ﺳﻪﻟﻪﭖ ـ ﺳﺎﻟﯩﮭﻼﺭﻣﯘ ﺋﻪﺩﻩﺏ ـ ﺋﻪﺧﻼﻗﻨﯩﯔ ﺋﻪﮬﻤﯩﻴﯩﺘﯩﻨﻰ، ﺩﻩﺭﯨﺠﯩﺴﯩﻨﻰ ﯞﻩ ﻣﻪﺭﺗﯩﯟﯨﺴﯩﻨﯩﯔ ﻳﯘﻗﯩﺮﯨﻠﯩﻘﯩﻨﻰﻳﺎﺧﺸﻰ ﭼﯜﺷﻪﻧﮕﻪﭼﻜﻪ ﺑﺎﻟﯩﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﻚ ﭼﻮﯓ ﻗﯩﻠﯩﺸﻘﺎﻥ ﯞﻩ ﺑﺎﺭﻟﯩﻖ ﺋﯩﺴﻼﻡ ﺋﯜﻣﻤﯩﺘﯩﮕﻪ ﺑﯘﻧﻰﺗﻪﯞﺳﯩﻴﻪ ﻗﯩﻠﯩﺸﻘﺎﻥ. ﺗﯚﯞﻩﻧﺪﯨﻜﯩﺴﻰ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﺋﺎﺑﺪﯗﻟﻼﮪ ﺋﯩﺒﻨﻰ ﺋﯚﻣﻪﺭ (ﺭﻩﺯﯨﻴﻪﻟﻼﮬﯘ ﺋﻪﻧﮭﯘ) ﻧﯩﯔﺋﺎﺕ ـ ﺋﺎﻧﯩﻼﺭﻏﺎ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﺧﯩﺘﺎﺏ ﺑﻮﻟﯘﭖ ﺋﯘ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﻩﻳﺪﯗ: ﺑﺎﻻﯕﻨﻰ ﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﻚ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﺋﯚﺳﺘﯜﺭﮔﯩﻦ، ﮬﻪﻗﯩﻘﻪﺗﻪﻥ ﺳﻪﻥ ﺑﺎﻻﯕﻨﻰ ﻗﺎﻧﭽﯩﻠﯩﻚ ﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﻚ ﺋﯚﺳﺘﯜﺭﮔﻪﻧﻠﯩﻜﯩﯔ ﯞﻩ ﺋﯘﻧﯩﯖﻐﺎ ﻧﯧﻤﯩﻨﻰ ﺋﯚﮔﻪﺗﻜﻪﻧﻠﯩﻜﯩﯖﮕﻪﻣﻪﺳﺌﯘﻟﺪﯗﺭﺳﻪﻥ، ﺋﯘﻣﯘ ﺳﺎﯕﺎ ﻳﺎﺧﺸﯩﻠﯩﻖ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﯞﻩ ﺳﺎﯕﺎ ﺑﻮﻱ ﺳﯘﻧﯘﺷﻘﺎ ﻣﻪﺳﺌﯘﻟﺪﯗﺭ.
ﺑﺎﻟﯩﻼﺭﻧﻰﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﻚ ﭼﻮﯓ ﻗﯩﻠﯩﺸﻨﯩﯔ ﺑﯘﻧﭽﯩﻠﯩﻚ ﻣﯘﮬﯩﻤﻠﯩﻘﯩﻨﯩﯔ ﺳﻪﯞﻩﺑﻰ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﺋﻪﺩﻩﺑﻨﯩﯔ ﺋﯚﺗﻜﯜﺭ ﺋﻪﻗﯩﻠﻨﻰﺑﻪﺭﭘﺎ ﻗﯩﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ، ﺋﯚﺗﻜﯜﺭ ﺋﻪﻗﯩﻠﻨﯩﯔ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﺋﺎﺩﻩﺗﻨﻰ ﺑﻪﺭﭘﺎ ﻗﯩﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ، ﻳﺎﺧﺸﻰ ﺋﺎﺩﻩﺗﺘﯩﻦﻳﺎﺧﺸﻰ ﺗﻪﺑﯩﺌﻪﺗﻨﯩﯔ ﺑﺎﺭﻟﯩﻘﻘﺎ ﻛﯧﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ، ﻳﺎﺧﺸﻰ ﺗﻪﺑﯩﺌﻪﺕ ﺋﯩﮕﯩﺴﯩﺪﯨﻦ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﺋﻪﻣﻪﻟﻨﯩﯔﺑﺎﺭﻟﯩﻘﻘﺎ ﻛﯧﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ، ﻳﺎﺧﺸﻰ ﺋﻪﻣﻪﻝ ﭘﻪﺭﯞﻩﺭﺩﯨﮕﺎﺭﯨﻨﯩﯔ ﺭﺍﺯﯨﻠﯩﻘﯩﻐﺎ ﺋﯧﺮﯨﺸﯩﺸﻨﻰ ﺑﺎﺭﻟﯩﻘﻘﺎﻛﻪﻟﺘﯜﺭﯛﺩﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ، ﭘﻪﺭﯞﺍﺭﺩﯨﮕﺎﺭﯨﻨﯩﯔ ﺭﺍﺯﯨﻠﯩﻘﯩﻐﺎ ﺋﯧﺮﯨﺸﯩﺶ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﺋﻪﺑﻪﺩﯨﻴﻠﯩﻚ ﺑﻪﺧﺘﻜﻪ ﻣﯘﻳﻪﺳﺴﻪﺭﻗﯩﻠﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ، ﻧﺎﭼﺎﺭ ﺋﻪﺧﻼﻗﺘﯩﻦ ﺑﯘﺯﯗﻕ ﺋﻪﻗﯩﻠﻨﯩﯔ ، ﺑﯘﺯﯗﻕ ﺋﻪﻗﯩﻠﺪﯨﻦ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﻳﺎﻣﺎﻥ ﺋﺎﺩﻩﺗﻨﯩﯔ، ﻳﺎﻣﺎﻥ ﺋﺎﺩﻩﺗﺘﯩﻦ ﻳﺎﻣﺎﻥ ﺗﻪﺑﯩﺌﻪﺗﻨﯩﯔ، ﻳﺎﻣﺎﻥ ﺗﻪﺑﯩﺌﻪﺗﺘﯩﻦ ﻳﺎﻣﺎﻥ ﺋﻪﻣﻪﻟﻨﯩﯔ، ﻳﺎﻣﺎﻥ ﺋﻪﻣﻪﻟﺪﯨﻦ اللە ﻧﯩﯔ ﻏﻪﺯﯨﺒﻰ ﯞﻩ ﻟﻪﻧﯩﺘﯩﮕﻪ ﺋﯘﭼﺮﺍﺷﻨﯩﯔ ﯞﻩ ﺑﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻦ ﺋﻪﺑﻪﺩﯨﻲ ﻣﯩﺮﺍﺱ ﺑﻮﻟﯩﺪﯨﻐﺎﻥ ﺧﺎﺭﻟﯩﻘﻘﺎﻗﺎﻟﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﻰ ﺋﯜﭼﯜﻧﺪﯗﺭ.
بۇ ھەقتىكى ھەدىسلەر:
ﺗﯩﺮﻣﯩﺰﻯﺟﺎﺑﯩﺮ ﺋﯩﺒﻨﻰ ﺳﻪﻣﺮﻩ (ﺭﻩﺯﯨﻴﻪﻟﻼﮬﯘ ﺋﻪﻧﮭﯘ) ﺩﯨﻦ ﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﻪﺭ ﺋﻪﻟﻪﻳﮭﯩﺴﺴﺎﻻﻣﻨﯩﯔ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﯦﮕﻪﻧﻠﯩﻜﯩﻨﻰﺭﯨﯟﺍﻳﻪﺕ ﻗﯩﻠﯩﺪﯗ: "ﺑﯩﺮ ﺋﺎﺩﻩﻣﻨﯩﯔ ﺑﺎﻟﯩﺴﯩﻨﻰ ﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﮕﯩﻨﻰ ﺑﯩﺮﺋﯚﻟﭽﻪﻙ ﺳﻪﺩﯨﻘﻪ ﺑﻪﺭﮔﯩﻨﯩﺪﯨﻦﻳﺎﺧﺸﯩﺪﯗﺭ."
ﺋﯩﻤﺎﻡﺗﯩﺮﻣﯩﺰﻯ ﺳﻪﺋﯩﺪ ﺋﯩﺒﻨﻰ ﺋﺎﺱ (ﺭﻩﺯﯨﻴﻪﻟﻼﮬﯘ ﺋﻪﻧﮭﯘ) ﺩﯨﻦ ﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﻪﺭ ﺋﻪﻟﻪﻳﮭﯩﺴﺴﺎﻻﻣﻨﯩﯔ: "ﺋﺎﺕ ـ ﺋﺎﻧﯩﻨﯩﯔ ﺑﻪﺭﮔﻪﻥ ﮬﻪﺭﻗﺎﻧﺪﺍﻕ ﻛﺎﺗﺘﺎ ﻧﻪﺭﺳﯩﺴﻰ ﺋﯘﻻﺭﻧﻰ ﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﻚ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﺗﻪﺭﺑﯩﻴﻠﯩﮕﻪﻧﺪﻩﻙﻛﺎﺗﺘﺎ ﺋﻪﻣﻪﺳﺘﯘﺭ." ﺩﯦﮕﻪﻧﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﺭﯨﯟﺍﻳﻪﺕ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ. ﺷﯘﻧﯩﯔ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺋﻪﻟﻰ ﺋﻪﻟﻤﻪﺩﻩﻧﻰ (اللە ﺋﯘﻧﯩﯖﻐﺎ ﺭﻩﮬﻤﻪﺕ ﻗﯩﻠﺴﯘﻥ!) : ﺑﺎﻟﯩﻼﺭﻏﺎ ﺋﻪﺩﻩﺑﻨﻰ ﻣﯩﺮﺍﺱ ﻗﺎﻟﺪﯗﺭﯗﺵ ﺋﯘﻻﺭﻏﺎ ﻣﺎﻝ ـ ﺩﯗﻧﻴﺎ ﻣﯩﺮﺍﺱﻗﺎﻟﺪﯗﺭﯗﺷﺘﯩﻦ ﻳﺎﺧﺸﯩﺪﯗﺭ. ﺋﻪﺩﻩﺏ ﺋﯘﻧﯩﯖﻐﺎ ﻣﺎﻝـ ﺩﯗﻧﻴﺎ، ﺑﺎﻳﻠﯩﻖ، ﻗﯧﺮﯨﻨﺪﺍﺷﻠﯩﺮﯨﻐﺎ ﻣﯧﮭﺮﻯـ ﻣﯘﮬﻪﺑﺒﻪﺕﮬﺎﺳﯩﻞ ﻗﯩﻠﺪﯗﺭﯨﺪﯗ ﯞﻩ ﺋﯘﻻﺭﻏﺎ ﺩﯗﻧﻴﺎﻟﯩﻖ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺋﺎﺧﯩﺮﻩﺗﻠﯩﻜﻨﯩﯔ ﻳﺎﺧﺸﻰ ﺋﺎﻗﯩﯟﯨﺘﯩﻨﻰ ﺟﻪﻣﻠﻪﭖ ﺑﯧﺮﯨﺪﯗ، ﺩﻩﻳﺘﺘﻰ.
ﺭﻭﯞﻩﻳﯩﻢﺋﯩﺒﻨﻰ ﺋﻪﮬﻤﻪﺩ ﺋﻪﻟﺒﺎﻏﺪﺍﺩﻯ ﺋﻮﻏﻠﯩﻐﺎ ﻧﻪﺳﯩﮭﻪﺕ ﻗﯩﻠﯩﭗ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﯦﮕﻪﻥ: ﺋﻮﻏﻠﯘﻡ! ﺋﻪﻣﻪﻟﯩﯖﻨﻰ ﺗﯘﺯﺩﻩﻙ، ﺋﻪﺩﻩﺑﯩﯖﻨﻰ ﺋﯘﻧﺪﻩﻙ ﻗﯩﻠﻐﯩﻦ، ﻳﻪﻧﻰ ﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﻜﻠﯩﻜﯩﯔ ﺋﯘﻧﺪﻩﻙ ﻳﺎﻛﻰ ﺋﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻨﻤﯘ ﻛﯚﭖ ﺑﻮﻟﺴﯘﻥ! ﮬﻪﺗﺘﺎﺋﻪﺩﻩﺑﯩﯖﻨﯩﯔ ﻛﯚﭘﻠﯩﻜﻰ ﺗﯘﺯﻏﺎ ﻧﯩﺴﭙﻪﺗﻪﻥ ﺋﯘﻧﻨﯩﯔ ﻛﯚﭘﻠﯩﻜﯩﺪﻩﻙ ﻛﯚﭖ ﺑﻮﻟﺴﯘﻥ! ﻛﯚﭖ ﺋﻪﺩﻩﺏ ﺑﯩﻠﻪﻥﺋﺎﺯ ﺋﻪﻣﻪﻝ ﻗﯩﻠﯩﺶ، ﺋﺎﺯ ﺋﻪﺩﻩﺏ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻛﯚﭖ ﺋﻪﻣﻪﻝ ﻗﯩﻠﻐﺎﻧﺪﯨﻦ ﻳﺎﺧﺸﯩﺪﯗﺭ. (ﺑﯘ ﻣﻪﺯﻣﻮﻧﻨﻰ ﺋﯩﻤﺎﻡﺋﻪﻟﻘﯘﺭﺍﻓﻰ "ﺋﻪﻟﻔﯘﺭﯗﻕ" ﺩﯦﮕﻪﻥ ﻛﯩﺘﺎﺑﯩﻨﯩﯔ ﺋﯜﭼﯩﻨﭽﻰ ﺟﯩﻠﯩﺪ 96ـ ﺑﯧﺘﯩﺪﻩ ﺑﺎﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ.)
ﺋﯩﺒﺮﺍﮬﯩﻢﺋﯩﺒﻨﻰ ﮬﻪﺑﯩﺐ ﺋﯩﺒﻨﻰ ﺷﯧﮭﯩﺖ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﯦﮕﻪﻥ: ﺋﺎﺗﺎﻡ ﻣﺎﯕﺎ: ﻓﯘﻗﻪﮬﺎﻻﺭ ﯞﻩ ﺋﺎﻟﯩﻤﻼﺭﻧﯩﯔ ﻳﯧﻨﯩﻐﺎﻛﻪﻟﮕﯩﻦ، ﺋﯘﻻﺭﺩﯨﻦ ﺋﯚﮔﻪﻧﮕﯩﻦ، ﺋﯘﻻﺭﻧﯩﯔ ﺋﻪﺩﻩﺏـ ﺋﻪﺧﻼﻗﻰ ﯞﻩ ﮬﯩﺪﺍﻳﯩﺘﯩﺪﯨﻦ ﻗﻮﺑﯘﻝ ﻗﯩﻠﻐﯩﻦ، ﺩﯦﮕﻪﻥﺋﯩﺪﻯ.
ﺑﯩﺮﺑﺎﻟﯩﻨﯩﯔ ﮬﻪﺩﯨﺲ ﺋﯚﮔﯩﻨﯩﺸﺘﯩﻦ ﺑﯘﺭﯗﻥ ﺋﻪﺩﻩﺏ ﺋﯚﮔﯩﻨﯩﺸﯩﻨﯩﯔ ﻣﯘﮬﯩﻤﻠﯩﻘﯩﻨﻰ ﺗﻪﻛﯩﺘﻠﻪﺵ ﺑﻮﻟﺴﺎ ﺑﺎﻟﯩﻨﯩﯔﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﻪﺭ ﺋﻪﻟﻪﻳﮭﯩﺴﺴﺎﻻﻣﻨﯩﯔ ﮬﻪﺩﯨﺴﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺋﯚﮔﯩﻨﯩﺶ ﺟﻪﺭﻳﺎﻧﯩﺪﺍ ﺋﯘﻧﯩﯖﻐﺎ ﻧﯩﺴﺒﻪﺗﻪﻥ ﺋﻪﺩﻩﺑﺴﯩﺰﻣﯘﺋﺎﻣﯩﻠﯩﻠﻪﺭﺩﻩ ﺑﻮﻟﯘﭖ ﻗﺎﻟﻤﺎﺳﻠﯩﻘﻰ ﺋﯜﭼﯜﻧﺪﯗﺭ.
ﺳﻪﻟﻪﭖ ـ ﺳﺎﻟﯩﮭﻼﺭﺩﯨﻦ ﺑﻪﺯﯨﺴﻰ ﺋﻮﻏﯘﻟﻠﯩﺮﯨﻐﺎ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﯦﮕﻪﻥ ﺋﯩﺪﻯ: ﺋﻰ ﺋﻮﻏﻠﯘﻡ! ﺳﯧﻨﯩﯔ ﺋﻪﺩﻩﺏ ﮬﻪﻗﻘﯩﺪﯨﻜﻰﺑﯩﻠﯩﻤﺪﯨﻦ ﺑﯩﺮ ﺑﺎﺏ ﺋﯚﮔﻪﻧﮕﯩﻨﯩﯔ ﻣﻪﻥ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﺋﯧﻴﺘﻘﺎﻧﺪﺍ ﺋﯩﻠﯩﻢ ﺑﺎﺑﯩﺪﯨﻦ ﻳﻪﺗﻤﯩﺶ ﺑﺎﺏ ﺋﯚﮔﻪﻧﮕﻪﻧﻠﯩﻜﯩﯖﺪﯨﻦﻳﺎﺧﺸﯩﺪﯗﺭ.
ﺋﻪﺑﯘﺯﻩﻛﻪﺭﯨﻴﺎ ﺋﻪﻟﺌﻪﻧﺒﻪﺭﻯ: ﺋﻪﺩﻩﺑﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺑﻮﻟﻤﯩﻐﺎﻥ ﺋﯩﻠﯩﻢ ﮔﻮﻳﺎ ﺋﻮﺗﯘﻧﻰ ﺑﻮﻟﻤﯩﻐﺎﻥ ﺋﻮﺗﻘﺎ، ﺋﯩﻠﯩﻤﯩﻲﺑﻮﻟﻤﯩﻐﺎﻥ ﺋﻪﺩﻩﺏ ﮔﻮﻳﺎ ﺟﯩﺴﻤﯩﺴﯩﺰ ﺟﺎﻧﻐﺎ ﺋﻮﺧﺸﺎﺷﺘﯘﺭ، ﺩﯦﮕﻪﻥ.
ﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﻪﺭ ﺋﻪﻟﻪﻳﮭﯩﺴﺴﺎﻻﻣﻨﯩﯔ ﺑﺎﻟﯩﻼﺭﻏﺎ ﺧﺎﺱ ﺋﻪﺧﻼﻗﻠﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﺗﯜﺭﻟﯩﺮﻯ.
(1) ﺋﺎﺕ ـ ﺋﺎﻧﯩﻐﺎ ﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﻚﺑﻮﻟﯘﺵ.
ﺋﯩﻤﺎﻡﻧﻪﯞﻩﯞﯨﻲ ﺑﺎﻳﺎﻧﯩﺪﺍ: ﺑﺎﻟﯩﻨﯩﯔ، ﺗﺎﻟﯩﭙﻨﯩﯔ، ﺋﻮﻗﯘﻏﯘﭼﻰـ ﺷﺎﮔﯩﺮﺗﻼﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﺕـ ﺋﺎﻧﯩﺴﯩﻨﻰ، ﻣﯘﺋﻪﻟﻠﯩﻢ ـ ﺋﯘﺳﺘﺎﺯﯨﻨﻰ ﺋﯩﺴﻤﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﭼﺎﻗﯩﺮﯨﺸﺘﯩﻦ ﺗﻮﺳﯘﺵ، ﺩﯦﮕﻪﻥ ﻣﻪﺯﻣﻮﻧﺪﺍ ﻣﻪﺧﺴﯘﺱ ﺑﯩﺮ ﺑﺎﺏ ﺋﺎﻳﺮﯨﻐﺎﻥ.
ﺋﯩﺒﻨﻰﺳﯜﻧﻨﯩﻨﯩﯔ ﻛﯩﺘﺎﺑﯩﺪﺍ ﺋﻪﺑﻰ ﮬﯘﺭﻩﻳﺮﻩ (ﺭﻩﺯﯨﻴﻪﻟﻼﮬﯘ ﺋﻪﻧﮭﯘ) ﻧﯩﯔ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﯦﮕﻪﻧﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﺭﯨﯟﺍﻳﻪﺕﻗﯩﻠﯩﺪﯗ: ﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﻪﺭ ﺋﻪﻟﻪﻳﮭﯩﺴﺴﺎﻻﻡ ﺑﯩﺮ ﺋﺎﺩﻩﻣﻨﻰ ﺋﯘﻧﯩﯔ ﺑﺎﻟﯩﺴﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻛﯚﺭﯛﭖ ﺋﯘ ﺑﺎﻟﯩﺪﯨﻦ: "ﺑﯘ ﻛﯩﻢ؟" ﺩﻩﭖ ﺳﻮﺭﯨﺪﻯ. ﺑﯘ ﺑﺎﻻ: ﺋﺎﺗﺎﻡ، ﺩﯦﺪﻯ. ﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﻪﺭ ﺋﻪﻟﻪﻳﮭﯩﺴﺴﺎﻻﻡ ﺋﯘ ﺑﺎﻟﯩﻐﺎ: "ﺋﯘﻧﯩﯔ ﺋﺎﻟﺪﯨﺪﺍ ﻣﺎﯕﻤﺎ ﯞﻩ ﺋﯘﻧﯩﯔ ﺗﯩﻠﻠﯩﺸﯩﻐﺎ ﺳﻪﯞﻩﺑﭽﻰ ﺑﻮﻟﻤﺎ، ﺩﯦﮕﻪﻥ. ﻣﺎﻧﺎ ﺑﯘ ﺋﯩﻤﺎﻡﻧﻪﯞﺍﯞﯨﻴﻨﯩﯔ ﮬﻪﺩﯨﺴﻜﻪ ﺗﻪﺗﺒﯩﻘﻠﯩﻐﺎﻥ ﺷﻪﺭﮬﯩﺴﻰ ﺑﻮﻟﯘﭖ ﺋﯘ: ﺋﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻦ ﺑﯘﺭﯗﻥ ﺋﻮﻟﺘﯘﺭﻣﺎ ﯞﻩ ﺋﯘﻧﻰﺋﯩﺴﻤﻰ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﭼﺎﻗﯩﺮﻣﺎ ﺩﯦﮕﻪﻥ.
ﺋﻪﺑﻰﻏﻪﺳﺴﺎﻥ ﺋﻪﺩﺩﺍﺑﯩﺪﯨﻦ ﺭﯨﯟﺍﻳﻪﺕ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﻗﯩﺴﺴﯩﺪﻩ ﺋﯘ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﯦﮕﻪﻥ: ﻣﻪﻥ ﻛﯜﻧﻨﯩﯔ ﺗﺎﺯﺍ ﻗﯩﺰﺯﯨﻐﺎﻥﭼﯜﺵ ﯞﺍﻗﺘﯩﺪﺍ ﺋﺎﺗﺎﻡ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﭼﯩﻘﻘﺎﻥ ﺋﯩﺪﯨﻢ، ﻳﻮﻟﺪﺍ ﺑﯩﺰﮔﻪ ﺋﻪﺑﯘ ﮬﯘﺭﻩﻳﺮﻩ ﻳﻮﻟﯘﻗﯘﭖ: ﺑﯘ ﻛﯩﻢ؟ ﺩﯦﺪﻯ. ﻣﻪﻥ: ﺋﺎﺗﺎﻡ، ﺩﯦﺪﯨﻢ. ﺋﯘ: ﺋﺎﺗﺎﯕﻨﯩﯔ ﺋﺎﻟﺪﯨﺪﺍ ﻣﺎﯕﻤﺎ، ﺋﯘﻧﯩﯔ ﺋﺎﺭﻗﯩﺴﯩﺪﺍ ﻳﺎﻛﻰ ﻳﺎﻥ ﺗﻪﺭﯨﭙﯩﺪﻩﻣﺎﯓ! ﺋﯩﻜﻜﯩﯖﻼﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﺭﯨﻠﯩﻘﯩﻐﺎ ﺋﺎﺩﻩﻡ ﻛﯩﺮﮔﯜﺯﻣﯩﮕﯩﻦ، ﺋﺎﺗﺎﯕﻨﯩﯔ ﺋﯚﻳﯩﻨﯩﯔ ﺋﯜﺳﺘﯩﺪﯨﻦ ﻣﺎﯕﻤﯩﻐﯩﻦ، ﺋﯘﻧﻰ ﭼﯜﭼﯩﺘﯩﭗ ﻗﻮﻳﯘﺳﻪﻥ، ﺳﯚﯕﻪﻙ ﻳﯧﻤﯩﮕﯩﻦ، ﺑﻪﻟﻜﯩﻢ ﺋﺎﺗﺎﯓ ﺋﯘﻧﯩﯖﻐﺎ ﻗﺎﺭﺍﭖ ﻳﯧﮕﯩﺴﻰ ﻛﯧﻠﯩﭗ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰﻣﯘﻣﻜﯩﻦ، ﺩﯦﺪﻯ.
ﺗﺎﺟﯩﺪﯨﻦﺳﻪﭘﻜﯩﻲ ﻣﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﯦﮕﻪﻥ: ﻣﻪﻥ ﺋﯚﻳﻨﯩﯔ ﺋﺎﻟﺪﯨﺪﺍ ﺋﻮﻟﺘﯘﺭﺍﺗﺘﯩﻢ، ﺑﯩﺮ ﺋﯩﺖ ﻗﺎﯞﺍﭖ ﻛﻪﻟﺪﻯ، ﻣﻪﻥ ﺋﯘﻧﯩﯖﻐﺎ: ﺟﯩﻢ ﺑﻮﻝ، ﺋﯩﺘﻨﯩﯔ ﺑﺎﻟﯩﺴﻰ ﺋﯩﺖ، ﺩﯦﯟﯨﺪﯨﻢ ﺋﺎﺗﺎﻡ ﺋﯚﻳﻨﯩﯔ ﺋﯩﭽﯩﺪﻩ ﺗﯘﺭﯗﭖ ﻣﺎﯕﺎ ﺋﺎﭼﭽﯩﻘﻠﯩﺪﻯ. ﻣﻪﻥ: ﺋﯘ ﺋﯩﺘﻨﯩﯔ ﺑﺎﻟﯩﺴﻰ ﺋﯩﺖ ﺋﻪﻣﻪﺳﻤﯘ؟ ﺩﯦﺪﯨﻢ. ﺋﺎﺗﺎﻡ: ﻛﻪﻣﺴﯩﺘﻤﻪﺳﻠﯩﻚ ﻣﻪﻧﯩﺴﯩﺪﺍ ﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﺩﯦﺴﻪﯓ ﺟﺎﺋﯩﺰﺑﻮﻟﯩﺪﯗ، ﺩﯦﺪﻯ. ﻣﻪﻥ: ﺑﯘ ﭘﺎﻳﺪﯨﻠﯩﻖ (ﺳﯚﺯ)، ﺩﯦﺪﯨﻢ.
ﺗﻪﺑﻪﺭﻩﻧﻰﻳﻪﻧﻪ ﺋﯩﺒﻨﻰ ﺋﺎﺑﺒﺎﺱ (ﺭﻩﺯﯨﻴﻪﻟﻼﮬﯘ ﺋﻪﻧﮭﯘ) ﺩﯨﻦ ﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﻪﺭ ﺋﻪﻟﻪﻳﮭﯩﺴﺴﺎﻻﻣﻨﯩﯔ: "ﺋﺎﺗﺎ ـ ﺋﺎﻧﺎ ﺑﺎﻟﯩﺴﯩﻐﺎ ﺋﯘﻧﯩﯖﺪﯨﻦ ﺳﯚﻳﯜﻧﮕﻪﻧﻠﯩﻚ ﻧﻪﺯﯨﺮﯨﺪﻩ ﻗﺎﺭﯨﺴﺎ، ﺑﺎﻟﯩﻐﺎ ﺑﯩﺮ ﻗﯘﻝ ﺋﺎﺯﺍﺩ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﯞﺍﺟﯩﭗﺑﻮﻟﯩﺪﯗ." ﺩﯦﮕﻪﻧﺪﻩ ﺳﺎﮬﺎﺑﯩﻼﺭ: ﺋﻰ اللە ﻧﯩﯔ ﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﯩﺮﻯ! ﺋﻪﮔﻪﺭ ﺋﯜﭺ ﻳﯜﺯ ﺋﺎﺗﻤﯩﺶ ﻛﯜﻥﺷﯘﻧﺪﺍﻕ ﻗﺎﺭﯨﺴﯩﭽﯘ؟ ﺩﯦﺪﻯ. ﭘﻪﻳﻐﻪﻣﺒﻪﺭ ﺋﻪﻟﻪﻳﮭﯩﺴﺴﺎﻻﻡ: "ﺋﺎﻟﻼﮬﯘ ﺋﻪﻛﺒﻪﺭ!" ﺩﻩﭖ ﺟﺎﯞﺍﺏﺑﻪﺭﺩﻯ، ﺩﯦﮕﻪﻧﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﺭﯨﯟﺍﻳﻪﺕ ﻗﯩﻠﯩﺪﯗ.
ﺋﺎﺧﯩﺮﯨﺪﺍﺗﻪﻗﯟﺍﺩﺍﺭ ﺋﺎﻟﯩﻤﻼﺭﺩﯨﻦ ﺑﯩﺮﯨﻨﯩﯔ ﺑﺎﻟﯩﻨﯩﯔ ﺋﻪﺩﻩﺏ ـ ﺋﻪﺧﻼﻗﻨﻰ ﻛﻪﺳﯩﭗ ﻗﯩﻠﯩﺸﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥ ﻳﻮﻟﻐﺎ ﻗﻮﻳﯘﺩﯨﻐﺎﻥﺋﺎﺗﺎ ـ ﺋﺎﻧﯩﻐﺎ ﺋﻪﺩﻩﺏ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﻣﯘﺋﺎﻣﯩﻠﯩﻼﺭ ﻗﯩﻠﯩﺶ ﻻﺯﯨﻤﻠﯩﻘﯩﺪﯨﻦ ﺋﯩﺒﺎﺭﻩﺕ ﺭﻭﺷﻪﻥ ﻳﻮﻟﯩﻨﻰ ﺑﺎﻳﺎﻥﻗﯩﻠﯩﻤﯩﺰ.
ﺋﯩﻤﺎﻡﺑﯘﺧﺎﺭﻯ "ﺋﻪﺩﻩﺑﯘﻟﻤﯘﻓﺮﻩﺩ" ﺩﯦﮕﻪﻥ ﻛﯩﺘﺎﺑﯩﺪﺍ ﯞﻩﻟﯩﺪ ﺋﯩﺒﻨﻰ ﻧﻪﻣﯩﺮﺩﯨﻦ ﺋﯘ ﺋﺎﺗﯩﺴﯩﺪﯨﻦﺋﺎﯕﻠﯩﻐﺎﻥ: ﻛﻮﻧﯩﻼﺭ ”ﺗﻪﻗﯟﺍﻟﯩﻖ اللە ﺩﯨﻦ ﺋﻪﺩﻩﺏ ﺋﺎﺗﯩﻼﺭﺩﯨﻦ“ ﺩﻩﻳﺘﺘﻰ ﺩﯦﮕﻪﻧﻠﯩﻜﯩﻨﻰ ﺋﺎﯕﻠﯩﻐﺎﻧﻠﯩﻘﯩﺪﻩﻙﺑﺎﻳﺎﻧﯩﻨﻰ ﻛﻪﻟﺘﯜﺭﮔﻪﻥ.
ﺑﯩﺰ ﻳﻮﻗﯩﺮﯨﺪﺍ ﺑﺎﻟﯩﻨﯩﯔ ﻧﺎﮬﺎﻳﯩﺘﯩﻤﯘ ﺋﻪﺩﻩﺏ ـ ﺋﻪﺧﻼﻗﻠﯩﻖ ﺑﻮﻟﯘﺷﻰ ﺋﯜﭼﯜﻥﺋﺎﺕ ـ ﺋﺎﻧﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﺑﺎﻟﯩﻠﯩﺮﯨﻨﻰ ﺗﻪﻗﯟﺍﺩﺍﺭ ﺋﺎﻟﯩﻤﻼﺭﻏﺎ ﻳﯧﻘﯩﻦ ﺑﻮﻟﯘﺷﯩﻐﺎ، ﺋﯘﻻﺭﺩﯨﻦ ﺋﯩﻠﯩﻢ ﺋﯧﻠﯩﺸﺘﯩﻦﺑﯘﺭﯗﻥ ﺋﻪﺩﻩﺏـ ﺋﻪﺧﻼﻕ ﺋﯚﮔﯩﻨﯩﺸﯩﮕﻪ ﺗﻪﯞﺳﯩﻴﻪ ﻗﯩﻠﻐﺎﻧﻠﯩﻘﯩﻨﻰ، ﺑﺎﻟﯩﻼﺭﻧﯩﯔ ﺋﺎﻟﯩﻤﻼﺭ ﺑﯩﻠﻪﻥ ﺑﯩﻠﻠﻪﺑﻮﻟﻐﺎﻧﺪﺍ ﺋﯘﻻﺭﻧﯩﯔ ﺋﻪﺩﻩﺑﻠﯩﻚ ﺑﻮﻟﯘﺷﯩﻨﻰ ﺗﻪﻟﻪﭖ ﻗﯩﻠﯩﺸﯩﺪﯨﻐﺎﻧﻠﯩﻘﯩﻨﻰ ﺑﺎﻳﺎﻥ ﻗﯩﻠﻐﺎﻥ ﺋﯩﺪﯗﻕ.
مەنبە: پەرزەنت تەربىيسى ھەققىدىكى توپلام
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا Hislet تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2012-8-9 04:17 PM