مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 3244|ئىنكاس: 12

ماقالە يېزىشنى ئۆگىنىۋىلىڭ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41281
يازما سانى: 148
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2337
تۆھپە نۇمۇرى: 410
توردا: 3403 سائەت
تىزىم: 2011-5-19
ئاخىرقى: 2012-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-13 05:35:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەرخىل ئىمتىھان بەرگۈچى ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتىھانغا ياخشى تەييارلىق قىلىشى شۇ ئاساستا يېزىقچىلىق چۈشەنچىسى ۋە يېزىقچىلىق قابىليىتىنى ئۆستۈرۈپ ئىمتىھاندا ياخشى نەتىجىگە ئېرىشىشى ئۈچۈن ئۇشبۇ مەسلىھەت بېرىش شەكلىنى لايىق تاپتۇق. مۇشۇ شەكلىدىكى ئوقۇتۇش-مەسلىھەت بېرىش ئۇسۇلى مۇۋاپىق شەكىلدە ئۆزلۈكسىز ئېلىپ بېرىلىدۇ.شۇڭا كەڭ تورداشلارنىڭ مۇشۇ تېمىغا مۇناسىۋەتلىكلەرگە تەۋسىيە قىلىپ قويۇشىنى سورايمىز.

بۇ ماقالە قېلىپلىرىمىز ۋە ئۆلگىلىرىمىز نوقۇل ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانىغىلا ماس كېلىپ قالماستىن ماقالە يازىدىغان بارلىق ئىمتىھانلارغا ماس كېلىدۇ، يەنى تېگاڭ(ئالاھىدە ئىش ئورنى)ياكى ئۆرلەپ ئوقۇش ئىمتىھانى بېرىدىغانلارغا ياكى ھەر خىل كەسپتىن ئالىدىغان ئىمتىھانلارغا ماس كېلىدۇ، شۇڭا بۇلارنى ئۆز ئەمەلىيىتىڭىزدە جانلىق ئىشلىتىشىڭىزنى ئۈمىد قىلىمىز.



كۆپ ئىقتىدارلىق ماقالە قېلىپى

1-قېلىپ:
مەسلە ھەل قىلىش
(تىپىدىكى ماقالە)
يېقىنقى كۈنلەردە ***(ماقالىدىكى مەركىزى مەسلە)نۇرغۇن دۆلەتلەردە بىر ئېغىر مەسلىگە ئايلىنىشقا باشلىدى.بۇ مەسلىنىڭ كېلىپ چىقىش سەۋەبى توغرىسىدىكى قاراشلار دېگەندەك بىردەك بولمىسىمۇ، بەزى جەمئىيەتشۇناسلارنىڭ قارىشىچە- - - (مەسلىنىڭ يۈز بېرىش سەۋەبى)، نەتىجىدە - - -، مېنىڭ ھېس قىلىشىمچە، بۇ مەسلىنىڭ كېلىپ چىقىشىدا مۇنداق سەۋەپلەر بار.
بۇنىڭ بىرىنىچى سەۋەبى بولسا ـ ـ ـ (بىرىنىچى سەۋەپ)، ئۇنىڭدىن باشقا ـ ـ ـ (ئىككىنچى سەۋەپ)نىڭمۇ بۇ مەسلىنىڭ كېلىپ چىقىشىدا بەلگىلىك مەسئولىيىتى بار.يەنە ـ ـ ـ (ئۈچىنچى سەۋەپ)كىمۇ سەل قاراشقا بولمايدۇ.
مېنىڭچە، بىز بۇ مەسلىنى ھەل قىلىش ئۈچۈن، چوقۇم تۆۋەندىكى ئۇسۇللارنى قوللىنىشىمىز كېرەك. يەنى بۇ مەسلىنى ھەل قىلىشنى ـ ـ ـ (1-ھەل قىلىش ئۇسۇلى)دىن باشلىشىمىز كېرەك.يەنە ـ ـ ـ (2-ھەل قىلىش ئۇسۇلى)كېرەك.
دېمەك، ناھايىتى ئېنىقكى،***(مەركىزى مەسلە)جەمئىيتىمىزدە نۇرغۇن مەسلىلەرنىڭ كېلىپ چىقىشىغا سەۋەپ بولماقتا، شۇڭا، مەن بۇ مەسلىنى ھەل قىلىش ئۈچۈن ئىشنى ـ ـ ـ (چارە)دىن باشلاپ بېقىشنى تەكلىپ قىلىمەن، مەن ئىشنىمەنكى، خەلقىمىز ۋە پارتىيە، ھۆكۈمەت بىر ياقىدىن باش چىقىرىپ، تېخىمۇ ياخشى ھەمكارلىشىدىغانلا بولسا، تېخىمۇ ياخشى چارە-ئۇسۇللار بىلەن بۇ مەسلە پات ئارىدا كۆڭۈلدىكىدەك ھەل بولغۇسى.

(بۇ ماقالە قېلىپى ئۈچۈن مۇھىتنىڭ بۇلغىنىش مەسلىسى، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىمتىھاندا كۆچۈرۈشى، ياشلار ۋە ئۆسمۈرلەرنىڭ تور مەستانىلىق كېسىلى قاتارلىق مەسلىلەرنى تېما قىلىپ ماقالە يېزىپ مەشىق قىلسا بولىدۇ).

بوش ئورۇنلارنى جايىدا تولدۇرساڭلارلا بۇ قېلىپ ئاقىلىق ياخشى ماقالىنى يېزىپ چىقالايدىغانلىقىڭلارغا ئىشەنچىمىز كامىل.***بەلگىسى ئۈچۈن ماقالىدە بېرىلگەن ماۋزىدىكى مەسىلىنىلا يېزىپ قويىمىز، ـ ـ ـ بەلگىسى ئۈچۈن ئىجادى پىكىر قىلىپ بوش ئورۇننى تولدۇرىمىز.  

ئارتۇقچىلىق ۋە كەمچىلىكلەرنى بايان قىلىش
(تىپىدىكى ماقالە)


ھەممىمىزگە ئايانكى،***بىزنىڭ تۇرمۇشىمىزگە نۇرغۇن قۇلايلىقلارنى ئېلىپ كەلمەكتە. شۇنىڭ بىلەن بىرلىكتە ئۇ يەنە نۇرغۇن مەسىلىلەرنىڭ كېلىپ چىقىشىغا سەۋەب بولماقتا.شۇ نەرسە ناھايىتى ئېنىقكى***نىڭ نۇرغۇن پايدىسى بولسىمۇ، لېكىن، ئۇنىڭ بەزى زىيانلىق تەرىپىگە كۆز يۇمۇۋېلىشقا بولمايدۇ. تۆۋەندە مەن***نىڭ بۇ جەھەتتىكى ئالاھىدىلىكلىرىنى ھەر ئىككى تەرەپتىن چۈشەندۈرمەكچىمەن .

***نىڭ بىر پايدىسى بولسا---دىن ئىبارەت. بۇنى تېخىمۇ تەپسىلى چۈشەندۈر- سەك---. مەسىلەن)يەنى)---. ***نىڭ يەنە بىر پايدىسى بولسا---. يەنە بىر پايدىسى بولسا---. يەنە بىر تەرەپتىن ئېلىپ ئېيتقاندا، ***مۇ بەزى كەمچىلىكلەردىن خالىي ئەمەس، بۇنىڭ ئىچىدە ئېغىرراق بولغىنى---. مەسلەن:---. بۇنىڭدىن باشقا، ***بولسا--- نىڭ پەيدا بولۇشىدىكى مۇھىم سەۋەبلەرنىڭ بىرى.

ئومۇملاشتۇرغاندا، ھەرقانداق نەرسىنىڭ ئىككى تەرىپى بولىدۇ.***مۇ بۇنىڭ سىرتىدا ئەمەس ئەلۋەتتە. لېكىن، يەنە شۇنداق ئېيتىشقا بولىدۇكى،*** نىڭ بىزگە ئېلىپ كەلگەن پايدىسى ئۇنىڭ زىيىنىدىن ئۈستۈن ئورۇندا تۇرىدۇ.

(بۇماقالە قېلىپى ئۈچۈن كومپيوتىر، تېلىفون، تېلىۋىزۇر قاتارلىق مەسىلىلەرنى تېما قىلىپ  ماقالە يازسا بولىدۇ.)
قالغان ماقالە قېلىپى ۋە شەكىللىرىنى ئىگەللىمەكچى بولسىڭىز، ماقالە ئۆلگىلىرىنى كۆرمەكچى بولسىڭىز، ئەڭ تىز ۋە ئۆلچەملىك ماقالە يازماقچى بولسىڭىز بۇ ئادرىسقا مەرھەمەت:
http://www.koknur.net/list.asp?unid=2178

ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى  ئەدەبىيات ماقالىسى ۋە خەنزۇ تىلى ماقالىسى قېلىپى ۋە ئۆلگىلىرى ئۈچۈن:
http://www.koknur.net/list.asp?unid=2178

Allah is enough

ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6509
يازما سانى: 863
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10637
تۆھپە نۇمۇرى: 406
توردا: 5988 سائەت
تىزىم: 2010-8-16
ئاخىرقى: 2012-3-11
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-13 10:20:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەھمەت سىزگە مۇشۇنداق بىر تىمىغا ئىچتىياج ئىدىم قولىڭىزغا دەرت بەرمىسۇن .

شۈكرى ئاللاھ

تىرىشچان ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 52311
يازما سانى: 567
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4219
تۆھپە نۇمۇرى: 607
توردا: 4255 سائەت
تىزىم: 2011-8-20
ئاخىرقى: 2012-3-22
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-13 11:26:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەك ياخشى پايدىلىنىش قىممىتىگە ئىگە تېما ئىكەن،،،رەھمەت سىزگە،،، ئەممازە مەن ئۇزۇن بولدى مەكتىپتىن ئايرىلغىلى،، بۇرۇن ھىچقانداق پەنلەردىن قورقمايتىم ئەدەبىيات ئىمتاھانىدا ئاشۇ ماقالە يىزىش دىگەن يەردىلا نەتىجەم بەك چۈشۈپ كىتەتتى خېتىمنىڭ سەتلىگى ئەسلى بىر پۇتلىكاشاڭ بولۇپ نۇمۇرۇم تېخىمۇ قىرقىلىپ كىتەتتى،،،،،ھازىر تولىمۇ كىچىكىپ كۆردۈم،، لىكىن ھازىرقى مۇشۇ تۈردىن قىينىلۋاتقان دوسلارغا ياخشى ياردەمچى بولالىغۇدەك،،،

مەردان يىگىت

مەستانە ئـــەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17099
يازما سانى: 2064
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 17645
تۆھپە نۇمۇرى: 1244
توردا: 6705 سائەت
تىزىم: 2010-11-10
ئاخىرقى: 2012-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-14 12:56:54 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماقالە يېزىشنى مەكتەپتە ئۆگىنىڭلار،جەمىيەتتە ئۆگەنمەك تەس.

قىزىنى باشقۇرمىغان ئانا گۇناھكار،ئايالىنى باشقۇرمىغان ئەر جىنايەتچى،ئاچا-سىڭىللىرىنى باشقۇرمىغان ئاكا-ئۇكىلار خىيانەتچى!

مەردان يىگىت

مەستانە ئـــەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17099
يازما سانى: 2064
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 17645
تۆھپە نۇمۇرى: 1244
توردا: 6705 سائەت
تىزىم: 2010-11-10
ئاخىرقى: 2012-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-14 12:58:05 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماقالە يېزىشنى ئۆگىنىش ،بىر ياخشى ھۈنەرنى ئۆگەنگەنگە باراۋەر.

قىزىنى باشقۇرمىغان ئانا گۇناھكار،ئايالىنى باشقۇرمىغان ئەر جىنايەتچى،ئاچا-سىڭىللىرىنى باشقۇرمىغان ئاكا-ئۇكىلار خىيانەتچى!

نوچى بول پوچى بولما، ئىسىل بول

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 56125
يازما سانى: 111
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 583
تۆھپە نۇمۇرى: 350
توردا: 1181 سائەت
تىزىم: 2011-9-12
ئاخىرقى: 2012-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-14 01:00:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەك ياخشى تىما يوللاپسىز ،رەھمەت سىزگە

نوچى بول پوچى بولما ،ئىسىل بول ناچار بولما

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13638
يازما سانى: 33
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5193
تۆھپە نۇمۇرى: 250
توردا: 663 سائەت
تىزىم: 2010-10-12
ئاخىرقى: 2011-12-30
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-14 01:28:32 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەقىقەتەن ياخشى تىمىكەن ، مەن ئادەتتە ماقالە يېزىشتا بەك قىيلىناتتىم ، مۇشۇنداق ئەمەلىي ئىشلىتىشچانلىقى بار تىمىلارنى داۋاملىق يوللاپ تۇرۇشىڭىزنى ئۈمىد قىلىمەن

رەھىمسىز دۇنيا، ساختىپەز جاھان، بىرىلگەن ۋەدە قەسەملەر يالغان. بۇ دۇنيا پۈتۈنلەي ساختىغا تولغان، دەرت-ئەلەم ئىچىدە كىملەر ساق قالغان

بۇ دۇنيادىن رەنج

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 45878
يازما سانى: 57
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 383
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 907 سائەت
تىزىم: 2011-6-27
ئاخىرقى: 2011-11-13
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-14 04:02:25 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
رەھمەت سىزگە.

www.koknur.net

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 42319
يازما سانى: 33
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 137
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 523 سائەت
تىزىم: 2011-5-27
ئاخىرقى: 2011-9-14
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-14 05:00:23 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بەك قالتىسقۇ، ھە ئەسلى ماقالىنى نىمانداق ياخشى يازىدىكىن دېسەم، مۇنداق تاكتىكىلار باركەندە، نېمىدىگەن ياخشى قېلىپلار بۇ!

سەن قانداق يارالدىڭ؟

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41281
يازما سانى: 148
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2337
تۆھپە نۇمۇرى: 410
توردا: 3403 سائەت
تىزىم: 2011-5-19
ئاخىرقى: 2012-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-15 05:34:00 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
راست دەيسىز ماقالە يېزىشمۇ بىر ھۆنەر.

ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى  ئەدەبىيات ماقالىسى ۋە خەنزۇ تىلى ماقالىسى قېلىپى ۋە ئۆلگىلىرى ئۈچۈن:
http://www.koknur.net/list.asp?unid=2178

Allah is enough

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 47632
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 254
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1871 سائەت
تىزىم: 2011-7-12
ئاخىرقى: 2012-3-23
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-15 07:22:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كۆپتىن-كۆپ رەھمەت ،،،بۇ مەن ئۈچۇن ئىنتايىن قىممەتلىك پايدىلنىش ماتىريالى بولدى..

ئادەم بەزىدە راس

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21260
يازما سانى: 57
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3336
تۆھپە نۇمۇرى: 211
توردا: 1838 سائەت
تىزىم: 2010-12-7
ئاخىرقى: 2012-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-17 05:51:04 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ماۋۇ رەسمىيى ماقالە يېزشنى ئۆگىنىشتە بىر ياخشى ياردەمچە بولالايدىغان ئۈلگىلەركەن!رەخمەت!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41281
يازما سانى: 148
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2337
تۆھپە نۇمۇرى: 410
توردا: 3403 سائەت
تىزىم: 2011-5-19
ئاخىرقى: 2012-3-9
يوللىغان ۋاقتى 2011-9-20 05:24:49 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇنداق بىزدە «كۆتىرىشنى بىلسە تاغمۇ يېنىك» دەيدىغان گەپ بار، ئازراق ئېپىنى بىلىۋالساقلا كۆپ ياردىمى بولىدۇ.

ئالىي مەكتەپ ئىمتىھانى  ئەدەبىيات ماقالىسى ۋە خەنزۇ تىلى ماقالىسى قېلىپى ۋە ئۆلگىلىرى ئۈچۈن:
http://www.koknur.net/list.asp?unid=2178

Allah is enough
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش