مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 2150|ئىنكاس: 18

ئالى مەكتەپ ماتېماتىكا تەكرارىنى قانداق ئ [ئۇلانما كۆچۈرۈش] تەلەي +1

www.izdengin.com

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 39241
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 570
تۆھپە نۇمۇرى: 150
توردا: 277 سائەت
تىزىم: 2011-4-30
ئاخىرقى: 2011-12-27
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-15 11:41:17 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر ھەر قايسى جايلاردا ئاساسى جەھەتتىن ئالى مەكتەپ ئىمتىھانى ئۈچۈن 1- باسقۇچلۇق تەكرار ئاللىقاچان باشلىنىپ بولدى. شۇڭا مەن بىر قانچە يىللىق تەكرار قىلىش ئەمەلىيىتىگە بىرلەشتۈرۈپ، بۇ يىل ئالى مەكتەپ ماتېماتىكا ئىمتىھانى ئۈچۈن تەكرار قىلىۋاتقان ئوقۇتقۇچى ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزەمنىڭ بىر قانچە تۈرلۈك تەجىربەمنى سۆزلەپ ئۆتىمەن.
1. ۋاقىتنى مۆلچەرلەش
بۈگۈندىن باشلاپ ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىغا دەم ئېلىش كۈنلىرىنى چىقىرىۋەتكەندە، ھەپتىدە 6 كۈن دەرس ئوقۇدۇق دېسەك، يەنە تەخمىنەن 220 كۈن 32 ھەپتە ئەتىراپىدا ۋاقىت بار. ئادەتتىە 1- باسقۇچلۇق تەكرار كىتابلىرى تەخمىنەن 80 لىكسىيە ئەتىراپىدا بولىدۇ دېسەك،  ھەپتىدە 10 سائەت تەكرار دەرسى ئورۇنلاشتۇرۇلسا،ھەر ھەپتىدە 4 لىكسىيە تۈگىتەلىسەك، 20 ھەپتە ۋاقىت ساپ دەرس ئۆتۈشكىلا كېتىدۇ. 2- باسقۇچلۇق تەكرارغا 4 ھەپتە ۋاقىت كەتسە، ئاخىرىدا قىزىق نۇقتا تەكرارىغا يەنە 4 ھەپتە سەرىپ قىلساق، ئاخىرقى 4 ھەپتە مانىۋېر ئىمتىھان بىلەن ئۆتسە ئاران يېتىشىدۇ.
شۇڭا ئاۋال چوقۇم سېستىمىلىق ھالدا ئۆتۈلىدىغان دەرسنى ياخشى پىلانغا ئېلىش، شۇ ئاساستا ئامال بار پىلاننى مۇددەتتىن بۇرۇن ئورۇنلاپ، ئوقۇغۇچىلارغا ئۆزى تەكرار قىلىدىغانغا ۋاقىت ئورۇنلاشتۇرۇپ بېرىش كېرەك.

2. ماتېرىيالنى ياخشى تاللاش
ھازىر بەزى نەشىرىيات ئورۇنلىرى ۋە ئاپتورلار تەكرار كىتابنى ھېچقانداق تەتقىق قىلمايلا پايدىنى قوغلىشىپ، خەنزۇچە كىتابلارنى ئۆز پېتىچە تەرجىمە قىلىپ چىقىرىۋاتىدۇ. بەزى يىللىرى كىتابنىڭ تېشى ئاق، بەزى يىللىرى قارا، يەنە بەزى يىللىرى كۆك بولغان بىلەن ئىچىدىكى بىلىملەرنىڭ ھەممىسى ئوخشاش. شۇڭا ماتېرىيال زاكاس قىلغاندا چوقۇم ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلىيىتىگە ماس كېلىدىغان، مۇئەييەن دائىرىدە تەتقىق قىلىپ تاللانغان ماتېرىيالنى تاللاپ ئىشلەتكەن ياخشى. مېنىڭچە قۇرۇلمىسى: ئاۋال ئوقۇغۇچىلارغا دەرسلىك كىتابنى تەكرار قىلدۇرۇش مەقسىتىدە بوش ئورۇن شەكلىدە قىسقىچە سۇئال بىرىلگەن ئاندىن مۇۋاپىق ئۈلگە مىسال ئاساسىدا، دەرىجىگە بۆلۈپ مەشىق ئورۇنلاشتۇرۇلغان، كىتاب ئاخىرىدا پايدىلىنىش جاۋابى بار ماتېرىيال تاللانسا ياخشى دەپ قارايمەن. دورامچىلىق قىلىپ، بىر قانچە تۈرلۈك كىتاپنى تەڭ ئېلىپ ماڭىمەن دەپ ئۆزىڭىزگە بېسىم ئېلىپ كېلىشتىن ساقلىنىڭ.

3. ئاساسىي ئۇقۇم ئاساسى بىلىملەرنى دەرسلىك كىتابتىن چوقۇم ياخشى كۆرۈش
بۇ ئاساسەن ئوقۇغۇچىلارغا قارىتىلغان بولۇپ، ئالى مەكتەپ ئىمتىھانى مەيلى قانداق چىقمىسۇن مەزمۇنى چوقۇم دەرسلىك كىتاپتىن سىرىتقا چىقىپ كەتمەيدۇ. شۇڭا دەرسلىك كىتابتىكى ئاساسىي ئۇقۇم قائىدە قانۇنىيەتلەرنى چوقۇم ماھىيىتىنى چۈشىنىپ ياخشى كۆرۈش ۋە ئۆزلەشتۈرۈش مۇۋاپىق ئۇسۇلىدا مۇھىم نۇقتىلارنى خاتېرلەپ مېڭىش كىرەك. چۈنكى بۇ ئەڭ ئاخىرىدا ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىغا ئاز قېلىپ يۈرىكىڭىز سوققان ئاشۇ ۋاقىتتا كۆرۈشكە ئەسقېتىپ قالىدۇ. خاتىرلىگەندە، ھەممىنى خاتىرلەپ ئۆزىڭىزگە بېسىم ئېلىپ كېلىشتىن ساقلىنىڭ. پەقەت تىپىك مىساللارنىڭ يېشىلىش جەريانىنى ۋە بەزى تەكرار جەريانىدا يەكۈنلەپ چىققانلىرىڭىزنى خاتىرلىسىڭىزلا بولىدۇ. يەنە  ئىمتىھانغا ئاز قالدى دەپ كۆپ مىقداردا تەقلىدى سۇئال ئىشلەشتىن ساقلىنىڭ. بۇنداق قىلسىڭىز ئۆزىڭىزنى چارچىتىۋالغانلىقىڭزنى ئاز دەپ، يەنە بەك جىق ئۈنۈمىنى كۆرەلمەسلىكىڭىز مۇمكىن. ماتېماتىكىدا ھېساب ئىشلەش مۇھىم ئەمەس بەلكى ئۇسۇل ماھارەت ئىنتايىن مۇھىم.

4. يىللاردىن بۇيانقى ئالى مەكتەپ ئىمتىھان سۇئاللىرىنى چوقۇم كۆرۈڭ
شىنجاڭ رايونى بۇلتۇردىن باشلاپ يېڭى دەرسلىككە كۆچكەن بولغاچقا، بەش ئالتە يىللىق سۇئالنى كۆرۈشىڭىز ھاجەتسىز.  پەقەت ئۆتكەن يىلقى سۇئالنى ۋە ئۇنىڭ ئالدىنقى بىر قانچە يىلدىكى باشقا يېڭى دەرسلىككە كىرگەن رايونلارنىڭ سۇئاللىرىنى بىرەر قۇر كۆرسىڭىز بولىدۇ. گەرىچە، بۇ سۇئاللارنىڭ بۇندىن كېيىن ئالى مەكتەپ ئىمتىھانىغا چۈشۈشى مۇمكىن بولمىسىمۇ، لېكىن بۇ سىزنى دەرسلىكتىكى ۋە تەكرار كىتاپتىكى مۇھىم بىلىم نۇقتىللىرىغا ئۇدۇللا باشلاپ ئاپىرىدۇ. ئىمتىھان دائىرىسىدە بولمىغان مەزمۇننى كۆرۈشتىن ساقلىنىپ ۋاقىتنى تېجەپ قالالايسىز.  بولسا بىر قانچە رايوننىڭ سۇئاللىرنى ئۆزىڭىز قول تۇتۇپ مەزمۇن بويىچە تۈرگە ئايرىپ بېقىڭ.

5. ئىزچىللىققا ئىگە بولۇڭ
بۇ ئۆگەنگۈچى بولغان ھەر قانداق ئادەم ئۈچۈن ئىنتايىن مۇھىم. ئاۋال قىلماقچى بولغانلىرىڭىزنى ئۆزىڭىزنى ئەھۋالغا ماس ھالدا ناھايىتى ياخشى پىلانلاپ، شۇ پىلان بويىچە ئاز ئازدىن ئىزچىل مېڭىڭ. ئېسىڭىزدە بولسۇنكى، ياخشى پىلانلانمىغان، ئىزچىللىققا ئىگە بولمىغان ئىشنىڭ باش ئاخىرى چىقمايدۇ. ۋاقىتنى ئىسراپ قىلىسىزلا خالاس.

6. ۋاز كېچىشنى بىلىۋېلىڭ
شۇنىمۇ سەمىڭىزگە سېلىپ قويايكى، ماتېماتىكىدا نومۇر چېكى بار، ئەڭ ئاز بولغاندىمۇ شۇ نومۇر چىكىگە يېتىش ئۈچۈن تىرىشىڭ. لېكىن بەك تىرىشتىم دەپ، بەك چوڭقۇر مەزمۇنلاغا كىرىپ كەتمەڭ، چۈنكى سىز تەتقىقاتچى ئەمەس بەلكى ھازىرچە بىر ئۆگەنگۈچى. مەيلى نېمىلا دېمەڭ، ئىمتىھان ئۈچۈن ئۆگەنمىسىڭىز، شۇ ئالدىڭىزدىكى توساقلاردىن ئۆتمىسىڭىز بولمايدۇ. بۇنىڭ ئۈچۈن قەتئىي ئىرادە بولغاندىن باشقا يەنە ۋاز كېچەلەيدىغان جرئەتمۇ سىزدە بولۇشى كېرەك. ماتېماتىكىدىن بەرىبىر تولۇق نومۇرئالالمايدىغان بولغاندىن كېيىن، 30 نومۇرلۇق يەردىن چوقۇم ۋاز كېچىڭ، 90 نومۇرلۇق جاينى چوقۇم ئۆگىنىڭ يەنە 30 نومۇرلۇق يەرگە تىرىشىپ بېقىڭ. 90 نومۇرلۇق جاينى ئىشلەپ 10 نومۇردىن 20 نومۇرغىچە خاتالىق پەرقى چىقسا مەيلى. 70 ياكى 80 نومۇر ئالالىسىڭىز، 20 ياكى 30 نومۇر ئالغاندىن كۆپ ياخشى. 120 نومۇرلۇق جاينى ئىشلىيەلىسىڭىز ئۇ تېخمۇ ياخشى. دەل مۇشۇ يەردە باشقا ساۋاقداشلىرىڭىز بىلەن نومۇر پەرقى چىقىرالايسىز...

7. دەم ئېلىشنى مۇۋاپىق ئورۇنلاشتۇرۇپ، كەيپىياتىڭىزنى ياخشى تەڭشەڭ
سىز پەقەت يېزىقچىدىنلا ئىمتىھان بەرمەيسىز بەلكى سىز بېرىدىغان 1- ئىمتىھان - سالامەتلىك تەكشۈرۈش ئىمتىھانى. يېزىقچىدا قانداق يۇقىرى نومۇر ئېلىڭ سالامەتلىكىڭىزدىن چاتاق چىقسا سىز بەرىبىر قوبۇل قىلىنالمايسىز. شۇڭا مۇۋاپىق تەنھەركەت پائالىيىتى بىلەن شۇغۇللانسىڭىز سالامەتلىكىڭىزگە ۋە روھى كەيپىياتىڭىزنى ئۇرغۇتىشىڭىزغا پايدىلىق...

قۇرۇق گەپنى جىق قىلىپ كەتتىغۇ دەپ قالدىڭىزمۇ؟ ياق! قۇرۇق گەپنىلا قىلماي... ھەر قايسىڭلارنىڭ نەتىجىسىنىڭ تېىخمۇ ياخشى بولۇشى ئۈچۈن، تۆۋەندە ئالدىنقى يىللىق ھەر قايسى جايلارنىڭ ئالى مەكتەپ ماتېماتىكا سۇئاللىرىنىڭ تەپسىلىي يەشمىسى ۋە تۈرگە ئايرلغان سۇئاللىرىنى تەمىنلىدىم. پايدىلىناسىلەر. بۇ يەردىن چۈشۈرۈڭ.
مەنبە: ئىزدەن بىلوگى http://www.izdengin.com

ھازىرغىچە 1 ئادەم باھالىدىياخشى باھا يىغىش سەۋەبى
Davan_Axkuqi + 100 ھەقىقەتەن پايدىلىنىش قىممىتى باركەن!

ھەممە باھا نومۇرى : ياخشى باھا + 100   باھا خاتىرىسى

ئوتتۇرا مەكتەپ تەبىئىي پەنگە مۇناسىۋەتلىك سەرخىل سوئاللار ئىزدەندە   http://izdengin.com

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45474
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 403
تۆھپە نۇمۇرى: 49
توردا: 709 سائەت
تىزىم: 2011-6-24
ئاخىرقى: 2012-1-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-15 12:36:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇنداق ئەھمىيەتلىك تىما يوللاپسىز......
مىنىڭچە ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا تولۇق 3-يىللىقتا ئەمەس تولۇقسىزدىن باشلاپ تەييارلىق قىلىش كىرەك ، بولۇپمۇ ماتىماتىكىغا ، چۈنكى ئالىي مەكتەپ ماتىماتىكىسىدىكى سۇئاللار تولۇق ۋە تولۇقسىزدىكى بىلىملەرنىڭ ھەممىسىنى ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ. بۇ گەپلەر كۆپ بالىلارنىڭ قۇلىقىغا ياقمايدۇ،ئەينى ۋاقىتتا بىزمۇ شۇنداق بولغان،لىكىن ماتىماتىكىنى باشتىن باشلاپ چىڭ تۇتۇش كىرەك.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45474
يازما سانى: 62
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 403
تۆھپە نۇمۇرى: 49
توردا: 709 سائەت
تىزىم: 2011-6-24
ئاخىرقى: 2012-1-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-15 12:47:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىز تەمىنلىگەن ماتىريال مەملىكىتىمىزنىڭ ھەر قايسى ئۆلكە-شەھەرلەرنىڭ ئىمتىھان سۇئاللىرىكەن،مىنىڭچە بۇنى بەك كۆرۈپ كەتمىسىمۇ بولىدۇ،چۈنكى شىنجاڭنىڭ ئىمتىھان سۇئالى باشقىلارنىڭكىدىن سەل ئاسانراق چىقىدۇ،ئەينى ۋاقىتتا مەنمۇ شۇنداق سۇئاللارنى جىق ئىشلىۋىلىپ،كىيىن ئۆزەمنىڭ ماتىرياللىرىدىن ئىشلىگەندە ھەممىنى قىيىنلاشتۇرۇپ ئىشلەيدىغان بوپ قاپتىكەنمەن،جاۋابى سەل ئاسان چىقىپ قالسا توغرا ئەمەستەك ھىس قىپ قالاتتىم....شۇڭا مەن ئوقۇغۇچىلارغا شىنجاڭنىڭ بىر نەچچە يىلدىن بۇيانقى سۇئاللىرىنى ئىشلەپ بىقىشىنى تەۋسىيە قىلىمەن.......
بۇلار مىنىڭ تەجىربەم،توغرا كۆرسەڭلار پايدىلىنىپ قويارسىلەر......

فىلىم ئشلەش ھەۋە

ئاكتىپ ئەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 48371
يازما سانى: 662
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4562
تۆھپە نۇمۇرى: 1447
توردا: 4222 سائەت
تىزىم: 2011-7-19
ئاخىرقى: 2012-1-28
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-15 01:58:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇ ماتىماتكا  مىنى مۇشۇ ‹‹قوتان››غا كىلىپ ئوقۇشۇمغا سەۋەپچى بوپ قالدى دىسە

فىلىم ئشلەش ھەۋەسكارلىرىنىڭ ئەڭ ياخشى تاللشى ziltar.net

ئۇلۇغ ئاللا ھەر

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6216
يازما سانى: 322
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6959
تۆھپە نۇمۇرى: 406
توردا: 2187 سائەت
تىزىم: 2010-8-13
ئاخىرقى: 2012-1-25
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-15 01:58:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قانچە بالدۇر تەكرار قىلسا شۇنچە ياخشى ```` بولسا 2- يىللىقتا بىر قېتىم ئىمتاھانغا قاتنىشىپ باقسا ، ئىمتاھاننى بىر قېتىم كۆرىۋالسا ياخشى بولىدۇ دەپ قارايمەن ````

ئۇلۇغ ئاللا ھەر بىر بەندىسىنىڭ كۆڭلىگە ئىنساپ بەرسۇن !!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1322
يازما سانى: 105
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6085
تۆھپە نۇمۇرى: 260
توردا: 1345 سائەت
تىزىم: 2010-5-29
ئاخىرقى: 2012-1-7
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-15 06:10:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىز  تولۇق 3 -يىللىقتا شۇنداق ئوقۇپ كېتەتتۇق دېسە .ھەپتىسىگە 6 كۈن بىر كۈندە 9 سائەت دەرىس بار .كەچلىك تەكرار 6يېرىمدىن 10غىچە .ھەر كۈنى ئەتىگەن 7دىلا يېرىم سائەتلىك ئەتىگەنلىك ئىمتىھان بارتى .كەچتە 9 -سائەتمۇ ئىمتىھان .يەكشەنبە كۈنى  ھەپتىلىك ئىمتىھان بېرەتتۇق .ئاي ئاخىرىدا ئايلىق ئىمتىھان .....مۇشۇنداق تەكرار قىلىۋېرىپ ئىمتىھاندىنمۇ قورقماس بولۇپ كەتكەن .ماتېماتىكىدەك پەنلەرنى چوقۇم ۋاقىت ئاجىرىتىپ كۆپ سوئال ئىشلەش كېرەك .

بايتۇرا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 20801
يازما سانى: 510
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5965
تۆھپە نۇمۇرى: 612
توردا: 6100 سائەت
تىزىم: 2010-12-5
ئاخىرقى: 2012-1-7
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-15 08:10:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تەلەي كەلمىسە بىكا .....

ئۆز  ئېلىڭىڭ نېنىنى يە . كىچە كۈندۈز غېمىنى يە.

ئۆتنە ئالەم بۇ ؟!

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 52523
يازما سانى: 302
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1521
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 961 سائەت
تىزىم: 2011-8-21
ئاخىرقى: 2012-1-29
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-15 09:29:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەخمەت  ، ئىمتىھانغا  قاچان تىزىملىتارمىز ؟

ئادەمنىڭ ئالىسى ئىچىدە~

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1249
يازما سانى: 232
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 52092
تۆھپە نۇمۇرى: 504
توردا: 1782 سائەت
تىزىم: 2010-5-28
ئاخىرقى: 2012-1-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-16 02:33:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەك ياخشى پايدىلىنىش ماتىرىيالى ئىكەن،  ئالىي مەكتەپ ئېمتىھان بېرىدىغانلارغا تەۋسىيە قىلىمەن!  
   2012  ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغا مۇناسىۋەتلىك مۇشۇنداق پايدىلىنىش ماتىرىياللىرى بولسا داۋاملىق يوللاڭ!  

بىرگە بىر دېمە، بىرگە بىر ئەمەس، مىڭغا بىرمەن~      http://blog.sina.com.cn/neyze

www.izdengin.com

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 39241
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 570
تۆھپە نۇمۇرى: 150
توردا: 277 سائەت
تىزىم: 2011-4-30
ئاخىرقى: 2011-12-27
يوللىغان ۋاقتى 2011-11-16 04:19:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

2قەۋەتتىكى(nazina520) نىڭ يازمىسىغا ئىنكاس قالد

ئەمەلىيەتتە شىنجاڭ رايونى ئۆتكەن يىلدىن باشلاپ يېڭى دەرسلىك بويىچە ئېلىنىدىغان ئىمتىھان تورىغا كىرگەچكە، ئالدىنقى يىلىدىكى  يېڭى دەرسلىك بويىچە ئىمتىھان ئېلىنغان رايونلارنىڭ سۇئالىرىنى كۆرۈپ چىقسىلا بولىدۇ. بەش، ئالتە يىللىق سۇئالنى كۆرۈش بىھاجەت. ئاۋۇ سۇئالدا يەنە ھەر قايسى تېما بويىچە تۈرگە ئايرىلغان سۇئاللارمۇ بار. بۇ بەك ياخشى...

ئوتتۇرا مەكتەپ تەبىئىي پەنگە مۇناسىۋەتلىك سەرخىل سوئاللار ئىزدەندە   http://izdengin.com
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش