مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 790|ئىنكاس: 13

ئوقۇتقۇچىلار خىزمىتىنىڭ ماھيىتى توغرىسىدا [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

مەخەتجان

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 2490
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 19527
تۆھپە نۇمۇرى: 647
توردا: 1947 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2013-6-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 01:20:09 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

                         ئوقۇتقۇچىلار خىزمىتىنىڭ ماھيىتى توغرىسىدا

     ئوقۇتقۇچىلارخىزمىتىنىڭ ماھيىتى -ئوقۇغۇچىلارنى لاياقەتلىك تەربىيلەش، يەنى:-ئەخلاقى، ئەقلى،جىسمانى، گۈزەللىك ۋە ئەمگەك تېخنىكىسى جەھەتتە لاياقەتلىك تەربىيلەش شەرتى ئاستىدا، مۇستەقىل ئىگىلىك تىكلىيەلەيدىغان، يېڭىلىق يارتالايدىغان ئىختىساس ئگىللىرىدىن قىلىپ تەربىيلەشتىن ئىبارەت. چۈنكى: ئوقۇغۇچىلارنى تەربىيلەش،-دۆۋلەتنىڭ پىلانى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىھتىياجى، ئاتا-ئانىلارنىڭ ئارزۇسى، جەمىيەتنىڭ تەلىپى. شۇڭا ئوقۇتقۇچلار ھەر قايسى مائارىپ باسقۇچىدىكى(يەسلى مائارىپى، مەجبۇرىيەت مائارىپى، تولۇق ئوتتۇرا مەكتەپ مائارىپى، ئالى مائارىپ باسقۇچىدىكى) ئوقۇغۇچىلارنىڭ شۇ باسقۇچتىكى ئالاھدىلىگىگە ئاساسەن، ئوقۇتۇش، تەلىم-تەربىيە ھەققىدە سۆزلىگەندە تۆۋەندىكىدەك مەزمۇنلارنى ئىپادىلىشى كىرەك.
    1.ئوقۇغۇچىلارنىڭ قەلبىدە جەڭگىۋار روھنى ئۇرغۇتۇش.
    2. جەمىيەت تەرەققىياتىنىڭ قانۇنىيەتلىرىنى ئەمىلى مىساللار ئارقىلىق چۈشەندۈرۈش.
    3. خەلقنىڭ، دۆلەتنىڭ مەنپەتى ئۈچۈن ئۆزىنىڭ مەنپەتىدىن كىچەلەيدىغان قىلىش.
    4. ئۆمۈرۋايەت ياخشى ئىش قىلىش ئادىتىنى يىتىلدۈرۈش.
    5. زىھنىنى مەرگەزلەشتۈرۈپ ئىلىم-پەننى تەتقىق قىلىشقا يىتەكلەش.
    6. تەسەۋۋۇر قىلىپ يىراق كەلگۈسىنى كۆرەلەيدىغان قىلىش.
    7. ئىنسانىيەتنىڭ بەخىت سائادىتى ئۈچۈن يېڭىلىق يارىتىش روھىنى تۇرغۇزۇش.
    8. تەلىم-تەربىيە جەريانىدا مەكتەپ، ئائىلە ۋە جەمىيەتنىڭ تەلىپىگە ماسلىشىش.
    9. مەڭگۇ ئۆڭمەيدىغان گۈزەل ئىنسانى ئەخلاق-پەزىلەتنى يىتىلدۈرۈش.
   10 باشقىلار ئۈچۈن تەركىپ ئايرىماي، ھەق تەلەپ قىلماي ئۆمۈرۋايەت خىزمەت قىلىدىغان ئىسىل، ئالىجاناپ روھنى يىتىلدۈرۈش.
    يۇقارقىلار ھەر بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ھەم مۇقەددەس مەجبۇرىيتى ھەم مەڭگۈلۈك مەسئۇلىيتىدۇر.
               مەنبە: يېڭى دەرس ئىسلاھاتى توغرىسىدا جەۋھەر.
                           يوللۇغىچى، مەخەت ئابدۇرېھىم

كەاسسىد ەدااسھسققددھ  

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 74852
يازما سانى: 796
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5058
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 599 سائەت
تىزىم: 2012-2-5
ئاخىرقى: 2013-5-19
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 12:50:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەممە ئۇقۇتقۇچىلاردا مۇشۇخىل ئىدىيە بولسا ئىدى،  بەك ياخشى بۇلاتتى جۇڭگوچىلىقتا.

ئەگەر بېشىڭغادەرىت كەلسە،ئىھ تەڭرىم مىنىڭ دەردىم بار دىمەستىن،  ھەي دەرىت مىنىڭ تەڭرىم بار دە.

ئىي ئۇلۇغ اللە ئۆمرۈمنڭ ئۇزۇن

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45524
يازما سانى: 1619
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7768
تۆھپە نۇمۇرى: 189
توردا: 212 سائەت
تىزىم: 2011-6-24
ئاخىرقى: 2013-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 12:52:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي  جۇگوچىلىق

ئىي ئۇلۇغ اللە ئۆمرۈمنڭ ئۇزۇن بوپ كىتىشىدىن پاناھ تىلەيمەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 29519
يازما سانى: 1124
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8280
تۆھپە نۇمۇرى: 392
توردا: 712 سائەت
تىزىم: 2011-2-7
ئاخىرقى: 2013-6-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 12:58:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەڭ ئالدى بىلەن دۆلىتىمىزنىڭ مائارىپ تۈزۈلمىسى ئۆزگىرىش كېرەك.دۆلىتىمىز تىزراق مائارىپتا ئىسلاھ قىلىپ،ئوقۇغۇچىلارنى قۇرۇق نەزىريىچى قىلىپ تەربىيەلىمەي،ئۆزى ئەمەلى قول سېلىپ ئىشلىيەلەيدىغان،تەپەككۈر قىلالايدىغان(ناننى ئۆى چايناپ يىيەلەيدىغان)،ئىجادچانلىقىنى ئۆستۈرۈش كېرەك.

@ئۆزەمنىڭ ئۇيغۇر بولغانلىقىم ئۈچۈن پەخىرلىنىمەن@

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 29519
يازما سانى: 1124
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8280
تۆھپە نۇمۇرى: 392
توردا: 712 سائەت
تىزىم: 2011-2-7
ئاخىرقى: 2013-6-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 12:58:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەڭ ئالدى بىلەن دۆلىتىمىزنىڭ مائارىپ تۈزۈلمىسى ئۆزگىرىش كېرەك.دۆلىتىمىز تىزراق مائارىپتا ئىسلاھ قىلىپ،ئوقۇغۇچىلارنى قۇرۇق نەزىريىچى قىلىپ تەربىيەلىمەي،ئۆزى ئەمەلى قول سېلىپ ئىشلىيەلەيدىغان،تەپەككۈر قىلالايدىغان(ناننى ئۆى چايناپ يىيەلەيدىغان)،ئىجادچانلىقىنى ئۆستۈرۈش كېرەك.

@ئۆزەمنىڭ ئۇيغۇر بولغانلىقىم ئۈچۈن پەخىرلىنىمەن@

‹‹تۇيە ئۇيۇنغا››

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 49057
يازما سانى: 1466
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1441
تۆھپە نۇمۇرى: 1593
توردا: 1278 سائەت
تىزىم: 2011-7-25
ئاخىرقى: 2013-6-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 01:28:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كۈننى كەچ قىلالماي لالمدەك لاغايلاپ يۈردغان ئۇقۇتقۇچىلارمۇ ئاز ئەمەس .

ئىللەت تۈزەلمىگىچە، مىىللەت تۈزەلمەس.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82103
يازما سانى: 1008
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6855
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 200 سائەت
تىزىم: 2012-6-25
ئاخىرقى: 2013-6-17
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 01:59:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچىلىقنىڭ ماھىيىتىنى چۈشەنمەي ئوقۇتقۇچىلىق قىلىش كەلگۈسى ئەۋلاتلارغا ناھايىتى كۆپ مۆلچەرلىگۈسىز زىيان ئېلىپ كېلىدۇ . باشقا كەسىپنىڭ خىيانەتچىلىگى بىلەن ئوقۇتقۇچىلىق كەسپىنىڭ خىيانىتى ھەرگىزمۇ ئوخشىمايدۇ . بالىلىرىمىز خىيانەتچى كادىرغا ئۇچرىسا ئۇچرىسۇنكى ، خىيانەتچى ئوقۇتقۇچىغا ئۇچراپ قالمىسۇن ...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 43627
يازما سانى: 32
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3130
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 64 سائەت
تىزىم: 2011-6-8
ئاخىرقى: 2013-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 02:12:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر قى يىڭى خىزمەتكە چىققان بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوقۇغۇچى تەربىلەش  ساپاسىمۇ يوق دەپ ئويلايمەن ،  ئاددى مىسال  كەچتە دىجورنىلارنىڭ قىمارئوينىشى ،ھاراق ئىچىشى قاتارلىقلار .   بالىنىڭ ئەڭ ياخشى ئوقۇتقۇچىسى ئاتا-ئانا .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57313
يازما سانى: 152
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5454
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1228 سائەت
تىزىم: 2011-9-20
ئاخىرقى: 2013-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 06:24:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
natik يوللىغان ۋاقتى  2012-7-3 01:28 PM
كۈننى كەچ قىلالماي لالمدەك لاغايلاپ يۈردغان ئۇقۇتقۇچى ...

دۆلەتنىڭ مائارىپ تۈزۈلمىسى ئۆزگەرمىسە، بۇنداق ئەھۋالمۇ يوقىمايدۇ. كۈن ئۆتسە،ئايلىقنى ئالسىلا بولىدىغان ئوقۇتقۇچىمۇ ئاز ئەمەس. ئۆزلۈكىدىن تىرىشىپ، يېڭى بىلىملەرنى ئۆگىنىپ بىلىم ۋە نەزەر دائىرىسىنى كېڭەيتىپ، زامانىۋى بىلىم ئىگىلىكى دەۋرىگە ماسلىشالايدىغان ئوقۇتقۇچى ناھايىتى ئاز.  كۆپ ساندىكى ئوقۇتقۇچىلار ھۆكۈمەتنىڭ تۈرلۈك دىپلوم ئىمتىھانلىرى( خەنزۇتىلى سەۋىيە ئىمتىھانى، كومپيۇتېر كىنىشكە ئىمتىھانى، كەسپتىن ئېلىنىدىغان ئىمتىھان، تۆت يىلدا بىر قاتنىشىدىغان داۋاملىق تەربىيلەش كۇرسى... دىگەندەكلەر) نىڭ كىنىشكىلىرىنى مۇددەت توشقاندا بىر ئاماللارنى قىلىپ يېڭىلاپ قويسا، مەكتەپ تەقسىم قىلغان دەرسنى لاياقەتلىك ياكى لاياقەتسىز بولسىمۇ ئۆتۈپلا قويسا، دەرس ئاڭلاش خاتىرىسى، ئوقۇتقۇچىلار خىزمەت قوللانمىسى، تۈرلۈك پىلان-خۇلاسە دىگەنلەرنى كۆچۈرۈپ بولسىمۇ يېزىپلا قويسا...ئالىي ئۇنۋاننى ئېلىۋالغانلا ياتاققا، دەرۋازىغا قارايدىغانغا، مەكتەپ ئاشخانىسىغا، گېزىت-ژورنال تارقىتىدىغانغا، بىنانى ھەپتىدە ئىككىن كۈن تازىلايدىغانغا....چىقىۋالغان، خىزمەتنىڭ مۇھىم ۋە ئېغىر قىسمىنى ئۇنۋانى تۆۋەن ياكى ھېچقانداق ئۇنۋان ئالمىغانلار قىلىۋاتقان، خېلى كۆپ ساندىكىلەر ھۆكۈمەت قىل دىگەننى قولىنىڭ ئۇچىدىلا قىپلا قويۇپ ئايلىقنى ساق ئالغىنىغا خوش بولىدىغان ئوقۇتقۇچىلار كۆپ سانلىقنى ئىگىلەيدىكەن. قېنى سىز مەكتىپىڭىزنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرىنى مۇشۇ جەھەتتىن بىر ساناپ باقسىڭىزلا بۇنداقلارنىڭ كۆپ ساننى ئىگىلەيدىغانلىقىنى بايقىيالايسىز.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57313
يازما سانى: 152
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5454
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1228 سائەت
تىزىم: 2011-9-20
ئاخىرقى: 2013-6-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-7-3 06:31:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇيىل بايىنغۇلىن تەۋەسىگە ئالاھىدە شىتات(تېگاڭ) ئوقۇتقۇچى ئېلىش تىزىملاش جەدۋىلىگە قارىساق، يا مىنكاۋخەن، يا مىللەت چەكلىمىسى يوق دىگەن. مىللىي سىنىپتا ئوقۇپ ئوقۇش پۈتتۈرگەن بالىلارغا ئاساسەن ئورۇن يوقكەن. مىللىي سىنىپتائوقۇپ ئالىي مەكتەپنى پۈتتۈرگەن ئوقوغۇچىلار ۋە ئۇلارنىڭ ئاتا-ئانىلىرى ناھايىتى ئۇھسىندى. ھۆكۈمەت مۇقىملىق شۇئارىنى بار كۈچى بىلەن توۋلاپ، باراۋەرلىك شوئارىنى قەغەز يۈزىدىلا توۋلىسا، مۇقىملىق قانچىلىك ئەمەلگە ئاشار؟

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش