مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 10742|ئىنكاس: 88
بېسىپ چىقىرىش ئالدىنقى تېما كېيىنكى تېما

ئىنجىل قانداق ئۆزگەرتىلگەن؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 7072
يازما سانى: 131
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11296
تۆھپە نۇمۇرى: 537
توردا: 812 سائەت
تىزىم: 2010-8-20
ئاخىرقى: 2014-8-21
مەلۇم قەۋەتكە يۆتكىلىش
1#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 02:15:33 PM |ئايرىم كۆرۈش | |تەتۈر تىزىش
  ھازىر بىز ئۇيغۇرلارنىڭ ئارىسىدىمۇ ئىنتايىن ئاز ساندا خرىسىتىئان مۆرتلىرى بار بولۇپ، ئۇلار بۇ دىنغا كىرگەندىن كېيىن، جىمجىت ئولتۇرۇپ ئۆزىنىڭ ئىشىنى قىلماستىن، بەلكى پۈتۈن كۈچى بىلەن باشقا ئۇيغۇر مۇسۇلمانلارنىمۇ ئۆزلىرىنىڭ بۇ
«توغرا يولى»غا باشلاش ئۈچۈن ۋاستە تاللىماي كېچە-كۈندۈز تىرىشماقتا. ئۇيغۇرچە مۇنازىرە مۇنبەرلىرىدە يىللاردىن بېرى مۇشۇنداق شەخسىلەر بىلەن مۇنازىرىلىشىش جەريانىدا ئۇلارنى خېلى چوڭقۇر تونۇپ يەتتىم. بۇلارنىڭ تەشۋىقات مېتودلىرى تەرەققىي
قىلغان بولۇپ، ئادەتتە مۇسۇلمانلارغا تەشۋىق قىلغاندا، ئالدى بىلەن مۇسۇلمانلارنىڭ قۇرئان-كەرىمدە تىلغا ئېلىنغان «ئىنجىل»غا بولغان ھۆرمىتىدىن پايدىلىنىش ئۈچۈن، سىزگە قۇرئاندىن ئىنجىلغا مۇناسىۋەتلىك ئايەتلەرنى تىرىپ ئەكىلىپ ئالدىڭىزغا تاشلايدۇ. شۇنىڭ بىلەن سىز ئۇلارنىڭ «ئىنجىل»نى ئىنكار قىلىش ياكى ئىشىنىشنى بىلەلمەي گاڭگىراپ قېلىشىڭىز مۇمكىن. ئىشىنەي دېسىڭىز، بۇ ئاتالمىش
«ئىنجىل»دا خۇدانىڭ ئوغلى ئىيسا مەسىھ دېگەن جۈملىلەر قۇرئان-كەرىم ئىخلاس سۈرىسىدىكى «ئاللاھ بىردۇر، ھەممە ئاللاھقا مۇھتاجدۇر،
ئاللاھ توغۇلغانمۇ ئەمەس، ئاللاھنىڭ بالىسى بولغانمۇ ئەمەس، ھېچكىم ئاللاھقا تەڭداش بولالمايدۇ» ئايەتلەرگە ئېنىق زىت كېلىدۇ. ئىشەنمەي دېسىڭىز، ئىسلامنىڭ ئىمان ئاساسلىرىدا ئاللاھنىڭ بارلىق كىتابلىرى، يەنى تەۋرات، زەبۇر، ئىنجىل، قۇرئانغا ئىمان ئېيتىش شەرت قىلىنغان.
ئەمىسە، قانداق قىلىش كېرەك؟
ئاللاھ قۇرئان-كەرىم مائىدە سۈرىسى 5-ئايەتتە: ««ئاللاھ نازىل قىلغان ئايەتلەر بويىچە ھۆكۈم قىلمىغانلار پاسىقلاردۇر. ساڭا ئىلگىرىكى ساماۋى كىتابلارنى ئېتىراب قىلغۇچى ۋە ئۇلارغا شاھىت بولغۇچى (ماۋۇ توغرا، ماۋۇ خاتا دېگۈچى) ھەق كىتاب قۇرئاننى نازىل قىلدۇق. ئۇلارنىڭ ئارىسىدا قۇرئان بىلەن ھۆكۈم قىلغىن» (مائىدە، 48) دېگەن. شۇڭا، خرىستىئانلار قولىدىكى ھازىرقى ئاتالمىش «ئىنجىل»دىكى بايانلاردىن قۇرئانغا ماس كەلگىنىنى قوبۇل قىلىپ، زىت كەلگىنىنى رەت قىلىمىز دەيمىز. بۇ جاۋاب مۇسۇلمانلارنى قايىل قىلغان بىلەن، خرىستىئانلار يەنە قايىل بولمايدۇ. «مەن سىنىڭ قۇرئانىڭغا ئىشەنمەيمەن، مېنىڭ كىتاۋىم راست» دەپلا تۇرىدۇ. سىز «ئۇنداق بولسا، سەن قۇرئاندىن ئايەت دەلىل كەلتۈرۈپ نېمە قىلىسەن؟» دەپ غۇدىرىغاچ، باشقا ماتىرىياللارغا قارايسىز...ئۇلارنىڭ خۇپسەنلىكى شۇكى، ئۇلارنىڭ قولىدىكى «كونا ئەھدە» بىلەن «يېڭى ئەھدە»نى ئۆز ئىچىگە ئالغان بايبۇل (bible) ئەمىلىيەتتە بىزنىڭ قورئاندا تىلغا ئېلىنغان «ئىنجىل»نىڭ نەق ئۆزى ئەمەس. (ئۇلار بۇنى سىزدىن يۇشۇرىدۇ)بىز ئىشىنىدىغان ئىيسا ئەلەيھىسسالام بىر يەھۇدى پەيغەمبەر بولۇپ، ئاللاھ ئۇنىڭغا بەرگەن ئىنجىل شۇ پەيغەمبەرنىڭ تىلىدا
ئىبرانىيچە
، يەنى شۇ زاماندىكى ئارامىيچە (亚拉姆语) تىلدا ئىدى. ھالبۇكى، ھازىرقى 39 كىتابتىن تۈزۈلگەن ئاتالمىش ئىنجىل»نىڭ ئەڭ قەدىمىي نۇسخىسى مىلادى 397-يىلى نەچچە مىڭ خىل ئىنجىلنىڭ ئىچىدىن تاللىنىپ بىكىتىلگەن گېرىكچە (يۇنانچە) تىلدىكى تەرجىمە نۇسخا ئىدى. دىققەت-ھە، ئەسلى ئارامىيچە تىلدىكى ئىنجىل ھازىر يەر شارىدا يوق. سىزگە «يېڭى ئەھدە» دىكى 四大福音书تۆت ئىنجىل: ماتتا، ماركۇس، لۇكا، يۇھەننا دەپ تونۇشتۇرغىنىمۇ، شۇ ماتتا، ماركۇس، لۇكا، يۇھەننا ئىسىملىك ئادەملەر يېزىپ قالدۇرغان خاتىرىلەردىن ئىبارەت
سىز بۇلارنى تەتقىق قىلىپ بىلگەندىن كېيىن سىزنى خرىسىتىئان دىنىغا تەشۋىق قىلىۋاتقان ئۇ ئۇيغۇرلارغا «سېنىڭ قولۇڭدىكى بۇ «يېڭى ئەھدە» بىز ئىشىنىشكە بۇيرۇلغان ئىنجىل ئەمەس، شۇڭا بىز بۇ كىتابقا ئىشەنمەيمىز دېسىڭىز، يەنە قايىل بولماي، «ياق، بۇ دېگەن خۇدايىمنىڭ كىتابى...» دەپ چىڭ تۇرۇۋالىدۇ. ئۇلارغا قۇرئاندىن، مۇسۇلمان يازغۇچىلارنىڭ يازغىنىدىن ياكى ھېچقانداق دىنغا ئىشەنمەيدىغان دىنسىز يازغۇچىلارنىڭ ئەسەرلىدىن مۇناسىۋەتلىك بايانلارنى نەقىل كەلتۈرسىڭىزمۇ كار قىلمايدۇ. ئەڭ ياخشىسى، ئۇلار قايىل بولمىسىمۇ مەيلى دەپ
«كىتابى مۇقەددەس» («كونا ئەھدە» + «يېڭى ئەھدە» = bible) تەتقىقات ساھەسىدىكى دۇنياۋى مەشھۇر خرىستىئان ئالىملارنىڭ ئىنساپ بىلەن ھەقىقەتنى چىقىش قىلىپ يازغان ئەسەرلىرىنى ئوقۇشنى تەۋسىيە قىلىپ، خوشلاشسىڭىز بولىدۇ. بۇ كىتابتىكى پاكىتلار ھەر قانداق كىشى ئاغدۇرۇۋېتەلمەيدىغان دەرىجىدە كۈچلۈك بولغاچقا ئۇلار غىڭ قىلالمايدۇ. غىڭ قىلسا، ئەقلى يوق ساراڭكەن دەپ كارىڭىز بولمىسىلا بولىدۇ.
تۆۋەندە مەن كىرىش سۆزىنى تەرجىمە قىلىپ تونۇشتۇرماقچى بولغان ئېنگلىزچە كىتابنى ئامېرىكا قوشما شىتاتلىرى جەنۇبى كارولىنا ئۇنىۋېرسىتى دىن تەتقىقات پاكولتېتىنىڭ باشلىقى "كىتابى مۇقەددەس" (Bible) ساھەسىدىكى مەشھۇر مۇتەخەسسىس خرىستىئان ئالىم Bart D.Ehrman يازغان. كىتابنىڭ تۈركچىسى 2007-يىلى ئىستانبۇلدا نەشىر
قىلىنغان.




















)

تەرجىمىسى:
"كىتابى مۇقەددەس" ساھەسىدىكى دۇنياۋى مەشھۇر ئالىم بارت ئېھرمان "كىتابى مۇقەددەس" (بايبۇل)نى ئەسلى نۇسخىسىدىن تەتقىق قىلىشنى باشلىغاندا بۇ كىتابقا ئىلگىرىكى تەرجىمانلار تەرىپىدىن كىرگۈزۈلگەن نۇرغۇنلىغان خاتالىقلار ۋە قەستەن ئۆزگەرتىشلەرنى بايقاپ چۆچۈپ كەتكەن. ئېھرمان "ئىيسا مەسىھنى خاتا نەقىل ئېلىش" ناملىق بۇ كىتابىدا قەدىمقى زاماندىكى كاتىپلارنىڭ "يېڭى ئەھدە"نى كۆچۈرۈشى ۋە ئۆزگەرتىشى ھەققىدىكى ۋەقەلەرنى بايان قىلىپ بەرگەن بولۇپ، بۇ بىز كۈنىمىزدە ئىشلىتىۋاتقان "كىتابى مۇقەددەس"كە نىسبەتەن ئېغىر بىر زەربە بولدى. ئۇ گېرىكچە قوليازمىلارنى تەتقىق قىلىش جەريانىدا ئۆزىنىڭ "يېڭى ئەھدە"نى قاتتىق مۇھاپىزەت قىلىدىغان ئىلگىرىكى قاراشلىرىدىن قانداقلارچە ۋاز كېچىشكە مەجبۇر بولغانلىقى توغرىسىدىكى تەسىراتلىرىنى بايان قىلغان. مەتبەئە ئىشلىرى تەرەققىي قىلىپ، تېكىستلەرنى ئۆز پېتى كۆچۈرگىلى بولۇش ئەمەلگە ئاشقاندىن باشلاپ، نۇرغۇن كىشىلەر "يېڭى ئەھدە"نى ئوقىغاندا بىز ئىيسا مەسىھنىڭ سۆزلىرى بىلەن سانت پائۇلنىڭ مەكتۇپلىرىنى ئوقۇۋاتىمىز دەپ پەرەز قىلىشقان ئىدى. ھالبۇكى، 15 ئەسىردىن
بۇيان (يەنى مىلادى 90-يىلدىن 1590-يىلغىچە) بۇ قوليازمىلارنى شۇ دەۋرنىڭ مەدەنىيەت، ئىلاھىيەت ۋە سىياسىي ئىختىلاپلىرىنىڭ چوڭقۇر تەسىرىگە ئۇچرىغان كاتىپلار قولىدا كۆچۈرگەن ئىدى. ھازىرغىچە ساقلىنىپ قالغان قوليازمىلاردىكى نۇرغۇنلىغان خاتالىقلار بىلەن قەستەن ئۆزگەرتىشلەر ئەسلىدىكى سۆزلەرنىڭ مەنىسىنى ئوتتۇرىغا قويۇشنى ئىنتايىن قىيىنلاشتۇرىۋەتكەن. ئېھرمان بۇ كىتابىدا "يېڭى ئەھدە"گە قەيەردە نېمە ئۈچۈن ئۆزگەرتىشلەرنىڭ كىرگۈزۈلگەنلىكى، ئالىملارنىڭ "يېڭى ئەھدە"نىڭ سۆزلىرىنى يېڭىدىن ئوتتۇرىغا قويۇش ئۈچۈن قولىدىن كېلىشىچە نېمىلەرنى قىلغانلىقىنى ئاشكارىلىغان.
.......................
ئېھرماننىڭ كىتابىدىن ئارىيە:
"يېڭى ئەھدە" گېرىكچە قوليازمىلارنى ئىچكىرىلەپ تەتقىق قىلغانسىرى ئوتتۇرىغا چىققان بىردىنبىر يەكۈن شۇكى، بۇ كىتابنىڭ ئەسلى نۇسخىسى تەڭرىنىڭ سۆزى، ئەمما بىزنىڭ ئۇ ئەسلى نۇسخىغا ئىگە بولالمىغانلىقىمىزنى بايقاش بولدى. ھەتتا پۈتكۈل خرىستىيان تارىخى بويىچە خرىستىيانلارنىڭ مۇتلەق كۆپ قىسمى ئۇ ئەسلى نۇسخىنى كۆرەلمىدى... شۇنىڭ بىلەن بۇ كىتاب زادى تەڭرىنىڭ سۆزىمۇ ئەمەسمۇ؟ دېگەندەك تالاش-تارتىشلار ئەدەپ كەتتى. پەقەت ئەسلى نۇسخىغىلا ئەمەس، بەلكى شۇ نۇسخىنىڭ كۆچۈرۈلمە نۇسخىسىغىمۇ ئىگە ئەمەسمىز.
بىزنىڭ قولىمىزدىكىلەر كېيىن، ناھايىتى كېيىن يېزىلغان كوپىيەلەر (كۆچۈرۈلمىلەر)دۇر. بۇ كۇپىيەلەرنىڭ ھەر بىرى يەنە بىرسىدىن نەچچە مىڭ
يەردە پەرقلىنىدۇ... "يېڭى ئەھدە"نى تەڭرى سۆزى دېيىشكە تىلىم بارماس بولدى. چۈنكى، بايقىدىمكى، تۇنجى "مۇقەددەس كىتاب"نىڭ سۆزلىرىنى ئىلھام قىلغان تەڭرى ئۈچۈن بۇلارنى قوغداش قىيىن بولماسلىقى كېرەك ئىدى.....ئەپسۇس، بۇ سۆزلەرگە ئىگە بولالمىغانلىقىمىز شۈبھىسىز. قوليازمىلارنى تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىشتىن چىقارغان خۇلاسەم: تەڭرىنىڭ بۇ سۆزلەرنى بىز ئۈچۈن قوغدىمىغانلىقىنى كۆرسەتتى. قىسقىسى، گېرىكچە "يېڭى ئەھدە"نى تەتقىق قىلىش ۋە قوليازمىلارنى تەكشۈرۈش جەريانى مېنى "يېڭى ئەھدە" ھەققىدىكى قاراشلىرىمنى يېڭىۋاشتىن ئويلىشىپ بېقىشقا مەجبۇر قىلدى. (22-23-بەتلەر)
ئىلگىرى "يېڭى ئەھدە" تامامەن ۋەھيى، تەڭرىنىڭ ئۆزگەرمەس سۆزى دەپ ئىشەنگەن ئىدىم. تەتقىق قىلغانسىرى "ئىنجىل" (بايبۇل) ماڭا ئىنسان كىتابى بولۇپ كۆرۈنۈشكە باشلىدى. مۇقەددەس تىكىستلەرنى ئىنسان يازغۇچىلار كۆچۈرۈپ ئۆزگەرتكىنىدەك، بۇ يازمىلارمۇ ئەڭ دەسلەپتە ئىنسان ئاپتۇرلار تەرىپىدىن يېزىلغان. بۇ باشتىن ئاخىرغىچە ئىنساننىڭ كىتابىدۇر. بۇ ئاپتۇرلار تەڭرى تەرىپىدىن ئىلھام ئالغاندەك ھېس قىلغان بىلەن، ئەمما ئۇلارنىڭ ئۆزلىرىنىڭ شەخسىي قاراشلىرى، ئارزۇ-ئىستەكلىرى بار ئىدى. ئۇلار بۇنى يازغانلىرىغا سىڭدۈرۈپ ماڭغان ئىدى. مەسىلەن: ماركۇس لۇكاغا ئوخشاش گەپ قىلمىدى، ياقۇپ پائۇلدىن پەرقلىق... بۇنداق مىساللار بەك كۆپ.
قىسقىسى، ھازىرقى "ئىنجىل" (بايبۇل) ئىلاھىي كىتاب ئەمەس، ئىنسانىي كىتابتۇر. (24-بەت) بۇنىڭ ئېنىق مىساللىرىنى كىتابىمىزنىڭ كېيىنكى بابلىرىدا تەپسىلىي بايان قىلىمىز. ئاپتۇر ئېرمان ئىككى مىڭ يىللىق تارىخ ئىچىدە كۆچۈرۈلگەن بايبۇللاردا كاتىپلار كۆچۈرگەن قوليازما نۇسخىلىرىدىكى خاتالىقلارنى كۆرسىتىپ مۇنداق دەيدۇ: "بۇ كىتاب Queensكۇەنس ئۇنىۋېرسىتى ئوقۇتقۇچىسى John Millجون مىلنىڭ گېرىكچە "يېڭى ئەھدە" ھەققىدىكى كىتابى. جون مىل بۇ كىتابىغا 30 يىل ۋاقىت سەرپ قىلىپ ماتىرىيال توپلىغان. بۇ ئوتتۇز يىلدا يۈزگە يېقىن قوليازمىنى تەكشۈرۈپ 1707-يىلى
نەشىر قىلغان كىتابىدا بۇ قوليازمىلاردا 30 مىڭدىن ئارتۇق پەرق بارلىقىنى ئېنىقلاپ چىققان. (110-بەت)كېيىنكى چاغلاردا تېپىلغان 5700 پارچە قوليازمىدا بايقالغان پەرقلەرنى بەزى ئاكادېمىكلار 300 مىڭدىن ئارتۇق دېسە، يەنە بەزىلەر 400
مىڭدىن ئارتۇق دېيىشىۋاتىدۇ. (117-بەت) كاتىپلار "يېڭى ئەھدە"نى كۆچۈرگەندە پەقەت خاتا كۆچۈرۈپلا قالماستىن، بەلكى ئۆزىنىڭ ئارزۇسى بويىچە بەزى جۈملىلەرنى قوشۇپ، بەزىسىنى ئۆچۈرۈپ ماڭغانلىقى ئىسپاتلاندى. بۇ ھەقتە 3-ئەسىردىكى خرسىتىيان پاپا ئورىگېن مۇنداق دىگەن: "قوليازمىلار ئارىسىدىكى پەرقلەر پەۋقۇلئاددە كۆپىيىپ كېتىۋاتىدۇ. بەزىلەر بىخەستىلىكىدىن، بەزىلەر مۇناسىۋەتسىز سۆزلەرنى قىستۇرۇپ قويۇشتىن، بەزىلەر بولسا كۆچۈرۈپ يازغىنىنى قايتا تەكشۈرۈپ سېلىشتۇرۇپ ئوقۇپ بېقىشقا سەل قاراش ياكى قايتا قاراش جەريانىدا ئۆزى ياقتۇرىدىغان سۆزلەرنى قوشۇپ، بەزى سۆزلەرنى ئۆچۈرىۋېتىشى تۈپەيلىدىن پەرقلەر ئەدەپ كېتىۋاتىدۇ. (71-بەت) (http://fitna.tr.gg/incil-degistirildi.htm

.............................  
ئېنگلىزچە كىتابنى ئامازون كىتابخانىسىدىن سېتىۋالالايسىز.



مەنبە: http://www.amazon.com/Misquoting-Jesus-Story-Behind-Changed/dp/
0060738170#_

بۇ كىتابنىڭ تۈركچە تەرجىمىسى تۈركىيەدە كەڭرى.



مەنبە: http://www.netkitap.com/kitap-incil-nasil-degistirildi-bart-d-ehrman-
truva-yayinlari.htm


(ئەسكەرتىش: بۇ ئىجادىي تېما تۇنجى بولۇپ مىسرانىمغا يوللاندى. بىر كۈن ساقلايمەن، تەستىقلانمىسا، باشقا مۇنبەرگە يوللايمەن)


ھازىرغىچە 5 ئادەم باھالىدىياخشى باھا مۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
nasmi + 100 ئىزدەۋاتقان مەزمۇن....
TILSIMAT + 99 خېلىدىن بېرى مۇشۇ ئىسپات لازىمتى
calligrapher + 100
sarsan1117 + 100 نادىر دېگەن شېئىر ئەمەس دەل مۇشۇ !~~!
ئۇيغۇرشاھ + 99 نادىر دىگەن «ھېكايە»ئەمەس،دەل مۇشۇ!!!

ھەممە باھا نومۇرى : ياخشى باھا + 398  مۇنبەر پۇلى + 100   باھا خاتىرىسى

ھەمبەھرلەش: QQ ھويلىسىQQ ھويلىسى تېڭشۈن مىكروبلوگىتېڭشۈن مىكروبلوگى تېڭشۈن دوستلارتېڭشۈن دوستلار
ھەمبەھرھەمبەھر5 ساقلاشساقلاش3 قوللايمەنقوللايمەن1 قارشى تۇرىمەنقارشى تۇرىمەن0

ئاللاھ بەرگەن بەختكە شۈكرى!

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 90
يازما سانى: 3436
نادىر تېمىسى: 5
مۇنبەر پۇلى : 27382
تۆھپە نۇمۇرى: 853
توردا: 8421 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2015-5-26
2#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 04:10:44 PM |ئايرىم كۆرۈش |
تىما ئىگىسى ياكى باشقۇرغۇچىلار: اپا بولماي خەت شەكلىنى تەڭشەپ قويساڭلار، ھەر بىر قۇرنىڭ ئاخىرىنى كۆرگۈلى بولمىدى.

ھەر قىتىم بەختىمنىڭ ماڭا كۈلۈپ كىلىۋاتقانلىقىنى كۆرگىنىمدە ھەر قتىىم ئاللاھقا شۈكرى دەيمەن!
چۈنكى ھەممە ئىش نىيەتكە باغلىق ئەمەسمۇ؟

كۆكلەي دىسەڭ ئۇي

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 47111
يازما سانى: 356
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5789
تۆھپە نۇمۇرى: 338
توردا: 2989 سائەت
تىزىم: 2011-7-8
ئاخىرقى: 2011-11-12
3#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 04:12:35 PM |ئايرىم كۆرۈش |
بىزدىنمۇ خىرىستىيانلار بارما ؟
مەن ئاڭلىشىمچە ئۇيغۇرلار دۇنيادىكى پۈتۈن مىللەت بويىچە بىر دىنغا (ئىسلام )ئىتقاد قىلدىغان بىردىنىبىر مىللەتكەنغۇ ؟ (نەدىن كۆرگىنىمنى ئەسلىيەلمىدىم )

قىزلاردىن شەرمى ھايانىڭ ،ئوغۇللاردىن مەردانىلىقنىڭ يۇقۇلىشى قىيامەتنىڭ ئالامەتلىرىدىندۇر ....

ئۇرخۇن باتۇرى تا

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14553
يازما سانى: 122
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7710
تۆھپە نۇمۇرى: 390
توردا: 2217 سائەت
تىزىم: 2010-10-19
ئاخىرقى: 2014-7-3
4#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 04:15:50 PM |ئايرىم كۆرۈش |
ۋوي ، مىنىڭ كومپىيۇتىرىمدا شۇنداق كۆرۈندىمىكى دېسەم ، ئەسلىدە باشقىلارغمۇ شۇنداق كۆرۈنۈپتۇدە .  تەپسىلىي ئوقۇپ چىقىش خىيالىم بار ئىدى ، باشقۇرغۇچىلار ئوڭشاپ قويساڭلار بولغۇدەك ....

ئۆزەڭنى ھەقىقىي ئىنسان دىيىشتىن بۇرۇن،ئۆزەڭدىن: باشقىلارغا ھېچقانداق مەقسەتسىزلا ياردەم قىپباقتىممۇ دەپ سورا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 41753
يازما سانى: 121
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5355
تۆھپە نۇمۇرى: 292
توردا: 1093 سائەت
تىزىم: 2011-5-22
ئاخىرقى: 2013-4-28
5#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 04:17:44 PM |ئايرىم كۆرۈش |
بۇ تېما بىز چوقۇم بىلىشكە تېگىشلىك تېما بوپتىكەن،ئەمما،خەت باسقۇچى بەزى سەۋەبلەر تەرىپىدىن سەل قاراپ،خەتلەرنىڭ نورمال چىقىشىغا سەل قاراپتۇ،تۈنۈگۈن مەنمۇ بىر ماقالە ئەۋەتسەم،خەت شەكلى شۇنداق چىقىپ قالدى،ماڭا،قايتا يېزىپ ئەۋەتىڭ دەپ ئۇچۇر كەلدى،مەن بۇ ماقالىنى كۆرۈپ چىقتىم،بولسا،بۇ تېمىنى ھازىر ئۆچۈرۋىتىپ،خەت باسقان بۇ كىشىگە يەنە بىر قېتىم تاپشۇرۇق بېرىپ،قايتا يوللاشنى ئۈمىد قىلىمەن،بۇ مۇنبەرنىڭ ئەزالىرى بەك كۆپ،بۇنداق خەت نورمال چىقماسلىق ئشلىرىغا سەل قارىسا،ياخشى بولمايدۇ،ئاۋال دەيدىغان يۈرەك سۆزۈم،تېما ئېگىسىگە رەخمەت،بۇنى قايتا يوللاڭ،ئاللا سىزگە رەھمەت قىلسۇن،ئىشلىرىڭىزنى ئوڭۇشلۇق قىلسۇن،كېيىن دەيدىغان سۆزۈم،مۇنبەر باشقۇرغۇچىلار بۇ تېمىنى قايتا،نورمال ھالەتتە چىقىرىڭلار!ھازىرچە ئۆچۈرۋىتىش كېرەك،پىكىرنى نورمال ھالەتتە چىققاندا ئەۋەتىمىز.....

ھاياتقا ئۈمۈد بى

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 27297
يازما سانى: 1191
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9450
تۆھپە نۇمۇرى: 446
توردا: 1665 سائەت
تىزىم: 2011-1-22
ئاخىرقى: 2015-4-27
6#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 09:06:20 PM |ئايرىم كۆرۈش |
ھەي ! ... نىمە دىسەم بۇلار بۇنىڭغا ... ھەيرانمەن ...

ساڭا كۆپ شۈكۈرلە

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 13057
يازما سانى: 1439
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12689
تۆھپە نۇمۇرى: 639
توردا: 4080 سائەت
تىزىم: 2010-10-7
ئاخىرقى: 2015-5-3
7#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 09:08:04 PM |ئايرىم كۆرۈش |
خەت شەكلىنى ئوڭشاپ قويۇڭلار!

ناھايىتى بەخىتلىكمەن! چۈنكى ئۇلۇغ لله پەيغەمبەرلەر گۈلتاجى بولغان مۇھەممەد ئەلەيھىسالامنىڭ جانجىگەر تاغىسى ئەبۇ تالىپقا بەرمىگەن ئىماننى ماڭا بەردى ئەمەسمۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6875
يازما سانى: 22
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9205
تۆھپە نۇمۇرى: 499
توردا: 17 سائەت
تىزىم: 2010-8-19
ئاخىرقى: 2015-2-10
8#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 09:17:13 PM |ئايرىم كۆرۈش |
ئەگەر ھەقىقى خىرىستىئان دىنى بىر ئاللاھقىلا ئىبادەت قىلىش ئەقىدىسىنى ، ھەمدە ئىبادەتنى ئۇنىڭدىن مەخلۇقاتلىرىدىن ھىچكىم مەيلى ئەيسا ياكى باشقا بىرى بولسۇن ئىبادەت قىلىنمايدۇ دىگەن ئەقىدىنى ئىلىپ كەلگەن تۇرسا ، ئۇنداقتا بۇ دىن قانداقسىگە كۆپ ئىلاھلىق ئەقىدىسى بىلەن ئارلىشىپ كەتتى ھەمدە ئۇلار قانداق بولۇپ ئەيسا( ئۇنىڭغا ئامانلىق بولسۇن) ۋە ئۇنىڭ ئانىسىنى ئاللاھتىن باشقا ئىلاھلار قىلىۋالدى ؟

مەدھىيە ئاللاھقا بولسۇن . ئاللاھنى بىر دەپ تونۇش ، ئۇنىڭ مەخلۇقاتلىرىدىن بىرىگە ئەمەس ، يالغۇز ئۇنىڭغىلا ئىبادەت قىلىشقا چاقىرىش _ ئاللاھنىڭ پەيغەمبىرى ئەيسا ۋە شۇنىڭدەك باشقا بارلىق پەيغەمبەرلەر ئىلىپ كەلگەن ئەلچىلىكنىڭ ئاساسى قىسمى . ئاللاھ مۇنداق دىگەن :«بىز ھەقىقەتەن ھەر بىر ئۈممەتكە:ئاللاھغا ئىبادەت قىلىڭلار،شەيتاندىن (يەنى شەيتانغا، بۇتلارغا،كاھىنلارغا ئوخشاش ھەرقانداق مەبۇدقا ئىبادەت قىلىشتىن) يىراق بولۇڭلار دەپ پەيغەمبەر ئېۋەتتۇق، ئۇلارنىڭ ئارىسىدا ئاللاھ ھىدايەت قىلغانلىرىمۇ بار،گۇمراھلىققا تېگىشلىك بولغانلىرىمۇ بار، يەر يۈزىدە سەير قىلىپ يۈرۈپ پەيغەمبەرلەرنى ئىنكار قىلغانلارنىڭ ئاقىۋىتىنىڭ قانداق بولغانلىقىنى كۆزىتىڭلار» نەھل سۈرىسى 36-ئايەت يەنە بىر ئايەتە مۇنداق دېيىلىدۇ:«سەندىن ئىلگىرى ئېۋەتىلگەن پەيغەمبەرلەرنىڭ ھەممىسىگە: مەندىن باشقا ھېچ مەبۇد بەرھەق يوقتۇر، ماڭىلا ئىبادەت قىلىڭلار دەپ ۋەھيى قىلدۇق»ئەنبىيا سۈرىسى 25-ئايەت ئەيسا( ئۇنىڭغا ئامانلىق بولسۇن) بۇ دەۋەت بويىچە خەلقىگە گۇۋاھ بولىدۇ ، ئاللاھ مۇنداق دىگەن:« ئۆز ۋاقتىدا اﷲ ئېيتتى:« ئى مەريەم ئوغلى ئىسا ! سەن كىشىلەرگە،اﷲ نى قويۇپ مەن بىلەن ئانامنى ئىككى ئىلاھ قىلىۋېلىڭلار،دېدىڭمۇ؟» ئىسا ئېيتتى:« (رەببىم!)شەنىڭگە لايىق ئەمەس نەرسىلەردىن سېنى پاك دەپ ئېتىقاد قىلىمەنكى،ماڭا ئېيتىشقا تېگىشلىك بولمىغان سۆزلەرنى مەن ئېيتمايمەن،ئەگەر مەن بۇ سۆزنى ئېيتقان بولسام،ئۇنى سەن چوقۇم بىلىسەن(يەنى مېنىڭ ئۇنداق دېمىگەنلىكىم ساڭا مەلۇملۇق).سەم مېنىڭ زاتىمدىكىنى بىلىسەن،مەن سېنىڭ زاتىڭدىكىنى بىلمەيمەن،غەيبلەرنى ناھايىتى ئوبدان بىلىسەن﴿116﴾.مەن ئۇلارغا پەقەت سەن مېنى ئېيتىشقا بۇيرۇغان سۆزنى،يەنى مېنىڭ پەرۋەردىگارىم ۋە سىلەرنىڭ پەرۋەردىگارىڭلار بولغان اﷲ غا ئىبادەت قىلىڭلار،دېدىم.مەن ئۇلارنىڭ ئارىسىدا بولغان مۇددەتتە،ئۇلارنىڭ ئەمەللىرىنى كۆزىتىپ تۇرغان ئىدىم،مېنى قەبزى روھ قىلغىنىڭدىن كېيىن،ئۇلارنىڭ ئەمەللىرىنى سەن كۆزىتىپ تۇرغان ئىدىڭ،سەن ھەممە نەرسىدىن خەۋەردارسەن»مائىدە سۈرىسى 116-117- ئايەتلەر ئەمدى بۇ دىنغا ئەگەشكۈچىلەرنىڭ قانداق بولۇپ ساپ تەۋھىدتىن بۇرۇلۇپ كەتكەنلىكى ، ئەيسا ۋە ئۇنىڭ ئانىسىنى ئاللاھتىن باشقا ئىلاھلار قىلىۋىلىپ ، ئۇلارغا ئىبادەت قىلغانلىقىغا كەلسەك ، بۇ خىرىستىئان تارىخىدىكى بۇرۇن يۈز بەرگەن ئىش . بىز بۇيەردە ئۇلارنىڭ ئۆز خەلقىنىڭ سۆزلىرىدىن بىر قىسىم ئىسپاتلارنى ئېيتىپ ئۆتىمىز ،قۇلاق بار كىشىلەر ئاڭلىسۇن : ئامرىكا ئىنسىكىلوپىدىيسىدە مۇنداق دىيلىدۇ : بىر ئىلاھلىق ئەقىدىسى ئىلاھ ھەركىتى سۈپىتىدە تارىختا ناھايىتى بۇرۇنلا باشلانغان. ھەمدە ئەمەلىيەتتە نەچچە ئون يىللار مابەينىدە ئۈچ ئىلاھلىق ئەقىدىسىدىن ئۈستۈن ئورۇندا تۇرغان . خىرىستىئان دىنى يەھۇدىي دىنىدىن تەرەققى قىلىپ چىققان ، ھەمدە يەھۇدىي دىنى بىر ئىلاھلىق ئەقىدىسىدە چىڭ تۇرغان . يىرۇسالىمدىن( مەسىيھنىڭ تۇنجى شاگىرىتلىرىنىڭ ئۆيى) باشلانغان نىسا( مىلادى 325-يىلى مەسىيھ ئاللاھ بىلەن ماھىيەت ۋە مەڭگۈلۈكلۈكتە باراۋەر دەيدىغان قارار ماقۇللانغان جاي ) غىچە بولغان يولنى توغرا يول بولغان دەيدىغان دەيدىغان سۆز ئىنتايىن ئاز بولغان . مىلادى 4- ئەسىردە قارار قىلىنغان ئۈچ ئىلاھ بىر گەۋدە تەلىماتى ئاللاھنىڭ خاراكتىرى ھەققىدىكى تۇنجى مەسىيھ تەلىماتىغا ئوخشىمايىتتى . ئەكسىنچە ئۇ تەلىماتتىن بۇرۇلۇپ كەتكەنىدى ، شۇڭلاشقا بىر ئىلاھ ئەقىدىسىگە زىت ھالدا تەرەققى قىلغان . [ 27 294] سىز ئامرىكا ئىنسىكىلوپىدىيسىدە تىلغا ئىلىنغان ئىالھنىڭ بىرلىكىگە ئىشىنىپ كىلىۋاتقان بىر قىسىم خىرىستىئانلارنىڭ قاراشلىرىغا قاراڭ . [ 27 300-301] ۋىل دۇرانت مۇنداق دەيدۇ : " خىرىستىئان دىنى رىمنى ئىشغال قىلغاندا ، يىڭى دىن يەنى ، خىرىستىئان دىنىغا كۆچتى . قەدىمىي بۇدىزىم دىنىنىڭ قېنى : چوڭ پوپنىڭ نامى ، ئۇلۇغ ئانىغا ئىبادەت قىلىش ، كۆڭۈللەرگە خاتىرجەملىك بىرىدىغان سانسىزلىغان خۇدالارنىڭ سانى ، ھەمدە ئۇلارنىڭ ھەممە يەردە مەۋجۇت ئىكەنلىكى ، ئۇلارنى سىزىم بىلەن بىلگىلى بولمايدىغانلىقى ،مانا مۇشۇلارنىڭ ھەممىسى خۇددى ئانىنىڭ قېنى بالىغا كۆچكەندەك ، خىرىستىئان دىنىغا كۆچتى . مەدەنىيلەشكەن ئىمپىرىيە كۈچى ۋە ھۆكۈمرانلىقىنى كۈچلۈك پوپلىققا قاراتتى ھەمدە سۆزنىڭ رولى قىلىچنىڭ رولىغا ئالماشتى . چىركاۋ پوپلىرى ھۆكۈمەت ئورۇنلىرىغا قويۇلۇشقا باشلىدى . خىرىستىئان دىنى شېركىزىمنى ئاخىرلاشتۇرماستىن ، بەلكى ئۇنى كۈچەيىتتى . گېرىك ئەقىل-پاراسىتى ھاياتقا يىڭىچە شەكىلدە ، چىركاۋنىڭ دىنىي مۇراسىملىرى ۋە تەلىماتلىرى شەكلىدە قايىتتى . يۇشۇرۇن گېرىك قائىدە-مۇراسىملىرى ئىبادەتخانا مۇقەددەس كىشىلىرىنىڭ قائىدە-مۇراسىملىرى بولۇپ كۆچتى . ھەمدە مىسىردىن مۇقەددەس ئۈچ ئىلاھ بىر گەۋدە ، ھىسابات كۈنى ، مەڭگۈلۈك ساۋاپ ۋە جازا ، ھەمدە ئادەمنىڭ بۇنىڭدا ياكى ئۇنىڭدا مەڭگۈ ياشايدىغانلىقى ئىددىيەلىرى كەلدى . مىسىردىن يەنە بالىنىڭ ئانىسىغا ئەبادەت قىلىش ، ئىلاھ بىلەن تەسەۋۋۇپلارچە باغلىنىش قاراشلىرى كەلدى ؛ ئۇ باغلىنىش ئەپلاتونىزىم ، ۋە لائەدرىزىمنى پەيدا قىلدى ھەمدە خىرىستىئان ئەقىدىسىنىڭ بەلگىلىرىنى يوق قىلدى . پىرىسىيەدىن مەسىيھنىڭ قايتىپ كىلىشى ۋە ئۇنىڭ زىمىندا 1000 يىل ھۆكۈمرانلىق قىلىشى ئەقىدىسى كەلدى . " [ مەدەنىيەت ھىكايىلىرى ، 11 418 ] دۇرانتنىڭ سۆزلىرىدىكى خۇداسىزلىق ئىددىيسىنىڭ ئامىللىرى ئۇنىڭغا مەلۇم بولسىمۇ ، ھەمدە ئۇ ئۇنىڭ مەڭگۈلۈك ساۋاپ ۋە جازا ئىددىيسى مىسىرلىقلاردىن كەلگەن دەيدىغان دەۋاسىدا كۆرۈلگەن بولسىمۇ ، ھەقتىن بۇرۇلۇپ كەتكەن خىرىستىئان دىنىدىكى شىركىزىمنىڭ مەنبەلىرىنى ئىزدەش ئەمدى سىر ئەمەس ، ھەمدە ئۇ بىردىنبىر ئۇنى تەتقىق قىلغان كىشى ئەمەس . ئۇنىڭ « خىرىستىئان دىنى ۋە شىركىزىم » دىگەن كىتابىدا ، روبىرىتسون مۇنداق دەيدۇ : " مىسراسىيە يەنى ، پارىسلارنىڭ ئەسلى دىنى بولسا ئەيسانىڭ تۇغۇلىشىدىن 6 ئەسىر بۇرۇن پارىسلار دۆلىتىدە گۈللەنگەن . ھەمدە تەخمىنەن مىلادى 70-يىلى رىمغا يېتىپ باردى ھەمدە ئۇ رىمنىڭ ھەرقايسى جايلىرىغا كىڭەيدى . ئاندىن ئۇ بىرىتانىيەگە يىتىپ بىرىپ ، بىر قانچە بىرىتانىيە شەھەرلىرىگە كىڭەيدى . بۇ دىننىڭ بىزگە مۇناسىۋەتلىكلىرى توغىرسىدا مۇنداق دىيلىدۇ : - مىسراس ، ئۇ شۇنداق ئاتالغاندىن كىيىن ئاللاھ بىلەن ئادەملەر ئوتتۇرسىدا ۋاستە . [ ئۇنىڭ خىرىستىئان دىنىدىكى ئوخشىشىغا قاراڭ : ئەلچىلەر ئىش-ھەركەتلىرى ، 4 12 ] - ئۇنىڭ تۇغۇلغان كۈنى 25- دىكابىر . [ ھەمدە ئۇ خىرىستىئانلارنىڭ ئەيسانىڭ تۇغۇلغان كۈنى مۇناسىۋىتى بىلەن تەبرىكلەش كۈنى ] - ئۇنىڭ 12 ھەۋۋارىيۇنى بولغان . [ مەتا ،1 10 غا قاراڭ ] - دۇنيانى قۇقۇزۇش ئۈچۈن ئۆلگەن .[ بىرىنچى كورنىسوس ، 315 كە قاراڭ ] - ئۇ دەپنە قىلىنغان ، بىراق ئۇ ھاياتلىققا قايتىپ كىلىدۇ .[ بىرىنچى كورنىسوسقا قاراڭ ، 4: 15 ] - [ ئۇ ھەۋۋارىيۇنلىرىنىڭ كۆز ئالدىدا ئاسمانغا كۆتۈرلۈپ كەتكەن . [ئەلچىلەر ئىش-ھەركەتلىرى ، 19 غا قاراڭ ] - ئۇ قۇتقازغۇچى دەپ ئاتالغان . [ تىتۇس 2 13 كە قاراڭ ] - ئۇنىڭ سۈپەتلىرىنىڭ بىرى – ئۇ يۇۋاش قوزىغا ئوخشايىتتى .[ جون ، 1: 29 غا قاراڭ ] - ھەر يىلى ئۇنى ئەسلەپ ئىلاھى كەچلىك غىزا ئۆتكۈزىلىدۇ . [ بىرىنچى كورنىسوس ، 11 23-25 كە قاراڭ ] - ئۇنىڭ بەلگىلىرىدىن بىرى – ئۇ يۇيۇلغان . - يەكشەمبە كۈنى ئۇلارغا مۇقەددەس كۈن . " فىرانسىيلىك لىئون جوتەھ ئۆزىنىڭ « ئىسلام پەلسەپىسىگە كىرىش سۆز » ناملىق كىتابىدا خىرىستىئان ئۈچ ئىلاھ بىر گەۋدە قارىشىنىڭ مەنبىيى گېرىك پەلسەپىسىدە بولۇپمۇ ، ھازىرقى زامان ئەپلاتونىزىم ئىددىيسىدە بايقالغان دىگەن قاراش بار بولۇپ ، ئۇ ئەپلاتوننىڭ كائىناتنى ياراتقۇچى ئىددىيسى قارىشىنى ئۈچ ئىلاھ بىر گەۋدە ئىددىيسىنىڭ ئاساسى قىلغان ، ئاندىن ئۇنى زور كۆلەمدە تەرەققى قىلدۇرغان . شۇنىڭ بىلەن بۇ ئىددىيە بىلەن خىرىستىئان دىنى ئوتتۇرسىدىكى ئوخشاشلىق زورىيىپ كەتكەن . شۇڭا ( ئۇلارنىڭ قارىشىدا ) ياراتقۇچى ، مۇتلەق مۇكەممەللىك ئىگىسى ئۆزى بىلەن مەخلۇقاتلىرى ئوتتۇرسىدا ئىككى ۋاستىچىنى تەيىنلىگەن ، ھەمدە ئۇ ئىككەيلەن ئۇنىڭدىن پەيدا بولغان ، يەنى ئۇنىڭ جەۋھىرىنى ئۆز ئىچىگە ئالغان . بۇ ئىككى مۇستەقىل گەۋدە ئەقىل ۋە ئىلاھى روھ . ئاندىن ئۇ مۇنداق دىدى : يەھۇدىي ئەقىدىسى بىلەن گېرىك پەلسەپىسىنىڭ نىكاھلىنىشى بىر پەلسەپىنى ئىشلەپ چىقىرىپلا قالماستىن ، بەلكى بىر دىننىمۇ يەنى ، نۇرغۇن ئىددىيەلەرنى گېرىكلەردىن قوبۇل قىلغان خرىستىئان دىنىنى ئىشلەپ چىقاردى . خىرىستىئان ئىلاھ چۈشەنچىسى ھازىرقى ئەپلاتونىزىمدەك ئوخشاش مەنبەدىن ئىلىنغان . شۇڭلاشقا ، گەرچە ئۇلار بىر قىسىم تەپسىلاتلاردا پەرقلىق بولسىمۇ ، ئۇ ئىككىسىنىڭ ئوتتۇرسىدا نۇرغۇن ئوخشاشلىقلارنى كۆرىسىز . ئۇلارنىڭ ھەرئىككىلىسى ئۈچ ئىلاھ بىرگەۋدە ئەقىدىسىنى ئاساس قىلغان بولۇپ ، ھەمدە بۇ ئۈچ ئىلاھ ھەر ئىككىلىسىدە بىر نەرسە . مانا بۇ ئامرىكا يازغۇچىسى دىراپىرنىڭ كۆرسىتىدىغىنى : بۇدىزىم ۋە كۆپ ئىلاھىزىم بولسا خىرىستىئان بولۇۋىلىپ رىم ھۆكۈمىتىدە تەسىرى بار ئورۇنلار ۋە يۇقۇرى مەرتىۋىلەرگە ئىگە بولۇۋالغان مۇناپىقلارنىڭ تەسىرىدە خىرىستىئان دىنىغا كىرگەن . بىراق ئۇلار دىن ئىشىغا ئەزەلدىن كۆڭۈل بۆلمىگەن ۋە ئۇنىڭغا بىرەر كۈن بولسىمۇ ، ئىخلاسى بولمىغان . ئوخشاشلا كونىستانتىن ھاياتىنى زۇلۇم ۋە رەزىللىكتە ئۆتكۈزگەن . ھاياتىنىڭ ئاخىردىكى قىسقىغىنە ۋاقتىنى ھىساپقا ئالمىغاندا ، چىركاۋنىڭ بۇيرۇقلىرىغا رىئايە قىلمىغان . [ 337-ب ] گەرچە خىرىستىئان جامائىتى كۈچ-قۇدرەت تېپىپ ، كونىستانتىننى پادىشاھلىققا تەيىنلىگەن بولسىمۇ ، بۇدىزىمنى يىلتىزىدىن پۈتۈنلەي قومۇرۋىتىشكە كۈچى يەتمىگەن . ئۇلارنىڭ كۈرىشىنىڭ نەتىجىسى ئۇلارنىڭ ئاساسى پىرىنسىپلىرىغا بۇدىزىمنى ئارلاشتۇرۋىتىش بولغان . ئۇنىڭدىن بىر يىڭى دىن يىتىلىپ ، ئۇنىڭدا خىرىستىئان دىنى بىلەن بۇدىزىمنىڭ باراۋەرلىكى گەۋدىلەنگەن . ئۇلارنىڭ ئۆز كىتابىدا گۇۋاھلىق بەرگىنىدەك ، شۇنداق قىلىپ خىرىستىئانلار ئۇلاردىن ئىلگىرى كەلگەن كاپىرلارنىڭ يولىغا قەدەممۇ-قەدەم ئەگەشتى . ئاللاھ مۇنداق دىگەن :« يەھۇدىيلار:« ئۈزەير اﷲ نىڭ ئوغلىدۇر » دېدى،ناسارالار:« مەسىھ(يەنى ئىسا) اﷲ نىڭ ئوغلىدۇر » دېدى، بۇ،ئۇلارنىڭ ئاغزىدىكى (دەلىلسىز) سۆزدۇر، (ئۇلارنىڭ سۆزلىرى)ئىلگىرىكى كاپىرلارنىڭ(يەنى مۇشرىكلارنىڭ:« پەرىشتىلەر اﷲ نىڭ قىزلىرىدۇر » دېگەن)سۆزلىرىگە ئوخشايدۇ.اﷲ ئۇلارغا لەنەت قىلسۇنكى،(اﷲ نىڭ بالىسى يوقلۇقىغا روشەن دەلىل تۇرسا،ھەقىقەتتىن باتىلغا بۇرۇلۇپ)ئۇلار قانداقمۇ(اﷲ نىڭ بالىسى باردەپ)اﷲ غا يالغان چاپلايدۇ .» تەۋبە سۈرىسى 30-ئايەت ھەمدە ئاللاھ بولسا كۈچ-قۇۋۋەت مەنبىيى
www.islamqa.com

يىگىتنىڭ سۆزى قە

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17718
يازما سانى: 333
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11173
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 5052 سائەت
تىزىم: 2010-11-16
ئاخىرقى: 2015-5-16
9#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 09:20:33 PM |ئايرىم كۆرۈش |
نېمە دەيدۇ ماۋۇ باللار ، خەت شەكلى شۇنداق نۇرمال تۇرمامدۇ.
ھەقىقەتەن نەپ تىگىدىغان تېما يېزىپسىز.. بۇ تېمىغا بايبۇلچىلار نېمە دەيدىكىن ؟
ئاللا قۇرئان كەرىمنى تاكى قىيامەتكىچە ساقلاشقا ۋەدە قىلغان . شۇڭلاشقا تا ھازىرغىچە بىرەر سۆز جۇملە ئارتۇق ياكى كاملاپ قالماي بىزلەرگە يېتىپ كەلدى
ئاللاھ قارى قۇررا لارغا كۆپ رەھمەت قىلسۇن .. ئۇلار بۇ ۋەزىپىنى ناھايىتى ياخشى ئۇرۇنداپ كېتىۋاتىدۇ ..

يىگىت قەسەم ئىچمەيدۇ، يىگىتنىڭ سۆزى قەسەم

بۇ دۇنياغا كەلگەن ئىكەنمىز،ئۇ

پائالىيەتچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1695
يازما سانى: 3871
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 224353
تۆھپە نۇمۇرى: 1074
توردا: 11691 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2014-12-20
10#
يوللىغان ۋاقتى 2011-7-11 09:28:38 PM |ئايرىم كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 3قەۋەت  dadil007 كە 2011-07-11 04:12 PMئەۋەتىلدى  :
بىزدىنمۇ خىرىستىيانلار بارما ؟
مەن ئاڭلىشىمچە ئۇيغۇرلار دۇنيادىكى پۈتۈن مىللەت بويىچە بىر دىنغا (ئىسلام )ئىتقاد قىلدىغان بىردىنىبىر مىللەتكەنغۇ ؟ (نەدىن كۆرگىنىمنى ئەسلىيەلمىدىم )
بىر قانچە مۇرتەدلەر خىرىستىيان بولغان بىلەن ،ئۇ مەلئۇنلار سانغا توشمايدۇ .

بۇ دۇنياغا كەلگەن ئىكەنمىز،ئۇ دۇنيانىمۇ ئويلاپ قويايلى.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش