مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 2148|ئىنكاس: 11

ئاپتوموبىل سېتىۋېلىشقا چەك قويۇشنىڭ ئاساسى بارمۇ-يوق؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

http://1001keqa.blogbus.com

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 81683
يازما سانى: 684
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5900
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 497 سائەت
تىزىم: 2012-6-17
ئاخىرقى: 2015-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 03:35:41 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
                        ئاپتوموبىل سېتىۋېلىشقا چەك قويۇشنىڭ ئاساسى بارمۇ-يوق؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% A7 o3 |, D6 E8 H  q9 J0 M; f6 lگۇاڭجۇ شەھىرىنىڭ يېقىندا ئوتتۇرا كىچىك تىپتىكى ئاپتوموبىللارنى تەقسىملەپ باشقۇرۇشنى جاكارلىشى يەنە بىر قېتىم كىشىلەرنىڭ گۈمانىنى قوزغىدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 W* m2 N1 f# Q& P% pبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 ]# m9 R; A0 A  ~- S* o& J: Y
  ھەممىگە مەلۇم سېتىۋېلىشقا چەك قويۇشتىكى مەقسەت- ئاپتوموبىلغا ئىگە بولۇش مىقدارىنى كونترول قىلىش، شەھەر قاتناش قىستاڭچىلىقى، ھاۋا ۋە شاۋقۇندىن بۇلغىنىش، ئاپتوموبىل توختۇتۇش قاتارلىق مەسىلىلەرنى پەسەيتىش، بۇنىڭ مەقسىتى ناھايىتى ياخشى. چەڭ قويۇشنىڭ ئۈنۈمى بولارمۇ؟ شاڭخەينىڭ نومۇر تاختىسىنى كىم ئارتۇق سېتىشى- ئىقتىسادى پىششاڭ ئارقىلىق، سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش، بۇنىڭغا خىلى ئۇزۇن بولدى. بېيجىڭ ئۆتكەن يىلى چەك تارتىش ئارقىلىق سېتىۋېلشىقا چەك قويدى، ھۆكۈمەت تەرەپنىڭ سانلىق مەلۇماتى بۇنىڭ ئۈنۈم بىرىۋاتقانلىقىنى ئىسپاتلىدى، گۇيياڭمۇ ئۆتكەن يىلى سېتىۋېلىشقا چەك قويدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 O- K9 ]% H! k& v, z* m4 Nبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 O0 A% J2 Z' E  C' f0 O# J
  بەزىلەر سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش مەسىلىنى تۈپتىن ھەل قىلالمايدۇ، دېدى، بۇمۇ توغرا. ئاتالمىش تۈپتىن ھەل قىلىش- تۈپتىن ھەل قىلىش دېگەن مەنىدە، سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش ھەقىقىتەن تۈپتىن ھەل قىلىش تەدبىرى ئەمەس.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 e2 Y4 Q) U3 F, |
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, q6 L& I" I9 M0 ^' m* ~, ^. M( d  ئەمەلىيەتتە مەيلى قايسى چارە بولسۇن، ئەگەر بىر تەرەپلىمىلىكلا بولىدىكەن، بۇنىڭدا تۈپتىن تۈزەش تەسكە توختايدۇ. كۆپ خىل تەدبىر يۈرۈشلەشكەندىلا، بىرلىكتە كۈچ چىقىرىپ، كۆرۈنەرلىك ئۈنۈمنى قولغا كەلتۇرگىلى بولىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! N; v2 w& [4 z: A( jبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" K2 {  \; P: }5 z
  تەرەققىي قىلغان دۆلەتلەرگە سېلىشتۇرغاندا، ئاپتوموبىل جۇڭگو شەھەرلىرىگە نۇرغۇن مەسىلىلەرنى ئېلىپ كەلدى. چەتئەللەردە ئاپتوموبىلنىڭ تەرەققىي قىلغىنىغا 100 يىلدىن ئاشتى، ئۇنىڭ شەھەر پىلانلاش ۋە قاتناش باشقۇرۇش سەۋىيەسى، ئاممىۋى قاتناشنىڭ تەرەققىيات دەرىجىسى، ئاپتوموبىلنىڭ بۇلغىما قويۇش بېرىشكە بولغان قاتتىق ئۆلچىمى، كىشىلەرنىڭ قائىدە-تۈزۈمگە رىيائە قىلىش ئېڭى، ئاپتوموبىل سانىنىڭ كۆپىيىشى داۋامىدىكى ئۇزاق مەزگىللىك سۇركىلىش نىسپەتەن تەرتىپلىك سەۋىيەسىگە يەتكەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 U. _5 x8 |* ]( }. Q0 q. T, B
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 r: a" L6 x( T1 G# ]& A
  جۇڭگودا ئاپتوموبىل يېقىنقى 10 يىلدىن بۇيان، شىددەت بىلەن ئاشتى. شەھەر پىلانلاش، تاشيول قۇرۇلۇشى، قاتناش باشقۇرۇش قاتارلىق تۈرلۈك «قاتتىق دېتاللار» يەنىلا يىتەرلىك ئەمەس، كىشىلەرنىڭ ئاپتوموبىل مەدەنىيىتىگە بولغان تۇنۇشى يەنىلا يىتەرلىك ئەمەس، ھەر قايسى تەرەپلەر مىقدارغا كاپالەتلىك قىلىش، ئوڭۇشلۇق سەپەرگە چىقىش ۋە بۇلغىنىشنى ئازايتىش تەييارلىقىنى ياخشى قىلىپ بولالمىدى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: y7 s8 c: w0 n0 H4 n/ t2 d+ r7 J
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 ~( R- ]) @) d1 H
  جۇڭگو شەھەرلىرىنىڭ قاتناش مەسىلىسىنى ھەل قىلىشى ناھايىتى ئاستا بولدى. سەۋىرى تاقەتمۇ بولۇش ھەم تۈرلۈك چارىلەرنى سىناپ بېقىش كېرەك. ھەر قايسى شەھەرلەرمۇ تۈرلۈك چارىلەرنى قوللىنىپ بۇ مەسىلىنى ھەل قىلىشى كېرەك. نۆۋەتتە ئاپتوموبىل سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش بىر قانچە شەھەردە يولغا قويۇلىۋاتىدۇ، چەك قويۇشمۇ بىر قىسىم كىشىلەرنىڭ ئاپتوموبىل سېتىۋىلىش ئېھتىياجىنى چەكلىدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ x. W$ p* O/ hبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: R& V' b- c4 D/ o( R4 t
  شۇنى كۆرەش كىرەككى، سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش دەرھال ئۈنۈم بەرمەسلىكى مۇمكىن. چەك قويمىسا ئەھۋال تېخىمۇ ئېغىر بولىدۇ. بۇ بىر ئامالسىزلىقتىن بولغان تەدبىر.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; e! t: h0 F: t( g- U0 F7 A& q
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; ~6 w! h! w4 @  j  j1 D
سېتىۋېلىشقا چەك قويۇشتىن نۇرغۇن كىشىى خۇشال بولمىدى. ماشىنا سېتىۋالماقچى بولغانلار بىزنىڭ زامانىۋى تۇرمۇشتىن ھوزۇرلىنىش ھوقۇقىمىزنى تارتىۋالدى، دەپ قارىدى، بۇ ئاپتوموبىلى بارلارغا سېلىشتۇرغاندا ئېنىقلا ئادالەتسىزلىك، ئالدى بىلەن ھۆكۈمەت ماشىنىسىنى چەكلەش كېرەك، بولمىسا ئادىل بولمايدۇ، ئاپتوموبىل كەسپى بىلەن شۇغۇللانغۇچىلارمۇ خوشال بولمايدۇ ھەمدە ئۇلار تەرەققىياتىمىز چەكلىدى، دەپ ئەيىپلەيدۇ، تۈرلۈك خۇشال بولماسلىقنىڭ كۆپىنچىسى ئۆزىمىزدە دېسەك بۇنىڭ خىلى ئاساسى بار.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 W$ ?* k6 E# }+ A* S( Z
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) p1 u2 u: b* S. x2 F4 R
  سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش شەھەر خەلقىنىڭ تۇرالغۇ مۇھىتىنى ياخشىلاش چوڭ قائىدسىگە ئۇيغۇن، سېتىۋېلىشقا چەڭ قويۇشتىن گۈمانلىنىدىغان ۋە ئۇنىڭغا قارشى تۇرىدىغانلارنىڭ ئۆزىنىڭ كىچىك قائىدسى بار، كىچىك قائىدە چوڭ قائىدىگە بويسۇنامدۇ ياكى چوڭ قائىدە كىچىك قائىدىگە بويسۇنامدۇ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 H* [- Q! {( f& D. z+ G# eبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. U' X! w+ ?( K5 ]/ Q5 z
  كىچىك قائىدىگە بويسۇنۇپ سېتېۋېلىشقا چەك قويۇشنى بىكار قىلىش ئاپتوموبىل مىقدارى ۋە ئاپتوموبىل ئېقىمىنى شۆھبىسزكى تېز كۆپەيتىۋېتىدۇ، بېزېن ۋە دېزىلنىڭ خورىشى ۋە بۇلغىما قويۇپ بېرىش مىقدارىمۇ كۆپىيىدۇ، ئاممىۋى قاتناش- تاشيول قۇرۇلۇشى، شەھەر پىلانلاش، بۇلغىمىنى تېزگىنللەش تەدبىرى شۇنداقلا پۈتۈن جەمئىيەتنىڭ قاتناش مەدەنىيىلىك ئېڭىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ، ماس قەدەمدە يۈرۈشلەشتۈرۈش ناھايىتى تەس، مەسىلە تېخىمۇ مۇرەككەپلىشىپ كېتىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 R, K- h2 v' A$ R
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 Y/ e* ?) N* I; _* H  چوڭ قائىدىگە بويسۇنۇپ، سېتىېۋىلىشقا چەك قويۇشتا چىڭ تۇرغاندا، ئاپتوموبىل سانىنىڭ ئېشىشى ئاستىلىتىلايدۇ، بۇنىڭدا ئادىل بولماسلىق، ئاپتوموبىل كەسىپىنىڭ تەرەققىياتى چەكلىمىگە ئۇچراش قاتارلىق مەسىلىلەر كۆرۈلىدۇ. بۇ مەسىلىلەرنى ھەل قىلىشتا سېتىۋېلىشقا چەك قويۇشنى ئىنكار قىلىشقا بولمايدۇ، تەدبىرلەرنى يۈرۈشلەشتۈرۈپ، ئۇنىڭ سەلبىي رولىنى ئازايتىش كېرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- P$ W( ?8 G2 v8 t5 R# n% R. M
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 E4 V# y) \! i0 I5 _7 a  بۇنىڭ ئۈچۈن سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش سىياسىتىنى داۋاملىق مۇكەممەللەشتۇرۇپ، ئاممىۋى قاتناشنى تېزدىن تەرەققىي قىلدۇرۇپ، ئاپتوموبىل سېتىۋالمىغانلارنىڭ ھوقۇق مەنپەئەتىگە ئەڭ زور چەكتە كاپالەتلىك قىلىشقا توغرا كېلىدۇ. ھۆكۈمەت ماشىنىلىرىنى ئىشلىتىش ئىسلاھات سالمىقىنى زورايتىشتا يولغا چىقىشقا چەك قويۇش، مەركىزىي ماشىنا توختۇتۇش رايونىلىرىنىڭ ئاپتوموبىل توختۇتۇش ھەققىنى ئۆستۈرۈش قاتارلىق ۋاستىلەر ئارقىلىق، ئاپتوموبىل ھەيدەپ يولغا چىقىشنىڭ تەننەرقىنى ئاشۇرۇپ، جەمئىيەت ئادىللىقىنى گەۋدىلەندۇرۇش كېرەك. ئاپتوموبىل كەسپىنىڭ تەرەققىياتىدىمۇ ئېلىمىزنىڭ بايلىق مۇھىتىغا بەرداشلىق ئىقتىدارىنى ئويلىشىپ، ئىلمى مۇۋاپىق بولغان ئىشلەپچىقىرىش سېتىش ئىستراتېگىيەسى تۈزۈش، ھەمىشە سۈرئەتنى قوغلاشماسلىق كېرەك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, S4 b, d6 s# ~- v6 r- D* a- ~  ?7 o9 A
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 P, {/ a# Y, T
  سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش ئېلىپ كەلگەن مەسىلە سېتىۋېلىشقا چەك قويمىغاندىكى مەسىلىگە قارىغاندا خىلى ئاز، قايسىىدا مەسىلە ئاز بولسا شۇنى قىلىش كېرەك، سېتىۋېلىشقا چەك قويۇش ئاقىلانە تاللاش.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ s) l8 a2 z1 Z. E6 l" r
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 X1 t& \+ h0 Cئەسلى مەنبە{ www.uycar.comبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 r; v5 L" K) q8 b" O

ھاللالدىن كەلمىگەن ئاش،ئاش ئەمەس.
ھەق ئۈچۈن ئاقمىغان ياش،ياش ئەمەس،
بېشىم بار دەپ غادىيىپ يۈرمە.
سەجدىگە بارمىغان باش،باش ئەمەس.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2571
يازما سانى: 82
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10809
تۆھپە نۇمۇرى: 709
توردا: 5744 سائەت
تىزىم: 2010-6-12
ئاخىرقى: 2015-3-11
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 05:46:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇرۇنراق مۇشۇنداق قىلىش كېرەك ئېدى، لېكىن يەنە بىر تەرەپتىن بۇ خىل چەك قويۇش يەنىلا ئوتتۇراھال سەۋىيىدىكى كىشىلەرگىلا قويۇلغاندەك، چۈنكى پۇلى بار بايلار  ئۆزىنىڭ نامىدا بىر، ئايالىنىڭ نامىدا بىر، پەرزەنتلىرىنىڭ نامىدا بىر... دېگەندەك ئۇسۇللار ئارقىلىق يەنىلا بىرنەچچە ماشىنىنى ھەيدەپ ئويناۋىرىدۇ، ماشىنا ئېلىشقا ئاران ئېشىنغان ئوتتۇراھال سەۋىيىدىكى كىشىلەر بولسا بۇ خىل چەك قويۇشنىڭ قۇربانى بولىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, ^% `- ]4 H4 T2 `5 r
مېنىڭچە بولغاندا مۇھىمى ئەڭ ئاۋال قاتتىق دېتال (يەنى يول، ماشىنا توختىتىش، ئاممىۋى قاتناش دېگەندەك ئۇل مۇئەسسەلەرنى كۆرسىتىدۇ) نى ياخشىلاش بىلەن بىرگە مۇشۇنداق چەك قويۇلسا ئۈنۈمى تېخىمۇ ياخشى بولارمىكىن دەيمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 78611
يازما سانى: 1499
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6585
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 498 سائەت
تىزىم: 2012-4-10
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 06:32:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
چەك قويمىسا يوللاردا ماڭغىلى بولماس

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80009
يازما سانى: 687
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5147
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 722 سائەت
تىزىم: 2012-5-11
ئاخىرقى: 2015-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 08:12:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جۇڭگۇنىڭ چېكى يوقسۇزلارغا،باي،پۇل بولىدىكەن ئىشىك دائىم ئوچۇق،پارا ئالغاننى ئاتتى تۇگۇدىما؟........................................

پۈتكۈل ۋۇجۇدىڭىز، پۈتكۈل قەلبىڭىز بىلەن ئاللاھنى سۆيۈڭ!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 51616
يازما سانى: 110
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4327
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 334 سائەت
تىزىم: 2011-8-14
ئاخىرقى: 2012-8-6
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 08:51:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالدىدىن يىڭنىمۇ كىرەلمەيدۇ،ئارقىسىدىن پويىز قاتنايدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 81433
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3103
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 39 سائەت
تىزىم: 2012-6-11
ئاخىرقى: 2013-9-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 08:52:43 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مېبىڭچە غەرپدكى تەرەققى قىلغان دۆلەتلەردەك ئىشقا بېرىپ كېلىشتە ئاممىۋى قاتناش ۋاستىلىرىنى تاللاش لازىم.

باش رەسىمى نىقابلانغان

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76300
يازما سانى: 103
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4044
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 83 سائەت
تىزىم: 2012-2-20
ئاخىرقى: 2014-12-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 09:13:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
bbs.qolpan.biz

پۇل يوق!

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 47746
يازما سانى: 677
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3035
تۆھپە نۇمۇرى: 490
توردا: 1207 سائەت
تىزىم: 2011-7-14
ئاخىرقى: 2015-1-28
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 09:15:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇ يەر قىتاڭچىلىق بولسا بىزنىڭ سەھرانىڭ يوللىرىدا مىڭىڭلار ،توپىلىپ بولغىنىي بىلەن قاتناش قىستاڭچىلىقى يوق،يەنە كىلىپ بۇنى باشقۇردىغان جوتۇڭ ئاكىلارمۇ يوق!!

‏ئىلىشتا بىسمىللاھ، بىرىشتە  ئەستەغپىرۇللاھ   

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82350
يازما سانى: 397
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3238
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 283 سائەت
تىزىم: 2012-7-1
ئاخىرقى: 2013-3-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 09:42:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇنداقتا ئەمەلدارلارمۇ كوچا ئاپتۇزىدا ئولتۇرۇپ ئىشقا بارسۇن.تەرەققى قىلغان دۆلەتلەردە بىر ئادەم بىردىن ماشىنا توغرا كېلىپ تۇرۇپمۇ ماشىنا قىستاڭچىلىقى مەۋجۇت ئەمەس ،بىزنىڭ بۇيەردە ماشىنا پەيدا بولغىلى ئەمدى 15يىل بولدى.قىستاڭچىلىق.مېنىڭچە بۇ ماشىنا كۆپلىكىدىكى مەسلە ئەمەس.ئەمەلدارلارنىڭ شەھەر باشقۇرۇش ئىقتىدارىدىكى مەسىلە.

ئۆمىد بىلەن ياشايمەن.

كۆك  يو

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57921
يازما سانى: 464
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5871
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 2189 سائەت
تىزىم: 2011-9-25
ئاخىرقى: 2015-2-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-18 10:15:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قاتناش قىستاڭچىلىقى راستلا بەك ئېغىر مەسىلە ، لېكىن چەك قويۇش بىلەنلا ھەل بوپ كېتىشى ناتايىن  جوڭگۇچىلىقتا ..........

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش