مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 574|ئىنكاس: 30

قانۇندىن مەسلىھەت بەرسەڭلار!!! [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەتە-مەن ئۈچۈن چ

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1820
يازما سانى: 329
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4485
تۆھپە نۇمۇرى: 272
توردا: 727 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2012-5-11
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 02:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇ ئەلەيكۇم!
مەن مۇنداق بىر ئۈستىدە قانۇنىدىن مەسلىھەت سورىماقچى ئىدىم. شۇڭا قانۇندىن بىلىمى بار تورداشلارنىڭ ياردىمىنى ئايىماسلىقىنى ئۈمۈت قىلىمەن.
ئالدىنقى ئايدا مەن ھەيدەۋاتقان كىرا ماشىنىسىغا يىتىشەلمەسلىك سەۋەبىدىن بىر ياردەمچى شوپۇر سالغان ئىدىم. ماشىنام شەھەر ئىچىدە كىرا قىلىدىغان تاكسى ماشىنا. شۇ ۋاقىتتا ئۇنىڭ بىلەن يازما توختام ئىمزالىغان. مەزمۇنى تۈۋەندىكىچە.

                                 ماشىنا ھەيدەش، ھەيدىتىش كىلىشىمى
ماشىنا ئىگىسى******** ئا تەرەپ
ماشىنا ھەيدىگۈچى: ******   ب تەرەپ
كىملىك نۇمۇرى:******************* پىراۋا ئارخىپ نۇمۇرى: **************
ب تەرەپ 2012- يىلى * ئاينىڭ * كۈنىدىن باشلاپ ***** نۇمۇرلۇق ماشىنىنى ياردەملىشىپ ماشىنا ئىگىسىگە ئا تەرەپكە  ھەيدىشىپ بىرىدۇ.  ب تەرەپ ماشىنا ھەيدىگەن مەزگىلدە ( ماشىنىنى قولىغا ئېلىپ ئالمىشىپ بولغىچە بولغان ۋاقىت ئىچىدە ) ماشىنىڭ ھەر قانداق ئامانلىق، بىخەتەرلىك ئىشلىرىغا ( ساقچىغا تۇتۇلۇپ قېلىش، يولۇچى تۇشۇشنى باشقۇرۇش ئۇرۇنلىرىنىڭ ھەرخىل جەرىمانىلىرى، قاتناش ھادىسە جاۋاپكارلىقى يەنى ماشىنا ھەيدىگەن ۋاقىتتا ھەر قانداق ھادىسە كۈرەلسە << باشقىلارنىڭ ماشىنىسىنى سۇقۇۋېتىش، ئادەملەرنى سۇقۇۋېتىش، ماشىنىنى زەخمىلەندۈرۈش، ئۇرۇلۇپ، سۇقۇلۇپ كىتىش>> قاتارلىق ) ھەر قانداق جاۋاپكارلىققا ب تەرەپ ئۆزى ئىگە بولىدۇ. ئەگەر ب تەرەپ ماشىنىنى زەخمىلەندۈرۈپ ماشىنىنىڭ توختاپ قېلىشىنى كەلتۈرۈپ چىقارسا ۋىلايەتلىك مال- باھا تارماقلىرىنىڭ ئۆلچىمى بۇيىچە ئا تەرەپكە كۈنلۈك ماشىنا توختاپ قېلىش ھەققى تۈلەيدۇ
ئا تەرەپ ماشىنىڭ پاكىزلىق، ھەر قايسى قىسىملىرىنىڭ ( ماتۇر، توك يول....) قىسىملىرىنىڭ راۋان، ساق بولىشىغا ، ماشىنىڭ سۇغۇرتا، يىللىق تەكشۈرۈش ئىشلىرىنىڭ تۇللۇق بولىشىغا كاپالەتلىك قىلىدۇ. ھەم ب تەرەپنىڭ ھەر ئايلىق مۇئاشى 2000.00 يۈەن بولۇپ، بۇ پۇلنى ھەر ئاينىڭ ئاخىرقى كۈنى بىرلا قېتىمدا ئا تەرەپ ب تەرەپكە تاپشۇرىدۇ.

يۇقارقى كىلىشىم ئا، ب ئىككى تەرەپ قول قويغان كۈندىن باشلاپ كۈچكە ئىگە بولىدۇ.

ئا تەرەپ ئىمزاسى: (بارماق ئىزى)
ئالاقىلىشىش ئۇسۇلى:

ب تەرەپ( بارماق ئىزى)

ئالاقىلىشىش ئۇسۇلى:

20** ئاينىڭ **كۈنى

دىگەندەك بولۇپ، يېقىندا ب تەرەپ ھەيدەش جەريانىدا بىخەستەنلىك قىلىپ ماشىنىنىڭ ئۆرۈلۈپ كىتىشىگە سەۋەپچى بولدى. ھەم ئۈزى يارىلاندى. ماشىنا ئېغىر دەرىجىدە بۇزۇلدى. يۇقارقىدەك كىلىشىم بار ئەھۋال ئاستىدا ب تەرەپ داۋالىنىش خىراجىتىنى ئۈزى چىقاردى. لىكىن ماشىنىنى رىمۇنت قىلدۇرۇش ھەققىنى تەڭ چىقىرىشنى تەلەپ قىلىپ تۇرۇۋالدى. مۇشۇنداق ئەھۋال ئاستىدا ئۇنىڭ ئۈستىدىن ئەرز قىلىپ ماشىنىنى رىمۇنت قىلدۇرۇپ بىىرىشنى تەلەپ قىلسام بولامدۇ؟ ( ماشىنىنىڭ يىللىق تەكشۈرتۈش، سۇغۇرتىلىرى تۇللۇق ) .

يۇقارقى سۇئالغا قانۇندىن خەۋىرى بار تورداشلارنىڭ جاۋاپ بىرىشىنى كۈتىمەن... بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   hokumran تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-5-10 03:09 PM  


ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1716
يازما سانى: 80
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8637
تۆھپە نۇمۇرى: 619
توردا: 200 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2012-5-10
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كىلىشىمنامىدە  شۇنداق يىزىقلىق بولغاندىكىن ئەلۋەتتە  قارشى  تەلەپ تۆلەيدۇ دە  ،
توختام دىگەن توختام  ،

پاك  غۇبارسىز  ئىسىل ياشايمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8477
يازما سانى: 86
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10146
تۆھپە نۇمۇرى: 328
توردا: 6357 سائەت
تىزىم: 2010-8-30
ئاخىرقى: 2012-5-11
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تەڭسىز شەرتنامىكەن بۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57928
يازما سانى: 1015
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1354
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 321 سائەت
تىزىم: 2011-9-25
ئاخىرقى: 2012-5-10
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەۋىرىڭلاربا تورداشلا ياردەم قىلىڭلا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79854
يازما سانى: 9
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 17
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 6 سائەت
تىزىم: 2012-5-7
ئاخىرقى: 2012-5-11
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:29 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
adamgar qilik     nuhtisidin   bulganda     xundak  kilsimu   bulidu   

تىلىم، دىلىمغا ئەگەش!

مۇنبەر باشقۇرغۇچىسى

Rank: 8Rank: 8

ئالاھىدە ئىلگىرلەش مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1424
يازما سانى: 1923
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 123782
تۆھپە نۇمۇرى: 2087
توردا: 12144 سائەت
تىزىم: 2010-5-29
ئاخىرقى: 2012-5-10
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
    مېنىڭچە ماشىنىشنىڭ سوغۇرتا شىركىتى ئۈستىگە ئالغان تۆلىمىدىن قالغىنىنى ب تەرەپ ئۈستىگە ئالسا بولغىدەك.  ب تەرەپ ئا تەرەپكە ياللىنىپ ئىشلىگەن بولغاچقا ب تەرەپنىڭ داۋالىنىش چىقىمىنىڭ ھەممىسىنى ياكى مەلۇم قىسمىنى ئا تەرەپ ئۈستىگە ئېلىشى كېرەكمىكىن دەپ ئويلىدىم. ئەخلاق كۈچلۈك بولسا قانۇن بولمىسىمۇ بولىدۇ، لېكىن ئەخلاق ئۆلچىمىگە يېتەلمىگەندە قانۇنغا تايانماي بولمايدۇ.


كۆرەش كەلگۈسى ئۈچۈندۇر،

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17073
يازما سانى: 1072
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1978
تۆھپە نۇمۇرى: 207
توردا: 1770 سائەت
تىزىم: 2010-11-10
ئاخىرقى: 2012-5-11
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
0903ot يوللىغان ۋاقتى  2012-5-10 03:23 PM
تەڭسىز شەرتنامىكەن بۇ!

ھازىر ھەممىلا  يەردە   شۇنداق تەڭسىز  شەرىت نامە مەۋجۇت .ھاجەتمەننىڭ  پىكىر بايان قىلىشغا يول  يوق ..پىكىر بايان قىلسىڭىز  ئىشتىن قۇرۇق قالىسىز ،شۇ ڭا تەۋەككۇل دەپلا قول  قۇيۇدىغان گەپ .مەنچە قانۇن بۇيىنچە بولسا ماشىنا ئىگىسى  بىلەن  شوپۇر تەڭ چىقىرىپ  ياساش كىرەك (ھەيدىگۈچى مەس .ياكى چوڭ سەۋەنلىك بولمىسىلا ) ئىنسانلىق  ئادىمىلىك نوقتىسىدىن بولغاندا .قارشى تەرەپ  ئىشلەمچى يەنى ئائىلىسىنى  مۇشۇ ئايلىققا قاراپ  باقىدۇ ،يەنە كىلىپ  قانناش ھادىسىدە يارلىنىپتۇ .بۇنىڭغىمۇ پۇل كىتىدۇ .شۇڭا ئىقتىسات مەنبەسى بولمىسا  ماشىنا ئىگىسى ئۈزى  ياسىتىۋېلىش  ياخشى ،قانناش ۋەقەسى  تاسادىبى ۋەقە بۇنىڭغا ئامال  يوق .قارۇغۇنى  تاريەردە قىستاش ياخشى ئەمەس .لىكىن بۇيمىنىڭ شەخسى كۆز قارشىم مىنى تىللاپ كەتمەڭلار ،،،مەن  ئويلۇغۇنۇمنى دەپ قويدۇم خالاس  

ئنسان ئۆزئۆمرىدىن ئۈكۈنمەيدىغان بولسۇن            ،ئىمان بىلەن ھايادىن ئايرىلغان ۋاقتىڭ تىرىك  تۇرۇپ ئۆلگەن ۋاقتىڭدۇر،

ئەجەپ ئۇزۇن بولد

تىرىشچان ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1655
يازما سانى: 468
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1807
تۆھپە نۇمۇرى: 305
توردا: 10984 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2012-5-11
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەقىقەتەن تەڭسىز كىلىشىمنامىكەن بۇ .بۇ كىلىشىمنامىدا  ب تەرەپنىڭ ھىچقانداق مەنپەتى تىلغا ئېلىنماپتۇ ھە ؟
خەق سىزگە ئىككى مىڭ يۈندىن مااش ئېلىپ  سىزگە ئىشلەپتۇ .دىمەك سىزگە پۇل تېپىپ بېرۋىتىپتۇ.
   پەقەت ب تەرەپ سىزگە ئىقتىسادى قىممەت يارىتبارىش جەريانىدە ۋەقەگە يولىقىپتۇ .سىز   چىقىمنىڭ كۇپاراقىنى ئۇستىڭىزگە ئالسىڭىز بولغىدەك .ئەگەر  سۇتقا چۇشۇپ قالسىڭىز بۇ بىر تەرەپلىمە تۇختامنى سوت ئېتىراپ قىلمايدۇ .

ۋەتەن ئانام.ئانامغا تىل تەككۇزگەننىڭ تىلىنى كېسىمەن ،قول ئۇزاتقاننىڭ قولىنى سۇندۇرمەن. 279483426چ چ

ھەر بىر كشىنى ھۆ

دائىملىق ئــەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41729
يازما سانى: 1415
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5260
تۆھپە نۇمۇرى: 11
توردا: 2393 سائەت
تىزىم: 2011-5-22
ئاخىرقى: 2012-5-11
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توختامدا نىمە دىيلگەن بولسا شۇ بويچە ئىش بىجىرلسە بۇلىدۇ . بۇنىڭغا يالانما قالدىم قول قويۇپ بارماق بېسىپتۇ . قانۇن ئېتراپ قىلدۇ . بىراق ياللاش -ياللىنش مۇناسىۋىتدە ،قانۇ ۋە پۇقرا پىرگۇرامسدا يالغۇچىنىڭمۇ مەسئۇليىتى بار دەپ ئاڭلاتقان   ئەخلاق يەنى ئادمگەرچلىك نۇقتسدىن ئېتقاندا : ياللانما خادىم جىق زىيان تارتىپتۇ ..بۇ مۇ بىر كېشمەسلككەن .قارغاندا سىزنىڭ ئادەم يالغۇدەك جاغدايڭىزغا قارغاندا ،خېلى قول ئىلكىدە بار ئادەمكەنسىز .شۇڭا ئادەمگەرچلكىنمۇ ئۇنتۇپ قالماڭ ! دۇنيا مىھر -مۇھەببەت بىلەن گۈزەل .

ئۈلۈم ھەر بىر كىشىنىڭ بېشدا بار !

گۈل جەننەت

دائىملىق ئــەزا

پائالىيەتچان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 682
يازما سانى: 1078
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9188
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 3972 سائەت
تىزىم: 2010-5-25
ئاخىرقى: 2012-5-10
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 04:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مېنىڭچە ماشىننىىڭ سۇغۇرتىسى تولۇق بولغاندىكى سوغۇرتىغا تۈلەتسە  بولىدىغۇ ؟

بۇ دۇنيادا ئەزەلدىن يول يوق ئىدى ،ئۇپەقەت كىشىلەرنىڭ مېڭىشى بىلەن پەيدا بولغان.   ئاق لالە
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش