مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 593|ئىنكاس: 15

ئۇقۇتقۇچى مۇقەددەس قۇياش [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 63473
يازما سانى: 265
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5574
تۆھپە نۇمۇرى: 557
توردا: 1053 سائەت
تىزىم: 2011-11-3
ئاخىرقى: 2012-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 12:25:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

ئۇقۇتقۇچى مۇقەددەس قۇياش


    مىسرانىم مۇنبىردە ئىلان قىلىنغان ئوقۇتقۇچىلار توغرىسىدىكى ئىلان قىلىنغان،مەسلەن:بىزگە قانداق ئۇقۇتقۇچىلار كىرەك.بىر ئوقۇتقۇچىنىڭ ئاھۇ زارى.شەرەپ ئىگىسى ئۇستاز. ...قاتارلىق ماقالىلەرنى ئوقۇغاندىن كىيىن،ئوقۇتقۇچىنىڭ مەسئۇلىيەت ۋە مەجبۇرىتى ھەققىدە كۆپ ئويلىنىپ تۆۋەندىكى قاراشلىرىمنى تورداشلار ۋە ئوقۇرمەنلەر بىلەن ئورتاقلاشماقچى بولدۇم.

    دانالارنىڭ ھكمەت خاترلىردىكى:ئوقۇتقۇچى ئىنسان روھىينىڭ ئېنژىنىرى.ئوقۇتقۇچى كۈيۋاتقان شام.ئوقۇتقۇچى باغۋەن.ئوقۇغۇچىغا بىر ئىستىكان سۇ بىرىش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىدا بىر چىلەك سۇ بۇلۇش كىرەك.دىگەن ھىكمەتلەرنىڭ مەزمۇنلىرى ھەققىدىكى قاراشلىرىم مۇنداق:

     مۇئەييەن بىر قۇرلۇشنى لاھىيلەش بىلەن،ئادەمنىڭ روھى قۇرۇلمىسنى لاھىيلەشنىڭ قانۇنيەتلىرى ئوخشايدۇ،يەنى قۇرلۇشنى شەكىللەندۈرۈشكە مۇناسىۋەتلىك بولغان فونكىسيىلىك ئامىللار ۋە ئۇنى ماسلاشتۇرۇش جەھەتتە ئوخشاش.ئۇنى ئپادىلەش ئۇسسۇللىرى ۋە جەريانى ئوخشىمايدۇ.

     مۇئەييەن بىر شامنىڭ يورۇقلۇق تارقىتىشى بىلەن ئوقۇتقۇچىنىڭ بىلىم بىرشى ۋە بەدەل تۆلەش مەقسەت مۇدداسى ئوخشايدۇ، ئەمما شام كۈيۈپ-كۈيۈپ يورۇقلىق تارقىتىپ بولۇپ ئۆچىدۇ.ئەمما ئوقۇتقۇچىنىڭ تارقاتقان بىلىمى بىر ئوقۇغۇچىغا،ئون ئوقۇغۇچىغا تارقىلىپ ئىنسانلار ئەقلىنى يورىتىدىغان مەشئەلگە ئايلىنىدۇ.

     باغۋەننىڭ مۇئەييەن بىر كۈچەتنى ئۆستۈرۈش جەريانىدىكى قانۇنيەتلەر بىلەن ئوقۇتقۇچىنىڭ بىر ئوقۇغۇچىنى تەربىيلەپ يىتىشتۈرۈش جەريانىدىكى قانۇنيەتلەر ئوخشايدۇ.ئەمما كۈچەت يىتىلدۈرۈش بىلەن ئوقۇغۇچىنى تەربىيلەشتىكى ئۇسسۇل ۋە تەلەپلەر ئوخشىمايدۇ. يەنى باغۋەن ئۆستۈرۋاتقان كۈچەتلىرىدە مەلۇم ياۋا شاخلار كۆرۈلسە ياكى مىۋىسى سورىتلۇق بولماي قالسا شۇ ياۋا شاخلارنى كەكە-پالتىلاردا كىسىپ چاتاپ ئۆلچەملىك ئۆستۈرەلەيدۇ.ئەمما ئوقۇتقۇچى باغۋەن قوللانغان ئۇسسۇللارنى قوللىنىشقا بولمايدۇ.

     ئوقۇغۇچىغا بىر ئستىكان سۇ بىرىش ئۈچۈن ئوقۇتقۇچىدا بىر چىلەك سۇ بولۇش كىرەك.بۇ دىگەن گەپ ئوقۇتقۇچىدا بىلىم كۆپ بولمىسا ئوقۇغۇچىنىڭ بىلىمگە بولغان ئىھتىياجىنى قاندۇرالمايدۇ دىگەن گەپ.سۇغا بولغان ئىھتىياج بىلەن بىلىمگە بولغان ئىھتىياجىنىڭ قانۇنيەتلىرى ئوخشايدۇ.ئەمما:ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا بىلىمنى بىرىۋەرسە بىلىم تۈگەپ كىتىپ تاراڭلاپ قالدىغان چىلەككە ئوخشىمايدۇ.ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىغا بىر ئىستىكان بىلىم بەرسە،ئۆزىدە ئون ئىستىكان بىلىم پەيدا بولدىغان بۇلاققا ئوخشايدۇ....

............................................................................................

        ئوقۇتقۇچى مۇقەددەس قۇياشقا ئوخشايدۇ.قۇياشنىڭ ماھىيتى ۋە مەقسەت نىشانى بىلەن ئوقۇتقۇچىنىڭ ماھىيتى ۋە مەقسەت نىشانى ئوخشايدۇ.

    قۇياش پۈتۈن كائىيناتقا تەركىپ ئايرىماي،يورۇقلىق ۋە ئىسسىقلىق تارقىتىدۇ،تارقاتقان يورۇقلىق ۋە ئىسسىقلىقىنىڭ كۈچ قۇدۇرىتى بىلەن ماۋجۇداتلار ھاياتلىققا ئىرىشىپ گۈل-چىچەكلەرگە پۈركۈنىدۇ.قۇياشنىڭ ئىسسىقلىق ۋە يورۇقلىق تارقىتىدىغان دائىرسى ئىنتايىن كەڭ بولغاچقا،دەقىقە توختىماي شۇ ئىسسىقلىق ۋە يورۇقلىق تارقىتىدۇ.ئەمما ھەق-تەلەپ قىلمايدۇ.قۇياشنىڭ بۇ خىسلىتى دۇنيادا مۇقەددەس خىسلەت.

      ئوقۇتقۇچىنىڭ ئۆز ئۈستىگە ئالىدىغان مەسئۇلىيەت ۋە مەجبۇريەتلىرگە،ۋە شۇ مەسئۇليەت مەجبۇريەتلىرنى ئىپادىلگەن ئەمىليىتىگەئاساسەن ئوقۇتقۇچىنى موقەددەس قۇياشقا ئوخۇشتۇش بەكمۇ توغرا ھۆكۈم. ئوقۇتقۇچىمۇ ئوقوغۇچىغا خۇددى قۇياش كائىيناتقا تەركىپ ئارىماي ئىسسىقلىق بىلەن يورۇق تارقاتقىنغا ئوخشاش جىنىس ئارىماي،مىللەت ئارىماي،قېرى-ياش ئارىماي بىلىم تارقىتىدۇ. ئوقۇتقۇچىنىڭ مۇقەددەس قۇياشقا ئوخشايدىغان ئوبرازىنى ئالىي جاناپ خىسلىتى ئىپادىلگەن.شۇڭا ئوقۇتقۇچىلار قۇياشقا ئوخشاش بىلىمگە ئىھتىياجلىق بالىلار ئوربىتىسنى ئايلىنىپ،بالىلارنىڭ بىلىم تەشنالىقىنى قاندۇرۇپ،بالىلارنى ياراملىق ئىزباسارلاردىن قىلىپ تەربىيلەيلى!

     ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوبرازى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇرىدا مەڭگۈ ساقلىندىغان بولسۇن. مەسىلەن:ئۇستاز روھىي دىگەن ئەسەردىكى،

ئوقۇتقۇچى بولغۇم يوق پەقەت،

بولدۇممۇ چىكىمەن جاپا مۇشاقەت.

ۋە لىكىن ئوقۇتقۇچىنىڭ ھىمايسىدە،

                      ئوقۇغۇچى بولۇپ ئۆتسەم تا ئەبەت.       دىگەندەك.


                      ئاپتۇرى :مەخەت ئابدۇرېھيىم


بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   mahatjan تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2012-2-5 12:31 PM  


ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
musilina + 150 ماختاشقا تېگىشلىك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 150   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 68231
يازما سانى: 189
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2207
تۆھپە نۇمۇرى: 399
توردا: 173 سائەت
تىزىم: 2011-12-3
ئاخىرقى: 2012-6-9
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 02:58:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |


    ياخشى تېما ئىكەن، ھەقىقەتەنمۇ جەمىئەتتە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئورنى يوقىرى كۆتۈرۈلسە بولاتتى...

دىلنازئاي

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15527
يازما سانى: 725
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9723
تۆھپە نۇمۇرى: 263
توردا: 5424 سائەت
تىزىم: 2010-10-28
ئاخىرقى: 2012-6-8
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 03:11:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەخەتجان مۇئەللىم يازمىڭىز ھەقىقەتەن بىز ياشلارغا نىسبەتەن ئەھمىيەتلىك يازما بۇلۇپتۇ.رەھمەت سىزگە!

نۆلدىن باشلىنىپ نۆلدە ئاخىرلىش

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72283
يازما سانى: 529
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1649
تۆھپە نۇمۇرى: 10
توردا: 264 سائەت
تىزىم: 2011-12-30
ئاخىرقى: 2012-5-1
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 03:46:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچى بەلكىم مۇقەددەس قۇياشتۇ ...
قۇياش بەزىدە بىزنى ئوتتەك ھارارىتى بىلەن قىينايدۇ خۇددى ئافرىقىلىقلار قىززىق قۇياشنىڭ ئازابىنى تارتىۋاتقاندەك ... بەزىدە ئۆزىنىڭ جامالىنى كۆرسەتمەي بىزنى زىمىستاننىڭ سوغۇقلىرىدا دىرىلدەپ يۈرۈشكە مەجبۇر قىلىپ قويىدۇ .
لېكىن قۇياش ھامان ئۇلۇغ . ئۇنداقتا ئوقۇتقۇچى ؟
ئەڭ ياخشىسى ئوقۇتقۇچىلار ئۆزىنى ئۇنىڭغا بۇنىڭغا ئوخشىتىپ ماختاۋەرمەي ئەمەلىي خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلىشىى كېرەك . ئۇ ھامان ئايدا مۇناسىپ ھەق ئالىدىغان قۇياش بولغاندىن كىيىن ...

باشلىنىش نۇقتىمىز ھەم نۆل ، ئاخىرلىشىش نۇقتىمىزمۇ ھەم نۆل ،  شۇڭا ئەمەلىيەتتە بىز ھەممىمىز نۆل .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 74255
يازما سانى: 1056
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3710
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 568 سائەت
تىزىم: 2012-1-29
ئاخىرقى: 2012-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 04:38:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچىنى ھۆرمەتلىمىگەن قەۋمنىڭ كەلگۈسى ياخشى بولمايدۇ





ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45517
يازما سانى: 233
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1064
تۆھپە نۇمۇرى: 99
توردا: 416 سائەت
تىزىم: 2011-6-24
ئاخىرقى: 2012-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 07:03:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
   ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئوبرازى ئوقۇغۇچىلارنىڭ تەپەككۇرىدا مەڭگۈ ساقلىندىغان بولسۇن.

سەن بۇ دۇنياغا نىمە ئۈچۈن كەلد

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 31520
يازما سانى: 1027
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2157
تۆھپە نۇمۇرى: 114
توردا: 229 سائەت
تىزىم: 2011-2-23
ئاخىرقى: 2012-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 07:06:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
:qiray1

كىمىكى زەررچلىك ياخشلىق قىلدىكەن  ئۇنىڭ مۇكاپاتىنى ئۆزى كۆرىدۇ !كىمىكى زەررچىلىك يامانلىق قىلدىكەن ئۇنىڭ جازاسىنى ئۆزى تارتىدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 12750
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5419
تۆھپە نۇمۇرى: 255
توردا: 1046 سائەت
تىزىم: 2010-10-5
ئاخىرقى: 2012-6-3
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 09:22:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەممىسى ئۇنداق ئەمەس

ئۆتكەن ھەر بىردە

ئالىي ئەزا

ئاخبارات ئەلچىسى ماھىر قەلەمكەش ئالاھىدە تۆھپە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 154
يازما سانى: 2081
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 504
تۆھپە نۇمۇرى: 2846
توردا: 10309 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2012-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 10:12:37 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنداق ماختاش ،بەزى مەسئۇلەيچانلىقى كۈچلۈك ئۇقۇتقۇچىلارغا ماس كىلىدۇ.

ھاياتتىكى ئەگرى تۇقايلىقلاردىن قورقۇپ قالماي قەيسەرلىك بىلەن ياشايمەن

ئۇلۇغ اللاھتىن ك

ئالىي ئەزا

ئاخبارات ئەلچىسى ماھىر قەلەمكەش ئالاھىدە تۆھپە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 120
يازما سانى: 4993
نادىر تېمىسى: 6
مۇنبەر پۇلى : 48454
تۆھپە نۇمۇرى: 2896
توردا: 2090 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2012-6-10
يوللىغان ۋاقتى 2012-2-5 10:35:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
نــۆل يوللىغان ۋاقتى  2012-2-5 03:46 PM
ئوقۇتقۇچى بەلكىم مۇقەددەس قۇياشتۇ ...
قۇياش بەزىدە بىزن ...

باشقا كەسىپتىكەرمۇ ئايدا مۇناسىپ مۇئاش ئالىدىغۇ؟ئوقۇتقۇچىلاردىن نەچچە ھەسسە قاتلاپ مۇكاپات سوممىسى،ئارتۇق ئىشلىگەن كۈنلىرىگە  ئىش  قوشۇش ھەققى، ھېيت -بايراملاردا  بايراملىق  پۇللار.... نى ئالىدۇ....
ئوقۇتقۇچىلار ئايدا مۇناسىپ ئىش ھەققى ئېلىشقا لايىق ئەمەسما؟

مەيلى ئادەم بار چاغدا بولسۇن ياكى يالغۇز قالغان  ۋاقىتتا بولسۇن،ئازىراقمۇ يامان ئىش قىلما،ئۆز ئىززىتىنى بىلىش ھەممىدىن مۇھىم.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش