مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 618|ئىنكاس: 5

2008 - يىللىق 4- دەرىجە ئېمتاھانى ئوقۇپ چۈشۈنۈش قىسمى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 10421
يازما سانى: 122
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10102
تۆھپە نۇمۇرى: 889
توردا: 79 سائەت
تىزىم: 2010-9-15
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-1 02:17:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئوقۇپ چۈشۈنۈش بىر مەسىلە ، چۈشۈنگەننى ئۇيغۇر تىلىدا راۋان تەرجىمە ئارقىلىق يىزىپ چىقىش بىر مەسىلە ئىكەن .
مەن 2008- يىلدىن 2012- يىلغىچە بولغان 4- دەرىجە ئېمتاھانىنىڭ ئۇقۇشلۇق قىسمىنى تەپسىلى تەرجىمە قىلىپ چىقاي دىگەن ،
بىراق يىزىقچىدا ئىپادىلەپ يازغىنىمدا بەزى نوقتىلاردا قىيىنچىلىققا يولۇقۇپ قالدىم ، شۇ سەۋەبدىن ، دەسلەپكى تەرجىمىنى يوللاپ باقاي دىگەن مەقسەتكە كەلدىم ، ئېنگىلىز تىلى ئۇستازلىرىنىڭ خاتا يەرلىرى بوسا تۈزىتىشىنى ئۈمۈت قىلىمەن .


Media Selection for Advertisements

After determining the target audience for a product or service,
advertising agencies must select the appropriate media for the advertisement.
We discuss here the major types of media used in advertising.

We focus our attention on seven types of advertising:
television, newspapers, radio, magazines, out-of-home, Internet, and direct mail


تەشۋىقات ۋاسىتىلىرى
مەھسۇلات ۋە مۇلازىمەتكە قارىتا نىشانلىق تاماشىبىنلارنى بايقىغاندىن كىيىن ، تەشۋىقات قىلىش ئورۇنلىرى تېخىمۇ جەلپ قىلارلىق بولغان ئېلان تەشۋىقاتنى تاللىشى كېرەك . بىز بۇ يەردە ئاساسلىق بولغان ئېلان تەشۋىقات ۋاسىتىلىرى ھەققىدە مۇنازىرە قىلىمىز.  بىز دىققىتىمىزنى ، تېلېۋىزور ، گېزىت ، رادىئو  ، ژۇرنال ، ئۆي سىرتىدىكى ئېلان ، تور ۋە بىۋاسىتە يوللانمىدىن ئىبارەت يەتتە توختىغا مەركەزلەشتۈرەيلى .



Television

Television is an attractive medium for advertising because it delivers mass audiences to advertisers.
When you consider that nearly three out of four Americans have

seen the game show Who Wants to Be a Millionaire ? you can understand the power of
television to communicate with a large audience. When advertisers create a brand,

for example, they want to impress consumers with the brand and its image.
Television provides an ideal vehicle for this type of communication.
But television is an expensive medium, and not all advertisers can afford to use it


تېلېۋىزور
تېلېۋىزور بولسا ناھايىتى جەلپ قىلىش كۈچى بولغان ئېلان ۋاسىتىسى چۈنكى ئۇ ئېلان بەرگۈچىلەرگە ناھايىتى زور مىقداردىكى كۆرۈرمەنلەرنى ئىلىپ كېلىدۇ.   ئەگەر سىز ھەر 4 ئامېرىكىلىقنىڭ 3 چى  > كىم مىليونېر بولىدۇ ؟< دېگەن پروگراممىنى كۆردى دەپ ئويلىسىڭىز ، تېلېۋىزورنىڭ ناھايىتى زور مىقداردىكى كۆرۈرمەنلەر بىلەن ئۇچرىشىدىغانلىقىنى بىلەلەيسىز .
مەسىلەن :  ئېلان بەرگۈچىلەر مەلۇم خىل ماركىنى ئىجاد قىلغىنىدا ، ئۇلار شۇ ماركىنىڭ شەكلى ۋە ماركىسىنىڭ كىشىلەردە تەسىر قالدۇرۇشىنى ئۈمىد قىلىدۇ . تېلېۋىزور دەل مۇشۇ خىلدىكى مۇناسىۋەتنى ئىددىيۋى يەتكۈزۈش ۋاسىتىسى بىلەن تەمىنلەيدۇ . بىراق تېلېۋىزور بولسا قىممەت بولغان تەشۋىقات ۋاسىتىسى ، شۇنداقلا بارلىق ئېلان بەرگۈچىلەر بۇنىڭغا چىقىشالمايدۇ .



ئەگەر تورداشلارنىڭ ئېھتىياجى بولسا ھەممىنى تەرجىمە قىلىپ يوللايمەن ...
www.nurhan.biz

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   mazmut911 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-10-1 02:23 AM  


يالغۇز ئاتنىڭ چىڭى چىقاماس دىگەن سۆزگە ئىشەنمەيمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85405
يازما سانى: 17
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 40
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 44 سائەت
تىزىم: 2012-9-25
ئاخىرقى: 2012-10-24
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-1 12:10:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جىق خاتالىق يوق.يوللاۋىرىڭ،تەرجىمە قىلىش جەريانىدا ئاستا ئاستا يىتىشىپ قالىسىز.

ئاقسۇ تورى پەيزىكەن،ئاقيول تورىمۇ يامان ئەمەسكەن.مىسرانىم ھەممىدىن ياخشى!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1322
يازما سانى: 788
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11195
تۆھپە نۇمۇرى: 350
توردا: 2599 سائەت
تىزىم: 2010-5-29
ئاخىرقى: 2015-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-1 05:02:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن 12-ئايدىكى 6-دەرىجىگە تەكرار قىلىۋاتىمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 70862
يازما سانى: 312
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5102
تۆھپە نۇمۇرى: 290
توردا: 732 سائەت
تىزىم: 2011-12-18
ئاخىرقى: 2014-8-1
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-1 09:20:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاھ خۇدا!
مەن 4-دەرجە ئىمتاھانى بەرگەندە نەخ مۇشۇ سۇئال چىققانتى. ھىلىمۇ ئىسىمدە،بۇ نەخ 2008-يىلى 6-ئايدىكى ئىمتاھان سۇئالى.
ماقالە يىزىش تىمىسى كۆڭۈل ئىچىش توغرىلىقتىغۇ دەيمەن؟!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 10421
يازما سانى: 122
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10102
تۆھپە نۇمۇرى: 889
توردا: 79 سائەت
تىزىم: 2010-9-15
ئاخىرقى: 2015-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-4 12:59:50 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇپ چۈشۈنۈش بىلەن ، چۈشەنگەننى جانلىق ئۇيغۇر تىلىدا يىزىش بىر قەدەر كۈچ كىتىدىغان ئىش ئىكەن ....

يالغۇز ئاتنىڭ چىڭى چىقاماس دىگەن سۆزگە ئىشەنمەيمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79568
يازما سانى: 49
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3223
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 55 سائەت
تىزىم: 2012-5-1
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2012-10-9 01:30:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
راس گەپ جۇما،.چۈشەنگەننى ئۇيغۇر تىلىدا تەرجىمە ئارقىلىق يىزىپ چىقىش بىر مەسىلە.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش