مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1241|ئىنكاس: 12

بوغۇنلىرىمىز نېمە ئويدا؟بىزچۇ؟ [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2340
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7568
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7685 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-24 12:54:30 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەممىمىز ھاياتىمىزنى مەنىلىك ئۆتكۈزۈش ئۈچۈن تىرىشىمىز. كەلگۈسىنىڭ ئىزباسارلىرى بولغان بوغۇنلىرىمىز تەربىيەسىمۇ بىزنىڭ ئەڭ كۆڭۈل بۆلىدىغان ئىشلىرىمىزنىڭ بىرى. بۇنىڭ ئۈچۈن سىز بىز نېمىلەرنى قىلدۇق ھەم قىلىۋاتىمىز؟ قېنى ئۆزىمىزگە سۇئال قۇيۇپ باقايلى! مانا ئەتىگەنلىك دەرسكە كىرىپ ئوقۇغۇچىلارغا  بىر قىسىم ئادەت تەربىيىسى بېرىپ دەرسىمنى داۋام قىلدىم. ئۈچىنجى يىللىقنىڭ، ئىككى خانىلىق سانغا ئىككى خانىلىق ساننى قوشۇش دېگەن دەرسنى بالىلارغا تەييارلاپ كەلگەن دەرسىلك دېتالى ئارقىلىق سۆزلىدىم. بالىلارنىڭ دەرسكە قىزىقىشىنى قوزغاش ئۈچۈن دەرسلىككە بەزى ھىكايىلەرنى قىستۇردۇم. يەنى بۈگۈن ئۈچىنجى يىللىق ئۇقۇغۇچىلىرى ساياھەتكە چىقماقچى بولسا قانچە دانە بېلەت كېتىدۇ ؟بۇنى كىملەر ھېسابلاب بېرىدۇ دېگەندەك. بىرىنجى سائەت بولغاچقا  بالىلار ئىنتىزامى چىچىلاڭغۇ بۇلۇپ ،بالىلارنى پات-پات تەشىكىللەپ تۇردۇم.بۇ سائەتلىك دەرستە بالىلارنىڭ كۆپرەك پىكىر قىلىشىنى كۈچىدۈم. بىراق 60نەپەر بالىدىن پىكىر قىلغان بالا 10نەپەرگىمۇ يەتمەيتى. يېڭى دەرس سۆزلەش ئاياغلىشىپ بالىلاردىن  بۇ سائەتلىك دەرستە چۈشەنگەنلىرىنى سورىدۇم. بىر نەچچە دەرستە ئاكتىپ بالاقول  كۆتۈرۈپ ،چۈشەنچىسنى سۆزلەپ بەردى. ئارقىدىن تۈنۈگۈن بەرگەن تاپشۇرۇقنى يىغىشقا ئورۇنلاشتۇردۇم .ئارانلا ئالتە نەپەر بالا ئىشلەپتۇ. مەن سەۋەبىنى سورىسام گەپمۇ قىلماي قاراپ تۇرىدۇ. مەن بالىلارغا ئۈچىنچى يىللىققا چىققاندىن كېيىن ،ئائىلىدە دەپتەرگە ئىشلەيدىغان تاپشۇرۇق ئورۇنلاشتۇرۇپ ئۇلارنىڭ دەپتەرگە تاپشۇرۇش ئىشلەش ئىقتىدارىنى يېتىلدۈرۈشنى ئويلىغان. ماتېماتكا  دەرسىدە  كىتاب ئۆزىگە ئىشلەيدىغان دەرسلىك كىتاب ،سائەتلىك مەشىق كىتاب ئېغىزچە ھېسابلاش كىتابى بار.بۇلارنى سىنىپتا تۈزىتىشكە ئۇرۇنلاشتۇرغاچقا ئائىلىدە بولسىمۇ دەپتەرگە ئۆزى ئىشلىسۇن دەپ ئورۇنلاشتۇرغان. ئۇقۇغۇچىلارنىڭ زوكۆپچىلىكىنىڭ ئىشلىمەي كېلىپ بۇ خىل پاسسىپ ئەھۋالدا تۇرىشى مېنى بەكلا تېرىكتۈرۈپ قويدى. مەن بالىلارنى تەنقىد قەدەممۇ يەنە يەنە ئوخشاش. قانداق قىلىش كېرەك؟ ئاتا-ئانىلار ئۆيدە بالىلارغا يېتەكچىلىك قىلمىغانمىدۇ ؟نېمە ئۈچۈن مۇشۇنداق ئەھۋاللار سادىر بۇلىدۇ، دېگەن ئىشلارنى ئويلىدىم. بالىلارنىڭ ئۆگىنىشكە ئوقۇتقۇچىلارمۇ  يېقىندىن كۆڭۈل بۆلىمىز.ئاتا-ئانىلارياردەم قىلىدۇ -بولمىسا! ياكى مەن قاتتىق قول بولمىدىممۇ ؟ئاتا-ئانىلار  تۇرمۇش ھەلەكچىلىگى بىلەن بۇلۇپ كىتىپ بالىلىرىغا قاراپ بۇلالمىدىمۇ ؟دېگەندەك خىياللار  كاللامدىن كەچتى. بالىلارغا تەن جازاسى بېرىشكە تېخى بولمايدۇ. ھازىرقىدەك ۋەزىيەتتە بىلىم ساپايىمىزنى ئۆستۈرۈپ ئىقتىزادىمىزنى يۈكسەلدۈرمىز  دەپ تىنىمسىز ئىزدىنىۋاتساق....بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 J7 _! T9 ]2 L) j. Q
بۇ  بالىلارغا قاراپ كۆڭلۈم بىرخىل بۇلاتتى. تىرىشمىساق ئىزدەنمىسەك تەقدىرىمىز ئۆزگىرىشىدىن سۆز ئاچقىلى بولامدۇ؟. شۇڭا ھەر بىر ۋىجدان ئىگىسى ئويغىنايلى. بالىلارنىڭ ئۆگىنىشكە كۈچەيلى. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- H  T' p2 _$ T& Q+ O
2013-9-24بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ P/ h5 E& @9 u$ ?: q3 l4 s' `8 u
ئۈرۈمچى شەھەرلىك 40-باشلانغۇچ مەكتەپتىن تىزناپ يازمىسى بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   iltebir تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-9-24 10:56 PM  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; {. c0 p+ n0 _( p/ c
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 G" A, R; r; ]- H# V+ |# \: s' o2 T* X

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105419
يازما سانى: 238
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 805
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 219 سائەت
تىزىم: 2014-3-28
ئاخىرقى: 2015-3-14
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-24 01:15:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بولۇپمۇ بىزنىڭ يېزا تەرەپلەردە بۇ خىل ئەھۋال ئېغىرراق،ئاتا-ئانىلار ئۆزىمۇ بىلمىگەچكە بالىلىرنىمۇ يېتەكلىيەلمەيدۇ ئەلۋەتتە.لىكىن مېنىڭ ئانام گەرچە كۆپ ئوقۇمىغان بولسىمۇ،مېنىڭ تاپشۇرۇق ئىشلىشىم ئۈچۈن شارائىت يارتىپ بېرەتتى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 103662
يازما سانى: 139
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 364
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 145 سائەت
تىزىم: 2014-2-16
ئاخىرقى: 2015-3-16
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-24 01:45:13 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي    ................ نىمە دېيىشنى بىلمىدىم جۇمۇ...بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 f1 X0 e& y0 A4 u/ S+ q
  لېكىن ھازىرقى شارائىتتا سىزدەك  ئويلايدىغان  باغۋەنلەر ساناقلىق....
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ N/ ^! o* _% I# j  مەن كەلگۈسى  پەرزەنتىمنىڭ ئوقۇشىدىن ئەنسىرەپ قالدىم.  شۇ سەۋەپتىن ئەگەر خۇدايىم بۇيرۇپ قالسا كەم دېگەندە تولۇق ئوتتۇرىغا دەرس بېرەلىگۈدەك سەۋىيەدىكى مۇئەللىمە بىلەن توي قىلسام پەرزەنتىم ئوقۇش يېشىغا يەتكەندە مەكتەپكە بەرمەيلا ئۆيدە ئانىسىلا ئوقۇتسا دەپ ئويلايمەن...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" g. e8 a9 O6 J  

ئۆزەڭ توغقان بالا ئۈچۈن ئازىراقمۇ قۇربانلىق بەرمىدىڭ ،ئۇنىڭدىن شۇنچە ئاسان ۋاز كەچتىڭ ، شۇسەۋەپ سەن پەقەتلا ئوغلۇمنى تۇغقان خوتۇنسەن ،ئۆزەڭنى ئوغلۇمنىڭ ئاپىسى دېيىشكە سالاھىيىتىڭ توشمايدۇ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87916
يازما سانى: 197
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1493
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 100 سائەت
تىزىم: 2012-11-30
ئاخىرقى: 2015-2-26
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-24 01:59:40 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ مەسلە يالغۇز ئاتا-ئانىىنڭ ئەمەس بەلكى پۈتۈن جەميەتنىڭ ئورتاق ئويلۇنۇشقا تېگىشلىك مەسىلە،بالىلارنىڭ دەرىسكە قېززىقماسلىقى مۇنداق سەۋەپلەردە:1.ئوقۇتقۇچىنىڭ شۇ دەرىسكە ئوقۇغچىلارنى قېزىقتۇرۇپ ئۆتىشى ياخشى ئەمەس،2.ئوقۇتقۇچى ھەر سائەتلىك دەرىس باشلانغاندا ھەر بىر ئوقۇغچىنىڭ روھى ھالىتىگە دىققەت قىلشى جىدەل قىلىش سەۋەبلىك ياكى باشقا سەۋەبلىك روھى جەھەتتە نۇرمالسىز ھەۋالنى بايقىسا ھەرخىل ئاكتىپ بولغان ماختاشلار ئارقىلىق شۇ ئوقۇغچىنىڭ روھى ھالىتىنىڭ ياخشىلىنىشغا ياردەم قىلشى كىرەك،ئۇنداق قېلمىغاندا ئوقۇغچى شۇ سائەتلىك دەرىسكە دىقتتىنى يېغالمايدۇ دە ئۆزلەشتۈرەلمەيدۇ،ئاقىۋەت كېيىنكى ئۈگنىشىگە دەخلە يېتىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ s" C2 k( A5 U: e6 V
3.جەمىيەت ئوقۇغچىلارغا قارتا زور دەرجىدە ئەھمىيەت بىرىش ھەرخىل كۆڭۈل ئېچىش سورۇنلىردىن چەكلەشكە يېتەرلىك ھەم ئۈنۈملىك كۈچ چىقرىپ ئوقۇغچىلارنىڭ مەكتەپكە بېرىپ كەلگۈچە ئۆزىگە ماس بولمىغان ئويۇنلارنى ئويناشتىن ساقلىنىشغا قانۇنى ۋاستىلار ئارقىلىق كاپالەتلىك  قىلىش كىرەك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ g3 m( n4 e1 w" }$ W* B6 V. i5 ?
4.ئاتا-ئانىلار ئوقۇغچىلارنىڭ ئائلدىكى ۋاقىتلىردا قېلىۋاتقان ئېش پائالىيەتلىرگە نازارەتچىلىك قېلشى كېرەك،ئۇلارنىڭ تېلفۇن،كومپىيوتىر قاتارلىق ھەرخىل ئېلىكتىرونلۇق ئويۇنلارنى ئويناپ دەرىس تەكرارلىماسلىق ئەھۋالىغا مۇناسىپ تەدبىرلەرنى قوللۇنشى كىرەك،
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  @" E) }; H% H' {1 A7 L  Y5.ئاتا ئانىلار ئائىلدە ئۈلگە بولشى كىرەك،بالىلار ئالدىدا بوسا كىتاپ كۆرۈش سەھەردە چىنقىىش قاتارلىق ئوسۇللار ئارقىلىق بالىلاردا توغرا بولغان تۇرمۇش قارشىنى يېتىلدۈرۈش كىرەك،ئائىلدە بالىلارنى دوت دەپ ئەيىبلەيدىغان،ياكى باشقا بالىلار بىلەن سىلىشتۇردىغان ناچار تەربىيە ئۇسۇلنى بالىلارغا ئېشلەتمەي،رىغبەتلەندۈرۈش،مۇۋاپىق ماختاش شۇنداقلا ئائىلدە ئېلىم پەن دە ئۇتۇق قازانغان ئالىملارنىڭ پارىڭنىنى كۆپ قىلىش ،تىلۋۇزۇر كومپىيوتىردا مۇۋاپىقيەت قازانغۇچىلارغا  مۇناسىۋەتلىك ماتىريالنى بالىلار ئالدىدا كۆپ كۆرۈپ بالىلاردا ئېلىم پەنگە قېزقىىىش پەيدا قىلىشقا ئاكتىپ تەسىرلەرنى بىرشى كىرەك.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ H9 l: `0 w4 `' e, @( i% ^
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ f# X4 R* r# N' |
بۇ مىنىڭ شەخسى قارشىم بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: J/ z* H7 V2 C- f' E
4.

ياخشىلىق قىلالم

ئادەتتىكى ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 28084
يازما سانى: 125
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5983
تۆھپە نۇمۇرى: 341
توردا: 222 سائەت
تىزىم: 2011-1-28
ئاخىرقى: 2015-3-13
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-24 02:11:59 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
wahpa يوللىغان ۋاقتى  2014-9-24 09:59 AMبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& ^0 e' o3 f" M* u- F0 N
بۇ مەسلە يالغۇز ئاتا-ئانىىنڭ ئەمەس بەلكى پۈتۈن جەميەتن ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ d! I: f# ^7 C  P2 ], J
ياخشى گەپ ھەقىقەتەنبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 ~8 m' B# ~+ {8 E3 C

ئۆتمۈشتىن زارلانماڭ، ئەتىڭىز ت

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 48837
يازما سانى: 1317
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7860
تۆھپە نۇمۇرى: 1183
توردا: 332 سائەت
تىزىم: 2011-7-23
ئاخىرقى: 2015-3-4
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-24 02:31:52 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئاتا ئانىلار ئۈندىدار ئويناپ   ,  چايغا كىتىدۇ ھەقىچان.

ئۆزەڭنى خان بىلسەڭ ، باشقىلارنى تاج بىل.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 84300
يازما سانى: 1056
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5014
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 202 سائەت
تىزىم: 2012-8-24
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-24 04:49:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنى يالغۇز سىزدىن ياكى ئاتا -ئانىلاردىنلا كۆرگىلى بولمايدۇ . ھەر ئىككىلا تەرەپنىڭ مۇشۇنداق ئىشلارنىڭ يۈز بېرىشىگە مەسئۇليىتى بار دەپ قارايمەن . يۇقۇردىكى  تورداش ئەتراپلىق پىكىر يۈرگۈزۈپتۇ . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 X; r' H- t4 c. }) `
مېنىڭ قىزىم بۇ يىل تۇلۇقسىز ئىككىنچى يىللىقتا ئوقۇيدۇ(خەنزۇچىدا ) . تا مۇشۇ كۈنگىچە ئىزچىل تۈردە سىنىپ باشلىقى بۇلۇپ كىلىۋاتىدۇ . تاپشۇرۇق ئىشلەش توغرۇلۇق كىچىكىدىن مەكتەپتىن كىلىپلا ئۆز ھۇجۇرسىغا كىرىپ كىتىپ ئىشلەيدۇ . ئىشلەپ بولغاندا بىز  كىرىپ قول قۇيۇپ بېرىمىز. بىلمىگەنلىرىنى چىقىپ بىزدىن سورايدۇ . ھازىرقى بالىلارنىڭ دەرسلىكلىرى بىزدەك ئالى مەكتەپنى پۈتتۈرگەنلارگىمۇ يىشىشكە تەسكە توختايدىكەن . بىلەلمىگەندە ئوقۇتقۇچىسىغا تېلىفۇن قىلىش ئارقىلىق ھەل قىلىمىز . بۇنداق ئەھۋال ئاز دېيەرلىك . بالا تاپشۇرۇق ئىشلەۋاتقان مەزگىلدە بىز ھەرگىزمۇ تېلۋىزورنى ئاچمايمىز . بىزمۇ كىتاپ كۆرۈپ ئولتۇرىمىز . ئۆيدە خەنزۇچە گەپ قىلىشقا يول قويمايمىز  . تۇلۇقسىزغا چىقىپ ئوقۇش بېسىمى تېخىمۇ ئاشتى ، كەچلىك تاماقتىن كىيىن تاپشۇرۇق ئىشلىسە تاكى سائەت 11 گىچە ئىشلەيدۇ . ئەتتىگىنى سەئەت 6 دە ئويدىن چىقىپ ماكتەپكە ماڭىدۇ . سىنىپىدا 78 بالا بار . بالام بىرىنچى بۇلالمايدۇ ئەمما ئىككىنچى ، ئۈچۈنچىنىڭ ئورنىدا ماڭىدۇ . شەنبە يەكشەنبىدە .ئېنگىلىسچە كورسقا بارىدۇ . ئىنگىلىسچىدە شۇ مەكتەپنىڭ ئالدىدا ، يولدۇشۇممۇ ئىنگىلىسچىنى ئوبدانلا سۆزلىگەچ ، ئىككىسى كۆپ ھاللاردا دەرس تەكرارلىغاندا ئىنگىلىسچە سۆزلىشىدۇ . . ئامىرىكىغا چىقىپ ئوقۇش ئارزۇسى بويىچە بىزمۇ شۇنىڭغا تېرىشۋاتىمىز ، خۇدايىم نېسىپ قىلسا ! بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 y& M7 M2 [. I
مۇشۇ دەرستىن سىرتقى ۋاقىتلاردا نېمە كىتاب ئالىمەن دېسە ئېلىپ بېرىمىز . تەتىلدە بولسا  ساياھەتكە ئېلىپ بېرىش ئارقىلىق نەزەر دائىرسىنى ئائشۇرۇشقا تېرىشىمىز  .  كىچىك بالىلىرىم تەيارلىق سىنىپتا ئوقۇيدۇ . ئۇلارنىمۇ شۇ ھەدىسىدەك تەربىلەپ ، تاپشۇرۇق ئىشلىگەندە ھەرگىز يېنىدا ئولتۇرۇپ ئۇنى قىل بۇنى قىل دىمەيمىز . ئىشلەپ بولغاندا ئاندىن تەكشۈرۈپ ، ىاتالىقىنى تۈزۈتۈشكە بويرۇپ ئاخىردا قول قۇيۇپ بېرىمىز . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ O* [+ }+ P3 E  c4 U
بالىلارنى دەپ نۇرغۇن بېرىش تۇرۇشقا بىرىمىز بارساق بىرىمىز ئويدە بالىلارغا ھەمرا بۇلىمىز ، ئايدا بىر قېتىم ئوقۇتقۇچىلار بىلەن كۆرۈشۈپ بالىلارنىڭ ئەھۋالىنى سوراپ تۇرۇمىز ، ھازىر ئۈندىداردا ئوقۇتقۇچىلار قۇرغان توپ بار . كۈندە كىم تاپشۇرۇقنى ئىشلىمىگەن ، نېمە تاپشۇرۇق بېرىلدى ،ھەر ھەپتىلىك ئىمتىھان نەتىنجىسى  ئىشقىلىپ بالىلارغا مۇناسىۋەتلىك ئۇچۇرلارنى ئوقۇتقۇچى كۈندۈزى بىزگە ئۈندىداردا دوكىلات قىلىپ تۇرىدۇ ، ئۈندىداردىمۇ ئاتا -ئانىلار يۇلۇققان مەسىللەرنى ئوتتۇرغا قۇيۇپ تۇرىمىز .  مەن ئۈندىدارنىڭ مۇشۇ تەرەپلىرىدىن بەكرەك رازى . ئەمما بالىلارنىڭ ئالدىدا ئۈندىدارغا قاراپ ئولتۇرمايمىز . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( m; p* {* a; m& m+ D" w6 P
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* h) q8 [+ k8 x1 i6 a3 R
ئەمدى بۇلارنى دەپ قىزىمنى ياكى ئۆزىمىزنى ماختاپ ئۇچۇرغانلىقىم ئەمەس ، ئەمىلى ئەھۋالنى سۆزلەش ئارقىلىق مۇشۇ مەۋسۇم باشلانغاندىن بۇيانقى ئائىلىمىزدىكى باش قېتىنچىلىقى توغرۇلۇق بۇ تېمىدىن پايدىلنىپ ( كەچۈرۈڭ تېما ئېگىسى ) كۆپچىلىكتىن مەسلىھەت سوراپ باقاي دېگەن .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' ]: q; R& v0 S2 X- V9 ^ قىز بالىنى خەنزۇچىدە ئوقۇتسا ياخشى ئەمەس دېگەن  گەپ سۆزلەر بىلەن مۇشۇ ئوقۇش باشلىنىش بىلەن قوش تىللىق مەكتەپكە يۆتكىۋېتىش توغرۇلۇق ئۆيمىزدە  خېلى تالاش تارتىش بولدى . بىزنىڭ شەھەردە بىرلا پەقەت بىرلا قوش تىللىق مەكتەپ بار( باشلانغۇچتىن تۇلۇقسىز غىچە بولغان بالىلارنىڭ سانى 700دىن ئاشىدۇ ) . ئۆيىمىزنىڭ ئارىلىقى خېلى يىراق ، بىۋاستە كوچا ئاپتۇۋۇزىمۇ يوق ، ئوقۇتۇشقا توغرا كەلسە كۈندە شۇ ئاپىرىپ ئەكىلىشكە توغرا كىلىدۇ . بۇ قىيىنچىلىقنىغۇ يېڭىپ كىتەلەيمىز . ئەمما راستىمنى دېسەم بۇ مەكتەپنىڭ ئوقۇتۇش سۈپىتى تازا ياخشى ئەمەس . (ئوقۇتقۇچىلار خاپا بۇلۇپ كەتمەڭلار ، ھەقىقىي ئەھۋال )
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; I3 P$ t1 O( ?  B7 w# v8 xيەنە كىلىپ شۇ مەكتەپتە ئوقۇتقۇچى بىر دوستۇممۇ بۇنداق قىلىشىمغا قارشى تۇردى . بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 L- A" H* R1 ~" N; t
قىزىممۇ مەكتەپ ئالمىشىشقا تازا قوشۇلۇپ كەتمەيدۇ . شۇڭا بۇ ھەقتە تالاش تارتىش بىلەن يېڭى ئوقۇشمۇ باشلىنىپ كەتتى . ئۆزىمىزچە تۇلۇقسىز 3- يىللىققا ياكى تۇلۇق ئوتتۇرغا چىققاندا يۆتكىسەك قانداق بۇلار دەپ قالدۇق . ئىشقىلىپ بىلەلمىدۇق . شۇڭا كۆپچىلىك سىلەرمۇ مەسلىھەت بېرىپ باقساڭلار بوپتىكەن . زادى بۇ بالامنى قوش تىللىققا يوتكەيمۇ ياكى شۇ مەكتەپتىلا ئوقۇۋەرسىنمۇ ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* H' [7 ~" f  n1 yرەھمەت !

تۇرمۇش ـــــ كېسىپ تىكىدىغان مودا كىيىم ئەمەس !

يۈرەككە قويۇلغان قول!ق

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 33575
يازما سانى: 1417
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 15221
تۆھپە نۇمۇرى: 444
توردا: 3599 سائەت
تىزىم: 2011-3-12
ئاخىرقى: 2015-3-18
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-24 07:33:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
mehriya يوللىغان ۋاقتى  2014-9-24 04:49 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" \8 [( D' d" `8 X
بۇنى يالغۇز سىزدىن ياكى ئاتا -ئانىلاردىنلا كۆرگىلى بول ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 I. M5 X, e. V0 l: a. H" Eمىنىڭچە قىزىڭىزنىڭ گىپىگە قاراڭ ، چۈنكى  قىزىڭىز ئۆزىنىڭ ئەھۋالىنى ئۆزى بىلىدۇ . ئۇ مەكتەپتىن بۇ مەكتەپكە يۆتكىسىڭىز ياقتۇرمىسا دەرستىن چىكىنىش ئەھۋاللىرى كۆرۈلمىسۇن. مىنىڭ ئاچامنىڭ قىزىمۇ دەرستە بەك ياخشى .ئىزچىل تۈردە سىنىپ باشلىقى بولۇپ ئوقۇپ ھازىر  ئوقۇغۇچىلار ئويۇشمىسىنىڭ رەئىسى بولدى. دۆلەتلىك  نەق مەيدان  ماقالە يىزىش  مۇسابىقىسىدە بىرىنجى بولۇپ مۇكاپاتلانغان. ئۇمۇ شۇنداق ئەھۋالغا يولۇققان بىز ئۇنۇڭ تاللىشىغا ھۆرمەت قىلدۇق يەنىلا شۇ مەكتەپتە ئوقۇۋاتىدۇ. بىز بىلمىگەننى بىلىدۇ ئۇ .خەنۋە ئوقۇسا شۇنداق بولامدىغانددۇ دەپمۇ قالىدۇ ئادەم. ئۇلارغا ھەممىنى ئۆتىدىكەن . ئونۋېرسال بىلىمگە ئىگە!

ئاللاھ ماڭا ھېكمەت ئاتا قىلدى، مۇھەممەد ئەلەيھىسالام چۈشۈمگە كىردى، لېكىن مەن ئالدامچىلىق ھېلە مىكىرلەرنى رەزىللىكلەرنى بىلمەيمەن!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 85394
يازما سانى: 266
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 952
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 322 سائەت
تىزىم: 2012-9-25
ئاخىرقى: 2015-3-7
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-25 11:17:03 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
mehriya يوللىغان ۋاقتى  2014-9-24 04:49 PM بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. `; c; B- u7 c; \+ d
بۇنى يالغۇز سىزدىن ياكى ئاتا -ئانىلاردىنلا كۆرگىلى بول ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* D4 |" ?( t5 m+ s& Y) B; x«ياخشى بولمايدۇ» دىيىشنىڭمۇ ئاساسى بار ، ئەمما ياخشى بولمىسا قىز بالىغىلا ئەمەس ئوغۇل بالىغىمۇ شۇنداق «ياخشى بولمايدۇ» . قىزىڭىزنىڭ ئوقۇشى ياخشى بولغاندىكىن ئوقىۋەرسۇن ، بىر ئوبدان كىتىۋاتقان بالىنىڭ كاللىسىنى بۆلمەڭلار .  ياخشى بولمايدۇ ، دەپ قارىغان جەھەتتە ئائىلە تەربىيسىنى كۈچەيتسەڭلار بولىدۇ .

چىكىدىن ئاشقان ھەرقانداق ئىش ئەكىس تەسىر كۆرسىتىدۇ .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 84300
يازما سانى: 1056
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5014
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 202 سائەت
تىزىم: 2012-8-24
ئاخىرقى: 2015-3-19
يوللىغان ۋاقتى 2014-9-25 12:58:17 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پىكىر قاتناشتۇرغان تورداشلىرىمغا رەھمەت .

تۇرمۇش ـــــ كېسىپ تىكىدىغان مودا كىيىم ئەمەس !
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش