يىمەك-ئىچمەك مۇلازىمەتچى خادىملىرى تەربىيسى
تۈزگۈچى:خۇشتار
يىمەك-ئىچمەك مۇلازىمەت جەريانى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 n; r) V$ ?# H' y1. مىھمانلارنى قارشى ئىلىش. مىھمانلارنى چوقۇم كۈلۈمسىرەپ قارشى ئىلىش، قىزغىنلىق بىلەن: ‹‹ياخشىمۇ سىز! قارشى ئالىمىز، زاكاس ئورۇن زاكاس قىلغانمۇ؟›› دېيىش، ئەگەردە تونۇشلار بولۇپ قالسا ئۇلارنىڭ ئىسىم-فامىلىسى بىلەن چاقىرىش كېرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# @1 W" t4 f4 e) T0 w* J2. ئورۇنغا باشلاش. مىھمانلارنىڭ ئەھۋالىنىڭ ئوخشىماسلىقىغا ئاساسەن، ئۇلارنى ئوخشاش بولمىغان ئورۇنلارغا باشلاش كېرەك. مىھمانلارنى ئورۇنغا باشلىغان ئىمكان قەدەر مىھمانلارنىڭ تەلەپلىرىنى قاندۇرۇش، ئەگەر مىھمانلار كۆرسەتكەن ئورۇن باشقا مىھمانلار بىلەن توشۇپ كەتكەن بولسا، مۇلازىمەتچى خادىملار مىھمانلاردىن كەچۈرۈم سورىغاندىن كىيىن، باشقا ئورۇنلارنى كۆرسىتىش كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% l4 K. J; x5 k; m5 x
3. ئورۇندۇق تارتىش. مىھمانلار ئاشخانىغا كىرىپ كەلگەندە، مۇلازىمەتچى خادىملار ئالدى بىلەن ئايال مىھمانغا كىيىن ئەر مىھمانغا، ئاۋۋال ساھىپخانغا كىيىن ئادەتتىكى مىھمانلارغا تەرتىپ بويىچە ئىككى قولى بىلەن ئروۇندۇقنى تارتىپ بىرىش كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 p4 F/ B4 \: ~' b" z2 p$ W: ?4. ئىچىملىك سوراش. مىھمانلارغا چاي ئىلىپ چىققاندا مۇلازىمەتچى خادىملارنىڭ قولى پىيالە-ئىستاكانلارنىڭ لىۋىگە تىگىپ قالماسلىقى كىرەك. مىھمانلارغا چايلارنىڭ ئالاھىدىلىكى ۋە تەملىرىنى تونۇشتۇرۇپ، مىھمانلارنىڭ ئۆزىنىڭ تاللشىغا ھۆرمەت قىلىش؛
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 d o6 G9 ?' f) M( w+ r m3 S+ V
5. تاماق-سەي بۇيرۇتۇش. تاماق-سەي بۇيرۇتقاندا، مۇلازىمەتچى خادىملار تاماق تىزىملىكىنى مىھمانلارغا ھۆرمەت بىلەن سۇنىشى، ھەرگىزمۇ قوپاللىق بىلەن ئۈستەل ئۈستىگە قويۇپ قويماسلىقى كىرەك. ئەگەر مىھمانلار ئىككىلىنىپ قالسا، مۇلازىمەتچى خادىملار قىزغىنلىق بىلەن تاماق-سەيلەرنىڭ تۈرلىرى ۋە ئالاھىدىلىكىنى تونۇشتۇرۇش، تاماق-سەيلەرنى بۇيرۇتۇپ بولغاندىن كىيىن، مىھمانلار بىرە ئىچىملىك ئىچىدىغان بولۇپ قالسا، ئۇلارغا مەزكۇر ئىچىملىكنى ۋاقتىدا ئەكىلىپ بىرىشى كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 ?8 }6 n/ C' K. l6. داستىخان مۇلازىمىتىنى قىزغىن، ئىنچىكە، ئەتراپلىق قىلىش.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# h$ u/ P. F0 M! I) z(1) تاماق-سەيلەرنى ئىلىپ چىققاندا مۇلازىمەتچى خادىملارنىڭ قولى چىنە-تەخسىلەرنىڭ ئىچ لىۋىگە تىگىپ قالماسلىقى، ھەر بىر سەي-تاماقنى چىقارغاندا تاماقنىڭ ئىسمىنى ئاتاپ تۇرۇپ قويىشى، گەپ قىلغاندا شال-تۈپرۈكچىلرىنى چاتراتماسلىقى كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' I, y2 q, Y6 D* W# k% z
(2) ئەگەردە مىھمانلارنىڭ ئىھتىياتسىزلىقىدىن چىنە-قاچىلىرى، چوكىلىرى يەرگە چۈشۈپ كەتسە، مۇلازىمەتچى خادىملار سۈرتىۋەتسەملا بولدى دەپ قارىماسلىقى كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ K- N; @! B) k( M
(3) تىجارەت مەيلى كىچىك ياكى چوڭ بولسۇن مىھمانلارغا ئوخشاش قاراش كىرەك. ھىيت-بايرام كۈنلىرى مىھمانلاردىن ھىيىتلىق-بايراملىق ھال سوراش كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ K, j! _- y; ^: F2 c
(4) ئاشخانىدىن بارلىق مىھمانلار چىقىپ كىتىپ بولغاندىن كىيىن ئاشخانىنى پاك-پاكىزە تازلىۋىتىش كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 @5 |* n7 F2 |% ?' w
7. مىھمانلارنى ئۇزىتىش. ھېساۋات قىلىپ بولغاندىن كىيىن مىھمانلاردىن تالۇن يىزىپ بىرىش كىرەكمۇ –يۇق سوراپ، ئەگەر يىزىپ بىرىش كىرەك بولسا، يىزىپ بىرىش ھەم مىھمانلارغا مۇھىم نەرسە-كىرەكلىرىنى ئۇنتۇپ قالماسلىقنى ئەسكەرتىپ قويىشى كىرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 P0 j, D( H6 g
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا دىل گۈزەل تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2014-9-27 08:12 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( k7 y U" z7 R9 l
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, _+ ]6 S: {' F& k