مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 2457|ئىنكاس: 25

سىزنىڭچەمائارىپ سىستىمىسىدىكى بۇ ئىشلارنى قانداق ھەل قىلىش كىرەك [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1994
يازما سانى: 30
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9016
تۆھپە نۇمۇرى: 349
توردا: 1243 سائەت
تىزىم: 2010-6-1
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 04:27:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇ-ئەلەيكۇم ئەزىز تورداشلار،قىرىنداشلار!
مەن بۈگۈن مۇنبەرگە يوللانغان{پىچان ناھىيلىك مائارىپ ئىدارىسىغا ئوچۇق خەت}دىگەن تىمىنى ھەمدە تىمىغا قارىتا چۈشكەن ئىنكاسلارنى كۆرۈپ،بىر تەرەپتىن ئىچىم ئاچچىق بولدى،يەنە بىر تەرەپتىن سۆيۈندۈم.چۈنكى مەنمۇ بىر خەلق ئوقۇتقۇچىسى.
ئىچىم ئاچچىق بولىشىدىكى سەۋەب:مۇشۇ يۇقىرى دەرىجىلىك خەلق ھۆكۈمەتلىرىنىڭ ھەر قايسى فونكىتسىيلىك تارماقلىرىنىڭ ئۆز خىزمەت ۋەزىپىسى ۋە خىزمەت تەرتىپى بولىدۇ.نىمە ئۈچۈن ھە دىسىلا يېزا-ئىگىلىك ئىشلىرى،پىلانلىق تۇغۇت ئىشلىرى،نۇپۇس ئىنىقلاش ئىشلىرى،چارۋا يۇقۇمىنىڭ ئالدىنى ئىلىش ئىشلىرى....ۋاھاكازالار.يۇقارقى ئىشلارنى ھەل قىلىدىغان ۋە ئۇنى باشقۇرىدىغان ئىدارە-ئورگانلار بار تۇرۇپمۇ چىچاممىسىمۇ مائارىپقا،سىيەممىسىمۇ مائارىپقا چىتىۋىلىپ ۋە ئاشۇ ئىشلارنى*قىلىدىغان ئىشى يوق*،*ئىشخانىدا ئورۇندۇق بىقىپ بىكار ئولتۇرىدىغان*---مۇئەللىملەر ئارقىلىق ھەل قىلىۋاتىدۇ.بۇ ئارقىلىق بولۇپمۇ يىزىلاردىكى كەڭ ئاتا-ئانىلارنىڭ ۋە ئاممىنىڭ ئوقۇتقۇچىغا بولغان كۆز-قارىشى ۋە ئۇلارنى چۈشىنىشى كۈنسايىن تۆۋەنلىمەكتە.
سۆيۈنگەنلىكىمدىكى سەۋەب:يۇقارقى بىر قاتار ئۆز خىزمەت دائىرىمىزدىن  ھالقىپ كەتكەن ئىشلارنى بىجىرىش ئارقىلق ئوقۇتقۇچىنى كۆزگە ئىلمايدىغان،ئۇلارنى تۆۋەن كۆرىدىغان دائىرلىك ھالەت شەكىللىنپ قالغان بۈگۈنكى يىزا مىللىي مائارىپىمىزدا ئوقۇتقۇچىلار ئېغىر ئۇھسىنىپ،ھارغىن قەدەملىرى توختاپ قالماستىن،قاتمۇ-قات يۈكلەرنى كۆتۈرۈپ،چىشىنى چىشلەپ ئىشلەپ كەلمەكتە.(ئىنكاسلارنى تەپسىلىي ئوقۇپ چىقىپ،بىزنى توغرا چۈشىنىدىغان كىشىلەرمۇ باركەن دەپ ئۈزۈمگە تەسەللىي تاپتىم.ھەمدە ئوقۇتقۇچىلىق خىزمىتىنى ھۆرمەتلىگەن ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ جاپاسىنى چۈشىنىپ يەتكەن كىشىلىرىمىزگە مىڭ ئاپىرىن.)
خوش،ئەمدى تۆۋەندىكى ئىشلارنى ھەل قىلىش مۇھىممۇ ياكى زۈرۈرىيتى يوقمۇ؟زۈرۈرىيتى بولسا قانداق ئورۇنلار ،قانداق ئۇسۇللار ئارقىلىق ھەل قىلىش كىرەك؟ مۇشۇنىڭغا قارىتا ئۆز كۆز-قارىشىڭلارنى ئوتتۇرغا قويۇپ باقساڭلار.

1.(مۇقىملىق ھەممىنى بىسىپ چۈشىدۇ)دىگەن ئىددىينى كۈچەيتىشكە بولىدۇ،لىكىن ئاجىزلاشتۇرۇشقا بولمايدۇ:
مانا بۇ يۇقىرى دەرىجىلىك ئورۇنلارنىڭ تۆۋەندە چوقۇم ئىجرا قىلىشقا چۈشۈرگەن بۇيرۇقى. بۇ بۇيرۇقنىڭ مەزمۇنى كۈنسايىن موللىشىپ كەتمەكتە.بولۇپمۇ يېزا ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپلەردە ئىشلەپ كىلىۋاتقان ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئەھۋالى ئېغىر.قىسقىچە مىسال:  Xباشلانغۇچ مەكتەپنىڭ كىچىلىك دىجۈرنىلىكتە تۇرۇش تۈزىمى.
(1)كەچ سائەت5:30دىن ئەتىسى ئەتتىگەن سائەت7:30گىچە تولۇق تۇرۇش.
(2)ھەر 2سائەتتە بىر قىتىم مەكتەپ ئىچى ۋە ئەتراپىنى تولۇق چارلاپ چىقىش.
(3)كىچىسى قەتئىي ئۇخلاپ قالماسلىق.(ئەگەر تەكشۈرۈپ كىلىپ ئۇخلاپ قالغىنى بايقالسا200يۈەن مەسئۇلىيەتسىزلىك پۇلى تۆلەش)
(4)دىجۈرنىلىككە كىچىكىپ قالسا ياكى بالدۇر قايتسا سائىتىگە 30يۈەندىن مەسئۇلىيەتسىزلىك پۇلى تۆلەش.
(5)..........................................................500يۈەن مەسئۇلىيەتسىزلىك پۇلى تۆلەش.
(6)...........................................................X  يۈەن مەسئۇلىيەتسىزلىك پۇلى تۆلەش.
يۇقارقى كەنىت دەرىجىلىك بىر باشلانغۇچ مەكتەپنىڭ تۈزىمى.
خوش، ئەمدى بىز بۇ مەكتەپتە ئىشلەيدىغان ئوقۇتقۇچى سانىغا قارايدىغان بولساق14نەپەرئوقۇتقۇچى،ئىشچى-خىزمەتچى بار.بۇنىڭ9نەپىرى ئايال.ئاياللارنى كىچىسى دىجۈرنىلىككە قويۇشقا بولمايدۇ.5نەپەر ئەر كىشى 2دىن بولۇپ تۇرسا 2~3كۈندە بىر قىتىم كىچىلىك دىجۈرنىلىكتە تۇرىدۇ.2~3 كۈندە بىر قىتىم مەكتەپ باقسا بىر ئايدا10قىتىم ئەتراپىدا مەكتەپتە تۇرىدۇ دىگەن گەپ.
مائارىپ سىستىمىسىدىن باشقا كۆپ ئورۇنلاردا ئۆز خىزمەت ئورنىدا دىجۈرنىلىكتە تۇرغاندا ئۇلارغا مۇئاشىدىن سىرت دىجۈرنىلىك پۇلى بىرىدۇ.(مەلۇم بىر ئىدارىدا بىر قىتىملىق دىجۈرنىلكتە تۇرغاندا بىرىلىدىغان پۇل80يۈەن)مائارىپتىچۇ؟پۇل بىرىش ئۇياقتا تۇرسۇن،مائارىپ ئىدارىسىدىكى ۋە يېزىلاردىكى پىت ئۈچەي باشلىقلار ماشىنىسىغا 300كويلۇق ماينى قۇيۋىلىپ مەكتەپمۇ-مەكتەپ ئارلاپ،بىرەر مەكتەپتىن چاتاق چىقسا بولاتتى دەپ تىلەپ كىتىدۇ.ئىشتىن بىرنى تۇتىۋالدىمۇ تۆۋىنى500،يۇقىرسى2000~3000يۈەن بىلەن ئوقۇتقۇچىنى بىر ئاي ئېغىر ئىقتىسادىي كىرزىسقا دۇچار قىلىدۇ.
2.مەكتەپلەردىكى تىزىپ كەتكەن ئوقوغۇچىلار:
بۇ جەھەتتە مەسىلە جەنۇبىي شىنجاڭدىكى يېزىلاردا بەكراق ئېغىر.نەچچە ۋاقىتتىن بىرى مەكتەپتىن تىزىپ كەتكەن ئوقوغۇچىلارغا قارىتا  يۇقىرى دەرىجىلىك ئورۇنلار مۇۋاپىق ھەل قىلىش چارىسى تاپالماي سىنىپ مۇدىرىنىڭ مۇئاشىنى تۇتۇپ باقتى،مەكتەپ مۇدىرىدىن جەرىمانە ئىلىپمۇ باقتى،ھەتتا تىزىپ كەتكەن ئوقوغۇچىنىڭ بىۋاستە قانداشلىق مۇناسىۋىتى بار ئۇرۇق-تۇققانلىرىنىمۇ جازالاپ باقتى.بۇلارنىڭ ھىچقايسى ئەسقاتمىدى.
يىقىندا يىزىمىزغا چىققان ناھىينىڭ مائارىپقا مەسئۇل ھاكىمى:-ئالدىنقى قىتىم ۋىلايەتتىن كەلگەن داۋام تەكشۈرۈش گۇرۇپپىسى بىزنىڭ ناھىيمىزنى ئومومىي ئۇقتۇرۇش قىلىپ ئوقوغۇچىلار داۋامى تۆۋەن،ئوقوغۇچىلارنىڭ مەكتەپتىن تىزىپ كىتىشى ئېغىر دەپ تەنقىدلىدى.بۇ مەسىلىگە قارىتا يېزىلىق خەلق ھۆكۈمىتى تىزىپ كەتكەن ئوقوغۇچىنىڭ مۇشۇ يىزىدا ئاتا-ئانىسى بولامدۇ،بوۋا-مومىسى بولامدۇ ياكى بۇلارمۇ بولمىغان تەقدىردە تاغا-ھاممىسى قاتارلىقلارنى تۈرلۈك ئىتىبار سىياسەتلەردىن مەھرۇم قىلىش ئارقىلىق تىزىپ كەتكەن ئوقوغۇچىلارنى قىسقا ۋاقىتتا مەكتەپكە قايتۇرۇپ كىلىشكە ئورۇنلاشتۇردى.

خوش ،بۇنىڭدا كەڭ دېھقان قىرىنداشلىرىمىزغا چىتىلىدىغان ئىتىبار سىياسەتلەر ئاز ئەمەس.يېزا ئېگىلىك جەھەتتىكى ئىتىبارلارنى دىمىسەكمۇ باشقىسىدىن ھەمكارلىق داۋالىنىش،پىلانلىق تۇغۇت سىياسىيتىنى ئەمىلىيلەشتۈرگەن ئائىلىلەر،60ياشتىن ئاشقانلار.......قاتارلىق جانىجان مەنپەتىگە چىتىشلىق ئىشلار .
بۇ سىياسەتلەردىن بىر كىشىنى مەھرۇم قىلىش شۇنچە ئاسانمۇ؟

ۋاقىت مۇناسىۋىتى بىلەن مۇشۇ يەردە ئاخىرلاشتۇراي،ئەزىز قىرىنداشلارنىڭ مۇشۇ مەسىلىگە قارىتا ئۆزىنىڭ كۆز-قاراش ئايىماسلىقىنى ئۈمۈد قىلىمەن.


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80886
يازما سانى: 57
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3294
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 166 سائەت
تىزىم: 2012-5-31
ئاخىرقى: 2012-10-22
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 08:05:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەممە ساھەدە چىرىكلىشش ئىغىر ، پىچاق سۆڭەككە نەچچە قىتىم يىتىپ ئىشىپ كەتتى  . يۇقىردىن بۇ ئىشلارنى ئادىل بىرتەرەپ قىلشى زۆرۈر ، بىر قىسىم مۇناپىق ھارامتاق ئىپلاس كىشلەرنىڭ سەۋەبىدىن خەلقىمىز تۈگمەس بىسىملارغا دۇچ كەلمەكتە .

شۇ ئىپلا تۈڭگۈلارنى ھەممىنى ئىتپلىۋەتسە دەيمەن .
پارتىيەنىڭ رەھبەرلىكىدە بىر قىسىم دوپپسىنى ئەكەل دىسە بىشىنى ئەكىلدىغان خۇشامەتچى ، گۇرۇھۋاز بىيۇكراتلارنى خەلق ئارسىدىن پاك-پاكىز يۇقىتىپ ، پارتىيگە بولغان ساداقىتىمىزنى بىلدۈرەيلى .

نىمشقىمۇ سىنى شۇنچىلىك ياخشى كۆرۈپ قالغاندىمەن ، بۇ ھاياتىمىدا چىن يۈرىكىمدىن سۆيگەن تۇنجى قىز ئىدىڭغۇ ؟؟؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80914
يازما سانى: 92
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3126
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 33 سائەت
تىزىم: 2012-6-1
ئاخىرقى: 2012-7-5
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 08:12:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىز يۇقىرىدىكى مەزمۇنىڭىزدا ئوقۇتقۇچىنى كۆزگە ئىلمايدىغان دەپسىز................ھەقىقەتەن راست.............لىكىن كۈلگۈمنى كەلتۈرىدىغىنى ئەشۇلارنىڭ نادانلىقى.............ئۇلار ئوقۇتقۇچىنى كۆزگە ئىلمايدىيۇ-لىكىن جاندىن ئەزىز كۆرگە بالىلىرى.نەۋرىلىرنى يەنە شۇ ئوقۇتقۇچىنىڭ تەربىيلىشىگە تاپشۇرۇپ بېرىدۇ....................نىمە دىگەن كۈلكىلىك،ھەم بىمەنىلىك  ھەي نادانلىق......................
كەچۈرۈڭ تېمىدىن چەتنەپ كەتتىم.

تەدبىرىڭ قانداق بولسا،تەقدىرىڭ شۇنداق بولىدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 46796
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3837
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 891 سائەت
تىزىم: 2011-7-5
ئاخىرقى: 2014-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 08:51:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر مەن تۇرغان جايدىكى ھەممە ئىدارىدە دىجورنىلىك تۈزۈمى ناھايىتى قاتتىق ، مەن بىلىدىغان بىر ناھىيە  ئىچىدىكى  مەكتەپتە  تېخى ئايال  ئوقۇتقۇچىلار  كەچلىكى دىجورنىلىكتە  تۇرىدۇ . بىزنىڭ ئىدارىدىمۇ  تۈزۈم  ناھايىتى  چىڭ ،   يۇقارقى  تۈزۈمدىنمۇ ئېشىپ  چۈشىدۇ....

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 26007
يازما سانى: 1176
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9784
تۆھپە نۇمۇرى: 352
توردا: 5898 سائەت
تىزىم: 2011-1-12
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 09:36:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جەنۇپ تەرەپتە ئايال ئوقۇتقۇچىلارمۇ كىچىلىك جىبەردە تۇرىدۇ .       مەنمۇ ئايالىمنىڭ جىبەرلىك نۆۋىتى كەلگەندە مەن چىقىپ تۇرۇپ بىرىمەن

ئۇلۇغ اللاھتىن كۆڭلىمىزگە ئىنس

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 120
يازما سانى: 12399
نادىر تېمىسى: 8
مۇنبەر پۇلى : 32455
تۆھپە نۇمۇرى: 2986
توردا: 4462 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-3-30
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 09:45:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مائارىپ سېستىىسىدىكى بولمىغۇر قائىدە- تۈزۈملەر ئوقۇتقۇچىلارنى ھالسىرىتىپ،ئۆز كەسپىدىن بىزار بولۇش تۇيغۇسىنى شەكىللەندۈرمەكتە...

ئوقۇتقۇچىنىڭ جاپاسىنى ئوقۇتقۇچى بولۇپ باققانلار چۈشىنىدۇ....

مەن بىر ئاددىي ئوقۇتقۇچى،مەن ئالىم تەربىيلەشتىن بۇرۇن ئادەم تەربىيلىيەلىسەم،نىشانغا يېتەلىگەن بولىمەن...

مەن دۇنياغا ئادەم بولۇپ تۆرەلگە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1994
يازما سانى: 30
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9016
تۆھپە نۇمۇرى: 349
توردا: 1243 سائەت
تىزىم: 2010-6-1
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 10:22:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جۇلا0996 يوللىغان ۋاقتى  2012-6-5 08:12 PM
سىز يۇقىرىدىكى مەزمۇنىڭىزدا ئوقۇتقۇچىنى كۆزگە ئىلماي ...

دىگىنىڭىز بەرھەق! لىكىن كۆپ ئورۇنلاردا كىچىلىك دىجۈرنىلىكتە تۇرغان خادىملارغا مۇئاشىدىن سىرت دىجۈرنىلىك  پۇلى بىرىدۇ. مائارىپتا  بۇنداق ئىش يوق.
شۇڭا مىنىڭ دىمەكچى بولغىنىم مائارىپتىمۇ يۇقارقى دىجۈرنىلىك پۇلى تارقىتىشنى يولغا قويۇش زۈرۈرمۇ قانداق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2345
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7583
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7699 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-29
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 10:23:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇ ئىشلارنى تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىدىغان مەسئۇل ئۇرۇنلار يوقمىدۇ؟

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 67489
يازما سانى: 1050
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4685
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 498 سائەت
تىزىم: 2011-11-29
ئاخىرقى: 2015-3-23
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 10:49:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر  سىياسەت  ياخشى  دەيمەن  ،  سىياسەتنى  يامان  دىسەك  پىتنە  پاسات  تارقانقان  بولىمىز   دەيمەن   ..   گەپ  سۆزىمىز سەل  مانداراق  بوپ  قالسىلا  سىياسى  جىنايەتچى  بوپ قالىمىز  ..  مانا  بۇ جۇڭگۇچە  دىمكۇراتىيە  

ئۆچمەس  ،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 53409
يازما سانى: 650
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9838
تۆھپە نۇمۇرى: 940
توردا: 1762 سائەت
تىزىم: 2011-8-27
ئاخىرقى: 2015-3-1
يوللىغان ۋاقتى 2012-6-5 10:54:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ بىر ئوقۇتقۇچى يۇقارقى توردىشىمىز  يۈرەكلىك ھالدامائارىپ سېستىمىسدا ساقىلىنۋاتقان مەسىللەرنى ئوتتورغا قۇيۇپتۇ. جۈرئىتىگە ئاپىرىن!

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش