مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 19926|ئىنكاس: 123

ئەلى قۇربانغا ئاكادىمىك تەنقىد(ئۇمۇن)   [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96756
يازما سانى: 68
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2817
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 161 سائەت
تىزىم: 2013-8-5
ئاخىرقى: 2015-3-6
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 03:41:47 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  f! T9 ~* K* U, c8 q
ئەلى قۇربانغا ئاكادىمىك تەنقىدبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; E& H4 H+ {: K  \

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( `) G/ z; e5 k$ j(ئۇمۇن)
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 d7 U9 c1 {( t
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& l  H+ s7 X( V2 o! Dھەقىقەت مىللەت ۋە دىن،ئىرىق ۋە جىنسىيەت ئايرىمايدۇ.توغۇرلۇق  قاتمال ھۆكۈملىرىمىز تەرىپىدىن ئىنكارلىنىۋاتقاندا تەرەققىيات ھىسياتلىرىمىزغا قۇل بولغان بولىدۇ.ئىجدىمائىي مۇناسىۋىتىمىزدىكى ئادەمگەرچىلىك،يۈز ئاياش دىگەندەك مۇناسىۋەت تىئورىلىرى بىلەن ئىلمىيلىكنىڭ پۇتىغا پالتا چاپالمايمىز.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 L; d7 t4 v7 L  f6 D2 J9 P2 rتوغۇرنى سۆزلەش،ھەق ھەققىدە توختۇلۇش ئىلىم ئۈچۈن ئىزدەنگۈچىنىڭ مەجبۇرىيىتى.تەنقىتتىن قورۇققان ئىلىم -پەن چۈرۈكتۈر.ئوبزۇردىن قورۇققان زىيالىي  خىيالىيدۇر.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 P4 x, t2 |1 }: Rدەبدەبە بىلەن ئاكادىمىيەنى ئىزاھلىغىلى،ھاياجان بىلەن ئىلمىي،رىئال مەسىلىلەرگە باھا بەرگىلى بولمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 |3 T* T& s( M1 q; `/ t) n
ئەلى قۇربان ئەپەندىنىڭ ئىلمىي بولمىغان،تەنقىتكە لايىق سۆزلىرى ئۈچۈن يىزىلغان ئوبزۇرلار مەنسىتمەسلىك ۋە سۈكۈت بىلەن قارشى ئىلىنغانلىقى ئۈچۈن تۆۋەندە قىسقا ۋە مىغىزلىق قىلىپ ئىپادىلەشكە ئۇرۇنغان پىكرىمنى ئوتتۇرغا قويدۇم.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# A  t+ P9 w% }زىۋىدە خانىمنىڭ يازغان قىستۇرمىسىغا يانداش بولالىسا دىگەن ئۆمۈتتەمەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ g5 r( {' u5 s5 _4 `8 w
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 W% o# j) g: F  n  W1.ئەلى قۇربان ئەپەندىنىڭ پىسخۇلوگىيە بىلەن روھ ئوتتۇرسىدىكى ئۇقۇم مەسىلىسىدە ئوتتۇرغا قويغان قارشى ئىلىميلىككە خىلاپ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# A5 H8 v4 y: r7 B: n0 a. H

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 `# F, [% Y* n" p7 B; ?7 }# Jروھ تىئولوگىيە ۋە مىتافىزىكا تەرىپىدىن ئوتتۇرغا چىققان تىرمىن . روھ سۆزىنىڭ ئىتمولوگىيە ۋە پەلسەپە تارىخىدىكى ئورنى پىسخىكا ۋە پىسخۇلوگىيە بىلەن تامامەن پەرىقلىق.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& X! M) D" J0 S3 m- |

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, x. r& r& b9 O( I" _) cپىسخۇلوگىيە پوزىتسىيە ۋە زىھىنى جەريانلارنىڭ ئاكادىمىك مىتودتا تەتقىق قىلىنىشىدۇر.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! Y$ q' ~* |$ p* u& i% ]
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 K! i9 H: ~! N1 t6 L" b) ]7 mAtkinso ۋە  hilgard نىڭ پىسخۇلوگىيە دىگەن كىتابىدىن ئىلىندى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 e: B2 G  y3 |6 O$ Qبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 M  }. [0 k* u! y9 S
پىسخۇلوگىيەنىڭ مۇئەييەن تەتقىقات دائىرىسى ۋە  تەتقىقات مىتودى بار.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  L2 R  t: w+ A, e
پىسخىكا كەلىمىسى بىلەن روھ كەلىمىسىنى ئوخشاش ئورۇنغا قويۇش پەلسەپە بىلە پىسخۇلوگىيەنى ئارلاشتۇرۋەتكەنلىكنىڭ ئىسپاتى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" y; x' Z! D1 @  Fروھ كەلىمىسى ھەققىدە پەلسەپەۋى  قاراشلارنىڭ ئوخشىماسلىقى سەۋەپلىك روھنىڭ تەبىرى ئوخشىمايدۇ.ئوبىكتىپ ۋە سۇبىكتىپ ئىدىيالىسىتلارغا قارىتا روھ تەڭرىنىڭ پارچىسى ياكى كۆڭۈل(ئىراتسىئونالىستىك)دەپ ئىزاھلانغان بولسا ئوخشىمىغان ماتىريالىستىك چۈشەنچىلەردىمۇ روھنىڭ  تەبىرى ئوخشىمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 }0 Y0 `/ \9 J1 E7 N! O0 m9 N
ئەپسىكۇرۇسچىلار دەپ ئاتالغان ئارىستوتىلدىن كىيىنكى پەلسەپەۋىي ئىقىملاردا ھەتتا روھنى 4-ماددىغا باغلاپ ماتىرايالىسىتلەشتۇرۇشكە ئۇرۇنغان ئەھۋاللار مەۋجۇت.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) T7 o, c  {! ?
گىگانىت پەيلاسۇپلاردىن دەكارت روھ كەلىمىسىنى مىتافىزىكىغا باغلاپ مىتافىزىكىنىڭ ئىمكانسىزلىقى ھەققىدە توختالغان.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ O0 l* \5 C  D
ئاگۇستە كونىتنىڭ پوزىتىۋىزىم مىتوتىدىن كىيىن روھ كەلىمىسى پۈتۈنلەي مىتافىزىكىنىڭ ئىچىگە ئىلىندى ۋە ئاكادىمىيە تەرىپىدىن ئىنكار قىلىندى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 I1 p/ r  {: r" u" y
بۈگۈنكى  روھ (پەلسەپەۋىي تىرمىن)كەلىمىسى بىلەن پوزىىتىپ پەن بولغان پىسخۇلوگىيە ئۇقىمىنى بىر-بىرىگە ئارلاشتۇرۋىتىش ئىلمىيلىك ئەمەس. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 U' B0 r! Z8 V& H

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 B" |7 E8 g- k2 f" A2.ئەلى قۇرباننى لوگىكا بىلەن پەلسەپە ئۈگۈنۈشكە دەۋەت قىلىمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ _8 C8 b$ T" N. v" J+ j. L6 \5 s2 S

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# H  T' f' j( e! eشامال بىلەن روھنى ۋە توك بىلەن روھنى سىلىشتۇرۇش لوگىكىغا ئۇيغۇن ئەمەس.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 `& ?5 Q. ?* |+ }0 q" Kبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 G! J8 c# r% k% n
شامال بىلەن توك ئىلىم-پەندە مۇئەييەن فىزىكىلىق ۋە خىمىيىلىك خۇسۇسىيەتكە ئىگە ماددا دەپ قارىلىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 a+ f5 l( ^0 R  s) O
ئەمما روھ ھەققىدە تەبىر پەقەت پەلسەپەۋىي قاراشلارنىڭ ئىزاھاتى بىلەن چەكلىنىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. Z; C& L/ K0 t, ?9 ?" |1 N
شامال ۋە توكنىڭ ماددا ئىكەنلىكىنى قۇبۇل قىلغان ئىكەنمىز شامال ۋە توك بىلەن روھنى سىلىشتۇرۇشنىڭ ئاقىۋىتى ھەققىدە تۆۋەندىكى ئىككى خىل ئىھتىماللىق ئەقلىمىزگە كىلىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 @. j9 j% }7 k7 ~4 p$ v' A! fلوگىكىلىق قانۇنىيەتتە ئوخشىمىغان خۇسۇسىيەت ۋە ئوخشىمىغان تەكشىلىكتىكى ئوبىكىتلار بىر -بىرى بىلەن سىلىشتۇرۇلمايدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ C* |: S9 X8 d+ Z& B+ qئىنسان بىلەن ھايۋاننى سىلىشتۇرۇش قانۇنىيەتكە ئۇيغۇن. چۈنكى ئىنسان بىلەن ھايۋان جانلىقتىن ئىبارەت ئورتاق خۇسۇسىيەت ۋە ماكان،زامان ئىچىدىكى ئوخشاش تەكشىلىككە ئىگە.ئەمما بىز تاغ بىلەن ھايۋاننى،ئىنسان بىلەن ئاي شارىنى سىلىشتۇرالمايمىز چۈنكى بۇلار ئوخشش خۇسۇسىيەت ۋە ئوخشاش تەكشىلىككە ئىگە ئوبىكىتلار ئەمەس.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ {$ B% _( t- O# S+ }
روھ بىلەن شامال ۋە توكنى سىلىشتۇرغانلىق مەنتىقى ئاقىۋەتتە ماددا بىلەن روھنى سىلىشتۇرغانلىق.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- D1 j+ ^+ P  N# oروھ بىلەن ماددىنى سىلىشتۇرۇش ياكى مەنتىقى خاتالىق ياكى ئەلى قۇربان ئەپەندى ئارىستۇتىل ئىقىملىرىنىڭ داۋامى بولغان ئىپىكۇرۇسچىلارغا ئوخشاش روھنى ماددا دەپ قارايدۇ.ئىككىنجى خىل ئىھتىماللىقنى كۆزدە تۇتساق ئەلى قۇربان ئەپەندى ئاتىسىت چۈشەنچىگە ئىگە بىرى بولغان بولىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% E5 i$ d8 e! y$ B) i2 u! E9 \, |' }
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  ~1 `+ [7 ~9 V
3.سوتسولوگىيەگە(جەمىيەتشۇناسلىق)تاقىشىپ قالغان بىمەنەلىك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 ^3 ~7 L8 v, ~. g( d5 [بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: c( G# `- H: j* z
جەمىيەتشۇناسلىق ئىلمىدە شەخىس بىلەن توپلۇم ئوتتۇرسىدىكى مۇناسىۋەت مەسىلىسى ئىنتايىن ئىنىق.شۇنۇڭ ئۈچۈن ئۆزىڭىزنى مەن خەلىق،جەمىيەت تۇتقىلى، كۆرگىلى بولىدىغان موھىت دەپ جۆيلۈپ يۈرمەڭ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. J: _0 E4 J$ s7 p8 a0 ?% n7 Q; B& }) |ئىنسانىيەت بىئولوگىيىلىك نۇقتىدىن توپلۇشۇپ ياشايدىغان ئالاھىدىلىككە ئىگە.بىر توپلۇمنىڭ ئۆزگۈرىشى شەخىسنىڭ تەرەقىياتى بىلەن بولىدۇ ۋە توپلۇمنىڭ ئۆزگۈرىشى شەخىسنىڭ ئۆزگۈرشىگە تۈرۈتكە بولىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( `  [+ T0 c7 b! N: _) u  b; V' o
يەككە شەخىس بىلەن توپلۇمنىڭ مۇناسىۋىتى ھەرگىزمۇ سىز ئىتقاندەك تەڭلىك مۇناسىۋىتىگە ئەمەس بەلكى بىرى بىرىنى ئىچىگە ئالغان ئۆتۈشۈش مۇناسىۋىتىگە ئىگە.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ g& R5 v2 ?! z2 `/ {* q" P3 Pشەخىس توپلۇمنىڭ ئىچىدە بولىدۇ.توپلۇم شەخىسلەرنىڭ توپلىنىشىدۇر.شەخىس توپلۇمنىڭ ئەڭ كىچىك بىرلىكى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 f+ ]6 \# `: J  D3 ~) o8 f  Wبىر بىرلىك توپلۇمغا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ ۋە توپلۇممۇ يەككە شەخىسكە ۋەكىللىك قىلالمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 e+ S' K* S( ^( S

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 m4 U3 t  o  ?+ [, F: n. qيەنە بىرى ئۆزى ئۈچۈن كۈرەش قىلىش خەلىق ئۈچۈن كۈرەش قىلىشتۇر دىگەن بۇ جۈملە ئىنتايىن دەبدەبىلىك جۈملە ئىكەن.بىراق بۇ ھەقىقەت ئەمەس.چۈنكى بەزى چاغلاردا شەخىسنىڭ كۈرەش ئوبىكتى ۋە نەتىجىسى توپلۇمنىڭ تەرەقىياتىغا ئۇيغۇن بولغان بىلەن بەزى چاغدا توپلۇمنىڭ تەرەققىياتى بىلەن شەخىسنىڭ ئارزۇسى بىر- بىرى بىلەن توقۇنۇشۇپ قالىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 {* y5 m3 q1 |2 ^( a
بۇ خىل نەتىجىدە ئۆزىڭىز ئۈچۈن قىلىنغان كۈرەش خەلقىڭىزنىڭ كىلگۈسىگە ئورا كولاپ قويىشى مومكىن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- ]1 M: ]; a& j( m* z7 j
بىر ھۆكۈملۈك بىلەن تەپەككۈر قىلغىلى بولمايدۇ.تەپەككۈر قىلىش ئۈچۈن ئىككى ياكى ئىككىدىن كۆپ ھۆكۈملۈك بولىشى كىرەك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 X3 R$ H5 K1 G0 r
ئىككى ھۆكۈملۈك تەل بولغان ھالەتتىمۇ ھۆكۈملەر بىر-بىرى بىلەن مۇسىۋەتلىك بولمىسا تەپەككۈر ھاسىل بولمايدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# T; L; t7 f$ j9 B/ z4 j/ g- O* c, uبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% \& d# M2 B* h* A  V
4.قوغۇن ۋەقەسىدىكى جۆيلىمە.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# w' A! M3 M; c8 B0 i, F
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 x: R" P5 d) Zدۇنيا ئاكادىمىيىسىدە ئىلىم-پەننىڭ مەقسىتى ھەقىقەتنى ئىزدەش.ھەرقانداق دىننى،مىللىي،جىنسى،ئىرقى ھىسيات ئارلاشقان نەتىجىنى ئاكادىمىيە بىردەك ئىنكار قىلىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 ?2 u. I3 _2 a/ eمىللەتچىلىكنى ئاكادىمىيەگە قىتىۋالىدىغان چاكىنىلىقنىڭ بىلىم ئىنسانلىرىمىزدىن ئۇزاق تۇرىشىنى تىلەيمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; }* V$ z6 e9 u. H8 r5 ?3 \
بىشىدا ھەمما ئادەم روھتا ئوخشاش دىگەن گەپنى قىلغان ئەلى قۇربان مىللەت ئارىسىدا ئەقلى پەرىق مەۋجۇت دىگەن گەپنى چىقىرىپ ئۆزىنىڭ تىلىغا ئۆزى  دەسسەپ يۈرۈيدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, M( |  ~3 d* d# N7 N8 m9 M4 r
ئىلمىي بىر سورۇندا دىن،مىللەت ھەققىدىكى قاراشلىرىغا ئىلمىي سۆھبەتنى ئارلاشتۇرۋىلىش ئاكادىمىك مىتودقا ئىنتايىن زىت.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 b1 Z6 ^0 _8 T) O8 c- Yبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# w; z2 S( }$ k6 c$ ^0 i) J! N& b
قوغۇن تەلەپپۇزىنى قىلالمىغان مىللەتلەرنى گىن تەرەپتىن ئەقىلسىزغا چىقىرۋىتىش جىنايەت جەمىيەتشۇناسلىقىدا تىلغا ئىلىنىدىغان ئىتالىيىلىك بىر سوسيولوگنىڭ ئادەم بەدىنىڭ فىزىكىلىق قۇرۇلمىسىغا قاراپ جىنايەتنىڭ مەنبەسىنى ئىزدەش توغۇرسىدىكى تەجىربىسىنى ئىسىمگە سالدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 L% P4 _* L& f
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 `) e6 g7 [, g1 o, Mتىل ۋە تەپەككۈرنىڭ پىسخۇلوگىيەدىكى تەتقىقات نەتىجىللىرىدە تىل بىلەن تەپەككۈر ۋە ئەقىل بىلەن تىلنىڭ مۇناسىۋىتى توغۇرسىدا ئۇچۇرلار ئىنتايىن كۆپ.ئەلى قۇربان ئەپەندىنى ئىزدەپ ئوقۇپ بىقىشقا دەۋەت قىلىمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 z1 F: c. _+ C# Y
ھەيران قالغىنىم بىر تىلنىڭ قۇرۇلمىسى ۋە تەلەپپۇز پەرقىدىكى ئوخشىماسلىقنىڭ ھەتتا يەككە شەخىس بىلەن ئالاقىسى يوق تۇرسا ئەلى ئەپەندى ئوخشىمىغان تىللاردىكى تەلەپپۇز پەرقى بىلەن مىللەتلەردىكى گىنىتىك ئەقىلگە باھا بىرىۋىتىپتۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& j  z* k; l2 z& E
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 P& G( ^, P6 H& E5.ئاۋۋال كەيپىيات ئاندىن مۇھىت پەيدا بولىدۇ دىگەن سۆزگە قوشۇمچە.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 }$ R- m0 D8 [5 R: _4 q4 n' F/ h$ V
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& k2 ]) R* m. w, t0 |; Mپىسخۇلوگىيەدە ئىنسان  ئوبىكتىپلاردىن تەجىربە جۇغلايدۇ ۋە مەسىلىلەرنى شۇ تەجىربىلەر بىلەن ھۆكۈملەيدۇ.مەسىلىلەر كونا تەجىربىللىرىگە ئۇيغۇن بولمىغاندا دەرھال كونا تەجىربىلەرنىڭ ئورنىغا يىڭى تەجىربىلەرنى ياساپ چىقىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 l# j, v5 s7 D- Jئىنساننىڭ مەلۇم بىر پىسخىك سىستىما يارىتىشى ئۈچۈن ئەڭ ئاۋۋال ئوبىكتىپ مۇھىت كىرەك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 i0 W/ E6 K: Z5 ~% J; q

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 R. d$ U2 h! R9 K! Pمەشھۇر پىسخۇلوگ Piage نىڭ موھىت  توغۇرسىدىكى كۆرۇشلىرىدە كىچىك بالىلار خۇددى ئالىملاردەك ئوبىكىت ئۈستىدىكى تەجىربىلەر ئارقىلىق ئىجدىماۋىي ۋە تەبىئىي دۇنيا ھەققىدە بىلىمگە ئىرىشىدۇ.بۇنى قىممەت قاراش دەيمىز.يىڭى ھادىسىلەر ۋە موھىتقا يولۇققىنىدا مەسىلىلەرگە كونا قىممەت قاراش بويىچە باھا بىرىدۇ.بۇنى قۇبۇللاش دەيمىز.ئەگەر يىڭى ھادىسە ۋە موھىتقا يولۇققىنىدا مەسىلە كونا قىممەت قارشىغا ئۇيغۇن كەلمىسا ئو ۋاقىتتا ئىنسان كونا قىممەت قاراشنى تاشلاپ ئورنىغا يىڭى قىممەت قاراشنى قويىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, }- N! a) Q7 y, l" ?
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) E$ S+ H! i* x& N  c- R3 o  A
پىسخۇلوگىيەدە ئىنسان پىسخىكىسى موھىتقا تەسىر قىلىدۇ دەيدىغان ھۆكۈملۈك بار.ئەمما بۇ ھۆكۈملۈك موھىتنىڭ ئىنسان پىسخىكىسىغا تەسىر قىلىدىغان مۇتلەقلىقنى ئىنكار قىلمايدۇ.ھەم بۇ ئىككى ھۆكۈم پىسخىكا موھىتتىن ئاۋۋال پەيدا بولغان دىگەن قاراشقا يىقىنلاشمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" L' ^3 F7 C' t" a( b2 O6 {

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' A$ P# ]( G3 R/ n4 e  E6.ھۆكۈمەتتىن مىننەتتار بولۇش كىرەك دىگەن ھۆكۈملۈك پىسخۇلوگىيەنىڭ ئىشى ئەمەس.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! E; x" Z/ b/ ~4 t& Bبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 p% A5 H# z& L2 H
دىمۇكراتىيە ۋە ئەركىن سىياسىي تەكىتلىنىۋاتقان جەمىيەتتە ھۆكۈمەتنى داۋاملىق نازارەت قىلىپ تۇرۇش ۋە خەلىق تەرىپىدىن ئىدارە قىلىش دىمۇكراتىك سىياسىي پەلسەپەنىڭ تەشەببۇسى.ھۆكۈمەتتىن مەمنۇن بولۇش ياكى ئۇنۇڭدىن قۇسۇر تىپىش پىسخۇلوگىيەنىڭ تەتقىقات دائىرىسىدىكى نەرسە ئەمەس.سىياسەت،پەلسەپە،جەمىيەتشۇناسلىق پەنلىرى ئاكادىمىكلىرى دۆلەتتىن قاقشاش توغۇرمۇ ياكى مىننەتتار بولۇشمۇ دىگەن مەسىلە ئۈستىدە توختۇلۇشقا ئەڭ مۇۋاپىقتۇر.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 Q" d+ @; U/ c. z( ?' ]
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  D; y, Z- H& @/ x( |/ e+ A+ x
ھەرقانداق پوزىتسىيەگە مىننەتتارلىق بىلدۈرگىلى بولمايدۇ.بەزى پوزىتسىيەلەرگە قارشىلىق بىلدۈرۈلمىسە پوزىتسىيەنىڭ توغۇرلىقىغا تەسلىم بولغانلىق بولىدۇ.بىرى سىزنى بىر كاچات سالسا سىز ئۇنۇڭغا مىنەتتارلىق بۈلدۈرسىڭىز سىز ئۆزىڭىزنىڭ بىر كاچاتقا لايىق ئىنسان ئىكەنلىكىڭىزنى ئىسپاتلىغان بولىسىز.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) z' U7 q: l0 ~! M" D8 N
مىننەتتاتلىق ئۆز يولىدا بولىشى كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% X( Y( u# C9 G2 V3 H9 Nسىياسەت ۋە پەلسەپەنى پىسخۇلوگىيەگە ئارلاشتۇرماڭ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 ^& y- E8 c  w6 A# }' X
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, V( k, n# h# d7.يوشۇرۇن ئاڭ بىلەن ئەقلى يەكۈننىڭ پەرقىنى پىسخۇلوگىيەدىن ئازراقلا ساۋادى بولغان كىشى بىلىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ K* |# M! q  Y- n
روھنىڭ قانۇنىيىتى بار دىگەن ھۆكۈم بىلەن بىلىم ئىرسىيەت قالىدۇ دىگەن ھۆكۈمنىڭ بىمەنىلىكتە ئوخشاش   تەكشىلىكتە تۇرىدىغانلىقىنى ئەسكەرتىپ ئۆتەي.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* L8 e# z* }7 o% f3 j+ W
8.ھىسنىڭ-ماددىغا ئايلىنىشى توغۇرسىدىكى قارشىغا:بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 ~% b- C% }% N

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 m/ b7 y" w. R% |# X(لىكسىيەدىن بۇرۇنقى سۆزى)بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 M0 b/ Z5 l' x# ^2 F+ k+ B% W

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ t% T. v2 }# [/ N1 d( z بۈگۈنكى پوزىتىۋىزىملىق دۇنيادا
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, I3 S2 `) F6 i; \% ]7 yھىس-تۇيغۇ يەنى مەنىۋىيەتنىڭ ماددا ھاسىل قىلالىغانلىقى ھىچقانداق تەجىربە جەريانىدىن ياكى لوگىكىلىق ئىسپاتلاشتىن ئۆتكەن نەزىريە ئەمەس.بۇ قاراش خەنزۇ تارىخىدىكى پەيلاسۇپلارنىڭ تەڭرى ئىدراكىتۇر.تەڭرى قەلىپتۇر دىگەندەك سۇبىكتىپ ئىدىيالىزىمنى مەنبە قىلغان ئىدراكچىلىق نەزىريىلىرىگە ئوخشاپ  قالغان. بەلكى ئەلى قۇربان مەخپىيەتلىك فىلىمىدىن قاتتىق تەسىرلەنگەن بولىشى مومكىن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 A/ J2 E& H# E+ P/ gئۇ نەزىريەدىكى ئىنساننىڭ ماگىنىت مەيدانى ئارقىلىق ياخشىلىق ياكى يامانلىقنى چىللاپ كىلىشى پەقەت ئىنساننىڭ ئويلاش ۋە ئىنتىلىش ھىسياتىنىڭ ئىش ھەركەتلەرگە تەسىر كۆرسىتىدىغانلىقىنىڭ ئوبرازلاشتۇرىلىشىدىن ئىبارەت.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 l$ E7 c5 ~; J, @  K! \
ئىنساننىڭ مىڭە قاتلىمىدىكى نىرۋا  ھۆجەيرىللىرىنىڭ ماگىت مەيدانى شەكىللەندۇرىشى ھەرگىزمۇ مەنىۋىيەتنىڭ ماددىغا ئايلىنىشى ئەمەس.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) _* E; z! x- ^* m9 j% {' Yيالاڭاچ ئايالنى ئويلاپ ئانانىزىم قىلغان كىشى،ياكى چۈشىدىكى بىر قاتار سىرىق كۆرۈنۈشلەردىن ئىسپىرما ئاجىرتىپ چىقارغان فىزولوگىيىلىك يىتىلىش جەريانىدىكى بالىلارنى ھەرگىزمۇ بىز كاللىسىدىكى يالاڭاچ ئايالنىڭ ماددىغا ئايلىنىشى ياكى چۈشنىڭ ماددىلىشىشى دەپ تەبىر بەرمەيمىز.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, h" y$ M/ K* @' Q3 o. V' s
ئەلى قۇربان ئەپەندى ئاكادىمىك مەسىلىلەرنى تىلغا ئالغاندە ھەمىشە پەلسەپەۋىي قاراشلىرى بىلەن ئىلمىيلىكنى ئارلاشتۇرۋىتىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  @3 G. c, l+ U
ئىسپاتلانمىغان،ئاكادىميە تەرىپىدىن ئىتراپقا ئىرىشمىگەن كۆپۈنچە قاراشلارنى ئىلمىي سۆھپەتنىڭ ئۈستىگە مىنگەشتۈرۈپ قويۇش پەنگە قىلىنغان ئاسىيلىق.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; P/ s5 |& E$ ~1 ^; Jبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" Q6 l5 V# J: O: q4 V

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 i% k3 m& s. h2 G3 H' Y9 E: z8 Vبىلىم بىلەن گەپدانلىق پەرىقلىق نەرسە.كىشىلەر ئەتراپىدىكى ھادىسىلەردىن مۇئەييەن ئەقلى يۈكۈن چىقىرىشقا تىرىشىۋاتقان بۈگۈنكىدەك بىر دەۋىردە ھىسياتنىڭ ئەقلىمىزگە بولغان ھۆكۈمدارلىقىغا قارشى چىقالماسلىقىمىز ئاجىزلىقىمىزدۇر.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 P7 T' D. G' w1 p$ r2 [* E
خاتالىقىنى تونۇش،ئۆزى ھەققىدە ئويلۇنۇش بىر ئاكادىمىك ئىنسان ئۈچۈن ھازىرلاشقا تىگىشلىك زۆرۈر شەرىتتۇر.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 ]7 ?, G; o. J ئەلى قۇربان لىكسىيەسىنى مۇۋاپىقيەتلىك بولمىغان مەغلۇپ لىكسىيە دەپ باھا بەرمەيمەن.لىكسىيەدە ئۇيغۇر ياشلىرىغا زۆرۈر مەنىۋىي يىتەكلەش مەۋجۇت.ئومۇمىي جەھەتتىن رىئاللىققا ئۇيغۇن مەسىلىلەر مۇلاھىزە قىلىنغان.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 G" V7 \. S! [5 w
لىكسىيەنىڭ دەسلەپكى ئۈچ قىسمىنى كۆردۇم.4-سىنى كۆرۇشكە ۋاقتىم ۋە تاقىتىم يىتىشمىدى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- W/ ~3 C4 ?. n# U. U/ C; l; B
ئەلى قۇرباننىڭ خاتالىقىنى تونۇپ ئاكادىمىك بىر زىيالىي ئىنسان ئوبرازىنى تىكلىشىگە تىلەكداشمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& D$ r" [& I3 q8 L' ]9 _
سۆيگۈ ۋە ھۆرمەت بىلەن ھەممىڭلارغا تەشەككۈرلىرىمنى يوللايمەن.

ھازىرغىچە 4 ئادەم باھالىدىمۇنبەر پۇلى يىغىش سەۋەبى
yulhun45 + 10 ئەخلەت تىما
tarimyigiti + 30 تەپەككۇرى كۈچلۈك
hatem + 97
nim-japa + 97 دەلىللەر يېتەرلىك

ھەممە باھا نومۇرى : مۇنبەر پۇلى + 234   باھا خاتىرىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 104007
يازما سانى: 838
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3545
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 326 سائەت
تىزىم: 2014-2-24
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:01:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىز يەنە تاقەت قىلىپ ئۈچ قىسىم كۆرۈپسز  مەن 1-قىسىمىنى كۆرۈپلا داۋامىغا كۆڭلۈم تارتمىدى .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( K+ e$ k  o. c* S; P
باشقا سەۋەپ  يوق  ، پەقەت مەن ناتقنىڭ نۇتۇق سۆزلىگەندە بەكلا ئەركىن ، بەكلا ئازادە بولۇپ كېتىشىنى ياختۇرمايمەن ، ئاندىن بىرنچى قىسىمدىلا  ‹مەن بىجىڭغا ئۈچ ئىشنى قىلغىلى كېلىمەن ...›دېگەن گەپتەك نەقىل مىساللىرىنى ياختۇرمايمەن شۇڭا ....بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ Q  s3 u4 a, i% b1 x2 |9 `' ?9 H; ~
يەنە  شۇ گىپىم : خام سۈت ئەمگەن بەندىلەر بىز ، ھەممىمىز نۇخسانلاردىن خالىي ئەمەس ...

ئەخلاق ئادەم زىننىتى  

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 107710
يازما سانى: 79
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 309
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 170 سائەت
تىزىم: 2014-6-14
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:05:36 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاپىرىن ، ياراتقۇچى ئىگەم  ئەقلىڭىزنى تېخىمۇ زىيادە قىلسۇن!   مۇشۇنىڭغا ئوخشاش ھەقنى سۆزلەش كىرەك …  ئۇ ئادەمگە قارىغۇلارچە چوقۇنىۋالغان قېرىنداشلار ئاق ــ قارىنى پەرىق ئىتىپ ئاندىن قوبۇل قىلىشى كىرەك .  

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1745
يازما سانى: 111
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9711
تۆھپە نۇمۇرى: 352
توردا: 347 سائەت
تىزىم: 2010-5-31
ئاخىرقى: 2015-3-1
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:07:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تەنقىدىڭىزنى ئورۇنلۇق ھىس قىلدىم، ئەلى مۇئەللىمنىڭمۇ قۇبۇل قىلىشىنى ئۇمۇت قىلىمەن .

سىر بېرىپ، سىر سورىغانغا سۆزلىگەن ئەخمەق ئېرۇر ،
رەقىبىڭ قەستى سىرىڭنى سىنچىلاپ ئۇخماق ئېرۇر.
شۇ ئەيىبتىن يەتتى باشقا كۆپ نادامەتلەر بۈگۈن،
ئەمدى بىلدىم ؛ياخشى خىسلەت -دىلنى سىر تۇتماق ئىرۇر .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 66149
يازما سانى: 405
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3358
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 257 سائەت
تىزىم: 2011-11-21
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:12:38 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
330ياشقا كىرگەن ئەلى پىخسىلوگدىن دۇنيانىڭ كۈمۇلۈپ قالغان سىرلىرىنى سوراپ باقساق بوپتىكەن{:23:}{:23:}{:23:}{:23:}{:23:}

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 6403
يازما سانى: 1344
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12153
تۆھپە نۇمۇرى: 358
توردا: 4588 سائەت
تىزىم: 2010-8-15
ئاخىرقى: 2015-3-6
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:15:57 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ ئەلى قۇرباننىڭ  ئويلىنىشىنى   ئازراق  كىتاپ  كۆرىشىنى ئۇمۇد قىلىمەن

ھەر كىم ئۆز تەقدىرىنىڭ تۆمۇرچىسى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95933
يازما سانى: 77
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 593
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 62 سائەت
تىزىم: 2013-7-15
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:17:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىنكاسقا ئورۇن ساقلاپ قوياي ھازىرچە...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100933
يازما سانى: 1136
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4968
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1787 سائەت
تىزىم: 2013-12-16
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:20:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەلى قۇربانغا تەنقىد ۋە  تەربىيە مانا مۇشۇنداق كەسپىي نوقتىدىن ،ئىلىمىي پىكىر بىلەن تەنقىدلىگەندە ئاندىن بىرقىسىم ئەلى قۇرباننى مەبۇد قىلىۋالغانلار  قايىل بولىدۇ .يەنە  قايىل بولمىسا ،شۇ كىشلەرمۇ ئەلى قۇربانغا ئوخشاش بىنۇرمال كىشىلەر توپىدىكى سەل پەل نۇرمال كىشىلەر بولىدۇ .ئەگەر بۇنداق بولسا ھەقىقەتنى ۋاقىتقا تاپشۇرساق بولىدۇ .ۋاقىت ئەلى قۇرباننىڭ قىلغىنىنىڭ خاتا ياكى توغرا قىلىغىنى ئايرىيدىغان  ئەڭ  ئادىل  يەكۈنچى بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   sardor0908 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2015-1-8 03:16 PM  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 t- J/ D% i7 ~% q2 ^

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. g" F+ E" Q6 g8 I6 N5 r

دۇنيادىكى ئەڭ خۇشپۇراق ئەتېر-مىھنەتتىن چىققان تەرنىڭ پۇرىقىدۇر!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 111930
يازما سانى: 35
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 109
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 31 سائەت
تىزىم: 2014-12-20
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:24:12 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
يانا باشلاندىما بۇ مۇلاھىزە ؟ ؟ ؟

باش رەسىمى نىقابلانغان

سۆز چەكلەندى

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 109197
يازما سانى: 347
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1128
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 159 سائەت
تىزىم: 2014-8-15
ئاخىرقى: 2015-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2015-1-8 12:25:21 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسكەرتىش : يوللىغۇچى چەكلەنگەن . مەزمۇننى كۆرەلمەيسىز .
ئىنساپسىز ئادەمنىڭ كۆڭلى قارادۇر،
نادان ۋە ئاچكۆزلەر ئەلگە بالادۇر.
ئىناقلىق بولمىغان قەۋم ئۇ ھامان،
ئاخىر قان يىغلاپ دەردتە قالادۇر.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش