مىسرانىم مۇنبىرى

كۆرۈش: 414|ئىنكاس: 3

بىلىم ئىگىلىكى بىلەن مائارىپنىڭ مۇناسىۋىتى توغرىسىدا [ئۇلانما كۆچۈرۈش]

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 14626
يازما سانى: 175
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 9393
تۆھپە نۇمۇرى: 727
توردا: 200 سائەت
تىزىم: 2010-10-20
ئاخىرقى: 2014-7-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-27 11:41:07 AM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |

بىلىم ئىگىلىكى بىلەن مائارىپنىڭ مۇناسىۋىتى توغرىسىدا

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  @$ l* i1 {; V* O

ئەنۋەر تۇرسۇن


بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ S1 `" z# I; G( X9 X. N' N6 |
دۇنيا ئىقتىساد ھەمكارلىقى ۋە تەرەققىيات تەشكىلاتىنىڭ رەسمىي ھۆججىتىدە ئامىرىكا زوڭتۇڭى دۆلەت ئەھۋالى ھەققىدە دوكلات بېرىش دوكلادى ۋە دۇنيا بانكىسىنىڭ يىللىق دوكلاتىدا تۇنجى قېتىم «بىلىم ئىگىلىكى»دىگەن ئوقۇم قوللانغاندىن بۇيان پۈتۈن دۇنيا مىقياسىدا بىلىم ئىگىلىكى قىزغىنلىقى كۆتۈرۈلۈپ،بىلىمنى ئاساس قىلغان يېڭى ئېگىلىك ھەققىدە تەتقىقات،ئىزدىنىش،مۇھاكىمىلەر كەڭ قانات يايدى.نۇرغۇنلىغان تەتقىقاتچىلار 21-ئەسىرنى بىلىم ئىگىلىكى ئەسىرى،بىلىم ئىگىلىكىنى 21-ئەسىردىكى ئەڭ مۇھىم ئوقۇم دەپ ھېساپلىدى. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @9 K, F: M4 S; J) t
مەن بۇ ماقالىدە بىلىم  ئىگىلىكى ئوقۇمى،ھازىرقى زامان مائارىپى توغرىسىدا نۇقتىلىق توختۇلۇپ،بىلىم ئىگىلىكى ۋە مائارىپنىڭ مۇناسىۋىتى توغرىسىدا ئۆزۈمنىڭ بىرقاتار كۆز قاراشلىرىمنى ئوتتۇرىغا قويماقچىمەن. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 p1 m" h; D" Q: d
بىلىم ئىگىلىكى ئوقۇمى
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ R# Y: O  n$ k; B3 G4 Mبىلىم ۋە بىلىم ئىگىلىكى ئوقۇمى توغرىسىدا دۆلەت ئىچىدىكى تەتقىقاتچىلارنىڭ كۆز قارىشىنى ئومۇميۈزلىك قوبۇل قىلدى.بىلىم ئىگىلىكى بىلىم ۋە ئۇچۇرنى ئىشلەپچىقىرىش ،تەقسىم قىلىش ۋە ئىشلىتىش ئاساسىغا ئورنىتىلغان ئىگىلىكنى كۆرسىتىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 \5 H* V# P) d' I8 Pبايلىق يارىتىدىغان بارلىق ئامىل ئىچىدە بىلىم ئەڭ ئاساسلىق ئىشلەپچىقىرىش ئامىلى بولۇپ،باشقا ئىشلەپچىقىرىش ئامىللىرى بىلىمگە تايىنىپ يېڭىلىنىدۇ،بىلىمگە تايىنىپ قوراللىنىدۇ.شۇڭا بىلىم ئىگىلىكى دەۋرىدىكى بىلىمدىن ئىبارەت بۇ ئالاھىدە ئىشلەپچىقىرىش ئامىلىنى يېزا ئىگىلىك جەمئىيىتى ،سانائەت ئىگىلىكى جەئىيىتىدىكى ئىشلەپچىقىرىش ئامىلىغا سېلىشتۇرغاندا ،ئۇ،چەكسىزلىكى،يېڭىلىنىش سۈرئىتىنىڭ تېزلىكى ۋە غايەت زور تەسىر كۆرسىتىشچانلىقى بولۇش قاتارلىق ئالاھىدىلىكلەرگە ئىگە. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 T8 V! G4 }/ K% `7 z0 D2 G
بىلىم ئىگىلىكى كۆپ ھاللاردا ئۇچۇر ئارقىلىق ئىپادىلىنىدۇ. مۇشۇ مەنىدىن ئېيتقاندا بىلىم ئىگىلىكى دەۋرىنى ئۇچۇر دەۋرى دەپ قاراشقىمۇ بولىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. P! T  m6 E( y8 y7 Uمائارىپ كەسپى ،پەن-تېخنىكا كەسپى،ئۇچۇر كەسپىدىن ھاسىل بولغان ئەقلىي كۈچ كەسپى (بىلىم كەسپى)جەمئىيەتنىڭ ئاساسىي كەسپى بولۇپ قالدۇ،بىلىم ئاساسلىق ئىستىمال بۇيۇمىغا ئايلىنىدۇ.بىلىم ئىگىلىكى دەۋرنىڭ سىمۋولى سۈپىتىدە بىلىم ۋە كەشپىياتنىڭ ئەنئەنىۋى ئىشلەپچىقىرىش ئامىللىرىغا قارىغاندا پۈتكۈل خەلق ئىگىلىكى ۋە ئونۋېرسال دۆلەت كۈچىگە قوشىدىغان تۆھپىسى بارغانسېرى زورىيىپ بارىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  A  v5 A& ?/ s; C8 B$ Yبىلىم ئىگىلىك بىلىمنى ئاساس قىلىدىغان ئىگىلىك بولغانلىقى ئۈچۈن،مائارىپ ۋە ئۆگىنىش قىلىش ئۇنىڭ ئۇل قورۇلىشىغا ئايلىنىدۇ.شۇڭا ئۆۈمۈرلىك مائارىپ ،ساپا مائارىپى ،ھەممە باپ مائارىپىنى ئاساس بەلگە قىلغان ئومۇميۈزلىك مائارىپ بىلىم ئىگىلىكىنىڭ مەركىزىگە ئايلىنىدۇ.ئۆگىنىش قىلىش شەخسلەر ياكى تەشكىلاتلارنىڭ تەرەققىقىلىشىدىكى زۆرۈر ھەم ئىقتىسادنىڭ يېڭى ئېشىىش نۇقتىسىغا ئايلاندى.بىلىم ئىگىلىكىنىڭ ئىجتىمائىي ئىقتىسادنىڭ ھەرقايسى تەرەپلىرىگە بولغان چوڭقۇر تەسىرى گەۋدىلىك ھالدا بىرقانچە جەھەتتە ئىپادىلىنىدۇ. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @' @# _1 S" p; B( M
ئۇچۇر ۋە بىلىم بازار رىقابىتىنىڭ ئاساسلىق ئامىلى بولۇپ،ئىقتىسادنىڭ تەرەققىياتىنى ئىلگىرى سۈرىدىغان بىۋاستە بايلىققا ئايلاندى. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @+ W/ l! r" @8 W$ f% D+ r$ A) [
ئىنسانىيەت 21-ئەسىرگە قەدەم قويغان بۈگۈنكى كۈندىمۇ بىلىم ،تېخنىكا ۋە ئۇچۇرنىڭ ئىقتىسادىي تەرەققىياتقا بولغان تۆھپىسى بارغانسېرى زورىيىپ،ئىقتىساد ۋە ئىقتىمائىي تەرەقىياتنىڭ مۇھىم ھالقىسىغا ئايلاندى.21-ئەسىر پۇرسەت بىلەن خىرىس تەڭ مەۋجۇت بولۇپ تۇرغان ،ئۈمىد بىلەن كىرزىس گىرەلىشىپ كەتكەن دەۋر.كۈنسىرى تەرەققى قىلىۋاتقان بۇ جەمىئىيەتتە نۇرغۇن ئىشلارنى ئالدىن مۆلچەرلەش يەنىلا مۈشكۈل،ئەمما بىر نۇقتا گۇمان قىلغىلى بولمايدىغان دەرىجىدە ئايدىڭ،ئۇ بولسىمۇ كەلگۈسىدىكى بارلىق ئىشلار كەلگۈسى ئەۋلادلار تەرىپىدىن بەلگىلىنىدۇ.كەلگۈسى تەرەققىياتنىڭ قانداق بولىشى كەلگۈسى ئەۋلادلارنىڭ قانداق تەربىيىلىنىشىگە باغلىق.كىم ياشلارنى قولغا كەلتۈرەلىسە كەلگۈسى شۇنىڭغا مەنسۇپ،مانا بۇ مۇتلەق ھەقىقەت .دۇنيادىكى ھەرقايسى دۆلەتلەر دۇنياۋى خىرىس ۋە دۇنياۋى مەسىلىلەرگە قارىتا مۇنداق ئورتاق تونۇشقا كەلدى ،بارلىق پۇقرالارنىڭ ئەقىل پاراسىتى دۆلەت ھەتتا دۇنيانىڭ كەلگۈسىدىكى ئەڭ مۇھىم بولغان ئىشلار بايلىقنى بەلگىلەيدۇ.نەچچە مىڭ يىلدىن بۇيانقى ئىنسانلار مەدەنىيەت تارىخى بىزگە شۇنى جاكارلايدۇكى:مائارىپ گۈللەنسە ئىنسانلار روناق تاپىدۇ ،مائارىپ ئىنسانلارنىڭ تارىخى تەرەققىياتىدا ھېچقانداق نەرسىنى ئورنىغا دەسسەتكىلى بولمايدىغان ھەل قىلغۇچ رولغا ئىگە.ئىنسانىيەت تارىخىدىكى ئۈزلۈكسىزلىكى ئۇنى ئىنسانىيەت تەرەققىياتىدىكى ئومۇميۈزلۈك ھەم مەڭگۈلۈك تېمىغا ئايلاندۇردى. دۇنيا ئۇچقاندەك تەرەققى قىلىۋاتىدۇ ،ئۇنىڭ تەرەققىيات سۈرئىتى ئىلگىركى ھەرقانداق ۋاقىتتىكىدىن تېز.دىمۇكىراتىيىنىڭ ئۈزلۈكسىز راۋاجلىنىشى يېڭى ھەم مۇھىم سىيياسىي ۋە ئىقتىسادىي تەشكىلاتلارنىڭ بارلىققا كېلىشى، پەن-تېخنىكىنىڭ تەرەققىياتى ئىنسانلارنىڭ ئۈزلۈكسىز تەرەققىايتى ئۈچۈن كىشىنى ھاياجانغا سالىدىغان يېڭى پۇرسەتلەرنى بېرىۋاتىدۇ.مۇھىتنىڭ ئېغىر دەرىجىدە بۇزغۇنچىلىققا ئۇچرىشى ،نوپۇسنىڭ جىددىي كۆپىيىشى تەرەققى قىلىۋاتقان دۆلەتلەردە ئېغىر مەسىلىگە ئايلاندى.ئىقتىسادنىڭ توختاپ قېلىشى ،باي ۋە كەمبەغەللىك پەرقىنىڭ چوڭىيىشى ،چوڭىيىش سۈرئىتىنىڭ تېز بولىشى ئادەمنى چۆچىتىدۇ.ئىنسانىەيتنىڭ ساغلام تەرەققى قىلىشىغا پايدىلىق بولغان دۇنيا قاراش ۋە قىممەت قارىشى تىكلەپ،پەن-تېخنىكىنى توغرا ئىگىلەپ ۋە توغرا قوللىنىپ،ئىنسانىيەتنىڭ ئۇلۇغۋار غايىسى ئۈچۈن خىزمەت قىلدۇرۇشتىن ئىبارەت. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( \5 O$ `/ L9 p* l+ M6 S% u
21 -ئەسىرگە قەدەم قويغان مۇشۇ پەيتلەردە كىشىلەر ئىنسانىيەت جەئىيىتى تەرەقىياتىنىڭ مائارىپقا قانداق يېڭى تەلەپلەرنى قويىدىغانلىقىنى سوغۇققانلىق بىلەن ئويلىشىۋاتىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @% r2 S" J" I, b; Y/ hكەلگۈسى جەمىئيەت قانداق مائارىپقا مۇھتاج؟
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @0 `9 d- M; d6 A, Z. p1 o+ m4 _ئىقتىساد ،تەبئىي مۇھىت ۋە جەمىئيەتنىڭ ئۆزگىرىشى كۈنسىرى تېز بولىۋاتقان ھەم جىددىي ھالەت كۈنسىرى كۈچىيىۋاتقان ،دۇنيا مۇھىتى مائارىپنىڭ رولى ۋە مائارىپ سېستىمىسىغا قانداق تەسىرلەرنى كۆرسىتىدۇ؟ بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. [- {0 D! m' c7 k- x
ھازىرقى جەمئىيەتنىڭ سىياسىي،ئىقتىساد،مەدەنىيەت ئارقا كۆرىنىشى ۋە ئۇنىڭ تەرەققىيات يۈزلىنىشىگە ئاساسەن ھازىرقى مائارىپ تۈزۈلمىسىدە قانداق ئىسلاھاتلارنى ئېلىپ بېرىش زۆرۈر؟ بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @! i2 x8 n$ D! x8 s. X
بۇلار كىشىلەرنىڭ دىققەت ئېتىۋارىنى قوزغايدىغان ھەم تەكشۈرۈپ تەتقىق قىلىدىغان قىزىق مەسىلە بولۇپ قالدى.بۇنىڭدىكى مەقسەت كەلگۈسى جەمىئيەتكە لايىق كېلىدىغان مائارىپ لاھىيسىنى تۈزۈپ چىقىپ،دۇنيا مائارىپ تەتقىقاتى دۇچ كەلگەن ئاساسىي مەسىلىلەرنى ئۈزۈل-كېسىل ھەل قىلىش ئۇسۇلىنى تېپىپ چىقىش، بۇ جەمئىيەتنى يۈكسەك مەدەنىيەت دۇنياسىغا ئېلىپ كىرىشتىن ئىبارەت. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 r5 l0 L# U5 w5 {# X/ M. }
ئىشلەپچىقىش كۈچلىرىنىڭ تەرەققى قىلىشى ۋە ئىقتىسادنىڭ گۈللىنىشى ئىدىلوگىيە كاتىگورىيىسىدىكى پائالىيەت ئىكەنلىكىنى ئىسپاتلاپ بەردى.شۇڭا دۇنيادىكى نۇرغۇنلىغان دۆلەتلەر جۈملىدىن ئېلىمىزمۇ مائارىپ خىزمىتىنى ئىنتايىن مۇھىم ئورۇنغا قويۇپ يۈكسەك ئەھمىيەت بېرىپ كەلمەكتە. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @" F$ x- e9 h3 M% o( ^8 |% ]! k5 d
بۇنىڭ كونكىرت ئىپادىسى پۈتكۈل جەمىئيەت كۆڭۈل بۆلۈشكە ،چۈشىنىشككە ۋە ئەمەل قىلىشقا تېگىشلىك بىرقىسىم پىرىنسىپلاردىن كۆرۈشكە بولىدۇ. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @4 W# \1 t/ Q! M
1. مائارىپنى ھەقىقىي تۈردە ھەممىدىن ئاۋال تەرەققى قىلدۇرىدىغان ئىستىراتىگىيىلىك ئورۇنغا قويۇش كېرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @2 Y, J0 Q  d3 e7 E5 l( W2. مائارىپ ئاساسىي كىشىلىك ھوقۇق ۋە ئىنسانىي قىممەت قىممەت ئۆلچىمىنى ئۆگىنىش ۋە تەربىيىلىنىش ئاساسىي مەقسەت،شەخسنىڭ ۋە جەمئىيەتنىڭ ئورتاق نىشانى .ھەربىر ئادەمنىڭ ئۆز ھاياتىدىكى تەشەببۇس قىلىشىغا ۋە ئىزدىنىشىگە تېگىشلىك پۇرسىتى بولۇپ ھېساپلىنىدۇ.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @5 P4 s% h" f+ `/ U$ B/ a8 N3. مائارىپ مەيلى مۇنتىزىم مائارىپ ياكى غەيرىي مۇنتىزىم مائارىپ بولىشىدىن قەتئىنەزەر ئوقۇش ئېلىپ بېرىش يولى بىلەن ئومۇميۈزلىك بىلىم تارقىتىدىغان جەمىئيەت ئۈچۈن خىزمەت قىلىدىغان ،ئىلىم-پەننى تەرەققى قىلدۇرىدىغان ،ئىجاد قىلىدىغان ۋە تارقىتىدىغان ۋاستە بولىشى لازىم. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 i; {$ \% L8 P. N
4.ئادىل بولۇش،ئەمەلىيەتكە ئۇيغۇن بولۇش ۋە ئەلا سۈپەتلىك بولۇشتىن ئىبارەت ئۈچ نىشان مائارىپ ئەمەلىيىتىدە ئاساسىي يېتەكچىلىك ئورنىنى ئىگەللىشى،بۇ ئۈچ نىشاننى قانداق قىلىپ ماسلاشتۇرۇپ بىرلىككە كەلتۈرۈشنى تەتقىق قىلىش مائارىپ خىزمەتچىلىرىنىڭ مۇھىم ۋەزىپىسى بولىشى كېرەك.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 B' l; J9 t0 _2 C0 n3 i5.ھەرقايسى رايۇنلارنىڭ ئىقتىساد ،جەمئىيەت ،مەدەنىيەت تەرەپلەردىكى ئەھۋالى ئوخشاش بولمىغاچقا ھەرخىل مائارىپ ئۇسۇلىن قوللىنىشقا توغرا كېلىدۇ.ئەمما بارلىق ئۇسۇللار خەلقئارا جەمىئيەت ۋە بىرلەشكەن دۆلەتلەر تەشكىلاتى بېكىتكەن ھەم ھەممە ئېتىراپ قىلغان قىممەت قارىشى ۋە ئالاقىدار مەسىلىلەرنى ،يەنى كىشىلىك ھوقۇق،كەڭ قورساقلىق ۋە ئۆزئارا چۈشۈنىش ھاسىل قىلىش ،دىمۇكىراتىيە بىلىمدىن تەڭ بەھرىمان بولۇش ،نامراتلىقتىن قوتۇلۇش ،پىلانلىق تۇغۇت ،ساغلاملىق قاتارلىقلارنى ئەتراپلىق ئويلىنىش. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @$ x/ ~* ?7 Z" c, A
بىلىم ئىگىلىكى بىلەن مائارىپنىڭ مۇناسىۋىتى بىلىم ئىگىلىكى بىلىم ۋە تېخنىكىنىڭ يېڭىلىنىش ،پەن-تېخنىكا ۋە مائارىپنىڭ يۈكسەك تەرەققى قىلىشىنى ئاساس قىلغان ئىگىلىك  .پەن-مائارىپ ئارقىلىق دۆلەتنى گۈللەندۈرۈش ئىستىراتىگىيىسى ھازىرقى دۇنيادىكى ئىجتىمائىي ،ئىقتىسادىي تەرەققىياتنىڭ ئاساسىي قانۇنىيىتىنى مەركەزلىك ئەكىس ئەتتۈرۈپ بېرىدۇ. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 U1 Q% B0 D: L/ l
ھەرقايسى كارخانە ۋە كەسىپلەردە بىرقەدەر يوقۇرى بىلىم ۋە تېخنىكىنى ئىگىلىگەن ئىقتىساسلىق خادىملارنى زور كۈچ بىلەن تولۇقلاپ ،ئەمگەكچىلەرنىڭ سۈپىتى ۋە ئىقتىدارىنى يېتىشتۈرۈشكە يۈكسەك دەرىجىدە ئەھمىيەت بېرىپ جوڭخۇا مىللەتلىرىنىڭ ساپاسىنى بىر بالداق يوقۇرى كۆتىرىشىمىز لازىم.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @7 N% R0 K, u/ ?6 m- z% T$ ~' Nيوقۇرى تېخنىكا ۋە يوقۇرى سېلىنما بىلىم ئىگىلىكىنىڭ بىر مۇھىم خۇسۇسىيىتى.نۆۋەتتە ئېلىمىزدىكى ئىشلەپچىقىرىش كۈچلىرىنىڭ سەۋىيىسى يەنىلا بىرقەدەر تۆۋەن ،ئونۋېرسال دۆلەت كۈچى تېخى كۈچلۈك ئەمەس.شۇڭا بىلىم ئىگىلىكىنى تەرەققى قىلدۇرۇشتا سەپنى قىسىقارتىپ ،مۇھىم نۇقتىنى گەۋدىلەندۈرۈپ،مالىيە كۈچى ،ئادەم كۈچىنى مەركەزلەشتۈرۈپ ،ئىقتىساد ۋە تېخنىكا تەرەققىياتىغا قارىتا زور تۈرتكىلىك رول ئوينايدىغان تېخنىكا ۋە كەسىپلەرنى ئالدىن راۋاجلاندۇرۇش ئارقىلىق ،پۈتكۈل ئىجتىمائىي ئىشلەپچىقىرىش كۈچلىرىنىڭ سەۋىيىسىنى يوقۇرى كۆتىرىش لازىم.بىلىم ئىگىلىكىنىڭ تەرەققىيات تەلىۋىگە ماسلىشىپ زور بىر تۈركۈم يوقۇرى ساپالىق ئىقتىساس ئىگىلىرىنى يېتىشتۈرۈش لازىم.بىلىم ئىگىلىك دەۋرىدە بىلىم تېمىسىدىكى ئەمگەكچىلەر ئىجتىمائىي ئەمگەك كۈچىنىڭ ئاساسىي گەۋدىسىگە ئايلىنىدۇ .ئىقتىساسلىق خادىملار بولمىسا بولمايدۇ .زور بىر تۈركۈم يوقۇرى ساپالىق ئىقتىساس ئىگىلىرى بولمىسا يېڭى بىلىمنى ئىگىلىگىلى بولمايدۇ.بىلىم ئىگىلىكىنى تەرەققىي قىلدۇرۇش ئىجابىي خارەكتىرلىك پەن-تەتقىقات ۋە تېخنىكا تەرەققىياتى بىلەن شۇغۇللىنىدىغان ئىختىساسلىقلارغا ئېھتىياجلىق بولۇپلا قالماستىن ،يەنە يوقۇرى ساپالىق باشقۇرغۇچىلار ۋە تەدبىر كۆرسەتكۈچىلەرگە مۇھتاج.ھالبۇكى نۆۋەتتە ئېلىمىزدە بۇ جەھەتتىكى ئىختىساسلىق خادىملار ئىنتايىن كەمچىل.شۇڭا يوقۇرى ساپالىق ئىختىساس ئىگىلىرىنى يېتىشتۈرۈشنىڭ مۇھىملىقىنى تولۇق تونۇپ ،بىلىم ئىگىلىكىنى راۋاجلاندۇرۇشنبى ئاچقۇچ قىلىپ ھەم سوتسىيالىستىك بازار ئىگىلىكىنىڭ تەلىۋىگە ماسلىشالايدىغان بىر تۈركۈم يوقۇرى ساپالىق ئىختىساسلىقلار قوشۇنىنى تېزلىك بىلەن يېتىشتۈرۈپ ،ئېلىمىزنىڭ بىلىم ئىگىلىكىنى تېز سۈرئەتتە راۋاجلاندۇرۇپ ،ئېلىمىزدىكى دۇنيادىكى تەرەققى تاپقان دۆلەتلەر قاتارىدىن ئورۇن ئالدۇرۇشىمىز لازىم.
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @  ]! W: i$ b  Q7 F& Y1 Y
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 z- ~3 Q3 g9 k- E) f$ l/ d* [& xئاپتۇر : چەرچەن ناھىيىلىك ئوتتۇرا مەكتەپتە
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @1 Z4 P  i" C" m( \مەنبە: شىنجاڭ مائارىپى گېزىتىبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @. ^' ~; H+ X* }- J- |- y8 f2 H& V
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   deris تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-5-27 11:42 AM  بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( g" D3 f2 r+ C

بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @( r( A3 u, x& O( R! Y; k+ k2 l

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92542
يازما سانى: 513
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11539
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 363 سائەت
تىزىم: 2013-3-2
ئاخىرقى: 2014-8-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-27 09:48:02 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ئالما شىركىتىنىڭ دۇنيادىكى نېفىت ۋە ئاپتوموبىل شىركەتلىرىنى بېسىپ چۈشىدىغان ئەڭ پۇل تاپار شىركەتكە ئايلانغىنى بىلىمنىڭ ھەقىقەتەنمۇ ھەرقانداق ماددى نەرسىدىن قىممەتلىك ئىكەنلىگىنى ئىسپاتلىدى.ئۇندىن باشقا مىروسوفت،فېيسبۇك،گوگۇل قاتارلىق بىر پۇڭلۇقمۇ خام ئەشيا سەرىپ قىلمايدىغان شىركەتلەر بۈگۈنكى كۈندە پۈتۈن دۇنيانى ئۆزگەرتەلەيدىغان ئاۋانگارت شىركەتلەرگە ئايلاندى.ئارمىيىسى بولغانلىقى ئۈچۈن ئەمەس بەلكى مۇشۇنداق شىركەتلىرى بولغانلىقى ئۈچۈنلا ئامېرىكىنىڭ يەر شارىدىكى تەسىرى ھەممە بۇلۇڭ پۇچقاقلارغىچە يېتىپ بارماقتا. بۇ يازمىنى ئاخىرىدا   ئاشقىن1 تەھرىرلىگەن. ۋاقتى  2014-5-27 09:55 PM  
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @: m2 N" @) N& L8 Sبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @/ O6 c$ {$ p# ^5 c# S

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 106651
يازما سانى: 18
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 92
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 73 سائەت
تىزىم: 2014-5-11
ئاخىرقى: 2014-6-30
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-27 10:47:18 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
ايلىق يارىتىدىغان بارلىق ئامىل ئىچىدە بىلىم ئەڭ ئاساسلىق ئىشلەپچىقىرىش ئامىلى بولۇپ،باشقا ئىشلەپچىقىرىش ئامىللىرى بىلىمگە تايىنىپ يېڭىلىنىدۇ،

ئەزا ئۇچۇرى
تىزىم نۇمۇرى: No. 92542
يازما سانى: 513
نادىر تېمىسى: 0
مۇنبەر پۇلى : 11539
تۆھپە نۇمۇرى: 0
توردا: 363 سائەت
تىزىم: 2013-3-2
ئاخىرقى: 2014-8-11
يوللىغان ۋاقتى 2014-5-27 11:32:03 PM |ھەممە قەۋەتنى كۆرۈش |
پارتىيە ۋە دۆلەت مىلياردلاپ مەبلەغ سېلىپ بىزنىڭ ئوقۇ-ئوقۇتۇش شارائىتىمىزنى مىسلىسىز دەرىجىدە ياخشىلىدى.بىر نەچچە يىلدا سالغان مەبلەغنىڭ ئومۇمىي قىممىتى ئكتكەنكى 40-50 يىللىق ئومۇمىي مەبلەغدىن ئېشىپ كېتىدۇ.بۇنداق تېز سۈرئەت پۈتۈن دۇنيانى ئىزدىسىمۇ تېپىلمايدۇ.پارتىيە ۋە ھۆۈمەتنىڭ بۇ شاپائىتىگە جاۋاپ قايتۇرۇش ئۈچۈن بىزنىڭ مائارىپ سۈپىتىمىزدىمۇ ماھىيەتلىك يۈكسىلىش بولۇشى كېرەك ئىدى،ئەلۋەتتە.بىراق تولىمۇ ئەپسۇسكى،ھازىر بىزنىڭ مائارىپ سۈپىتىمىز ئىنتايىن كەينىگە چېكىنىپ كەتتى،يېزىلاردا %70 تىن ئارتۇق جان-جىگەر پەرزەنتلىرىمىز مەكتەپلەرنى بىلىمسىز ھالەتتە پۈتتۈرمەكتە،مائارىپ تارماقلىرى ۋە مائارىپقا مەسئۇل ئەمەلدارلار ھەدەپ يۇقۇرىنى ئالدايدىغان دوكلاتلار بىلەن جەمئىيەتنىڭ ۋە پارتىيە مەركىزى كۆمىتېتنىڭ كۆزىنى بويىماقتا.بۇنىڭ جاۋاپكارلىرىنى سۈرۈشتۈرۈپ،پەرزەنتلىرىمىزنىڭ ئاق-قارىنى ئايرىيالىغۇدەك ھالەتتە مەكتەپلەتنى پۈتتۈرۈپ چىقىشىغا كاپالەتلىك قىلىمىساق بولمايدىغان پەيت كەلدى.

كىرگەندىن كىيىن ئىنكاس يازالايسىز كىرىش | تىزىملىتىش

مۇنبەر باش بېتىگە قايتىش|رەسىمسىز نۇسخا|يانفۇن|مىسرانىم مۇنبىرى
Powered by Discuz! X2(NurQut Team)© 2001-2011 Comsenz Inc. For misranim.com ( 苏ICP备:11007730号 )
چوققىغا قايتىش