|
|
|
|
دەرستەئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلار ئەھۋالى توغرىسىدا بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, R1 b' m0 K6 i8 `' S- G% O
ھازىرقىدەك تەرەققىيات تېز بولغان ، جەمىيەت ھەممە ئادەمنىڭ تىرىشىپ ئۆگىنىشنى تەلەپ قىلىۋاتقان بىلىم ئىگىلىگى دەۋرىدە، ھەر بىر ئىنسان ئۆگنىش يەنى ئۆمۈرلۈك ئۆگنىشنىڭ مۇھمىلىغنى ھېس قىلىپ يەتتى.بەزىلەر ئۆزىنىڭ ۋاقىتى ئەھمىيەتلىك ئىشلار بىلەن ئۆتكۈزۋاتىدۇ. كەلگۈسىنىڭ ئۈمىدى بولغان بۇغۇنلىرىمىزقانداق ئەھۋالدا ، قېنى دىققىتىڭىز تۆۋەندىكى بايانلاردا بولسۇن. بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @ ^* M4 W: w D
بىرسىنىپتا ئوقۇغۇچىلار سانى زىيادە كۆپ بۇلۇپ كەتسە، دەرستە ئارقىدا قالغان ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەش چوڭ مەسلە بۇلۇپلا قالماي دەرس ئۆزلەشتۈرۈشمۇ مۇھىم مەسلە بۇلۇپ قالىدۇ. بىرقېسىم دەرستە ياخشى بالىلاربولسا دەرسنى ياخشى ھەزىم قىلىپ مېڭىۋىردۇ. لېكىن بىر قېسىم بالىلار بولسا دەرستەيېتىشەلمەي قالىدۇ. بۇنداق ئوقۇغۇچىلار دەرس ۋاقىتىدا ياخشى ئولتۇرسمۇ ،بۇلارنىڭ دەرسكە بولغان قىزغىنلىقى ئانچە ياخشى بولمايدۇ. تاپشۇرۇقلارنىمۇ ياخشى ئىشلىيەلمەيدۇ.ئاتا-ئانىسىمۇ توغرا يېتەكلىمىگەچكە بۇ ئوقۇغۇچىلار تاشلىنىپ قالىدۇ.ئوقۇتقۇچىلارمۇ بۇنداق ئوقۇغۇچىلارنى يېتەكلەشتە باش قېتىنچىلىققا ئۇچرايدۇ.ئۇلار بارغانسىرى مەكتەپتىن مەكتەپتىن زىركىدۇ.ئاتا-ئانىسى بۇلارنى مەجبۇرى مەكتەپتكە زورلىغاندەك تۇيغۇدابۇلىدۇ. بۇ ئوقۇغۇچىلارغا ئوقۇتقۇچىلار ئايرىم يېتەكچىلىك قىلاي دېسە، ھازىرقى ۋاقىتتا ئوقۇقۇچىلارنىڭ ئېشىنچە ۋاقتى ئانچە يوق بۇلغاچقا، بۇلارنىڭ ئۆگىنىشى ۋە روھى ھالىتى بىر قەدەر پاسسىپلىق ئىچىدە بۇلىدۇ.بىر سىنىپتىكى 60دىن ئارتۇق ئوقۇغۇچى ئىچىدە بۇ خىلدىكى ئوقۇغۇچىلار 10دىن كۆپرەك بۇلۇپ ئوقۇتقۇچنىڭ دەرس ئۆزلەشتۈرۈشى خېلىلا تەسكە توختايدۇ. ھازىر خېلى كۆپ شەھەر مەكتەپلىرىدە، مەكتەپ ئاساسلىقى ئاتا-ئانىلارنىڭ يېتەكچىلىك قىلىشى ئاستىدا ئوقۇتۇش ئۈنۈمىنى ھەقىقىي كاپالەتكەئىگە قىلالايدۇ. ئاتا-ئانىسى بالىلار ئائىلىگە قايتىقاندىن كىيىن ئائىلىدە مەكتەپتە ئۆگەنگەن بىلىملەرنى تەكرارلاشقا يېتەكچىلىك قىلمىسا بالىلارنىڭ ئۆگنىشى سۈپەت ئۆزگىرشىكە ئۆتەلمەيدۇ. بىزنىڭ بەزى ئاتا-ئانىلىرىمىز باالىلىرنى مەكتەپكە ئەۋەتىپ قۇيۇپ ئائىلىگە قايتىقاندىن كىيىن بالىلىرنىڭ ئۆگىنىشى بىلەن كارى بولمايدۇ. بەزىلىرى بولسا بىز دەرسلىك كىتابنىڭ مەزمۇننى چۈشىنەلمىدۇ دەپ بالىلىرىغا ئائىلىدە ياردەم قىلالمايدۇ. بەزى بالىلارغائاتا-ئانىلار ياردەم قىلالىغان بىلەن بۇ سان دېگەندەك كۆپ ساننى ئىگەللىيەلمەيدۇ.شۇڭلاشقادەرستە ئاجىز ئوقۇغۇچىلار ھەممىمىزنىڭ ئورتاق كۆڭۈل بۆلىشىمىز،بۇلارنى مەكتەپكىلا ئىتتىرىپ قويماي،ئۆزىمىزمۇ تېگشلىك مەسئۇلىيەتنى ئۈستىمىزگە ئېلىشىمىز .ئۇلارنىڭ ئەقىللىق ئۆسۈپ يېتىلىشى ئۈچۈن ھەممىمىز ئورتاق كۈچ چىقىرشىمىز كېرەك. ئۈرۈمچى شەھەرلىك 40-باشلانغۇچ مەكتەپتىن قۇربان غۇپۇر مەنبە :ئۆز قەلىمىم بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @, d( j! l% m) i# [: N4 ^" @
بۇ يازمىنى ئاخىرىدا iltebir تەھرىرلىگەن. ۋاقتى 2014-5-20 04:23 PM
بۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @# b: k3 n' ^2 A7 \+ I" x: wبۇ مەزمۇنلار پۈتۈنلەي مىسرنىم مۇنبىرىدىن كۆچۈرۈلگەن @3 R( a$ L D/ |9 q2 n
|
|
|
|
|
|