مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 2903|ئىنكاس: 18

بىلىمخۇمار: ئامېرىكا باشلانغۇچ مەكتەپلىرىنىڭ دەرسى ۋە ئوقۇتقۇچىل [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82221
يازما سانى: 530
نادىر تېمىسى: 20
مۇنبەر پۇلى : 36078
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1484 سائەت
تىزىم: 2012-6-28
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 09:45:45 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئامېرىكا باشلانغۇچ مەكتەپلىرىنىڭ دەرسى ۋە ئوقۇتقۇچىلىرىبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; d: l) w5 \9 o

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 U  C+ P! n' p4 j4 G' N# e6 e, sبىلىمخۇماربۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ o# H+ Z/ A+ B, _  x$ g
2014-يىلى 6-ئاينىڭ 6-كۈنى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 d: _6 @6 b2 \" ^" p4 rبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 i" r+ Y+ B9 n
مەن ئالدىنقى بىر ماقالىدا ئامېرىكا باشلانغۇچ مەكتەپلىرىنىڭ تاپشۇرۇق بېرىش ئەھۋالىنى تونۇشتۇرغاندىن كېيىن، بەزى قېرىنداشلار ئامېرىكىدىكى باشلانغۇچلاردا بالىلارغا نېمە دەرسلەر ئۆتۈلىدىغانلىقىنى سوراپ ئىنكاس يېزىپتۇ. مەن مەزكۇر ماقالىدا ئامېرىكا باشلانغۇچ مەكتەپلىرىنىڭ يەنە بىر قىسىم ئەھۋاللىرىنى تونۇشتۇرۇپ ئۆتىمەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: _- ?- [3 T/ f  X6 O' \
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 ?7 e3 v( O' e/ P

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# r- i# ^: `  a5 u9 Y& S1. ئۆتۈلىدىغان دەرسلەر ۋە ئۇلارنىڭ ھەپتىلىك ئۆتۈلۈش سائىتىبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! |* ?/ k3 P9 m; u

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ T) t* `1 J' l5 Kئامېرىكىنىڭ «مەملىكەتلىك مائارىپ ستاتىستىكا مەركىزى» نىڭ 1997-يىلىدىكى بىر دوكلاتىغا ئاساسلانغاندا، ئامېرىكىدىكى باشلانغۇچنىڭ بالىلىرىغا ئۆتۈلىدىغان دەرسلەر ۋە ئۇلارنىڭ بىر ھەپتىلىك ئۆتۈلۈش سائەت سانى مۇنداق ئىكەن [1]:بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! B9 b% z% F2 y4 B5 Q
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 F5 g7 V0 D7 W* g! V4 t
يادرو دەرسلەر (Core Subjects):
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 T* w$ Y0 D5 r$ c2 h& gبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 w" w6 D* v, v
ئىنگلىزچە، كىتاب ئوقۇش، ۋە تىل سەنئىتى: ھەپتىسىگە 9.4 سائەت
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ ~3 |" l% O2 Y/ V: Sھېساب ۋە ماتېماتىكا: ھەپتىسىگە 4.6 سائەتبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 N5 _: E" Z/ r- F& F& N, {
ئىجتىمائىي-پەن ۋە تارىخ: ھەپتىسىگە 2.6 سائەت
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 p3 K  G7 Y* O" Y2 b& o5 Rتەبىئىي-پەن: ھەپتىسىگە 2.3 سائەت
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 f1 b5 B3 a6 d4 [* d# tجەمئىي: ھەپتىسىگە 18.9 سائەتبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! m5 t/ P7 `1 X1 Y' u/ A4 O" s

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 |3 N4 }( R; Wمېنىڭ چۈشىنىشىمچە، يۇقىرىدىكى «يادرو دەرسلەر» ھەممە مەكتەپلەردىن ئۆتۈش مەجبۇرى تەلەپ قىلىنغان دەرسلەر بولۇپ ھېسابلىنىدۇ. ئۇنىڭدىن باشقا، ئامېرىكا مائارىپ مىنىستىرلىقى بەلگىلەپ بەرگەن، ھەر بىر مەكتەپ ئۆز ئەھۋالىغا قاراپ ئۆتسە بولىدىغان «يادرو-ئەمەس دەرسلەر» (Non-core Foundation Subjects) مۇ بار بولۇپ، ئۇلار تۆۋەندىكىدىن ئىبارەت [2] (بۇ دەرسلەرنىڭ ھەپتىسى قانچىلىك ئۆتۈلىدىغانلىقى ھەر بىر مەكتەپكە باغلىق بولۇپ، شۇڭا مەن ئۇ توغرۇلۇق بىرەر ماتېرىيال تاپالمىدىم):بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 |" N  _; `1 s0 |; g

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' n: K* B. D0 c$ V8 G& Kلايىھىلەش ۋە تېخنولوگىيە
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 X* |0 H+ I( B2 f& Jئۇچۇر ۋە خەۋەرلىشىش تېخنولوگىيىسى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" u' }# Q1 F( @' A3 o2 Uتارىخ
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* p1 Y6 E8 B3 [" U( ?6 d7 ?جۇغراپىيە
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 C/ s: z) `; Z, Oھازىرقى زامان چەت ئەل تىللىرىبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; `. j  i5 u) h7 G; W0 ~# G
سەنئەت ۋە لايىھەبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: u1 {$ G4 `. M& ~: }+ V
مۇزىكابۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) }, k5 O3 q& ~  N7 B+ D
تەنتەربىيە
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- `7 f& a5 G3 h6 H
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 [! ]* [% b+ m; m) mبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# X1 T) h1 e8 n- @6 Y
2. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ يىللىق ۋە ھەپتىلىك ئىشلەش ۋاقتى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  Z  t8 ~3 c9 B+ [; \! K
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" s2 l& c) g* q2 {" s" b8 f1 P6 \بىر يىلدا 52 ھەپتە، بىر ھەپتىدە 5 خىزمەت كۈنى بار بولۇپ، بىر ئادەم ھېچ قانداق دەم ئېلىش كۈنى يوق ھالدا ئىشلىسە، بىر يىلدا 260 كۈن ئىشلەيدۇ. ئامېرىكىدىكى شىركەت-ئىدارە ئورۇنلىرىنىڭ ھەممىسىنىڭ 5 كۈندىن 11 كۈنگىچە بايرام كۈنلىرى بار. ئۇنىڭدىن باشقا، كۆپىنچە ئورۇنلار ئۆز خىزمەتچىلىرىگە ھەر يىلى بەلگىلىك تەتىل ۋاقتى ئاجرىتىپ بېرىدىغان بولۇپ، خىزمەتچىلەر تەتىل قىلىدىغان ۋاقىتلارنى ئائىلە ئەھۋالىغا ئاساسەن ئۆزلىرى بېكىتىدۇ. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 ]4 }: c! k& V

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: L+ |" R$ R- O- t$ g  a# Hباشقا بارلىق شىركەت ۋە ئىدارە ئورۇنلىرى بىلەن سېلىشتۇرغاندا، ئامېرىكا باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ بايرام ۋە دەم ئېلىش كۈنى ئەڭ كۆپ بولۇپ، ئۇلارنىڭ بىر يىل ئىچىدە ئىشلەيدىغان ۋاقتى جەمئىي 180 كۈن ئىكەن [3]. بۇنداق بولۇشىدىكى بىر سەۋەب، مەكتەپلەردە يازلىق ۋە قىشلىق تەتىل ۋاقتىنىڭمۇ بار بولۇشىدۇر. مېنىڭ بىر يىلدا ئىشلەيدىغان ۋاقتىم 231 كۈن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, f2 f: s7 D" f) x/ Eبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' B7 d" q& |+ W$ E' @
بىر ھەپتىدە خىزمەت كۈنىدىن 5 كۈن بولغاچقا، ئەگەر بىر ئادەم كۈنىگە 8 سائەتتىن ئىشلىسە، بىر ھەپتىدە 40 سائەت ئىشلەيدۇ. ئامېرىكىنىڭ قانۇنىدا بەلگىلەنگەن نورمال خىزمەت ۋاقتى ھەپتىسىگە 40 سائەت بولۇپ، ئەگەر كىشىلەر ئاشۇ 40 سائەتتىن كۆپرەك ئىشلەشكە مەجبۇرى بولىدىكەن، قانۇن بويىچە ئۇلارنىڭ ئارتۇق ئىشلىگەن ۋاقتىغا شەنبە كۈنى بولسا 1.5 ھەسسە مائاش، يەكشەنبە كۈنى بولسا 2 ھەسسە مائاش بېرىلىشى كېرەك. مەسىلەن، سىزنىڭ نورمال مائاشىڭىز سائىتىگە 30 دوللاردىن توغرا كەلگەن بولسا، ئارتۇق ئىشلىگەن ۋاقتىڭىز شەنبە كۈنىگە توغرا كەلسە، سىزگە سائىتىگە 45 دوللار بېرىلىشى كېرەك. ئەگەر ئارتۇق ئىشلىگەن ۋاقتىڭىز يەكشەنبە كۈنىگە توغرا كېلىدىكەن، سىزگە سائىتىگە 60 دوللاردىن مائاش بېرىلىشى كېرەك. مانا بۇ ئامېرىكىنىڭ بىر قانۇنى بولۇپ، مائاشلىق خىزمەتچىلەر «ئارتۇق ئىشلەشكە لاياقەتلىك خىزمەتچىلەر» (nonexempt) بىلەن «ئارتۇق ئىشلەشكە لاياقەتسىز خىزمەتچىلەر» (exempt) دەپ ئىككى تۈرگە بۆلۈنىدۇ. «لاياقەتسىز» تۈرىگە كىرىدىغانلار ئارتۇق ئىشلىسە ھېلىقى ئارتۇق مائاش بېرىلمەيدۇ. پەقەت ئۆلچەملىك ۋە مۇقىم مائاشلا بېرىلىدۇ. مەن «لاياقەتسىز» تۈرىگە كىرىدىغان بولۇپ، تۆۋەندىكى 4-مەنبە [4] دە كۆرسىتىلىشىچە، دەرس ئۆتۈش بىلەن شۇغۇللىنىدىغان مەكتەپ خادىملىرى ياكى ئوقۇتقۇچىلارمۇ «لاياقەتسىز» تۈرىگە كىرىدىكەن. يەنى، ئۇلار 40 سائەتتىن كۆپ ئىشلىسە، ئارتۇق قىسمىغا ئايرىم مائاش بېرىلمەيدىكەن.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* z) j, M! M5 O4 F7 ?' t5 Y
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. Z: n& a8 X  ^$ t- j
ئەمما، ئامېرىكىدىكى باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ بىر ھەپتىدە ئىشلەيدىغان ۋاقتى ئوتتۇرا ھېساب بىلەن 45.6 سائەت ئىكەن [1]. بۇنىڭ ئىچىدە مەكتەپ ئىچىدە ئۆتكۈزىدىغان ۋاقتى 32.9 سائەت بولۇپ، نورمال ئوقۇش كۈنلىرىدىن باشقا كۈنلەردە مەكتەپ سىرتىدا ئۆتكۈزىدىغان ۋاقتى 11.7 سائەت ئىكەن. مەكتەپ سىرتىدا سەرپ قىلغان بۇ ۋاقىتنى ئۇلار ترېنېرلىق قىلىش (coaching)، ئوقۇغۇچىلارنى دالا سەپىرىگە ئاپىرىش، دەرس تەكرارلاپ بېرىش، دەرسكە تەييارلىق قىلىش، قەغەز تەكشۈرۈش، ئاتا-ئانىلار بىلەن ئۇچرىشىش، ۋە ئوقۇتقۇچىلار يىغىنىغا قاتنىشىش قاتارلىق ئىشلارغا ئىشلىتىدىكەن.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 B. t2 W; p2 F& u+ u9 _8 xبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 e) K: ?. K. ^) p# I; P) D
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( `1 B$ x$ V6 P
3. ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاشىبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) q, l& O, d* X: D# V# x3 F2 A
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 c+ o# ]8 k# M
ئامېرىكا ئەمگەك ستاتىستىكا ئىدارىسىنىڭ 2012-يىللىق مەلۇماتىغا ئاساسلانغاندا [5-6]، ئامېرىكا باشلانغۇچ مەكتەپ ئوقۇتقۇچىلىرىنىڭ ئوتتۇرىچە يىللىق مائاشى 53400 دوللار بولۇپ، ئەڭ يۇقىرى مائاشلىقلارنىڭ مائاشى 83160 دوللار، ئەڭ تۆۋەن مائاشلىق ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مائاشى 35630 دوللار ئىكەن. ئامېرىكىدا نيۇ يورك ۋە كالىفورنىيە قاتارلىق شتاتلاردا مائاش ئەڭ يۇقىرى بولۇپ، ئامېرىكىنىڭ ئوتتۇرا قىسمىدىكى شتاتلاردا مائاش ئەڭ تۆۋەن بولىدۇ. ئامېرىكىدا ئالىي مەكتەپ باكالاۋرلىقىنى تاماملاپ، يېڭى خىزمەتكە ئورۇنلاشقان ياشلارنىڭ دەسلەپكى يىللىق مائاشى ئادەتتە 30000 دوللاردىن 45000 دوللارغىچە بولىدۇ. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& W, ~/ u1 ~+ P( H

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 A/ l. Z' [8 c4 `$ r$ M( _مەن ئوقۇرمەنلەرگە بۇ مائاشنى ئەينەن جۇڭگو پۇلىغا ئايلاندۇرماسلىقنى تەۋسىيە قىلىمەن. بۇنىڭ سەۋەبى، ئامېرىكا ئالدى بىلەن مائاشنى تولۇق بېرىپ، ئاندىن باج تۇتىدىغان دۆلەت. جۇڭگو بولسا تۇتىدىغان باجلارنىڭ ھەممىسىنى تۇتۇپ بولۇپ، ئاندىن قالغىنىنى مائاش قىلىپ بېرىدۇ. ئامېرىكىدا ئاساسلىق باجلاردىن مۇنداق 5 تۈرلۈك باج بار: (1) دۆلەت كىرىم بېجى. (2) شتات كىرىم بېجى. (3) سودا بېجى (بۇ ھازىر كالىفورنىيەدە 9.25 پىرسەنت). (4) 65 ياشقا كىرگەندىن كېيىنكى كىرىم كېپىللىك بېجى. (4) 65 ياشقا كىرگەندىن كېيىنكى داۋالىنىش كېپىللىك بېجى. بۇ باجلار كىرىمنىڭ ئوخشىماسلىقىغا قاراپ ئوخشاش بولمايدىغان بولۇپ، كىشىلەردىن ئەڭ تۆۋەن بولغاندا جەمئىي 15 پىرسەنت، ئەڭ يۇقىرى بولغاندا جەمئىي 40 پىرسەنت ئەتراپىدا باج ئېلىنىدۇ. يەنى، تۆۋەن كىرىملىك كىشىلەر باجنى ئاز تاپشۇرىدۇ. يۇقىرى كىرىملىك كىشىلەر بولسا باجنى كۆپ تاپشۇرىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% a* l3 x* y: u0 v- B* c
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 L, D, {$ Y) X5 ^# Fباشلانغۇچنىڭ ئوقۇتقۇچىلىرى ئەڭ بايلارنىڭ ئىچىگە كىرمىسىمۇ، ئوتتۇراھال كىرىملىك (middle class) سىنىپقا كىرىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( Y8 {8 D# y# i/ O! Mبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  q5 y) m' \; }. ~7 m
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" K! A% K; v2 B
4. ئاخىرقى سۆزبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; }% l7 C1 k: u5 G) T$ `- r

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ Y1 f4 u2 E8 m4 x4 `' t% _مەن ئۆزۈمنىڭ مائارىپ توغرىسىدىكى ئالدىنقى يازمىلىرىمغا چۈشكەن ئىنكاسلاردىن ئۇيغۇر دىيارىدىكى ئۇيغۇر مائارىپىنىڭ ھازىرقى ئەھۋالى توغرىسىدا بىر قىسىم چۈشەنچىلەرگە ئىگە بولدۇم. بۇ جەھەتتە بەزى قېرىنداشلارنىڭ ماڭا يازغان ئايرىم خەتلىرىمۇ كۆپ ياردەم قىلدى. قېرىنداشلارنىڭ خەۋىرىدە بار بولغىنىدەك، مەن بۇرۇن يەرلىك مىللەت مائارىپى ۋە ئانا تىل ھەققىدە خېلى كۆپ ئىزدەنگەن، ھەمدە خېلى كۆپ ماقالىلەرنىمۇ يازغان. مېنىڭ بۇ ساھەدە دۇنيانىڭ ئەڭ ئالدىدا مېڭىۋاتقان مۇتەخەسسىسلەردىن بەزىلىرى بىلەن يېقىن دوستلۇق مۇناسىۋىتىم بار بولۇپ، ئۇيغۇر مائارىپىنىڭ ھازىرقى ئەھۋالى توغرىسىدا ئۇلار بىلەن پىكىرمۇ ئالماشتۇرۇپ باققان. ئۇلاردىن ھازىرمۇ ھەر قانداق ۋاقىتتا مەسلىھەت ئېلىش ئىمكانىيىتىم بار. بۇ ساھەدىكى بەزى خەلقئارالىق يىغىنلارغىمۇ مەن ئۆز چىقىمىم بىلەن قاتنىشىپ باقتىم. ھازىرقى زامان ئىلىم-پەن نەتىجىلىرى بويىچە قارىغاندا، ئۇيغۇر باشلانغۇچ مائارىپىنى بىر «پۈتۈنلەي بۇزۇلغان مائارىپ»، دەپ قاراشقا بولىدۇ. ئەمدىكى گەپ بۇ توغرۇلۇق قانداق قىلىش مەسىلىسىدۇر. بەزى قېرىنداشلار ماڭا خەت يېزىپ، مەندىن مۇشۇ سوئالنى سوراۋاتىدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. q0 m, y1 B  @, E

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' f. U- K4 {0 c4 {0 L9 g, K9 ^4 s0 ^ئەگەر سىياسىي مەزمۇننى كىرگۈزمىسەك، ئۇيغۇر دىيارىدىكى ئۇيغۇر باشلانغۇچ مائارىپىنىڭ مەقسىتىنى مۇنداق بىر قانچە نۇقتىلارغا يىغىش مۇمكىن:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& [3 o: G4 K) j- k$ l5 A" l
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* ^+ k% ^! r2 L# u. t& K" }" }--خەنزۇ تىلىدىن ساۋاتىنى چىقىرىش
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, s- J- U. v- z" v0 l--باشلانغۇچ سەۋىيىسىدىكى ھېساب ۋە باشقا كەسپىي دەرسلەرنى ئۆگىتىشبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! w  a9 s* E- U. ~. Q
--بالىلارنى ئەخلاق، مىجەز، خۇلق ۋە كىشىلىك خاراكتېر جەھەتلەردە بىر نورمال ئىنسان سۈپىتىدە چوڭ قىلىش، شۇ ئارقىلىق ئۇلارنى كەلگۈسىدە ئۆز ئالدىغا مۇستەقىل ئويلىيالايدىغان ۋە ئۆز ئالدىغا مۇستەقىل ئىش قىلالايدىغان، جەمئىيەتكە ياراملىق كىشىلەردىن قىلىپ تەربىيىلەپ يېتىلدۈرۈش
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& f; e( v" W3 l$ yبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, j+ X# R& s3 O$ {- s; G
ئەگەر يۇقىرىدىكى مەقسەتلەر توغرا بولسا، يەنى ھازىر ئۇيغۇر دىيارىدىكى مائارىپنىڭ مەقسىتىگە ئۇيغۇن بولسا، ئۇ ھالدا ئاشۇ مەقسەتلەرنى ئەمەلگە ئاشۇرۇشنىڭ ئىلمىي ئۇسۇلى، ھازىر دۇنيادىكى تەرەققىي قىلغان ئەللەرنىڭ ئۇسۇلى بىلەن ئوخشىشىپ كېتىدىغان ئۇسۇلى مۇنداق بولۇشى كېرەك:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: a3 F# y# [  V. Z4 v) K
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 ]3 P* }+ o( h4 c--باشلانغۇچ 3-سىنىپنى تاماملىغۇچە، بالىلارغا خەنزۇ تىلى دەرسىنى بىر ئايرىم دەرس قىلىپ ئۆتۈش
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  `2 ^, p2 n! X' Q4 H! k0 w--باشلانغۇچ 3-سىنىپنى تاماملىغۇچە ئۇيغۇر تىلىنىمۇ ھېچ بولمىغاندا خەنزۇ تىلى دەرسى بىلەن ئوخشاش دەرىجىدە ئۆتۈشبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' ~3 H, d# B; A. P3 b' o! Z6 y
--باشلانغۇچ 3-سىنىپنى تاماملىغۇچە، بارلىق كەسپىي دەرسلەرنى ئۇيغۇر تىلىدا ئۆتۈشبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# y' c+ L4 H# J, ?6 D( s
--باشلانغۇچ 4-سىنىپتىن باشلاپ، خەنزۇ تىلى دەرسى بىلەن ئۇيغۇر تىلى دەرسىنى ئايرىم دەرس قىلىپ ئۆتۈشتىن سىرت، بىر قىسىم تەبىئىي-پەن كەسپىي دەرسلىرىنى خەنزۇچە ۋە ئۇيغۇرچە بىرلەشتۈرۈپ ئۆتۈش. ھەمدە ئۇ دەرسلەرنىڭ خەنزۇ تىلىدا ئۆتۈلۈش نىسبىتىنى تەدرىجىي ھالدا ئاشۇرۇپ مېڭىشبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) q' R% }1 R; {" K+ O4 V

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, {, }% k1 C0 Aبۇ ئۇسۇل ھازىرقى زامان ئىلمىي تەتقىقات نەتىجىلىرىگە ئۇيغۇن كېلىدۇ. ھەمدە ئۇ يۇقىرىدىكى 3 مەقسەتنى ھەقىقىي تۈردە ئەمەلگە ئاشۇرالايدۇ.بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 t+ C) o+ @4 ?
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @& `: D& R, g; d# G0 e4 N5 O
ئەمدى ئىككىنچى گەپ، ھازىر يولغا قۇيۇلۇۋاتقان تۈزۈمنى ئۆزگەرتىپ، يۇقىرىقىدەك ئىلمىي ئوقۇتۇش ئۇسۇلىنى يولغا قويۇشقا ئۇيغۇرلارنىڭ ئىمكانىيىتى بولمىسا، قانداق قىلىش كېرەك؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) o/ @4 S" H$ j# T- t2 [
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- q7 d2 s. j3 s3 b3 j( [( ]: M; F8 ]بۇ سوئالنىڭ ئەڭ تۈز جاۋابى يۇقىرىدىكى ياخشى ئۇسۇلنى ئۆيدە قوللىنىشتىن ئىبارەت. ئەمما، بۇنداق قىلغاندا بىز كەم دېگەندە يەنە تۆۋەندىكى 2 مەسىلىگە دۇچ كېلىمىز:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 j" b8 H' c1 c- v$ }$ Aبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @- T" \) Y) B5 x6 K5 q
--ئۆيدە ئوقۇتۇش ۋاقتى نەدىن كېلىدۇ؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( |0 u2 U9 T1 _, F/ G3 r) a) B' S5 q--ئۆيدە ئوقۇتۇش ئۇسۇلى بىلەن مەكتەپتە ئوقۇتۇش ئۇسۇلى ئوخشىماي قېلىش مەسىلىسىنى قانداق بىر تەرەپ قىلىش كېرەك؟ دەرسلەر مەكتەپتە خەنزۇچە، ئۆيدە ئۇيغۇرچە ئۆتۈلىدىغان بولغاچقا، بۇ ئىككى يەردىكى دەرس ئۆگىتىش ئۇسۇلى ھەقىقەتەنمۇ ئوخشىماي قالىدۇ. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" k8 p' p+ b6 W

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; t  R6 a: q! T# K7 c/ Gئامېرىكىدىكى باشلانغۇچلاردا دەرس ئۆتۈش ۋاقتى 6 سائەتتىن ئاشمايدۇ. يەنى، بەزى مەكتەپلەر ئەتىگىنى سائەت 7 دە، بەزىلىرى 8 دە، ۋە بەزىلىرى 9 دا دەرس باشلاپ، چۈشتىن كېيىن سائەت 2 ياكى 3 تە چوقۇم دەرستىن چۈشىدۇ. باشلانغۇچ مەكتەپ بالىلىرىغا بېرىلگەن تاپشۇرۇقنىڭ مىقدارى بىر سائەتتىن ئاشمايدۇ. يەنى، باشلانغۇچنىڭ بالىلىرى بىر كۈندە ئەڭ كۆپ بولسىمۇ تاپشۇرۇق ئىشلەش ۋاقتىنىمۇ قوشۇپ ئاران 7 سائەت ئوقۇيدۇ. مەن ئىگىلىگەن ئەھۋالغا ئاساسلانغاندا، ھازىر ئۇيغۇر دىيارىدىكى ئۇيغۇر بالىلارنىڭ كۈنلۈك ئوقۇش ۋە تاپشۇرۇق ئىشلەش ۋاقتى 12 - 15 سائەت كېلىدىكەن. بۇنداق ئەھۋالدا «ئۆيدە ئۆگىتىش» ئىشىنى قانداق ئەمەلگە ئاشۇرۇش كېرەك؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 w0 H5 x( u  nبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ @/ g* Q! o: n" v* D  A8 u  q
بۇ سوئالغا مەندىمۇ جاۋاب يوق. مېنىڭچە بۇ ئىشقا ئۇيغۇر ئەمەل ئەھلىلىرى بىلەن ئۇيغۇر مائارىپچىلار ئۆزلىرى كۈچىشى كېرەك. يەنى، ئۇيغۇر باشلانغۇچ مائارىپىنىڭ دائىرىلەر كۆزلىگەن مەقسىتىنى ئەمەلگە ئاشۇرۇشتا، ھازىرقىدەك قالاق ۋە ئۈنۈمسىز ئۇسۇل بىلەن تەرەققىي تاپقان ئەللەر قوللىنىۋاتقان ئىلمىي ۋە ئۈنۈملۈك ئۇسۇل بار. ئەمەل ئەھلىلىرى بىلەن مائارىپچىلار ھاكىمىيەت ئۈستىدىكىلەرنى «نىشاننى سەن بەلگىلەپ بەر، ئۇنى ئۆزىمىز ئەمەلگە ئاشۇرايلى» دېگەن نەرسىگە كۆندۈرۈش يولىدا داۋاملىق تىرىشىشى كېرەك. ئامېرىكىدا مائارىپ توغرىسىدىكى دۆلەت قارارلىرىنى ۋۇجۇدقا كەلتۈرۈش جەريانلىرىنىڭ ھەممىسىگە مائارىپچىلار بىلەن ئاتا-ئانىلار چوقۇم قاتناشتۇرۇلىدۇ. مەن ھازىرچە بۇنىڭدىن باشقا ئامالنى ئويلاپ چىقالمىدىم.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; d1 f4 }9 h; k, a: H7 E& f2 h/ ~
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( I  ~( [% n- i5 o, U. a1 A" j* T
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! {0 p5 v+ }! Tبۇ ماقالىنى ھېچكىمدىن سورىماي، مەنبەسىنى بەرگەن ئاساستا باشقا ھەر قانداق تورغا چىقارسىڭىز، ياكى ئېلكىتابقا ئوخشاش باشقا ھەر قانداق شەكىلدە ئىشلەتسىڭىز بولۇۋېرىدۇ. بۇ ماقالە بارلىق ئۇيغۇرلارغا مەنسۇپ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! v7 K8 e, p2 ?: a( d4 R! Y
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @8 N) o  ^3 U  O, t; Eبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" d# L( n! o: U, V
پايدىلىنىش ماتېرىياللىرى:
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 n3 Q  i% T7 f/ k2 R  X/ t
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 z2 U$ p9 i! V  Q( jبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ y8 A1 j5 w& Z. ]
[1] Time spent teaching core academic subjects in elementary schools
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, a8 Y# d8 X% E: vhttp://nces.ed.gov/pubs/97293.pdf
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @6 q7 n+ M7 I: }# gبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) }. d3 V5 X" `" K
[2] Teaching primaryبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  P- p4 {8 }9 h, h4 a" ?
<http://www.education.gov.uk/get- ... eaching-primary>
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' h9 ~2 N7 H8 K8 O! jبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 C  x9 ]) \' z& I( N+ I
[3] Teachers and the Teaching Profession in the United Statesبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: [- |6 T; m! U
<http://www2.ed.gov/pubs/USCaseStudy/chapter5a.html>بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ c- ]& Y' j! H) w7 h! K# V
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: N$ _) h& R) {4 [: A
[4] Wage and Hour Division (WHD)بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 e2 a6 Y) n8 c* d1 v+ _; A1 z
<http://www.dol.gov/whd/regs/compliance/whdfs46.htm>بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; x* k/ x# N1 s5 v) D8 G
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* P( [/ _' C" {2 [
[5] Elementary School Teacher Education Requirementsبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @; \9 o, K3 n/ ^/ g* k
<http://education-portal.com/elem ... quirements.html>
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: G7 l  j' e9 f% Y4 Z/ a
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: n: |* @3 D* O5 a4 t[6] Elementary School Teacher: Salaryبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ O& v- {* v0 @. C( @/ N
<http://money.usnews.com/careers/ ... -teacher/salary>
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 ^. i% H6 C2 S" j$ ^' d( N6 V
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @* i7 Q3 Y. W! l8 _بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 X: ]7 }1 }6 b+ l; }4 P! V7 w5 G

ئۇيغۇر ئوغلى

تەجىربىلىك ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 76363
يازما سانى: 4239
نادىر تېمىسى: 2
مۇنبەر پۇلى : 19717
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1543 سائەت
تىزىم: 2012-2-22
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 10:51:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەن سىزنىڭ ئەستايىدىللىقىڭىزغا تۇلىمۇ قول قۇيىمەن بىلىمخۇمار ئاكا، ھەر قېتىم بىز سورىغان سۇئاللارغا ئەستايىدىللىق بىلەن جاۋاب شەكلىدە تېما يوللايسىز، رەھمەت سىزگە

ئەرلەر مىللەت ئۈچۈن مۇش تۈككەندە، ئاياللار مىللەت ئۈچۈن ياش تۆككەندە مىللەت گۈللىنىدۇ!!

ئۇلۇغ اللاھتىن ك

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 120
يازما سانى: 8052
نادىر تېمىسى: 7
مۇنبەر پۇلى : 32672
تۆھپە نۇمۇرى: 2986
توردا: 3508 سائەت
تىزىم: 2010-5-20
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 11:12:46 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىزنىڭ ئامرېكىدىكى  ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ھەپتىلىك دەرس سائىتى ۋە ئوقۇتقۇچىلارنىڭ مۇئاشى ھەققىدىكى بىر قىسىم مەزمۇنلارنى ئەستايىدىللىق بىلەن بىزگە سۇنغىنىىڭىزدىن كۆپ خۇرسەن بولدۇم....
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 @- T1 V! \! u; \بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" x* U, S! ^$ s- o" W6 [
بىزنىڭ مىللىي مائارىپنىڭ  ئەھۋالىنى ئويلىسىلا ئادەمنىڭ ئىچى بىر خىل ئاچچىققا تولۇپ،بوغۇلۇپ قاللىدۇ،بەزى ئىشلارغا بىز ئوقۇتقۇچىلارنىڭمۇ ئامالى يوق....

تىرىكلىك پەيتىنى غەنىيمەت بىل،دەم -ئۇشبۇ دەمدۇر،بۇ بىھۇدە ئۆتۈپ كەتكەن ۋاقىتنى ياندۇرغىلى بولىدىغان دۇنيا ئەمەس.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15494
يازما سانى: 68
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9471
تۆھپە نۇمۇرى: 341
توردا: 119 سائەت
تىزىم: 2010-10-28
ئاخىرقى: 2014-7-4
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 11:35:20 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئامال قىلىپ پەرزەنتلەرنى ياخشى تەربىيلىشىمىز زۆرۈر.

ئىگىلىدىغانلار تۈگىمىگىچە غادىيىدىغانلارمۇ تۇگىمەيدۇ.

مىسكىن قىز

تىرىشچان ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 38349
يازما سانى: 396
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5141
تۆھپە نۇمۇرى: 255
توردا: 324 سائەت
تىزىم: 2011-4-21
ئاخىرقى: 2014-6-6
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-6 11:37:55 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
musilina يوللىغان ۋاقتى  2014-6-7 03:12 AM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ r/ ^. F. B: i, [$ w4 v1 h8 Bسىزنىڭ ئامرېكىدىكى  ئوقۇتقۇچى-ئوقۇغۇچىلارنىڭ  ھەپتىلى ...

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @) w2 y" [1 F$ S4 z$ v; `8 |0 b

www.kaqkuz.comسىلەرنى قارشى ئالىدۇ

"/ئارتۇق گەپ

دائىملىق ئــەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 15156
يازما سانى: 1248
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 12871
تۆھپە نۇمۇرى: 395
توردا: 3839 سائەت
تىزىم: 2010-10-25
ئاخىرقى: 2014-7-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 12:06:36 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
سىزنىڭ كۆرسەتكەن ئەقىل ۋە مەسلىھەتلىرىڭىزگە كۆپ رەھمەت... نۆۋەتتىكى بىزنىڭ مەكتەپلىرىمىزنى ئۇختۇرۇشسىز تەسەۋۇر قىلىش مۈمكىن ئەمەس، ئوقۇتۇش پۈتكۈل تەلىم- تەربىيە خىزمىتىنىڭ %10 تىگىمۇ يەتمەيدۇ، قىلدىغان ئىش تەكرار- تەكرار قەغەز بوياش... مۇشۇ سۈرئەتتە ماڭسا، ئۇيغۇر مائارىپىنى قانداق قىسمەتلەر كۈتىۋاتقانلىقىنى بىلگىلىمۇ بولمايدۇ... نۇرغۇن ئوقۇتقۇچىلارنىڭ تەلىم -تەرىيبە ۋە ئەخلاقى جەھەتتە نۇرغۇن پىلانلىرى بولسىمۇ، ئەمما قىممەتلىك ۋاختى ئەرزىمەس قەغەز بوياش بىلەن ئىسراپ بولۇپ، قوللىرىنى ئاچچىق چىشلەش بىلەن كۆڭلى غەش... ئىش ھەققىنىڭ تۆۋەن بولۇشى، ئارام ئېلىش ۋاختىنىڭ  كاپالەتكە ئىگە بولماسلىقى ئوقۇتقۇچىلارنى ئۆزنىڭ شەرەپلىك بۇرچى بولغان ئوقۇتقۇچىلىق خىزمىتىگە قېيىداش پىسخىكىسىغا گىرىپتار قىلىپ قويغان... مائارىپ ھەققىدىكى ياخشى تەكلىپ- پىكىرلەرنىڭ ئاساسى باشقۇرغۇچى تارماقلارنىڭ ئەھمىيەت بېرىشىگە  ئېرىشەلمەسلىكى، پىكىرلەرنىڭ پىكىر پېتىلا قېلىشى ئادەمنى ئەپسۇسللاندۇرىدۇ...

باتۇر بىر ئۆلىدۇ، قورقۇنچاق مىڭ.....!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 10551
يازما سانى: 273
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9107
تۆھپە نۇمۇرى: 340
توردا: 1138 سائەت
تىزىم: 2010-9-16
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 12:27:35 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىرقى ئۇيغۇر مائارىپى ئادەمنى تولىمۇ ئۈمۈدسىزلەندۈرىدۇ!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 90534
يازما سانى: 882
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9204
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 1602 سائەت
تىزىم: 2013-1-24
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 12:43:40 AM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
karluq02 يوللىغان ۋاقتى  2014-6-7 12:06 AM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 C6 X* M4 K( {# S/ W: o4 {سىزنىڭ كۆرسەتكەن ئەقىل ۋە مەسلىھەتلىرىڭىزگە كۆپ رەھمە ...
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 z( [3 p; W4 k# \; Y+ i. m
  نەخ ئەمىلى گەپنى قىپسىز .ئۇيغۇر مائارىپىدىكى ئەمەلىي ئەھۋال سىز دىگەندەكلا!...

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92542
يازما سانى: 475
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11289
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 335 سائەت
تىزىم: 2013-3-2
ئاخىرقى: 2014-7-24
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 01:16:57 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
  ئاتا-ئانىلارنىڭ پەرزەنتلىرىنىڭ ئوقۇش ئىشلىرىغا ئارىلىشىش ھوقۇقىنى دۇنيادا ھېچقانداق ھۆكۈمەت چەكلىمەيدۇ.ھەر بىر مەكتەپتە «ئاتا-ئانىلار جەمئىيىتى»قۇرۇپ،پەرزەنتلەرنىڭ دەرس ئۆزلەشتۈرۈش ۋە يۇقۇرى ئۆرلەپ ئوقۇش نىسبىتى قاتارلىق ماھىيەتلىك مەسىلىلەرگە مەكتەپ دائىرىلىرىدىن جاۋاپ ئېلىپ مېڭىش،ھەم ئاتا-ئانىلارنىڭ ئۇنىڭغا بولغان ئىنكاسىنى يەتكۈزۈش كېرەك.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 57069
يازما سانى: 82
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4285
تۆھپە نۇمۇرى: 140
توردا: 865 سائەت
تىزىم: 2011-9-19
ئاخىرقى: 2014-7-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-6-7 01:25:13 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ھازىرقى مائارىپ تۈزۈلمىمىز ھەقىقەتەن كىشىنى ئېچىندۇرىدۇ .ئىشلەيدىغان دەپتەرلەنىڭ كۆپلىكىدىن ئادەمنىڭ كۆڭلى ئېلىشىدۇ ،يازىدىغان خەت كۆپ دىسەك ئوقۇتقۇچى دىگەن خەت يېزىپ مائاش ئالىدۇ دىيىشىدۇ باشلىقلا ، نىمە دىگەن بىمەنىلىك ،مەن 8يىللىق ئوقۇتقۇچىلىق ھاياتىمدىن خۇلاسە قىلسام ،دەسلەپتە قەلبىگە ئادەم تەربىيەلەشتىن ئىبارەت ئۇلۇغ ئارزۇنى كۆڭلىگە پۈكۈپ خىزمەتكە چىققان ئوقۇتقۇچىلار تۈزۈمنىڭ ئەكىس تەسىرىگە ئۇچىراپ ،دەپتەر بۇياپ مائاش ئالىدىغان جان باقتىغا ئايلىنىپ كىتىپ بارىدۇ ،بۇ نىمە دىگەن ئېچىنىشلىق ئەھۋال ھە !بەزىلە تېخى بىزگە ئۇنداق ئوقۇتقۇچى كىرەك يەي!مۇنداق ئوقۇتقۇچى كىرەك يەي !دەپ دەبدەبىلىك شۇئارلارنى تولىشىدۇ ،ئەممە كىرەكلىك ئوقۇتقۇچى ئالدىغا كەلسە شىللىسىگە مىنىپ بىر قانچە يىل ئىچىدىلا كىرەكسىز جان باقتىغا ئايلاندۇرۇپ قۇيشىدۇ . ئەڭ بىمىنىلىك شۇكى رەھبەرلەر ئۆگۈنۈشكە تىگىشلىك مەركەزنىڭ ئىستىل تۈزەش ،پاكلىق ھەققىدىكى چاقىرىقلارنى  ،قۇلىدا ھېچقانداق ھوقۇق بولمىغا ن بىگۇناھ ئوقۇتقۇچىغا مەجبۇرى يادقا ئالدۇرۇش يادقا ئېپ بۇلالمىسا خۇددى تاپشۇرۇق ئىشلىمىگەن ئوقۇغۇچىنى كەتكىلى قويمىغاندەك كەچ سائەت 8-9لارغىچە كەتكىلى قويماي تۇرمۇش ئائىلە ئىشىغا ئېغىر دەرىجىدە دەخلى قىلىپ قاڭغىر قاقشىتىشلار !!!! ھەييييييييييييييييييييييييييييي  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! _+ k+ {" D3 t- zدىسە تۈگىمەيدۇ   

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش