۇ تەپەككۇر قىلىش ئىختىدارى تۆۋەن ئىكەن. بىرەر مەسىلە ئۈستىدە ياخەنزۇچە ،يا ئۇيغۇرچە تەپەككۇر قىلالمايدىكەن .ئۇلارغا قارىغاندا ،مىللى مەكتەپتە ئوقۇغان بالىلارنىڭ ،ئۆزلىك ئېڭى ،تىرىشچانلىقى ياخشى.تىل دىگەننى شارائىت بولسا  ،

،تىرىشسىلائۆگۈنۈپ ئۇكەتكىلى بولىدۇ.دۆلەت تىلىنى ئۈگۈنىش بىزنىڭ مەجبۇرىيىتىمىز،بۇنى ھازىر دىخانمۇ ،زىيالىمۇ ھەممە كىشى تونۇپ يەتتى ،لىكىن ئانا تىلىمىزنى ئشلەتمىسەك باشقىلارنىڭ مەسخىرىسىگە قالمامدۇق  مىللى ئالاھىدىلىكىمىز نى ئوزىمىز قۇغدىمىساق ،ھورمەت قىلمىساق ،كىم ھورمەت قىلىدۇ.تىل دىگەن ئالاقىلىشىش قۇرالى .  ئككىلا تىلنى ياخشى ئۆگۈنىشىمىزكىرەك.


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86786
يازما سانى: 115
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 393
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 118 سائەت
تىزىم: 2012-11-3
ئاخىرقى: 2013-1-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 09:17:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مائارىپىمىزدا مىللىچە ئالاھىدىلىكىمىز؟مەن ئوقۇش ھاياتىمدا بۇنى ھېس قىلىپ باقمىدىم

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 86786
يازما سانى: 115
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 393
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 118 سائەت
تىزىم: 2012-11-3
ئاخىرقى: 2013-1-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 09:19:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مائارىپىمىزدا مىللىچە ئالاھىدىلىكىمىز؟مەن ئوقۇش ھاياتىمدا بۇنى ھېس قىلىپ باقمىدىم

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72501
يازما سانى: 136
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3905
تۆھپە نۇمۇرى: 100
توردا: 213 سائەت
تىزىم: 2012-1-3
ئاخىرقى: 2013-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 09:29:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىللىي خاسلىقى بولمىغان مائارىپ مەغلۇپ بولغان مائارىپتۇر.

ئادەم مەن دىگەن

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45094
يازما سانى: 398
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6687
تۆھپە نۇمۇرى: 588
توردا: 2907 سائەت
تىزىم: 2011-6-21
ئاخىرقى: 2013-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 09:50:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنداق ئالاھىدىلىك يوق دىيەرلىك ، باشقا پەن ئوقۇتقۇچىلىرى بىر تەرەپتە تۇرۇپ تۇرسۇن  مۇناسىۋەتلىك تەربىيەنى ئاساسلىق بېرىدىغان  ئەدىبىيات ، ئەخلاق تەربىيە  ئوقۇتقۇچىلىرىمۇ بۇنى ئۇنتۇپ كېتىۋاتىدۇ، ياكى ئۇنتۇپ كەتتى ، نۇرغۇن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نەزىرىدە مىللى ئوزلۇك تەربىيەسى بېرىش، مىللەتچىلىك ھىساپلىنىدۇ ، سىنىپتا ئايدا ياكى ھەپتىدە چىقىدىغان قارا دوسكىلىرىمىز چاسىلىشىپ كەتتى ئەمما ئۇيغۇر تەبى تۇرمۇشىدا چاسا ئۇقۇمى مەۋجۇت ئەمەس ، باشقىلارنىڭ تەربىيە شەكلى ، ئادىتى ھىچقانداق تۇيدۇرماي بىزنىڭ تەربىيىمىزگە سىڭىپ كەتتى ، بۇنى ئوزىمىز قىلىۋاتىمىز ، ھېچكىم بىزنى بېشىمىزدا تاپانچا تەڭلەش دەرىجىسىدە مەجبۇرلىمىدى .بالىلارغا رەسىم سىز دىسە ھەرگىز بىزنىڭ ئاددى تۇرمىشىمىزغا سىڭىپ كەتكەن گۈل ، كول ، مەھەللىنى سىزمايدۇ...
مارىپتىكى مىللى ئالاھىدىلىك جۇملىدىن ئۇيغۇر مائارىپ ئالاھىدىلىگى دىگەن نىمە ؟
بۇنى ئويلىنىشقا ۋاختىمىز يوق بىز ئالدىراش ياكى بۇنى قىلساق ياكى ئويلىساق مىللەتچى بولۇپ قالىمىز شۇڭا تەربىيىچى ئاتا -ئانىلار ، بىچارە مائاشلىق كوپ ساندىكى ئوقۇتقۇچىلار بۇلارنى ئويلاشتىنمۇ قوقىدۇ ياكى ھەزەر ئەيلەيدۇ ، ھەقىقەتەن ئېچىنىشلىق ھەم ھەيران قالغۇدەك ئىش .

ئەڭ پاك ئادەم،ئەڭ ناپاك مۇھىتتىمۇ بۇلغۇنۇشتىن ساقلىنالىغان ئادەمدۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85394
يازما سانى: 149
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 508
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 249 سائەت
تىزىم: 2012-9-25
ئاخىرقى: 2013-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 10:03:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىر تەجىربىدە ئىسپاتلىنىشىچە ئادەمنىڭ  ئوخشاش بىر سۆزنى ئانا تىلدا قوبۇل قىلىش سۈرىتى باشقا تىلدا قوبۇل قىلىش سۈرىتىدىن تىز بولىدىكەن . مەسىلەن سىز بىر ئىشقا ئىنكاس قايتۇرماقچى بولسىڭىز كاللىڭىزغا ئەڭ ئاۋال كىلىدىغىنى ئانا تىلىڭىزدا  ئىنكاس قايتۇرۇش ، باشقا تىلدا ئىنكاس قىلىش ئۈچۈن سىز دىمەكچى بولغان سۆز كاللىڭىزدا بىر قۇر «تەرجىمە قىلىش» باسقۇچىدىن ئۆتكۈزىدىكەنسىز . دىمەك سىزنىڭ كاللىڭىز باشقا تىلدا سۆزلىشىڭىز ئۈچۈن ئانا تىلىڭىزدا  سۆزلەشكە قارىغاندا كۆپرەك ۋاقىت ئىسراپ قىلىدۇ ، دىگەن گەپ . باشقا تىلدا بىرەر ئىددىيە  قوبۇل قىلىشىڭىزمۇ شۇنداق ، شۇڭلاشقا « قوش تىل ئوقۇغانلارنىڭ تەپەككۇر قىلىش ئىختىدارى تۆۋەن ئىكەن. بىرەر مەسىلە ئۈستىدە ياخەنزۇچە ،يا ئۇيغۇرچە تەپەككۇر قىلالمايدىكەن »دىگەن قارىشىڭىزغا مەن ئانچە قوشۇلمايمەن ، چۈنكى بۇلارنىڭ كاللىسى سىزنىڭ كاللىڭىزدىن قوبۇل قىلىش ۋە ئىنكاس قىلىشتا بىر باسقۇچتىن ئارتۇق خىزمەت قىلىدۇ ، شەيئىيلەرنى  چۈشىنىش ۋە ئىنكاس قىلىش ۋاقتىمۇ ئۇزۇن بولىدۇ  

ھەر كاللىدا ھەر خىيال ~ جاھاندا ئىككى تەس ئىشنىڭ بىرى ئۆزىنىڭ ئىددىيسىنى باشقىلارنىڭ كاللىسغا سىڭدۈرۈش

ھەر كىم ئۆز تەغدىرىنىڭ تۆمۈرچى

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 25888
يازما سانى: 464
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10612
تۆھپە نۇمۇرى: 1598
توردا: 2632 سائەت
تىزىم: 2011-1-11
ئاخىرقى: 2013-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 10:11:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دىلنازە يوللىغان ۋاقتى  2012-12-21 09:19 PM
مائارىپىمىزدا مىللىچە ئالاھىدىلىكىمىز؟مەن ئوقۇش ھايا ...

دېگىنىڭىز توغرا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76667
يازما سانى: 852
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1176
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 852 سائەت
تىزىم: 2012-2-27
ئاخىرقى: 2013-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 10:17:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆز مائارىپىغا كۆڭۈل بۆلمىگەن مىللەت كەلگۈسىنى دەپنە قىلغان مىللەتتۇر.
http://www.56.com/p90/v_MTE5MDkxOTc1.html
http://v.youku.com/v_show/id_XMjU1OTgxNDIw.html
http://baseapp.pengyou.com/523f8 ... resh&pos=1355992770
خەنسۇچىنى ئۆگەندۇق، ئۆگىنىۋاتىمىز، لىكىن ئالىدىغىنى يەنىلا خەنسۇ. قەشقەر كۈتۈپخانىسىغا خەنسۇ ئالسۇن، ئەدەبىيات كەسپىدە ئوقۇغان خەنسۇنى ئوقۇتقۇچىلىققا ئالسۇن، بىزلەر بېرىپ ...

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ئىلنازە تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-12-21 10:25 PM  


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88752
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 54
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 42 سائەت
تىزىم: 2012-12-18
ئاخىرقى: 2013-1-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 10:18:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭ دىمەكچى بولغىنىم ،بىرىنجىدىن قۇش تىل ئوقۇتىشى مىللەتلەر ئۇنۋىرسىتىنىڭ ئوقۇتقۇچىسى ئابدۇرەئوپ مۇئەللىم دىگەندەك توغرا يولغا قۇيۇلسا.ئىككىنجىدىن ھازىرقى ئىلغار ئىددىيە ،ئىلغار تېخنىكىلار بىلەن مىللى مائارىپىمىزنى ئۈنۈملىك  بىرلەشتۈرۈپ ،تەرەققىياتقا توغرا يۈزلەنسەك ،ئسمى جىسمىغا لايىق ،يېڭىلىق يارىتىش روھىغا ئىگە ،قوش تىللىق ئىختىساس ئىگىللىرى يىتىشىپ چىقسا دىگەن ئۈمۈتتە .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87681
يازما سانى: 327
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 562
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 111 سائەت
تىزىم: 2012-11-24
ئاخىرقى: 2013-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-21 10:23:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
«تىل خەلقىنىڭ ئۆتمۈشى، ھازىر ھەم كېلەچەكتىكى ئەۋلادلىرىنى مۇستەھكەم پۈتۈنلۈككە، تارىخىيلىق ۋە جانلىقلىقى جەھەتتە جىپسىلىققا ئىگە قىلغۇچى ئەڭ ھاياتىي كۈچكە ئىگە، ئەڭ باي، ئەڭ مۇستەھكەم ۋاسىتىدۇر. شۇڭا شۇ مىللەتنىڭ تىلىدىكى ئوقۇتۇشنى مۇھىم مەركىزىي ئورۇنغا قويۇش كېرەك، ئۇيغۇر مائارىپىمۇ ھەم شۇنداق.»

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش