كۆڭلىڭىزگە كەلسىمۇ دەي. مەخسۇس پېداگوگا ئۇنۋىرسېستى كومپىيوتۇر كەسپىدە ئوقۇغىنىڭز نىمە بولسۇن بىر نەرسە لايھەلەش جەھەتتە بىر ئازمۇ تالانىت يوقكەن. كومپىيوتۇر مەشغۇلاتىنى قىلىشقا ئۈستىكەنسىز بۇرادەر.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 d6 m% U( k3 j& i9 |بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% b4 R) X h7 ]. o: ~
...لەيھىلگەن ماركىنى قويۇپ تۇرۇپ باش سۈرتىڭزگە قارساقمۇ باش لوگونىڭ ئىككى تەرىپىگە قىزىل باش تۈگۈنەكنىڭ چىچىدەك ئوخشاش قىلىپ ئېنگىلسچە ۋە ئۇيغۇرچە ئەخمەتجاننى يانتۇ قىلىپ مۇشۇنى ئۆزىڭىزگە نىسبەتە مىسرانىمدىكى باش سۈرەت قىلىشىمغا لايىق دەپ قاراپسىز.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) k! G8 }5 U _& p
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* O1 s% a7 ?0 _; R f0 N n" Q
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 W! |& j4 U/ g! T8 r' u+ I/ Q9 r ...سىز لايھلىگەن ماركىنىڭ %99 تى ھوللېۋد كىنو-فىلىم ئىشلەش مەركىزنىڭ تارماق ...ئىسمى ئىسېىمدە قالماپتۇ شۇ شىركەتنىڭ ئىشلىگەن فىلىملىرى باشلىنىدىغان ۋاقىتتا چىقىدىغان لوگو شۇ . سىز رەڭى ۋە ئۈستىدىكى لاتېن يېزىقىنى ۋە ئىككى يان تەرىپىدىكى ئۇقۇمنى ئۆزگەرتىىپ قويۇپلا يوللاپسىز. ھەممۇ رەڭلەرنىڭ تۈرى نەچچە خىل بولغاننىڭ ئۈستىگە يېزىق ، رەڭ، خاس ئورۇنلىرىغا ئورۇنلاشتۇرۇش بەك تەرتىپسىز ھالدا ھەرەڭ-سەرەڭ بوپتۇ ئوخشتىڭ. دوراڭ ....راۋۋۇس دوراپ ، راۋۋۇس ئوخشاتماسىز دەيمەن. قارىڭە ئىشلەتكەن رەڭلەرنىڭ چىچىلماچ تۇرغىننى .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 R7 H4 [" s- G4 {; k! G/ A
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ p6 a8 ^3 u0 {5 U1 c9 C% [ S
كەسپى كومپىيۇتۇر ئەمەس ۋە قىلىۋاتقان كەسپىمۇ بۇنداق بىلمگە مۇناسىۋەتلىك ئەمەس كىشىلەر يوللىغان بولسا توغرا چۈشۈنىشكە بولاتتى. ھەتتا قوللاپ قوۋىتلىگەن بولاتتىم . بىراق ، سىز مەخسۇس كومپىيۇتۇر كەسپىدە ئوقۇپىسىز ھەتتا تېخى لايھەلەش كەسىدىكەنسىز . بۇ ھالدا سىز مەخسۇس بۇ كەسپ بىلەن شۇغللىنىپ تۇرۇپ مۇنداق رەسمىنى ماركا دەپ يوللىسڭىز تازا مۇۋاپىق كەلمىگۈدەك. بۇ خۇددى جېكسوننىڭ ئۇيغۇر خەلىق ناخشىدىن ‹‹ ئاتۇشۇڭغا بارغۇچە ، چەكمەنىڭنى سايە ئەتتىم ›› دىگەن ناخشىنى يارۋۇپاچە رەپ بىلەن ئوقۇپ. بۇ ساپ ئۇيغۇرچە ناخشاش بىلەن ئۇسۇل دىگەندەك بىر ئىش بوپتۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ t( N: W; `7 q( T4 g ماركا دىگەن ۋېۋىسكىغا ، ئىشلەپ چىقىرىلغان مەھسۇلاتنىڭ ئالتۇن نۇقتىسىغا. كېيىم-كىچەكنىڭ كۆكرىكىگە ....دىگەندەك ئورۇنغا ئىشلەتكەندە ، ئۆزىنىڭ ئاددىيلىقى ۋە يەنە بىرسىگە ئۆزىنىڭ نەپىسلىگى .....بىلەن شۇ شىركەتنىڭ ئوبرازىنى ئۈنسىز تەشۋىق قىلىدىغان سۈپەتنى ھازىرلىغاندا ئاندىن لاياقەتلىك ماركىغا ئايلىنىدۇ دەپ قارايمەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 S( ^5 n2 S( S& r' L$ C Kبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* u2 L% u2 P" l" S* A
ھە ئەمدى مەن بىر مەيدان تىل ئىشتىشكە تەييارلىق قىلاي !