مەن نەچچە كۈن بولدى چۈشۈرەلمىگىلى، سەۋەبىنى قالدۇرۇپ قۇياي يول كۆرسىتەرسىز ....
مىنىڭ ھازىرقى تىلفۇنۇمنىڭ ماركىسى HTC ئوخشىتىپ ياسالغىنى، java نىلا قوللايدۇ ،ئاندىروئد قوللىمايدۇ ، بىراق بىلەت سانىنى ئاشۇرۇپ سىلەرنىڭ خىزمىتىڭلارنى قوللاپ قويغۇم بار ئىدى ... ئەپسۇس ...
1. يۇقىرىقى ئاددېرسقا كىرىپ ئىلخەت ساندۇقۇمنى تىزىملاتتىم . بۇ ئۇچۇر كۈرۈندى
就差一步了,快去激活您的帐户吧!
elijan025@126.com收到了一封激活信,请登录您的邮箱进行激活。
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
2. ئېلخەت ساندۇقۇمنى ئېچىپ قارىسام راستىنلا ئۇچۇر كەپتۇ .
尊敬的联通沃商店会员:
您的帐户目前尚未激活,请点击下方的链接激活您在沃商店的登录帐户
点击这里激活登录帐户
如果您点击上述链接无效,请将下面链接复制到浏览器地址中访问:
http://store.wo.com.cn//login_active.do?userindex=rKe5hKuRLS4=
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
3.ئىككى ئۇلىنىشنىڭ ھەر ئىكىلىسىگە كىردىم .
كىرسەم بەت ئېچىلىپلا تىزىملىتىش رامكىسى كۈرۈنىدىكەن
(1)يانفۇندىن تىزىملىتىش ... (چۇقۇم بىرلەشمە خەۋەرلىشىش ئابونتى بۇلۇش كىرەككەن ، بىراق مەن كۆچمە خەۋەرلىشىش ئابونتى . )
(2). ئېلخەتتىن تىزىملىتىشنى باستىم .
Email:[
elijan0215@126.cm] 该用户不存在!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
4. ئېلخەت تىزىملىتىشتا چاتاق چىققان ئوخشايدۇ ، قايتا تىزىملىتاي دەپ تىمىدا تەمىنلەنگەن بىرىنجى ئاددېرىسقا قايتا كىردىم
*Email:
elijan0215@126.com
系统中已存在该Email!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
5. ئاچچىغىم كىلىپ چۈشۈرۈش ئاددېرسىغا قايتا كىردىم .
كىرىپ تىلفۇن ماركىسى htc ۋە G8 تىپ نۇمىرىنى تاللىدىم .(باشقا ماركىنىمۇ تاللاپ سىناپ باقتىم )
确认下载 نى باسسام يەنە بىر تىزىملىتىدىغان كۆزنەك چىقتى ....
Email: 该用户不存在!
ئەمدى قانداق چۈشۈرىمىز ؟ تىلفۇندا تىزىملىتاي دىسەم ،مەن ئىلگىرى كۆچمە خەۋەرلىشىش شىركىتىدە ئىشلىگەن ۋاقتىمدا بارلىق دوستلىرىمنىڭ بىر لەشمە خەۋەرلىشىش كارتىللىرىنى كۆچمە خەۋەرلىشىش كارتىللىرىغا ئالماشتۇرۇپ ئىتبارلىق پائالىيەتكە قاتناشتۇرۇپ قويغان . پەقەتلا ئامال قالمىدى ، بىر نەچچە كۈن تىرىشتىم ، مۇنبەر ئەزالىرى ئىچىدىن مىنى چۈشۈرۈپ بولدى دەپ بىلىڭ . چۈنكى مۇشۇ ئىنكاسنى يېزىپ يۈرگەننىڭ ئورنىدا ئۇنى نەچچە قېتىم چۈشۈرۈپ بولغىلى بۇلاتتى ...