ئوقۇپ چۈشۈنۈش بىر مەسىلە ، چۈشۈنگەننى ئۇيغۇر تىلىدا راۋان تەرجىمە ئارقىلىق يىزىپ چىقىش بىر مەسىلە ئىكەن .
مەن 2008- يىلدىن 2012- يىلغىچە بولغان 4- دەرىجە ئېمتاھانىنىڭ ئۇقۇشلۇق قىسمىنى تەپسىلى تەرجىمە قىلىپ چىقاي دىگەن ،
بىراق يىزىقچىدا ئىپادىلەپ يازغىنىمدا بەزى نوقتىلاردا قىيىنچىلىققا يولۇقۇپ قالدىم ، شۇ سەۋەبدىن ، دەسلەپكى تەرجىمىنى يوللاپ باقاي دىگەن مەقسەتكە كەلدىم ، ئېنگىلىز تىلى ئۇستازلىرىنىڭ خاتا يەرلىرى بوسا تۈزىتىشىنى ئۈمۈت قىلىمەن .
Media Selection for Advertisements
After determining the target audience for a product or service,
advertising agencies must select the appropriate media for the advertisement.
We discuss here the major types of media used in advertising.
We focus our attention on seven types of advertising:
television, newspapers, radio, magazines, out-of-home, Internet, and direct mail
تەشۋىقات ۋاسىتىلىرى
مەھسۇلات ۋە مۇلازىمەتكە قارىتا نىشانلىق تاماشىبىنلارنى بايقىغاندىن كىيىن ، تەشۋىقات قىلىش ئورۇنلىرى تېخىمۇ جەلپ قىلارلىق بولغان ئېلان تەشۋىقاتنى تاللىشى كېرەك . بىز بۇ يەردە ئاساسلىق بولغان ئېلان تەشۋىقات ۋاسىتىلىرى ھەققىدە مۇنازىرە قىلىمىز. بىز دىققىتىمىزنى ، تېلېۋىزور ، گېزىت ، رادىئو ، ژۇرنال ، ئۆي سىرتىدىكى ئېلان ، تور ۋە بىۋاسىتە يوللانمىدىن ئىبارەت يەتتە توختىغا مەركەزلەشتۈرەيلى .
Television
Television is an attractive medium for advertising because it delivers mass audiences to advertisers.
When you consider that nearly three out of four Americans have
seen the game show Who Wants to Be a Millionaire ? you can understand the power of
television to communicate with a large audience. When advertisers create a brand,
for example, they want to impress consumers with the brand and its image.
Television provides an ideal vehicle for this type of communication.
But television is an expensive medium, and not all advertisers can afford to use it
تېلېۋىزور
تېلېۋىزور بولسا ناھايىتى جەلپ قىلىش كۈچى بولغان ئېلان ۋاسىتىسى چۈنكى ئۇ ئېلان بەرگۈچىلەرگە ناھايىتى زور مىقداردىكى كۆرۈرمەنلەرنى ئىلىپ كېلىدۇ. ئەگەر سىز ھەر 4 ئامېرىكىلىقنىڭ 3 چى > كىم مىليونېر بولىدۇ ؟< دېگەن پروگراممىنى كۆردى دەپ ئويلىسىڭىز ، تېلېۋىزورنىڭ ناھايىتى زور مىقداردىكى كۆرۈرمەنلەر بىلەن ئۇچرىشىدىغانلىقىنى بىلەلەيسىز .
مەسىلەن : ئېلان بەرگۈچىلەر مەلۇم خىل ماركىنى ئىجاد قىلغىنىدا ، ئۇلار شۇ ماركىنىڭ شەكلى ۋە ماركىسىنىڭ كىشىلەردە تەسىر قالدۇرۇشىنى ئۈمىد قىلىدۇ . تېلېۋىزور دەل مۇشۇ خىلدىكى مۇناسىۋەتنى ئىددىيۋى يەتكۈزۈش ۋاسىتىسى بىلەن تەمىنلەيدۇ . بىراق تېلېۋىزور بولسا قىممەت بولغان تەشۋىقات ۋاسىتىسى ، شۇنداقلا بارلىق ئېلان بەرگۈچىلەر بۇنىڭغا چىقىشالمايدۇ .
ئەگەر تورداشلارنىڭ ئېھتىياجى بولسا ھەممىنى تەرجىمە قىلىپ يوللايمەن ...
www.nurhan.biz
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا mazmut911 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2012-10-1 02:23 AM