مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1858|ئىنكاس: 23

مىللىي كارخانىلاردا ساقلانغان مەسىلىلەر ھەققىدە يۈزەكى ئويلىنىش

[ئۇلانما كۆچۈرۈش]

2

تېما

26

يازما

28

جۇغلانما

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 72214
يازما سانى:
26
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
3390
تۆھپە :
100
باھا :
90
توردا:
57 سائەت
تىزىملاتقان :
2011-12-29
ئاخىرقى:
2012-7-4
ياسىنجان مەتزۇرى ئىلقۇت
مېنىڭ كۆزىتىشىمچە ھازىر ئۇيغۇر مىللىي كارخانىلاردا ساقلانغان مەسىلىلەر تۆۋەندىكىچە (ئالدىن ئۆزرۈلۈك ئېتىۋالاي، خاتا گەپ قىلىپ قالسام تورداشلار ئادەم بولغانغا تويغۇزۇپ قويماڭلار يەنە، مەنمۇ مۇشۇ مىللىي كارخانىچىلىقتا يولىدا ئىزدىنىۋاتقان ئادەممەن):
4 g3 O" k/ p5 v; W# Gئاۋۋال تېمىغا كىرىشتىن بۇرۇن تۆۋەندىكى يازمىلارنى تەپسىلىي ئوقۇپ چىقىشىڭىزنى ئۈمىد قىلىمەن!0 I' J% i2 g# r- k: E$ I" @, l5 v7 C

% s$ a2 q1 v/ _* {. j7 H' j
: d  v2 c) s3 h8 [, `! A: [, W- J- E0 X
بىزنىڭ مىللىي كارخانىلىرىمىز نېمە ئۈچۈن تىز سۈرئەتتە تەرەققىي قىلالمايدۇ؟- F  Q5 v; n& |* m. ^0 c
سەۋەب كىمدە؟
9 x+ H7 j: W( D$ ~5 P% @" Z8 hنېمە ئۈچۈن خىزمەت تاپالمايسىز؟ سىزدە يىتەرلىك ئىقتىدار بارمۇ؟2 }9 [4 h8 s* `/ W
خىزمەت ئۈنۈمى قانداق بولۇشى كېرەك؟2 T# O! v& R% @% E6 s
لاياقەتلىك خىزمەتچى بولۇش ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟ (1)
5 s4 ^( R8 D% }2 vلاياقەتلىك خىزمەتچى بولۇش ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟ (2)$ K7 z. I7 c3 g" \, n- E( }
لاياقەتلىك خىزمەتچى بولۇش ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟ (3)
% \% v5 O% a" X! {  Yلاياقەتلىك خىزمەتچى بولۇش ئۈچۈن قانداق قىلىش كېرەك؟ (4)
* _6 I& ^5 N: g+ }( E4 F1 uخىزمەت ئۈنۈمى قانداق بولۇشى كېرەك؟5 z" q2 N" Z/ b) E
21-ئەسىرنىڭ بۈگۈنىدىكى بازار رىقابىتىنىڭ يۈزلىنىشى (1)
" [# w( I& y+ J& ?/ z21-ئەسىرنىڭ بۈگۈنىدىكى بازار رىقابىتىنىڭ يۈزلىنىشى (2)
1 M4 C9 y0 d- q! _[ئابدۇلئەھەد ئابدۇرەشىد بەرقى] ئىشسىزلىقمۇ ياكى ئىقتىدارسىزلىقمۇ؟3 W- S. W9 G$ p0 k/ ?" D* G
ئۇيغۇرنى قانداق سۆيۈش كېرەك؟ (1)* y% l* q2 x( q$ w
مىللەتنى قانداق سۆيۈش كېرەك؟ (2)( O" h0 j- y" R
مىللەتنى قانداق سۆيۈش كېرەك؟ (3)5 e+ E7 J1 j: `: }7 U0 ~
بىزنىڭ جەمئىيىتىمىز راستىنلا ئىشەنچ يۇقالغان جەمئىيەتمۇ؟
0 C. m/ |+ {9 rمىللىتىمىز ئىچ ئاغرىتىش دەرىجىسىگە باردىمۇ؟- m9 M! R/ `& J" M
شەكلى ئۆزگەرگەن تىلەمچىلىك+ g. r* k/ h# x: ]6 n7 ^/ z3 d
بالا باقالمىغانلىقمۇ ياكى ھەقىقىي ياخشى باققانلىقمۇ؟
0 N8 u6 C2 Z9 _8 I+ X9 bياغاچ قازاندا ئاش پىشۇرماڭ
6 O5 n6 r/ S, h# H7 Q«رادىل ئابلاغا دوستانە تەنقىد» ناملىق يازمىدىكى ئىنكاسلىرىم* i& x3 [: ~+ {5 Z. g
ئارماننىڭ خادىم ئىشلىتىش ئەندىزىسى ھەققىدە يۈزەكى ئويلىنىش9 S# K. a3 g( _8 l+ i
مۇئەللىم شىركىتىنىڭ بازار ئېچىش لاھىيەسى ھەققىدىكى يۈزەكى ئويلىغانلىرىم
7 L( r- ^/ k3 t4 rHRM (ئادەم كۈچى بايلىقىنى باشقۇرۇش) ھەققىدە ئۇمۇمىي چۈشەنچە9 Y3 |% w5 C2 S7 z+ X. {. }
كارخانىدا ئىشچى-خىزمەتچىلەر قۇشۇنىنىڭ ئېقىپ كېتىشى ھەققىدە ئويلىنىش (يۈزەكى), y7 o& |/ y) O2 L4 f
كارخانىدا ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ ئېقىپ كېتىشى ھەققىدە (تولۇق)7 T9 |8 [! Y  i
ئاتا-ئانىلارغا خەت: پەرزەنت تەربىيەسى ھەققىدە
% W! \- G2 c8 y2 m3 V  hئاتا-ئانىلارغا خەت: ئۆزىگە ئىشىنىدىغان ئاكتىپ پەرزەنتلەرنى يېتىشتۈرۈپ چىقايلى
) [) ?% t- _) Zكىشىلىك ھاياتتىكى ئادەمنى ئەڭ پۇشايمانغا (پۇشايماندا) قالدۇرىدىغان 25 ئىش" N5 J2 h0 l! Q: ~$ L
كەسىپتە بىرگە ئىشلەشكە بولمايدىغان 10 خىل كىشىلەر
$ }% q/ O' d$ q' ?) |: l3 ]9 }قانداق قىلغاندا لاياقەتلىك ئوتتۇرا قاتلام باشقۇرغۇچى بولغىلى بولىدۇ (1) (داۋامى پات ئارىدا ئېلان قىلىنىدۇ); `6 V4 j2 c2 u+ E9 `: ^
+ R# b- E/ N( ]) _4 b
ئەمىسە ئەسلى سۆزىمىزگە كېلەيلى:
1 d' s8 G5 K; `2 V9 W% ~ئاساسەن دېگۈدەك سىرتقى جەھەتتىن ساغلام، ئىچكى (روھى) جەھەتتىن ھەممىسى كېسەل. نېمە ئۈچۈن بۇنداق دەيسەن دېگەندە، ھازىر رايونىمىزدا ھەقىقىي مەنىدىكى ھازىرقى زامان كارخانا ئىلمى، باشقۇرۇش ئىلمى، ئادەم كۈچى بايلىقى، بازار ماركىتىڭى دېگەندەك نۇرغۇن ئۇقۇملار تېخى ئومۇملاشمىدى. زادى باشقۇرۇش دېگەن نېمە؟ باشقۇرۇلۇش دېگەن نېمە؟ ئادەم كۈچى بايلىقى باشقۇرۇش دېگەن نېمە؟ كادىرلار ئىشلىرىنى باشقۇرۇش دېگەن نېمە؟ ئادەم كۈچى بايلىقى باشقۇرۇش بىلەن كادىرلار ئىشلىرىنى باشقۇرۇشنىڭ پەرقى نېمە؟ ئاساسىي مائاش دېگەن نېمە؟ ئۈنۈم مائاش دېگەن نېمە؟ كارخانا مەدىنىيىتى دېگەن نېمە؟ ئىقتىساسلىقلار قوشۇنى دېگەن نېمە؟ كوللىكتىۋىزملىق روھ دېگەن نېمە؟ ... مانا بۇ سۇئاللارغا ھەق دادىغا يەتكۈزۈپ جاۋاب بېرىدىغانلار، بېرەلەيدىغانلاردىن زادى قانچىلىك ئادەم بار؟  p% {  j4 b3 p) G0 r8 n
يۇقىرىدا شىركەتلەر سىرتقى جەھەتتىن ساغلام، ئىچكى جەھەتتىن كېسەل دەپ ئۆتتۇق، بۇ ئاساسەن تۆۋەندىكى جەھەتلەردە ئىپادىلىنىدۇ.- q4 f" f: F6 K2 s' j4 \& o
بىرىنچى، ئۇيغۇر كارخانىچىلىقى تېخى ھەقىقىي پىشىپ يىتىلمىدى. گەرچە بىزنىڭ ئاتا-بوۋىلىرىمىز (مۇسا بايۇفلاردىن باشلاپ) ئىلگىرى زور ئۇتۇقلارنى قازانغان بولسىمۇ، ئەمما ھازىرقىدەك دەۋرنىڭ تېز سۈرئەتتە تەرەققىي قىلىشى ۋە ئۇچۇر دەۋرىنىڭ ئۆز كۈچىنى نامايەن قىلىشى بىلەن ئەنئەنىۋىي ئىگىلىك ھازىرقى شارائىتتا پۇت تېرەپ تۇرالمايدۇ. لېكىن بىزنىڭ كۆپلىگەن شىركەتلىرىمىز يەنىلا شۇ ئەنئەنىۋىي ئىگىلىكنىڭ ئىسكەنجىسىدىن قۇتۇلالمىغان. يەنى، كۆپ ساندىكى شىركەت ئاتامانلىرى ئۆتمۈشتە ئەنئەنىۋىي ئىگىلىككە تايىنىپ پۇل تېپىپ، ھازىر بۇ شىركەت ئۇقۇمى بارلىققا كەلگەندىن كېيىن شىركەتلىشىشكە قاراپ يۈزلەنگەنيۇ، لېكىن ئۆزىدە ھەقىقىي بىر شىركەت ئاتامىنىدا بولۇشقا تىگىشلىك بىلىم قۇرۇلما كەمچىل بولغانلىقتىن، شىركىتىنى يەنىلا ئەنئەنىۋىي ئىگىلىك باشقۇرۇش ئۇسۇلىدا باشقۇرۇپ مېڭىشقا مەجبۇرى بولۇپ، جەمئىيەتنىڭ تەلىپىگە ماسلىشالماي، قاتتىق گاڭگىراپ قالغان، بۇنىڭ بىلەن ئۇلار نىشانىنى يوقىتىپ قويۇپ نېمە قىلارىنى ئۆزىمۇ بىلمەي ئويغاق تۇرۇپ چۈش كۆرۈپ ئۆتۈۋەرگەن. بۇ يەردە مۇنداق بىر ھەقىقىي بولۇپ ئۆتكەن مىسالنى قىستۇرۇپ ئۆتۈپ كېتەي: مەلۇم بىر قېرىندېشىمىز ئاللاھنىڭ ھىممىتى بىلەن خېلى كۆپ پۇل تاپقان. ئۇ قولىغا خېلى كۆپ پۇل كىرىپ قالغانلىقىنى ھېس قىلىپ ھەم ئەتراپىدىكى كىشىلەرنىڭ ھە دەپ شىركەت قۇرۇپ، شىركەتلىشىۋاتقانلىقىنى كۆرگەندىن كېيىن، ئۇنىڭدىمۇ شىركەت قۇرۇش ئىستىكى پەيدا بولغان-دە، يېنىدىكى پۇلنى ئېلىپلا شىركەتنى ئەنگە ئالدۇرغان. بانكىدىن ھېسابات ئېچىپ شىركەت ئىش باشلىغاندىن كېيىن ئودا 3 ئايغىچە ئۇلارنىڭ بانكا ھېساباتىدا ئاساسەن ئۆزگىرىش بولمىغان، بۇ خىل ئەھۋال بانكا تەرەپنىڭ دىققىتىنى قوزغىغان، شۇنىڭ بىلەن بانكا تەرەپ ئۇلار بىلەن ئالاقىشىپ ئۇلارنىڭ ھېساباتىدا ھېچ ئۆزگىرىش بولمىغانلىقىنى ئۇلارنىڭ ئىشلىرىنىڭ قانداقراق كېتىۋاتقانلىقى قاتارلىق ئەھۋاللارنى ئىگەللىگەن. ئەمما نەتىجە بانكا خادىمىنى قاتتىق ھەيران قالدۇرغان. بانكا خادىمى ئۇ شىركەت قۇرغۇچى قېرىندىشىمىز بىلەن ئالاقىلاشقاندىن كېيىن، ئۇ قېرىندىشىمىز ئۆزىنىڭ ھازىرغىچە ھېچ ئىش قىلمىغانلىقىنى ھەمدە نېمە قىلىشنى بىلمەيدىغانلىقىنى، مۇمكىن بولسا بانكا تەرەپنىڭ ئۇنىڭغا نېمە قىلىش توغرىسىدا يول كۆرسىتىشىنى ئۆتۈنگەن. قىسقىسى ئۇياق شىركەت قۇرغانيۇ، لېكىن نېمە مەقسەتتە شىركەت قۇرغانلىقىنى ئۆزىمۇ ئاڭقىرالمىغان. مانا بۇ يانغا پۇل كىرگەندىن كېيىن جەمئىيەتكە ئەگىشىپ شىركەت قۇرۇشتىن كېلىپ چىققان بىر تىپىك مىسال. دېمەك بىزنىڭ نۇرغۇن شىركەت ئاتامانلىرىمىزدا يۇقىرىقىدەك ئەھۋاللارمۇ يوق ئەمەس. ئۇلاردا ئېنىق بىر پىلان يوق، ھەتتا ئۇلاردىن شىركەتنىڭ پىلانى نېمە؟ شىركەتنىڭ مەدىنىيىتى نېمە؟ دەپ سورىسىڭىز ھەق دادىغا يەتكۈزۈپ جاۋاب بېرەلەيدىغانلار ئاساسەن يوق بولۇشى مۇمكىن.
1 r5 B% e: R3 S8 Oبۇ يەردە شىركەت مەدىنىيىتى توغرىسىدا ئازراق توختىلىپ ئۆتەي:
0 c8 \) h8 P6 M( x3 Mئادەتتە شىركەت مەدىنىيىتى دېگىنىمىز، شىركەتنىڭ تەرەققىيات جەريانىدا شەكىللەنگەن ئىگىلىك باشقۇرۇش قارىشى، ئىگىلىك باشقۇرۇش نىشانى، ئىگىلىك باشقۇرۇش فاڭجېنى، قىممەت قارىشى، ئىگىلىك باشقۇرۇش پائالىيەتلىرى، جەمئىيەت مەسئۇلىيىتى، ئىگىلىك باشقۇرۇش ئوبرازى قاتارلىقلارنىڭ يىغىندىسى بولۇپ، ئىگىلىك باشقۇرۇش جەھەتتە شىركەتنىڭ ئۆزگىچىلىكىنى ئەكىس ئەتتۈرىدىغان، شىركەتنىڭ مەۋجۇت بولۇپ تۇرۇش، رىقابەت، تەرەققىيات قاتارلىق يېتەكچى ئامىللار شىركەت مەدىنىيىتى دەپ ئاتىلىدۇ.( C$ j% U( W, `5 K& M$ E
ئادەتتە شىركەت مەدىنىيىتى شۇ شىركەتنى باشقۇرغۇچىنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسى، ئىگىلىك باشقۇرۇش ئېڭى قاتارلىق ئامىللار تەرىپىدىن بەلگىلىنىدۇ. شۇڭا شىركەت مەدىنىيىتىنىڭ قانداق بولۇشى، شۇ شىركەتنى باشقۇرغۇچىنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىنىڭ زادى قانداقلىقى بىلەن زىچ مۇناسىۋەتلىك." q- E# ~8 C( V# s, ]! C' b
ئەگەر بىر شىركەتنى ئادەمگە ئوخشاتساق، ئۇنداقتا، ئەگەر ئۇنىڭدا بايلىق (مەبلەغ) بولۇپ، ئاكتىپلىق بىلەن ئالغا ئىلگىرىلەش روھى ۋە ساغلام بولغان مەدىنىيەت مۇھىتى بولمىسا، بۇ شىركەتنىڭ تەرەققىياتىدىن ئۈمىد كۈتۈش مۇمكىن ئەمەس. يەنى بۇ خىل تىپتىكى شىركەتلەردە ئاستا خاراكتېرلىق ئۆزىنى ئۆلتۈرۈۋېلىش ھادىسىسى كېلىپ چىقىدۇ.3 P' s9 {  {( O, p, V' H5 h
ئىككىنچى، شىركەتلەردە ئومۇمەن ئاساسىي ئاجىز بولۇش مەسىلىسى ئېغىر. نۇرغۇن شىركەت ئاتامانلىرىدا تېز سۈرئەتتە پايدا يارىتىش ئېڭى كۈچلۈك، ئۇلارچە بولغاندا، بىر كېچىدىلا پايدا ئېلىپ، جاھاندا داڭدار باي بولۇپ كەتسە بولىدۇ. لېكىن ئۇلار شىركەت قۇردۇم دەپ بىر شىركەتنىڭ قۇرۇلۇش، ئۆسۈپ يېتىلىش، تەرەققىي قىلىش جەريانىغا سەل قارايدۇ. ئەڭ ئەقەللىيسى، بىز ئەتىيازدا بىر تۈپ ئالما كۆچىتى تىكسەك، بۇ ئالما كۆچىتىدىن ئالما مېۋىسىگە ئېرىشىش ئۈچۈن كەمىدە ئىككى يىل ساقلاشقا توغرا كېلىدۇ. لېكىن بىزنىڭ كۆپلىگەن كارخانىچىلىرىمىزدا بۇ ئەقەللىي ساۋاتقا بولغان تونۇشمۇ ئايدىڭ ئەمەس. نۇرغۇن كىشىلەر بۈگۈن شىركەت قۇرۇپ ئەتە شىركەتتىن پايدا ئالسامكەن دەپ قارايدۇ-دە، نۇرغۇن ئىش ھالقىلىرىغا سەل قارايدۇ. ئۇلار ئۆزىنىڭ بىلىم قۇرۇلمىسىنى ئاشۇرۇش، شىركەت خادىملىرىنى تەربىيەلەش، شىركەتنىڭ دەسلەپكى قەدەملىك تەييارلىق خىزمەتلىرىگە پۇختا بولماسلىق قاتارلىق مەسىلىلەر مەۋجۇت. بۇنىڭ بىلەن ئۇلاردا ئىقتىساسلىقلارغا بولغان تونۇش كەمچىل بولۇش، ئىقتىساسلىقلارنى ياخشى تاللىماسلىق، ئىقتىساسلىقلارنى مۇۋاپىق ئىشقا قويماسلىق قاتارلىق بىر قاتار مەسىلىلەر كېلىپ چىقىدۇ. بۇ مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش ئۈچۈن شىركەت باشقۇرغۇچىلىرىدا چوقۇم مۇكەممەل بولغان كارخانا باشقۇرۇش بىلىم قۇرۇلمىسى بولۇشى كېرەك. شىركەت دەسلەپ قۇرۇلغاندا شىركەتنىڭ باشقۇرۇش ئىشلىرى بەك كۆپ بىلىم تەلەپ قىلىپ كەتمەسلىكى مۇمكىن. ئاساسەن قورسىقىدا ئازراقلا ئومىچى بارلارنىڭ ھەممىسى شىركەتنى باشقۇرۇپ كېتەلىشى مۇمكىن. ئەمما شىركەت تەرەققىي قىلىپ مەلۇم باسقۇچقا بارغاندا، ئۇنى باشقۇرۇش ئىشلىرى باشقۇرغۇچىدىن كۈچلۈك بىلىم تەلەپ قىلىدۇ. بۇ ۋاقىتتا ھەر قانداق ئادەمنىڭ شىركەتنى باشقۇرۇپ كېتەلىشى ناتايىن.( k4 ?, N& L# Z! a
ئۈچىنچى، ئۇيغۇر شىركەتلىرىدە ھوقۇق-مەسئۇلىيەت تۈزۈمى ئايدىڭ ئەمەس. ھازىر قارايدىغان بولساق، نۇرغۇن مىللىي شىركەتلەردە باش دېرىكتۇر، دېرىكتور، كاسسىر، بولغالتىر... دېگەنلەر ئېنىق ئايرىلمىغان. ئاساسەن دېگۈدەك بىر ئادەم ھەممىگە چات كېرىۋالغان. شىركەتتە مەسئۇلىيەت، ھوقۇق ئېنىق ئايرىلمىغان. زادى باش دېرىكتورنىڭ باشقۇرۇش دائىرىسى، ھوقۇقى قەيەردىن قەيەرگىچە، دېرىكتورنىڭچۇ؟ بولغالتىرنىڭچۇ؟ كاسسىرنىڭچۇ؟ مانا بۇلار ئېنىق ئەمەس. بۇلار ئېنىق بولمىغانلىقتىن ھەمىشە دەرىجە ئاتلاش خاتالىقى كۆرۈلىدۇ. بۇنداق بولغاندا شىركەتنىڭ باشقۇرۇش ئىشلىرىدا ئېغىر يۇشۇرۇن خەۋپ مەۋجۇت بولۇپ، شىركەتنىڭ كېيىنكى ساغلام تەرەققىياتىدا ئېغىر مەسىلە كۆرۈلىدۇ. ئادەمنىڭ پسىخىكىسى ئۆزىنى كۆرسىتىشكە ئامراق بولۇش (تۆھپەخۇمار)، مەسئۇلىيەتتىن قېچىش خاراكتېرىگە ئىگە. ئادەتتە ھوقۇق-مەسئۇلىيەت ئېنىق بولمىغاندا، تۆھپە كۆرسىتىش پۇرسىتى كەلگەندە ھە دېسە ھوقۇق جەھەتتە يۇقىرى تۇرغۇچىلار پۇرسەتنى تۆۋەنگە ئۆتكۈزمەي، ئەسلىدىنلا كاسسىرنىڭ قىلىشقا تېگىشلىك ئىشنىمۇ باش دېرىكتور بولغۇچى ئىجرا قىلىۋېتىش خاتالىقىنى سادىر قىلىپ، تۆۋەندىكى دېرىكتور، كاسسىر، بوغالتىر دېگەنلەر قۇرۇق شەپكىگە موللا بولۇپ قالىدۇ-دە، ئۇلاردا خىزمەتكە ئۆزىنى بېغىشلىماسلىق، خىزمەتتە سۇسلۇق قىلىش ئالامەتلىرى كۆرۈلىدۇ. مەسئۇلىيەت مەسىلىسىگە دۇچ كەلگەندە بولسا، باش دېرىكتور بولغۇچى تۆۋەندىكى مۇناسىۋەتلىك خادىمغا ئىتتىرىپ قويىدۇ-دە، بۇ مەسئۇلىيەتنى تۆۋەندىكى خادىممۇ قۇبۇل كۆرمەي، نارازىلىق كەيپىياتى شەكىللىنىپ قالىدۇ. شۇڭا، ھەر قانداق شىركەتتە چوقۇم ھوقۇق-مەسئۇلىيەت ئېنىق بولۇشى كېرەك.. y9 [6 O! Z6 t8 A/ i6 Y7 j
تۆتىنچى، ئىزدىنىش روھى ۋە يېڭىلىق يارىتىش روھى كەمچىل. ئىزدىنىش روھىنىڭ كەمچىللىكىدىن يېڭىلىق يارىتىش روھىنىڭ كەمچىللىكى كېلىپ چىققان. بۇ ھەقتە كۆپ سۆزلىمىسەكمۇ كۆپچىلىك مەسىلىنىڭ تېگىگە يېتەلەيدۇ دەپ قارايمەن. يېڭىلىق روھىنىڭ كەمچىللىكىدىن بىزدە ئەگىشىش ئىدىيىسى كۈچلۈك يامىرىغان. ئىخلاسنىڭ تاغتوراسى ئىقتىدارغا ئوخشاش مەھسۇلاتلارنىڭ ۋۇجۇدقا كېلىشى، بازار ئىگىلىنىش نىسبىتى ياخشى مەھسۇلاتلارنىڭ تاغتورا نۇسخىلىرىنىڭ بازاردا زور كۆلەمدە ئەۋج ئېلىپ كېتىشى قاتارلىقلارنىڭ ھەممىسى يېڭىلىق يارىتىش روھىنىڭ كەمچىللىكىدىن كېلىپ چىققان.
8 a5 T9 k; V! t; r6 aبەشىنچى، تۈزۈم-قائىدىلەر قېلىپلاشمىغان، خىزمەت ۋاقتى ۋە دەم ئېلىش ۋاقتى ئېنىق ئەمەس. قائىدە-تۈزۈمنىڭ قېلىپلاشماسلىقى، خىزمەت ۋاقتى ۋە دەم ئېلىش ۋاقتىنىڭ ئېنىق بولماسلىقىغا سەۋەب بولغان. نۇرغۇن شىركەتلەردە ئەتىگەنلىك خىزمەتكە كېلىش ۋاقتى ئېنىق بەلگىلەنگەنيۇ، ئەمما ئىشتىن چۈشۈش ۋاقتى ئېنىق بەلگىلەنمىگەن. بەزى شىركەتلەردە ھەتتا ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ يېرىم كېچىگىچە ئىشلەش مەسلىسى ئېغىر. لېكىن سىمىېنا قوشۇپ ئىشلىگەنگە ھەق ھېسابلاش تېخى ئۇيغۇر مىللىي شىركەتلىرىدە مەۋجۈت ئەمەس.( B* ^# n; T# G5 @& g( t
بۇ ھەقتە، باشقا شىركەتلەرگە پەقەت قائىدە-تۈزۈملىرىنى قېلىپلاشتۇرۇش تەكلىپىنى بېرەلەيمەن، ئەمما ئۇلارنىڭ قانداق قىلىشىنى ئۆزى بەلگىلەيدۇ. لېكىن ئۆزۈم باشقۇرۇپ كېلىۋاتقان ئەلداۋا ساغلاملىق ئۇچۇر مۇلازىمەت چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتىنىڭ قائىدە تۈزۈملىرىدىن ئۈزۈندە بېرىپ ئۆتۈپ كېتىشكە بولىدۇ. بۇ تۈزۈملەر پەقەت كەمىنە ئەلداۋانى باشقۇرۇپلا تۇرىدىكەن، يۈكسەلنىڭ كۈچلۈك قوللىشى ئاستىدا داۋاملىق كۈچكە ئىگە بولۇپلا قالماستىن، بەلكى تېخىمۇ مۇكەممەللىشىدۇ., l6 E& T! s$ Z/ S  w& E) s# @
ئەلداۋا ساغلاملىق ئۇچۇر مۇلازىمەت چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتىنىڭ خىزمەت ۋاقىت بەلگىلىمىسى:0 ^6 M- L8 L' [
ئەلداۋا ساغلاملىق ئۇچۇر مۇلازىمەت چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتى ھەر كۈنلۈكى 7 سائەتلىك خىزمەت تۈزۈمىنى يولغا قويغاندىن سىرت، ھەر ھەپتىدە ئىككى كۈن (شەنبە، يەكشەنبە) كۈنلىرى تولۇق دەم ئېلىشنى ئىشقا ئاشۇرغان.
/ ]9 R4 K( ?$ nئەلداۋا ساغلاملىق ئۇچۇر مۇلازىمەت چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتىنىڭ خىزمەت ۋاقىت (ئۈرۈمچى ۋاقتى ئاساس قىلىنىدۇ) جەدۋىلى:. U8 p( Q3 I) p6 r+ a
قىش پەسلى (10-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن ئىككىنچى يىلى 4-ئاينىڭ 30-كۈنىگىچە):- p6 |3 X9 N) K& O4 O& [: H$ A+ C6 g2 K9 t
چۈشتىن بۇرۇنقى خىزمەت ۋاقتى: سائەت 8:30 دىن 12:00
( l5 ?" Y- [, y4 H: w( k' nچۈشتىن كېيىنكى خىزمەت ۋاقتى: سائەت 1:30 دىن 5:00
, A  v  v$ p' u, f, b# ?' Mياز پەسلى قىش پەسلى (5-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن 9-ئاينىڭ 30-كۈنىگىچە):
; N  x$ R( c8 `$ o  A- h: sچۈشتىن بۇرۇنقى خىزمەت ۋاقتى: سائەت 8:00 دىن 11:30# |% {$ d3 n7 t4 X6 u
چۈشتىن كېيىنكى خىزمەت ۋاقتى: 1:30 دىن 5:00
  d, x8 [+ J$ O" `+ D! D- Bئەلداۋا ساغلاملىق ئۇچۇر مۇلازىمەت چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتىنىڭ ھەر قايسى ھېيت-بايراملاردا دەم ئېلىش ۋاقىت بەلگىلىمىسى:+ Y' k4 w$ \5 u0 \. g
ئەلداۋا ساغلاملىق ئۇچۇر مۇلازىمەت چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتى ئىشچى-خىزمەتچىلەرگە دۆلەتنىڭ مۇناسىۋەتلىك قانۇن-نىزاملىرىدا بەلگىلەنگەن دەم ئېلىش ۋاقىت پرىنسىپىنى قوللانغان بولۇپ، دۆلەتنىڭ بىر يىل ئىچىدىكى ھەر قايسى بايراملار ئۈچۈن دەم ئېلىشقا قويۇپ بېرىش بەلگىلىمىسىدە 15.5 كۈن دەپ بېكىتەلگەن. ئەلداۋا ساغلاملىق ئۇچۇر مۇلازىمەت چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتىنىڭ بىر يىل ئىچىدىكى ھېيت-بايراملاردىكى دەم ئېلىش ۋاقتى 16 كۈن قىلىپ بېكىتىلگەن بولۇپ، پەقەت دۆلەتنىڭ قانۇن-نىزاملىرىدا بەلگىلەنگەن بايراملارنىڭ ۋاقتى مىللىي بايراملارغا تەڭشىۋېتىلگەن. تۆۋەندە دەم ئېلىش كونكىرت جەدۋىلى بېرىلدى:' f$ u6 t# _, Z
1. يېڭى يىل بايرىمى: ھەر يىلى 1-ئاينىڭ 1-كۈنى بىر كۈن.7 f4 w; c; y* }8 _# M  I6 U5 X
2. باھار بايرىمى (چاغان): چاغاننىڭ شۇ كۈنى بىر كۈن دەم ئېلىش. (قالغان ئىككى كۈن ۋاقىت رۇزا ھېيت ۋە قۇربان ھېيتقا تەڭشەلدى.)
5 \8 p/ v. d) r1 ~. P' R3 ]3. 1-ماي ئەمگەكچىلەر بايرىمى: 5-ئاينىڭ 1-كۈنى بىر كۈن.8 n0 d" |! b& u! m3 Z. Z
4. دۆلەت بايرىمى: 10-ئاينىڭ 1-كۈنىدىن 3-كۈنىگىچە، جەمئىي 3 كۈن" T# |# o& _# Y6 c2 G& \( B3 T
5. رۇزا ھېيت: دۆلەتنىڭ مۇناسىۋەتلىك قانۇن-نىزاملىرىدا بەلگىلەنگەن دەم ئېلىش كۈن سانى + چاغان دەم ئېلىش ۋاقتى (بىر كۈن)5 @+ E3 ~, K: i- f( T! i) y
6. قۇربان ھېيت: دۆلەتنىڭ مۇناسىۋەتلىك قانۇن-نىزاملىرىدا بەلگىلەنگەن دەم ئېلىش كۈن سانى + چوكانتال بايرىمى (بىر كۈن) + تاڭزۇڭزا چاغىنى (بىر كۈن) + چاغانلىق دەم ئېلىش ۋاقتى (بىر كۈن)
2 J9 ~9 h; `6 p; W; z/ a/ Z7. 8-مارت خانىم-قىزلار بايرىمى: يېرىم كۈن (چۈشتىن بۇرۇن نورمال خىزمەت قىلىپ، چۈشتىن كېيىن دەم ئېلىش)+ K1 E% ^' N* u5 n
8. 1-ئىيۇل بالىلار بايرىمى (پەرزەنتلىك ئىشچى-خىزمەتچىلەرنىڭ بالىلىرىنى ياخشى ئوينىتىشى ئۈچۈن شارائىت ھازىرلاپ بېرىلدى): يېرىم كۈن (چۈشتىن بۇرۇن نورمال خىزمەت قىلىپ، چۈشتىن كېيىن دەم ئېلىش)- Z# A& L7 D  o5 v& V$ k
9. نورۇز بايرىمى: يېرىم كۈن (چۈشتىن بۇرۇن نورمال خىزمەت قىلىپ، چۈشتىن كېيىن دەم ئېلىش)/ A# s  O# |, C8 ?. U
ئەلداۋا ساغلاملىق ئۇچۇر مۇلازىمەت چەكلىك مەسئۇلىيەت شىركىتىنىڭ ھەر خىل تەمىنات بەلگىلىمىرىلىرى:
' Z# m) _! ]' J& h: [5 V7 Kبىرىنچى، مائاش
1 c3 u# j" b' u1. ئاساسىي مائاش: تۆت تۈرلۈك 10 دەرىجىگە ئايرىلىدۇ (تەپسىلاتىنى مۇناسىۋەتلىك جەدلۋەلدىن كۆرۈڭ)( K3 K! Z- N- `' j; `
2. خىزمەت شىتاژى: شىركەتتە ئىشلىگەن ۋاقىت بويىچە ھېسابلىنىدۇ، ھەر يىلى 5 يۈەنلىك قىممەت بويىچە ئېشىپ بارىدۇ4 e- s% i* |( ~3 v' g  y
3. لەيلىمە مائاش: ئىشچى-خىزمەتچىلەر بازار ئېچىش جەريانىدا ئوڭۇشلۇق ھالدا توختام ئىزالىنىپ، توختام پۇلى شىركەت ھېساباتىغا كىرگەندىن كېيىن، شۇ خادىمغا توختام پۇلىنىڭ %10 ئايرىپ بېرىلىدۇ.
! y0 v" ^$ a. i6 u7 C7 l% hئىككىنچى، مۇكاپاتلار! O$ v# n' u% q3 t& b
1. پېرېۋوت يارىتىش مۇكاپاتى: تەكشۈرۈپ بېكىتىلگەن ئۆلچەمگە %100 توشسا، 80 يۈەن، ھەر بىر پىرسەنت پوئىنتى ئاشسا 5 يۈەن مۇكاپات بېرىلىدۇ.+ `( N, t" N, A  a6 |
2. تولۇق ئىشقا چىقىش مۇكاپاتى: تولۇق ئىشقا چىققان خادىملارغا ھەر ئايلىقى 50 يۈەن مۇكاپات بېرىلىدۇ.
! `0 l9 `; k6 T* `3. يىللىق مۇكاپات: شۇ يىللىق شىركەتنىڭ ئەمەلىي ئىقتىسادىي ئۈنۈمىگە قاراپ بەلگىلىنىدۇ.
' ]: V0 B2 I3 x7 F! T: `2 K# ?4. شەخسلەرنىڭ يىللىق مۇكاپاتى: ھەر بىر خادىمغا 500-1000 يۈەنگىچە مۇكاپات بېرىلىدۇ.9 ^- W% L  O' U' F
ئۈچىنچى، تەمىنات (ۋاقىتلىق بەلگىلىمە)8 [- {5 s) z, W* G
1. قاتناش كارتىسى تولۇقلىمىسى: ھەر ئايدا ھەر بىر خادىم ئۈچۈن 50 يۈەن
' j* f' n6 l& r3 L1 z, ?, L2. تېلېفون سۆزلىشىش ھەققى تولۇقلىمىسى: ھەر ئايدا ھەر بىر خادىم ئۈچۈن 50 يۈەن
3 D& Z2 Q& C; V/ y, R2 v8 @: H* M' ]3. ھېيت-بايراملىق تەمىنات: رۇزا ھېيتتا ھەر بىر خادىمغا 200 يۈەن، قۇربان ھېيتتا ھەر بىر خادىمغا 300 يۈەن، يېڭى يىل (1-ئاينىڭ 1-كۈنى) ھەر بىر خادىمغا 100 يۈەن، نورۇز بايرىمىدا ھەر بىر خادىمغا 100 يۈەن، 8-مارت خانىم-قىزلار بايرىمىدا (ئايال خادىملارغا) ھەر بىر خادىمغا 100 يۈەن تەمىنات بېرىلىدۇ.
2 x1 }8 s; X4 z; v5 W6 [4. چۈشلۈك تاماق تولۇقلىمىسى: ھەر ئايدا ھەر بىر خادىمغا 120 يۈەن بېرىلىدۇ.
- d; a! H/ c$ }% }5. ئۆلۈم-يىتىم ئىشلىرى تولۇقلىمىسى: بىۋاسىتە تۇققانلار (ئاتا-ئانا، قېيىنئاتا-قېيىنئانا، ئاكا-ئىنى، ئاچا-سىڭىل) ھەر قېتىم 500 يۈەن بېرىلىدۇ.
# S" y& h2 Y; `. v5 U' d" i6 Y2 h4 Z  E2 e3 }
يۇقىرىدا ئۆزۈمنىڭ مىللىي كارخانىلارنىڭ تەرەققىيات مەسىلىسى ئۈستىدە ئويلىغانلىرىمنى يۈزەكى ئوتتۇرىغا قويۇپ ئۆتتۈم، يۇقىرىقىلار پەقەت كەمىنىنىڭ كۆز قارىشى، بۇ قاراشلارنى باشقىلارغا تېڭىشقا بولمايدۇ. مۇۋاپىق بولسا قۇبۇل قىلىپ، مۇۋاپىق بولمىسا ئاتلاپ ئۆتۈپ كەتسەك بولىۋېرىدۇ. ئادەمنىڭ قىممەت قارىشى، دۇنيا قارىشى، كىشىلىك قارىشى قاتارلىقلارنىڭ ئوخشاش بولماسلىقىغا ئاساسەن، ئۇلارنىڭ مەسىلىلەرگە قايتۇرىدىغان ئىنكاسىمۇ ئوخشاش بولمايدۇ./ k( m2 r, o. d6 ^  V) f7 S# Z
مەنبە: ئىلقۇت بلوگىدىن
% S  K& d4 ]! z1 g1 D4 Khttp://blog.ilqut.com/index.php/archives/3600.html
- u+ Y& K# U. V8 s: ?6 I
" a8 ^/ u+ n+ Tبۇ جەھەتتىكى مەزمۇنلار ئەھۋالغا قاراپ داۋاملىق تولۇقلىنىدۇ!( t0 D' `5 j3 O* y1 @5 K  K
1 @- W" B  N" B0 ?: S* ^
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   PengiYar تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-24 01:06 PM  : H# z2 l6 N) Y! C; f4 }
' f. w9 `) Q& B+ u: F- ?/ ]

باھالاش

قاتناشقانلار سانى 2مۇنبەر پۇلى +20 يىغىش سەۋەبى
salam-dil + 10
parlak0997 + 10 تەپەككۇرى كۈچلۈك

باھا خاتىرىسى

ئەلسۆي تەرجىمە گۇرۇپپىسى ھەرىكەتتە!
ئىنكاس

جابدۇق پاش قىلىش

كېرەك يوق

0

تېما

1020

يازما

1020

جۇغلانما

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 63055
يازما سانى:
1020
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
6425
تۆھپە :
90
باھا :
468
توردا:
1299 سائەت
تىزىملاتقان :
2011-10-31
ئاخىرقى:
2015-9-2
ۋاقتى: 2012-3-24 14:28:38 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مىللي كارخانىلاردا كۆرۈلگەن مەسلىلەر توغرىسىدا بەكمۇ ئەتراپلىق پكىر يۈرگۈزۈپسىز، ھارمىغايسىز.
2 S5 Q# M/ s$ q5 |3 Qئىزدىنىش روھى ۋە يېڭىلىق يارىتىش روھى كەمچىل. ئىزدىنىش روھىنىڭ كەمچىللىكىدىن يېڭىلىق يارىتىش روھىنىڭ كەمچىللىكى كېلىپ چىققان.
* Z! P, s# ^/ G+ K) @, v) }بۇ گىپىڭىزگە بەكمۇ قوشۇلىمەن ...

بۇكۈنلەرمۇ ئۆتۈپ كىتىدۇ،ئۆتۈپ كەتكەن كۈنلەرگە ئوخشاش!

ئۆتكەن ھەر بىردە

284

تېما

3503

يازما

3787

جۇغلانما

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 154
يازما سانى:
3503
نادىر تېما :
2
مۇنبەر پۇلى :
3974
تۆھپە :
2936
باھا :
2250
توردا:
10874 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-5-20
ئاخىرقى:
2016-3-1
ۋاقتى: 2012-3-24 14:37:56 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
تۇلىمۇ ياخشى قائىيدە تۈزۈملەرنى تۈزۈپسىز...بولسا  مىللى كارخانىلىرمىزنىڭمۇ  سىزدىن ئۆگىنىپ خىزمەت ۋاقتىنى تەڭشەپ،خىزمەتچىلەرنىڭ شىركەتكە ئۆزىنى ئاتاپ خىزمەت قىلىشتەك روھىنى ئەۋجى ئالدۇرشىنى تىلەيمەن.

ھاياتتىكى ئەگرى تۇقايلىقلاردىن قورقۇپ قالماي قەيسەرلىك بىلەن ياشايمەن
hekmat-uyghur بۇ ئەزا ئۆچۈرۈلگەن
ۋاقتى: 2012-3-24 14:41:56 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەسكەرتىش: يوللىغۇچى چەكلەنگەن. مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئۆتمۈشكە رەخمەت ، بىزگە دۈشمەن

52

تېما

2029

يازما

2081

جۇغلانما

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 12462
يازما سانى:
2029
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
18822
تۆھپە :
2246
باھا :
1929
توردا:
7655 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-10-2
ئاخىرقى:
2016-2-10
ۋاقتى: 2012-3-24 15:18:31 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
يىڭىلىق يارتىش روھى كەمچىل ، 9 G# m1 w  `0 J% j
جەمىيەتكە يۈزلىنىش ھەققىدە ،ئىقتقدارى ئاجىز ،
4 Q/ Y' K0 j% M. V5 E- F7 pدىرىكتورغا بىكارچىلىق خادىم لازىم . # q3 [: {  f3 n. ?- B9 {( n$ I
مەقسەت ھەممىسىدە پۇل يوق

ئەقىلسىز دوستۇڭدىن ئەقىللىق دۈشمىنىڭ ياخشى ،

0

تېما

0

يازما

0

جۇغلانما

تەستىقلانمىغان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 74255
يازما سانى:
0
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
2
تۆھپە :
0
باھا :
0
توردا:
0 سائەت
تىزىملاتقان :
2015-7-6
ئاخىرقى:
2015-7-6
ۋاقتى: 2012-3-24 15:45:55 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
hekmat-uyghur يوللىغان ۋاقتى  2012-3-24 02:41 PM
' z6 o- m; g) C$ N& v  hقايسى بىر ئۇيغۇر  كارخانىچىنىڭ  پىشىپ  يىتىلگۈسى، تەر ...

/ _) O# K  n& F! U3 t4 [ئۇلارنىڭ ھەممىسى باھەنە ، مەنمۇ ئىگىلىك تىكلەش يولىدا تىرىشىپ تىرمىشىۋاتىمەن ، ئەمما ھازىرغىچە ئۇنداق قىزىل چىراقلارغا ئۇچۇراپ باقمىدىم ، بىر قىسىم رەسمىيەتلەرنى بىجىرىشنىڭ تەرتىپى مۇرەككەپ ئەمما بىزگىلا ئۇنداق ئەمەس باشقىلارغىمۇ شۇنداق ، بىزنىڭ بىر قىسىم ئىگىلىك تىكلۈگىچىلىرىمىز ئازىراق ئاۋارچىلىقتىن قورقۇپلا بەل قويۋېتىدۇ ، ئاخىرغىچە بەرداشلىق بەرگەنلىرىلا ئۈزۈپ چىقالايدۇ ، يەنە كۆپ قىسىم كىشىلىرىمىز ئىشنى نورمال تەرتىپ بويىنچە ھەل قىلىشنى خالىمايدۇ ، مەسلەن 4ئاي قوڭنى بېسىپ ئوقىسا ئالغىلى بولىدىغان شوپۇرلۇق كىنىشكىسىنى زورمۇزو پارا بېرىپ ئالىدۇ ،ئاندىن ماشىنا ھەيدەپ بىرەرسىنى سوقۇپ قويغاندا قاراپ ئولتۇرىدۇ .  يەنە توربېكەتچىلەرمۇ 20كۈن تەخىر قىلىپ ماتىرياللىرىنى ھۆكۈمەتكە تۇللۇق تاپشۇرۇپ قانۇنلۇق icpبىجىرىپ ئاندىن تور بېكىتىنى ئاچماي ، ئالدىراپ سالدىراپلا مۇلازىمىتىرىنى چەتئەلنىڭ مۇلازىمىتىرىغا قۇيىۋالىدۇ شۇنىڭ بىلەن تور بېكىتىنىڭ سۈرئىتى قۇلىلىدەك ئاستا بولىدۇ، يەنە تور بېكىتىدىكى بىرەر ئادەم خاتا گەپ قىلىپ قويسا رەسمىيىتى يوق بولغاندىكىن ساقچىلارمۇ خاتا گەپ قىلغان ئادەمنى تۇتماي بېرىپ تور بېكەت ئىگىسىنى تۇتىدۇ ، ئەمەلىيەتتە مۇشۇنداق قىزىل چىراقلارنى ئۆزىمىز زورلاپ پەيدا قىلۋالىمىز

6

تېما

49

يازما

55

جۇغلانما

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 19029
يازما سانى:
49
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
5759
تۆھپە :
350
باھا :
280
توردا:
277 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-11-25
ئاخىرقى:
2014-6-18
ۋاقتى: 2012-3-24 16:20:49 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
ئەمىللىيەتتە پۇلنى كۆپ تاپقان كانرخانچىلارنىڭ كۆپۈنچىسى يۈكسەك دەرىجىدە تەۋەكۈلچىلىكى ۋە ئالدىن كۆرەر ،كالا ئىشلىتىشكە ماھىر بولغانلىقى ئۈچۈن پۇل تاپالايدۇ..بۇلارنىڭ ئىچىگە ‹تاشچى بايلار )كىرمەيدۇ.
% G3 Z' A* B3 Bئۇلار سىزدىگەن نۇرغۇن شەرتلەرنى ئۇلار تامامەن ئورۇندىيلايدۇ..ئەمما بۇ فورمىلاغا چۈشمسە ھەمسى قۇرۇق چۈش بۇلىدۇ ...سىياسەت +ئىقتىساد = ياخشى نەتىجە  A8 U2 `8 [1 t& r4 d# i9 p

) k9 R& p% D2 h# B+ wئەمدى مۇھاكىمە قىلساق ..ئىچكىرى ئۆلكە شەھرلىرىنىڭ كۆپ قىسمى ئادەتتە ئۆز شەھەرلىرىنىڭ بازارلىرغا ئۆز ئۆلكە ،ناھىيەلىرىنىڭ كارخانىلىرى ئىشلەپ چىقارغان مەھسۇلاتلىرىنى سىلىشنى يولغا قويغان شۇڭا ئىچىكىر ئۆلكىدىكى ماگىزىن، تاللا بازارلىرغا كىرىپ مال پۇكەيلىرىگە قارسىڭىز مەسىلەن ( گەنسىۇدا ئىشلەنگەن،خۇبىتدا ئىشلەنگەن..)دىگەندەك تاۋارلار كۆزگە ئەڭ چىلىقىدۇ.+ Z: D% |: j' y8 ~1 p
ئەمدى يەنە بىر مەسىلىگە كەلسەك ئۇيغۇر كارخىنىلىرى ئىشلىگەن تاۋارلارنىڭ كۆپ قىسمى ئۆزمىزنىڭ ئۇشاق - كىچىك دۇكانلىرىمىزدا يەنىلام ئۆزمىزنىڭ خەلقىگە سىتىلىماقتا بۇنداق بۇلۇش خۇدى ئوڭ يانچۇقتىن ئېلىپ سول يانچۇققا سالغاندەكلام ئىش .پۇلنى ئاساسلىق ئوبروت قىلىۋاتقان بىزنىڭ تۈرك كەسپىمىز بولسا ناۋايلىق ھەم ئاشخانا كەسپدۇر ..ئەپسۇس ئاشخانا كەسپىنىمۇ يىمەكلىك دورشقا ئەڭ ئۇستتا كىچىك 吗 لارغا تارتقۇزۇپ قويماقتىمىز.& j. T: U8 V% o5 q; N' C- E* _2 y
بۇمۇ سىياسەتنىڭ ئوڭلىقى ...
; S9 q& ?/ l( S1 U! Zئەمىدى بۇ مەسەلىلەرگە مەن ھازىرغىچە جاۋاپ تاپالمىدىم ..
& o1 ?6 k& s- E0 D5 A( F  \$ y1-.ئۇيغۇر مەھسۇلاتلىرى (ئارمان،ئىخلاس،ئامىنە،ئۇيغۇر دورگەرلىكى،گىرم بۇيۇملار)دىگەندەك كارخانا ، مەھسۇلارتلىرىمىزنىڭ ئېلانلىرى نېمىشقا شىنجاڭ تېلىۋىزىيە خەنزۇچە 1-،4-،6-،7-،11- قانالىرىدا باشقا خەلىقە تەشۋىق قىلالمايدۇ.....بۇ مەن 10يىل ئىچىدە جاۋاپ تاپالمىغان سۇئال.; F, i) u4 `$ J8 e- s
2- نىمىشقا ئۇيغۇر كارخانلىرىمۇ تالا ئېلان-تەشۋىقاتىغا ئالاھىدە ئەھميەت بەرمەيدۇ..- `: X9 t, T2 D1 @8 u' O  T
3320946_175109067150_2 拷贝.jpg ( ]/ O0 j0 X9 j; ^- ?
; q% \! r3 o% {$ K: T
2531170_134152113609_2 拷贝.jpg + T, a: E. j" H
: i+ G8 L" x4 J; _. B
sdfsdfs.jpg
4 N( R- C/ a$ p3 i) r: M0 A0 c! D; r
sadasd.jpg
- w% [% R2 C' B, c. b, ^5 b* q8 Q) T; d- b9 E/ Z6 n  `
5410902_141030027095_2 拷贝.jpg          / X5 ^  G1 A! }

7 L: ]4 I( \. G/ G2 |4 F2 a 4930063_081513972593_2 拷贝.jpg   Z" |- h2 z% g5 m) e( j0 G
( [$ V! n; }- G% @) R) o1 \$ ]
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   kuk1 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-3-24 04:28 PM  1 |0 s% x  ~9 K1 t, U) F

  V8 V( v  ^& e1 L$ P

كۆرەش كەلگۈسى ئۈچۈندۇر،

26

تېما

1342

يازما

1368

جۇغلانما

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 17073
يازما سانى:
1342
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
3501
تۆھپە :
297
باھا :
280
توردا:
2004 سائەت
تىزىملاتقان :
2010-11-10
ئاخىرقى:
2016-2-19
ۋاقتى: 2012-3-24 18:16:01 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
kuk1 يوللىغان ۋاقتى  2012-3-24 04:20 PM . e9 a/ U6 X7 r
ئەمىللىيەتتە پۇلنى كۆپ تاپقان كانرخانچىلارنىڭ كۆپۈنچ ...
1 c* O4 j" W5 Z% ~9 x2 F
بۇ  بەك  قىيىن  مەسلە   .لىكىن  ئويغۇر كاخانچىلارنىڭ  خەنزۇ  بازىرىغا كىرىشى  بەك مۇشكۇل ...  .بۇيەردە سەۋەپ بەك كۆپ  ......

ئنسان ئۆزئۆمرىدىن ئۈكۈنمەيدىغان بولسۇن            ،ئىمان بىلەن ھايادىن ئايرىلغان ۋاقتىڭ تىرىك  تۇرۇپ ئۆلگەن ۋاقتىڭدۇر،

10

تېما

569

يازما

579

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 76746
يازما سانى:
569
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
4464
تۆھپە :
90
باھا :
90
توردا:
235 سائەت
تىزىملاتقان :
2012-2-29
ئاخىرقى:
2015-9-14
ۋاقتى: 2012-3-24 19:48:20 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
شۇنىڭ ئۈچۈن چۇقۇم تىرشىش كېرەك....

سەن مەنپەت ئۈچۈن ياشساڭ ،مەن ئادىمىيلك ،ئىنسانيى پەزلەت ئۈچۈن ياشايمەن

مۇھەببەت شەخسنى

15

تېما

479

يازما

495

جۇغلانما

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نومۇرى: 43372
يازما سانى:
479
نادىر تېما :
0
مۇنبەر پۇلى :
7371
تۆھپە :
1381
باھا :
1151
توردا:
1116 سائەت
تىزىملاتقان :
2011-6-6
ئاخىرقى:
2012-12-29
ۋاقتى: 2012-3-24 22:05:47 | ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش
مۇشكۈل بولغىنى بىلە كەلگۈسىدە  چۇقۇم نەتىجە قازنىپ قىلشى مۆمكىن

مۇھەببەت شەخسنى ئۆزگەرتەلەيدۇ
كىرگەندىن كېيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

سەھىپە جۇغلانما قائىدىسى

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|قاماقخانا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى ( 黔ICP备15011399号 )

GMT+8, 2016-3-11 09:22 PM, Processed in 0.452119 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.2(NurQut Team) © 2001-2013 Comsenz Inc.
شىنجاڭ مىسرانىم مەدەنىيەت تارقىتىش چەكلىك شىركىتى

تېز ئىنكاس چوققىغا قايتىش سەھىپىگە قايتىش