مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 774|ئىنكاس: 9

ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەت فورمىسىنى بىرلىككە كەلتۈرۈش توغرىسىدا [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100032
يازما سانى: 16
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 95
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 28 سائەت
تىزىم: 2013-11-25
ئاخىرقى: 2015-3-1
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-3 07:32:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچى ئىنسان روھىنىڭ ئېنژېنېرى، مەدەنىيەت تارقاتقۇچى. شۇڭا ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەت كىيىملىرى ئوقۇتقۇچىنىڭ بۇ خىل رولىغا ماس كېلىشى لازىم. ھازىر نۇرغۇن مەكتەپلەر  ئۆز ئالدىغا مەكتەپ خىزمەت فورمىلىرى تارقاتماقتا. مېنىڭچە بۇنىڭ ھېچقانداق مەنىسى يوق. ئەگەر تارقىتىشقا توغرا كەلسە ، مەلۇم ناھىيىنى، ۋىلايەت، ئاپتونوم رايوننى، ئەڭ ياخشىسى دۆلەت بويىچە بىرلىككە كەلگەن ئوقۇتقۇچىلار فورمىسى تارقىتىلسا مۇۋاپىق. ئوقۇتقۇچىلارغىمۇ يازلىق، قىشلىق فورمىلار تارقىتىلسا نېمىدىگەن ياخشى ھە! (خۇددى سودا-سانائەت باشقۇرۇش، باج ئىدارىلىرى, دوختۇرخانا خىزمەتچىلىرىدەك).
ئۇنداق بولسا ئوقۇتقۇچىلار خىزمەت فورمىسىنى تارقىتىشنىڭ قانداق رولى بار؟
تۆۋەندىكىسى مېنىڭ شەخسىي قارىشىم:
بىرىنچى، بىرلىككە كەلگەن ئوقۇتقۇچى فورمىسى ئوقۇتقۇچىنىڭ ھەرۋاقىت ئۆزىنىڭ سالاھىيىتىنى تونۇپ يۈرىشىگە پايدىلىق. ئوقۇتقۇچى ھەرۋاقىت ئۇچىسىدىكى خىزمەت فورمىسىغا قاراپ ئۆزىنىڭ سالاھىيىتىنى ھېس قىلىپ، گەپ-سۆز ۋە ئىش ھەرىكەتلەردە ئۆزىگە چەك قويالايدۇ. ھەم ئۇنىڭغا قاراپ ئىلھام ئېلىپ ، ئۆز كەسپىگە بولغان مۇھەببىتى ئاشىدۇ. بۇ ئارقىلىق ھەم ، ئادەتتە ئۆز يۈرۈش تۇرىشىغا دىققەت قىلمايدىغان ئوقۇتقۇچىلارغا ۋە مودا قوغلىشىپ ئوقۇتقۇچىلىق سالاھىيەتكە مۇۋاپىق كىيىنمەيدىغان بەزى ئوقۇتقۇچىلارغا چەك قويۇلاتتى.
ئىككىنچى، بىرلىككە كەلگەن ئوقۇتقۇچى فورمىسى باشقىلارنىڭ ھەرۋاقىت ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سالاھىيىتىنى تونۇپ يۈرىشىگە پايدىلىق. ئوقۇتقۇچىلار فورمىسى جەمئىيەتتىكى باشقا كىشلەرنىڭ ئوقۇتقۇچىلارنىڭ سالاھىيىتىنى بىلىۋېلىشىغا ئاسانلىق يارىتىپ، ئۇلارنىڭ ئوقۇتقۇچىلارغا بولغان پوزىتسىيىسىنى بەلگىلەيدۇ. ئوقۇتقۇچىلار فورمىسىغا قاراپ باشىقىلار ئوقۇتقۇچىلارنىڭ باشلانغۇچ، ياكى ئوتتۇرا مەكتەپ ئوقۇتقۇچىسى ئىكەنلىكىنى بىلىۋالالىسا تېخىمۇ ياخشى بولاتتى.


بىلەت سېتىۋېلىش ئورۇنلىرى، بانكا قاتارلىق ئورۇنلاردا ئوقۇتقۇچىلار خىزمەت فورمىسى ۋە خىزمەت ئورنى كىنىشكىسىگە قارىتا ئۆز ھوقۇقىدىن بەھرىمەن بولسا.
مائارىپتىن ئىبارەت بۇ ئۇلۇغۋار ئىشتا ئۈن-تىنسىز تۆھپە قوشۇۋاتقان قەدىردان ئۇستازلىرىمىز ياشىسۇن!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 113497
يازما سانى: 102
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 260
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 46 سائەت
تىزىم: 2015-1-23
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-5 12:45:18 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن ئۇزۇندىن بۇيان مۇشۇ ئىشنى پەقەت كاللامدىن ئۆتكىزەلمدىم .چۈنكى ئۇقۇتقۇچىنىڭ ئورن .سالاھىتى ۋە جەمئىيەتىكى ئورنى  ۋە رۇلىدىن قارغاندا  باشقا ھەرقانداق ئىدارە - ئورگان خىزمەتچىلرىدىن قالغۇچىلىكى يوق .يۇقىرى دەرىجىلىك ئۇرگانلاردا خىزمەت قىلۋاتقانلارنىمۇ  ئەشۇ جاپاكەش ئۇقۇتقۇچى -ئۇستازلار تەربىيىلىگەن تۇرۇپ  شۇ لارنىڭ نىمە ئۈچۈن قېلىپلاشقان ،ئۇمۇمىيىلاشقان بىر خىزمەت كىيىمى يوق .شۇنداقلا ئىزنەكلىرىمۇ يوق ......

سەۋىر قىل سېنىڭ ئىشلىرىڭمۇ ياخشىلىنىپ كىتىدۇ.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2427
يازما سانى: 330
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 4284
تۆھپە نۇمۇرى: 540
توردا: 1189 سائەت
تىزىم: 2010-6-10
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-5 02:29:15 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەگەر بىزنىڭ مەكتەپتە خىزمەت فۇرمىسى كىيمىسەك نومۇر تارتىدىغان ئىش بار. بىزمۇ شۇ خىل فورمىغا كۆنۈپمۇ قالدۇق . ھەتتا خىزمەتتىن چۈشكەندىمۇ ئۈچىمىزدىن سالمايمىز. شۇڭا ھەرقانداق سورۇنغا بارساق بۇرادەرلىرىمىزنى قىينالمايلا تىپىۋالىمىز.

ھايات

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 112242
يازما سانى: 966
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1693
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 311 سائەت
تىزىم: 2015-1-2
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-5 09:02:10 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى  پىكىر ، مەنمۇ  قوللايمەن

بالىلارنىڭ كەلگۈسىگە سەل قارىغانلىق - مىللەتنىڭ كەلگۈسىگە سەل قارىغانلىقتۇر . بالىلار خۇددى ئېتىزغا ئوخشايدۇ ، سىز قانچە پەرۋىش قىلسىڭىز ، ئۇ سىزگە كۈتكىنىڭىزدىنمۇ ئارتۇق ھوسۇل بىلەن جاۋاپ قايتۇرىدۇ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 20065
يازما سانى: 379
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6991
تۆھپە نۇمۇرى: 300
توردا: 82 سائەت
تىزىم: 2010-12-2
ئاخىرقى: 2015-3-11
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-5 09:41:53 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ما بۇلدىغان گەپتىكە بىراق ئەمەلگە ئاشامۇ تاڭ،مودا ئۇقۇتقۇچى خانىملار قانداق قىلاركىن مەن ئۇقۇغان ۋاقىتلاردا  بۇ خانىملار دەششەت مودا يۇرەتتى مەكتەپلەردە  ئاندىن قىز ئوقۇغۇچىلارغا بۇپ بېرەتتى دە  بىزمۇ شۇندا كىيىنسەك بوغۇدەك دەپ   .......

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 103833
يازما سانى: 113
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 433
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 177 سائەت
تىزىم: 2014-2-20
ئاخىرقى: 2015-3-12
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-5 05:42:48 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر نۇرغۇن مەكتەپلەردە ئوقۇتقۇچىلار فورما كىيىدىغۇ؟ لېكىن شۇ مەملىكەت بويىچە بىرلىككە كەلگەن ئەمەستە

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96874
يازما سانى: 34
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 423
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 136 سائەت
تىزىم: 2013-8-10
ئاخىرقى: 2015-3-21
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-5 05:46:54 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
غۇلجىدا مائارىپ دېگەن سۆزدىن ئاچسىڭىز ،سىز ساراڭ،لۈكچەك ئوقۇغۇچى ،دەرىستە ئۈگىنىشتە ناچار ئوقۇغۇچى بولىسىز،ئەگەر بۇنى كۆرسەتسىڭىز مەكتەپتىن ئايرىلىپ قېلىشىڭىز مۇمكىن ؟ئوقۇغۇچىلارغا بولغان
قوغداش ھوقۇقلىرى دەرىجە تۈزۈم بويىچە ئېلىپ بېرىلدۇ.سۇيۇرغانلىق تۈزۈم

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105097
يازما سانى: 47
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 203
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 77 سائەت
تىزىم: 2014-3-20
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-5 06:22:52 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئوقۇتقۇچىلارنى نارازى قىلىدىغان ئىشلار قاچان تۈگەركىن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 38216
يازما سانى: 22
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3116
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 110 سائەت
تىزىم: 2011-4-20
ئاخىرقى: 2015-3-20
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-6 02:49:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر ئېلگىركىدىن خېلى پەرىقلىق بولدى ، بولمىسا بېر قېسىم ئايال ئۇقۇتقۇچىلارنى بىر قېسىم ktvدا ئۇقۇغۇچىللىرى بىلەن ئۇچۇرتۇپ قېلىش ئادەەتىكى ئش بۇلۇپ قالغان

ئادەم ئۇ ئاخىرى بىر ئوچۇم يۇپراق، كەتتىىمۇ ئەبەتكە كەلمەيدۇ بىراق. شۇ ئوچۇم تۇپراقتىن ئۈنەر قىزىل گۈل ، ۋە ياكى شۇم بۇيا ۋە ياكى يانتاق. -------سەيپىدىن ئەزىزى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100032
يازما سانى: 16
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 95
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 28 سائەت
تىزىم: 2013-11-25
ئاخىرقى: 2015-3-1
يوللىغان ۋاقتى 2015-2-7 08:15:22 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئ‍وقۇتقۇچى فورمىسىنى بىرلىككە كەلتۈرۈشنىڭ يەنە قانداق پايدىلىق تەرەپلىرى بار ؟

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش