مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 973|ئىنكاس: 7

ئەگەر تېرىقچىلىق ۋىژدانىڭلار بولسا...(ئاچچىق) [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 109628
يازما سانى: 25
نادىر تېمىسى: 1
مۇنبەر پۇلى : 2171
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 31 سائەت
تىزىم: 2014-9-2
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 03:39 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئەگەر تېرىقچىلىك ۋىجدانىڭلار بولسا...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* N' x$ O& r  {3 v, U0 C1 E0 S
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 s& M- A0 D! qئەيساجان تۇردى ئاچچىق
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# o1 P- A$ I+ E. O5 J4 oئېلىمىزنىڭ داڭلىق مائارىپ تەتقىقاتچىسى، تۇنۇلغان پىداگوك تاۋ شىڭجى ئەپەندى مەكتەپ مۇدىرلىرى ھەققىدە توختىلىپ : ‹‹مەكتەپ مۇدىرىنىڭ ئورنىنى ئۇرۇش مەيدانىدىكى قومانداننىڭ ئورنىغا ئوخشىتىش كېرەك، مەكتەپ مۇدىرى تەدبىرلىك، دەرسخانىدا تاۋلانغان بولسا بىر يىلدا ئون يىللىق نەتىجىنى قولغا كەلتۈرگىلى بولىدۇ، مەكتەپ مۇدىرى تەدبىرسىز، پاراسەتسىز، بۇيرۇقۋاز، لايغەزەل بولسا ئون يىللىق نەتىجىنى بىر يىلدا يوق قىلىۋىتەلەيدۇ. ياخشى بىر مەكتەپ مۇدىرى- بىر ياخشى مەكتەپتىن ئىبارەت. مەكتەپنىڭ مۇدىرلىق ئورنى قانداقتۇر ھوقۇق ئەمەس، بەلكى ئەڭ شەرەپلىك مەسئۇلىيەتتۇر. مەكتەپ مۇدىرلىرى ئۆزىنىڭ ئورنىغا مۇتلەق ھوقۇق نۇقتىسىدىن ئەمەس، بەلكى مەسئۇلىيەت ۋە سەنئەت نۇقتىسىدىن مۇئامىلە قىلىشى كېرەك›› دىگەن ئېدى.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 B, {/ E1 }% l9 t6 Pسىز بەزى مەكتەپ مۇدىرلىرى بىلەن سۆھبەتلەشسىڭىز، ئۇنىڭ ئىش ئىزلىرىنى تەكشۈرسىڭىز ‹‹ ھەي ئۇ ھەقىقەتەن خاسىيەتلىك ئىش قىلىۋېتىپتۇ، ئۇ مەكتەپ مۇدىرى بولۇش ئۈچۈنلا توغۇلغان ئىكەن...›› دەپ قايىل بولىسىز، ئۇنىڭدىن سەۋەنلىك ئىزدەپ تاپالمايسىز. يەنە بەزى مەكتەپ مۇدىرلىرى ھەققىدە ئازاپلىق خىياللارنى سۈرۈپ ‹‹ دۇنيادا بۇنىڭدىنمۇ ناچار ، قابىليەتسىز، شەرمەندە ... مەكتەپ مۇدىرى بارمىدۇ؟؟›› دەپ ياقىڭىزنى يىرتىۋىتىسىز.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# ?+ w% ^0 v+ G( V6 p* O0 G8 n! d2003- يىلى مەلۇم بىر يېزىنىڭ مەرىپەتپەرۋەر يېزا باشلىقى يېزا ئاشخانىسىنىڭ مەينەت، مەسئۇلىيەتسىز ئاشپىزى ئەتكەن ئوخشىمىغان لەغمەننى يىگۈسى كەلمەي، ئاشپەزنى چاقىرىپ ‹‹ ئۇستام سىز موشۇ ھاياتىڭىزدا بۇنىڭدىنمۇ ناچار لەغمەن ئېتەلەرسىزمۇ؟›› دەپ چاقچاق قىلغان ئىكەن. بۇ چاقچاقنى ھەر ساھەدىكى نۇرغۇن قابىليەتسىز كىشىلەرگە تەدبىقلاپ قوللىنىشقا بولىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 j( @* f6 S; x7 s1 l6 u
  مەن 2010- يىلى مەلۇم بىر ناھىيەگە بېرىپ ئوقۇتقۇچى دوسلىرىم بىلەن مائارىپ ھەققىدە پىكىرلىشىپ، ئۇ ناھىيەدىكى مەلۇم بىر ئوتتۇرا مەكتەپنىڭ مۇدىرىنىڭ ‹‹ بىمەنە تەلىۋىگە ماقۇل بولمىغان چىرايلىق خانىمغا تۆت خىل تەييارلىقتا دەرىس ، 3 خىل ئارخىپ خىزمىتىنى ئارتىپ قويۇپ ئۆچ ئالغانلىقى، مەلۇم بىر قىز ئوقۇغۇچىنى ‹نىمشقا ياغلىق چېگىسەن› دەپ ئۇ بىچارە قىزنىڭ قولىغا زىخ تىقىۋەتكەنلىگى، قىزنىڭ ئاكىسى سىڭلىسىنى دوختۇرخانىغا ئاپىرىش ئۈچۈن مەكتەپكە كەلسە، ئاكىسىنىڭ قۇلىقىغا قاتتىق ئۇرۇپ، قۇلىقىنى ئۆمۈرلۈك ئاڭلىماس قىلىپ قويغانلىقى، سوتقا ئەرز قىلىمەن دىسە، ئۇ نامرات دېھقان ئاتىنى ئالداپ 30 مىڭ يۇەن پۇل بىرىپ ‹ مەڭگۈ داۋايىم يوق › دەپ ھۆججەت ئېلىۋالغانلىقى...›› ھەققىدىكى بايانلارنى ئاڭلاپ يىغلاپ كەتكەن ئىدىم. (ھېلىمۇ ياخشى ھېلقى مەكتەپ مۇدىرى يېقىندا ئېغىر ئىقدىسادى چىرىكلىك ھادىسىسى سادىر قىلىپ، ئىنتىزام تەكشۈرۈش تەرىپىدىن تەكشۈرۈلۈپ، يىگەنلىرىنى قۇسۇپ، يىراق بىر كەنىت مەكتىپىگە ھەيدەلگەن)  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% N# _* a* r% Tتارىخ بۇ قىسمەتلەرنى ئۆز بەتلىرىدىن مەڭگۈ ئۆچۈرىۋەتمەيدۇ. كىمنى كىمنىڭ قانداق سۆيگىنى، كىمنىڭ نېمە ئۈچۈن قانداق ئۆلگىنى مەڭگۈ ئەسلىنىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: I0 G* V3 J& |4 r, l
مېنىڭچە مەكتەپتىن ئىبارەت خاسىيەتلىك ئۇۋىغا تەدبىرسىز، ئەخلاقسىز كىشىلەرنىڭ‹‹خاقان ›› بولىشى بەك خەتەرلىك .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 s; s' k0 q2 n! q" f/ O5 l
2013- يىلى 9- ئايدا مەركەز مەخسۇس خىراجەت ئاجرىتىپ شىنجاڭدىكى بىر تۈركۈم نۇقتىلىق ئوتتۇرا- باشلانغۇچ مەكتەپلەرنىڭ 100 نەپەر مەكتەپ مۇدىرىنى بېيجىڭغا ئەۋەتىپ تەربىيىلىگەن ، تەربىيىلەش ناھايىتى ياخشى بولغان. يۇقۇرى ساپالىق مۇتەخەسىسلەر ۋە ئەرباپلار دەرس سۆزلەپ يېڭى ئۇچۇرلارنى يەتكۈزگەن. بىر قېتىملىق دەرستە مائارىپ مىنىستىرلىكىدىن بىر ئەرباپ ‹‹ ھاياتىڭلاردا دەرس ئۆتۈپ باقمىغان (ئىلگىرى مائارىپ سېسىتمىسىدا ئىشلىمىگەن) مەكتەپ مۇدىرلىرى قولۇڭلارنى كۆتۈرۈڭلار ›› دېگەن. شىنجاڭدىن كىرگەنلەردىن 4 نەپەر مەكتەپ مۇدىرى سەمىمىيلىك بىلەن قولىنى كۆتۈرگەن. ئۇ ئەرباپ ئىنتايىن ئازابلانغان ھالدا ‹‹ سىلەر ھەرگىزمۇ مۇنەۋۋەر مەكتەپ مۇدىرى بولالمايسىلەر، ئەگەر سىلەردە تېرىقچىلىك ۋىجدان بولسا شىنجاڭغا قايتىپ بارغاندىن كېيىن، ئۆزۈڭلار تۇرۇشلۇق پارتىيە –ھۆكۈمەت ئورۇنلىرىغا بېرىپ ‹ مەن باشقا خىزمەت قىلاي...› دەپ ئىستىپانامە يېزىپ، مەكتەپنىڭ مۇدىرلىقىنى قىلالايدىغان، دەرسخانىنىڭ قانداق ئورۇن ئىكەنلىكىنى بىلىدىغان، مائارىپ ئىددىيىسى رۇشەن كىشىلەرگە ئۆتكۈزۈپ بىرىڭلار. شۇنداق قىلالىساڭلار سىلەر مەكتىپىڭلار ئۈچۈن، يۇرتۇڭلار ئۈچۈن، دۆلىتىمىز ئۈچۈن شۇنداقلا ئىنسانىيەت جەمىيىتىنىڭ ئورتاق تەرەققىياتى ئۈچۈن غايەت-زور تۆھپە قوشقان بولىسىلەر. مەن سىلەردىن خوش بولۇپ قالاي، سىلەر چوقۇم شۇنداق قىلالايسىلەر، چوقۇم شۇنداق قىلىڭلار...›› دەپ ئاچچىق كۈلۈپ قويغان. بىزنىڭ مەكتەپلىرىمىزدە مۇدىرلىق ئورنىنى تاۋار ئورنىندا كۆرۈپ پۇلغا سېتىۋالغانلارنى يوق دېگىلى بولمايدۇ. مەركەزدىكى ئۇ سۆيۈملۈك ئەربابنىڭ يۇقىرىقى سۆزىنى ئەنە شۇنداق نۇرغۇن مەكتەپ مۇدىرلىرى ئاڭلاپ قويسا تېخىمۇ ياخشى بولاتتى.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) u2 V, s. n3 j  `/ T& k/ t

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, ~- K3 l8 Q! D% O3 h, Lمەنبە: ‹‹شىنجاڭ مائارىپى ژورنىلى››دا ئېلان قىلىنغانبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 {, I3 L# l; \" L8 r* f. E& p

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 87132
يازما سانى: 1940
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 5246
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 559 سائەت
تىزىم: 2012-11-12
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 05:44 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي  ئادەمنىڭ ئىچىنى ئاچچىق قىلىدىغان ئىشلار نىمانچە كۆپتۇ .

قايغۇرماڭ ، باتۇرلارچە ياشاڭ ، ئاللاھ ھەرگىز كېرەكسىز ئادەملەرنى ياراتمايدۇ !

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105713
يازما سانى: 118
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 467
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 152 سائەت
تىزىم: 2014-4-5
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 06:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھەي  بۇنداق ئىشلار  جىق  جۇمۇ  ھازىر  ...................

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 50644
يازما سانى: 1047
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6923
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 275 سائەت
تىزىم: 2011-8-5
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 07:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى تىما قوغلاپ يۈرۈپ ئوقۇشقا  ئەرزىيدۇ ..مەن داۋاملىق ئىزدەپ ئوقۇي

ھەرقانداق نەرسە زورلانسا ئەكىس تەسىربىرىدۇ دوسلۇقمۇ ھەم شۇ..

ئىسىيان مەڭگۈلۈ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 7919
يازما سانى: 1097
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12817
تۆھپە نۇمۇرى: 576
توردا: 106 سائەت
تىزىم: 2010-8-26
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 07:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھالاكەتكە يۈزلەنگەن مائارىپى قۇتۇلدۇرۋالساق بولاتتى .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! i. Q/ F% x: a9 Y, L% Dيادىمدا قېلىشىچە 20  ، 30 يىللىق تىرىشچانلىق نەتىجىسىدە 90 -يىللاردىكى مائارىپ  خېلە ياخشى ئۈنۈم ياراتقان 2000-يىللاردا تەرەقىيات زور بولغان بىزنىڭ مىللى مائارىپىمزدا ،بىراق ھازىر نىمە بولدىكىن تاڭ ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' r- V8 e, z  d  }7 d3 s0 r

قىزىق ئالەم قىزىق ئىش، يازدا تۇرۇپ كۆردۇق قىش . يۇلىۋاتتۇق ساق چىشنى ، دەرت كۆرمىدى ئاغرىق چىش .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101357
يازما سانى: 1
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 0 سائەت
تىزىم: 2013-12-26
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 11:34 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
قەدىرلىك دوستۇم يوللىغان تىمڭىز مىېنى ئويلاندۇرۇپ كويدى ،ۋىجدان مەسلىسدە قايتدىن  سۆز قىلىپ ئولتۇرماي،ئەتىراپىمىزدا يۇز بىرۋاتقان ئشلارغا سىز ،مەن ېە باشقىلا يەنىلا قاراپ تۇرماقتىمىز،بىزنىڭ ۋىجدانىمىزنى زادى قايسى  زاتنىڭ ئېتى  يەپ  كەتكەندۇ دەپ ئويلاپ  قىلۋاتمەن.شۇڭا مەن سىزۋە مېنڭ شۇنداقلا بارلىق قىرىنداشلىرمىزنىڭ بۇ مەسلە ئۇستىدە يەنىمۇ چوڭقۇر ئويلىنىپ بېقشىمىز زۆرۇر دەپ قارايمەن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 80009
يازما سانى: 734
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4946
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 682 سائەت
تىزىم: 2012-5-11
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى تۈنۈگۈن 11:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

پۈتكۈل ۋۇجۇدىڭىز، پۈتكۈل قەلبىڭىز بىلەن ئاللاھنى سۆيۈڭ!!!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 2199
يازما سانى: 1354
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 6678
تۆھپە نۇمۇرى: 574
توردا: 2953 سائەت
تىزىم: 2010-6-3
ئاخىرقى: 2014-9-23
يوللىغان ۋاقتى 7 سائەت ئالدىدا |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىر ئۇيغۇرلارنىڭ ئومۇمىي تەرەقىياتى ئالدىغا قاراپ مېڭىۋاتامدۇ ياكى كەينىگە چىكىنىۋاتامدۇ؟ ياكى بىر خىل ئىزدىمۇ؟ ئىقتىساد ياكى مائارىپ جەھەتتىنلا دىمىدىم، ئومۇمىي جەھەتتىن ئۇيغۇرلار قۇدرەت تېپىۋاتامدۇ ياكى چىكىنىۋاتامدۇ؟

بالىنى ياخشى تەربىيلەش تەربىيلىمەسلىك ئاتا-ئانىدىكى سەۋەپ.قىيامەتتە ئاتا-ئانىلار ئاللاھنىڭ سۇئاللىرىدىن قانداقمۇ ئۆتەر
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش