‹‹ 2 ›› مايۈننىڭ ئىگىلىك تىكلەش دەرىسخانىسى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, r$ J$ c% C! v9 A5 V2 n: oبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! y T6 ?9 g) k* l$ l0 Y
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 V/ [* E$ x1 Q0 T* ~
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 t% N- D$ ?; z" T, L
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 D0 N* ?1 Q% g# p) a# oبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% o3 B2 J6 ]+ ]/ }* x: l
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 D( k: g! ?7 O1 Z Uبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( L' @0 W- U5 B t) E3 K
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. |" Z( z* K- r2 C- ~* s6 Uيەتتىنچى باب بەشىنچى پارگىراف بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ x# S/ Z4 M, ]; `
كىچىك ئىشلاردىنمۇ پايدا ئالغىلى بولىدۇ
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" p! P. a3 t6 R. V7 A% p
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 s3 e: Z8 G2 r. m Z% ]
بىر قىسىم ئىگىلىك تىكلىگۈچىلەر ئىگىلىك تىكلەشنىڭ دەسلەپكى قەدىمىدە بازار كۆلىمى ۋە تىجارەت ئەندىزىسىنى بېكىتكەن چاغدا ھەمىشە باشقىلارنىڭ مۇۋەپپەقىيىتىنى ئۆرنەك قىلماقچى بولىدۇ، ھەمدە ئۇلارنى كۈچىنىڭ بارىچە تەقلىد قىلىدۇ. ئەلۋەتتە بۇ خىل ئۇسۇلنى خاتا دېگىلى بولمايدۇ، بىراق ئۆزىمىزگە خاس ئۇسۇلدا تەھلىل قىلماي تۇرۇپلا قارىغۇلارچە كۆپ سانلىققا ئەگەشسەك، بۇنداق ئۇسۇلدا تىجارەت قىلىش ناھايىتى قىيىن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ a2 s" u7 \: J2 \) n7 D( E/ |7 D4 p$ }
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ F1 w* ~7 R1 Q$ A$ u# J1 O3 {
مايۈننىڭ مۇۋەپپەقىيەت ئەندىزىسى بىزگە شۇنى ئېيتىپ بېرىدۇكى: بەزىدە باشقىلار ئويلاپمۇ باقمىغان ئۇسۇل بويىچە تىجارەت قىلىش كارخانىنى مۇۋەپپەقىيەتكە تېخىمۇ يېقىنلاشتۇرىدۇ. ئىنتېرنېت ئەمدىلا جۇڭگودا قەد كۆتۈرۈشكە باشلىغان ۋاقىتتا، بۇ ساھەدىكى كىشىلەرنىڭ ھەممىسى چەتئەللەرنىڭ ئۇسۇلىنى تەقلىد قىلىشقا باشلاپ، چوڭ كارخانا، چوڭ شىركەتلەرنىڭ تىجارەت ئەندىزىسى بويىچە تىجارەت قىلىشقا باشلىغان. ئەمما بۇ چاغدا مايۈن ئويلىمىغان يەردىن چىقىپ،نىشانىنى باشقىلار بەك كۆزگە ئىلىپ كەتمەيدىغان ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارغا يۆتكىگەن. مايۈن مۇنداق دېگەن: «مەن راك تۇتۇپ باي بولغاننى كۆرگەن، ئەمما تىمساھ تۇرۇپ باي بولغاننى كۆرمىگەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 V9 N8 t) q5 S
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# { i3 T3 f& x: C& {8 b6 P7 T
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ j8 ]* t. d8 k+ O
چەتئەللەرنىڭB2B سودا شەكلى چوڭ كارخانىلارنى ئاساس قىلغان، ئەمما مەن ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارنى ئاساس قىلىشنى قارار قىلدىم. چوڭ كارخانىلارنىڭ مەبلەغ، ئادەم كۈچى ۋە تېخنىكىسى يېتەرلىك، COMMERCEONE,ARIBA قاتارلىق ياۋروپا-ئامېرىكا شىركەتلىرىنىڭ جۇڭگوغا كېلىشتىكى مەقسىتى چوڭ كارخانىلار ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىشتىن ئىبارەت. ئەمما جۇڭگودا بۇنداق چوڭ كارخانىلار ئاز، بولغان تەغدىردىمۇ مۇكەممەل ئەمەس، چوڭ كارخانىلاردا ئەشيا ئوبوروتى ئوخشىماسلىق،ئۇچۇرلىشىش دەرىجىسى تۆۋەن بولۇش قاتارلىق مەسىلىلەر ساقلانغان.»
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 w. \+ t- B9 r$ K
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 \4 k8 J. Q. \6 [! l$ |
مايۈننىڭ قارىشىچە، ئەگەر كارخانىنىمۇ باي ۋە نامرات دەپ ئايرىغىلى بولسا، ئۇنداقتا ئىنتېرنېت تورى دەل نامراتلارنىڭ دۇنياسىدۇر. چوڭ كارخانىلارنىڭ مەخسۇس ئۇچۇر تورى، غايەت زور ئېلان خىراجىتى بار، ئەمما كىچىك كارخانىلارنىڭ ھېچنىمىسى يوق، شۇڭا ئۇلار ئىنتېرنېتقا ئەڭ ئېھتىياجلىق كىشىلەر ھېسابلىنىدۇ.مايۈن دەل مۇشۇنداق ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلار ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىشنى كۆڭلىگە پۈككەن. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ m8 Z& P+ [3 j' f, D9 s1 `
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% R6 c/ x c5 @3 Q8 T1 n# O( U
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ z* h9 t. m: K0 i5 S1 ]
مايۈننىڭ يېڭىلىق يارىتىش ئەندىزىسى ئۇنىڭ جۇڭگونىڭ ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلىرىغا بولغان چۈشەنچىسى ۋە ئۆزىنىڭ ئىگىلىك تىكلەش قوشۇنىنىڭ بارلىققا كېلىش تەجرىبىسىدىن ھاسىل بولغان. ئۇ مۇنداق دېگەن: «ئاسىيا دۇنيادىكى ئەڭ چوڭ ئېكىسپورت بازىسى، شۇڭا بىز ئېكىسپورتنى ئاساس قىلىشىمىز كېرەك.جۇڭگو كارخانىلىرىنىڭ ئېكىسپورتىغا، بولۇپمۇ ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارنىڭ ئېكىسپورتىغا ياردەم قىلىش بىزنىڭ نىشانىمىز. بىز چوقۇم كارخانىدىن كارخانىغا بولغان تور سودىسى شەكلىنى ئاساس قىلىشىمىز كېرەك. <جۇڭگو ئۇچۇر بېتى > نى قۇرغان ۋاقىتتا بولسۇن ياكى تاشقى سودا بۆلۈمىدە تەشۋىقات ئىشلىرى بىلەن شۇغۇللانغاندا بولسۇن، بىر دۆلەت ئىلكىدىكى كارخانىنىڭ رەھبىرى 13 قېتىملىق ئىلتىماس ئارقىلىق ئاخىرى مېنى سۆھبەتلىشىشكە كۆندۈرگەن، بىراق جېجياڭدىكى ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلار ئۈچ قېتىم سۆھبەتلىشىپلا ئىشلىرىنى پۈتتۈرگەن ئىدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- A6 O; u% } W- d8 u% Y5 I0 k
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ r. ~) e! ~6 i0 |/ S: n
بۇ مېنى شۇنىڭغا ئىشەندۈردىكى: ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارنىڭ تور سودىسىدا ئۈمىد تېخىمۇ زور، تېخىمۇ ئاسان مۇۋەپپەقىيەت قازانغىلى بولىدۇ. مەن سىنگاپوردىن قايتىپ كەلگەندىن كېيىنلا شۇنداق قارار قىلغان: تور سودىسىنى جۇڭگونىڭ ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلىرى ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلدۇرۇش كېرەك. بۇ ئالى بابانىڭ يېڭى قۇرۇلغان ۋاقتىدىكى نىشانى ئىدى.»
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ x) H0 r( X$ f1 A
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 } D! ?6 i0 V- E& U- c
مايۈن ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارغا قارىتا تەپسىلىي تەكشۈرۈش ئېلىپ بېرىش ئارقىلىق، ئوتتۇرا-كىچىك كارخانا خوجايىنلىرىنىڭ كاللىسىنىڭ ئوچۇق،كۈچ-قۇۋۋىتىنىڭ ئۇرغۇپ تۇرىدىغانلىقىنى ۋە پىكىرىنىڭ جانلىق ئىكەنلىكىنى بايقىغان.ئۇلارنىڭ ھەر قانداق ئىستىراتېگىيە بىلەن كارى يوق بولۇپ، ئۇلار پەقەت تېخىمۇ كۆپ پۇل تاپقىلى بولىدىغان ۋاستىنىلا تونۇيىتتى. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 y( p1 ], i$ [! D" |
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" U2 y f7 ~2 d+ C+ i7 }
ئۇ مۇنداق دېگەن: «بىز تۇيۇقسىز ئوتتۇرىغا چىقاندىن كېيىن دۇنيا تور سودىسى ساھەسىدە بىرىنچى ئورۇنغا چىقتۇق، مەيلى زىيارەت قىلىنىش مىقدارى ۋە خېرىدارلار سانى جەھەتتە بولسۇن ئالدىنقى ئورۇننى ئىگىلىدۇق. بۇنىڭ سەۋەبى ناھايىتى ئاددى: ئامېرىكا تور سودىسى ساھەسىدىكىلەرنىڭ ھەممىسى چوڭ كارخانىلار ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىدۇ، بىراق مېنىڭچە چوڭ كارخانىلار ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىش ناھايىتى قىيىن. بىرىنچى، چوڭ كارخانىلار تور سودىسىنى قانداق قىلىشنى ئۆگىنىۋالغان چاغدا ھەمىشە بۇنى ئۆزى قىلىدۇ-دە، سىزنى تاشلىۋېتىدۇ. ئىككىنچى،ئامېرىكىنىڭ تور سودىسى ساھەسىدىكىلەرنىڭ ھەممىسى چوڭ كارخانىلار ئۈچۈن پۇل تېجەپ بېرىدۇ، ئەمما بىز جۇڭگودا ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلار ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىشىمىز كېرەك، چۈنكى جۇڭگودا ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلار ناھايىتى كۆپ بولغاچقا، ئۇلار ياردەمگە ئەڭ ئېھتىياجلىق. چۈنكى سىز ھەشەمەتلىك داچا بەرپا قىلسىڭىز، ئۇنىڭدا تۇرۇشنى خالايدىغانلارنىڭ سانى ناھايىتى چەكلىك، ئەمما سىز نۇرغۇنلىغان كوللىكتىپ تۇرالغۇلارنى بەرپا قىلسىڭىز، نۇرغۇنلىغان كىشىلەر بۇنىڭدا تۇرۇشنى خالايدۇ. شۇڭا مەن كوللىكتىپ تۇرالغۇ بەرپا قىلىپ ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلار ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىشنى قارار قىلدىم. ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارغا نىسبەتەن، بىز ھەرگىزمۇ پۇل تېجەشنى ئەمەس، بەلكى قانداق قىلىپ ئۇلار ئۈچۈن پۇل تېپىپ بېرىشنى ئويلىشىشىمىز لازىم. ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلار ئۈچۈن مۇلازىمەت قىلىشتىكى مەخسەت-ئۇلار ئۈچۈن پۇل تېپىپ بېرىش، ئۇلارنى بىزنىڭ تور بېكىتىمىز ئارقىلىق باي قىلىشتىن ئىبارەت.» بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 I6 }2 k9 a9 ^& N; o
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; l( }# d% ?* a
ھالبۇكى، كارخانا نىشانى بېكىتىلگەندىن كېيىن بازار ئېچىش كېرەك. نۆۋەتتىكى غايەت زور تور سودىسى بازىرىغا يۈزلەنگەندە، قانداق قىلىپ ئۆزىگە خاس كارخانىدىن كارخانىغا بولغان تور سودىسى سۇپىسىنى قۇرۇپ چىقىپ، تېخىمۇ كۆپ ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارنى جەلپ قىلىش-مايۈن ئويلىنىشقا تېگىشلىك مۇھىم مەسىلىگە ئايلانغان.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. ^/ i, X3 h o% H
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ f7 y$ H6 ~. p+ r
ئالى بابا مەھسۇلاتنى تەشۋىق قىلىش، سېتىۋالغۇچىلار سانى ۋە ئۇچۇرى، بازاردىكى ئورنى، باھا ئەۋزەللىكى ۋە كەسپ ئەۋزەللىكى قاتارلىق نۇرغۇنلىغان تەرەپلەردىن ئويلىشىپ، ئۆزىگە خاس بولغان تىجارەت ئەندىزىسىنى بارلىققا كەلتۈرگەن، ھەمدە تور سودىسىنىڭ سەردارىغا ئايلانغان. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 w) o5 Q. j# {& N- o! ~2 x
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! j8 {& J! j& ]2 w+ ~- U; z4 h7 l- L
«1999-يىلى، جۇڭگونىڭ دۇنيا سودا تەشكىلاتىغا كىرىش ئىلتىماسى رەت قىلىنغان ۋاقىتتا، بىز دەل خاڭجۇنىڭ خۇپەن گۈللۈكىدە ئىگىلىك تىكلەش ئۈچۈن كۆرەش قىلىۋاتاتتۇق. بۇ خەۋەر يېتىپ كەلگەندە كۆپچىلىك ناھايىتى ئۈمىدسىزلەندى، گەرچە بىز كەلگۈسىنىڭ قانداق بولىدىغانلىقىنى بىلمىسەكمۇ، تاشقى سودىغا پىششىق بولغان بىزگە نىسبەتەن ۋە ئالى بابادىكى ئەڭ جانلىق سودىگەرلەر توپى بولغان چەتئەل كارخانىچىلىرىغا نىسبەتەن بۇ ياخشى خەۋەر ئەمەس ئىدى. بىراق مايۈن جۇڭگونىڭ دۇنيا سودا تەشكىلاتىغا كىرىشىگە نىسبەتەن ناھايىتى ئۈمىدۋار ئىدى، ئۇ بۇنىڭ ئالى بابانىڭ ئۆسۈپ يېتىلىشىنىڭ پەقەتلا ۋاقىت مەسىلىسى ئىكەنلىكىگە ئوخشاشلا ۋاقىت مەسىلىسى ئىكەنلىكىنى ئوتتۇرىغا قويغان ئىدى.» ئالى بابانىڭ قۇرغۇچىلىرىدىن بىرى شۇنداق دېگەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ c: S5 M) i# s$ k9 ~$ h
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 T, Y! ?5 P0 B! F3 S/ {
مايۈننىڭ تەھلىلى ناھايىتى توغرا چىققان. جۇڭگو غايەت زوربازار، دۇنيا جۇڭگوغا مۇھتاج، جۇڭگومۇ دۇنياغا ئېھتىياجلىق. 2001-يىلى جۇڭگو ناھايىتى تېزلا دۇنيا سودا تەشكىلاتىغا ئەزا بولغان. ئەمگەك زىچلىقى تىپىدىكى كەسپلەرنىڭ تەرەققىياتى جۇڭگونى ناھايىتى تېزلا دۇنيانىڭ زاۋۇتىغا ئايلاندۇرۇپ،«جۇڭگوچە ياساش» ئۇسلۇبى يەر شارىنى قاپلىغان. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! I- v$ Z+ F- ~% @, u1 ^, O
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) L% V5 |2 r0 }' P1 L6 @4 z
ئاسىيانىڭ ئۆزىگە خاس ئەندىزىسى ۋە تەرەققىي قىلىۋاتقاندۆلەتلەرنىڭ ئۆزگىچە سودا ئەندىزىسىنىڭ ھەممىسى ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارنى ئاساس قىلغان كارخانىدىن كارخانىغا بولغان تور سودىسى شەكلى بولۇپ ھېسابلىنىدۇ. مايۈن دەل بۇنىڭ ئەۋزەللىكىنى تونۇپ يېتىپ، ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارنىڭ ئاسىيا ۋە تەرەققىي قىلىۋاتقان دۆلەتلەرگە ناھايىتى ماس كېلىدىغانلىقىنى ھېس قىلغان.تەرەققىي قىلغان دۆلەتلەر مەبلەغ، كۆلەم قاتارلىقلارغا ناھايىتى ئەھمىيەت بېرىدۇ،ئەمما تەرەققىي قىلىۋاتقان دۆلەتلەر ئۇچۇر دەۋرىدە كۆلەمنى ئەمەس، بەلكى تىجارەتتىكى جانلىقلىقنى تەكىتلەپ، سان ئۆزگىرىشى ئارقىلىق سۈپەت ئۆزگىرىشىنى مەخسەت قىلىدۇ، شۇڭا كۆپچىلىك بۇنى «چۈمۈلە جېڭى» دەپ ئاتىغان. ئالى بابانىڭ ھەر يىللىق ۋېزا ئۇزارتىش نىسبىتى %75 كە يەتكەن، ئەمما ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارنىڭ ۋەيران بولۇش نىسبىتى %15 كە يېتىدىغان بولۇپ، ئۇلارنىڭ ۋېزا ئۇزارتىشى ئوتتۇرا-كىچىك كارخانىلارنىڭ ھاياتىنى ساقلاپ قالغانلىقىدىن دېرەك بېرەتتى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 B6 E( a) s! Z
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ t) I( [2 z2 n3 F( Y2 ~9 y' V7 A
مايۈن مۇنداق دېگەن: «باشقىلار تىمساھ تۇتسۇن. ئەمما بىز پەقەت راك تۇتساقلا بولدى، بىز ناھايىتى تېزلا 500 مىڭ نەپەر ئىمپورت-ئېكىسپورت سودىگىرىنى توپلىيالايمىز، بىز قانداقمۇ ئۇلاردىن پايدا ئالالمىغۇدەكمىز؟»مايۈننىڭ بۇ خىل ئاقىلانە رەھبەرلىكى ئاستىدا، ئالى بابا ئاخىرىدا بۈگۈنكى غەلبىگە ئېرىشكەن. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 h+ K/ G5 |* B# N: O8 t1 \9 [) \5 s
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# J9 Q6 D9 W7 H بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 H! U/ j' d: Q5 ^7 o' z, [, B+ c
مەنبە:چېڭدۇ دەۋر نەشىرياتى 2014-يىلى 7-ئايلىق تۇنجى نەشىرىبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 Z8 E; m" e" f; }+ I1 [2 o8 I& d
<<مايۈننىڭ ئىگىلىك تىكلەش دەرىسخانىسى>>ناملىق كىتاب تەرجىمە قىلغۇچى:ئەقىدە قاشگەرلىكى-ئويغۇر قاشتېشىتورى تەرجىمان:ئابدۇللائۆمەربۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 K* P$ u' j+ y# M+ j2 q" F3 Q
تور بەت ئادرېسى:WWW.UYHQT.COM تەرجىمە تەھرىرى:ئەقىدە قاشگەرلىكىدىن رەيھانگۈل نىزام بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, ^9 X& W! {7 R4 C. |" v' F. R
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& G% F( c6 U2 [' e
مايۈننىڭ ئىگىلىك تىكلەش دەرىسخانىسى 1- قىسىمنىڭ كۆرۈش ئادرىسى : https://uyghur-archive.com/misranim/thread-131024-1-1.html
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) a/ R# u( _8 j4 b- r- h6 O
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 w' W; z- P; [2015-يىلى 2-ئاينىڭ 20-كۈنى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; t$ k2 ^, ], I" J2 F4 l+ _جىياڭسۇ ئۆلكىسى ۋۇشى شەھىرى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 x9 E) T9 _; b7 ^9 {5 z
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ f3 r Y: b5 K8 ~ بۇ يازمىنى ئاخىرىدا WWW.UYHQT.COM تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2015-2-20 11:21 AM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 l2 w8 b* B( H F, T
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! ]3 _! ~2 ?6 z0 p
|