مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 886|ئىنكاس: 18

جۇڭگودا داڭلىق ئونىۋېرسىتېت قۇرۇش خام خىي [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئىللەت ئۆزگەرمى

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 25627
يازما سانى: 75
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2562
تۆھپە نۇمۇرى: 253
توردا: 291 سائەت
تىزىم: 2011-1-9
ئاخىرقى: 2012-2-11
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 03:14:28 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

جۇڭگودا دۇنيا بۇيىنچە ئالدىنقى قاتاردا تۇردىغان ئونىۋېرسىتېت

 قۇرۇپ چىقالىشىمىز ھازىرچە خام خىيال



<ھازىر جۇڭگودا دۇنيا بۇيىچە ئالدىنقى قاتاردا تۇردىغان ئۇنىۋېرسىتېتتىن بىرىمۇ يوق.> بۇ سۆزنى بېيجىڭ ئۇنۋېرسىتېتىنىڭ سابىق مۇدىرى،جۇڭگو پەنلەر ئاكادېمىيەسىنىڭ ئاكادېمىكى شۈ جىخۇڭ ئەپەندى 12-ئاپىرېل ئوتتۇرا جۇڭگو پەن-تېخنىكا ئىنىستىتوتى ئۇۇشتۇرغان<ئىلىم-پەن روھى ۋە ئەمەلىيەت> تېمىسىدىكى سۆھبەتتە ئوتتۇرغا قويدى.(<چاڭجىياڭ گېزىتى> 2010-يىلى15-ئاپىرېل سانىدىن)
شۈ جىنخۇڭنىڭ بۇ بىر جۈملە سۆزى تالاي كىشىنىڭ يۈرەك ساداسى ئىدى.شۇنداق ئەمەسمۇ؟نۇپۇسنى دۇنيا نۇپۇسنىڭ تۆتتىن بىرنى ئىگەللەيدىغان،ئىقتىسادى جەھەتتىمۇ دۇنيادا ئىككىنجى ورۇنغا ئۆتتى دىيىلۋاتقان مۇشۇنداق چوڭ بىر جۇڭگودا دۇنيا بۇيىنچە ئالدىنقى قاتارىدا تۇرلىغۇدەك ئۇنىۋېرسىېتتىن بىرمۇ يوق.باشقىلارغا نېسىپ بۇلىۋاتقان نوبىل مۇكاپاتى بىزگە نەزەر كۆزىنى سېلىپ قومايۋاتىمىز. جۇڭگو ئالىي مائارىپنىڭ كۈچ-مادارى ئېلىمىزنىڭ<چوڭ دۆلەت>لىك ئورنىغا تازا ماس كەلمەيۋاتىدۇ.
   <ئامېرىكا ئاخباراتى ۋە دۇنيا خەۋەرلىرى> ژورنىلنىڭ2010-يىللىق ئەڭ يېڭى خەۋىرىگە قارىغاندا،دۇنيادىكى يۈز داڭلىق ئۇنۋېرستىت ئىچىدە بېيجىڭ ئونۋېرسىتىتى 52-ئورۇندا،چىڭخۇا ئونۋېرسىتىتى 56-ئورۇنغا تىزىلىپتۇ.دىمەك،ئېلىمىزدىكى ئەڭ ئادىنقى ئورۇندا تۇردىغان بۇ ئىككى ئۇنۋېرسىتىت ھەتتا ئەللىكنىڭ ئىچىگىمۇ كىرەلمىدى دىگەن گەپ.گەپ تېخى بۇلا ئەمەس.شاڭخەي قاتناش ئونۋېرسىتىتنىڭ ئالىي مائارىپ تەتقىقات ئاكادىمىيەسى تۈزۈپ چىققان<2008-يىلى دۇنيادا ئالدىنقى قاتاردا تۇردىغان 500 ئونۋېرسىتىت>ئىچىدە ئېلىمىز نىڭ بېيجىڭ ئونۋېرسىتىتى،چىڭخۇا ئونۋېرسىتىتى،شاڭخەي قاتناش ئونۋېرسىتىتى،نەنجىڭ ئونۋېرسىتىتى،جېجىياڭ ئونۋېرسىتىتى قاتارلىق داڭلىق ئونۋېرسىتتلىرى ئالدىنقى 200 نىڭ ئىچىىگىمۇ كىرەلمەپتۇ.
   پېقىر ئۆزۈممۇ ئونۋېرىتېتتا ئىشلەيمەن.يېقىنقى يىللاردا مۇنداق ئويغا كېلىپ قالدىم:ئېلىمىزدىكى ئونۋېرسىتىتلار بارغانسېرى زورىيۋاتىدۇ؛ ئوقۇغۇچىلىرى يىلسايىن كۆپىيۋاتىدۇ؛بىنا-ئىمارەتلىرى گويا بوي-بەستى تولىمۇ قاملاشقان كىيىم مودىللىرىدەك بارغانسىرى ئېگىزلەپ،چىرايلىقلىشىپ كېتىۋاتىدۇ.بىراق ،مودىللاردىمۇ چىراي بولغان بىلەن بىلىم،روھ،ئۆزىگە خاس خارەكتىر بولمىسا دۇنياغا داڭدار مودېللاردىن بۇلالمايدۇ-دە! بىرقىسىم پىروفېسور-مۇتەخەسسىسنى تۇنۇيمەن.ئۇلارنىڭ نامى چىقىۋاتىدۇ -يۇ،ئەمما باش چۆكۈرۈپ تەتقىق قىلىشقا ۋاقتى چىقماي قېلىۋاتىدۇ.قىلدىغىنى_ھە دېسىلا تېلېۋىزورغا چىقىش،سۆھبەت ئۇيۇشتۇرۇش،چەتئەللەردە زىيارەتتە بۇلۇش،تۈرلۈك پائالىيەتكە قاتنىشىش.ئۇلار ئۈچۈن ئيروپىلان_خۇددى كۇچىدىكى تاكسى؛شۇڭا ئۇلارنىڭ ئاسماندا ئۇچىدىغان ۋاقتى يەردە ماڭىدىغان ۋاقتىدىنمۇ جېق. پىرفېسسور-مۇتەخەسسىسلەر بەئەينى سودىگەرلەردەك سودا ۋە مېھماندارچىلىق بىلەن بوپكېتىۋاتىدۇ؛قۇشۇمچە تاپاۋەت ئىزدەيدىغانلارمۇ ئاز ئەمەس.
ئالىي مەكتەپلەر ئەمەل-مەنسەپ سورۇنىغا ئوخشاپ قالغاندەكمۇ قىلىدۇ. مىسالەن،باشقارما دەرىجىلىك بىر ئورۇننى 40 پىروفېسسورنىڭ تەڭ تالاشقانلىقى ھەممىمىز گە ئايان. ئالىي مەكتەپ رەھبەرلىرنىڭ ھەممىسنىڭ مەمۇرىي دەرىجىسى بار.ئالايلۇق،مەكتەپ مۇدىرى شۈجىخۇڭنىڭ دەرىجىسى مىنىستىرگە باراۋەر كېلىدۇ.ئىشقىلىپ ئىلىم سىياسىيغا بېقىنىپ جان ساقلايدۇ.ھەتتا ئىلىم بىلەن سىياسىنى ئايرىغىلى بولمايدۇ؛ئىلىم يەنە كېلىپ سىياسىي ئۈچۈن خىزمەت قىلىدۇ.ئېلىمىزدىكى تالاي دوكتورنىڭ ئەمەل-مەنسەپتە ئىكەنلىكى بۇنىڭ پولاتتەك پاكىتى،مەنسەپدارلارنىڭ دوكتۇرلۇقتا ئوقۇشى،ئۇلار يەنە بىر بالداق ئۆرلەشتە ئەسقاتىدىغان پەلەمپەي_شوتا،خالاس. نىيەت شۇنداق تۇرۇقلۇق ،ئۇلارنىڭ ئىلىم تەھلىل قىلىشقا نەدىمۇ رايى بولسۇن؟ئۇنداق ئادەملەر ياقلىغان دىسسېرتاتسيە قانچىلك بولماقچىدى؟ شۈ جىنخۇڭ:<بېيجىڭ ئونۋېرسىتىېتى ئىلىم تەتقىقاتى ماقاللىرنىڭ سانى جەھەتتە ئامېرىكا يالى ئونۋېرستىتى بىلەن تەڭ تۇرىدۇ>دىگەندەك قىلدى.دۇرۇس،جۇڭگودىكى دكتۇرلانىڭ سانى ئامېركىنڭكىدىن ئاللىقاچان ئېشىپ كەتتى؛يەنە كىلىپ ئىلىم تەتقىقاتى ماقالىلىرىنىڭ سانى جەھەتتىمۇ دۇنيادا ئالدىنقى قاتارغا ئۆتتى.لىكىن ئۇنتۇپ قالمايلى:جۇڭگونىڭ دوكتور،ماگىستىرلىرنى  ئامىركىدەك تەرەققى تاپقان دۆلەتلەر ئېتىراپ قىلمايدۇ.
     شۈ جىخۇڭنىڭ ئېيتىشچە،پۇل بولسىلا دۇنيادىكى ئالدىنقى قاتارىدا تۇردىغان ئۇنۋېرسىتېتلارنى قۇرۇپ چىققىلى بۇلارمىش.بىراق،دۇنياد بانكىسىنىڭ ئالىي مائارىپقا مەسئۇل باشقۇرغۇچىسى جەمىل سەلىمى  دۇنيادىكى ھەرقايسى ئاساسلىق ئۇنۋېرسىتتىلارنى تەتقىق قىلىش ئارقىلىق شۇنى بايقاپتۇ:پەقەت پۇل بولسىلا ئىش پۈتمەيدىكەن؛دۇنيادىكى ئوقۇش پۇلى ئەڭ يۇقىرى جورجىي ۋاشىڭتون ئونۋېرسىتىتى،كېنيون ئونۋېرسىتىتى قاتارلىقلارنىڭ ھېچقايسىسى دۇنيادىكى ئالدىنقى قاتارىدىكى ئالىي بىلىم يۇرتلىردىن ئەمەس ئىكەن.
     جۇڭگودىكى داڭلىق ئونۋېرسىتىتلارمۇ قىسلىپ قالغان ئەمەس؛ئۈچ قەۋەتلىك مەكتەپ ئاشخانىسىغىمۇ قوش لىفت ئورنىتىالايدۇ،ئوقۇ-ئوقۇتۇشنى باھالىتىش ئۈچۈن نەچچە ئون مىلىيۇن يۇەننى غىڭ قىلماي خەجىۋېتەلەيدۇ؛تەتقىقات خىراجىتىنى <ئوبراز قۇرلىشىلىرى>غا ئىككىلەنمەي ئىشلىتىۋېتەلەيدۇ.تەرەققى تاپقان ئەللەردىكى ئالىي مەكتەپمۇ پۇلدىن قىسلىپ قالغىنى يوق،ئەلۋەتتە.  بىراق،ئۇلاردىكى ئوقۇتۇش بىنالىرىنىڭ بەزىلىرى نەچچە يۈز يىللىق تارخقا ئىگە،ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرىمۇ ھەم كونا،ھەم قالاق.يېقىندا <سۇنۇرۇخ>تېلۋېزىيەسىدىن مۇنداق بىر ئەھۋالنى ئۇقتۇم؛گېرىمانىيەلىك بىر ئالىمنىڭ دىيىشىچە،گېرىمانىيەگە ئوقۇشقا كەلگەن نۇرغۇن ئاسىيالىق ئوقۇغۇچى كونا ۋە  قالاق ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرنى كۆرۈپ ئارقىسىغا بۇرۇلۇپلا كېتىپ قاپتۇ. ئەمەلىيەتتە،گېرمانىيەدىكى ئالىي مەكتەپلەرنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش يەنى <يۇمشاق دېتال>جەھەتتە دۇنيادا ئالدىنقى ئورۇندا تۇردىغانلىقى ھەممىمىز گە  ئايان؛بىنا-ئىمارەتلەر،ئوقۇتۇش ئەسلىھەلىرنى يەنى<قاتتىق دېتال >لىرى كارامەت،دۇنيادىكى نۇرغۇن ئالىي مەكتەپ ئىلىم مۇۋەپپەقىيەتى جەھەتتە گېرمانىيە مەكتەپلىرنىڭ قولىغا سۇمۇ قۇيۇپ بېرەلمەيدۇ.
    دۇنيا بۇيىچە ئالدىنقى قاتاردا تۇردىغان ئالىي مەكتەپلەر بىزدىكى قاتاردا يوق مەكتەپتىن بىرنەچچىنى قۇشۇپلا قۇرۇپ چىققان<نۇقتىلىق ئونۋېرسىتىتېت>لارغا ئەسلا ئوخشىمايدۇ.دۇنيادىكى داڭدار ئالىي مەكتەپلەرنىڭ كۆلىمى چوڭ ئەمەس؛ئۇلار ئارىسىدا ئادەم سانى 10مىڭدىن ئاشىدىغانلىرى ناھايتى ئاز.ھالبۇكى،ئېلىمىزنىڭ داڭلىق ئالىي مەكتەپلىرگە نەزەر سالدىغان بولساق،ئۇلار بىر-بىردىن چوڭ ۋە  ھەيۋەتلىك؛بىنا-ئىمارەتلىرى كۆزنى قاماشتۇردۇ.ئەمما،ئوقۇتقۇچىلار قوشۇنىدا ساپاسىز_قارا قورسالارمۇ ئاز ئەمەس. قۇرۇلغىنىغا 900 يىل بولغان ئوكسفور ئونۋېرسىتېتىنىڭ بىنا-ئىمارەتلىرى گەرچە كونا بولسىمۇ،ئەمما ،ئۇنىڭدا تەلىم ئالغانلارنىڭ ھەممىسى دىگۈدەك داڭدارلار بۇلۇپ چىقتى. مەسلەن: يەتتە دۆلەتنىڭ11نەپەر پادىشاھى،47 نەپەر نوبىل مۇكاپاتى ساھىبى،19دۆلەتنىڭ 53 نەپەر رەئىسجۇمھۇرى ۋە باش ۋەزىرى(بۇ،ئەنگىليەنىڭ 25 نەپەر باش ۋەزىرنىمۇ ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.ئۇلارنىڭ 13 نەپىرى ئوكسفورد ئۇنۋېرسىتېتىنىڭ خىرىستىيان ئىنىستىتوتىدا ئوقۇغان.) ،12نەپەر دانىش،86نەپەر باش ئېپسكوپ ۋە 18 نەپەر كاردىنال دەل ئوكسفورد ئۇنۋېرسىتىتنى پۈتكۈزگەن. خوش، ئۇنداقتا،بېيجىڭ ئۇنۋېرسىتىتى دۇنياغا مەسشھۇر شەخىستىن زادى قانچىنى تەربىيلەپ چىقالىدى؟
   بىز جۇڭگولۇقلار ھە دىسىلا<ئاكاڭ قارغاي جاھاندا بىر> دەيمىز.دۆلەت پەن-تېخنىكا مىنىستىرلىقنىڭ بۇ يىل 28-فېۋرال چاقىرىلغان ئاخبارات ئېلان قىلىش يىغىندا 2020-يىلدىن بۇرۇن دۇنيا بۇيىچە ئالدىنقى قاتاردا تۇردىغان ئونۋېرسىتىتتىن بىر نەچچىنى  قۇرۇپ چىقىدىغانلىقىمىز جاكارلاندى. بۇ ھال  بىزنىڭ بۇرنىمىز نىڭ   ئۇچىنىلا كۆرىدىغان،گەپ بىلەن شەھەر ئالدىغان يەڭگىلتەكلىكىمىزنى يەنە بىر قېتىم ئاشكارلىدى. دۇنيا بۇيىچە ئالدىنقى قاتارىدا تۇردىغان ئونۋېرسىتىت خىيالىغا كەلگەنچە قۇرۇپ چىققىلى بۇلدىغان ئاسان ئىش ئەمەس.ئۇنىڭ ئۈچۈن ئۇزۇن زامان تىرشىپ،دۇنيا جامائەتچىلىكىنىڭ ئېتىراپ قىلىشىنى قولغا كەلتۈرشكە توغرا كىلىدۇ.ئۆزۈم بىر جۇڭگولۇق  بولغىنىم ئۈچۈن،ئېلىمىزدە دۇنيا تۇنىغۇدەك ئالىي بىلىم يۇرتلىرنىڭ بۇلىشىغا تەشنامەن! ئەمما_زە،دۇنيا بۇيىنچە ئالدىنقى قاتاردا تۇردىغان ئونۋېرسىتىت قۇرۇپ چىقىش،بىز ئۈچۈن ھازىرچە خام خىيالدەك قىلدۇ!

بىر كۈرۈپ ھەسرەتتە قالدىم ،ئۇل پەرى رۇخسارىنى، ئىككى كۆرسەم دەپ تىلەيمەن،كۆزلەرى خۇمارىنى.

تۇزنى تۆكمە، قىز

تەجىربىلىك ئەزا

ئاخبارات ئەلچىسى ماھىر قەلەمكەش پائالىيەتچان

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1766
يازما سانى: 4926
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 31232
تۆھپە نۇمۇرى: 527
توردا: 6395 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2012-3-24
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 06:12:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
شۇڭا مەن ئوتتۇرا تېىخنىكومدا ئۇقۇغان، ۋاقىت ئىسراپ قىلماي دەپ. [s:152]

باتۇرلۇق ئوقنى تةدبىر ياسىدا ئاتسا نىشانغا دةل تېگىدۇ!

ئىنسان ئىنساندە

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4980
يازما سانى: 144
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5986
تۆھپە نۇمۇرى: 265
توردا: 2766 سائەت
تىزىم: 2010-7-28
ئاخىرقى: 2012-1-16
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 06:17:05 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

Re:جۇڭگودا دۇنيا بۇيىنچە ئالدىنقى قاتاردا ت

ماقالىنى تۇلۇق ئوقۇپ چىقتىم.
نۆۋەتتە باغچا،ئوتتۇرا-باشلانغۇچ مەكتەپ باسقۇچىدىلا ،ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئەمەلىي قابىلىيىتى بويىچە تەربىيلىنىش پۇرسىتى مەھرۇم قىلىنىپ،بىر تۇتاش ئىنتىھان قالپىقى ئاستىدا،قۇرۇق نەزىرىيىنى ،بىلىشكە تىگىشلىك مەزمۇنلارنى(رەئىس كىم،مىنىستىر كىم،مارىپ ئىدارىسى باشلىقى كىم...)قارغۇلارچە يادلىتىۋاتقان تۇرساق،ئالى مەكتەپكە بىرنىمە دىگىلى بولماس دەيمەن.تۇلۇق كۇرۇس مەلۇماتلىق بەزى ئوقۇغۇچىلارغا تونۇشتۇرۇش يېزىڭ دىسە يازالمايۋاتسا، بۇلارغا نىمە دىگۈلۈك.قىسقىسى دۆلىتىمىز مائارىپ تۈزۈلمىسىنى ئىسلاھ قىلىشقا مۇھتاج.
مانا مەنمۇ ئوقۇتقۇچى تۇرۇپ پەش-چىكىتلەرنى ئۇنتۇپ قېلىۋاتسام...

ئىنسان ئىنساندەك ياشىسىلا رەزىللىكتىن خالى بولاتتى

ئېنگىلىزتىلى ئۈ

تىرىشچان ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 22920
يازما سانى: 542
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 716
تۆھپە نۇمۇرى: 571
توردا: 2041 سائەت
تىزىم: 2010-12-19
ئاخىرقى: 2011-11-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 06:42:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن  ئۇ يولداشنى پىكرىنى قوللايمەن.

ئېنگىلىزتىلى ئۈگىنەمسىز؟www.tilhumar.biz

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2646
يازما سانى: 125
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7198
تۆھپە نۇمۇرى: 704
توردا: 4836 سائەت
تىزىم: 2010-6-13
ئاخىرقى: 2012-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 07:02:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جۇڭگودا قاچانكى نەيرەڭۋازلىق، ساختىپەزلىك، شەكىلۋازلىق يوقالغاندىلا ئاندىن دۇنياغا مەشھۇر ئالى مەكتەپ، ئۇنۋېرستېتلارنى قۇرۇپ چىققىلى بولىدۇ.

ھەركەت-بەركەت،ھ

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 39748
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 224
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 5865 سائەت
تىزىم: 2011-5-5
ئاخىرقى: 2012-3-23
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 07:56:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
جۇڭگو تىنىچلىققا ئېرىشكىلى ئەمدىلا 50يىلچە بولغان تۇرسا ، مىنىڭچە يەنە50يىلدىن كىيىن ئاندىن دۇنياغا مەشھۇر ئالى مەكتەپ، ئۇنۋېرستېتلارنى قۇرۇپ چىققىلى بولىدۇ.

ئەگەر كۆڭۈلنى تىنىچ تۇتۇپ ھېچنىمىنى ئويلىمىسا ئازاپ بولمايدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1033
يازما سانى: 270
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7201
تۆھپە نۇمۇرى: 318
توردا: 3152 سائەت
تىزىم: 2010-5-27
ئاخىرقى: 2012-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 08:23:09 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىرقى مائارىپىمىز ئۆلۈك ھالەتتە.مەكتەپلەردە ئۆتكەن  مانچە نا مەلۇملۇق مانچىنچى دەرجىلىك تەڭلىملەر نى مەكتەپ پۈتتۈرگەندىن كىيىن بىر ئۆمۈر ئىشلەتمەيسىز.

ھەر كىچىنىڭ كۈند

ئاكتىپ ئەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15720
يازما سانى: 732
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 12236
تۆھپە نۇمۇرى: 1137
توردا: 6894 سائەت
تىزىم: 2010-10-30
ئاخىرقى: 2012-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 09:11:19 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 6قەۋەت apchil كە 2011-05-20 08:23 PMئەۋەتىلدى :
ھازىرقى مائارىپىمىز ئۆلۈك ھالەتتە.مەكتەپلەردە ئۆتكەن  مانچە نا مەلۇملۇق مانچىنچى دەرجىلىك تەڭلىملەر نى مەكتەپ پۈتتۈرگەندىن كىيىن بىر ئۆمۈر ئىشلەتمەيسىز.  

شۇنداق، ئۇ تەڭلىمە  فورمۇلالارنى بىر ئۆمۈر ئىشلەتمەيمىز، ئەمما شۇلارنى دەرس قىلىپ ئۆتمىسە سىزنىڭچە جۇڭگودىن ئالىم چىقارمۇ ؟

قايغۇرما، ئاللاھ بىر ئىشىكنى تاقىسا مىڭ ئىشىكنى ساڭا ئوچۇق قويغان بولىدۇ !!!

ئازاپلىرىم،مېنى

تىرىشچان ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 10299
يازما سانى: 628
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11908
تۆھپە نۇمۇرى: 301
توردا: 8864 سائەت
تىزىم: 2010-9-14
ئاخىرقى: 2012-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 10:01:36 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تېمىڭىزدا ئىملا خاتالىقى بەك كۆپكەن،قايتا بىر تەھرىرلەپ باققان بولسىڭىز.ئىملا خاتالىقىنىڭ كۆپلىكىدىن بەزى مەزمۇنلارنى ئەسلىي مەنسى بويىچە چۈشىنىش تەس بولۇپ قاپتۇ.
يەنە سۇنۇرۇخ تېلىۋىزىيىسى ئەمەس، سۇمرۇخ تېلىۋىزىيسى..بۇنداق خاتا خەتلەر بەك كۆپكەن. [s:151]

شامال ئېيتىدۇ:ئەقىدەڭنى ماڭا بەر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21525
يازما سانى: 219
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5090
تۆھپە نۇمۇرى: 323
توردا: 3938 سائەت
تىزىم: 2010-12-9
ئاخىرقى: 2012-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 10:07:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇلارغا نىمە دىگۈلۈك.قىسقىسى دۆلىتىمىز مائارىپ تۈزۈلمىسىنى ئىسلاھ قىلىشقا مۇھتاج.

كۈتكەن كۈنۈم كەل

باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 10383
يازما سانى: 269
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6149
تۆھپە نۇمۇرى: 256
توردا: 50 سائەت
تىزىم: 2010-9-15
ئاخىرقى: 2012-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 11:48:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
تارانچى .....

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 37970
يازما سانى: 98
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 489
تۆھپە نۇمۇرى: 1
توردا: 2812 سائەت
تىزىم: 2011-4-17
ئاخىرقى: 2012-2-20
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-20 11:54:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قۇرۇلغىنىغا 900 يىل بولغان ئوكسفور ئونۋېرسىتېتىنىڭ بىنا-ئىمارەتلىرى گەرچە كونا بولسىمۇ،ئەمما ،ئۇنىڭدا تەلىم ئالغانلارنىڭ ھەممىسى دىگۈدەك داڭدارلار بۇلۇپ چىقتى. مەسلەن: يەتتە دۆلەتنىڭ11نەپەر پادىشاھى،47 نەپەر نوبىل مۇكاپاتى ساھىبى،19دۆلەتنىڭ 53 نەپەر رەئىسجۇمھۇرى ۋە باش ۋەزىرى(بۇ،ئەنگىليەنىڭ 25 نەپەر باش ۋەزىرنىمۇ ئۆز ئىچىگە ئالىدۇ.ئۇلارنىڭ 13 نەپىرى ئوكسفورد ئۇنۋېرسىتېتىنىڭ خىرىستىيان ئىنىستىتوتىدا ئوقۇغان.) ،12نەپەر دانىش،86نەپەر باش ئېپسكوپ ۋە 18 نەپەر كاردىنال دەل ئوكسفورد ئۇنۋېرسىتىتنى پۈتكۈزگەندۆلەت پەن-تېخنىكا مىنىستىرلىقنىڭ بۇ يىل 28-فېۋرال چاقىرىلغان ئاخبارات ئېلان قىلىش يىغىندا 2020-يىلدىن بۇرۇن دۇنيا بۇيىچە ئالدىنقى قاتاردا تۇردىغان ئونۋېرسىتىتتىن بىر نەچچىنى  قۇرۇپ چىقىدىغانلىقىمىز جاكارلاندى. بۇ ھال  بىزنىڭ بۇرنىمىز نىڭ   ئۇچىنىلا كۆرىدىغان،گەپ بىلەن شەھەر ئالدىغان يەڭگىلتەكلىكىمىزنى يەنە بىر قېتىم ئاشكارلىدى. دۇنيا بۇيىچە ئالدىنقى قاتارىدا تۇردىغان ئونۋېرسىتىت خىيالىغا كەلگەنچە قۇرۇپ چىققىلى بۇلدىغان ئاسان ئىش ئەمەس
مانابۇ ھەقىقەتنى ئەمىليەتتىن ئىزدىگەنلىك

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 39525
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 296
تۆھپە نۇمۇرى: 3
توردا: 27 سائەت
تىزىم: 2011-5-3
ئاخىرقى: 2011-10-4
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-21 12:33:12 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئسلاھ  قىلىش    كىرەكلىكىنىمۇ  سەزمەكتە يوق  ھە  دەپ   شەكىلۋازلىق   قىلنىۋاتـسا  
داڭلىق  مەكتەپ  ،داڭلىق ئالىم  ،نوبىل  مۇكاپات   ئالد ىغانلار   نەدىن   چېقاركىن   تاڭ!  ئۇنىڭغا   كۆپ  ۋاقىت  ،ئاۋال  ئۆزىنى  كۆپ  تونۇش،سەۋېرچانلىق   بىلەن  چوڭقۇر  ئسلاھات   كىرەكمىكىن  دەپ  ئويلايمەن .
خاپا  بولمىسا    ..............

ئارمانلىرىم  قۇياش  مەنزىللىرىگە   تۇتىشىدۇ!!!

غەيۋەتخور كىشى، ئەڭ پەس كىشىدۇ

مەستانە ئـــەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4402
يازما سانى: 1756
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 73717
تۆھپە نۇمۇرى: 273
توردا: 6737 سائەت
تىزىم: 2010-7-21
ئاخىرقى: 2012-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-21 03:22:14 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دوكتۇر ،ئاسپىرانتلار ئامرىكىنىڭ سانىدىنمۇ ئېشىپ كەتتى.بىراق دۇنياغا مەشھۇر شەخستىن قانچىنى تەربىيلەپ چىقالىدۇق..يالغان گەپ قىلىشنى بىلمەيدىغان ئادەملەرمۇ باركەن ھە.



[s:166]  [s:166]  [s:123]  [s:123]

ئىزىڭدىن ئۈنگەن تىكەن، ئەۋلادىڭنىڭ پۇتىنى يارا قىلۇر.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 40745
يازما سانى: 239
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2212
تۆھپە نۇمۇرى: 251
توردا: 3014 سائەت
تىزىم: 2011-5-14
ئاخىرقى: 2012-3-25
يوللىغان ۋاقتى 2011-5-21 11:49:42 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىزنىڭ مەكتەپ جۇڭگۇ بويىچە 26- ئورۇندا تورىدۇ،ئەمما شارائىت جەھەتتە بىرىنچى ئورۇنلارغا ماس كېلىدۇ. قارىغاندا بۇ ساھەدە دۇنيادىكى 500كۈچلۈكنىڭ ئىچىگىمۇ كىرەلمىگۈدەكتە [s:164]  [s:164]

سەن گىلەمگە سانچىلغان يىڭنىنىڭ ئۆتكۈرلىكىدىن ئەمەس،بەلكى پۇتۇڭنىڭ چىدىماسلىقىدىن ئاغرىنىشىڭ كېرەك!
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش