مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 1836|ئىنكاس: 10

خەنزۇچە خەتلەرنى ئاسان ئەستە ساقلاش ئۇسۇلى [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14626
يازما سانى: 280
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9398
تۆھپە نۇمۇرى: 727
توردا: 200 سائەت
تىزىم: 2010-10-20
ئاخىرقى: 2015-1-17
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-28 02:02:53 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەنزۇچە خەتلەرنى ئاسان ئەستە ساقلاش ئۇسۇلى


ئاز سانلىق مىللەت ئوقۇغۇچىلىرىنىڭ خەنزۇچە خەتنى ئىگىلىشى ئانچە ئاسان ئەمەس. چۈنكى ، خەنزۇچە يېزىق بىلەن ئىلىپبەلىك يېزىق تۈپتىن ئوخشىمايدۇ . شۇڭا ، ئوقۇغۇچىلار خەنزۇچە خەتلەرنى ئەستە ساقلاشقا ئاسان  ماسلىشىپ كېتەلمەيدۇ . قانداق قىلغاندا قىسقا ۋاقىت ئىچىدە خەنزۇچەخەتلەرنى ئەستە ساقلىغىلى بولىدۇ.
1. يېزىش ئارقىلىق ئەستە ساقلاش.2 Q  i# J( Y9 n, H
بۇنىڭدا تۆۋەندىكى ئۈچ خىل ئۇسۇلنى قوللىنىش كېرەك .8 P4 U+ C, I# Y3 y. A
1) يېڭى خەتنى ئۆگەنگەندە ئاۋۋال تەپىسلىي كۆزىىتش، ئاندىن يېزىپ مەشىق قىلىش لازىم . چۈنكى ، خەنزۇچە خەتلەر ئىچىدىكى ھەر قانداق مۇرەككەپ خەتمۇ بىر قانچە تاق خەتلەرنىڭ بىرىكىشىدىن ھاسىل بولىدۇ. بىرىكمە خەتلەرنى ئۆگەنگەندە ئۇلارنىڭ مۇشۇ ئالاھدىلىكىدىن پايدىلانساق ، ئەستە ساقلاش ئاسان بولىدۇ. مەسىلەن ، « 碧» ( زۇمرەت ، كۆك ، كۆكۈش ) دېگەن خەت «王» ،  ، «石»« 白» غا پارچىلىنىدۇ. بۇ ئۈچ تاقخەتنى بىرلەشتۈرسەك ،«碧» دېگەن خەت ھاسىل بولىدۇ. « 衷» ( چىن قەلىب، چىن يۈرەك ) دېگەن خەت بولۇپ « 衣» ، « 中» غا پارچىلىنىدۇ، بۇ ئىككى خەتنى بىرلەشتۈرسەك ، « 衷» دېگەن خەت شەكىللىنىدۇ. خەنزۇچە خەتنىڭ ئالاھىدىلىكىدىن پايدىلىنىپ ئۆگەنگەندە ئاددىي ھەم ئاسان ئەستە ساقلىغىلى بولىدۇ.7 R; b1 _: \) Q* {* P  O1 L
2) بۇرۇن ئۆگەنگەن خەتلەرنى ئاۋۋال قارىماي تۇرۇپ يېزىش، ئاندىن كىتابتىكى بىلەن سېلىشتۇرۇپ خاتالىقىنى تېپىش ئۇسۇلىدىن پايدىلىنىش لازىم . بۇنداق قىلغاندا بۇرۇن دىققەت قىلمىغان نۇقتىلارنى ئايدىڭلاشتۇرۋالىغىلى بولىدۇ.5 W& P3 R  c- W' i
3) ئۆگىنىپ بولغان خەتلەر بىلەن يېڭى ئۆگەنمەكچى بولغان خەتنى ئۆز ئارا سېلىشتۇرۇش ئاساسىدا تەھلىل قىلىپ يېزىپ ئۆگىنىش ، بۇ ئۇسۇلنى قوللانغاندا ئۆز ئارا ئوخشىشىپ كېتىدىغان خەتلەرنى ئالماشتۇرپ قويۇشنىڭ ئالدىنى ئالغىلى بولىدۇ. ( ئاساسەن يان بۆلەك جەھەتتىن تەھلىل قىلىنىدۇ. ) . مەسىلەن ، يېڭىدىن ئۆگەنمەكچى بولغان « 泡» دېگەن خەتنى مىسالغا ئالايلى . بىز بۇرۇن « 抱» ( قۇچاقلاش ) «跑» ( يۈگۈرۈش ) دېگەندەك خەتلەرنى ئۆگىنىپ بولغان . شۇڭا ، بىز بۇ يەردە « 泡» خېتىنىڭ ( چىلاش ) دېگەن مەنىسى بارلىقىنى ھەمدە « سۇ » بىلەن مۇناسىۋەتلىك بولغاچقا ئالدىغا « 氵» ئىشلتىدىغانلىقىنى بىلىۋالالايمىز . مانا بۇ ، خەتلەرنىڭ مەنىسى ، ئوقۇلۇشىنى تەڭ ئەستە ساقلىغلى ۋە ئالماشتۇرۇپ قويۇشتىن ساقلانغىلى بولدىغان ئۈنۈملۈك ئۇسۇل .
2. خەت مەنىسىنى تەسەۋۋۇر قىلىش ئارقىلىق ئەستە ساقلاش.- b0 O. B3 ?2 H$ N0 x! x, p0 L( {, K1 G
خەنزۇچە خەت ئوبرازىنى ئاساس قىلىش ئاساسىدا شەكىللەنگەن مەنە ئىپادىلەيدىغان يېزىق بولۇپ ، خەتنىڭ مەنىسى يان بۆلەكتىن ساقلىنىپ قالغاندىن باشقا ، يەنە باشقا بۆلەكلەرىنىمۇ ئاساسىي جەھەتتىن تەسەۋۋۇر قىلىپ ئۆگەنسەك ، خەت ئۆگىنىشتىكى زېرىكىشلىكىنى يەڭگىلى ، خەتنى ئاسان ئەستەساقلىغىلى ۋە تەسەۋۋۇر ئىقتىدارىمىزنى ئاشۇرغىلى بولىدۇ. مەسىلەن ، « 尖» ( ئۇچلۇق ) دېگەن خەت « 小» (كىچىك ) ، « 大» (چوڭ ) ئۇچى كىچىك ، تۈۋى يوغان نەرسە ئەلۋەتتە ئۇچلۇق بولىدۇ ، دەپ تەسەۋۋۇر قىلىشقا بولىدۇ.
« 男» ( ئەر ) دېگەن خەت، «  田» ( ئېتىز ) ___ « 力» ( كۈچ ) ئېتىزغا كۈچ چىقرىدىغان ئادەم « ئەر » دەپ تەسەۋۋۇر قىلىشقا بولىدۇ.9 k* ?, r. q0 }& S
يۇقىرىقى ئۇسۇللارنى قوللىنىش ئارقىلىق خەتلەرنى ياخشى ئەستە ساقلىغىلى بولىدۇ. ئەمما، بۇنىڭلىق بىلەن توختاپ قېلىشقا ھەرگىز بولمايدۇ، يەنىخەتلەرنى داۋاملىق تەكرار قىلىپ تۇرۇش كېرەك . تەكرار قىلغاندا دەسلەپتە قىسقا ۋاقىت تەكرار قىلىش، كېيىن بارا - بارا ۋاقىتنى ئۇزارتىپ تەكرارلاش ئۇسۇلىنى قوللىنىش كېرەك .
3. خەنزۇ يېزىقىدىكى كىتابلارنى كۆپرەك ئوقۇش ئارقىلىق ئەستە ساقلاش.
دەرستىن سىرتقى ۋاقىتتا كۆرگەن كىتاب كۆپىنچە تىل ئۆگەنگۈچى قىزىقىدىغان تېمىدىكى كىتاب بولىدۇ. شۇڭا ، مەزمۇننى بىلىشكە ئىنتىلىدۇ- دە ، بىلمىگەن خەتلەرنى لۇغەتتىن تاپىدۇ. شۇنىڭ بىلەن دەرسلىكتە دىققەت قىلمىغان ياكى چۈشەنمىگەن خەتلەرنى بۇ كىتابتا ئۇچراتقاندا بۇ خەتلەر تىل ئۆگەنگۈچىنىڭ تېخىمۇ ئىنچىكىلىك بىلەن كۆزىتىشىگە ، ئەتراپلىق تەھىلىل يۈرگۈزۈشىگە مۇيەسسەر بولىدۇ. بۇ تىل ئۆگەنگۈچىلەرنىڭ سۆز بايلىقىنى ئاشۇرۇشقا ، تۇنۇق ، چۈشىنىش قابىلىيتىنى يۇقىرى كۆتۈرۈشىگە ۋە خەتلەرنى ئەستە قالدۇرۇشقا پايدىلىق بولۇپلا قالماستىن ، يەنى ئۇلارنى كەڭ دائىردىكى بىلىمگە ئىگە قىلىدۇ.
« شىنجاڭ مائارىپ » ژورنلىد
ن .http://www.illiq.biz/thread-3735-1-1.html

بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   deris تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-5-28 02:05 PM  


باشقىلارغا تەبە

ئالىي ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 18033
يازما سانى: 2386
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 7406
تۆھپە نۇمۇرى: 306
توردا: 7749 سائەت
تىزىم: 2010-11-18
ئاخىرقى: 2015-5-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-28 04:27:14 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
تىل ئۆگەنگۈچلەر ئۈچۈن ياخشى ئوقۇشلۇق ئىكەن.

ئۆزىڭىزنىڭ خاسلىقى بولسۇن.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 100211
يازما سانى: 782
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 2856
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 905 سائەت
تىزىم: 2013-11-28
ئاخىرقى: 2015-5-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-28 05:04:48 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پايدىلىق ياخشى بىلىملەركەن،،

گۈل ئۈزەي دېگەنتىم سانجىلدى تىكەن
تىكەنلىك بولاركەن ئەسلى گۈل دېگەن.
ئارقىمغا يانغانتىم دېدى گۈل كۈلۈپ،
تىكەندىن قورققانغا گۈل قەيەردىكەن!

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 82720
يازما سانى: 1185
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 5131
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 1081 سائەت
تىزىم: 2012-7-10
ئاخىرقى: 2014-8-15
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-28 05:33:24 PM يانفوندا يوللانغان |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پايدىلىنىشقا بولدىكەن

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 95572
يازما سانى: 76
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 200
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 52 سائەت
تىزىم: 2013-5-31
ئاخىرقى: 2015-5-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-28 05:38:06 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەتلەرنى تولا ئىشلىتىپ تۇرمىسا دەرھال ئەسكە ئالماق تەس، بۇ بىر ئەستە ساقلاش ئۇسۇلىكەن

بۇ ئۆمۈرنىڭ خوشلىقى،چىن يۈرەكن

ئاكتىپ ئەزا

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 1243
يازما سانى: 700
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 10290
تۆھپە نۇمۇرى: 352
توردا: 917 سائەت
تىزىم: 2010-5-28
ئاخىرقى: 2015-5-5
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-28 05:55:11 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پايدىلىنىش قىممىتىگە ئىگە ئىكەن !

ئۆلۈمگە بىغەممەن،
كىسەلگە ھۇشيار.
قايغۇدىن بىزارمەن،
شادلىققا خۇشتار.

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 96400
يازما سانى: 279
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1140
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 190 سائەت
تىزىم: 2013-7-26
ئاخىرقى: 2015-5-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-28 06:06:50 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
كەڭ خەنزۇتىلى ئۈگەنگۈچىلەرگە پايدىلىق ياخشى بىر ئوقۇشلۇق بوپتۇ

مىنى ئىزدەپ بولما ئاۋارە، مەن  كەتتىم ئۆزۈمنى ئىزدەپ......  :::

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 79125
يازما سانى: 114
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 3303
تۆھپە نۇمۇرى: 90
توردا: 27 سائەت
تىزىم: 2012-4-20
ئاخىرقى: 2015-5-21
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-29 10:01:12 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
مەنمۇ قوللىنىپ باققان   بولاپ قويىدۇ

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 90061
يازما سانى: 247
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 1658
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 924 سائەت
تىزىم: 2013-1-14
ئاخىرقى: 2015-5-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-29 12:25:58 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ياخشى تېمىكەن،
پايدىلنىش قىممىتى يۇقۇرى

دىل بېرىپ بىر دىلنى قۇل قىلالىساڭ ،ئەۋزەلدۇر يۈز قۇلنى قىلغاندىن ئازاد

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 101241
يازما سانى: 757
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 4009
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 619 سائەت
تىزىم: 2013-12-23
ئاخىرقى: 2015-5-23
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-31 10:54:19 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
خەنزۇ تىلى ئوگىنىدىغانلار ئۇچۇن تولىمۇ پايدىلىق تېما بۇلۇپتۇ....

مېھرىماھ
كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
  
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش