مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 630|ئىنكاس: 7

ئالىي مەكتەپ ئەدەبىيات ئىمتىھانى ماقالىسى ھەققىدە [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41281
يازما سانى: 163
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5382
تۆھپە نۇمۇرى: 500
توردا: 3405 سائەت
تىزىم: 2011-5-19
ئاخىرقى: 2012-6-26
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-6 11:57:42 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ھەرخىل ئىمتىھان بەرگۈچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتىھانغا ياخشى تەييارلىق قىلىشى شۇ ئاساستا يېزىقچىلىق چۈشەنچىسى ۋە يېزىقچىلىق قابىليىتىنى ئۆستۈرۈپ ئىمتىھاندا ياخشى نەتىجىگە ئېرىشىشى ئۈچۈن ئۇشبۇ مەسلىھەت بېرىش شەكلىنى لايىق تاپتۇق. مۇشۇ شەكلىدىكى ئوقۇتۇش-مەسلىھەت بېرىش ئۇسۇلى مۇۋاپىق شەكىلدە ئۆزلۈكسىز ئېلىپ بېرىلىدۇ.شۇڭا كەڭ تورداشلارنىڭ مۇشۇ تېمىغا مۇناسىۋەتلىكلەرگە تەۋسىيە قىلىپ قويۇشىنى سورايمىز.

بۇ ماقالە قېلىپلىرىمىز ۋە ئۆلگىلىرىمىز نوقۇل ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغىلا ماس كېلىپ قالماستىن ماقالە يازىدىغان بارلىق ئىمتىھانلارغا ماس كېلىدۇ، يەنى تېگاڭ(ئالاھىدە ئىش ئورنى)ياكى ئۆرلەپ ئوقۇش ئىمتىھانى بېرىدىغانلارغا ياكى ھەر خىل كەسپتىن ئالىدىغان ئىمتىھانلارغا ماس كېلىدۇ، شۇڭا بۇلارنى ئۆز ئەمەلىيىتىڭىزدە جانلىق ئىشلىتىشىڭىزنى ئۈمىد قىلىمىز.

كۆپ ئىقتىدارلىق ماقالە قېلىپى

1-قېلىپ: مەسلە ھەل قىلىش (تىپىدىكى ماقالە)

يېقىنقى كۈنلەردە ***(ماقالىدىكى مەركىزى مەسلە)نۇرغۇن دۆلەتلەردە بىر ئېغىر مەسلىگە ئايلىنىشقا باشلىدى.بۇ مەسلىنىڭ كېلىپ چىقىش سەۋەبى توغرىسىدىكى قاراشلار دېگەندەك بىردەك بولمىسىمۇ، بەزى جەمئىيەتشۇناسلارنىڭ قارىشىچە- - - (مەسلىنىڭ يۈز بېرىش سەۋەبى)، نەتىجىدە - - -، مېنىڭ ھېس قىلىشىمچە، بۇ مەسلىنىڭ كېلىپ چىقىشىدا مۇنداق سەۋەپلەر بار. بۇنىڭ بىرىنىچى سەۋەبى بولسا ـ ـ ـ (بىرىنىچى سەۋەپ)، ئۇنىڭدىن باشقا ـ ـ ـ (ئىككىنچى سەۋەپ)نىڭمۇ بۇ مەسلىنىڭ كېلىپ چىقىشىدا بەلگىلىك مەسئولىيىتى بار.يەنە ـ ـ ـ (ئۈچىنچى سەۋەپ)كىمۇ سەل قاراشقا بولمايدۇ.

مېنىڭچە، بىز بۇ مەسلىنى ھەل قىلىش ئۈچۈن، چوقۇم تۆۋەندىكى ئۇسۇللارنى قوللىنىشىمىز كېرەك. يەنى بۇ مەسلىنى ھەل قىلىشنى ـ ـ ـ (1-ھەل قىلىش ئۇسۇلى)دىن باشلىشىمىز كېرەك.يەنە ـ ـ ـ (2-ھەل قىلىش ئۇسۇلى)كېرەك.   
دېمەك، ناھايىتى ئېنىقكى،***(مەركىزى مەسلە)جەمئىيتىمىزدە نۇرغۇن مەسلىلەرنىڭ كېلىپ چىقىشىغا سەۋەپ بولماقتا، شۇڭا، مەن بۇ مەسلىنى ھەل قىلىش ئۈچۈن ئىشنى ـ ـ ـ (چارە)دىن باشلاپ بېقىشنى تەكلىپ قىلىمەن، مەن ئىشنىمەنكى، خەلقىمىز ۋە پارتىيە، ھۆكۈمەت بىر ياقىدىن باش چىقىرىپ، تېخىمۇ ياخشى ھەمكارلىشىدىغانلا بولسا، تېخىمۇ ياخشى چارە-ئۇسۇللار بىلەن بۇ مەسلە پات ئارىدا كۆڭۈلدىكىدەك ھەل بولغۇسى.
  

(بۇ ماقالە قېلىپى ئۈچۈن مۇھىتنىڭ بۇلغىنىش مەسلىسى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتىھاندا كۆچۈرۈشى، ياشلار ۋە ئۆسمۈرلەرنىڭ تور مەستانىلىق كېسىلى قاتارلىق مەسلىلەرنى تېما قىلىپ ماقالە يېزىپ مەشىق قىلسا بولىدۇ).

بوش ئورۇنلارنى جايىدا تولدۇرساڭلارلا بۇ قېلىپ ئاقىلىق ياخشى ماقالىنى يېزىپ چىقالايدىغانلىقىڭلارغا ئىشەنچىمىز كامىل.***بەلگىسى ئۈچۈن ماقالىدە بېرىلگەن ماۋزىدىكى مەسىلىنىلا يېزىپ قويىمىز، ـ ـ ـ بەلگىسى ئۈچۈن ئىجادى پىكىر قىلىپ بوش ئورۇننى تولدۇرىمىز.   

ماقالە قېلىپىنى چۈشىنەلمىگەنلەر ئۈچۈن بوش ئورۇنلىرىنى تولدۇرۇپ، تۆۋەندىكى ماقالە ئۆلگىسىنى پايدىلىنىش ئۈچۈن بەردۇق. تولدۇرۇلغان بوش ئورۇنلارنىڭ تېگى سىزىلغان.

     مۇھىتنىڭ بۇلغىنىش مەسىلىسى

(مەسىلە ھەل قىلىش تىپىدىكى)ماقالە ئۆلگىسى:

يېقىنقى كۈنلەردە مۇھىتنىڭ بۇلغىنىش مەسىلىسى نۇرغۇن دۆلەتلەردە بىر ئېغىر مەسىلىگە ئايلىنىشقا باشلىدى، بۇ مەسىلىنىڭ كېلىپ چىقىش سەۋەبى توغرىسىدىكى قاراشلار دىگەندەك بىردەك بولمىسىمۇ، بەزى جەمىيئەتشۇناسلارنىڭ قارىشىچەزاۋۇت-كارخانىلاردىن چىققان كىرەكسىز بۇلغانمىلار موھىتنى بۇلغاۋاتقان ئاساسلىق سەۋەپ ئىكەن،نەتىجىدە بۇ بۇلغانغان گازلار ئاتموسفىرانى بۇلغاپ، پانىڭ ئېففىكتى ھاسىل قىلسا، بۇلغانغان سۇلار تېخىمۇ كۆپ كىشىلەرنىڭ ھاياتىغا تەھدىت ئېلىپ كېلىدىكەن. مېنىڭ ھىس قىلىشىمچە، بۇ مەسىلىنىڭ كېلىپ چىقىشىدا مۇنداق سەۋەپلەر بار.

بۇنىڭ بىرىنچى سەۋەبى بولسا ھەر بىر شەخسنىڭ موھىت ئېڭىنىڭ تۆۋەن بولىشى، ئۇنىڭدىن باشقا كىرەكسىز بۇلغانمىلارنى قويۇپ بېرىۋاتقان زاۋۇت-كارخانىلارنىڭمۇ بۇ مەسىلىنىڭ كېلىپ چىقىشىدا بەلگىلىك مەسئۇلىيىتى بار، يەنە تەرەققىياتنىڭ تەكشىسىزلىكى تۈپەيلىدىن بايلىقلاردىن قارىغۇلارچە ئېچىپ پايدىلىنىشكىمۇ سەل قاراشقا بولمايدۇ.

مېنىڭچە بىز بۇ مەسىلىنى ھەل قىلىش ئۈچۈن ، چوقۇم تۆۋەندىكىدەك ئۈنۈملۈك ئۇسۇللارنى قوللىنىشىمىز كېرەك.يەنى بۇ مەسىلىنى ھەل قىلىشنى ھەر بىر شەخس ئۆزىنىڭ موھىت ئېڭىنى يۇقىرى كۆتىرىشتىن باشلىشىمىز كېرەك.يەنە زاۋۇت-كارخانىلارغا ۋە بايلىقلاردىن قارىغۇلارچە ئېچىپ پايدىلىنىشكىمۇ بەلگىلىك دەرىجىدەچەك قويۇش كېرەك.

دىمەك، ناھايىتى ئېنىقكى، مۇھىتنىڭ بۇلغىنىش مەسىلىسى جەمىيىتىمىزدە نۇرغۇن مەسىلىلەرنىڭ كېلىپ چىقىشىغا سەۋەپ بولماقتا.شۇڭا بۇ مەسىلىنى ھەل قىلىش ئۈچۈن ئىشنى ھەر بىر شەخس ئۆزىنىڭ موھىت ئېڭىنى يۇقىرى كۆتىرىشتىن باشلاپ بېقىشنى تەكلىپ قىلىمەن.مەن ئىشىنىمەنكى خەلقىمىز ۋە پارتىيە ھۆكۈمەت بىر ياقىدىن باش چىقىرىپ، تېخىمۇ ياخشى ھەمكارلىشىدىغانلا بولسا، بۇ مەسىلە تېز ئارىدا كۆڭۈلدىكىدەك ھەل بولغۇسى.

داۋامى بار

ئىمتىھان بەرگۈچىلەرنىڭ ۋە ئوقۇغۇچىلارنىڭ ماقالە يېزىشتىكى قىيىنچىلىقىنى كۆزدە تۇتۇپ، بۇ ماقالە يېزىقچىلىق قېلىپىنى لايىھىلەپ، دىققىتىڭلارغا سۇندۇق،  داۋاملىق يېڭى ماقالىلارنى،  ئىمتىھانىدا چىقىش ئىمكانىيىتى يۇقىرى بولغان تېمىلار كوكنۇر تورىدا ھوزۇرۇڭلاردا بولىدۇ.

قالغان ئۇچۇرلارنى بۇ بەتتىن كۆرۈڭ:

http://www.koknur.net/list.asp?unid=2178


ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى  ئەدەبىيات ماقالىسى ۋە خەنزۇ تىلى ماقالىسى قېلىپى ۋە ئۆلگىلىرى ئۈچۈن:
http://www.koknur.net/list.asp?unid=2178

Allah is enough

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80859
يازما سانى: 126
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3314
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 44 سائەت
تىزىم: 2012-5-31
ئاخىرقى: 2012-12-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-6 07:45:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەخمەت مەن ئەتە ئمتھان بىرەتم بىزني مۇشۇنداق تىما يوللاپ بەركنڭزكە كۇپ رەخمەت

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 5635
يازما سانى: 1120
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10446
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 3407 سائەت
تىزىم: 2010-8-5
ئاخىرقى: 2013-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-6 09:45:02 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەخمەت سىزگە . ئەتە قىزىم ئىمتىھان بىرەتتى ، بۇنىڭدىن پايدىلانسا بولغىدەك.

مەن پەقەت چۇشتىكى ئاققۇ خالاس، ھەرگىز رىئالىق ئەمەس

ھايا ئىنساننىڭ ئ

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 61363
يازما سانى: 171
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3561
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 72 سائەت
تىزىم: 2011-10-20
ئاخىرقى: 2013-3-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-6 10:19:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالىي مەكتەپكە ياخشى ئىمتىھان بېرىڭلار ئوقۇغۇچىلار . سىلەرگە ئامەت تىلەيمەن . ياشاپ كىتىڭلار .

ھايا ئىنساننىڭ ئەڭ چوڭ گۈزەللىكىدۇر !!!

❤ئۇيغۇر❤       

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4449
يازما سانى: 14
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8193
تۆھپە نۇمۇرى: 351
توردا: 1658 سائەت
تىزىم: 2010-7-21
ئاخىرقى: 2012-9-2
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-6 10:44:15 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇف   .........مۇشۇنۇڭدىن ئەنسىرەپ تۇرىتىم.....

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76230
يازما سانى: 115
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3561
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 39 سائەت
تىزىم: 2012-2-19
ئاخىرقى: 2013-3-15
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-6 10:50:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۆتكەن يىل ئىمتىھان بەرگەن ۋاقتىمدا تېمىسنى «شەرقتىكى ئەجدىرھا ئاخىرى ئويغاندى» دەپ قويغانىدىم. تېما بەك ياراپ كەتكەنمۇ ئىشقىلىپ ئەدەبىيات ئىمتىھانىدا 133 نومۇرنى قويىۋىتىپتىكەن تەكشۈرگۈچىلەر.......

—Face Book—

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 34430
يازما سانى: 777
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6356
تۆھپە نۇمۇرى: 197
توردا: 681 سائەت
تىزىم: 2011-3-19
ئاخىرقى: 2013-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-6 11:01:56 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەھمەت ، ئەتە  ئالىي مەكتەپ ئىمتھانىم بارتتى  ،  بىر كۆرۈپ چىقاي  ، ، ،،

    يوللىغۇچىغا  رەھمەت .

سۈيۈملۇك دۇنياغا ئاپىرىدە قىلغان ‹ئاتا-ئانام›غا رەھمەت ئېيتىمەن ،

مەڭگۈ ياش!

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40505
يازما سانى: 49
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3681
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 3572 سائەت
تىزىم: 2011-5-12
ئاخىرقى: 2013-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-6 11:06:59 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىنگلىز تىلى 4-دەرىجىنىڭ ماقالە قېلىپىكەنغۇ بۇ ...

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش