مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1416|ئىنكاس: 14

ياپونىيىدىكى"قېينانا-كىلىن مەكتىپى" [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

كەڭ قۇرساق بولاي

ئالىي ئەزا

ئاخبارات ئەلچىسى ماھىر قەلەمكەش ئالاھىدە تۆھپە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14907
يازما سانى: 2571
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 17398
تۆھپە نۇمۇرى: 394
توردا: 5798 سائەت
تىزىم: 2010-10-22
ئاخىرقى: 2012-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-21 09:20:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
                                


ياپونىيىدىكى "قېينانا-كىلىن مەكتىپى"

 

[align=justify]
 

قېينانا بىلەن كىلىن ئوتتۇرسىدا يىشىلمەس بىر تۈگۈن بولماي قالمايدۇ.بۇنىڭ سەۋەبى شۇكى،ھەرئىككىلا تەرەپ ئوغلى ياكى ئېرىنى ئۆزىگە قارىتىۋالغانلىقى ۋە ئۆزىگە مايىللىقىنى كۆرسىتىپ قويۇش مەقسىتىدە ئاستىرتتىن كۈچ سىنىشىدۇ.ئەگەر ئەر بىر تەرەپكە ئېغىپ كېتىدىغاندەك بولسا،قارشى تەرەپ خورلۇق ھېس قىلىپ قالىدۇ.قېينانا بىلەن كېلىن ئوتتۇرسىدىكى ئۇزۇنغا سوزۇلغان مۇشۇنداق "بەسلىشىش"ھەر ئىككىلا تەرەپنى ئىشەنچ ۋە بەخىتتىن مەھرۇم قىلماي قالمايدۇ.
ئاڭلىغان بولغىيدىڭىز،ياپونىيىنىڭ ھەربىر مەمۇرىي رايونلىرىدا "قېينانا-كېلىن مەكتىپى"بولۇپ،ھەق ئېلىنمايدۇ،بولغۇسى كېلىن ئۆزىنى مەلۇم قىلىپ ئوقۇشقا كىرەلەيدۇ،بۇنىڭدا،بولغۇسى كېلىن بولغۇسى قېينانىسىنى بىللە ئېلىپ كېلىپ دەرس ئاڭلاش بىردىنبىر شەرت قىلىنىدۇ."قېينانا-كېلىن مەكتىپى"نىڭ ھەر قارارىنىڭ ۋاقتى بىر ئاي بولۇپ،جەمئىي تۆت قېتىم دەرس ئۆتۈلىدۇ.ھەر قېتىملىق دەرس ۋاقتى ئىككى سائەت بولىدۇ.گۇۋاھنامىسى بار ئايال پىسخىكا مۇتەخەسسىسلىرى دەرس ئۆتىدۇ.
بىرىنچى دەرس:ئورۇن ئالماشتۇرۇپ مۇلاھىزە قىلدۇرۇش
مۇئەللىمە دەرس ئۆتكەندە ،ئاياللارنىڭ پىسخىك نۇقتىسىدىن قېينانا بىلەن كېلىن ئوتتۇرسىدىكى زىددىيەتنىڭ مەنبەسىنى تەھلىل قىلىدۇھەم بۇنىڭ ئومومىي ئەھۋال ئىكەنلىكىنى،ھەرقايسى ئەللەردە ئوخشاشلا مەۋجۇت ئىكەنلىكىنى كۆرسىتىپ بېرىدۇ.دائىم ئورۇن ئالماشتۇرۇپ مۇلاھىزە قىلىشنىڭ مۇھىملىقىنى ئەسكەرتىپ،ئۆزىنىڭ قىممەت قارىشىنى ھەرگىز باشقىلارغا تاڭماي،ئۆزىنى ارشى تەرەپنىڭ ئورنىغا قويۇپ مۇلاھىزە يۈرگۈزۈشنى تەكىتلەيدۇ.
مىسال ئۈچۈن ئېيتساق،كېلىن بولغان ئىكەنسىز،"مېنى قېينانام تۇغمىغان،نىمىلا دىگەن بىلەن ئۇ ماڭا ئۆز ئانامدەك مۇئامىلە قىلمايدۇ "دەيدىغان تار نەزەردىن خالىي بولۇپ،قېينانىڭىزغا ئۆز ئانىڭىزغا ئوخشاش مۇئامىلە قىلىدىغان بولۇشىڭىز كېرەك.قېينانا بولغۇچىغا كەلسەك،"مەنمۇ شۇنچە يىللار كېلىن بولۇپ،قېينانا بولالىدىم"دەيدىغان كونىلىقنى تاشلاپ، كېلىنىنى ئۆز بالىسىدەكلا كۆرۈشى زۆزۈر.ئەنە شۇ زۆرۈرىيەت پۈتسە،قېينانا-كېلىن ئوتتۇرىسىدا چاتاق چىقمايدۇ.
ئىككىنچى دەرس:مىننەتدار بولۇشنى ئۆگۈنىۋېلىش
مۇئەللىمە تولۇق تەييارلىق كۆرگەنۋەكىللىك خاراكتېرىگە ئىگە كۇرسانتنى تاللاپ،ئۇنى دەرسخانىدا ئۆز كەچمىشلىرىنى نۇقتىلىق سۆزلەش پۇرسىتىگە ئىگە قىلىدۇ.كۇسانتلارنىڭ بىۋاستە كەچمىشلىرى ۋە مۇئەللىمەنىڭ مېغىزلىق بايانلىرىدىن كېلىن بولغۇچىلار قېينانىنىڭ ئوغلىنى تولىمۇ جاپادا تەربىيىلەپ ئادەم قىقلغانلىقىنى ھېس قىلسا،قېينانا بولغۇچىلارمۇ خەقنىڭ ئاتا-ئانىسىنىڭ گۈلدەك چىرايلىق كېلىننى تەربىيىلەپ يېتىشتۈرىشىنىڭ ئاسان ئەمەسلىكىنى تونۇپ يېتىدۇ.
پەقەت ھەر ئىككىلا تەرەپ ئۆزئارا تەشەككۈر ئېيتىشىپ،بىر -بىرىدىن مىننەتدار بولۇپتۇرغاندىلا،ھەممە ئىشتا كەڭ قورساق بولۇپ،ئۆزئارا ماسلىشىپ ئەپ ئۆتكىلى بولىدۇ.
ئۈچىنچى دەرس:چۈشىنىشنى چوڭقۇرلاشتۇرۇش
بۇنىڭدىن كېيىنكى كۈنلەردە يېخىمۇ ئەپ ئۆتۈش ئۈچۈن،بۇ قېتىمقى دەرس ئاساسەن قېينانا بىلەن كېلىن ئوتتۇرىسىدا تېخىمۇ چوڭقۇر چۈشىنىش ھاسىل قىلىشنى مەقسەت قىلىدۇ.دەرسنىڭ ئاساس مەزمۇنى ئائىلە ئەزالىرىنىڭ ئېتىقادى،كەسپىي،قىزىقىشى شۇنىڭدەك يېمەك-ئىچمەك،يېتىپ-قپپۇش جەھەتتىكى ئادەتلىرى،كىيىنىش،ياسىنىش جەھەتتىكى ئىنتىلىشلىرىنى ئۆزئىچىگە ئالىدۇ.
تۆتىنچى دەرس:ئۆي ئىشلىرى ئەمەلىيىتى
ئوقۇتقۇچىنىڭ يېتەكچىلىكىدە،كېلىن ۋە قېينانا بولغۇچىلار قەقلىدى ئۆي ئىشلىرىنى قىلىدۇ.ئۇلار نەق مەيداندا،ئەمەلىي تۇرمۇشتا ئۇچرايدىغان مەسىلىلەرنى ھەل قىلىش ماھارىتىنى ئۆگىنىدۇ.زىددىيەتكە يولۇققان ياكى سۈركۈلۈشۈپ قالغانلاردا قانداق قىلىپ"يامان تەرەپنى ياخشى تەرەپكە تارتىش"تاكتىكىسىنى ئىگىلەيدۇ.
مەسىلەن،كېلىن بولغۇچى ھەممىلا ئىشتا بەسلىشىدىغان قېينانىسى ئالدىدا قانداق تاتلىق گەپلەرنى قىلىشى كېرەك؛قېينانىسىنىڭ بالىلارغا بولغان تەربىيىسى،شورپا قاينىتىش تېخنىكىسى،ئائىلە باشقۇرۇشىنىڭ ئۆزىگە قارىغاندا تېخىمۇ ياخشى ئىكەنلىكىنى ماختاش.
ئەگەر قېينانا بولغۇچى ياخشى نىيەت بىلەن باشقۇرماقچى بولۇپ،ئىشنى ئۆزىنىڭ دىتىغا ياققۇدەك قىلىشنى ئۈمىد قىلسا،كېلىن بولغۇچى "كۈچ دائىرىسى"نى ئايرىۋېلىپ ئىشلىسە بولىدۇ.مەسىلەن،بالىنىڭ كىيىمىنى قېينانىسىنىڭ دىگىنىدەك قاتلاپ قويۇش،تاماقنى كېلىن ئېتىدىغان بولسا،كېلىن ئۆز ئۇسۇلى بويىچە ئىتىش.
قېينانا ئوغلى بىلەن كېلىننى تەڭ كۆرمەي،ئوغلىغا بەكرەك غەمخورلۇق قىلسا،كېلىن بۇنى نورمال ئەھۋالغۇ،ئادىتى شۇنداق دەپ چۈشەنسە،ناھايىتى توغرا ئويلىغان بولىدۇ. 

                                      ھەبىبۇللا ئېلىياس(ت)


 مەنبەسى:"ھاياتلىق"ژورنىلى 2008-يىللىق 2-سان 59-بەت(ئومومىي 21-سان)


مۇھەببەتىڭنى  بىرگە  ئاتا  قىل  ،  لىكىن  مىھرىڭنى مىڭغا  بەر

ياردەم مەزمۇنى

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 22515
يازما سانى: 104
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3497
تۆھپە نۇمۇرى: 216
توردا: 1230 سائەت
تىزىم: 2010-12-16
ئاخىرقى: 2011-6-11
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-21 10:13:26 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
[s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:166]  [s:154]  [s:154]  [s:154]  [s:154]  [s:154]  [s:154]  [s:154]

ئىزدەنگۈچى

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 807
يازما سانى: 408
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 4140
تۆھپە نۇمۇرى: 294
توردا: 8419 سائەت
تىزىم: 2010-5-25
ئاخىرقى: 2012-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-21 10:27:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياپۇنىيە ئاياللارنى تەربىيلەشكە بەك ئەھمىيەت بىرىدۇ ،دەپ ئاڭلىغان ،،، ئەمدى كېلىن بىلەن قېينى ئانىنى مەخسوس تەربىيلىسە ..بۇمۇ يېڭىلىق ئىكەن .
    [s:166]

يول ئاچقۇچىلارغا مەنسۈپ ، غەلىبە ئىزدەنگۈچىلەرگە .

.YáMáη ηIG KáS Ti  Diη

يېتىلىۋاتقان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 26267
يازما سانى: 350
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3485
تۆھپە نۇمۇرى: 204
توردا: 580 سائەت
تىزىم: 2011-1-15
ئاخىرقى: 2011-12-27
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-21 10:59:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كىلىن بۇلمەق بەك تەس جۇما .....قىېيىنانى رازى قىلماق بەك تەس ئىكەن... [s:146]  [s:156]

ئى ئاللا گۇناھلىرىمنى ئەپۇ قىلغايسەن.....

غەيۋەتخور كىشى، ئەڭ پەس كىشىدۇ

مەستانە ئـــەزا

ئالاھىدە ئىلگىرلەش مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 4402
يازما سانى: 1757
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 74008
تۆھپە نۇمۇرى: 273
توردا: 6734 سائەت
تىزىم: 2010-7-21
ئاخىرقى: 2012-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-21 11:55:31 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەلىقئارادا بولۇنمايدىغان گەپ،قىلىنمايدىغان ئىش قالمايدىكەن..
بىر ھىسابتىغۇ بولدىغان مەكتەپكەن.

ئىزىڭدىن ئۈنگەن تىكەن، ئەۋلادىڭنىڭ پۇتىنى يارا قىلۇر.

تەدبىرىڭ قانداق

تىرىشچان ئەزا

مىسرانىم مەستانىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18574
يازما سانى: 609
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6248
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 2091 سائەت
تىزىم: 2010-11-22
ئاخىرقى: 2011-8-19
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-22 12:01:32 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇياخشى تەربىيىلەش چارىسىكەن ،شىنجاڭدا قۇرۇلغان بولسىمۇ،كۆپ پايدىسى بولاتتى.

ئادەم ئۇ ئاخىرى بىر ئۇچۇم تۇپراق، كەتتىمۇ ئەبەتكە كەلمەيدۇ بىراق. شۇئۇچۇم تۇپراقتىن ئۈنەر قىزىل گۈل، ۋەياكى شۇمبۇيا ۋە ياكى يانتاق.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 16051
يازما سانى: 60
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4246
تۆھپە نۇمۇرى: 250
توردا: 6 سائەت
تىزىم: 2010-11-2
ئاخىرقى: 2011-6-4
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-22 12:12:34 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇياخشى تەربىيىلەش چارىسىكەن

كۈلكەم
باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 3917
يازما سانى: 837
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 0
تۆھپە نۇمۇرى: 453
توردا: 4255 سائەت
تىزىم: 2010-7-14
ئاخىرقى: 2011-4-8
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-22 12:16:23 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 7112
يازما سانى: 96
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5580
تۆھپە نۇمۇرى: 257
توردا: 1675 سائەت
تىزىم: 2010-8-21
ئاخىرقى: 2011-1-30
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-22 12:26:44 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن  بۇرۇنلا  ئاڭلىغانىدىم...........................رەھمەت سىزگە    جاپا  چېكىپسىز

ھاياتقا كۈلۈپ با

يىـڭى ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 22360
يازما سانى: 27
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3218
تۆھپە نۇمۇرى: 212
توردا: 316 سائەت
تىزىم: 2010-12-15
ئاخىرقى: 2012-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2011-1-22 01:23:27 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بولسا بىزدىمۇ ئۇيغۇرلارنىڭ ئۆرپ-ئادەتلىرىنى ئۈگىتىدىغان ،ئۆي تۇتۇش،بالا تەربىيىلەش،ئاتا-ئانىلارغا ۋاپادارلىق كۆرسۈتۈش قاتارلىقلارنى ئۈگىتىدىغان مەكتەپ ئېچىلسا بەك ياخشى بولاتتى.

ياشلىق ئادەمنى زىلۋا بىرچېغى ،تولىمۇ قىسقا ئۇنىڭ ئۆمرى بىراق. يىرتىلسا كالىندارنىڭ بىر ۋارىقى ،ياشلىق گۈلىدىن تۆكۈلىدۇ بىر يوپۇرماق .
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش