مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 9708|ئىنكاس: 184

ئوقۇتقۇچىلارنى يوقىتايلى! [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2955
يازما سانى: 114
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10451
تۆھپە نۇمۇرى: 700
توردا: 3362 سائەت
تىزىم: 2010-6-24
ئاخىرقى: 2012-8-31
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 10:41:55 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچىلارنى يوقىتايلى!

( فېليەتون )


    ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەربىيەسىدىن مۇستەسنا ھالەتتە ئانىسىنىڭ قورسىقىدىنلا دوكتۇر، ماگىستېر، ئالىم – ئىنژىنېر، رەھبىرىي كادىر بولۇپ تۆرەلگەن تۇغما تالانت ئەقىل ئىگىلىرىگە:
كەمىنە مۇئەللىم شۇنچە يىللاردىن بېرى ئالجىپ قالغان يۈسۈپ خاس ھاجىپنىڭ "بالاڭنى تەربىيەلەشتە تاياق بىلەن ئۇر، تاياق بىلەن ئىللەت تۈزىلۇر" دېگەن ئاساسسىز، مەدەنىيەتسىز، سەۋىيەسىز گەپلىرىگە، كاللىسىغا ئىشەك تېپىۋەتكەن ئەجدادلارنىڭ "ئۇستاز زالىم بولسا، شاگىرت ئالىم بولۇر"، "تەلەپچان ئۇستازدىن ياراملىق شاگىرت چىقىدۇ" دېگەن قۇرۇق سەپسەتىلىرىگە ئىشىنىپ، ھەر قايسىڭلارنىڭ قاتتىق تەلەپ قويمىسىمۇ ئۆزلۈكىدىنلا ئەقىللىق، بىلىملىك بولۇپ كېتىدىغان، خاتالىقىنى تەنقىد قىلىپ كۆرسىتىپ بەرمىسىمۇ ئۆزلۈكىدىن تۈزىتىپ ئوڭشىلىپ كېتىدىغان، كەلگۈسىدە داڭلىق ئالىم-ئۆلىما بولىدىغان ئارزۇلۇق پەرزەنتلىرىڭلارنى خۇددى كېيىن ياراملىق ئادەم بولۇپ قالسا ماڭا تۇتاملاپ پۇل ئەكېلىپ بېرىدىغاندەك قىلىپ چىڭ تۇتۇپ، خاتالىق ئۆتكۈزسە تەنبىھ بېرىپ، تولىمۇ قاتتىق تەلەپ بىلەن تەربىيەلەپ كەلگەن خاتالىقىمغا چەكسىز پۇشايمان ۋە تەۋبىلەرنى قىلىپ ئولتۇرماقتىمەن.
    ئويۇنغا بېرىلسە سېسىق گەپ بىلەن تويغۇزۇپ، ئىنتىزامسىزلىق قىلسا جازالاپ، ئۈستى – ئۈستىلەپ تاپشۇرۇقلارنى بېرىپ، ئۇھ دېگۈدەك پۇرسەت بەرمەي ئوقۇتۇپ قولدىن چىقارغان، ھازىر چەتئەللەردە ماگىستېرلىقتا ئوقۇۋاتقان، شىركەتلەرنى قۇرۇپ پۇل تېپىۋاتقان، مېنىڭ شۇ ناچار تەسىرىم بىلەن پەرزەنتلىرىگىمۇ ئوخشاش زۇلۇم سېلىۋاتقان كونا ئوقۇغۇچىلىرىمدىن تولىمۇ تۆۋەنچىلىك بىلەن ئەپۇ سورايمەن.
    كىچىكىمدە "بالىنىڭ گۆشى سىلىنىڭ، سۆڭىكى بىزنىڭ" دەپ مېنى قاتتىق قول تەربىيەچىگە تاپشۇرۇپ بەرگەن، يالغانچىلىق قىلىپ مۇئەللىمدىن تاياق يەپ ئۆيگە يىغلاپ كەلسەم، يۈگۈرۈپ بېرىپ مۇئەللىمنىڭ ياقىسىدىن ئېلىشنىڭ ئورنىغا مېنى "ئۇستازىڭغا يالغان گەپ قىلدىڭما؟" دەپ ئۆگەي بالىنى ئۇرغاندەك ئۇرۇپ كەتكەن دادامنى قەبرىسىدىن تارتىپ ئېلىپ چىقىپ، ھۆكۈمەتنىڭ ھۆججەتلىرىنى، تورداشلارنىڭ ئوقۇغۇچىلارنى قوغداش، ئاسراش ھەققىدىكى ئىنكاسلىرىنى كۆرسەتكۈم كېلىۋاتىدۇ. شۇ تىل – دەشناملارنىڭ دەستىدىن ئاران ماگىستېر بولۇپتىمەن، ناۋادا ئۇنداق كۆڭلۈمگە ئازار بەرمەي، سىلاپ – پەپىلەپ ئوقۇتقان بولسا چوقۇم دوكتۇر ئاشتى بولاتتىمكەن. خەپ دادا!
ئۆتكۈر پىچىقى بىلەن راك ھۈجەيرىلىنى كېسىپ تاشلاپ، نۇرغۇن بىمارنى قۇتقۇزغان ئۇستا دوختۇرنى بىر قېتىملىق سەۋەنلىك بىلەن قولىدىكى پىچاقنى تارتىۋالساق، نۇرغۇن جىنايەتچىلەرنى پاراسەت بىلەن قولغا چۈشۈرۈپ، نۇرغۇن خەلقنىڭ ھاياتى ۋە مال – مۈلكىنى قوغداپ كەلگەن ساقچىنى بىر قېتىملىق سەۋەنلىك بىلەن تۈرمىگە سولىساق، نۇرغۇن ئالىم – ئىنژىنېر، تەتقىقاتچى – كەشپىياتچىلارنى تەربىيەلەپ كەلگەن ئوقۇتقۇچىنى بىرەر ئوقۇغۇچىنىڭ ئۆزىنى بىنادىن تاشلىۋېلىشى بىلەن مۇنبەردىن ئايرىساق .... ئەسلىدە ئىشنىڭ توغرا يولى مۇشۇ ئىكەندە؟
    18 ياشتىن ئاشقاندىن كېيىن خاتالىق ئۆتكۈزۈپ قويسا يەتمىش پۇشتىغىچە پۇشايمان قىلغۇدەك جازالايسىز-يۇ، كىچىكىدىن باشلاپ قاتتىق تەلەپ بىلەن تەربىيەلەپ، چوڭ بولغاندا خاتالىشىشنىڭ ئالدىنى ئېلىشنى نېمە ئۈچۈن خاتا دەيسىز؟
    ھەر يىلى نەچچە ئونمىڭلىغان ھەتتا ئۇنىڭدىنمۇ كۆپ قۇرامىغا يەتكەنلەر جىنايەت ئۆتكۈزۈپ تۈرمىگە كىرسە، ئۆلۈمگە ھۆكۈم قىلىنسا كۆزىڭىزنى مىت قىلمايسىز، پۈتۈن مەملىكەتتىكى نەچچە يۈز مىليون ئوقۇغۇچىنىڭ ئىچىدە بىر – ئىككىسى ئوقۇتقۇچىنىڭ ياخشى نىيەت بىلەن قىلغان تەنبىھلىرىگە چىدىماي ئۆزىنى بىنادىن تاشلىۋالسا، سەۋەبىنى سۈرۈشتۈرمەيلا ھەممىنى بىر تاياقتا ھەيدەپ، ئوقۇتقۇچىلارنى ئاغزىڭىزغا كەلگەنچە تىللاپ، مىدىرلىيالماس قىلىپ قويىسىز.
    نەچچە يىلنىڭ ئالدىدا كەپسىزلىكتە ئۇچىغا چىققان، ئاتا – ئانىسىمۇ باشقۇرالماي قالغان بىر نەچچە ئوقۇغۇچى ئوقۇتقۇچىدىن تاياق يېسە دەرھال تۈزۈم چىقىرىپ تەن جازاسى بېرىشكە بولماس بولدى، ھەر قانچە خاتالىق ئۆتكۈزسىمۇ، غورۇرىمىزغا تەگسىمۇ قول تەگكۈزەلمەيدىغان بولدۇق. ئۆتكەن يىلى ئوقۇتقۇچىنىڭ گېپى ئىچىگە ئۆتۈپ كەتكەن بىرى بىنادىن ئۆزىنى تاشلىۋالسا ئەمدى ئوقۇغۇچىلارنى تىللاشقىمۇ، ئاتالمىش "زىتىغا تېگىدىغان" گەپلەرنى قىلىشقىمۇ بولماس بولدى.
    ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىنى ئۇرسا تۈرمىگە كىرىدۇ. ئوقۇغۇچىلار بىرلىشىپ ئوقۇتقۇچىنى ئۇرسا "قۇرامىغا يەتمىگەن" دېگەن باھانە بىلەن پەقەت تەربىيە بېرىلىدۇ.
قېنى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھۆرمىتى؟ قېنى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ئىززىتى؟ قېنى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ ھەيۋىسى؟ قېنى ئوقۇتقۇچىلارنىڭ نوپۇزى؟
    سىزنىڭ بالىڭىزنىڭ غورۇرى غورۇر بولۇپ، ئوقۇتقۇچىنىڭ غورۇرى كالىنىڭ پىشمايدىغان يېرىما؟
-       تاپشۇرۇق ئىشلىمەپسەنغۇ؟
-       مۇئەللىم، ھۆكۈمەت ئوقۇغۇچىلارنىڭ يۈكىنى يېنىكلىتىڭلار دەۋاتسا، نېمە دېگەن كۆپ تاپشۇرۇق بۇ؟ ئىشلىمىدىم....
-       تۈنۈگۈن نېمىشقا دەرسكە كىرمەيسەن؟
-       مۇئەللىم، بۇ دىگەن ساپا مائارىپى. ئوقۇغۇچىلار قىزىقىشى ۋە ئالاھىدىلىكى بويىچە تەربىيەلىنىشى كېرەك. قىزىقىشىم پۇتبول بولغاچقا پۇتبول مەشىق قىلدىم شۇ.
-       .....
    شۇنى سورىغۇم كېلىۋاتىدۇ. قايسى بىر ئوقۇتقۇچى كۆڭۈل خۇشلۇقى ئۈچۈن بىگۇناھ ئوقۇغۇچىلارنى ئۇرۇپ ئوينايدىغاندۇ؟ قايسى ئوقۇتقۇچى ھېچبىر سەۋەبسىز ئوقۇغۇچىنى تەنقىد قىلىدىغاندۇ؟ سىزچە ئوقۇتقۇچى تاپشۇرۇق تەكشۈرۈشكە شۇنچە ھېرىسمەنمىدۇ؟ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئوقۇغۇچىلارنى قاتتىق تەلەپ بىلەن تەربىيەلىشى ئۆز كەلگۈسى ئۈچۈنمىدۇ؟
    پۈتكۈل جەمىئىيەت قاتتىق قول، تەلەپچان ئۇستازلاردىن شۇنچە بىزار بولغان بولسا، ئوقۇتقۇچىلارنى يوقىتىپلا قۇتۇلساڭلار بولمامدۇ؟
يەنە يازىدىغانلىرىم كۆپ ئىدى، قالغىنىنى ئىنكاسلارغا قاراپ بېقىپ ئاندىن يازاي.

  ئەسكەرتىش: مەن بۇ تىمىنى تەڭرىتاغ مۇنبىرىدىن ئالدىم. ئۆزۈم ئوقوتقۇچى بولغاچقا، مىسرانىمدىكى ئوقوتقۇچى تورداشلىرىم بىلەن.ئورتاقلاشقۇم كەلدى.

ھازىرغىچە 5 ئادەم باھالىدىياخشى باھا يىغىش سەۋەبى
qoglan01 + 10
gul-ay + 10 كۆڭۈلدىكى سۆز بوپتۇ...
yasinawut + 1 تىمىڭىز قالتىس بوپتۇ .
yawaat0998 + 99 ئوقۇتقۇچى قەدىرسىز قالسا مىللەتمۇ شۇ
kilyang + 100 ئورتاقلىشايلى ئەھمىيتى بار

ھەممە باھا نومۇرى : ياخشى باھا + 220   باھا خاتىرىسى

قەلەندەرنى شاھ سەيلىسەڭ ئەگەردە، خورجۇن يۈسۈپ چىقار يەنە سەھەردە.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 28007
يازما سانى: 253
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9493
تۆھپە نۇمۇرى: 1010
توردا: 2534 سائەت
تىزىم: 2011-1-27
ئاخىرقى: 2012-8-17
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 01:42:15 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مانا بۇنى فىليەتونلارنىڭ قاتىلى دىسەك بولغىدەك.مۇنبەردىكى فىليەتونلارنى ئۆلتۈرىۋەتكىدەك.

ئۆتمە نامەرت كۆۋرۈكىدىن سۇسىنى ئاقتۇرسىمۇ
يىمە نامەرت ئېشىنى ئاچلىق سىنى ئۆلتۈسىمۇ.

تامغان تامچة تاش

ئاكتىپ ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 599
يازما سانى: 637
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11624
تۆھپە نۇمۇرى: 308
توردا: 10104 سائەت
تىزىم: 2010-5-24
ئاخىرقى: 2012-8-31
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 01:46:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مىنىڭ كۆڭلىمدىكىدەكلا گەپ قىپسىزغۇ

ئىتتىپاقلىق كۈچ!

ئۆزۈم ئۈچۈن ياشا

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 70494
يازما سانى: 123
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4065
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 96 سائەت
تىزىم: 2011-12-16
ئاخىرقى: 2012-2-6
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 01:48:27 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇنداق ....
ئوقۇتقۇچىلارنى يوقىتىش كىرەك ، دائىم ئادەمگە تۈگىمەس تاپشۇرۇق بەرگەن ، ۋاقتىدا تاپشۇرمىسا 40نەچچە بالىنىڭ ئالدىدا سەتلاۋاتقان ...
فىزىكا دەرىس بىرىدىغان نىرۋىن ئوقۇتقۇچىلار يۇغان سىزغۇچلىرى بىلەن بىشىمىزغا نوقىۋاتقان ،ۋارقىراپ جارقىراپ ئادەمنىڭ يۈرىكىنى يەۋاتقان ....
دائىم قۇرۇق گەپ قىلىپ سىنىپ يىغىنى ئىچىپ ۋاقتىمىزنى ئىسراپ قىلىۋاتقان ...
زادى يوقىتىش كىرەەەەەەەەەەەەەەەەەك



چاقچاق جۇمۇ ...

...؟...!!!

پــىــيــاز

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66157
يازما سانى: 612
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9194
تۆھپە نۇمۇرى: 489
توردا: 910 سائەت
تىزىم: 2011-11-21
ئاخىرقى: 2012-8-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 01:49:10 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچى ئۇ شام چىراق ، ئوقۇتقۇچىلارنى باغرىمىزغا باسايلى !!

پىيازنىڭ پوستى كۆپ ، ئەخمەقنىڭ دوستى كۆپ !!

قايغۇرما دۇنيا

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 64415
يازما سانى: 480
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6852
تۆھپە نۇمۇرى: 499
توردا: 680 سائەت
تىزىم: 2011-11-10
ئاخىرقى: 2012-6-29
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 01:54:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

5قەۋەتتىكى(peyaz) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالدۇر

شامنى باغرىمىزغا بىسىۋالساق ئۇنى ئۆچۈرۈپ قويىمىز ، ئۇنى ئىگىز ئورۇندا قويۇپ نۇرىدىن پايدىلانساق ياخشىراق.

ئوڭۇشسىزلىققا ئۇچرىغاندا بەل قويىۋىتىش،مەغلوبىيەتنىڭ ئىككى ھەسسىلىنىشىدىن باشقا نەرسە ئەمەس.

پــىــيــاز

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66157
يازما سانى: 612
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9194
تۆھپە نۇمۇرى: 489
توردا: 910 سائەت
تىزىم: 2011-11-21
ئاخىرقى: 2012-8-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 02:02:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

Re:5قەۋەتتىكى(peyaz) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالد

ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 6قەۋەت  noriya كە 2011-12-22 01:54 PMئەۋەتىلدى 5قەۋەتتىكى(peyaz) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالدۇرۇش :
شامنى باغرىمىزغا بىسىۋالساق ئۇنى ئۆچۈرۈپ قويىمىز ، ئۇنى ئىگىز ئورۇندا قويۇپ نۇرىدىن پايدىلانساق ياخشىراق.  
سىز بەك قىززىقى ئىكەنسىز !!!

پىيازنىڭ پوستى كۆپ ، ئەخمەقنىڭ دوستى كۆپ !!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 55818
يازما سانى: 293
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5086
تۆھپە نۇمۇرى: 538
توردا: 1099 سائەت
تىزىم: 2011-9-10
ئاخىرقى: 2012-2-26
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 02:03:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ما فىليەتون بەكلا ياخشى چىقىپتۇغۇ؟؟؟  قالتىس.....
ئىككى قېتىم ئوقىۋەتتىم......

ئەسلىدىنلا ئۆزى مەتو خەق ئىدى،
پىتلارنىمۇ تېرىپ-تېرىپ يەر ئىدى.
ئەمدى دەيدۇ بىز خەقلەرنى مەتو دەپ،
ئۆتمۈشىنى ئۇنتۇپ قالغان پەس ئىدى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66202
يازما سانى: 205
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3739
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 841 سائەت
تىزىم: 2011-11-21
ئاخىرقى: 2012-8-29
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 02:05:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن ئوقۇتقۇچىلىرىمدىن ۋە ئوقۇتقۇچى دوسلىرىمدىن پەخىرلىنىمەن.

قايغۇرما دۇنيا

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 64415
يازما سانى: 480
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6852
تۆھپە نۇمۇرى: 499
توردا: 680 سائەت
تىزىم: 2011-11-10
ئاخىرقى: 2012-6-29
يوللىغان ۋاقتى 2011-12-22 02:05:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

10قەۋەتتىكى(مەتو) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالد

بىر گەپنى ئۈچ قىتىم دىسە راستقا ئايلىنىدۇ ، شۇڭا بۇ فېلىيەتۇننىمۇ  بىرلا قىتىم ئوقۇغان ياىشى ،3قىتىم ئوقۇۋەتسىڭىز چاتاق چىقىدۇ ...
ھىڭ ھىڭ ھىڭ

ئوڭۇشسىزلىققا ئۇچرىغاندا بەل قويىۋىتىش،مەغلوبىيەتنىڭ ئىككى ھەسسىلىنىشىدىن باشقا نەرسە ئەمەس.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش