مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1532|ئىنكاس: 30

مۇھاكىمە : مائارىپىمىزنىڭ ئۇنتۇلغان تۇتىنچى بۇرجىكى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8590
يازما سانى: 436
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11709
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 1693 سائەت
تىزىم: 2010-8-31
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-19 04:20:33 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇھاكىمە : مائارىپىمىزنىڭ ئۇنتۇلغان تۇتىنچى بۇرجىكى

بوزقىر تورىنىڭ قۇرغۇچىسى شاھتۇربەگ ئاكىمىز بوزقىر تورىنىڭ قايتا ئېچىلغانلىقى توغرىسىدا خەۋەر بىرىپ ,  ماقالە بىلەن تەمىنلەشنى ئېيتقان ئىدى ، مەن يىزىۋاتقان رومانىمنىڭ بىرەر بابىنى تەرجىمە قىلىپ يوللايدىغانلىغىمنى ئېيتقان ئىدىم ، بىراق ئويلىنىپ باقسام تازا مۇۋاپىق بولمىغىدەك ، ئۇنىڭ ئۇستىگە شاھتۇربەگ ئاكىمىز مائارىپ ساھەسىدە ئىشلەۋاتقان بولغاچقا مائارىپ ساھەسىدىكى بىر قىسىم كالتە قاراشلىرىم توغرىسىدا پىكىر ئالماشتۇرۇش مەقسىتىدە مەزكۇر تىمىنى يازدىم ، مەن مائارىپچى ياكى مائارىپ تەتقىقاتچىسى بولمىغاچقا ، مائارىپ ھەققىدە قەلەم تەۋرىتىشكە سالاھىيىتىم تازا توشمىسىمۇ ، مەزكۇر نوقتىدا قىسقىچە <<بىلجىرلاپ >> باققۇم كەلدى، بۇ ھەقتە كوپچىلىكنىڭ تەلىم بىرىدىغانلىقىغا ئىشىنىمەن.

ھەممەيلەنگە مەلۇم بولغىنىدەك نوۋەتتىكى مائارىپ ئائىلە مائارىپى ، جەميەت مائارىپى ۋە مەكتەپ مائارىپىدىن ئىبارەت ئۇچ بۇرجەكتىن تەشكىل تېپىپ ، ئىز باسارلارنى تەربىيلەشنى مەقسەت قىلىپ ، ئىمتىھان مائارىپى ، ساپا مائارىپى ......قاتارلىق نۇرغۇن مائارىپ شەكلىنى باشتىن كەچۇرگەن بولسىمۇ يول ئاچارلارنى يىتەرلىك يىتىشتۇرەلمىگەنلىكى ، ئەكىسچە مائارىپ تەربىيىسىنى ئانچە كورمىگەن مويەن ئەپەندىنىڭ جۇڭگۇ مائارىپىغا يول كورسىتىپ نوبىل ئەدەبىيات مۇكاپاتىغا نائىل بۇلۇشى  بىلەن خەنچە تورلاردا ۋە ئويغۇرچە تورلاردا نۇرغۇن بەس- مۇنازىرىلەر يۇقۇرى دولقۇنغا كوتۇرۇلۇپ ،  ھازىرغىچە بېسىقمىدى ، بەلكىم ، مائارىپ ھەققىدە تالاش- تارتىشلار يىراق كەلگۇسىدىمۇ توختىماس .
ئەگەر پۇتۇن مەملىكەت خەلقىدىن 3+2=؟ دىن ئىبارەت بىر سۇئال سورالسا ،ئىنتايىن ئازساندىكى سېستىما ئىلىمى ياكى نىسبىيىلىك نەزەرىيەسى خەۋەردارلىرىدىن باشقا مۇتلەق كوپ ساندىكى بارلىق كىشىلەر 5 دىگەن جاۋاپنى ئاپتۇماتىك ھالدا بىرىدۇ ، 5تىن چوڭ ياكى ياكى كىچىك دىگۇچىلەر ھەتتا ئاشۇ مۇتلەق كوپ ساندىكى كىشىلەر تەرىپىدىن <<ساراڭ>> لىق بىلەن سۇپەتلىنىدۇ ، مانا بۇ پىروگىراممىلاشقان مائارىپنىڭ فورمۇلىلاشقان نەتىجىسىدىن ئىبارەت.
مائارىپىمىزنىڭ مەقسىدى توغرىسىدىكى تېخىمۇ كولكىلىك ۋە ئەجەپلىنەرلىكى شۇكى <<....ياراملىق ئىزباسارلارنى يىتىشتۇرۇش >> تىن ئىبارەت بولسا كېرەك ، مىنىڭچە مائارىپ يالغۇز تۇركۇملەپ ئىزباسارلارنىلا ئەمەس ،يەنە سان-ساناقسىز يول ئاچارلارنىمۇ يىتىشتۇرەلىشى كېرەك.
خوش ، مائارىپنىڭ ئۇچ بۇرجىكى يۇقۇرىدا قەيت قىلىنغاندەك ئائىلە ، جەميەت ۋە مەكتەپتىن ئىبارەت  بولسا ، تىمىدا ئوتتۇرىغا قۇيۇلغان ئۇنتۇلغان تۇتىنچى بۇرجەك قايسى؟
ئەگەر ، مائارىپ –تەربىيلەش ھەركېتى بولسا ، ئۇ ھالدا ئۇنتۇلغان توتىنچى بۇرجەك شەخسىنىڭ ئۇز-ئۇزىنى تەربىيلىشىدۇر.
جۇبىسنىڭ <<ئالمىسى>> ، ئېينىشتىيىننىڭ <<تېنزورى>> ، مايۇننىڭ<<ئالى باباسى>> ، كىرنىڭ<< ئۇڭكۇرى>> ، خاۋكىڭنىڭ <<پارلىنىشى>> ، مۇزاتنىڭ  <<كۇيى>> ، ئاماننىسانىڭ <<مۇقامى>> ، سۇرۇسنىڭ <<كۇۋانتى>>  ، مۇيەننىڭ <<قىزىل قونىقى >>.......تىگى –تەكتىدىن ئالغاندا ئۇز-ئۇزىنى تەربىيلىشىنىڭ نەتىجىسدۇر.
شەخسنىڭ ئوز-ئۇزىنى تەربىيىلىشى بولمىسا ، يول ئاچارلارنىڭ تۇركۇم-تۇركۇم يىتىشىپ چىقمىغى بەسى-مۇشكۇلدۇر.
مائارىپتىكى ئۇچ بۇرجەكنىڭ ماھىيەتلىك مەقسىدى- شەخسىنىڭ ئۇز-ئۇزىنى تەربىيلەشكە يىتەكلەش ۋە ئۇنىڭ ئۇچۇن مۇلازىمەت قىلىشقا ئايلانغاندا ، بىزنىڭ مائارىپىمىز جۇملىدىن جۇڭگۇ مائارىپى نۇقۇل ھالدىكى ئىز باسارلارنىلا ئەمەس يول ئاچارلارنىمۇ كوپلەپ تەربىيلىيەلەيدۇ!.

مەزكۇر يازمىنى مەنبەنى ئەسكەرتپ خالىغان تور بەتكە يوتكەپ ، قانۇنلۇق ئىشلەتسىڭىز بۇلىدۇ.


ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 110534
يازما سانى: 52
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 311
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 82 سائەت
تىزىم: 2014-10-11
ئاخىرقى: 2015-4-10
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-19 07:38:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسلى مائارىپنىڭ مەقسىدى-ئەڭ موھىمى ، سىز ئوتتۇرغا قويغان ئۇنتۇلغان بۇرۇچ‹‹ تۆتىنچى بۈرجەك ››بولىشى كېرەك ئىدى !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105443
يازما سانى: 7
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 71
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 22 سائەت
تىزىم: 2014-3-29
ئاخىرقى: 2015-4-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-19 11:33:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەسسالامۇئەلەيكۇم،بوز قىر تورىنىڭ تور ئادرىسىنى دەپ بەرگەن بولسىڭىز  بوپتىكەن،،،رەخمەت

نىجات ئەكبەر

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57244
يازما سانى: 1198
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7107
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 358 سائەت
تىزىم: 2011-9-20
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-19 11:56:26 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئۇنداقتا ئۈچكە ئىككىنى قوشسا باشقىچە جاۋابى قانداق بولىدۇ؟

بۇ ئوت ئاپىتىنى كۆڭلۈمدە بۇزۇقچىلىق، تەكەببۇرلۇق، مەنمەنچىلىك قاتارلىق يامان ئىشلار ئەۋج ئالغان قاراماي خەلقىگە قارىتا ئاللاھنىڭ قاتتىق ئاگاھلاندۇرۇشى بولسا كېرەك، دەپ ئويلىدىم. قارامايدىكى قېرىنداشلىرىمىزنى ئاللاھ ئۆز پاناھىدا ساقلىسۇن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8590
يازما سانى: 436
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11709
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 1693 سائەت
تىزىم: 2010-8-31
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-20 12:29:23 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ehrami يوللىغان ۋاقتى  2014-11-19 11:56 PM
ئۇنداقتا ئۈچكە ئىككىنى قوشسا باشقىچە جاۋابى قانداق بو ...

5تىن چوڭ ياكى ياكى كىچىك دىگۇچىلەر ھەتتا ئاشۇ مۇتلەق كوپ ساندىكى كىشىلەر تەرىپىدىن <<ساراڭ>> لىق بىلەن سۇپەتلىنىدۇ 。

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79900
يازما سانى: 95
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3387
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 113 سائەت
تىزىم: 2012-5-8
ئاخىرقى: 2015-4-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-20 03:16:40 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ ئىنتايىن توغرا قاراش.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 72959
يازما سانى: 1509
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4801
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 283 سائەت
تىزىم: 2012-1-11
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-20 03:45:53 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
3+2=؟
بۇ سۇئال قىزقارلىق جاۋابىنى بىرىشكە ئاجىز كەلدىم

ئادەم ئۆزىگە تايىنىش كىرەك!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 88497
يازما سانى: 578
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1371
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 936 سائەت
تىزىم: 2012-12-12
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-20 04:21:16 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنى كۆرۇپ بۇ فىلىمدىكى سۆز يادىمغا كەلدى.

5كە6نى قوشسا قانچە دەپ پارتىدىشىدىن سورىسا 56دەپ جاۋاپ بىرىدۇ.

ھەر بىر ئادەمنىڭ ئىككى يۇزى بولىدۇ،ياخشى بىلەن يامان كەلگۇسى بىلەن ئۆتمۇشى،بىرسىنى ياخشى كۆرگەن ئىكەنسىز بارلىقىنى قوبۇل قېلىشىڭىز كىرەك.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 73321
يازما سانى: 4858
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 18592
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 6148 سائەت
تىزىم: 2012-1-16
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-20 01:30:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەقىقەتەنمۇ نەق يېرىدىن تۇتۇلغان ئېخچام ئەمما ئېسىل تېما،نادىرلاش تەكلىۋىنى بىرىمەن!.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 8590
يازما سانى: 436
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11709
تۆھپە نۇمۇرى: 345
توردا: 1693 سائەت
تىزىم: 2010-8-31
ئاخىرقى: 2015-4-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-11-20 01:58:51 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
xiraq يوللىغان ۋاقتى  2014-11-19 07:38 PM
ئەسلى مائارىپنىڭ مەقسىدى-ئەڭ موھىمى ، سىز ئوتتۇرغا قوي ...

مەلۇم مەنىدىن ئېيتقاندا مەكتەپ مائارىپى مەكتەپ پۇتتۇرگەندىن كىيىنلا ئاخىرلىشىدۇ ، ئائىلە مائارىپى چۇڭلار ‹‹تۇگەپ كەتكەن›› دىن كىيىن ياكى مائارىپ ئوبىكتى ئائىلە قۇرغاندىن كىيىن ئاخىرلىشىشى مۇمكىن ، جەميەت مائارىپى بولسا ئىتىكا سېستىمىسى يۇقۇملانغان ھازىرقى ھالەتتە قانچىلىك ئۇنۇم بىرىدىغانلىغى ئېنىقسىز بىر مەسىلە ،پەقەت ۋە پەقەت ئوز ئوزىنى تەربىيلەشلا ئاڭلىق ۋە ئاڭسىز رەۋىشتە بىر ئومۇر داۋاملىشىشى مۇمكىن.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش