مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 3856|ئىنكاس: 21

قاملاشمىغان مەكتەپ مۇدىرىنىڭ . . . [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89699
يازما سانى: 336
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1018
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 218 سائەت
تىزىم: 2013-1-7
ئاخىرقى: 2014-7-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 12:01:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 x" F! D3 X/ ]! o3 t. X                         قاملاشمىغان  مەكتەپ مۇدىرىنىڭ قاملاشمىغان نۇتۇقى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- {7 B! q' D4 Y9 t$ @( b7 X
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  N! M' w1 F7 @7 B4 }5 C    مەملىكىتىمىزنىڭ مەشھۇر كلاسسىك ئەسىرى « ئۈچ پادىشاھلىق ھەققىدە قىسسە » دە مۇنداق بىر ۋەقەلىك بار . شۇ پادىشاھلىقىنىڭ خانى ليۇ بېي دۆلەتنى روناق تاپقۇزۇش ئۈچۈن  ئىختىساسلىقلارنى ئەتراپىغا توپلاپ ئۇلارنى قەدىرلەپ ئىشلىتىشكە ئالاھىدە ئەھمىيەت بېرىدۇ . ليۇبېي بىر دۆلەتنىڭ خانى بولۇشىغا قارىماي ، تەركىدۇنيا بولۇپ خىلۋەت ئورمانلىقتا ياشاۋاتقان ھەربىي سەركەردە ، تەدبىرلىك ئۆلىما جۇگې لياڭنىڭ تۇرالغۇسىغا ئالايىتەن ئۈچ قېتىم بېرىپ ، ئۇنى قايتا – قايتا تەكلىپ قىلىپ ئاخىر ئوردىغا ئېلىپ كېلىدۇ . شۇنىڭدىن كېيىن جۇگې لياڭ ئۇرۇشلارغا قوماندانلىق قىلىش ، شۇ دۆلىتىنى قۇدرەت تاپقۇزۇش قاتارلىق جەھەتلەردە نۇرغۇن تۆھپىلەرنى قوشىدۇ ، ھەتتا ئۇنىڭ ئۆلۈكى ( جەسىتى ) مۇ جەڭگە قاتنىشىپ دۈشمەنلەرنى ساراسىمىگە سالىدۇ . ئەگەر جۇگې لياڭ بولمىغان بولسا ليۇبېي مۇددەتتىن بۇرۇن ۋەيران بولغان بولاتتى . ئامرىكا 2-دۇنيا ئۇرۇشىنىڭ ئۇرۇش غەلبىسىنى بۆلۈشۈشتە قانداقتۇ ئالتۇن - كۈمۈش ياكى يەر - زېمىننى ئىگەللىۋېلىشنى خىيالىغا كەلتۈرمەستىن يېڭىلگەن دۆلەتلەردىكى ئالىملارنى ، تەتقىقاتچىلارنى ‹‹ بۇلاپ ›› ئۆز دۆلىتىگە ئېلىپ چىقىپ كەتكەن . 1934 - يىلى يىلى شاڭخەيدىكى بىر قىسىم كارخانىلار ‹‹ پاكار بولسىمۇ ئىقتىدارلىق ئىشچىلارنى قۇبۇل قىلىمىز ›› دىگەندەك ئېلان ۋاراقچىلىرىنى تارقاتقان . بۇنىڭدىن 80 يىل بۇرۇنلا شاڭخەيلىكلەرنىڭ كاللىسىدا ئاشۇنداق ئىلغار ئىدىيە پەيدا بولغاچقا بۆگۈنكى دۇنيادا ئىنسانىيەت جەمىيىتىنى ھەيران قالدۇرغۇدەك شانلىق نەتىنجىلەرگە ئېرىشتى .                                   بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 u1 t5 u. f* ^& s1 Q5 Q
   نۆۋەتتە قانداق بىر دۇنياۋى كۈچلۈك كوماندىلارغا قارايدىغان بولساق يۇقۇرى ئىش ھەققى بىلەن توختاملىق تەكلىپ قىلىنغان چولپانلارنىڭ كۆپلىكىنى بايقايمىز . مەيلى قانداقلا بولسۇن ھەر قانداق بىر ئورۇن ئۈچۈن ئىقتىدارلىقلارنىڭ بولماسلىقى ياكى بار بولغان ئىقتىدارلىقلارنىڭ ئەتىۋارلانماسلىقى ئاخىرقى ھىساپتا شۇ ئورۇننىڭ ھالاكىتىنى شەكىللەندۈرىدۇ . مەلۈم بىر مەكتەپنىڭ مۇدىرى مەكتەپتىكى ئەڭ ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلاردىن شۇ قەدەر گۇمانلىنىدىكەن . ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلارنى كۆرسىلا غەزىپى ئۆرلەيدىكەن . پۇرسەت تاپسىلا يۇقۇرى دەرىجىلىك باشلىقلارغا بىر نەچچە نەپەر ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلارنى باشقا مەكتەپكە يۆتكىۋېتىش توغرىسىدا دوكلات سۇنىدىكەن ، ئۇ ئىنتايىن گۇمانخور بولۇپ بۇ ‹‹ ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ خىزمەتلەرنى ياخشى ئىشلىشى - مېنىڭ مۇدىرلىق ئورنۇمنى تارتىۋېلىش ئۈچۈندۇر ›› دەپلا چۈشۈنىدىكەن . ئۇ بىر قېتىملىق ئوقۇتقۇچىلار يىغىنىدا مۇنداق بايانات ئېلان قىلغان :                          
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- U& {$ ^- N! y* A7 u   ‹‹ مەن موشۇ مەكتەپنىڭ مۇدىرى ، مۇدىر دىمەك سەن نەرسىلەرنىڭ باشلىقى دىگەن گەپ . باشلىق دىگەن نىمە ئىش قىلىدۇ ؟ سەن نەرسىلەرنى باشقۇرىدۇ ، تەنقىتلەيدۇ . گەپ ئاڭلىمىساڭ پۇلۇڭنى تۇتىدۇ ، مەسىلە سادىر قىلساڭ خىزمەتتىن ھەيدەيدۇ . يېقىندىن بۇيان بەزىللىرىڭ مېنىڭ بۇ مەكتەپنىڭ خاقانى ئىكەنلىكىمنى ئۇنتۇپ قېلىشتىڭ ، ھە دىسىلا دەرىس ئۆتۈش ، تاپشۇرۇق تەكشۈرۈش ، ئاشۇ قاپاقباش ئوقۇغۇچىلار بىلەن پاراڭلىشىش بىلەن بولۇشۇپ كەتتىڭ . مەن خالىسام بىرەرسىڭنى مۇكاپات سەھنىسىگە چىقىرالايمەن، خالىسام كۆزۈمگە سىغمىغانلىرىڭنى بىرەر جىنايەتچىگە « چاپلاپ » تۈرمىگە سولاتقۇزۋېتەلەيمەن . ۋاقتى كەلگەندە مېنىڭ دىگىنىم ‹‹ قانۇن ›› دۇر . تۈنۈگۈن ئىدارىدە ئېچىلغان يىغىندا « مۇقۇملۇق ھەممىدىن مۇھىم » دىيىلدى . سەن نەرسىلەر « مۇقۇملۇق » دىگەن ئوقۇمنى چۈشۈنەمسەن ؟ « مۇقۇملۇق ھەممىدىن مۇھىم » دىگەنلىك بولسا « ئوقۇتۇش ، تاپشۇرۇق ئانچە مۇھىم ئەمەس » دىگەنلىك بولماي نىمە ؟ ماڭا تىنىمسىز دەرىس ئۆتىدىغان ، تىنىمسىز تاپشۇرۇق تەكشۈرىدىغان ئوقۇتقۇچى ئەمەس ، تىنىمسىز تازلىق قىلىدىغان ، تىنىمسىز مۇقۇملۇق ئارخىۋى ئىشلەيدىغان ، تىنىمسىز ئوقۇغۇچىلارنىڭ ئىش - ھەركىتىنى تەكشۈرۈپ مەسىلە تېپىپ چىقالايدىغان ، تىنىمسىز سىياسى دوكلات يازىدىغان ئوقۇتقۇچى كېرەك !!! يەنە بەزىلىرىڭ بۇ كىچىك تازلارغا رەسىم سىزىشنى ، ماقالا يېزىشنى ،موللاق ئېتىشنى ئۈگىتىۋېتىپسەن . ئەگەر ئۇلار كۈنلەرنىڭ بىرىدە قالايمىقان ھەركەتلەرگە قاتناشسا ، ئەكسىيەتچىل رەسىم سىزىپ قويسا ، ئىناقسىزلىق تېرىيدىغان ماقالا يېزىپ قويسا . . . كىم جاۋاپكار بولىدۇ ؟ ئەلۋەتتە مەن جاۋاپكار بولىمەن . بۇ خىلۋەت يېزىدىن ئالى مەكتەپكە بارىدىغانلار چىقمىسا نىمە بوپتۇ ؟! مەنمۇ موشۇ يېزىدا تۇغۇلغان ، ئالى مەكتەپتە ئوقۇماي تۇرۇپ سەنلەرگە باشلىق بولالىدىمغۇ ؟ ئادەم قانچە كۆپ نەرسىنى بىلگەنسېرى « پىكىرچى » بولۇپ قالىدۇ . شۇڭا بۇ بالىلارغا ئارتۇقچە بىرنەرسىلەرنى ئۈگىتىمىز دەپ  ئاۋارە بولۇشما ؟! ئەگەر بۇلارنىڭ ئىچىدىن بىر نەچچىسى ياخشى ئوقۇپ ئالى مەكتەپلەرگە ئۆتۈپ ئۇ يەردە  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ |5 P( }) N. M" B; |5 }& c
دورا ياساشنى ئۈگىنىۋالسا ، كەلگۈسىدە يېزىمىزنىڭ مۇقۇملىقى ئۈچۈن ئاپەت ئەمەسمۇ ؟ ئەگەر شۇنداق بولسا بىرىلىپ دەرىس ئۆتكەنلىرىڭ « تارىخنىڭ جىنايەتكارلىرى » بولىشىسەن، تارىخنىڭ لەنىتى تۈۋرىكىگە دەل سەنلەر باغلىنىسەن ، بۇ سۆزۈمنى ئېسىڭدە چىڭ تۇتۇش . سەنلەر 100 ئوقۇغۇچىنى نۇقتۇلۇق ئالى مەكتەپلەرگە ماڭدۇر ، مەن ئۈچۈن بەرىبىر ، بىراق بىرەر ئوقۇغۇچۇڭ مەسىلە سادىر قىلىدىكەن قاتتىق جازالىنىسەن . سەنلەر قانداق دەۋىردە ياشاۋاتقانلىقىڭنى بىلەمسەن ؟ ! ›› دەپ سۆزلىگەن، مەزكۇر مۇدىر ئەپەندى سۆزلەۋاتقاندا گۈرەن تومۇرلىرى قاتتىق كۆپۈپ كەتكەچكە بىر قىسىم ئوقۇتقۇچىلار ئويلىمىغان يەردىن تومۇرى يېرىلىپ كېتىپ ئۆلۈپ قالسا ، قايسىمىز جاۋاپكار بولۇپ قالارمىز ، دەپ ئەنسىرەشكەن .                        
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ s. [0 m. ]$ H8 l: J" }    قىسقىچە باھا : مەزكۇر مەكتەپ مۇدىرى ئۆزىنىڭ قانداق دەۋىردە ياشاۋاتقانلىقىنى ئۇلۇغ پارتىيىمىزنىڭ ئۇنىڭغا نىمە ئىش ۋە قانداق ۋەزىپە تاپشۇرغانلىقىنى ئېنىق بىلەلمەپتۇ ، ئۇ خىزمەتلەرنى بىرلەشتۈرۈپ ئىشلەشنى ۋە لوگىكىلىق تەپەككۇر قىلىشنى بىلمەيدىكەن . مۇقۇملۇق ئۇنىڭ ئۈچۈن ئەمەس ، ھەممىمىز  ئۈچۈن تولىمۇ مۇھىم . بىراق مۇقۇملۇق ھەممىدىن مۇھىم دەپ قاراپ گۇناھسىز بالىلارنى نادان قالدۇرۇش ، ئىقتىدارلىق ئوقۇتقۇچىلارنى چەتكە قېقىش ئادالەتسىزلىك - دە !؟ ئەي بىچارە مەكتەپ مۇدىرى ، سەن ئۇلۇغ داھىمىز ماۋزېدۇڭنىڭ ‹‹ بىيۇگىراتلىققا قارشى تۇرايلى! ›› ، دىڭ شىياۋ پىڭنىڭ ‹‹ ئىدىيەدە ئازات بولايلى ›› ، خۇ جىنتاۋنىڭ ‹‹ دەۋىر بىلەن تەڭ ئىلگىرلەيلى ›› ، باش شۈجى شى جىن پىڭنىڭ ‹‹ يىغىننى ئاز ئاچايلى ، دىمەسلىككە تىگىشلىك سۆزلەرنى دىمەيلى ، ئىلمىي بولايلى ›› دىگەن دانا سۆزلىرىنى قاچان تەمى ھەزىم قىلارسەن؟ ! شۇنىڭغا قارىغاندا مۇنەۋۋەر ئوقۇتقۇچى بولماي تۇرۇپ ، مەكتەپ مۇدىرى بولۇش - خەتنىسىنى قىلماي تۇرۇپلا خوتۇن ئالغانغا ئوخشىسا كېرەك .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 ]- l  ^7 j3 }8 K4 D3 M. R                            مەنبە : روھلان .
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 p- E- `) ?2 z# Y/ {                                                                   2014 - يىل 6 - ماي .بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; w1 X3 j# ], h

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% M9 T' y4 w4 O9 q# E8 Z3 w) n/ f

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 106341
يازما سانى: 12
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 35
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 107 سائەت
تىزىم: 2014-4-24
ئاخىرقى: 2014-6-12
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 12:59:01 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئىچىم ئاچچىق بوپ قالدى.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 105524
يازما سانى: 785
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2159
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 629 سائەت
تىزىم: 2014-3-31
ئاخىرقى: 2014-7-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 01:14:35 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مۇشۇنداق دوپپىسىنى ئەكەل دىسە، بېشىنى ئېلىپ  كېلىدىغان ، قارا قورساق، مەمەدان، ئۆز ئورنىنى ساقلاش ئۈچۈن ھەرقانداق ئىشنى قىلىشنى يانمايدىغان بىر قىسىم <<تۇغماس توخۇلار>> ھەر ساھە، ھەر كەسىپلەردە يوق ئىشنى بار قىلىپ، كىچىك ئىشنى چوڭ قىلىپ، خەلقنىڭ نارازىلىقىنى قوزغاپ،ئەمىلىيەتتە جەمىيەتنىڭ مۇقىملىغىغا تەسىر يەتكۈزىدىغان يوشۇرۇن خەۋىپنى پەيدا قىلىدۇ……مۇشۇنداقلارمۇ بۇ قېتىمقى <يولۋاس-چىۋىنلار>نى يوقۇتۇشتا ئەدىبىنى يىسە بولاتتى……

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100207
يازما سانى: 48
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 280
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 223 سائەت
تىزىم: 2013-11-28
ئاخىرقى: 2014-6-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 01:29:59 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇرادەر ياخشى يىزىپسىز ....لىكىن سۆز ئىبارە ئىشلىتىشكە دىققەت قىلىڭ. ئۇلۇغ دىگەن سۆزنى جايىغا ئىشلەتىسىڭىز دىمەكچىمەن

[

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100207
يازما سانى: 48
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 280
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 223 سائەت
تىزىم: 2013-11-28
ئاخىرقى: 2014-6-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 01:30:37 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇرادەر ياخشى يىزىپسىز ....لىكىن سۆز ئىبارە ئىشلىتىشكە دىققەت قىلىڭ. ئۇلۇغ دىگەن سۆزنى جايىغا ئىشلەتىسىڭىز دىمەكچىمەن

[

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101842
يازما سانى: 45
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 541
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 201 سائەت
تىزىم: 2014-1-5
ئاخىرقى: 2014-6-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 01:41:16 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
توۋا   قاسى  مەكتەپنىڭ   مەكتەپ  مۇدىرىدۇ بۇ؟؟

كېيىنكى ئەۋلاتل

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95
يازما سانى: 881
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 13542
تۆھپە نۇمۇرى: 798
توردا: 4791 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2014-8-1
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 02:36:15 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنداق مەكتەپ مۇدىرلىرى ھازىر ھەممە مەكتەپتە ماڭدامدا بىر ئۇچرايدۇ ،............

قۇياش مەڭگۈ زىمىننىڭ بىرتەرىپىنىلا يۇرۇتمايدۇ ،تىرىشساڭلا ، مۇۋەپىقىيەت قۇچىقىنى كەڭ يايىدىغان پۇرسەت كېلىدۇ

ئۇلۇغ اللاھتىن ك

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 120
يازما سانى: 8164
نادىر تېمىسى: 7
مۇنبەر پۇلى : 33932
تۆھپە نۇمۇرى: 2986
توردا: 3568 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2014-8-2
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 02:39:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇنداق بىلىمسىز،مەكتەپنى ئۆزىنىڭ شەخسىي داچىسى قاتارىدا.ئوقۇتقۇچى -ئوقۇغۇچىلارنى مالىيى قاتارىدا كۆرىدىغان پوق قورساق مەكتەپ مۇدىرلىرى كۆپ ھازىر.....
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 }, A+ \# B* p5 J
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; h) ^9 V- i6 n. o5 Iشۇڭا مىللىي مائارىپنىڭ سۈپىتى تۆۋەنلەپ كېتىۋاتىدۇ....

تىرىكلىك پەيتىنى غەنىيمەت بىل،دەم -ئۇشبۇ دەمدۇر،بۇ بىھۇدە ئۆتۈپ كەتكەن ۋاقىتنى ياندۇرغىلى بولىدىغان دۇنيا ئەمەس.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 89699
يازما سانى: 336
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1018
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 218 سائەت
تىزىم: 2013-1-7
ئاخىرقى: 2014-7-31
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 02:46:08 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: P' b5 p2 {+ T3 a+ r, q6 B, R
مىنىڭ ئىنىم شىنجاڭ پىداگۇگىكا ئۇنىۋىرسىتىنىڭ ئوقۇغۇچىسى بولۇپ ، ئوقۇش پۇتتۇرگەندە ناھىيىمىزنىڭ مەلۇم بىر تاغلىق يىزىسىدىكى ئوتتۇرا مەكتەپكە ماتىماتىكا ئوقۇتقۇچىسى بولۇپ تەخسىم قىلىنغان ئىدى . ئۇ مەكتەپنىڭ مۇدىرى ئۆز بىشىمچى ، مەنمەنچى بولغاچقا ، بىر - ئىككى قىتىم گەپتە كەتكۇزۇپ قويۇپتۇ . شۇنىڭ بىلەن ئىنىمنى 180 كىلومىتىر يىراقلىقتىكى باشلانغۇچ مەكتاپكە يۆتكىۋىتىپ كۆزدىن يوقاتقان ئىدى . ئۇ يەردە 5 يىل ئىشلىگەندىن كىيىن ، ئۆتكەن يىل ئۆزىنىڭ بىلىم سەۋىيىسى بىلەن ناھىيە مەركىزىدىكى نوقتىلىق مەكتەپكە ئىشقا چۇشتى .

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101634
يازما سانى: 8
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 431
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 64 سائەت
تىزىم: 2014-1-1
ئاخىرقى: 2014-7-29
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 02:58:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
musilina يوللىغان ۋاقتى  2014-6-7 12:39 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% o) M! p9 C7 S8 v( Qبۇنداق بىلىمسىز،مەكتەپنى ئۆزىنىڭ شەخسىي داچىسى قاتار ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) O$ f/ G2 q3 n# wبۇ ھەم نۆۋەتتىكى ۋەزىيەتنىڭ تەقەززاسى.

رەزىللىككە تولغانكەن دۇنيا،
قىسمەتلەرگە تەن بەردىم ئاخىر.
ئېيتە نىچۈن ھالىم بۇ قەدەر؟
_مەۋجۇدلىقىڭ گۇناھىڭ ئېغىر.
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش