|
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ f! T9 ~* K* U, c8 q
ئەلى قۇربانغا ئاكادىمىك تەنقىدبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; E& H4 H+ {: K \
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( `) G/ z; e5 k$ j(ئۇمۇن)
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 d7 U9 c1 {( t
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& l H+ s7 X( V2 o! Dھەقىقەت مىللەت ۋە دىن،ئىرىق ۋە جىنسىيەت ئايرىمايدۇ.توغۇرلۇق قاتمال ھۆكۈملىرىمىز تەرىپىدىن ئىنكارلىنىۋاتقاندا تەرەققىيات ھىسياتلىرىمىزغا قۇل بولغان بولىدۇ.ئىجدىمائىي مۇناسىۋىتىمىزدىكى ئادەمگەرچىلىك،يۈز ئاياش دىگەندەك مۇناسىۋەت تىئورىلىرى بىلەن ئىلمىيلىكنىڭ پۇتىغا پالتا چاپالمايمىز.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 L; d7 t4 v7 L f6 D2 J9 P2 rتوغۇرنى سۆزلەش،ھەق ھەققىدە توختۇلۇش ئىلىم ئۈچۈن ئىزدەنگۈچىنىڭ مەجبۇرىيىتى.تەنقىتتىن قورۇققان ئىلىم -پەن چۈرۈكتۈر.ئوبزۇردىن قورۇققان زىيالىي خىيالىيدۇر.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 P4 x, t2 |1 }: Rدەبدەبە بىلەن ئاكادىمىيەنى ئىزاھلىغىلى،ھاياجان بىلەن ئىلمىي،رىئال مەسىلىلەرگە باھا بەرگىلى بولمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 |3 T* T& s( M1 q; `/ t) n
ئەلى قۇربان ئەپەندىنىڭ ئىلمىي بولمىغان،تەنقىتكە لايىق سۆزلىرى ئۈچۈن يىزىلغان ئوبزۇرلار مەنسىتمەسلىك ۋە سۈكۈت بىلەن قارشى ئىلىنغانلىقى ئۈچۈن تۆۋەندە قىسقا ۋە مىغىزلىق قىلىپ ئىپادىلەشكە ئۇرۇنغان پىكرىمنى ئوتتۇرغا قويدۇم.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# A t+ P9 w% }زىۋىدە خانىمنىڭ يازغان قىستۇرمىسىغا يانداش بولالىسا دىگەن ئۆمۈتتەمەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ g5 r( {' u5 s5 _4 `8 w
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 W% o# j) g: F n W1.ئەلى قۇربان ئەپەندىنىڭ پىسخۇلوگىيە بىلەن روھ ئوتتۇرسىدىكى ئۇقۇم مەسىلىسىدە ئوتتۇرغا قويغان قارشى ئىلىميلىككە خىلاپ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# A5 H8 v4 y: r7 B: n0 a. H
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 `# F, [% Y* n" p7 B; ?7 }# Jروھ تىئولوگىيە ۋە مىتافىزىكا تەرىپىدىن ئوتتۇرغا چىققان تىرمىن . روھ سۆزىنىڭ ئىتمولوگىيە ۋە پەلسەپە تارىخىدىكى ئورنى پىسخىكا ۋە پىسخۇلوگىيە بىلەن تامامەن پەرىقلىق.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& X! M) D" J0 S3 m- |
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, x. r& r& b9 O( I" _) cپىسخۇلوگىيە پوزىتسىيە ۋە زىھىنى جەريانلارنىڭ ئاكادىمىك مىتودتا تەتقىق قىلىنىشىدۇر.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! Y$ q' ~* |$ p* u& i% ]
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 K! i9 H: ~! N1 t6 L" b) ]7 mAtkinso ۋە hilgard نىڭ پىسخۇلوگىيە دىگەن كىتابىدىن ئىلىندى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 e: B2 G y3 |6 O$ Qبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 M }. [0 k* u! y9 S
پىسخۇلوگىيەنىڭ مۇئەييەن تەتقىقات دائىرىسى ۋە تەتقىقات مىتودى بار.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ L2 R t: w+ A, e
پىسخىكا كەلىمىسى بىلەن روھ كەلىمىسىنى ئوخشاش ئورۇنغا قويۇش پەلسەپە بىلە پىسخۇلوگىيەنى ئارلاشتۇرۋەتكەنلىكنىڭ ئىسپاتى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" y; x' Z! D1 @ Fروھ كەلىمىسى ھەققىدە پەلسەپەۋى قاراشلارنىڭ ئوخشىماسلىقى سەۋەپلىك روھنىڭ تەبىرى ئوخشىمايدۇ.ئوبىكتىپ ۋە سۇبىكتىپ ئىدىيالىسىتلارغا قارىتا روھ تەڭرىنىڭ پارچىسى ياكى كۆڭۈل(ئىراتسىئونالىستىك)دەپ ئىزاھلانغان بولسا ئوخشىمىغان ماتىريالىستىك چۈشەنچىلەردىمۇ روھنىڭ تەبىرى ئوخشىمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 }0 Y0 `/ \9 J1 E7 N! O0 m9 N
ئەپسىكۇرۇسچىلار دەپ ئاتالغان ئارىستوتىلدىن كىيىنكى پەلسەپەۋىي ئىقىملاردا ھەتتا روھنى 4-ماددىغا باغلاپ ماتىرايالىسىتلەشتۇرۇشكە ئۇرۇنغان ئەھۋاللار مەۋجۇت.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) T7 o, c {! ?
گىگانىت پەيلاسۇپلاردىن دەكارت روھ كەلىمىسىنى مىتافىزىكىغا باغلاپ مىتافىزىكىنىڭ ئىمكانسىزلىقى ھەققىدە توختالغان.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ O0 l* \5 C D
ئاگۇستە كونىتنىڭ پوزىتىۋىزىم مىتوتىدىن كىيىن روھ كەلىمىسى پۈتۈنلەي مىتافىزىكىنىڭ ئىچىگە ئىلىندى ۋە ئاكادىمىيە تەرىپىدىن ئىنكار قىلىندى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 I1 p/ r {: r" u" y
بۈگۈنكى روھ (پەلسەپەۋىي تىرمىن)كەلىمىسى بىلەن پوزىىتىپ پەن بولغان پىسخۇلوگىيە ئۇقىمىنى بىر-بىرىگە ئارلاشتۇرۋىتىش ئىلمىيلىك ئەمەس. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 U' B0 r! Z8 V& H
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 B" |7 E8 g- k2 f" A2.ئەلى قۇرباننى لوگىكا بىلەن پەلسەپە ئۈگۈنۈشكە دەۋەت قىلىمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ _8 C8 b$ T" N. v" J+ j. L6 \5 s2 S
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# H T' f' j( e! eشامال بىلەن روھنى ۋە توك بىلەن روھنى سىلىشتۇرۇش لوگىكىغا ئۇيغۇن ئەمەس.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 `& ?5 Q. ?* |+ }0 q" Kبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 G! J8 c# r% k% n
شامال بىلەن توك ئىلىم-پەندە مۇئەييەن فىزىكىلىق ۋە خىمىيىلىك خۇسۇسىيەتكە ئىگە ماددا دەپ قارىلىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 a+ f5 l( ^0 R s) O
ئەمما روھ ھەققىدە تەبىر پەقەت پەلسەپەۋىي قاراشلارنىڭ ئىزاھاتى بىلەن چەكلىنىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. Z; C& L/ K0 t, ?9 ?" |1 N
شامال ۋە توكنىڭ ماددا ئىكەنلىكىنى قۇبۇل قىلغان ئىكەنمىز شامال ۋە توك بىلەن روھنى سىلىشتۇرۇشنىڭ ئاقىۋىتى ھەققىدە تۆۋەندىكى ئىككى خىل ئىھتىماللىق ئەقلىمىزگە كىلىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 @. j9 j% }7 k7 ~4 p$ v' A! fلوگىكىلىق قانۇنىيەتتە ئوخشىمىغان خۇسۇسىيەت ۋە ئوخشىمىغان تەكشىلىكتىكى ئوبىكىتلار بىر -بىرى بىلەن سىلىشتۇرۇلمايدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ C* |: S9 X8 d+ Z& B+ qئىنسان بىلەن ھايۋاننى سىلىشتۇرۇش قانۇنىيەتكە ئۇيغۇن. چۈنكى ئىنسان بىلەن ھايۋان جانلىقتىن ئىبارەت ئورتاق خۇسۇسىيەت ۋە ماكان،زامان ئىچىدىكى ئوخشاش تەكشىلىككە ئىگە.ئەمما بىز تاغ بىلەن ھايۋاننى،ئىنسان بىلەن ئاي شارىنى سىلىشتۇرالمايمىز چۈنكى بۇلار ئوخشش خۇسۇسىيەت ۋە ئوخشاش تەكشىلىككە ئىگە ئوبىكىتلار ئەمەس.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ {$ B% _( t- O# S+ }
روھ بىلەن شامال ۋە توكنى سىلىشتۇرغانلىق مەنتىقى ئاقىۋەتتە ماددا بىلەن روھنى سىلىشتۇرغانلىق.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- D1 j+ ^+ P N# oروھ بىلەن ماددىنى سىلىشتۇرۇش ياكى مەنتىقى خاتالىق ياكى ئەلى قۇربان ئەپەندى ئارىستۇتىل ئىقىملىرىنىڭ داۋامى بولغان ئىپىكۇرۇسچىلارغا ئوخشاش روھنى ماددا دەپ قارايدۇ.ئىككىنجى خىل ئىھتىماللىقنى كۆزدە تۇتساق ئەلى قۇربان ئەپەندى ئاتىسىت چۈشەنچىگە ئىگە بىرى بولغان بولىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% E5 i$ d8 e! y$ B) i2 u! E9 \, |' }
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ ~1 `+ [7 ~9 V
3.سوتسولوگىيەگە(جەمىيەتشۇناسلىق)تاقىشىپ قالغان بىمەنەلىك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 ^3 ~7 L8 v, ~. g( d5 [بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: c( G# `- H: j* z
جەمىيەتشۇناسلىق ئىلمىدە شەخىس بىلەن توپلۇم ئوتتۇرسىدىكى مۇناسىۋەت مەسىلىسى ئىنتايىن ئىنىق.شۇنۇڭ ئۈچۈن ئۆزىڭىزنى مەن خەلىق،جەمىيەت تۇتقىلى، كۆرگىلى بولىدىغان موھىت دەپ جۆيلۈپ يۈرمەڭ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. J: _0 E4 J$ s7 p8 a0 ?% n7 Q; B& }) |ئىنسانىيەت بىئولوگىيىلىك نۇقتىدىن توپلۇشۇپ ياشايدىغان ئالاھىدىلىككە ئىگە.بىر توپلۇمنىڭ ئۆزگۈرىشى شەخىسنىڭ تەرەقىياتى بىلەن بولىدۇ ۋە توپلۇمنىڭ ئۆزگۈرىشى شەخىسنىڭ ئۆزگۈرشىگە تۈرۈتكە بولىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( ` [+ T0 c7 b! N: _) u b; V' o
يەككە شەخىس بىلەن توپلۇمنىڭ مۇناسىۋىتى ھەرگىزمۇ سىز ئىتقاندەك تەڭلىك مۇناسىۋىتىگە ئەمەس بەلكى بىرى بىرىنى ئىچىگە ئالغان ئۆتۈشۈش مۇناسىۋىتىگە ئىگە.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ g& R5 v2 ?! z2 `/ {* q" P3 Pشەخىس توپلۇمنىڭ ئىچىدە بولىدۇ.توپلۇم شەخىسلەرنىڭ توپلىنىشىدۇر.شەخىس توپلۇمنىڭ ئەڭ كىچىك بىرلىكى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 f+ ]6 \# `: J D3 ~) o8 f Wبىر بىرلىك توپلۇمغا ۋەكىللىك قىلالمايدۇ ۋە توپلۇممۇ يەككە شەخىسكە ۋەكىللىك قىلالمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 e+ S' K* S( ^( S
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 m4 U3 t o ?+ [, F: n. qيەنە بىرى ئۆزى ئۈچۈن كۈرەش قىلىش خەلىق ئۈچۈن كۈرەش قىلىشتۇر دىگەن بۇ جۈملە ئىنتايىن دەبدەبىلىك جۈملە ئىكەن.بىراق بۇ ھەقىقەت ئەمەس.چۈنكى بەزى چاغلاردا شەخىسنىڭ كۈرەش ئوبىكتى ۋە نەتىجىسى توپلۇمنىڭ تەرەقىياتىغا ئۇيغۇن بولغان بىلەن بەزى چاغدا توپلۇمنىڭ تەرەققىياتى بىلەن شەخىسنىڭ ئارزۇسى بىر- بىرى بىلەن توقۇنۇشۇپ قالىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 {* y5 m3 q1 |2 ^( a
بۇ خىل نەتىجىدە ئۆزىڭىز ئۈچۈن قىلىنغان كۈرەش خەلقىڭىزنىڭ كىلگۈسىگە ئورا كولاپ قويىشى مومكىن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- ]1 M: ]; a& j( m* z7 j
بىر ھۆكۈملۈك بىلەن تەپەككۈر قىلغىلى بولمايدۇ.تەپەككۈر قىلىش ئۈچۈن ئىككى ياكى ئىككىدىن كۆپ ھۆكۈملۈك بولىشى كىرەك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 X3 R$ H5 K1 G0 r
ئىككى ھۆكۈملۈك تەل بولغان ھالەتتىمۇ ھۆكۈملەر بىر-بىرى بىلەن مۇسىۋەتلىك بولمىسا تەپەككۈر ھاسىل بولمايدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# T; L; t7 f$ j9 B/ z4 j/ g- O* c, uبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% \& d# M2 B* h* A V
4.قوغۇن ۋەقەسىدىكى جۆيلىمە.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# w' A! M3 M; c8 B0 i, F
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 x: R" P5 d) Zدۇنيا ئاكادىمىيىسىدە ئىلىم-پەننىڭ مەقسىتى ھەقىقەتنى ئىزدەش.ھەرقانداق دىننى،مىللىي،جىنسى،ئىرقى ھىسيات ئارلاشقان نەتىجىنى ئاكادىمىيە بىردەك ئىنكار قىلىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 ?2 u. I3 _2 a/ eمىللەتچىلىكنى ئاكادىمىيەگە قىتىۋالىدىغان چاكىنىلىقنىڭ بىلىم ئىنسانلىرىمىزدىن ئۇزاق تۇرىشىنى تىلەيمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; }* V$ z6 e9 u. H8 r5 ?3 \
بىشىدا ھەمما ئادەم روھتا ئوخشاش دىگەن گەپنى قىلغان ئەلى قۇربان مىللەت ئارىسىدا ئەقلى پەرىق مەۋجۇت دىگەن گەپنى چىقىرىپ ئۆزىنىڭ تىلىغا ئۆزى دەسسەپ يۈرۈيدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, M( | ~3 d* d# N7 N8 m9 M4 r
ئىلمىي بىر سورۇندا دىن،مىللەت ھەققىدىكى قاراشلىرىغا ئىلمىي سۆھبەتنى ئارلاشتۇرۋىلىش ئاكادىمىك مىتودقا ئىنتايىن زىت.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 b1 Z6 ^0 _8 T) O8 c- Yبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# w; z2 S( }$ k6 c$ ^0 i) J! N& b
قوغۇن تەلەپپۇزىنى قىلالمىغان مىللەتلەرنى گىن تەرەپتىن ئەقىلسىزغا چىقىرۋىتىش جىنايەت جەمىيەتشۇناسلىقىدا تىلغا ئىلىنىدىغان ئىتالىيىلىك بىر سوسيولوگنىڭ ئادەم بەدىنىڭ فىزىكىلىق قۇرۇلمىسىغا قاراپ جىنايەتنىڭ مەنبەسىنى ئىزدەش توغۇرسىدىكى تەجىربىسىنى ئىسىمگە سالدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 L% P4 _* L& f
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 `) e6 g7 [, g1 o, Mتىل ۋە تەپەككۈرنىڭ پىسخۇلوگىيەدىكى تەتقىقات نەتىجىللىرىدە تىل بىلەن تەپەككۈر ۋە ئەقىل بىلەن تىلنىڭ مۇناسىۋىتى توغۇرسىدا ئۇچۇرلار ئىنتايىن كۆپ.ئەلى قۇربان ئەپەندىنى ئىزدەپ ئوقۇپ بىقىشقا دەۋەت قىلىمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 z1 F: c. _+ C# Y
ھەيران قالغىنىم بىر تىلنىڭ قۇرۇلمىسى ۋە تەلەپپۇز پەرقىدىكى ئوخشىماسلىقنىڭ ھەتتا يەككە شەخىس بىلەن ئالاقىسى يوق تۇرسا ئەلى ئەپەندى ئوخشىمىغان تىللاردىكى تەلەپپۇز پەرقى بىلەن مىللەتلەردىكى گىنىتىك ئەقىلگە باھا بىرىۋىتىپتۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& j z* k; l2 z& E
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 P& G( ^, P6 H& E5.ئاۋۋال كەيپىيات ئاندىن مۇھىت پەيدا بولىدۇ دىگەن سۆزگە قوشۇمچە.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 }$ R- m0 D8 [5 R: _4 q4 n' F/ h$ V
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& k2 ]) R* m. w, t0 |; Mپىسخۇلوگىيەدە ئىنسان ئوبىكتىپلاردىن تەجىربە جۇغلايدۇ ۋە مەسىلىلەرنى شۇ تەجىربىلەر بىلەن ھۆكۈملەيدۇ.مەسىلىلەر كونا تەجىربىللىرىگە ئۇيغۇن بولمىغاندا دەرھال كونا تەجىربىلەرنىڭ ئورنىغا يىڭى تەجىربىلەرنى ياساپ چىقىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 l# j, v5 s7 D- Jئىنساننىڭ مەلۇم بىر پىسخىك سىستىما يارىتىشى ئۈچۈن ئەڭ ئاۋۋال ئوبىكتىپ مۇھىت كىرەك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 i0 W/ E6 K: Z5 ~% J; q
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 R. d$ U2 h! R9 K! Pمەشھۇر پىسخۇلوگ Piage نىڭ موھىت توغۇرسىدىكى كۆرۇشلىرىدە كىچىك بالىلار خۇددى ئالىملاردەك ئوبىكىت ئۈستىدىكى تەجىربىلەر ئارقىلىق ئىجدىماۋىي ۋە تەبىئىي دۇنيا ھەققىدە بىلىمگە ئىرىشىدۇ.بۇنى قىممەت قاراش دەيمىز.يىڭى ھادىسىلەر ۋە موھىتقا يولۇققىنىدا مەسىلىلەرگە كونا قىممەت قاراش بويىچە باھا بىرىدۇ.بۇنى قۇبۇللاش دەيمىز.ئەگەر يىڭى ھادىسە ۋە موھىتقا يولۇققىنىدا مەسىلە كونا قىممەت قارشىغا ئۇيغۇن كەلمىسا ئو ۋاقىتتا ئىنسان كونا قىممەت قاراشنى تاشلاپ ئورنىغا يىڭى قىممەت قاراشنى قويىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, }- N! a) Q7 y, l" ?
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) E$ S+ H! i* x& N c- R3 o A
پىسخۇلوگىيەدە ئىنسان پىسخىكىسى موھىتقا تەسىر قىلىدۇ دەيدىغان ھۆكۈملۈك بار.ئەمما بۇ ھۆكۈملۈك موھىتنىڭ ئىنسان پىسخىكىسىغا تەسىر قىلىدىغان مۇتلەقلىقنى ئىنكار قىلمايدۇ.ھەم بۇ ئىككى ھۆكۈم پىسخىكا موھىتتىن ئاۋۋال پەيدا بولغان دىگەن قاراشقا يىقىنلاشمايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" L' ^3 F7 C' t" a( b2 O6 {
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' A$ P# ]( G3 R/ n4 e E6.ھۆكۈمەتتىن مىننەتتار بولۇش كىرەك دىگەن ھۆكۈملۈك پىسخۇلوگىيەنىڭ ئىشى ئەمەس.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! E; x" Z/ b/ ~4 t& Bبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 p% A5 H# z& L2 H
دىمۇكراتىيە ۋە ئەركىن سىياسىي تەكىتلىنىۋاتقان جەمىيەتتە ھۆكۈمەتنى داۋاملىق نازارەت قىلىپ تۇرۇش ۋە خەلىق تەرىپىدىن ئىدارە قىلىش دىمۇكراتىك سىياسىي پەلسەپەنىڭ تەشەببۇسى.ھۆكۈمەتتىن مەمنۇن بولۇش ياكى ئۇنۇڭدىن قۇسۇر تىپىش پىسخۇلوگىيەنىڭ تەتقىقات دائىرىسىدىكى نەرسە ئەمەس.سىياسەت،پەلسەپە،جەمىيەتشۇناسلىق پەنلىرى ئاكادىمىكلىرى دۆلەتتىن قاقشاش توغۇرمۇ ياكى مىننەتتار بولۇشمۇ دىگەن مەسىلە ئۈستىدە توختۇلۇشقا ئەڭ مۇۋاپىقتۇر.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 Q" d+ @; U/ c. z( ?' ]
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ D; y, Z- H& @/ x( |/ e+ A+ x
ھەرقانداق پوزىتسىيەگە مىننەتتارلىق بىلدۈرگىلى بولمايدۇ.بەزى پوزىتسىيەلەرگە قارشىلىق بىلدۈرۈلمىسە پوزىتسىيەنىڭ توغۇرلىقىغا تەسلىم بولغانلىق بولىدۇ.بىرى سىزنى بىر كاچات سالسا سىز ئۇنۇڭغا مىنەتتارلىق بۈلدۈرسىڭىز سىز ئۆزىڭىزنىڭ بىر كاچاتقا لايىق ئىنسان ئىكەنلىكىڭىزنى ئىسپاتلىغان بولىسىز.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) z' U7 q: l0 ~! M" D8 N
مىننەتتاتلىق ئۆز يولىدا بولىشى كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% X( Y( u# C9 G2 V3 H9 Nسىياسەت ۋە پەلسەپەنى پىسخۇلوگىيەگە ئارلاشتۇرماڭ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 ^& y- E8 c w6 A# }' X
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, V( k, n# h# d7.يوشۇرۇن ئاڭ بىلەن ئەقلى يەكۈننىڭ پەرقىنى پىسخۇلوگىيەدىن ئازراقلا ساۋادى بولغان كىشى بىلىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ K* |# M! q Y- n
روھنىڭ قانۇنىيىتى بار دىگەن ھۆكۈم بىلەن بىلىم ئىرسىيەت قالىدۇ دىگەن ھۆكۈمنىڭ بىمەنىلىكتە ئوخشاش تەكشىلىكتە تۇرىدىغانلىقىنى ئەسكەرتىپ ئۆتەي.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* L8 e# z* }7 o% f3 j+ W
8.ھىسنىڭ-ماددىغا ئايلىنىشى توغۇرسىدىكى قارشىغا:بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 ~% b- C% }% N
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 m/ b7 y" w. R% |# X(لىكسىيەدىن بۇرۇنقى سۆزى)بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 M0 b/ Z5 l' x# ^2 F+ k+ B% W
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ t% T. v2 }# [/ N1 d( z بۈگۈنكى پوزىتىۋىزىملىق دۇنيادا
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, I3 S2 `) F6 i; \% ]7 yھىس-تۇيغۇ يەنى مەنىۋىيەتنىڭ ماددا ھاسىل قىلالىغانلىقى ھىچقانداق تەجىربە جەريانىدىن ياكى لوگىكىلىق ئىسپاتلاشتىن ئۆتكەن نەزىريە ئەمەس.بۇ قاراش خەنزۇ تارىخىدىكى پەيلاسۇپلارنىڭ تەڭرى ئىدراكىتۇر.تەڭرى قەلىپتۇر دىگەندەك سۇبىكتىپ ئىدىيالىزىمنى مەنبە قىلغان ئىدراكچىلىق نەزىريىلىرىگە ئوخشاپ قالغان. بەلكى ئەلى قۇربان مەخپىيەتلىك فىلىمىدىن قاتتىق تەسىرلەنگەن بولىشى مومكىن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 A/ J2 E& H# E+ P/ gئۇ نەزىريەدىكى ئىنساننىڭ ماگىنىت مەيدانى ئارقىلىق ياخشىلىق ياكى يامانلىقنى چىللاپ كىلىشى پەقەت ئىنساننىڭ ئويلاش ۋە ئىنتىلىش ھىسياتىنىڭ ئىش ھەركەتلەرگە تەسىر كۆرسىتىدىغانلىقىنىڭ ئوبرازلاشتۇرىلىشىدىن ئىبارەت.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 l$ E7 c5 ~; J, @ K! \
ئىنساننىڭ مىڭە قاتلىمىدىكى نىرۋا ھۆجەيرىللىرىنىڭ ماگىت مەيدانى شەكىللەندۇرىشى ھەرگىزمۇ مەنىۋىيەتنىڭ ماددىغا ئايلىنىشى ئەمەس.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) _* E; z! x- ^* m9 j% {' Yيالاڭاچ ئايالنى ئويلاپ ئانانىزىم قىلغان كىشى،ياكى چۈشىدىكى بىر قاتار سىرىق كۆرۈنۈشلەردىن ئىسپىرما ئاجىرتىپ چىقارغان فىزولوگىيىلىك يىتىلىش جەريانىدىكى بالىلارنى ھەرگىزمۇ بىز كاللىسىدىكى يالاڭاچ ئايالنىڭ ماددىغا ئايلىنىشى ياكى چۈشنىڭ ماددىلىشىشى دەپ تەبىر بەرمەيمىز.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, h" y$ M/ K* @' Q3 o. V' s
ئەلى قۇربان ئەپەندى ئاكادىمىك مەسىلىلەرنى تىلغا ئالغاندە ھەمىشە پەلسەپەۋىي قاراشلىرى بىلەن ئىلمىيلىكنى ئارلاشتۇرۋىتىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ @3 G. c, l+ U
ئىسپاتلانمىغان،ئاكادىميە تەرىپىدىن ئىتراپقا ئىرىشمىگەن كۆپۈنچە قاراشلارنى ئىلمىي سۆھپەتنىڭ ئۈستىگە مىنگەشتۈرۈپ قويۇش پەنگە قىلىنغان ئاسىيلىق.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; P/ s5 |& E$ ~1 ^; Jبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" Q6 l5 V# J: O: q4 V
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 i% k3 m& s. h2 G3 H' Y9 E: z8 Vبىلىم بىلەن گەپدانلىق پەرىقلىق نەرسە.كىشىلەر ئەتراپىدىكى ھادىسىلەردىن مۇئەييەن ئەقلى يۈكۈن چىقىرىشقا تىرىشىۋاتقان بۈگۈنكىدەك بىر دەۋىردە ھىسياتنىڭ ئەقلىمىزگە بولغان ھۆكۈمدارلىقىغا قارشى چىقالماسلىقىمىز ئاجىزلىقىمىزدۇر.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 P7 T' D. G' w1 p$ r2 [* E
خاتالىقىنى تونۇش،ئۆزى ھەققىدە ئويلۇنۇش بىر ئاكادىمىك ئىنسان ئۈچۈن ھازىرلاشقا تىگىشلىك زۆرۈر شەرىتتۇر.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 ]7 ?, G; o. J ئەلى قۇربان لىكسىيەسىنى مۇۋاپىقيەتلىك بولمىغان مەغلۇپ لىكسىيە دەپ باھا بەرمەيمەن.لىكسىيەدە ئۇيغۇر ياشلىرىغا زۆرۈر مەنىۋىي يىتەكلەش مەۋجۇت.ئومۇمىي جەھەتتىن رىئاللىققا ئۇيغۇن مەسىلىلەر مۇلاھىزە قىلىنغان.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 G" V7 \. S! [5 w
لىكسىيەنىڭ دەسلەپكى ئۈچ قىسمىنى كۆردۇم.4-سىنى كۆرۇشكە ۋاقتىم ۋە تاقىتىم يىتىشمىدى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- W/ ~3 C4 ?. n# U. U/ C; l; B
ئەلى قۇرباننىڭ خاتالىقىنى تونۇپ ئاكادىمىك بىر زىيالىي ئىنسان ئوبرازىنى تىكلىشىگە تىلەكداشمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& D$ r" [& I3 q8 L' ]9 _
سۆيگۈ ۋە ھۆرمەت بىلەن ھەممىڭلارغا تەشەككۈرلىرىمنى يوللايمەن.
|
|