مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1605|ئىنكاس: 13

دۆلىتىمىزدە ھاياتلىق كەسپىدە دوكتۇرلۇق ئوقۇشى ئۈچۈن ياخشى پۇرسەت! [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88173
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 38
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 14 سائەت
تىزىم: 2012-12-6
ئاخىرقى: 2013-2-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-8 07:30:24 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھۆرمەتلىك قېرىنداشلار:
ئاللاھ ھەربىر ئىلىم ئىزدىگۈچىلەرگە ھىدايەت بەرسۇن!
مىنىڭ بۇ يازمام دۆلىتىمىزدىكى بىر قىسىم ئالىي بىلىم يۇرىتلىرىدا ھاياتلىق ئىلمى (生命科学) بويىچە دوكتۇرلۇق ئوقۇش پۇرسىتى ھەققىدە بولۇپ، ئەگەر قىززىقسىزىڭىز ئاخىرغىچە ئوقۇپ چىقىشىڭىزنى تەۋسىيە قىلىمەن.
بۇ ئوقۇش پۇرسىتىنى چىڭخۇا ئۈنۋىرسىتىتى (清华大学)، بېيجىڭ ئۈنۋېىرسىتىتى (北京大学) ۋە بېيجىڭ ھاياتلىق پەنلىرى تەتقىقات ئورنى(北京生命科学研究所) تەمىنلىگەن. مەن مۇشۇ ئوقۇش پۇرسىتىگە ئىرىشكەن ئوقۇغۇچىلارنىڭ بىرى. بۇ ئوقۇش پۇرسىتىنى مۇشۇ ئۈچ ئورۇننىڭ ئىنگىلىزچە نامىنىڭ باش ھەرىپىنى ئېلىپ قىسقىچە PTN(PT دەيدىغان يەنە بىر پىروگىراممىمۇ بار) دەپ ئاتايدۇ.
ئالدى بىلەن مۇشۇ ئۈچ ئورۇننى تونۇشتۇرۇپ ئۆتەي. چڭىخۇا ئۈنۋېرسىتىتى ۋە بېيجىڭ ئۈنۋېرسىتىتىنى زور كۆپ ساندىكى كىشىلەر بىلىدۇ. شۇڭا مەن بۇ يەردە ئارتۇقچە سۆزلىمەي.
بېيجىڭ ھاياتلىق پەنلىرى تەتقىقات ئورنى 2000 يىللارنىڭ بېشىدا  قۇرۇلغان بولۇپ دۆلىتىمىزدىكى ھاياتلىق ساھەسىدىكى ئەڭ يادىرولۇق تەتقىقات ئورنى ھىسابلىنىدۇ. بۇ ئورۇن جوڭگۇ پەنلەر ئاكادىمىيسىگە تەۋە بولمىغان،  مۇستەقىل، دۆلەت پەن-تېخنىكا مىنىستىرلقى ۋە مائارىپ مىنىستىرلىقى بىۋاستە باشقۇرىدىغان ئورۇن. بۇ ئورۇنغا دۆلەت مۇستەقىل تەتقىقات قىلىش ۋە ئۆز ئالدىغا ئوقۇغۇچى قۇبۇل قىلىش قاتارلىق نۇرغۇن ئىمتىيازلارنى بەرگەن. تەتقىقات سەۋىيسى چەتئەللەردىكى نۇرغۇن ئالىي تەتقىقات ئورنى بىلەن تەڭ دىگۈدەك كىلىدۇ. بۇ يەردە ئامىرىكا دۆلەتلىك پەنلەر ئاكادىمىيسىنىڭ ئاكادىمىكىدىن بىرى ۋە باشقا نۇرغۇنلىغان ئامىرىكىنىڭ داڭلىق ئۈنۋېرسىتلىرىدا دوكتۇرلۇق ئۈنۋانىغا ئىرىشكەن تەتقىقاتچىلار بار.
2010 – يىلى بۇ ئۈچ ئورۇن بىرلىكتە بۇ ئوقۇش پۇرسىتىنى تەمىن ئىتىشكە باشلىغان. تەپسىلى ئۇچۇرلارنى تۆۋەندىكى ئادىرىستىن كۆرۈڭ:
http://www.nibs.ac.cn/?act=view&id=2437
ھازىرغا قەدەر ئۈچ تۈركۈم ئوقۇغۇچى قۇبۇل قىلىنىپ بولدى. مەن ئۈچۈنچى تۈركۈمدە قۇبۇل قىلىنغان ئوقۇغۇچى.
كۆپچىلىك ھەقىچان قانداق شەرىتى بار ئىكەنلىكىگە ئالدىراپ كەتتى. بۇ پىروگىرامما سىزىدىن پەقەت تۆۋەندىكى شەرىتلەرنى ھازىرلىغان بولىشڭىزىنى تەلەپ قىلىدۇ.
1.        ھاياتلىق كەسپگە دائىر كەسىپلەردە (مەسلەن؛ بىئولگىيە تۈردىكىلەر، مىدىتسىنا تۈردىكىلەر دىگەندەك) تولۇق كۇرۇس ئوقۇشىنى پۈتتۈرۈشكە بىر يىل قالغان (ئاخرىقى يىلى)، تولۇق كۇرۇس ئوقۇشىنى تاماملىغان، ماگىستىر ئاسپىرانىتلىق ئوقۇشنى پۈتتۈرۈشكە بىر يىل قالغان ، ماگىىستىر ئاسپىرانىت ئوقۇشنى پۈتتۈرگەنلەر بولىشى.
2.        تىنى ساغلام، يېشى 45 ياشتىن ئېشىپ كەتمىگەن بولىشى.
3.         ئىلتىماس قىلغۇچىنىڭ بارلىق سالاھىيىتىنى (مەسلەن؛ ئوقۇش تارىخى، ئوقۇش پۈتتۈرۈش دىپلومىسى، ئۈنۋانى قاتارلىقلارنى كۆرسىتىدۇ) دۆلەت مائارىپ مىنىستىرلىكى ئىتراپ قىلىشى.
تەپسىلى ئۇچۇرلانى تۆۋەندىكى ئادىرىستىن كۆرۈڭ.
http://www.nibs.ac.cn/?act=view&id=2622
يۇقارقى شەرىتلەرگە چۈشىدىغانلار بەك كۆپ بولىشى تۇرغان گەپ. بەزىلەر بەلكىم تولۇق كۇرۇستىن بىۋاستە دوكتۇرلۇققا كىرىش مۇمكىنمۇ دىيىشىمۇ مۇمكىن. بىراق دۆلىتىمىزنىڭ بىر قىسىم ئالىي مەكتەپلىرىدە خېلى بۇرۇنلا بۇ مۇمكىن بولۇپ بولغان. سىز ئەگەر بۇ ئوقۇش پۇرسىتىگە ئىرىشسىڭىز ماگىستىرلىق باسقۇچىنى بېسىپ ئۆتۈشنىڭ ھاجىتى يوق.  
ئەمدى مەن ئۆزۈم ھىس قىلغانلىرىمنى قالدۇرۇپ قوياي.
سىز يۇقارقى شەرتىلەرنى ھازىرلىغان بولسىڭىز باشقىلارمۇ شۇنداق بولىش مۇمكىن. شۇڭا رىقابەت بىر ئاز كەسكىن. شۇڭا سىز ئاۋال تۆۋەندىكىدەك شەرىتلەرنى ھازىرلىدىڭىزمۇ قاراپ بېقىڭ.
1.        "ئالىي مەكتەپ ئىنگىلىز تىلى سەۋىيە سىناش ئىمتىھانى" دىن 6- دەرىجدىن ئۆتكەن بولۇش(ئەگەر خەلىقئارالىق ئىمتىھانلاردىن نەتىجە ئالغان بولسا تېخى ياخشى)
2.        ھەرقايسى يىلدىكى نەتىجىڭىز سىنىپتا بىرىنچى ۋە ئىككىنچى ئورۇندا تۇرغان بولىشى ۋە يىللىقلار بويىچە تىزغاندىمۇ شۇنداق بولىشى
3.        كۈچلۈك تەتقىقات ئىرادىسى بولىشى ۋە بەلگىلىك دەرىجىدە تەتقىقات قىلىش ئارقا كۆرۈنىشى بولىشى (ئەگەر ماقالىڭىز بولسا تېخىمۇ ياخشى)
4.        تەپەككۇرى ئۇچۇق ۋە ئۆزگىچە بولغان بولىشى، مەسلە بىر تەرەپ قىلىش ۋە ھەمكارلىشىش ئىقتىدارى بولىشى

بۇ پىروگىراممىنىڭ نىمە ئالاھىدىلىكى بار؟
1.        سىز ئوقۇشقا كىرىشتىن بىر يىل بۇرۇن ئىلتىماس قىلىسىز (خۇددى چەتئەلنىڭ مەكتەپلىرىگە ئوخشاش). بىراقPT دەيدىغان يەنە بىر پىروگىراممىغا شۇ يىلى ئىلتىماس قىلىسىز.
2.        ئەگەر ئىلتىماس قۇبۇل قىلىنسا بەلگىلەنگەن ۋاقىتتا  بەلگىلەنگەن ئورۇنغا بېرىپ يۈز تۇرانە ئىمتىھانغا قاتناشسىڭىزلا بولىدۇ. يىزىقچە ئىمتىھان تەلەپ قىلمايدۇ. (ئادەتتە يۈز تۇرانە ئىمتىھاندا ئۈچتىن بىرىدىن كۆپرەپ ئىلتىماس قىلغۇچى شاللىنىدۇ). بېرىپ كىلىش  يول كىراسى، تاماق  ۋە تۇرالغۇنى مۇشۇ ئۈچ ئورۇن ئورتاق ئۈستىگە ئالغان.
3.        ئوقۇش تەۋەلىكىنى پەقەت چىڭىخۇا ئۈنۋېرسىتىتى ۋە بېيجىڭ ئۈنۋېرسىتىتى باشقۇرىدۇ. سىز خالىغان بىر مەكتەپنى تاللىسىڭىز بولىدى.(بۇنداق دىگىنى سىز قايسى مەكتەپنىڭ ئۇنۋانىغا ئىرىشمەكچى بولسىڭىز شۇنى تاللايسىز دىگەن گەپ، لىكىن ئوخشاش دوكتۇرلۇق ئۈنۋانى ئالىسىز. بەلكىم ئىككى مەكتەپنىڭ بەزى باشقۇرۇش قائىدىسى پەرىقلىق بولىشى مۇمكىن)
4.        ئوقۇشقا كىرىپ يىېرىم يىل ئىچىدە يۇقارقى ئۈچ ئورۇندىكى 180 گە يېقىن تەجىىربىخانىدىن خالىغان ئۈچ (تۆت بولسىمۇ بولىدۇ)  دە ئىككى ئايدىن تۇرۇپ چۈشىنىش ھاسل قىلىسز.
5.        يېرىم يىل توشقاندىن كىين سىز قايسى تەجىرىبىخانىنى ياقتۇرغان بولسىڭىز شۇنى تاللايسىز. ئەلۋەتتە تەجىرىبىخانىمۇ سىزنى تاللايدۇ.
6.        ئالدىنقى بىر يىل ئىچىدە سىز تەجرىبىخانلاردا ئايلانغان بىر قىسىم دەرىسلەرنى ئوقۇيسىز. قانچىلىق ئوقۇش، قايسىسىنى ئوقۇش سىزنىڭ ئىختىيارىڭىزدىكى ئىش. ئەلۋەتتە ئىمتىھانىسىىمۇ بار. (لىكىن تەس ئەمەس، دەرىسلەرنىڭ كۆپ قىسىمى ئىنگىلىزچە )
7.        ئىككىنچى يىلى تەتقىقات لاھىيسى تاپشۇرىسىز. لاھىيە باھالىغۇچىلارنىڭ تەستىقىدىن ئۆتسە سىز تەتقىقاتقا رەسمى كىرىشىسىز بولمىسا لاياقەتلىك بولغۇچە تۈزىتىسىز.
8.        ئوقۇش مۇددىتى 4 يىلىدن 7 يىلغىچە بولىدۇ. لىكىن %90  ئوقۇغۇچى  %5 يىلدا ئاندىن تاماملىيالايدۇ.
9.        ئوقۇش پۈتۈنلەي ھەقسىز. ئايلانما مەزگىلىدە ھەر بىر ئوقۇغۇچىغا 2000 دىن تارتىپ 3000 غىچە خەلىق پۇلى تولۇقلىما بىرىلدۇ. ئەگەر سىزنىڭ تەتقىقات لاھىيىڭىز لاياقەتلىك بولسا تولۇقلىما پۇلى 3000  خەلىق پۇلى بولىدۇ. بۇنڭىدىن سىرىت سىز يەنە يىتەكچىڭىز بەرگەن يارىدەم پۇلى (ئادەتتە 800 دىن 1500 غىچە  بولىدۇ) ۋە يارىدەمچى ئوقۇتقۇچى تولۇقلىمىسى (1800) غا ئىرىشەلەيسىز. يۇقارقىلارغا ئوقۇش نەتىجىسى قانداق بولىشىدىن قەتئىنەزەر ئاساسەن ھەممە ئوقۇغۇچى ئىرىلشەلەيدۇ. ئۇنڭىدىن سىرىت يەنە نۇرغۇنلىغان ئوقۇش مۇكاپات تۈرلىرى بار.

ئەسكەرتىش: بۇ بىر ياخشى پۇرسەت. مەن نۇرغۇن مىللىي ئوقۇغۇچىلارنىڭ كۆپ قىسىم ۋاقتىنى ئىنگىلىزچە ئۈگنىش ۋە ئىمتىھان بىرىپ چەتكە چىقىش بىلەن ئىسراپ قىلغانلىقىنى كۆرگەن.  لىكىن چەتئەلدىكى سىز ئىرىشكەن مەكتەپلەرنىڭ تەتقىقات سەۋيىسى قانچىلىك دۆلىتىمىزدىكى يۇقارقى ئورۇنلارنىڭ قانچىلىك؟ سىېلىشتۇرۇپ باقسىڭىزلا بىلەلەيسىز. (ئەگەر چەتكە چىقىشتىكى مەخسىتىڭىز باشقىچە بولسا بۇ باشقا گەپ).  
بۇ نىڭىدىن باشقا سىز يەنە تۆۋەندىكى پىروگىراممىىنى كۆرۈپ باقسىڭىز بولىدۇ.
http://www.cls.edu.cn/
http://www.cls.edu.cn/EducationTraining/education/index1104.shtml
ئالدىراش بولغاچقا مۇشۇنداق چۇۋالچاق چىقىپ قالدى. مەن تەمىنلىگەن تور ئادرىسلىرىغا كىرىپ تەپسىلى ئوقۇپ بېقىشىڭلارنى كۈچلۈك تەۋسىيە قىلىمەن.
يەنە چۈشەنمىگەن بولسىڭىز مەن بىلەن ئالاقە  قىلسىڭىزمۇ بولىدۇ.
Buhram2000@gmail.com



ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87102
يازما سانى: 532
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 913
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 523 سائەت
تىزىم: 2012-11-11
ئاخىرقى: 2013-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-8 09:02:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشىمسىز ،گەرچە بۇ ئىلىمدە ئوقۇشنى ئويلىمىساممۇ. ئەمما قىززىقىپ قالدىم.
ھاياتلىق ئىلمى ھەققىدە قىسقىچە چۈشەنچە بېرىپ ئۆتمەمسىز.

ھەربىريىڭى قەدەم ئالغىنڭدا ، باسقان قەدەملىرىڭ ئۈچۈن پۇشايمان يەيسەن.

يەزر=ئۇيۇش=ئۇيغۇر!

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 36940
يازما سانى: 1420
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4760
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1394 سائەت
تىزىم: 2011-4-8
ئاخىرقى: 2013-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-8 09:31:28 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كەسپىم چۈشمەيدىكەن  ،  بولمىسا  يەنە  ئۇقۇپ  قۇياكەنمەن  

ئۇيغۇرلار شۇنداق بىر خەقكى، دىنى،خۇداسى،پەيغەنبىرى،كىتابى،مىللىتى،تىلى بىركەن،بىراق دىلى بىر ئەمەسكەن،بولمىسا دۇنياغا خوجا بۇلاركەن.
---شىڭ شىسەي

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3938
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8636
تۆھپە نۇمۇرى: 347
توردا: 1190 سائەت
تىزىم: 2010-7-14
ئاخىرقى: 2013-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-8 10:28:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىزگىمۇ ئاپىرىن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72760
يازما سانى: 339
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3935
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 201 سائەت
تىزىم: 2012-1-7
ئاخىرقى: 2013-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-9 12:19:57 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنغۇ بۇ كەسىپكە قىزىقىمەن ،لېكىن سەۋىيەم بەكلا چەكلىك .تېما ئىگىسىگە كۆپ رەھمەت .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 19186
يازما سانى: 421
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7254
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 820 سائەت
تىزىم: 2010-11-26
ئاخىرقى: 2013-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-9 12:38:30 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
yahxi temidin birni yollapsiz, muxundak okux pursiti bar kerindaxlirimizning pursatni qing tutixing tilayman. kilgan ixinglar utukluk bogay!

غايە  يول  كۆرسەتكۇچ  نۇرلۇق چىراق!    نائىل

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76946
يازما سانى: 224
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3671
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 95 سائەت
تىزىم: 2012-3-4
ئاخىرقى: 2013-3-15
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-9 12:41:58 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپىرىن!
قالتىس پەخىرلىك دالالەتلەر بىلەن بىزنى يېڭى تاللاشقا باشلىغىنىڭىزغا رەھمەت!
ئەپسۇسكى بەزى شەرتلەر ھەقىقەتەن يۇقىركەن.
سىزدىن پەخىرلىنىىمىز!

ماتروس ــ ئەنۋەر

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14405
يازما سانى: 223
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9780
تۆھپە نۇمۇرى: 644
توردا: 1356 سائەت
تىزىم: 2010-10-18
ئاخىرقى: 2013-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-9 12:48:58 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەھمەت. ھەقىقەتەن ئەلا باھالاشقا تىگىشلىك تېما بوپتۇ..... شىنجاڭ ئۇنۋىرىستىتى تىببى ئۇنۋىرىستىتنىڭ ئوقۇغۇچىللىرى بولسا كەڭ تەشۋىق قىلىپ قۇيۇڭلار....
بۇغرام.  ئىشلىرىڭىزغا ئۇتۇق تىلەيمەن .....   

ئاش تەڭ، نان تەڭ، سول نىمىشقا كەڭ !؟؟؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88173
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 38
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 14 سائەت
تىزىم: 2012-12-6
ئاخىرقى: 2013-2-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-9 09:56:13 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قىسقىچە قىلىپ ئېيىتقاندا ھاياتلىق ئىلمى دىگىنىمىز ھاياتى ئورگانىزىملار ۋە ئۇلارنىڭ ئۆز ئارا شۇنداقلا غەيرى ھاياتى ئورگانىزىملار بىلەن بولغان مۇناسىۋىتى ۋە مۇشۇ خىل مۇناسىۋەتلەرنى تەتقىق قىلىش ئۇسۇلىنى تەتقىق قىلىشنى ئاساس قىلىدىغان پەندۇر.
بۇ تىمىنى باشقا تور بىكەتلىرىگىمۇ تەشۋىق قىلىپ قويىشىڭلارنى تەۋسىيە قىلىمەن!
ئاللاھ ھەر بىرلىرىگە ساپ ئىمان ئاتا قىلسۇن!

سىز 365 كۈن ياشىدى

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45730
يازما سانى: 662
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3478
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 1713 سائەت
تىزىم: 2011-6-26
ئاخىرقى: 2013-3-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-12-10 12:22:16 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەكتەپتە ياخشى ئوقۇغان بولسام ، تېخىمۇ ئۆرلەپ ئوقۇيتىم . لىكىن ھازىر ئۇنداق ئىمكانىيەت يوق دىسە .

سىز 365 كۈن ياشىدىڭىزمۇ ياكى بىر كۈن ياشاپ ئۇنى 365 قېتىم تەكرارلىدىڭىزمۇ؟ ئۆيۈڭگە ئوت كەتسە ، ئۆزۈڭنىڭ چىرىغىدىن كۆر
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش