مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 137|ئىنكاس: 4

باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىغا ئىچىڭلار ئاغىرسۇن [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

مۇھەببەت ئويۇنچۇق ئەمەس

مەستانە ئـــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 265
يازما سانى: 1646
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13945
تۆھپە نۇمۇرى: 671
توردا: 1998 سائەت
تىزىم: 2010-5-21
ئاخىرقى: 2015-3-15
يوللىغان ۋاقتى 8 سائەت ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
باشلانغۇچ مەكتەپ بولسا پۈتۈن مائارىپنىڭ ئۇلى ،ئۇل قۇرلىشى ساغلام بولمىغان ھەرقانداق قۇرۇلۇشتا ،ئاشكارا يوشۇرۇن خەتەر ساقىلىنىدۇ.لىكىن  باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇغۇچىلىرىدا مۇنداق يۇشۇرۇن خەتەر ئەڭ گەۋدىلىك بولۇۋاتىدۇ.CLTkyS)C  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& Q2 c# D! C, x$ _; b, M0 Q1- جىسمانى بىسىم ئىنتايىن ئىغىر.ei<0,w[V1{  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; h" g/ `( T) p' X3 e# Rمىنىڭ بالامنىڭ ئېغىرلىقىنى ئۆلچىسەم 18كىلوگرام كەلدى ،سومكىسىنى ئۆلچىسەم 10 كىلوگرام كەلدى .قارسام سومىكىدا ،مەكتەپ تارقاتقان كىتاپ ،ھەر كىتاپقا 5تىن مەجبۇرى سەپلىگەن دەپتەر،ھەممە پەن ئوقۇتقۇچىسى ،بىلىم ئۆزلەشتۈرۈشنى يۇقىرى كۆتۈرش ئۈچۈن ،بالىلارغا مەجبۇرى ئالغۇزغان تۈرلۈك مەشىق دەپتىرى بىلەن توشۇپ كىتىپتۇ.بالام سومكىسىنى يۈدۈپ ماڭىدىغان بولسا ،90گىرادۇس دىگىدەك ئىگىلىپ ماڭىدۇ .سودىگەرلەرمۇ پۇرسەتنى چىڭ تۇتۇپ ،چاقىلىق سومكىلارنى ئىشلەپ چىقارغان بولسىمۇ،بىراق يىزا  يوللىرىغا ماس كەلمەيدىكەن،بىنانىڭ پەلەمپىيىدىن چىقالمايدىكەن .ئەمدى يەتتە ياشنىڭ قارسىنى ئالغان بالىلار ئۇدا بىر نەچچە يىل مۇشۇنداق ماڭسا ،بەدەن سۈپىتى نىمە بولۇپ كىتەر.ئالىم بولسىمۇ دوك ئالىم بولۇپ قالارمىكىd=n@#|3  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% d3 G2 D$ K. r9 \2- روھى  بىسىم تىخىمۇ ئىغىر.P`ou:M{8  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 o, y, \+ t2 q$ _5 H
باللىرىمىز  سائەت 4:30دا مەكتەپتىن كەلسە ،قورسىغا ئازراقلا بىر نەرسە يىۋالىدۇ دە ئالدىراپ تاپشۇرۇق ئىشلەشكە چۈشۈپ كىتىدۇ. شىنجاڭ ۋاقتى كەچ سائەت 11:00 بولسىمۇ ،ئۇخلا دەپ ئۇخلىتالمايمىز «تاپشۇرۇق تۈگمىدى ،خانىم تىللايدۇ» دەپ مۇگدەپ تۇرۇپ تاپشۇرۇق ئىشلەپ ،كىتاپقا بىشىنى قويۇپ ئۇخلاپ قالىدۇ .قارسام ھىلىقى تاپشۇرۇقلارنىڭ مىقىدارى ئادەمنى چۈچۈتىدۇ.ماتىماتكىدىن ئالدىن 10بەت ئىشلەپ كىلىش ،ئېلىپبە دىن بىر تىكىسىتنى 10 قىتىمدىن يىزىش.خەنزۇتىلىدىن خام خەت ۋە تىكسىتلەرنى 10 قىتىمدىن يىزىش ،كىتاپخانلاردىن ئالغان يانداش مەشىقلەرنى ئىشلەش دىگەندەك.شۇڭىمۇ ساپمۇ ساق مەكتەپكە بەرگەن باللىرىمىز بىر مەزگىلدىن كىيىن گىرادۇسلۇق كۆزەينەك تاقاۋاتىدۇ. مەكتەپكە شۇنداق ئامراق بالام  بىر مەزگىلدىن كىيىن ،مەندىن «دادا جۈمە قاچان بولىدۇ دەپ سورايدىغان ،بۇگۈن مەكتەپكە بارمايچۇ» دەيدىغان بولىۋالدى،راس گەپ قىلسام ،مەن بالامىنىڭ ئورنىدا بولسام مەنمۇ شۇنداق دىگەن بولاتتىم.f4fBUZ^        A  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: l/ s0 K& m- ?3 m7 ^9 Rئەمدى پىكىرىمنى يىغىنچاقلىسام: ھەممە نەرسىنى نۇمۇر بىلەن ئۆلچەۋاتقان مۇشۇ جەمىيىتىمىزدە ،مەكتەپلەرنى شىنجاڭ سىنىپىغا ،ئىچكىرى تولۇق ئوتتۇرىغا قانچىلىك بالا ئۆتكۈزەلىگىنمىز بىلەن رەتكە تىزدۇق .شۇڭا مەكتەپلەر «ئالاھىدە سىنىپ»تەسس قىلىپ ،بالىلارغا ياخشى ۋە يامان دىن ئىبارەت ئوقۇم پەيدا قىلىپ ئادەتتىكى سىنىپ باللىرىنىڭ پىسخكىسىدا «بىز كالۋا»دەيدىغان ئوقۇم شەكىللەندى. 'S1u@p,q  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 D' L( W% D% {4 u3 g, `7 C/ ~
ئوقۇتقۇچىلارنى باللارنىڭ بىلىم ئۆزلەشتۈرشى بىلەن باھالاپ ئۈنۈم مائاشى بەردۇق.شۇڭا ئوقۇتقۇچىلار مەنپەت ئۈچۈن ، ئوقۇغۇچىلارغا ،خۇددى شۇ بىر پەندىن باشقا پەن يوقتەك ھەسسىلەپ تاپشۇرۇق بىرىپ ،مائارىپ مەمۇرىي ئورگانلىرى تەستىقلىغاندىن سىرىت ماتىريال ئالغۇزۇپ،بالىلارغا جىسمانى جەھەتتىن زىھىن خوراش،ئىممۇنىت تۆۋەنلەش،كۆز ئاجىزلىقى دىگەندەك تۈرلۇك كىسەللەرنى ئىلىپ كەلدى،روھى جەھەتتىن بولسا چۈشكۇنلۇك ئۇنۇتقاقلىق ،ھاڭۋاقىتىلىق قاتارلىق كىسەللەرنى ئىلىپ كىلىۋاتىدۇ ھەم ئىلىپ كەلدى .y ?&hA! x  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: B- m5 e" i2 Q2 m3 W. C0 q1 dبۇ ھادىسلەر كىچىك جەھەتتىن ئاتا – ئانىلارغا ئاۋارىچىلىق ئىلىپ كەلسە.چوڭ جەھەتتىن دۆلەتنىڭ مائارىپ ئىشلىرىغا زور تەسىر كۆرسىتىدۇ.شۇڭا  ئوتتۇرا باشلانغۇچ مەكتەپلەر ،يىللىقلارنى ئاساس قىلىپ تاپشۇرۇق مىقىدارىنى بەلگۈلەشنى قاتتىق كۆرسەتكۈچ قىلىپ ،كەلگۈسىنىڭ ئىز باسارلىرىنىڭ ياراملىق ،ساغلام بولۇپ ئۆسۈپ يىتلىشىگە شارائىت ھازىرلاپ بىرىش كىرەك دەپ قارايمەن. {G Jl
ئەقىدا قىلدىم. ئارمان قىلدىم.ئارزۇ قىلدىم..بىلگەنلەرگە ئەقىدە  بولسۇن،بىلمىگەنلەر گە سەدىقە بولسۇن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 108534
يازما سانى: 184
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 488
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 79 سائەت
تىزىم: 2014-7-17
ئاخىرقى: 2015-3-15
يوللىغان ۋاقتى 8 سائەت ئالدىدا يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ   تىمىغا    بىرنەرسە  يېزىشتىن   ئاۋۋال   سىزدىن   سورىسام   بۇ  قەيەردە   ؟   قايسى   مەكتەپتە  يۈز  بەرگەن   ئەھۋال  ؟   بالىڭىز   خەنزۇ   مەكتەپتە   ئۇقۇمايدىغاندۇ   ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# r5 m% A: e6 `; N; D$ xسىز   تىمىنى   بالام   دەپ   باشلاپتىكەنسىز   ،  شۇڭا    ئەمەلىي   بولغان  ئەھۋالكەن   دەپ   يۇقارقى   سۇئاللارنى   سوردۇم  ،   ئاۋۋال   ئەھۋالنى   بىلىپ   ئاندىن    بىر    نەرسە  دەي  .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 54565
يازما سانى: 63
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3930
تۆھپە نۇمۇرى: 190
توردا: 1161 سائەت
تىزىم: 2011-9-3
ئاخىرقى: 2015-3-15
يوللىغان ۋاقتى 6 سائەت ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
    يۇقارقىلار ھەقىقەتەن مەۋجۇت. بۇنى ئاساسلىق جۇڭگونىڭ مەغلۇپ بولغان مائارىپ ئىسلاھاتى كەلتۇرۇپ چىقارغان.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 J& [8 O/ N# P( d) {6 l    قاراپ باقىدىغان بولساق، مەن يېڭى خىزمەتكە قاتناشقان ۋاقتىمدا مەكتەپ - مەكتەپلەردە ئەنئەنۋى مائارىپنى نىشانلىق مائارىپقا ئۆزگەرتىش ئىسلاھاتى ئېلىپ بېرىلدى. (مەن 1996- يىلى خىزمەتكە قاتناشقان)، ئەينى ۋاقىتتا ئوقۇتقۇچىلار دەرسخانىغا بىر تالاي ئەسۋاپ، ئۈسكىنىلەرنى ئېلىپ كىرىپ دەرس ئۆتىشى كېرەك ئىدى. بىر قىسىم ئەسۋاپلارنىڭ قىلچىلىكمۇ ئىشلىتىش ئۇنۇمى يوق ئىدى. ئارقىدىنلا 1998- يىللاردىن باشلاپ ئاتالمىش ساپا مائارىپى يولغا قويۇلدى، گەرچە شۇئاردا ساپا مائارىپىنى يولغا قويىمىز، ئوقۇغۇچىلارنى «ئەخلاقىي،ئەقلىي، جىسمانىي، گۈزەللىك» جەھەتتىن تەربىيلەپ قالماستىن بەلكى ئۇنۋىرسال ساپاسىنى ئۆستۇرۇشنى ئاساس قىلىمىز دەپ شۇئار توۋلىغان بولساقمۇ، لېكىن ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۇنۋىرسال ساپاسى يىلسىرى تۆۋەنلەپ كەتتى. ئاساسلىقى، جۇڭگودىكى ئىمتىھان مائارىپى تا ھازىرغىچە تۈپ يىلتىزىدىن ھەل قىلىنغىنى يوق. مىسال: ھۆكۈمەت تەشكىللىگەن رايۇن ئىچىدىكى تولۇقسىز سىنىپى بولسۇن، ئىچكىرى ئۆلكىدىكى تولۇق ئوتتۇرا سىنىپى بولسۇن ۋە ياكى جۇڭگودىكى بىرىنجى ئىمتىھان «ئالى مەكتەپكە ئۆتۇش» بولسۇن، ھەممىسدە نومۇرنىڭ يۇقىرى - تۆۋەنلىكى بويىچە رەتكە تىزىپ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ مەدەنىيەت پەنلىرىدىكى نەتىجىسىگە ئاساسەن، قوبۇل قىلىدۇ. ئۇنۋىرسال ساپانى ئۆلچەيدىغان ئۆلچەم چىققىنى ۋە يولغا قويۇلغىنى يوق.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 f4 ?5 ?" _" z" N2 s    21- ئەسىرگە كىرگەندىن كېيىن، مائارىپ بايلىقىنى ئىخچاملاش، مەركەزلىك مەكتەپ تەسىس قىلىش ئسلاھاتى ئېلىپ بېرىلىپ، ياتاقلىق تۇزۇمدىكى مەكتەپلەر قۇرۇلدى، شۇنىڭ بىلەن بىر ۋاقىتتا قوش تىللىق مائارىپ يولغا قويۇلدى. دىمەكچىمەنكى، 1996- يىلدىن ھېساپىلغاندىمۇ، ھازىرغىچە ئاساسىي مائارىپ جەمئى توت قېتىملىق ئىسلاھاتىنى باشتىن كەچۇردى، ھازىر تېخى مەكتەپلەر ئوقۇتقۇچنى ئاساس قىلىش تەربىيە شەكلىدىن ئوقۇغۇچىلارنى ئاساس قىلىش مائارىپ شەكلىنى يولغا قويىۋېتىپتۇ، بۇمۇ ئىسلاھات ئىكەن. دىمەكچىمەنكى، بىر قېتىملىق ئىسلاھات نوقتىدا سىناق قىلىنماستىنلا، قارغۇچىلارچە كېڭەيتىش ئارخىرىدا مائارىپنى، ياش بوغۇنلارنى نابۇت قىلىدۇ.

ئوقۇتقۇچى

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 48789
يازما سانى: 631
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5050
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 706 سائەت
تىزىم: 2011-7-22
ئاخىرقى: 2015-3-15
يوللىغان ۋاقتى 5 سائەت ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاساسى قاتلام يېزا باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرى بەك راھەتتە ئۆتىۋاتىدۇ !!بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( ~) T9 a8 {3 B+ ]0 ^
1.مەكتەپتە ئوقۇتقۇچى ئېغىر دەرىجىدە كەمچىل، ھەر بىر سىنىپقا بىردىن ئوقۇتقۇچى توغرا كېلىدۇ .  ئەتتىگەندە بىر كىرىۋالساق ، يەتتە سائەت سىنىپتىن چىقماي دەرس ئۆتىمىز . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 p% Q4 j0 g7 M, G: {6 w0 a
2.ئالاھېدە پەنلەر ئۆتۈلمەيدۇ ، ئۆتۈلىدىغىنى بەش ئاساسى پەن ، ھەپتىسىگە 19 سائەت دەرس تەييارلىقى ھەر كۈنى بىر كېچىگىچە، تۈگىمىگەننى شەنبە يەكشەنبە باش كۆتۈرمەي يازىمىز . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. O  k! K8 I, p
3. سىنىپ مەسئۇلىلىق خىزمىتى تېخىمۇ ئادەمنى چارچىتىدۇ ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئۆگىنىش ،ئىدىيە ، تازلىق ، بىخەتەرلىك ، داۋام .....قاتارلىق ئىشلارغا ئىگە بولمىساق بولمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 R2 |# x" y' k* L( e1 o/ Y: T
4.  سىنىپ مەسئۇللىق خاتىرىسى ، سىياسى ئۆگىنىش خاتىرىسى ، دەرس ئاڭلاش خاتىرىسى ، تاپشۇرۇق تەكشۈرۈش خاتىرىسى، ئائىلە سۆھبەت خاتىرىسى ......قاتارلىق خاتىرىلەر بىزنىڭ يېزىشىمىزنى كۈتۈپ ياتىدۇ ،  رەھبەرلەر ئايدا بىر تەكشۈرۈش قىلىپ بىرسى كام بولسا بىرمۇنچە جەرىمانە يېزىپ قايتىپ كېتىدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' z6 N4 Z9 q$ [# H5. مەكتەپكە كەلمىگەن ئوقۇغۇچىلارنى يىراق يېقىن دىمەي توپا يوللارنى ، چىغىر يوللارنى بېسىپ چوقۇم شۇ كۈنى ئۆيىگە بېرىپ ئاتا-ئانىسى بىلەن سۆھبەت قىلىپ مەكتەپكە ئېلىپ كېلىش شەرت !بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 N, x" f: u6 Q! n$ @3 L
6.ھەپتىدە بىر كۈن مەكتەپ ئامانلىقىغا قاراش ئۈچۈن نۆۋەتچىلىكتە تۇرىمىز ، شەنبە يەكشەنبە كۈنى ، ھەر خىل تەكشۈرۈشلەرگە تەييارلىق كۆرۈپ دەم ئالماي ئارخىپ ماتىرىيال ئىشلەيمىز .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ o4 m3 v1 w3 S+ {) d+ _& R
قىشلىق‹‹تەتىل››  يازلىق ‹‹ تەتىل››  ھەر پەيشەنبە كۈنى ئائىلە سۆھبەتكە بېرىش بىلەن ، جۈمە كۈنى مەكتەپ قايتىش بىلەن  ۋە ھە خىل شەكىل ئۈچۈن ئورۇنلاشتۇرۇلغان ئۈزلىكسىز  تەربىيلەش  لەر بىلەن ئۆتىدۇ . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' W! Y5 |4 C8 C4 i6 @
7، ئوقۇغۇچىلارنىڭ چۈشلۈك تامىقىنى ئېتىش ئۈچۈن ئاشپەزنىڭ مۇئاشىنى ئوقۇتقۇچىلار چىقىرىپ تۆلەيمىز .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) f. r1 p- b1 S: F& R) |" d8. ھەر خىل سەۋەبلەر بىلەن ئاغرىپ قېلىشقا ، رۇخسەت سوراشقا بولمايدۇ . ئەگەر رۇخسەت سورىساق ئىش ئۈنۈم مۇئاشى تولۇق تەگمەيدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" J2 O; V2 L8 L  \1 r7 V0 g9.......... سۆزلەپ كەلسەم گەپ جىق ،

ئۇلارنىڭ جاينامازدا ئىمانى، ئەل ئالدىدا ۋىجدانى، يۈرىكىدە پىغانى، سەپ ئالدىدا مەيدانى، تىغ ئالدىدا تەن- جېنى، تومۇرىدا دولقۇنلۇق قېنى  ھاياتىدا ئۆلۈم ھەم شان- شەرىپى نېسى ئىدى

ئوقۇتقۇچى

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 48789
يازما سانى: 631
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5050
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 706 سائەت
تىزىم: 2011-7-22
ئاخىرقى: 2015-3-15
يوللىغان ۋاقتى 5 سائەت ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھېم ، ئەسلى پۈتۈن گۇناھكار ئوقۇتقۇچى ئىكەندە !!؟؟؟؟؟ خۇددى بالىڭىز ئوقۇسا ئوقۇتقۇچى ئۈچۈن ئوقۇپ بېرىدىغاندەك  گەپ قىپسىز .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 ?7 A9 m$ c" u  dخالىمىغاندىكىن مەكتەپكە بەرمەي ئۆزىڭىز  بىلگىنىڭىزچە تەربىيلىسىڭىز بولمامدۇ بالىڭىزنى ، نىمە قىلىسىز  بالىڭىزنى روھې كېسەل قىلىدىغان ئادەمگە ئوقۇ دەپ تۇتۇپ بېرىپ  . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: `+ z  a. D* r9 M; j" ^
ئوقۇتقۇچىدىن ئاز قاخشاڭ، مائارىپقا بەك كۆڭۈل بۆلگىڭىز كەلگەن بولسا ، ئەۋلادلارغا بەك كۆڭۈل بۆلگىڭىز كەلگەن بولسا مەركەزگە بېرىپ ماۋۇ پىكىرىڭىزنى شۇ يەردە ئوتتىرىغا قويۇڭ ، ئاڭلايدىغان ئادەم چىقىپ قالسا ، مائارىپتا ئىسلاھات بولسا ، ئوقۇغۇچىلارنىڭ بېسىمى يەڭگىللىسە بارلىق ئوقۇتقۇچىلار نامىدىن سىزگە رەھمەت ئېيتىمەن.  بولمىسا ئوقۇتقۇچىدىن ئاز قاخشاپ بالىڭىزنى ياخشى ئوقۇتۇڭ ، بولمىسا بالىڭىزمۇ كەلگۈسىدە سىزدەك قاخشايدىغان ئادەم بولۇپ چوڭ بولىدۇ .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 K( w/ ]6 r; k1 \1 Q0 Z# Nبىلىپ قويۇڭ ،  ئوقۇتقۇچى ئىش ئۈنۈم مۇئاشىنى ئالمىسىمۇ ئاچ قېلىپ ئۆلۈپ قالمايدۇ .مەكتەپ ئوقۇتقۇچىنىڭ ئېتىۋالغان شەھىرى ئەمەس ، يۇقىرىدىن قانداق بېسىم چۈشسە شۇنى ئىجىرا قىلماي ئامال يوق ، نەدە ياشاۋاتقانلىقىڭىزنى ئۇنۇتقان ھالدا يازغان ئوخشايسىز ما ‹‹تېما››نى ، پۇلىڭىز بولسا بالىڭىزنى ئامرىكىغا چىقىرىپ ئوقۇتۇڭ ، ئەركىن مائارىپ شۇيەردە بار ، دەرسلىرى ئېغىر ئەمەس ، ئەركىن ئوقۇيدۇ .   

ئۇلارنىڭ جاينامازدا ئىمانى، ئەل ئالدىدا ۋىجدانى، يۈرىكىدە پىغانى، سەپ ئالدىدا مەيدانى، تىغ ئالدىدا تەن- جېنى، تومۇرىدا دولقۇنلۇق قېنى  ھاياتىدا ئۆلۈم ھەم شان- شەرىپى نېسى ئىدى
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش