مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 2993|ئىنكاس: 32

ماي تېجەشنىڭ يەتتە خىل چارىسى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئېسىل ياشا

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 17602
يازما سانى: 557
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4767
تۆھپە نۇمۇرى: 624
توردا: 2687 سائەت
تىزىم: 2010-11-15
ئاخىرقى: 2013-9-14
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:23:19 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
1. كەڭ – تارلىقى مۇۋاپىق بولغان بالوننى تاللاپ ئىشلىتىش كېرەك. بالون بەك كەڭ بولسا قارشىلىق كۈچى چوڭ بولۇپ، ماي سەرپىياتى ئېشىپ كېتىدۇ.

  2. يېپىشقاقلىقى ئەڭ تۆۋەن ئاپتولنى ئىشلىتىشكېرەك. ئاپتولنىڭ يېپىشقاقلىقى قانچە تۆۋەن بولسا، موتور ئۇچرايدىغان قارشىلىق شۇنچە كىچىك، ماي سەرپىياتىمۇ شۇنچە تۆۋەن بولىدۇ.

  3 .موتورنى ياخشى ئاسراش، مەسىلە كۆرۈلگەن ھامان رېمونت قىلىش كېرەك. كۆرۈلگەن مەسىلەۋاقتىدا ئوڭشالمىسا موتورنىڭ ئۈنۈمى تۆۋەنلەپ، ماي سەرپىياتى ئېشىپ كېتىدۇ.

  4 . ئاپتوموبىلنى ئوت ئالدۇرۇپلا ھەيدىمەسلىك، ئازراق ۋاقىت قىزدۇرۇش ياكى بىر– ئىككى كىلومېتىر ئاستا ھەيدەپ قىزدۇرۇشكېرەك.

  5. ماينى بىراقلا جىقبېرىۋەتمەسلىك، قايسى خوتتا قانداق سۈرئەتتە ماڭىدىغانلىقىنى بىلىش، تۆۋەن خوتتا بەك ئۇزاق ماڭماسلىق كېرەك.

  6 .سائىتىگە 120~90 كىلومېتىرلىق سۈرئەت ماينى ئەڭ تېجەيدىغان سۈرئەت بولۇپ، سائەتلىكسۈرئىتى بۇنىڭدىن ھەر كىلومېتىر ئاشسا ماي سەرپىياتى %0.5 ئاشىدۇ.

  7 . ئارتۇق نەرسىلەرنى ئېلىۋېتىپ، ئاپتوموبىلنى يېنىك تۇتۇش كېرەك.(ياسىن ئىبراھىم تەييارلىغان)

  مەنبە: تەڭرىتاغ ئۇيغۇر تورى
http://uyghur.people.com.cn/156019/15145197.html

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 27533
يازما سانى: 15
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5060
تۆھپە نۇمۇرى: 290
توردا: 42 سائەت
تىزىم: 2011-1-23
ئاخىرقى: 2011-1-31
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:30:00 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھە ياخشى كەلگۈسىدە ماشىنا ئەپ قالسام شۇنداك قىلارمەن ھى ھى ھى

ئارتۇق گەپنى قوي

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1284
يازما سانى: 160
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11497
تۆھپە نۇمۇرى: 497
توردا: 1255 سائەت
تىزىم: 2010-5-29
ئاخىرقى: 2013-9-13
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:30:20 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھە  ،  بىلىۋالدىم  .  مۇشۇنداق  پۇل  تېجەيدىغان  تېمىلار  بولسا  
كۆپرەك  يوللاپ  تۇرغايسىز  . كۆپ  رەھمەت سىزگە ! [s:139]  [s:139]

قۇم چېچەكلىگەندە بەلكىم سەندە  بىرلىك  بولۇپ  قېلىشى  مۇمكىن !!!

تۇزنى تۆكمە، قىز

تەجىربىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1766
يازما سانى: 5695
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 36023
تۆھپە نۇمۇرى: 617
توردا: 7109 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2013-9-16
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:34:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەمما ماشنا ئالسام مايغا چىدايمەن جۇمۇ. راسا ھەيدەپ، كەڭ -كەڭ چاقلىرى بار ماشىننى ئالمىسام [s:144]

باتۇرلۇق ئوقنى تةدبىر ياسىدا ئاتسا نىشانغا دةل تېگىدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 7254
يازما سانى: 7053
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 67477
تۆھپە نۇمۇرى: 2683
توردا: 7770 سائەت
تىزىم: 2010-8-22
ئاخىرقى: 2013-9-16
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:35:24 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
دىگەنلىرىڭىزدەك قىلىپ ئۆزىگە ئاسانلىق يارىتىشىنى ئۈمۈت قىلىمەن ھەممە شوپۇرنىڭ.

her sey guzel olacak...!

ئاتۇش ۋاسكىتبول

ئۈمىدلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 26880
يازما سانى: 3259
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2662
تۆھپە نۇمۇرى: 754
توردا: 1611 سائەت
تىزىم: 2011-1-19
ئاخىرقى: 2013-9-14
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:37:02 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇ پات يىقىندا مەن شىيەندەي ماشىنا ئالاتتىم ، بۇ ئۇسسۇللارنى  ئىنكاس ئارقىلىق ساقلىۋالاي ، كىيىنچە لازىم بولۇپ قالسا تاپالماي قالماي يەنە . [s:141]
مۇشۇ ئۈزۈم ماكانىغا ئەتىيازدا سەپەرگە چىقىپ قالسام ئەمدى شۇ لازىم بولۇپ قالارمىكىن دەپ ، ھوي ئوقياچى مىنى كەپتۇ دەپ ئىشىك ئالداڭغا چىقىپ قوياسەن ھە ؟

تۈگەشسە يۈرگۈم ، ساقتۇر قۇرالىم .يېقىلدىم ۋە لېكىن مەغلۇب بولمىدىم .

تەۋرەنمەس

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 16723
يازما سانى: 446
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9464
تۆھپە نۇمۇرى: 446
توردا: 3852 سائەت
تىزىم: 2010-11-7
ئاخىرقى: 2013-7-26
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:38:17 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
1-  ۋىلىسپىتنىڭ چاقىنى بىكىتسەك ئەڭ جىق ماي تىجەيدىكەنمىز .
2- يىپىشقاقلىقى تۆۋەن ئاپتولنى ئىشلەتسە ماي تىجىگەن بىلەن موتورنى ئىتتك كاردىن چىقىرىشى مومكىن.
3-4-5- بۇلار ئەڭ توغرا ئۇسۇلى .
6-ماي تىجەيمەن دەپ 90~120 نىڭ ئارلىقىدا ھەيدىسە ماشىنا چاۋسۇغا چۈشۈپ تىخىمۇ كۆپ زىيان بولىدۇ .
7- ئەڭ يىنىك ھالەتكە كەلتۈرۈش ئۈچۈن ماشىنىنى چۈشۈپ ھەيدەش كىرەك .(ھەممىسى چاخچاق)

بولىۋەرسە ئىتقا  كۆر ، باش ئارسىلان ،
بولۇر ئىتلار ھەممە ئارسلانسىمان .
ئەگەر بولسا ئىت ئۇ ئارسلانغا باش ،
بولۇر ئارسىلانلار ھەم ئىتتەك ھامان .

بۇ جاھان ئۆتنە جاھان

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 25046
يازما سانى: 309
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 8878
تۆھپە نۇمۇرى: 549
توردا: 4611 سائەت
تىزىم: 2011-1-5
ئاخىرقى: 2013-9-12
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:47:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بىلىۋالدىم،مەن تىخى يىڭى ...

خۇشال ياشاش كېرەك!

ئۆزگىچە ئىمزا

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 21956
يازما سانى: 199
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6924
تۆھپە نۇمۇرى: 303
توردا: 594 سائەت
تىزىم: 2010-12-12
ئاخىرقى: 2013-2-14
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 01:48:48 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
گاز بوتولكىسىدىن بىرنى بېكىتىش كېرەك ! [s:179]

ئىمزا

بەختىم سەن ئالتۇ

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4783
يازما سانى: 398
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12952
تۆھپە نۇمۇرى: 387
توردا: 3881 سائەت
تىزىم: 2010-7-26
ئاخىرقى: 2013-5-11
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-29 02:16:49 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپتور جاۋابىنى بويلاپ 6قەۋەت motewar كە 2011-01-29 01:38 AMئەۋەتىلدى :
1-  ۋىلىسپىتنىڭ چاقىنى بىكىتسەك ئەڭ جىق ماي تىجەيدىكەنمىز .
2- يىپىشقاقلىقى تۆۋەن ئاپتولنى ئىشلەتسە ماي تىجىگەن بىلەن موتورنى ئىتتك كاردىن چىقىرىشى مومكىن.
3-4-5- بۇلار ئەڭ توغرا ئۇسۇلى .
6-ماي تىجەيمەن دەپ 90~120 نىڭ ئارلىقىدا ھەيدىسە ماشىنا چاۋسۇغا چۈشۈپ تىخىمۇ كۆپ زىيان بولىدۇ .
7- ئەڭ يىنىك ھالەتكە كەلتۈرۈش ئۈچۈن ماشىنىنى چۈشۈپ ھەيدەش كىرەك .(ھەممىسى چاخچاق)


راس كەپتۇ جۇمۇ ماۋۇ چاقچاق`.........

ھوي چوكىلى خانىم ما باش سۈرەتكە دەخلى تەرۇز يەتكۈزدى دەپ مىسرانىمكامغا ئەرز قىلماي جىما يانا..........

ھەر كۈنى ئاخشىمى سەن بولمىساڭمۇ ياخشى چۈش كۆرەۋاتىمەن،توۋا دەيمەن ،سەن بار چاغلاردا دائىم ياخشى چۈش كۆرىشىمنى تىلىسەڭمۇ بۇنداق ياخشى ئۇخلىيالمايتىم،قارىغاندا شۇ چاغدىكى تىلەكلىرىڭ ئەمدى كەلگەن ئوخشايدۇ،سەن نىمە دىگەن ئۇلۇغ!؟
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش